Torstai 18.3.2010 Eetu ja Edvard

Palvelussa juuri nyt 42638 käyttäjää

Vastauksia: 13
Lukukertoja: 2360
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
Eihän miehet pinnallisia ole, eihän?

00
niin
yksi kysymys.
Eli mitä rumalla tarkoitat?

Eikös kauneus ole katsojan silmissä. ;)
00
jospa...
Jos koet itsesi rumaksi tai et niin kauniiksi, niin elä yritä lähestyä niitä komeita miehiä, siis joista näkee jo päällepäin, että he tietävät olevansa komeita.
00
jätit kertomatta
mitä tuo tieto käytännössä tarkoittaa!
ai sitä, että komeat ja hyvän-näköiset on tyhmiä, pinnallisia, itseriittoisia ja narsistisia kusipäitä?
00
erimielt
hyvännäköiset kirjoitetaan ilman väliviivaa!!11
00
osapuilleen.
Joillekkin se hyvä ulkonäkö on vaan pakko, tai sitä täytyy olla edes jonkin verran. Eiköhän sitä semmoinen asteikko muodostu takaraivoon, että kuten: aha, nyt sain taas tämmöisen missukan ja siitä alaspäin en mene, tämä on minun tasoni nyt.

En ole itse ainaskaan koskaan nähnyt paria jossa olis Richard Geren näköinen mies ja tukeva kuulantyöntäjän näköinen nainen??? Jotain peräähän siinä pitää olla.
00
On niitä pareja
Olen nähnyt useammankin kerran pariskunnan missä toinen osapuoli kaunis tai komea ja toinen ruma. Useimmin niin että komea mies jolla on mitäänsanomattoman näköinen nainen. Tälläisiä pareja näkyy kaupungilla esim.tumma(arabi?) mies ja suomalainen ei-kaunis nainen.
00
ulkaaarit
Ulkomaalaiset ovat ehkä vähemmän kriittisiä
00
ruma ja ruma tai kaunis ja kaunis
Parien yhteensopivuus mitataan ulkonäön perusteella. Pitää olla ulkonäöllisesti samalla viivalla. Henkisten ja älyllisten ominaisuuksien yhteneväisyys on bonusta mutta ei ensiarvoista. Kympin nainen viittaa aina ulkonäköön mutta kympin mies voi tarkoittaa ulkonäön lisäksi myös muita asioita kuten menestyneisyyttä, luonnetta jne. Rumaa tai tavallisen näköistä naista ei pidetä "huippu saaliina" oli hän kuinka älykäs, mukava tai menestynyt tahansa.
00
pohdintaa
Eikö ulkonäköön perustuva taso ole harhaanjohtava ja toissijainen?

Ulkonäköön perustuva taso laskee iän myötä. Ikääntyminen tuo ulkonäköön huonontavia ominaisuuksia, ryppyjä, löysää lihaa, harmaita hiuksia jne. Tasottamisen mukaan ihminen ikäänkuin huononee vanhetessaan.

Toissijaista arkielämän kannalta on nimenomaan ulkonäkö eikä henkiset ja älylliset ominaisuudet. Onko joku kenties eri mieltä...?

Ulkonäkökeskeiset miehet ja naiset, olisiko mahdollista, että teidän ihmissuhteenne olisivat parempia ja kestävämpiä, jos muuttaisitte arviointiperusteita? Ainakin jonkinlainen psykofyysisyyteen perustuva perustelu olisi parempi, jos kokonaan ei voi luopua ulkonäön arvottamisesta: ulkoisia puutteita korvaisi sisäiset hyvät asiat ja vv.
00
elämän tavat, ne tavat
Tietty, jos ryyppäät paljon ja olet ketjupolttaja, et hoida hygieniaasi, et liiku ja syöt epäterveellisesti, niin varmasti ikä laskee ulkoista tasoasi.

Tiedämpä vain, että jotkin ihmiset näyttävät kauniimmalta kun ovat 28+ kuin vaikkapa mitä olivat 18+ aikana. Mutta toki, eihän täällä kukaan ikuisuuksia päristele.
00
lyhyesti ja
EI.
00
heips
kuka sen määrittelee kuka on ruma tai kaunis?Mielestäni kenestäkään ei voi sanoa että joku olisi ruma. Jokainen omaa sen ulkonäön mikä kullakin on. Kukaan ei voi ulkonäölleen mitään. Voihan siitä toki huolehtia ja mennä vaikka leikkaukseen...jokainen on kaunis omalla tavallaan ja se kauneus on katsojan silmissä.Mutta kyllä ihmistä varmasti loukkaa se jos häntä haukutaan rumaksi. Jokainen menköön itseensä.
00
miehelle
No totta kai voi 28 -vuotiaana näyttää vielä hyvältä. Itse näytin siinä iässä paremmalta kuin koskaan aikaisemmin, koska olin treenannut kroppani timmiin kuntoon eikä rypyt vielä siinä iässä näy. Lapsenpyöreys oli kasvoilta kadonnut ja se teki kasvoistani kauniimmat kun poskipäät näkyivät. Nyt 33 -vuotiaana kasvoissa alkaa näkymään hieman ikääntyminen (tosi pientä se kyllä vielä tässä vaiheessa on), mutta muuten olen vieläkin paremman näköinen kuin 18 -vuotiaana, koska kroppani on paremman näköinen kuin nuorena. Nainen voi olla kaunis piiitkään jos vain pitää itsestään huolta.