Taas vähän pihalla

Eli lyhyesti ja ytimekkäästi,voiko 2 naispuolista kaverusta tehdä sellasen fiksun päätöksen että kun ensin toisella heistä on ollu jtn säpinää jätkän kanssa niin yksissä tuumin päätetäänkin että nyt on toisen vuoro alkaa säätämään saman jäbän kanssa??? Siis mua ihmetyttää oikeesti parin eukon köytös,oon ite sanonut muijale et ei mua enää kiinnosta täätää hänen kanssaan ja ei olla edes nähty varmaan 2 viikkoon ja silloinkin vain pikaisesti baarissa (no ok,se meni kyl pikaiseksi pussailuksi mut sit olin mies ja sanoin et nyt mä lähden toiseen baariin iskeen muita naisia) ja silti muija soittelee mulle joka vkl ainakin pari kertaa ja melkein aina se hänen kaveri haluaa puhua mun kanssa ja kehuu mukavaksi ja ihanaksi jne. ja vonkuu heidän kanssa illalla liikenteeseen.Kumpi siinä nyt sit oikeesti haluaa mut sinne heidän seuraan hengaileen,se säätö vai saadön kaveri?Perkele ko ei voi tietää eikä pääse koskaan puhuman kahden kesken sen kaverin kanssa,jos se ois se kaveri niin oisin viivana paikalla mut jos se on se vanha majava niin evvk.Sit toinen juttu:voiko suunnilleen saman ikäiset vastakkaisen sukupuolen entuudestaan toisiaan tuntemattomat vapaat ihmiset olla puhtaita kavereita??? Tos pari vk sit otin pikku päiväkännit su ja kun tulin siinä vähän ennen formuloita himaan terassilta mun alakertaan vasta muuttanut parikymppinen typy oli pihalla röökillä.Tottakai änkesin seuraan ja enennkuin huomasinkaan oltiin jo hänen kämpillä juomassa bisseä ja jauhamassa paskaa.Siinä me sit heitettiin läppää ja tissuteltiin bisseä monta tuntia,siinä tuli selitettyä ummet ja lammet perhesuhteista,existä ja tuplamunista yms. kaikesta siitä mitä tilitän yleensä täälläkin ja meillä oli ainakin mun mielestä ihan vitun hauskaa.No eipä siinä mitään sen kummalisempaa sit tapahtunu,mä lähdin sit suosiolla himaan nukkuun kun seuraavana päivänä oli duuniin meno.Sen jölkeen ollaan törmätty pari kertaa rapuisssa ja jotenkin mä aistin aina pientä 'hermostuneisuutta' kun törmätään,johtuukohan se tän tilanteen outoudesta vai siitä että häntä vois pikkasen vaik kiinnostaa??Tosin kun miettii sitä 'hermostuneisuutta' niin saattaahan seki olla et mä vaan kuvittelen koko tilanteen kun oon itse niin hermostunut aina kun tömätään koska kylläpä hän kehtas mm eilen käydä pummaamassa multa illalla yhden röökin,eli ei voi kovin paljon hermostuttaa jos kehtaa mennä pimputteleen melkein ventovieraan ovikelloa tosta noin vaan.Eli onko tää nyt ihan normaali naapurikuvio vai jtn mutta,mä oon taas aivan pihalla näistä naisten aivoituksista.

22

2811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katryh

Kyllähän kaksi naista voi hyvinki sopia tekevänsä sulle jäynät,jotku akat tuppaa käyttäytymään näin paskamaisesti vähän kuin äijätki.Etkö tiedä et on yleinen kirjoittamaton sääntö ettei exien kavereihin kajota?(tai sitte se on tosiaan ollu pelkkää seksiä ja muija on kehunu sua sängyssä ja nyt kaverinsa haluaa kans testata,jos sua ei haittaa että sua testaillaan ni mikäs siinä..)

