Mikä ihme siinä on, että aluksi kun mä en tykkää miehestä niin se on kiinnostunut ja vinkuu mun perään. Sitten tapailu alkaa miehen sinnikkyyden ansioista ja jotain 4 kuukauden päästä mä ihastun ja jopa rakastun mieheen kunnolla. Sitten ei kelpaakaan!
Ja näin on käynyt parikin kertaa.
Mä olen ilmeisesti kiinnostava vain, kun olen kylmä diiva ja kiva metsästettävä. Sitten kun uskallan ihastua, niin mä en olekaan enää kiinnostava. Eli periaatteessa mun ei kannata näyttää mun kiintymyksen tunteita kenellekään enää. Tulee kuitenkin jättö.
Joo, ei kiinnosta ei
12
1917
Vastaukset
- ihmettelijä
onpa outo mies sulla. ilmeisesti jotkut vanhemmat miehet pitävät tällaisesta pelistä, jossa nainen yrittää vedättää mahdollisimman pitkään. voi olla, ettei miehellä ole kokemuksia suoremmasta toiminnasta?
- prinsessa tornissaan
Just noin se käy!! Hyvä huomio ja tosi tylyä, mutta totta. Kun mies ei kiinnosta, niin se jos mikä näyttää innostavan pitämään yhteyttä, mutta sitten kun kerrankin uskaltaa heittäytyä suhteeseen, mitä on vähän yrittänyt jarrutellakin tietoisesti, niin siinä se sitten on. Voidaan jo alkaa miettiä lopputekstejä koko juttuun.
- joku vain...
Eli. Pitääkö tässä nyt ajatella että miehellä pitäisi 4kk jälkeen kun on saanut kylmää olkapäätä kerta toisensa jälkeen niin kun hieman hymyilet niin taas oltaisiin menossa? Hän on ehkä luullut että vain kaveripohjalla ollaan menossa ja sitten rupeat lähentelemään? Ja sitten HÄN on se joka on vedättänyt SINUA???
Niinhän se sanonta pitää paikkansa, että naiselle jos pitäisi logiikkaa selittää, niin se olisi sama kuin kertoisit sokealle miltä vihreä näyttää... Saa sitä omaa päätäänkin käyttää...- mä vaan
Mistähän kirjoittaja kuvittelee tietävänsä ko suhteeen "kylmyyden"?? tässä taas tyyppiesimerkki itseensä tyytymättömästä naisesta, joka haluaa tuoda ilmi tyytymättömyyden omaan parisuhteenseensa (jos nyt sellaista on..).
Itsellä aivan samanlasia kokemuksia miehistä, joten YOU ARE NOT ALONE! Tämä näyttää olevan hyvin tyypillistä miehistä käyttäytymistä..ok- ei pitäisi yleistää, mutta kokemus on tämä..
Ja mitähän logiikkaa oli sun viestissä???
Sovinistiääliöt vedättää taas täällä. Get a life. - äskeiseen
mä vaan kirjoitti:
Mistähän kirjoittaja kuvittelee tietävänsä ko suhteeen "kylmyyden"?? tässä taas tyyppiesimerkki itseensä tyytymättömästä naisesta, joka haluaa tuoda ilmi tyytymättömyyden omaan parisuhteenseensa (jos nyt sellaista on..).
Itsellä aivan samanlasia kokemuksia miehistä, joten YOU ARE NOT ALONE! Tämä näyttää olevan hyvin tyypillistä miehistä käyttäytymistä..ok- ei pitäisi yleistää, mutta kokemus on tämä..
Sovinistiääliöt vedättää taas täällä. Get a life.Tässä siis kyseessä mieskirjoittaja, hope so..
- joku vaan...
mä vaan kirjoitti:
Sovinistiääliöt vedättää taas täällä. Get a life.Eli jos kehtaan olla sitä mieltä että miehiä ei saa käyttää hyväksi niin minä olen sovinisti? Suhteen kylmyyden päättelin tästä "Mä olen ilmeisesti kiinnostava vain, kun olen kylmä diiva".
Itse ohitan aina nämä jääprinsessat olankohautuksella ja takuulla 4kk leikkimisen jälkeen minulle on yks hailee mitkä naisen tunteet ovat. Ja voihan se olla niinkin että on pidetty naisen kanssa pelatusta teerenpelistä, mutta kun toinen huomaa ihastuneensa niin peli loppuu sillä hetkellä.
Edelliselle kirjoittajalle sanoisin että jos et kestä kritiikkiä niin hanki tutti. Tuosta loputtomasta miesvihastakin kannattaisi päästä eroon. "Jos kirjoittaja oli mies", salli mun nauraa. Menempäs nyt halaamaan vaimoani joka tietää että maailma ei pyöri hänen ympärillään. - kirsikka
Eli tarkennusta ekaan viestiin tarvitaan.
"kylmä diiva" tarkoitaa tässä yhteydessä sitä, että en roiku miehessä. Mä en yleensä lähettele ensin tekstiviestejä (kyllä vastaan niihin)ja muutenkin mulla on oma elämä, eli tapaamisehdotuksiin voi tulla vastaukseksi myös "ei". Mä elän omaa elämääni ja mies jää roikkumaan jos tarpeeksi kiinnostaa. Mutta en ole loukkaava tai mitenkään ilkeä koskaan. Vain etäinen ja varovainen. Ja hidas syttymään.
Kaverisuhteeksi näitä ei ole voinut luulla, toki olen sanonut monille miehille, että en välttämättä ole valmis seurustelemaan.
Mutta oikeasti, asia muuttuu, kun mä ihastun ja sanonkin tapaamisille "kyllä". Haluan olla miehenlähellä ja viettää aikaa hänen kanssaan. Kun mä olen niin ikään "laskeutunut tornista" hänen luokseen, ei enää kelpaakaan.
Tai sitten mä olen vain törmännyt siihen miesmalliin, joka todellakin haluaa vedättää naista ja on sitten tyytyväinen saamaansa valtaan, kun toinen menettä sydämensä. Ja ei, mulle kyllä kelpaa "taviksetkin" eli mun rima ei ole mielestäni liian korkea, että vain ne ns. pelimiehet kulkeutuu mun luo.
tiedä häntä. Ehkä mä todellisuudessa sitten olen vain niin tylsä ja huono ihminen, kun mut oppii tuntemaan paremmin. Tai roikkuva tai jotain, kun en kelpaa. Uskomatonta. - Eräs vain
meitä sentään kaksi jotka ajatellaan täysin samalla tavalla.Suurin osa naisista ovat jopa niin typeriä että kuvittelevat saavansa miehet enemmän kiinnostumaan itsestään,leikkimällä toisten miesten kanssa nimenomaan juuri tässä tarkoituksessa.Tämä saattaa jopa väliaikaisesti onnistuakin kun on tarpeeksi tyhmästä miehestä kysymys.
Ajan mittaan tämä yleensä jopa typeränkin miehen suhteen saattaa tuottaa ongelmia.Sitten on aika suu auki vain ihmetellä että mikähän nyt meni pieleen.
Pitävät suhteet pohjautuvat vähän asiallisempiin lähtökohtiin.
aika lailla kakspiippuinen juttu.Itelle käy aina samalla lailla,heti kun on havaittavissa edes jtn. vastakaikua tai kiinnostusta vastakkaiselta puolelta niin mun kiinnostus lopahtaa,en tiiä mistä johtuu.Ja vaikka mun kiinnostus ei joskus sattuis lopahtamaankaan niin enpä tiiä voisinko ottaa muijaa kovin vakavasti jos se että sai mitään kiinnostusta heräämään vaati puolen vuoden väsytyksen,jotenkin mä haluaisin uskoa 'rakkauteen' tai edes ihastumiseen ensisilmäyksellä enkä mihinkään väsytystekniikkaan.Tarpeeksi kauon samoja kenkiä pitämällä niihinkin kiintyy mutta mun mielestä se ei oo sitä mitä mä oon hakemassa toisesta ihmisestä.
- nainen'
Olen muuten itse huomannut täysin saman asian. Kyllä niitä miehiä pörrää ympärillä, kun ei itseä jaksa kiinnostaa. Mutta sitten ku uskaltautuu itse antautumaan suhteeseen, niin jotenkin sitä miestä taas ei oikeen kiinnosta.
Noh, kyllä se vaan niin on että vähän jokaisella on tuota ongelmaa. Itsekin olen joskus nii kaipaillut jonkun miehen perään, vaikkei sitä ole kiinnostanut. Olen yrittänyt ja yrittänyt.
Yksinkertaisesti sanottuna ihminen vai haluaa aina sitä mitä ei voi saada. Ja kun sen saa, haluaa jotai muuta. Lapsikin haluaa synttärilahjaksi uuden auton tai nuken, leikkii sillä onnessaan muutaman viikon ja sitten se jää laatikkoon pölyttymään kun keksitään jotain uutta.
Mutta kyllä se silti ärsyttävää on :/ - joku m25 vaan
Eihän kukaan odota neljää kuukautta!
- Kirsikka
"Ei kukaan odota 4kk!"
No, se neljä kuukautta oli kyllä tapailua ja joitain viikonloppuja yhdessä. Ja kyllä, myös seksiä. Nyt kaikki varmaan pitää mua typeränä, kun olen mennyt sänkyyn iihmisen kanssa, jota en rakasta, mutta niin nyt vain kävi. Seksi on mun mielestä mukavaa! Mutta kuitenkin tuon neljän kuukauden aikana mä en ollut niin ihastunut kuin se mies, kyllä pidit ja toki tykkäsinkin hänestä, mutta ei mun jokaista eloni sekuntia tarvinut viettää hänen kanssaan. Sitten kun oikeasti aloin rakastumaan 4 kk:n jälkeen, niin mies kyllästyi.
Tai sitten sillä oli vain hauskaa leikkiä mun kanssa, kun tiesi, että ei ruveta muuta vaatimaan... Ja kun ihastuin, niin karkuun juostaan. Mutta kun tämä ei ole vain yksi kerta, kun mulle on kyänyt niin.
Mä olen yrittänyt mennä itseeni ja miettiä muuttuukomun käytökseni, kun rakastun. Toki se muuttuu, mutta en ole mielestäni ripustautuva ja ahdistava tai mustasukkainen. Vain rakastunut.
Tuntuu vähän, että ei jaksa enää näitä typeriä ihmissuhde pelejä, vaikka itsekin kyllä "pelailen" ilmeisesti.
Voisi vain olla sellainen frigidi eukko, joka ei muita kaipaa. No, kyllä elämä kovettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462