Ei pelota lihaksikkaat miehet, mutta ihmistä tuntematta en voi sanoa juuta enkä jaata loppukysymykseen. Otan sen joka ihmisenä natsaa paremmin, tosin kannustaisin kyllä vahvasti siimakättä mukaan salille mikäli valinta siihen suuntaan osuisi. Omaa silmää kyllä lihaksikas reenattu kroppa miellyttää, ja villevalo- vartalo ei niinkään nappaa.
Ottaisin sen kirveellä veistetyn lihaksikkaan.. ei voi sille mitään. Yksi entinen miesystävä oli kuin pulkannaru eikä siinä muuten mitään mutta tunsin itseni jotenkin miehekkääksi kun toinen oli niin hintelä..
Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen! Pitkäkään ei tarvitse olla mutta terveen näköinen.. että ollaan oltu kotona ruoka-aikaan.
sen komean siimakäden :) en pidä naismaisista käsivarsista (nörteillä on usein sellaset) mutta ei nyt varsinaisesti tarvitse mitään lihaksia olla. En pidä liian lihaksikkaista. En sanoisi että ne pelottavat... ei vain sytytä!
Ei pelota lihaksikkaat miehet, ellei ole sitten sellainen (ego)turvonnu boodari.. Ties kuinka hormoonit pistäny pään sekaisin, sellaista on ihan viisastakin kait vähän varoa...
Eli muhun vetoo 'luonnolliset' lihakset ja miehekäs tasapainoinen olemus. Kiiltokuvapojat ei sytytä mua seksuaalisessa mielessä.
Jos mies on oikein komea muuten ja kauhean lihaksikas, niin en ole kiinnostunut. Pidän treenatuista, kiinteistä miehistä, mutta en pidä näkyvistä lihaksista. Minusta selvästi näkyvät bodarilihakset ovat jollain tavalla vastenmielisiä.
Kysytäänpä näin.. mieluummin siimakäsi mallinnäköinen vai hyväkuntoinen ei-bodari? Eli miehen kokoinen hieman lihasta ja voimaa omaava mies vai siimakäsi mallipoju?
mieluummin ehdottomasti sen voimaa ja "vähän lihasta" omaavan miehen. En pidä muutenkaan mistään mallipojuista, liian kauniit miehet eivät kiinnosta (enkä ole muuten tähän päivään mennessä nähnyt mallimiestä, joka olisi ollut minun mielestäni hyvännäköinen).
Siimakäsivarret eivät haittaa, jos mies on muuten sopiva. Mutta kyllä miehellä ehdottomasti saa ja pitää olla enemmän voimia kuin minulla. Pidän henk.kohtaisesti isokokoisista miehistä. Silloin jos on muuten "paikat kunnossa", ei haittaa edes jos miehellä on vähän vatsaakin.
Eli mieluummin kookkaampi mies kuin aneeminen ruipelo.
harrastan tuota puntteilua ja olen usein vihaisen näköinen. Vihainen en ole, mutta ajatuksissani kyllä. Kulmavälin ryppy kertoo herkkyydestä. Älä pelkää.
Mutta nyt kun ikää on jo, huimat 33v=)
tutustuisin kyllä ihmiseen ja päättäisin sitten.
Haluaisin lämminsydämisen miehen joka kunnioittaa naisia (se täytyy tietysti ansaita, mutta lähtökohtaisesti kuitenkin positiivinen asenne elämää kohtaan).
Mieti voitko omalla asenteella antaa itsestäsi positiivisen kuvan. Et voi olla ruma jos hymyilet paljon ja olet ystävällinen. Sinusta ei voi olla pitämättä=).
.. mutta ei erityisemmin isot lihakset sytytäkkään. tosin ei sytytä hintelät miehetkään. mies pitää olla sellanen luonnollisen lihaksikas (jonku hiukka ruumiillisen työn aikaansaama). saa olla ennemmin pikkasen masuaki, mut sellaset tehdyn näköset lihakset ei innosta. ei van näytä hyvältä mun silmään.
Bodarit pelottaa ihan oikeasti. Siimakäsi ei houkuta, mutta ei urheilijatkaan innosta. Urheilijamiehet on narsisteja siinä missä bodaritkin, sellainen vartalo kun ei tule ilmaiseksi. Tulee mieleen, että mahtaako sillä muuta päässä liikkua kuin optimaalinen aikataulutus, ravinto, lepo ja treeni - ja kaikki muut asiat elämässä tulevat kaukana perässä. Sensijaan jos on ruumiillisessa työssä kehittynyt vartalo, niin sitä kyllä mielikseen katselee. Mallimiehet ovat myös out - ihmettelen sitä dressmaninkin mainosta, ne miehet ovat oikeasti onnettoman näköisiä, mietin aina, onkohan ne kuteet jotenkin epämukavat yllä, kun joka jätkä murjottaa. No tietenkin ne on komennettu peruslukemille, mutta ihmettelen, lisääkö murjottavat sinänsä kauniit miehet myyntiä. jos baarissa tulee sennäkösiä miehiä vastaan, en vilkaise kahta kertaa, kyllä hymy pitää irrota.
Niin, miten erotat "ruumiillisessa työssä" kehittyneen vartalon kuntosalilla rääkätystä vartalosta? Aina joskus törmää tähän ja se kiinnostaa. Ja varsinkin kun jätetään pois ääriesimerkit, eli kehonrakentajat, puhutaan vaan meistä tavallisista raamikkaista kadulla vastaantulevista miehistä.
Ei sytytä hintelät miehet. Kavereiden kanssa kutsumme tätä miestyyppiä hippiäiseksi. Toisaalta liian bodattu ei myöskään ole hyvä. Monet ovat jo luonnottoman näkösiä, normaali käveleminen on vaikeaa ja niin edelleen.
Paras on sellainen kohtuullisesti treenattu, hoikka ja kiinteät lihakset. Brad Pitt ja Lenny Kravitz ovat kropaltaan miun tyyppiä ;)
Ehdottomasti ottasin sen lihaksikkaan miehen:)Tietysti mielipiteitä monia, mutta itseäni ei edes luirut kiinnosta:) Arvostan paljon jos mies käy salilla tai muuten pitää voimaa yllä:)
Minua pelottaa lihaksikkaat miehet, varsinkin, jos on myös pituutta. Tunnen itseni liian pieneksi ja avuttomaksi enkä pidä tunteesta. Jos on hymyilevä jättiläinen, tunne on ehkä toinen :)
Mulle lihaksikas kiitos! Silleen sopivasti lihaksikkaat ovat puoleensavetäviä ja seksikkäitä. Ja tunnustan tämänkin : vaikka olen naimisissa niin haaveilen joskus päätyväni petipuuhiin lihaksikkaan miehen kanssa. Omalla ukolla on kaljamaha.
Luihut miehet on pelottavia. Luihut miehet, jotka käyttää pillifarkkuja. Hyi niiden jalat näyttää leipätikuilta. Usein emopojat on näitä tikkujalkoja. Ne vaan liuvuttaa menemään tupeeratut hiukset luihuten, huulet lävistyksistä turvonneina ja näyttävät katkeavan tuulessa. Niiden käsivarsilla vois varmaan ruoskia ihmisiä, jos vaan heiluttaisivat pari kertaa ilmassa.
Luihut on karmivampia kuin lihaksikkaat.
Itseänikin arveluttaisi enemmän nämä hintelät miehet (no nuorelle pojalle sopii olla vielä hankisääski), mutta aikuinen mies on eri asia.
Tottakai massiivinen ulkomuoto tuo turvallisuuden tunnetta, en ymmärrä mitä pelottavaa siinä voi olla, hyvähän se vaan on jos mies näyttää sille, ettei sen silmille noin vaan hypitä, ehdottomasti kiinnostavampi ja haasteellisempi !
Kyllä salilla harrastavien päähän mahtuu muutakin kuin treeni ja ruokavalio. Olen 28v mies joka on käynyt salilla noin 4 vuotta ja lihakset ovat kehittyneet ihan mukavasti. Kasvoiltani olen omasta mielestäni ihan komea mutta kasvonmuotojen vuoksi luonnostaan ehkä hieman "vihaisen" näköinen. En varmastikkaan ole mikään kiiltokuvapoju mutta itse olen tyytyväinen ulkonäkööni. Olen perheellinen joten naisten miellyttämiseksi en salia harrasta. Syömiseni valitsen terveellisyyden enkä proteiinien mukaan ja lihaksia en mittaile. Ainakin sen olen pistänyt merkille että lihaksikas huomataan, niin naisten kuin miestenkin toimesta, selvästi paremmin kuin "perusruipelo". Suhtautuminen lienee niin tapauskohtaista että tilanteissa on vaikea hahmottaa johtuuko noteeraaminen "uhkaavasta" ulkonäöstä, uteliaisuudesta, kateudesta vai ihailusta.
Paitsi ne lihakset joita luulet työnteolla aikaansaadun ei kuitenkaan ole työllä syntyneitä, ellei työtä määritellä juurikin painojen nosteluksi kuntosalilla.
Ei pelota iso ja lihaksikas mies, jos käytös on normaalia muuten... Iso, karun näköinen miestyyppi vetoaa muhun. Kun sellaisen löytäisikin... Woomchikawauwau...
Ei pelota, mutta en kovin lihaksikkaista tykkää. Saa olla siimakäsikin, mutta sellainen sopiva lihaksikkuus pienellä pehmeydellä on paras. Niin ettei näytä kuntosalihemmolta, vaan luonnolliselta, työllä lihaksensa saaneelta. Lihakset ei saa erottua. Mutta tärkeintä toki on ihan muut asiat, luonne, ryhti jne. Ja kiinnostus minuun ;)
heh, "lihakset ei saa erottua"??? Pitää olla siis tarpeeksi iso rasvaprosentti.
Sama se onko lihakset työllä vai kuntosalilla hankittu, samaa lihasta se on. Eikä se, että joku käy salilla tarkoita sitä, että ensimmäisen kerran jälkeen tulee kehonrakentajan näköisenä ulos.
Usko pois, mitä kirjoitan. Joo, rasvaprosentin pitää olla tarpeeksi iso, en tykkää nyljetyn näköisestä. Periaatteessa sama, miten ne lihakset on hankittu, mutta kuten sanoin, pitää NÄYTTÄÄ työllä hankituilta. Naiset tietää mitä tarkoitan ;). Viimeisen lauseesi klisee on ihan turha, ei liity mitenkään viestiini, ei edes omaasi.
Haloo, minähän kirjoitin millaisesta miehestä tykkään. Ei sinun tarvitse olla sellainen. Rauhoitu, hyvä ihminen!
En tajua tota ''työllä'' ja ''salilla'' saamien lihaksien eroa? onko ne lihakset jotenkin eri näköset jos ne on työnteolla kasvanut? herätkää nyt, samallalailla se lihas kehittyy hemmetti soikoo olit sitten salilla nostamassa puntteja tai työmaalla tiiliä.
Eli miten erotat työteolla kehittyneet lihakset vai kuntosalilla? siinä on tosi hyvä kysymys, ota nyt naisista sitten selvää.. :)
Toi on kyllä todella tyhmä väite munkin mielestä. Jossain työssä tai muussa toiminnassa kehittynyt kroppa voi ehkä olla vähemmän tasapainoinen lihaksiltaan kuin oikein treenattu kroppa.
Ruumiillinen työ kuluttaa ihmistä eri lailla kuin aivojumppa + kuntosali. Katsokaapa pitkään raskaissa ulkotöissä olleiden ihmisten ruumiinrakennetta, ihoa ja käsiä. Ehkä ruumiillisen työn kasvattamiin lihaksiin liittyy mielikuva voimakkaasta maskuliinisuudesta. Useinhan nuo lihaksia kasvattavat ammatit ovat perinteisiä "äijäaloja" esim. rakennustöitä, metsurointia tai maataloutta.