Ja sit tämä naapuri..Hermostuneisuus ja ovesi takana käyminen kielii kyllä aivan muusta kuin tavallisesta naapurisuhteesta,taitaapi olla kiinnostunut!Harvinaisen hyvin olette heti eka näkemältä tulleet toimeen,kannattaa tarttua tilaisuuteen!Siis jos hän miellyttää silmää,sullakun(ehkäpä)taitaa olla aika kova taso..(Öhöm..ties vaikka hänellä olis oikein sievä tiikerinjuova haarovälissä!) ;0)

• jotenki mulla on tunne että ei taida olla kyse mistään siitosori-jutuista,hommahan meni nimittäin siten sen ainoan kerran mitä me tän säädön kans oltiin majavat vastakkain mulla ei oikein seeeeeiisoooonuuu,eli tuskin mä täs ratsastelen millään panomiehen maineellakaan :( Ja naapurista sen verran et saattohan sillä olla oikeesti röökit lopussa,silloin kun mä olin siellä hänen luona kylässä niin siellä ei oikeesti tapahtunu yhtikäs mitään Bees & Honey juttuihin viittavaa.Jotenki tuntuu että kun mä oon huppelissa tällanen vitun tilittäjä joka selittää samantien ummet ja lammet niin siitäkin vois johtua se lievähkö kiusaantuneisuus ja hermostuneisuus mitä on aistittavissa.

• onks sun mielestä sit kohtuutonta odottaa että tuo tuheropolitiikka ois naisilla niin sanotusti hallussa?? Siis jo ihan itsensä vuoksi kaikkien pitäis kiinnittää siihen huomiota,eihän esim.tällanen amatööri kuten mä :( löydä sieltä puskan keskeltä edes niitä kriittisiä paikkoja ilman apua kun edessä on armoton pusikko,varmasti esim suusex onnistuu paljon paremmin,helpommin ja ennenkaikkea tyydyttävämmin naisen kannalta jos ei tarvi lipoa persialaista mattoa.

• katryh
        yrmio kirjoitti:

onks sun mielestä sit kohtuutonta odottaa että tuo tuheropolitiikka ois naisilla niin sanotusti hallussa?? Siis jo ihan itsensä vuoksi kaikkien pitäis kiinnittää siihen huomiota,eihän esim.tällanen amatööri kuten mä :( löydä sieltä puskan keskeltä edes niitä kriittisiä paikkoja ilman apua kun edessä on armoton pusikko,varmasti esim suusex onnistuu paljon paremmin,helpommin ja ennenkaikkea tyydyttävämmin naisen kannalta jos ei tarvi lipoa persialaista mattoa.

persialaiset matot!Kukapa semmosen kanssa jaksaa mitään supuseksiä harrastella?!Yäk vielä kerran.Mieluiten tiikerinjuova jos nyt välttämättä nainen haluaa pientä tukkaa pitää,posliini on silti kaikista paras,sekä naisen että miehen kannalta.

Noihin sun muihin kommenteihin en oikein osaa sanoa,minusta tiedät jo aika hyvin naisen logiikasta.Sinulla taitaakin olla paljon naispuolisia ystäviä.

• kuitenkin

vähän jämäkämpikin keppi mielessä siinä ovikelloa pimpauttaeessaan kuin se syöpäkääryle(Aion lopettaa) Joten voit edetä,mutta esitä vähän vaikeasti tavoiteltavaa,että typy saa haastetta ja ole kiinnostunut sen asioista...ja menet toisenkin kerran kylään,vaikka tuliaisten kanssa.Vietätte vaikka video/sipsi ja siideri illan jonkun pikkutuhman videon parissa(valitse tarkasti) Eikö ole kivaa kun tulee elämään väriä uusien naapurien kautta?...

• Vanhempi nainen

Älä helvetissä tee sitä virhettä, et rupeisit jonkun entisen hoitosi kaverin kanssa säätämään. Varsinkin, jos epäilet tällä "vanhalla majavalla" olevan vielä tunteita sinua kohtaan. On naiselle pahin loukkaus, että entinen poikaystävä/hoito/säätö kiinnostuukin kaverista. Menee helposti välit poikki näillä naisilla keskenään ja voin taata, ettei kumpikaan puhu sinulle enää koskaan. Eli tietysti jos haluat aiheuttaa riitoja ja saada nämä naiset tappelemaan keskenään, niin siitä vaan sitten...eli tämä kommenttina tähän ensimmäiseen pohtimaasi tapaukseen.

• Vanhempi nainen

Naisilla ja tässä tapauksessa sillä vanhan majavasi kaverilla voi olla ylikehittynyt kilpailuvietti, eli koittaa pokata sinut saadakseen sinut vietyä kaveriltaan ja siksi houkuttelee vanhan majavasi soittelemaan sinulle omat intressit mielessä...Jotkut naiset tykkäävät kilpailla kaveriensa kanssa ja sitten ihmettelevät kun eivät ystävyyssuhteet tahdo kestää...

• mutta kun tää 'vanha' majava istuu todennäköisesti ite aina vieressä kun me puhutaan puhelimessa ja kuulee tasan varmasti mitä läppää me heitetään joten siks mä vähän ihmettelen tätä kuviota.En mä oikeesti oo niin hyvää hengailuseuraa että jaksasin uskoa et mut halutaan mukaan meininkiin ihan muuten vaan.Mikäs vika cat fightissä muka on???Mirrit toistensa silmillä :)

• Onko sulla sen vanhan säädön (tai majavan, miten vaan :D) kaverin puhelinnumeroa? Voisit ottaa suoraan siihen yhteyttä, ettei toinen olisi aina vieressä kuuntelemassa.

Enemmän kyllä suosittelen naapuria. Joku ilta teet jonkun tekosyyn varjolla asiaa eukon luokse ja jäät juttelemaan mukavia. Lainaa vaikka sokeria, se on niin älytön juttu, että voisi toimiakin ja siitä ainakin ymmärtää, ettet ihan pelkästään sen sokerin takia tullut. Tietysti jos vaan pari kertaa ajattelit naapurin neitiä tapailla, voi myöhemmin tulla vähän kiusallisia tilanteita.

Vieläkö muuten kassaneiti on ajatuksissa? *utelias*

• ei oo puh.numeroa,sehän täs tökkiikin.Tosin en mä varmaan kehtais muutenkaan ite tehdä mitään kun tilanne on mikä on,ois aika vitun törkeää alkaa tieten tahtoen vikittelemään sitä kaveria jos se ei sit ookkaan kiinnostunu ja juoruaa samantien majavalle mitä meikäläinen meni tekemään.Naapuri ois kyl just sellanen tuleva Janican ja Joonaksen tuleva äiti tyyppi (viddu jos se sattuis lukemaan tän jutun:( ):pieni,sievä,fiksu,opiskelee tkk:ssa,ei oo samanlainen semi-alkoholisti kuin majava ja kumppanit ja osaa kaiken lisäksi vielä kokatakkin (maistoin hänen väsäämää kaalikeittoa tos yks päivä).Toisaalta majavan kaveri on taas puhtaan seksikkyyden ruummiillistuma tatskoineen ja todella naisellisine muotoineen (ja nyt ei oo todellakaan kyse mistään deitti-ilmojen naisellisuudesta).Täs sitä taas ollaan,saada kumpikin,toinen tuhmailuun ja toinen muuhun elämään.Kassatypy oli vissin pari viikkoa lomalla kun ei näkyny pitkiin aikoihin ja ehkä mun kiinnostus vähän lopahti kun en nähny häntä pitkiin aikoihin.Sit kun vielä tajusin että hän saattais hyvinkin olla poimittavissa niin mua alko suoraan sanottuna pelottaan.Sitäpaitsi onhan tässä menny jo niin monta kuukautta siitä kun menin vikittelemään häntä että jotenki ei edes enää kehtais näin pitkän ajan jälkeen mennä selittään mitään kakka juttuja kun ei oo enää sitä surullisen kuuluisaa pakonomaista tarvetta.Näin ne meikäläisen fiilikset heittelee kun majavan häntä...

• Lunatic

että entisen hoitosi kaverin kanssa touhuillessasi olet tosiaankin aika vaarallisilla vesillä, mutta jos sen uskallat tehdä ja olet varma, että kiinnostus on molemmin puolista niin siitä vaan. Vaara kiihottaa, heh! Mun näkökulmasta tuntuisi siltä, että se muija voisi olla kiinnostunut susta jonkinlaisessa haasteellisessa mielessä, eli tahtoo testata saisiko HÄNEN seksuaalinen vetovoimansa piilevän seksipetosi esiin, JOS se siis on selvillä miten sulle kävi tämän kaverin kanssa. Mitä se ei välttämättä ole.

No, vakavasti ottaen, sitä naapurintyttöä kannattaa kyllä ehdottomasti lämmitellä. Tilannetta tuntematta on ihan mahdoton sanoa, mitä sen typyn päässä liikkuu, mutta siinähän sulla on haastetta ja ajankulua, kun sitä selvittelet. Eli juttua kannattaa heittää ja käydä joskus pikku tekosyyllä pimputtelemassa ovikelloa. Eikun onnea vaan majavametsälle! :)

• miten kävi kaverin kans,heti sen episodin jälkeen kun puhuttiin ekan kerran puhelimessa niin ensimmäinen kysymys (tai toteamus) oli et 'olit kuulemman saanut sit viimein houkuteltua majavan kämpilles,mites meni ***naurua***'. Mä siihen et aivanko sä et ois jo kuullut miten sekin meni ja sit me naureskeltiin toistemme saamattomuutta aivan kippurassa (hänellä oli niihin aikoihin myös joku jätkä kierroksessa ja heillä oli ollu tarkotus harrastaa ekan kerran seksiä sen jätkän kans just sillä kuluneella viikolla ja tää typy oli jo menny jätkän luokse himaan asti mut oli alkanu sit jänistään/mamoileen viimemetreillä ja homma oli kuivunut siihen).No eipä siinä mitään,majava se on säälimajavakin jtn saa tulla yrittään saada meikäläisen laakamatoon eloa milloin tahansa :)

• kisuli

Siis jos minä alkasin kehumaan jotain kaverini hoitoa puhelimessa ja haluisin sen mukaan johonki juhlimaan ei todellakaan tarvis merkata sitä, että olisin ite kyseisestä tyypistä kiinnostunu. Voisin kyllä kuvitella tekeväni edellä mainittua siks, että haluisin auttaa naispuolista kaveriani saamaan hoitonsa takas Tosin VOIHAN se sun hoitos kaveri ihan oikeesti ollakin kiinnostunu susta, ite en vaan noin toimis.

Ja se naapuris on joko kiinnostunu susta a)kaverimielessä, b)panomielessä tai c) muussa mielessä. Tuskinpa sitä saat selville muuta kuin ajan kanssa tai toimimalla. Mulla kyllä ei ole koskaan mies-nainen kaverisuhteet toiminu: aina kun jossain vaiheessa mies on alkanu yritteleen jotain... Miehet kun kato usein ymmärtää väärin naisen ruumiinkieltä, heh.

• katryh

vihonviime uskaltanu kuvansa laittaa omalle sivulle.Nyt voi sanoa et sinussa on miestä seisomaan sanojesi takana!!Babyblue eyes.

• vaan nyt menetin kultaisen sädekehäni kun totuus paljastui :( Ihmisillä on tapana luoda omia monesti vähän turhan ruusuisia mielikuvia tyypeistä tekstien takana.Tosin eipä tolla mitään suurempaa väliä oo mut jotenkin vaan oli mukavaa olla hetken naisten lellikki/suosikki :))

• ruusuinen mielikuva =)
        yrmio kirjoitti:

vaan nyt menetin kultaisen sädekehäni kun totuus paljastui :( Ihmisillä on tapana luoda omia monesti vähän turhan ruusuisia mielikuvia tyypeistä tekstien takana.Tosin eipä tolla mitään suurempaa väliä oo mut jotenkin vaan oli mukavaa olla hetken naisten lellikki/suosikki :))

Niin no siinähän se tulikin. Suurimmalla mielenkiinnolla mä ainakin seuraan juuri sun juttujas. Hassua, sillä olen kuitenkin suht feministiset aatteet omaava nainen.
        Toisaalta arvostan suorapuheiset miehet todella korkealle, että ehkei se olekaan niin hassua.
        Jatka samaan malliin...

• ruusuinen mielikuva =) kirjoitti:

Niin no siinähän se tulikin. Suurimmalla mielenkiinnolla mä ainakin seuraan juuri sun juttujas. Hassua, sillä olen kuitenkin suht feministiset aatteet omaava nainen.
        Toisaalta arvostan suorapuheiset miehet todella korkealle, että ehkei se olekaan niin hassua.
        Jatka samaan malliin...

alakko nää mua ;)

• katryh
        yrmio kirjoitti:

alakko nää mua ;)

edellinen kirjottaja.(Tuo hyvännäkönen juttu)EI sillä ETTETKÖ olisi ;0).Minä en ole oikein flirttaava tyyppi,ehkä vähä pipo kiristää ja ehkä haluan kunnioittaa puolisoani.(Tästä nyt tietysti vapaamielisemmät nostaa älämölön,mut go ahead,bite me.)Ja muuten,mikäli kiinnostaa se on "Voikko nää alakaa mua?",ainakin mun mielestä. :0)

• katryh kirjoitti:

edellinen kirjottaja.(Tuo hyvännäkönen juttu)EI sillä ETTETKÖ olisi ;0).Minä en ole oikein flirttaava tyyppi,ehkä vähä pipo kiristää ja ehkä haluan kunnioittaa puolisoani.(Tästä nyt tietysti vapaamielisemmät nostaa älämölön,mut go ahead,bite me.)Ja muuten,mikäli kiinnostaa se on "Voikko nää alakaa mua?",ainakin mun mielestä. :0)

sitä sulle tarkottanut, ja kuten varmaan huomasit niin olin myös 100% tosissani ;) Joo mulla ei oo tuo Oulun murre oikein hallussa kun kuulen sitä pelkästään kavereilta jotka hekin yritävät vielä kaiken lisäks hiukan peitellä niitä pahimpia outouksia täällä kehä kolmosen sisällä.

• yrmion kans
        yrmio kirjoitti:

sitä sulle tarkottanut, ja kuten varmaan huomasit niin olin myös 100% tosissani ;) Joo mulla ei oo tuo Oulun murre oikein hallussa kun kuulen sitä pelkästään kavereilta jotka hekin yritävät vielä kaiken lisäks hiukan peitellä niitä pahimpia outouksia täällä kehä kolmosen sisällä.

mutta olen liian vanha säätö/majava/hoito/anyway...

Hyvää jatkoa söpölle Yrmiolle!

• yrmion kans kirjoitti:

mutta olen liian vanha säätö/majava/hoito/anyway...

Hyvää jatkoa söpölle Yrmiolle!

oo etsimässä mitään kuoleman vakavaa juttua niin en mä ala nirsoileen ;)

• laitan tyttärelle...
        yrmio kirjoitti:

oo etsimässä mitään kuoleman vakavaa juttua niin en mä ala nirsoileen ;)

...susta linkin. Kyllä sä mulle vävypojaksi kelpaisit mainiosti :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe