Useat naiset on varmasti kokeneet/huomanneet että miehille on erityisen vaikeaa vastata tekstiviesteihin!!!!!!!!! (Ei toki voi yleistää, koska naisistakin näitä löytyy)
Nyt siis kysymys miehille:
Miksi se yhteydenpito, tekstarin lähettäminen ja soittaminen on niin vaikeaa????????? Entä miksi ei voi puhua rehellisesti ja suoraan?
Miksi tehdä kaikesta niin vaikeaa?
21
2906
Vastaukset
- Asiasta huvittunut
Moi! Tulin just kotiin töistä. [mitä vastaisit tällaiseen (teksti)viestiin?]
- xxxxx
No, miten työpäiväsi meni? :)
- Asiasta huvittunut
xxxxx kirjoitti:
No, miten työpäiväsi meni? :)
Miksen voi esittää tuota kysymystä kun seuraavan kerran nähdään kasvokkain?
- xxxxx
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Miksen voi esittää tuota kysymystä kun seuraavan kerran nähdään kasvokkain?
tietysti, mutta voihan sen viestiinkin pistää.Miksi kysyit mitä voi vastata ko. viestiin? Ehkä se olikin vain ilmoitus, johon ei edes odoteta vastausta, en tiedä...
- Asiasta huvittunut
xxxxx kirjoitti:
tietysti, mutta voihan sen viestiinkin pistää.Miksi kysyit mitä voi vastata ko. viestiin? Ehkä se olikin vain ilmoitus, johon ei edes odoteta vastausta, en tiedä...
Aloituksessa kyseltiin, miksi ei voi vastata viesteihin. Esitin vastakysymyksen, mitä pitäisi (esim.) vastata viestiin, johon itse en vastaisi yhtään mitään. Tuommosia sieltä aina välillä tulee, ties mitä vastauksia odottaa.
- xxxxx
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Aloituksessa kyseltiin, miksi ei voi vastata viesteihin. Esitin vastakysymyksen, mitä pitäisi (esim.) vastata viestiin, johon itse en vastaisi yhtään mitään. Tuommosia sieltä aina välillä tulee, ties mitä vastauksia odottaa.
seuraavalla kerralla kun tapaatte, ettet tiedä mitä pitää vastata.Sano, että vastaat kyllä, jos on jotain tärkeää asiaa tai kysyttävää.Näin ainakin itse tekisin.
- jos
kysymys on: "Mitä teet tänään?"
Onko tuohonkin ylivoimaisen vaikeaa vastata sohvalla lojumisen keskeltä?!?!?!?! Vai mikä asia on niin kiireistä ettei minuuttia ehdi tuhlata vastaamalla tyttöystävän viestiin? En ymmärrä mitä vaivaa on vastata, lähettää piristävä viesti muuten vaan tai soittaa vaikka ei olisikaan asiaa. Varsinkin suhteen alussa minusta tekstiviestit kuuluu asiaan. - Tane_k
jos kirjoitti:
Onko tuohonkin ylivoimaisen vaikeaa vastata sohvalla lojumisen keskeltä?!?!?!?! Vai mikä asia on niin kiireistä ettei minuuttia ehdi tuhlata vastaamalla tyttöystävän viestiin? En ymmärrä mitä vaivaa on vastata, lähettää piristävä viesti muuten vaan tai soittaa vaikka ei olisikaan asiaa. Varsinkin suhteen alussa minusta tekstiviestit kuuluu asiaan.Jos tekstarilla voi kertoa tyttöystävälle, että mitä tekee tänään, niin köyhääpä on elämä. Tarkoitan siis sanoa sitä, että jos se tyttöystävä haluaa oikeasti tietää, mitä poika tänään tekee, miksei tyttöystävä soita? Jos hänellä on suunnitelmia, hän voisi kakaista nekin ulos sen sijaan, että aloittaa tekstiviestirumban.
- Miksi pitäisi (n)
jos kirjoitti:
Onko tuohonkin ylivoimaisen vaikeaa vastata sohvalla lojumisen keskeltä?!?!?!?! Vai mikä asia on niin kiireistä ettei minuuttia ehdi tuhlata vastaamalla tyttöystävän viestiin? En ymmärrä mitä vaivaa on vastata, lähettää piristävä viesti muuten vaan tai soittaa vaikka ei olisikaan asiaa. Varsinkin suhteen alussa minusta tekstiviestit kuuluu asiaan.Suhteen alussa tekstarit kuuluu asiaan?
Mitenköhän ihmiset ollenkaan mahto pärjätä ajalla ennen kännyköitä.... - zeroforty
Tane_k kirjoitti:
Jos tekstarilla voi kertoa tyttöystävälle, että mitä tekee tänään, niin köyhääpä on elämä. Tarkoitan siis sanoa sitä, että jos se tyttöystävä haluaa oikeasti tietää, mitä poika tänään tekee, miksei tyttöystävä soita? Jos hänellä on suunnitelmia, hän voisi kakaista nekin ulos sen sijaan, että aloittaa tekstiviestirumban.
soittaminen on jumalattoman kallista. viestejä voi laittaa tuhat/kk kiinteään hintaan. mä soitan vain jos on monimutkaista selitettävää.
- Tane_k
zeroforty kirjoitti:
soittaminen on jumalattoman kallista. viestejä voi laittaa tuhat/kk kiinteään hintaan. mä soitan vain jos on monimutkaista selitettävää.
Etkö tosiaan tiedä, että kaikilla ei ole ilmaisia tekstiviestejä? Lisäksi ainakin minä olen valmis maksamaan siitä, että saa puhua tekstarin näpyttelyn sijaan.
- puupoop
Miksi pitäisi (n) kirjoitti:
Suhteen alussa tekstarit kuuluu asiaan?
Mitenköhän ihmiset ollenkaan mahto pärjätä ajalla ennen kännyköitä....Ne lähetteli kirjeitä. Kirjeissä luki esim." tulin juuri kotiin" tai "mitä teet tänään" ja kirjeen kirjoittamisen päiväys.
- Tane_k
"Miksi se yhteydenpito, tekstarin lähettäminen ja soittaminen on niin vaikeaa?????????"
Jos muutenkin nähdään päivittäin tai lähes päivittäin, mitä virkaa on jollain tekstiviestillä. Se on niin lyhyt, ettei siihen kuitenkaan saa mitään järkevää asiaa. Viestit ovat just tyyliin "Mä oon nyt kotona." Niin, mitä sitten? Mitä minua auttaa tietää, että sä olet kotona? Oletetaan nyt, ettei olla sovittu esim. yhdessä lähtemistä johonkin. Mitä järkeä on tuhlata rahaa viestiin, jonka informaatioarvo on täysin nolla? Rahalle, ajalle ja viitseliäisyydelle on parempaakin käyttöä kuin tuhlata se tuollaisiin joutavuuksiin. Ennemmin kirjoitan vaikka sähköpostin. Jos taas on todellista asiaa, soittaminen on tekstaria paljon tehokkaampi keino.
Tekstarit ymmärrän silloin, kun kyseessä on lyhyt asia, josta on sovittu kerrottavan. Esimerkiksi silloin, kun on sovittu, että lähdetään, kun toinen ehtii kotiin, on asiallista kirjoittaa: "Olen kotona". Muuten tuollainen viesti on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kuulumiset ehtii vaihtaa suullisesti sitten, kun nähdään, tai sitten, kun soitetaan.
Suhteen alussa tekstarit ymmärrän. Silloin menossa on vielä kosiskeluvaihe, jonka aikana molemmat ovat epävarmoja. Tekstareilla voidaan viestittää omasta halukkuudesta jatkaa suhdetta ja pitää yhteyttä.- jännittää..
No jos tekstareilla "yrittää aloittaa suhdetta" tai sopia tapaamista, että voisi sitten kasvokkain jatkaa juttua, niin onko viestiin vastaamattajättäminen sitten automaattisesti merkki siitä, että toista ei kiinnosta?
Entä jos tekstarin saanut henkilö kuitenkin tulee juttelemaan/moikkaa, jos nähdään kasvokkain, mutta viestiin ei vastaa? Mitäs se sitten meinaa?
Minä en ymmärrä mitä pitää vastata viestiin jos niissä ei ole mitään oleellista asiaa. Ja jos erehtyy laittamaan viestin niin heti pamahtaa toinen viesti perään, jossa on vielä vähemmän asiaa, mutta siihen pitäisi kuitenkin vastata jotain fiksua. Eli ts. niiden informaatio arvo on likimain nolla, mut kuhan pitää vain löpistä jotain merkityksetöntä.
En ymmärrä, miksi ei voi soittaa? Joskus voi oikeesti olla sellaista tekemistä, jota ei vain viitsi keskeyttää viestin kirjoitukseen. Sen sijaan sitä voi jatkaa luuri korvalla tai hf:n kanssa.
Miksi te naiset laitatte aivan joutavia viestejä? Ja asetatte kysymykset siten että niihin voi vastata "ok" jonka jälkeen suututte siitä kun viestiin vastaa vain "ok". Pahinta on kun toinen lähettää jonkun vitsin tai runon ja odottavat siihen vastausta... Daa-ah!
Totuus lisää tuskaa. Siinä syy tohon toiseen kysymykseen.- Miksi pitäisi?
No jos näin aiheen vierestä saa sanoa, niin en minäkään pidä tekstarien lähettelystä, ja en vastaa tekstareihin, joissa ei vastausta edellytetä. En myöskään harrasta turhanpäiväisiä "moi mitä teet, aattelitko mua" -puheluita.
Ja yllätys yllätys, olen nainen. - ärsyttävää!
lähetin miehelle monesti "Haluutko nähä tänään/huomenna?"-viestin enkä saanut minkäänlaista vastausta! Onko tääkin sit ihan turha viesti?! vasta alettiin tapailla ja nähään muutenkin aika harvoin. Törkeetä sanon minä! En lähetä miehille enää ikinä mitään viestejä!
- R.R.
Se on sitä... Tai sitten laiskuutta... tai miehen logiikkaa... ?
Mutta eikö nuo turhat ja hupsut tekstarit sitten piristä laisinkaan miehen päivää? Sehän on viesti, että tykkään susta, tekstaa mulle takasin jos tykkäät musta kans... Juu, tämä taas naisen logiikkaa!- Tulkinta ed. viestiin
Otteita nainen-suomi - sanakirjasta:
"Tekstaa mulle takasin jos tykkäät musta kans"
=
"Hyppää kun mä vihellän tai et tykkää musta tarpeeks." - R.R.
Tulkinta ed. viestiin kirjoitti:
Otteita nainen-suomi - sanakirjasta:
"Tekstaa mulle takasin jos tykkäät musta kans"
=
"Hyppää kun mä vihellän tai et tykkää musta tarpeeks."No jos nyt ei ihan noinkaan... On eri asia käskyttää kuin testata...
- Tunteiden tulkki
R.R. kirjoitti:
No jos nyt ei ihan noinkaan... On eri asia käskyttää kuin testata...
"On eri asia käskyttää kuin testata"
=
"Niin, ihan oma valintasi jos haluat reputtaa testissä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550