Tulisi taas pian kesä, niin pääsisin näkemään asfalttimiehiä työn touhussa. Sääli vain, että nykyisin varovat aurinkoa niin, ettei upeasti muodostunut ja ruskettunut kroppa pääse oikeuksiinsa.
"Toi on kyllä todella tyhmä väite munkin mielestä. Jossain työssä tai muussa toiminnassa kehittynyt kroppa voi ehkä olla vähemmän tasapainoinen lihaksiltaan kuin oikein treenattu kroppa."
Kaikkihan riippuu ihan siitä millaista työtä tekee ja miten ja millaiseen saliharjoitteluun sitä haluaa verrata.
Omakohtainen kokemus kertoo että polttopuusavotalla vietetty aika vastaa melko hyvin toistoihin keskittyvää salitreeniä.
Tavallaan minuakin häiritsee tämä keskustelu "luonnollisista lihaksista" ja "työllä hankituista lihaksista" , ainakin tieteellisesti ja fysiologisesti. Toisaalta tämän keskustelun tarkoitus ei taida olla tieteellisesti tarkka, vaan enemmän tunnepohjainen.
Joten niin kun aikaisemminkin mainittiin, kyse ei taida olla pelkästään siitä miltä lihakset oikeasti näyttävät ja miten ne on saatu, vaan mielikuvasta miehestä. Mielikuvaan vaikuttaa varmasti lihasten lisäksi muut ominaisuudet, kuten maskuliinisuus, karisma ja luolamiesmäisyys.
Lihashan ei tiedä millä tavalla sitä rasitetaan (eli nouseeko puu vai rauta). Epäilen, että tätä monet naiset tosiasiassa tarkoittavat puhuessaan esim. "luonnollisista lihaksista":
Kauniit symmetriset hyvin kehittyneet lihakset miehellä joka on sinut itsensä kanssa, ja suhteellisen miehekäs ja itsevarma.
Käytännössä tuollaset lihakset saa parhaiten punttisaliharjoittelulla. Asenne on sitten toinen asia, esim. kuinka miehekäs on.
Asfalttityöntekijät ja metsurit ovat varmaan suremmalla prosentilla miehekkäitä kun vaikka toimistotyötä tekevät. Itse pidän viisaista naisista jotka tekevät älyä vaativia töitä. Tämä ei tarkoita etteikö naisen pitäisi olla hyvässä kunnossa. Naisista valitsen siis sen joka on viisas ja pitää kropastaan hyvää huolta. Löytyy myös sellaisia miehiä jotka ovat viisaita, pitävät kropastaan huolta ja ovat miehekkäitä.
Olipa kottaraiselta aika naurettava kommentti.
Tottakai lihaksikkaita miehiä on kaikenlaisia mutta ei se punttisalilla ähkiminen 4-5 kertaa viikossa tyhmäksi tee.
Muistakaapa että komea siimakäsi ei muutu kuin parempaan suuntaan, sitten taas ruma lihasmöykky ei mene kuin huonompaan suuntaan. Fiksut osaa kyllä valita oikein.
ehdottomasti siimakäsi ja komea, siimakädet voi reenata kuntoon ;) ihastun siis kauniskasvoisiin miehiin, ja vähän rumat miehet ovat yleensä korkeintaan karulla tavalla komeita mikä ei myöskään vetoa minuun.
Siis tällaiset aloitukset on todella turhia, koska on tehty tutkimuksia, joiden mukaan nainen voi kiinnostua miehestä pelkästään käsien tai nenän perusteella :)
Siis käsi, ranteesta-sormiin.. Ja kyllä, minusta miehen ei tarvitse olla, joko lihaksitas tai laiha. Miehessä on monia piirteitä mikä laittaa kiinnostumaan ja nenä on yksi sellainen (hullua mutta totta) samoin nuo kädet. Nää vaan tulee luonnostaan eikä kukaan voi sille mitään.
mä en pidä lihaksikkaista miehistä, en tykkää 6-packista, normaali perusvartalo riittää mulle ja hoikkakin käy. Komeus/rumuus ei oo niin tärkeä, pilke silmäkulmissa on. Isot kädet on ihanat :)
Ei pelota
Ei pelota lihaksikkaat miehet, mutta ihmistä tuntematta en voi sanoa juuta enkä jaata loppukysymykseen. Otan sen joka ihmisenä natsaa paremmin, tosin kannustaisin kyllä vahvasti siimakättä mukaan salille mikäli valinta siihen suuntaan osuisi. Omaa silmää kyllä lihaksikas reenattu kroppa miellyttää, ja villevalo- vartalo ei niinkään nappaa.ottaisin
Ottaisin sen kirveellä veistetyn lihaksikkaan.. ei voi sille mitään. Yksi entinen miesystävä oli kuin pulkannaru eikä siinä muuten mitään mutta tunsin itseni jotenkin miehekkääksi kun toinen oli niin hintelä..Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen! Pitkäkään ei tarvitse olla mutta terveen näköinen.. että ollaan oltu kotona ruoka-aikaan.
Minä
sen komean siimakäden :) en pidä naismaisista käsivarsista (nörteillä on usein sellaset) mutta ei nyt varsinaisesti tarvitse mitään lihaksia olla. En pidä liian lihaksikkaista. En sanoisi että ne pelottavat... ei vain sytytä!miehekkään
Ei pelota lihaksikkaat miehet, ellei ole sitten sellainen (ego)turvonnu boodari.. Ties kuinka hormoonit pistäny pään sekaisin, sellaista on ihan viisastakin kait vähän varoa...Eli muhun vetoo 'luonnolliset' lihakset ja miehekäs tasapainoinen olemus. Kiiltokuvapojat ei sytytä mua seksuaalisessa mielessä.
Ehdottomasti sen
siimakäden, jos on muuten minun makuuni.Jos mies on oikein komea muuten ja kauhean lihaksikas, niin en ole kiinnostunut. Pidän treenatuista, kiinteistä miehistä, mutta en pidä näkyvistä lihaksista. Minusta selvästi näkyvät bodarilihakset ovat jollain tavalla vastenmielisiä.
kysymys
Kysytäänpä näin.. mieluummin siimakäsi mallinnäköinen vai hyväkuntoinen ei-bodari? Eli miehen kokoinen hieman lihasta ja voimaa omaava mies vai siimakäsi mallipoju?Kyllä mies saa olla mies!
Kummastakin on kokemusta ja miehekäs mies kyllä vie voiton...Mutta kyllä se riippuu eniten pään sisällöstä!!!
Fakta, joka koskee itseäni, muiden puolesta en voi ottaa kantaa.
haa
Jaa päänsisältö? Mitäs hitsin väliä sillä on?? *hih*No sitten ottaisin
mieluummin ehdottomasti sen voimaa ja "vähän lihasta" omaavan miehen. En pidä muutenkaan mistään mallipojuista, liian kauniit miehet eivät kiinnosta (enkä ole muuten tähän päivään mennessä nähnyt mallimiestä, joka olisi ollut minun mielestäni hyvännäköinen).Siimakäsivarret eivät haittaa, jos mies on muuten sopiva. Mutta kyllä miehellä ehdottomasti saa ja pitää olla enemmän voimia kuin minulla. Pidän henk.kohtaisesti isokokoisista miehistä. Silloin jos on muuten "paikat kunnossa", ei haittaa edes jos miehellä on vähän vatsaakin.
Eli mieluummin kookkaampi mies kuin aneeminen ruipelo.
Mutta bodarilihakset eivät näppää!!!
pelottaa
varsinkin jos kasvojen ilme on vihamielinen. En ottaisi.noh hitsi
harrastan tuota puntteilua ja olen usein vihaisen näköinen. Vihainen en ole, mutta ajatuksissani kyllä. Kulmavälin ryppy kertoo herkkyydestä. Älä pelkää.Nuorempana..
olisin ottanut lihaksikkaan.Mutta nyt kun ikää on jo, huimat 33v=)
tutustuisin kyllä ihmiseen ja päättäisin sitten.
Haluaisin lämminsydämisen miehen joka kunnioittaa naisia (se täytyy tietysti ansaita, mutta lähtökohtaisesti kuitenkin positiivinen asenne elämää kohtaan).
Mieti voitko omalla asenteella antaa itsestäsi positiivisen kuvan. Et voi olla ruma jos hymyilet paljon ja olet ystävällinen. Sinusta ei voi olla pitämättä=).
Hyvät käytöstavat kunniaan..
Ei pelota...
.. mutta ei erityisemmin isot lihakset sytytäkkään. tosin ei sytytä hintelät miehetkään. mies pitää olla sellanen luonnollisen lihaksikas (jonku hiukka ruumiillisen työn aikaansaama). saa olla ennemmin pikkasen masuaki, mut sellaset tehdyn näköset lihakset ei innosta. ei van näytä hyvältä mun silmään.bodarit pelottaa
Bodarit pelottaa ihan oikeasti. Siimakäsi ei houkuta, mutta ei urheilijatkaan innosta. Urheilijamiehet on narsisteja siinä missä bodaritkin, sellainen vartalo kun ei tule ilmaiseksi. Tulee mieleen, että mahtaako sillä muuta päässä liikkua kuin optimaalinen aikataulutus, ravinto, lepo ja treeni - ja kaikki muut asiat elämässä tulevat kaukana perässä. Sensijaan jos on ruumiillisessa työssä kehittynyt vartalo, niin sitä kyllä mielikseen katselee. Mallimiehet ovat myös out - ihmettelen sitä dressmaninkin mainosta, ne miehet ovat oikeasti onnettoman näköisiä, mietin aina, onkohan ne kuteet jotenkin epämukavat yllä, kun joka jätkä murjottaa. No tietenkin ne on komennettu peruslukemille, mutta ihmettelen, lisääkö murjottavat sinänsä kauniit miehet myyntiä. jos baarissa tulee sennäkösiä miehiä vastaan, en vilkaise kahta kertaa, kyllä hymy pitää irrota.Miten erotat?
Niin, miten erotat "ruumiillisessa työssä" kehittyneen vartalon kuntosalilla rääkätystä vartalosta? Aina joskus törmää tähän ja se kiinnostaa. Ja varsinkin kun jätetään pois ääriesimerkit, eli kehonrakentajat, puhutaan vaan meistä tavallisista raamikkaista kadulla vastaantulevista miehistä.eri lihakset
ne on ihan eri lihakset mitä oikesti tarvii, ja mitä jotkut/useat kuntosalilla kasvattaa!Suomalainen Mies
on ihan nam....Ei tota noin voi .. yleistää...
-pöh-
Miehen pitää olla
Ei sytytä hintelät miehet. Kavereiden kanssa kutsumme tätä miestyyppiä hippiäiseksi. Toisaalta liian bodattu ei myöskään ole hyvä. Monet ovat jo luonnottoman näkösiä, normaali käveleminen on vaikeaa ja niin edelleen.Paras on sellainen kohtuullisesti treenattu, hoikka ja kiinteät lihakset. Brad Pitt ja Lenny Kravitz ovat kropaltaan miun tyyppiä ;)
Ei pelota
Minua ei pelota lihaksikkaat miehet, koska olen itsekin sporttinen...ei pelota
Ehdottomasti ottasin sen lihaksikkaan miehen:)Tietysti mielipiteitä monia, mutta itseäni ei edes luirut kiinnosta:) Arvostan paljon jos mies käy salilla tai muuten pitää voimaa yllä:)Pelottaa!
Minua pelottaa lihaksikkaat miehet, varsinkin, jos on myös pituutta. Tunnen itseni liian pieneksi ja avuttomaksi enkä pidä tunteesta. Jos on hymyilevä jättiläinen, tunne on ehkä toinen :)No...
Silleen sopivasti lihasta on hyvä. Liian pumpatut ei ole enää kivannäkösiä ja on kyllä ehkä just vähän pelottavia.Luihut on karmivampia kuin lihaksikkaat.
Itseänikin arveluttaisi enemmän nämä hintelät miehet (no nuorelle pojalle sopii olla vielä hankisääski), mutta aikuinen mies on eri asia.
Tottakai massiivinen ulkomuoto tuo turvallisuuden tunnetta, en ymmärrä mitä pelottavaa siinä voi olla, hyvähän se vaan on jos mies näyttää sille, ettei sen silmille noin vaan hypitä, ehdottomasti kiinnostavampi ja haasteellisempi !
Jotenki kammoksun bodareita.. Tuntuvat jotenki itserakkailta
Luonnolliset työllä aiheutetut isot lihakset ♥
Paitsi ne lihakset joita luulet työnteolla aikaansaadun ei kuitenkaan ole työllä syntyneitä, ellei työtä määritellä juurikin painojen nosteluksi kuntosalilla.
Sama se onko lihakset työllä vai kuntosalilla hankittu, samaa lihasta se on. Eikä se, että joku käy salilla tarkoita sitä, että ensimmäisen kerran jälkeen tulee kehonrakentajan näköisenä ulos.
Haloo, minähän kirjoitin millaisesta miehestä tykkään. Ei sinun tarvitse olla sellainen. Rauhoitu, hyvä ihminen!
Käy salilla sen takia, että jaksaa töissä paremmin. Jotkut työt voivat olla aika raskaita.
Eli miten erotat työteolla kehittyneet lihakset vai kuntosalilla? siinä on tosi hyvä kysymys, ota nyt naisista sitten selvää.. :)
Tulisi taas pian kesä, niin pääsisin näkemään asfalttimiehiä työn touhussa. Sääli vain, että nykyisin varovat aurinkoa niin, ettei upeasti muodostunut ja ruskettunut kroppa pääse oikeuksiinsa.
Kaikkihan riippuu ihan siitä millaista työtä tekee ja miten ja millaiseen saliharjoitteluun sitä haluaa verrata.
Omakohtainen kokemus kertoo että polttopuusavotalla vietetty aika vastaa melko hyvin toistoihin keskittyvää salitreeniä.
Joten niin kun aikaisemminkin mainittiin, kyse ei taida olla pelkästään siitä miltä lihakset oikeasti näyttävät ja miten ne on saatu, vaan mielikuvasta miehestä. Mielikuvaan vaikuttaa varmasti lihasten lisäksi muut ominaisuudet, kuten maskuliinisuus, karisma ja luolamiesmäisyys.
Lihashan ei tiedä millä tavalla sitä rasitetaan (eli nouseeko puu vai rauta). Epäilen, että tätä monet naiset tosiasiassa tarkoittavat puhuessaan esim. "luonnollisista lihaksista":
Kauniit symmetriset hyvin kehittyneet lihakset miehellä joka on sinut itsensä kanssa, ja suhteellisen miehekäs ja itsevarma.
Käytännössä tuollaset lihakset saa parhaiten punttisaliharjoittelulla. Asenne on sitten toinen asia, esim. kuinka miehekäs on.
Asfalttityöntekijät ja metsurit ovat varmaan suremmalla prosentilla miehekkäitä kun vaikka toimistotyötä tekevät. Itse pidän viisaista naisista jotka tekevät älyä vaativia töitä. Tämä ei tarkoita etteikö naisen pitäisi olla hyvässä kunnossa. Naisista valitsen siis sen joka on viisas ja pitää kropastaan hyvää huolta. Löytyy myös sellaisia miehiä jotka ovat viisaita, pitävät kropastaan huolta ja ovat miehekkäitä.
Tottakai lihaksikkaita miehiä on kaikenlaisia mutta ei se punttisalilla ähkiminen 4-5 kertaa viikossa tyhmäksi tee.
Siis käsi, ranteesta-sormiin.. Ja kyllä, minusta miehen ei tarvitse olla, joko lihaksitas tai laiha. Miehessä on monia piirteitä mikä laittaa kiinnostumaan ja nenä on yksi sellainen (hullua mutta totta) samoin nuo kädet. Nää vaan tulee luonnostaan eikä kukaan voi sille mitään.