Miten se nyt

meneekään naiset,vaikka haluaisitte tulla miehen luokse 'kylään' niin kehtaatteko kuitenkaan ite sanoa sitä suoraan vai onko miehen loppupeleissä pakko esittää se suora pyyntö?? Siis jos ollaan liikenteessä ihan hengailu-hengessä molemmat.Mua ihmetyttää yhden eukon käytös,soittaa illalla 7-8 maissa vailla mitään järkevää asiaa ja selittää et on sika tylsää ja pakko päästä johonkin kämpiltä tai tekstaillessa kysyy viestin lopuksi et miten se sun futoni (siis patja) jakselee,onks noi niinkun jonkun sortin vinkkejä et kutsu nyt perkeleen luuseri mut kylään vai ihan harmitonta läpän heittoa??

25

2936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina välillä pääsee unohtumaan, etteivät miehet tajua päivänselvistäkään vihjeistä mitään. Joo, "noi on niinkun jonkun sortin vinkkejä et kutsu nyt perkeleen luuseri se muija kylään"! Voit vaikka futon-kyselyihin vastata, että patja kaipaa kyseistä muijaa. :)

• miks kaikki pitää esittää niin vaikeasti,kuinka helppoa ois vaik sanoa et nyt mulla on tylsää,voinko tulla katteleen vaik jtn. leffaa sun seuraksi.Se ei oo kuitenkaa suora vonkaus vaan jättää mahdollisuuden myös sille pelkälle leffan kattelulla,se on sit taas eri juttu mitä siinä pikku patjalla köllötellessä lopulta tapahtuu.

• miten suorasti
        yrmio kirjoitti:

miks kaikki pitää esittää niin vaikeasti,kuinka helppoa ois vaik sanoa et nyt mulla on tylsää,voinko tulla katteleen vaik jtn. leffaa sun seuraksi.Se ei oo kuitenkaa suora vonkaus vaan jättää mahdollisuuden myös sille pelkälle leffan kattelulla,se on sit taas eri juttu mitä siinä pikku patjalla köllötellessä lopulta tapahtuu.

tai epäsuorasti sen sanoo. Olisit kiitollinen, että sulla on nainen, joka kaipaa.....siis futonin lisäksi juuri sua!

• miten suorasti kirjoitti:

tai epäsuorasti sen sanoo. Olisit kiitollinen, että sulla on nainen, joka kaipaa.....siis futonin lisäksi juuri sua!

mä kuule todennäköisesti oo kuin ajankulua,drinkkien maksaja ja mahdollinen seksiparteri hänelle,kaiken lisäks se jälkimmäinenkään ei oikein onnaa.Ihan jees tilanne silti,eipä mulla itelläkään oo mitään sen suurempia suunnitelmia hänen varalla ja en voi kieltää etteikö tää säätö ois vaikuttanu mun mielialaankin positiivisesti,ei se koskaan oo pahasta että tietää kelpaavansa edes jollekkin petihommiin ja onhan tässä sellasta pikkasta positiivista kutinaa mahanpohjassa.

• kerro mulle
        yrmio kirjoitti:

mä kuule todennäköisesti oo kuin ajankulua,drinkkien maksaja ja mahdollinen seksiparteri hänelle,kaiken lisäks se jälkimmäinenkään ei oikein onnaa.Ihan jees tilanne silti,eipä mulla itelläkään oo mitään sen suurempia suunnitelmia hänen varalla ja en voi kieltää etteikö tää säätö ois vaikuttanu mun mielialaankin positiivisesti,ei se koskaan oo pahasta että tietää kelpaavansa edes jollekkin petihommiin ja onhan tässä sellasta pikkasta positiivista kutinaa mahanpohjassa.

et uskoksä rakkauteen. Koeksä ikinä mitään suuria tunteita jonkun naisen kanssa? toi sun touhu vaikuttaa niin pintapuoliselta ja seksikeskeiseltä että. mä en tajua miten joku jaksaa roikkua suhteessa tai jutussa tai missä vaan jos siinä ei oo kunnon tunnetta ja varmuutta mukana. mut yrmiö on ehkä yrmiö :)

• kun te
        kerro mulle kirjoitti:

et uskoksä rakkauteen. Koeksä ikinä mitään suuria tunteita jonkun naisen kanssa? toi sun touhu vaikuttaa niin pintapuoliselta ja seksikeskeiseltä että. mä en tajua miten joku jaksaa roikkua suhteessa tai jutussa tai missä vaan jos siinä ei oo kunnon tunnetta ja varmuutta mukana. mut yrmiö on ehkä yrmiö :)

kirjotatte yrmiö,vaikka se on YRMIO!

• kerro mulle kirjoitti:

uskon,ei vaan oo koskaan ollut mitään juttua sellasen naisen kanssa johon oisin ihastunut selvinpäin,etukäteen ja arkielämässä.En mä kyl kovin montaa kertaa oo edes ihastunut ja silloin ku ihastun meen niin totaalisen lukkoon et tuntuu et en uskalla edes kattoa muijaan päin,saati sit kertoa omista fiiliksistä selvinpäin, ja kännissä niihin muijiin joihin arkielämässä törmää ei törmää koskaan baarissa yms.

• .......................
        yrmio kirjoitti:

miks kaikki pitää esittää niin vaikeasti,kuinka helppoa ois vaik sanoa et nyt mulla on tylsää,voinko tulla katteleen vaik jtn. leffaa sun seuraksi.Se ei oo kuitenkaa suora vonkaus vaan jättää mahdollisuuden myös sille pelkälle leffan kattelulla,se on sit taas eri juttu mitä siinä pikku patjalla köllötellessä lopulta tapahtuu.

Etkö sä nyt vieläkään ole oppinu että työn täytyy ylläpitää siveellisyyttää sen varjossa että miehen pitää ymmärtää pyytää ensin:) Katsos, ensin kainostellaan ja sitten vasta rietastellaan.

• ....................
        yrmio kirjoitti:

uskon,ei vaan oo koskaan ollut mitään juttua sellasen naisen kanssa johon oisin ihastunut selvinpäin,etukäteen ja arkielämässä.En mä kyl kovin montaa kertaa oo edes ihastunut ja silloin ku ihastun meen niin totaalisen lukkoon et tuntuu et en uskalla edes kattoa muijaan päin,saati sit kertoa omista fiiliksistä selvinpäin, ja kännissä niihin muijiin joihin arkielämässä törmää ei törmää koskaan baarissa yms.

uskoisit nyt, että toi totaalinen lukkiutuminen ihastumis tilanteissa on enemmän ku normaalia ja siis ihan ok. Sehän vaa kertoo että sä olet ihminen ja tunnet jotain jonka takia koet ehkä hetkittäistä pelkoa epäonnistumisesta tai itses kolhimisesta...
        Ja usko nyt seki kun sanon taas, että tytöt tykkää siitä, jos Mies menee hetkittäin sanattomaks tai hermostuneeks siinä itsensä eessä. Siis alkutilanteessa ja hetkittäin, ei ehkä kokoaikaa ja lopunikää:) Mun mielestä on parempi vaikka antaa sen liekin roihuta edes kerran elämässä kunnolla loppuun kuin elää kokoikäänsä säästöliekillä. Ei nyt toimi tässä sun alkuperäsessä kysymuksessäs vaan elämässä yleensäkki.

• .........................

panosta nyt siihen kasaneitiin ja jätä muut naiset taka-alalle.. tää on parempaa ku kauniit ja rohkeat :D

• 1 rautahan mulla on vaan tulessa tällä hetkellä,eihän sen kassaneidin kans oo tapahtunu vielä mitään konkreettista.

• oli..
        yrmio kirjoitti:

1 rautahan mulla on vaan tulessa tällä hetkellä,eihän sen kassaneidin kans oo tapahtunu vielä mitään konkreettista.

kyllä aika suora melkeinpä! Mutta tämähän on juuri tätä naisen logiikkaa..Ihanaa että sä yrmio oot taas heti tullut kertomaan miten sulla menee! Aivan kuten joku sanoi,täähän on parempaa kun kauniit&rohkeat.

• oli.. kirjoitti:

kyllä aika suora melkeinpä! Mutta tämähän on juuri tätä naisen logiikkaa..Ihanaa että sä yrmio oot taas heti tullut kertomaan miten sulla menee! Aivan kuten joku sanoi,täähän on parempaa kun kauniit&rohkeat.

rauhassa,kyl mä nyt ajattelin alkaa rajottaan tätä tilittämistä,ainakin siten et kukaan ulkopuolinen ei voi enää tunnistaa itseään.Mä oon jääny tähänkin paskaan koukkuun yhtä helposti kuin viinaan,röökiin ja oikeastaa kaikkeen muuhunkin mihin nyt yleensä voi jäädä koukkuun.Mä oon ilmeisesti todella helposti addiktoituva ja heikko luonne.

• vittuile..
        yrmio kirjoitti:

rauhassa,kyl mä nyt ajattelin alkaa rajottaan tätä tilittämistä,ainakin siten et kukaan ulkopuolinen ei voi enää tunnistaa itseään.Mä oon jääny tähänkin paskaan koukkuun yhtä helposti kuin viinaan,röökiin ja oikeastaa kaikkeen muuhunkin mihin nyt yleensä voi jäädä koukkuun.Mä oon ilmeisesti todella helposti addiktoituva ja heikko luonne.

älä nyt mee rajottaan..jää hyvät jutut kuulematta!

• yrmio kirjoitti:

Älä rajoita! Arvaa vaan, kuinka monen suosikki sä täällä olet. :) Kohta sulle pitää perustaa oma fanclub...

Kokeilepa huulirasvariippuvuutta, on monen naisen ongelma ja siitä(kään) ei eroon pääse.

• mäkin...
        koditonhoure kirjoitti:

Älä rajoita! Arvaa vaan, kuinka monen suosikki sä täällä olet. :) Kohta sulle pitää perustaa oma fanclub...

Kokeilepa huulirasvariippuvuutta, on monen naisen ongelma ja siitä(kään) ei eroon pääse.

tuun ehdottomasti siihen fan-clubiin mukaan!

• PahaSuvi

"viestin lopuksi et miten se sun futoni (siis patja) jakselee,onks noi niinkun jonkun sortin vinkkejä et kutsu nyt perkeleen luuseri mut kylään "

Just sitä.

;-)

• NaituNainen

Siis aika vakavaa vihjailua, väittäisin... "Minulla on TYLSÄÄ, olisko sulla MITÄÄN mielessä näin ILLALLA? Mitään, niinku tiätsä??? Kuis patja jakselee, onko jouset kunnossa ja niinku, vinks-vinks???" Pitäisikö vääntää rautalangasta...??? 8D 8D 8D

• eukko tekemään.Oltiin la dokaamassa omilla tahoillamme ja mä joduin lähteen baarista himaan jo yhden maissa (laatta lens kuin lapsella,taskulämmin minttuleijona on pojua),siinä pusikossa kökkiessäni eukko marssii taksijonoon ja saman tien taksiin jonkun saatanan kaljupää uroksen kanssa.Voi vitun vittu soikoon sentään,ja sit kehtaa kysellä vielä kuulumisa su iltana.Hän ei tiedä et mä tiedän,kehittelin koko eilisen päivän kostosuunnitelmaa.Joko valehtelen et oon aivan totaalisen rakastunu häneen ja aivan murtunut kun näin mitä tapahtu, jos se ei tunnu tehoavan (eli hän ei välitä musta tippaakaan) niin sit vain yksinkertaisesti pokaan hänen bestiksen,mul on vahva tunne et saumoja on.Pe puhuttiin puhelimessa sen bestiksen kanssa ja hän pikku huppelissa kertoilio kuinka ihku mä oon jne. ja on meillä ollu jtn säätöä jo aikaisemminkin.Kosto elää perkele.

• ennenkuin hutkit!
        yrmio kirjoitti:

eukko tekemään.Oltiin la dokaamassa omilla tahoillamme ja mä joduin lähteen baarista himaan jo yhden maissa (laatta lens kuin lapsella,taskulämmin minttuleijona on pojua),siinä pusikossa kökkiessäni eukko marssii taksijonoon ja saman tien taksiin jonkun saatanan kaljupää uroksen kanssa.Voi vitun vittu soikoon sentään,ja sit kehtaa kysellä vielä kuulumisa su iltana.Hän ei tiedä et mä tiedän,kehittelin koko eilisen päivän kostosuunnitelmaa.Joko valehtelen et oon aivan totaalisen rakastunu häneen ja aivan murtunut kun näin mitä tapahtu, jos se ei tunnu tehoavan (eli hän ei välitä musta tippaakaan) niin sit vain yksinkertaisesti pokaan hänen bestiksen,mul on vahva tunne et saumoja on.Pe puhuttiin puhelimessa sen bestiksen kanssa ja hän pikku huppelissa kertoilio kuinka ihku mä oon jne. ja on meillä ollu jtn säätöä jo aikaisemminkin.Kosto elää perkele.

Ota hyvä mies ensin selvää, että mikä mies sillä oli mukana ja missä tarkoituksessa! Kenties kaveri,serkkupoika, siskonmies, menossa samalle suunnalle, samoihin bileisiin...Syitä voi olla monia!

• ...
        ennenkuin hutkit! kirjoitti:

Ota hyvä mies ensin selvää, että mikä mies sillä oli mukana ja missä tarkoituksessa! Kenties kaveri,serkkupoika, siskonmies, menossa samalle suunnalle, samoihin bileisiin...Syitä voi olla monia!

just aina ne on niitä serkkuja yms...Heh kun joku on vielä tohon lankaan mennyt..voi reppanaa..ihan serkku vaa juu..

• ... kirjoitti:

just aina ne on niitä serkkuja yms...Heh kun joku on vielä tohon lankaan mennyt..voi reppanaa..ihan serkku vaa juu..

sitä herkumpi ;))))

• nyt tätä

Hei!
      Me naiset ollaan otettu ohjakset aika reippaasti käsiimme. Kanssasisarieni rohkeutta ihmetellessä meinaan jäädä jalkoihin. Nykyisin ei arvosteta seurustelusuhteitakaan, vaan jos kumppani on valloitettavissa, niin se viedään vaikka tanssilattialla käsistä.
      Miesystäväni sai viestin eräältä naimisissa olevalta naiselta, joka ehdotti tapaamista ja kysyi viestissään suoraan, että missä sinä asut?
      Miehillä on aika hyvät oltavat, kun naiset ovat kääntäneet aloitteentekemisen itselleen. Pakko oppia ainakin pitämään puoliansa, etten jää mielikuvituksessa jälkeen. :)

• usko jo

vinkki ei voisi olla selkeämpi!

• käy lukee

miehen logiikka palstaa.Sua kaivataan! Naiset kaipaa sua!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe