Gallup

Mutta kerrankin vähän eri tyylliin:kerro 5 omasta mielestä hyvän/parhaimman näköistä julkkis miestä/naista omasta sukupuolesta?? Eli miehet top5 komeimmat miehet ja naiset top5 kauneimmat naiset.Jos miettii omaa listaa niin Brad Pittiä ei voi unohtaa misään tapauksessa,samoin Keanu Reeves on itseoikeutettu valinta mun listalla.Pienenä yllärinä voisin ottaa Robbie Williamsin myos mukaan,pojot hänelle tietystä äijämäisyydestä:vetää viinaa,kamaa ja nussii pelkkiä malleja eikä edes yritä kaunistella sitä.Loput 2 vois olla vaikka Dave Navarro ja kait se perkeleen David Beckhamkin on pakko ottaa mukaan kekkereihin (vaikka onkin joku helvetin metroseksuaali-messias joita mä inhoan yli kaiken).Tää on siis ihan heteropohjalta ajateltu juttu josta tuli vaan kerran kavereiden kanssa juttua.Kertokaan omanne miehet ja naiset??

33

3126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku.nainen

ainakin Juliette Binoche. Samoin Kate Winslet on aika persoonallisen näköinen kasvoiltaan, tosin pulleahko mielestäni. Kim Basinger oli aikoinaan jotenkin huorahtavalla tavalla vetävän näköinen. Samoin eräs saksalaisnäyttelijätär, Katharina Böhm nimeltään, on hyvännäköinen. Ja Isabella Rosselini lienee myös eräänlainen "kestosuosikki".

(Jos joku haluaa nähdä Katharina Böhmin, hänet löytää sivulta www.zdf.de klikkaamalla ylhäältä kohdasta "Sendungen A-Z" rivin "Fernsehfilm der Woche". Suurimassa kuvassa keskimmäinen vaalea nainen tummissa vaatteissa. Ja jos kiinnostaa, lisää kuvia löytyy klikkaamalla "Ein Sommertraum"-kohdasta.)

• piruuttani väijymässä ton Katharina Böhmin kuvia,vaikutti aika rotunaiselta.Siis sellaselta 'vanhempi jakkupuku-esimies tulee ja ottaa mut' fantasioiden ruumiillistumalta.Kate Winslet oli munkin suosikki vielä jokin aika sitten,ei siitä pääse mihinkään et liikaa kiloja on jäänyt neidille (vai rouvako se nykyään on) kersoista ja alkaahan se jo ikäkin painaa.

• pikku.nainen
        yrmio kirjoitti:

piruuttani väijymässä ton Katharina Böhmin kuvia,vaikutti aika rotunaiselta.Siis sellaselta 'vanhempi jakkupuku-esimies tulee ja ottaa mut' fantasioiden ruumiillistumalta.Kate Winslet oli munkin suosikki vielä jokin aika sitten,ei siitä pääse mihinkään et liikaa kiloja on jäänyt neidille (vai rouvako se nykyään on) kersoista ja alkaahan se jo ikäkin painaa.

Katharina Böhm ei tosiaankaan ole yhtään hassumman näköinen, varmaan myös monen miehenkin makuun. Ei varmaan Yrmiökään tönäisisi sängyn laidalta ;))

Tuosta iästä sen verran - ilmeisesti minullakin alkaa jo kohta sitten ikä painaa päälle... Kymmenen vuoden päästä joudun sitten varmaan romukoppaan...

• jeannette

nää ei kyllä oo nyt missään paremmuusjärjestyksessä..

1) Juliette Binoche
      2) Audrey Tautou
      3) Sophia Loren
      4) Catherine Deneuve
      5) Natascha McElhone

Kumman ranskalaispainotteista :) ja vanhemmat rouvat oli tietty nuorena hehkeimmillään mut nykyäänki tyylikkäitä.

• pikku.nainen

meidän auta muu kuin kitata punaviiniä ja popsia ahkerasti juustoa ja valkoista leipää siinä toivossa, että meistäkin tulisi vielä noin hehkeitä. Ehkäpä punaviinissä on jotain fytohormooneja, jotka hidastavat vanhenemisprosessia...

Tosin ranskalainen ystävättäreni on paisunut "ranskalaisella ruokavaliolla" aika tuhdiksi jo yhden lapsen jälkeen, että ei se ehkä sittenkään kannata.

• Lady28
    • Heidi

Ykkösenä olis Angelina Jolie, siin on niin kaunis nainen että... ja mitkä pusuhuulet. Kakkosena Halle Berry. Sitten Penelope Cruz ja Catherine Zeta-Jones vaikka onkin pyöristynyt hiukan, mutta kuitenkin ja sanoisinko viimeiseksi Suvi Miinala. Näistä suomalaisista malleista ja misseistä hän on kaikkein kaunein... ainakin mun mielestä.

• -----------------

catherine z-j on vaan hehkeämpi hiukan pyöristyneenä. sama koskee lola odusogaa. muita nättejä naisia on juliette binoche, winona ryder ja tosiaan tuo natascha mcelhone..

• Catherine Zeta-Jones on ihan klassiselta kasvojen kauneudeltaan ajateltuna ylivoimainen ykkönen,tosin ikävä kyllä oon nähnyt hänestä alastonkuvia missä tissit on kuin 2 kärpäslätkää,yök.Angelina Jolie on taas seksikkyydessä mitattuna aivan ehdoton ykkönen,voi herran jumala että se ois nopeaa ohi jos Angelina ottais meikäläisen haltuun.Penelope Cruz taas kuuluu sarjaan 'ihkut' naiset,sellainen muija josta ei halua ajatella tuhmia vaan pikemminkin silitellä ja rapsutella kuin koiranpentua.Huomaatko kuinka kieroutunut mä oon :)

• Heidi
        yrmio kirjoitti:

Catherine Zeta-Jones on ihan klassiselta kasvojen kauneudeltaan ajateltuna ylivoimainen ykkönen,tosin ikävä kyllä oon nähnyt hänestä alastonkuvia missä tissit on kuin 2 kärpäslätkää,yök.Angelina Jolie on taas seksikkyydessä mitattuna aivan ehdoton ykkönen,voi herran jumala että se ois nopeaa ohi jos Angelina ottais meikäläisen haltuun.Penelope Cruz taas kuuluu sarjaan 'ihkut' naiset,sellainen muija josta ei halua ajatella tuhmia vaan pikemminkin silitellä ja rapsutella kuin koiranpentua.Huomaatko kuinka kieroutunut mä oon :)

Vaikeaa olla huomaamatta... ;)

• en ymmärrä-kauneus katsojan...
        ----------------- kirjoitti:

catherine z-j on vaan hehkeämpi hiukan pyöristyneenä. sama koskee lola odusogaa. muita nättejä naisia on juliette binoche, winona ryder ja tosiaan tuo natascha mcelhone..

Musta jos pitäis valita 5ruminta julkkista toi Catherina zetaj.olis rumimpien joukossa...nenä on ihan kummallinen ja muutenkin ei mitään sulosta ja persoonallista....ja örkky tukka:) mutta mielipideasioista ei voi kiistellä..hmm..

• M-30
      • sama

• oli kyl listata oman sukupuolen komistuksia/kaunistuksia.Nää vastakkaisen sukupuolen kyselyt on luettu jo miljoonaan kertaan.

• sama
        yrmio kirjoitti:

oli kyl listata oman sukupuolen komistuksia/kaunistuksia.Nää vastakkaisen sukupuolen kyselyt on luettu jo miljoonaan kertaan.

oho, sorry, mä niin innolla lähin...

ja

aha, vai niin että jo miljoonaan kertaan, moon uus täällä ;)

• sama
        yrmio kirjoitti:

oli kyl listata oman sukupuolen komistuksia/kaunistuksia.Nää vastakkaisen sukupuolen kyselyt on luettu jo miljoonaan kertaan.

mutta täytyy sanoa että aika pahan yrmiö viskasit!

äh, puh, prkl, teettää ihan töitä :P
        Mutta mitään ¤"%3@€ kauniitapoikia en kyllä listaa, vaan siis Miehiä...

- Tapio Rautavaara, http://www.yle.fi/multifoorumi/kuvat/ah/020405_01_01_00004hq3.jpg

- Christian Bale (tämmönen mäkin voisin haluta olla), http://www.mtv.com/shared/media/news/images/b/Bale_Christian/sq-bale-shirtless-mira.jpg

- Sean Bean, http://www.celebrity-exchange.com/celebs/photos59/sean-bean-03.jpg

- Harrison Ford, http://www.thespiannet.com/actors/F/ford_harrison/hf.jpg

- Vin Diesel, http://www.iballer.com/malecelebs/butch_celebs/diesel/images/d16_jpg.jpg

• Nuorelta mieheltä
      • ...................

vaikka tää onkin naisen mielipide nyt :) hehee, no miehen suusta toi osikko kuulostais vähän hintiltä. mut james ei oo mikään kiiltokuvapoika, vaan äärettömän charmikas..

• mari

Sophia Loren
      Monacon Caroline
      Grace Jones
      Meryl Streep
      ja sitten se punapää asianajaja Päämiehestä, ei tule nyt nimi mieleen

• .....................

on se asianajaja. kaunis nainen.

• Ellun kana

Jennifer Lopez
      Charlize Theron

Muitakin on mutta nyt ei tule mieleen.

• Ellun kana

Lara Flynn Boyle (lähinnä kasvot, vartalo on liian laiha)

Catherine Zeta Jones
      Eva Longoria
      Oprah

Yhtään suomalaista todella kaunista ei nyt tuu mieleen, paitsi hallitseva miss Suomi on kyllä aika kaunis.

• Asiasta huvittunut

En tiedä sekoitinko nyt charmin ja ulkonäön toisiinsa, mutta vaikeaa tätä on miltään muultakaan kantilta lähestyä (vuosikymmenen saatte itse kunkin kohdalla valita vapaasti):
      1. Sean Connery
      2. Richard Gere
      3. George Clooney
      4. Brad Pitt
      Ja Suomen kiintiöpaikalle pistetään:
      5. Tapio Rautavaara

• Keem

En osaa laittaa järjestykseen mutta mieleen tulee:

Louise Brooks
      Christina Ricci
      Lauren Bacall
      Kate Winslet
      Shirley Manson

• misu-honey

Suomalaiset miehet on niitä parhaimman näköisiä..
      1.Veeti..jestas että se saa mun polvet notkahtamaan
      2.Marco B. harmi..hukkaan menee hyvä mies..
      3.Jussi Lampi..kertakaikkiaan ihana
      4.Aki Sirkesalo..oli sävähdyttävän näköinen
      5.Janne Lahti hpk..namu vaikka nuori
      Naisista..ei oo niin helppo löytää suomalaisia
      1.Marilyn..ei tarvi kertoo enempää
      2.Tanja Karpela
      3.Kristiina Halkola nuorempana
      4.Tyttäreni..ehdoton huippu 16-vuotiaaksi
      5.roxette..vau
      mut joo..mieltymyksensä kullakin..niin mullakin

• varsinkin miehistä on kyl jo astetta vaikeampi tapaus.Mulle ei tuu kyl just nyt mieleen ketään muita kun Mikko Leppilampi (sekin on vähän liian prettyboy mun mielestä) ja Ville Valo (ei välttämättä sikakomea mun makuun mut jotenkin vitun symppiksen oloinen jätkä).Onhan sit näitä uutisvuodon tyyppejä ja uimareita/uimahyppääjiä mut heistä puuttuu se jokin särmä,jotenkin he on vaan liian kiiltokuvapojuja mun mielestä.Oikeastaan yks mun kaveri on varmaankin komein ja särmikkäin Suomalainen mies ketä tiedän,oiskohan mulla taas vaihteeksi itsetutkisekelun ja oman seksuaalisen suuntautumisen pohtimisen aika kun mietisekelen tällasia juttuja :(

• hoh
    • Naikkonen32

Miehet:
      1 VEETI KALLIO nami, nami
      2 PETTERI NUMMELIN
      3 BRUCE DICKINSON
      4 okei, BRAT PITT
      5 EMPPU VUORINEN
      ...eli siis suomi painotteinen..

Naiset:
      1 Angelina Jolie
      2 Liz Hurley
      3 Tarja Turunen
      miettii, miettii..

Eipä tule vitosta naisista täyteen, mut haittaako tuo? Onhan tuossa jo 3 rotunaista..

• suosikkini

Naiset:
      1. Marilyn Monroe
      2. Monica Bellucci
      3. Angelina Julie
      4. Nicole Kidman
      5. Liv Tylor
      Miehet:
      1. Benicio Del Toro
      2. Pelle Almqvist
      3. River Phoenix
      4. Johnny Depp
      5. Nikki Sixx
      6. Billy Bob Thornton

• Futis-Fani

Tää lista koostuu vaan Futaajista koska futisfanina sitä tulee paljon seurattua, ei tää mikään varsinainen TOP-5 ole, mut nää nyt tulee ekana mieleen, paljon muitakin on

Vitor Baia (Portugalilainen molari)
        Milan Baros (Tsekkihyökkääjä)
        Hitti-Litti Litmanen ( ei kaipaa selityksiä)
        Gianluigi Buffon (Juven molari)
        Luca Toni (Italialainen kans, Palermosta)

• Edith_

Eikö kenenkään muun mielestä
      1. Scarlett Johansson tai
      2. Natalie Portman
      ole niin viehättävän kauniita, ettei tosikaan.. ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe