Ranskalainen suunnittelija Alain Mikli:

miesxxx

Ranskalainen suunnittelija Alain Mikli:
Suomalaiset naiset rupsahtavat keski-iässä.

Suomessa vieraillut maineikas ranskalainen suunnittelija Alain Mikli väittää suomalaisten naisten rupsahtavan keski-iässä.

201

29347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen..

Ensin Saagim ja nyt Mikli. Suomalaisnaisten karmea "kunto" alkaa herättää kasvavaa kansainvälistä huomiota.

• tämä asia

mahtaa teille kuulua..?

• kuulu...
        tämä asia kirjoitti:

mahtaa teille kuulua..?

mutta näkyy kyllä...

• Täyttäkää maa

Ihme, että suomalaiset edes lisääntyvät keskenään, kun kaikki ovat täällä toinen toistaan rumempia ja toisilleen pahantahtoisempia. Lisää maahanmuttajia sellaisita maista, jotka näkevät suomalaisissa edes vielä jotain hyvää ja kaunista.

• *pihla*
        Täyttäkää maa kirjoitti:

Ihme, että suomalaiset edes lisääntyvät keskenään, kun kaikki ovat täällä toinen toistaan rumempia ja toisilleen pahantahtoisempia. Lisää maahanmuttajia sellaisita maista, jotka näkevät suomalaisissa edes vielä jotain hyvää ja kaunista.

jeesh..täytyy kyllä myöntää, että tämä suomalaisnaisten väheksyjähän on itse harvinaisen komea *nauraa*.

• kauniinpi
        *pihla* kirjoitti:

jeesh..täytyy kyllä myöntää, että tämä suomalaisnaisten väheksyjähän on itse harvinaisen komea *nauraa*.

ku haloska tai mara ;) mut nekin on ihan nättejä kun sen oikein ymmärtää

• niin ei
        tämä asia kirjoitti:

mahtaa teille kuulua..?

kuuluisi? mee säkin lenkille siitä ruudun ääreltä niin et pahenna tilastoja ; )

• mikli itse kuin joku tarhap...
        *pihla* kirjoitti:

ja saagimkaan mikään niin kaunotar.

• - Dior -
        niin ei kirjoitti:

Ylipainoisia, tyylittömiä keski-ikäisiä tässä maassa riittää, sekä miehiä että naisia. Onneksi monet tykkäävät läskeistä, harvaahan täällä muutenkaan kiinnostaa vaatteet ja estetiikka.

Suomalaiselle estetiikassa on tärkeintä että ei ole roskia ja kadut on suorassa, vain silloin voi syödä eineksiään tyytyväisenä.

• Mievaan.
        - Dior - kirjoitti:

Ylipainoisia, tyylittömiä keski-ikäisiä tässä maassa riittää, sekä miehiä että naisia. Onneksi monet tykkäävät läskeistä, harvaahan täällä muutenkaan kiinnostaa vaatteet ja estetiikka.

Suomalaiselle estetiikassa on tärkeintä että ei ole roskia ja kadut on suorassa, vain silloin voi syödä eineksiään tyytyväisenä.

Minun naiseni ihannelukemat eli mitat ovat:

90 = Ikä
        160/290 = verenpainearvot
        4,2 milj = verotettava varallisuus

Saa olla myös rupsahtanut,ei ole haittaa

• knorden.

Satu Silvo on itse pullukka, joten on ymmärrettävää että hän puolustaa läskejä. Läskit on kansakunnan tuho. Onko sillä jotain merkitystä mitä mieltä S.S on??
        terv. Kent Norden

• rekku8
        knorden. kirjoitti:

Satu Silvo on itse pullukka, joten on ymmärrettävää että hän puolustaa läskejä. Läskit on kansakunnan tuho. Onko sillä jotain merkitystä mitä mieltä S.S on??
        terv. Kent Norden

Entä onko sillä mitään merkitystä mitä mieltä sinä olet. Ei mitään arvoa, turha mollata suomalaisia naisia tai miehiä. Käy virossa tai ranskassa ja katso ympärillesi, näet ehkä muutakin kuin niitä pintaliitäjiä!

• kauniimpi kuin
        mikli itse kuin joku tarhap... kirjoitti:

ja saagimkaan mikään niin kaunotar.

90% suomalaisista naisista ja tämä on siis miehen mielipide voittehan te itseänne kehua taivas on vaan rajana

• ok mies
        niin ei kirjoitti:

kaikille muodin perässä roikkuville anorektikoille jäitä hattuun ...ei oo pakko "mennä sinne minne muutkin menee" ei ole mitään muottia jonka mukaan pitäisi tanssia huomasin satu silvon kommentin ja yllätyin osittain ,aina oon satua pitäny viehättävänä mutta tää vaan vahvistaa asiaa=) siis voi herranjestas jos ihmistä arvostellaan sen ulkonäön perusteella nii tollaset on oikeesti aika juntteja ....vaik kuinka ois milanosta ,pariisista tai lontoosta, mielen köyhyyttä tollanen ja menkää nyt itteenne herran jestas

• aivastaja
        ok mies kirjoitti:

kaikille muodin perässä roikkuville anorektikoille jäitä hattuun ...ei oo pakko "mennä sinne minne muutkin menee" ei ole mitään muottia jonka mukaan pitäisi tanssia huomasin satu silvon kommentin ja yllätyin osittain ,aina oon satua pitäny viehättävänä mutta tää vaan vahvistaa asiaa=) siis voi herranjestas jos ihmistä arvostellaan sen ulkonäön perusteella nii tollaset on oikeesti aika juntteja ....vaik kuinka ois milanosta ,pariisista tai lontoosta, mielen köyhyyttä tollanen ja menkää nyt itteenne herran jestas

On epäkohteliasta muita kohtaan näyttää siltä miltä tässä maassa näytetään.

Suurin osa vain panostaa autonsa, televisionsa tai vessanpänttönsä ulkonäköön.. Tylsä maa.

• milla

Valitettavasti myös miehet rupsahtavat. Näin keski-ikäisenä ei niin kovin rupsahtaneena naisena on tosi vaikeaa löytää miesseuraa jos ikäisensä kumppanin haluaisi koska neljäkymppiset miehet ovat kaljamahaisia, kaljuja, huonoryhtisiä ja muuten vain tylsää katsottavaa. Jos taas ottaa selvästi nuoremman miehen (joita onneksi on tarjolla) niin se herättää sitten kateutta ja kritiikkiä.

• vaan sul

olis kolmee kersaa kolmen eri ukon kanssa!!!
        Päivääkää ei tartte töissä olla mut munankipeenä nuorten kollien kanssa hengaat.
        Mikäsiin on olla ku elatusmaksut juoksee tilille ei tartte ku levitellä mut mee sä somaliaan siel saat nuortamiestä

• Kari

Tuo tavallaan myös asiaa. Itse himpun alle 40v. ja kun törmäilee ikätovereihin, turhan paljon sellaisia, ettei juuri innosta. Itse aika kondiksessa, enkä vain omasta mielestä, mutta ei siitä sen enempää. Asia mikä suorastaan taas on hienoa, kun joskus jopa joku 50v. upeasti säilynyt mimmi säväyttää enmmän kuin mikään 20v. Luulempa , että asiat itsestä aikalailla kiinni, miten hoitaa asiansa....

• ja sillee pariudutaan

hahahah
        "ottaa nuoremman miehen" jep kai niit nuorii kiimasii miehii o pimpin perässä vaikka kuinka ja kai niitäki sit baarist "otetaan" hahaha
        tääl o kyl säälittävä pariutumiskulttuuri
        ainoastaan jossain maalla saattaa löytää ehkä jotain yksilöitä jotka jopa tajuu rakkauden päälle

mut näilt palstoilt kyl ei tunnu löytyvän muuta ku jengii joilla o liikaa aikaa ajatella turhanpäiväsii =D

koomista

• jorma1234
        vaan sul kirjoitti:

olis kolmee kersaa kolmen eri ukon kanssa!!!
        Päivääkää ei tartte töissä olla mut munankipeenä nuorten kollien kanssa hengaat.
        Mikäsiin on olla ku elatusmaksut juoksee tilille ei tartte ku levitellä mut mee sä somaliaan siel saat nuortamiestä

Uskomatonta että joku kehtaa olla noin röyhkeä. Siis kyllähän suomalaiset naiset rupsahtaa paaaljon aikasemmin. siinä 17-30 vuotiaana viimeistään.

• selvä syy

Huono ja köyhä elin taso,ei kait siihen muuta tarvi,päättäjät saa omille kusetuksilleen vastinetta tällä kertaa tätä kautta,eikä se arvostelu varmasti jää tähän,ratkaisu siihenhän on varmasti kun otetaan vaan lisää maahan muuttajia ja jatketaan tuota ruotsalaisten paapomista,on se vaan kumma et tämmönen "hyvinvointi valtio"ei osaa ilman naapuri maan apua pärjätä,pitänyt oikein kansan edustajiksi asti laittaa niitä syöpäläisiä,olis jo korkea aika alkaa tekemään asialle jotain,jos vaikka oman maan asiat ensin laittais kuntoon ja sit miettii niitä pakolaisia ruotsalaiset mukaan lukien.

• pois

se panee akkoihinki liikuntaa hyvinvoinnin turvaamiseks

• justiin
        pois kirjoitti:

se panee akkoihinki liikuntaa hyvinvoinnin turvaamiseks

ja vekarat erossa isille! :)

• Miesmalli 69

Kyllähän tuon on tiennyt jokainen, mutta ennen lehdistössä sai vain haukkua meitä miehiä. Nyt on näköjään salonkikelpoista arvostella myös naisia julkisesti, joten nyt mitataan naisten itsetuntoa.

Muistattehan menneiltä vuosilta Lenitan tennissukkakohun ja miesten heikkoitstuntokeskustelun.

Nyt on sitten naisten vuoro kestää tuota samaa sontaa. Toivottavasti se ei jatku kymmeniä vuosia kuten tuo miesten julkinen haukkuminen ja nöyryyttäminen.

• Susa

Niin kauan kun on ukkoja ja akkoja ollu niin on nähty vaivaa jos mistäkin asiasta mut nää päänaukomiset on otettava ihan olan kohautuksella et so what who gives a dam about it me ollaan jokainen yksilö meitä löytyy joka lähtöön ja osa jää jopa aselmalle ;-)

Meillä on oma kulttuuri jossa naiset osaa mitä osaa ja miehet osaa mitä osaa ja pukeutuvat niin kun lystäävät koska en minä tonne 20C pakkasees rupee perspaljaana rupee hyppii kipeeksihän siinä nyt tulee ja mitä tas pakkelin lykkäämiseen tulee tekeekös se jotenkin paremman ihmisen?

Tässä maailmassa panostetaan aivan turhan paljon ulkoiseen peilaamiseen kun pitäisi alkaa keskittäytyä tähän maailman kuntoon jne...

Eli itse en ainakaan nää mitään paineita jos muutama turvanaukoja räpeltää sontaa suustaan sigh well what can u do right? no hyvät jatkot kaikille sukupuoleen ikään kokoon tai edes näköön kattomatta ;-)

• Susa kirjoitti:

Niin kauan kun on ukkoja ja akkoja ollu niin on nähty vaivaa jos mistäkin asiasta mut nää päänaukomiset on otettava ihan olan kohautuksella et so what who gives a dam about it me ollaan jokainen yksilö meitä löytyy joka lähtöön ja osa jää jopa aselmalle ;-)

Meillä on oma kulttuuri jossa naiset osaa mitä osaa ja miehet osaa mitä osaa ja pukeutuvat niin kun lystäävät koska en minä tonne 20C pakkasees rupee perspaljaana rupee hyppii kipeeksihän siinä nyt tulee ja mitä tas pakkelin lykkäämiseen tulee tekeekös se jotenkin paremman ihmisen?

Tässä maailmassa panostetaan aivan turhan paljon ulkoiseen peilaamiseen kun pitäisi alkaa keskittäytyä tähän maailman kuntoon jne...

Eli itse en ainakaan nää mitään paineita jos muutama turvanaukoja räpeltää sontaa suustaan sigh well what can u do right? no hyvät jatkot kaikille sukupuoleen ikään kokoon tai edes näköön kattomatta ;-)

"Kuka antaa emää"?

Käytetäänpäs sitä englantia vain jos sitä osataan puhua, eikä sotketa sitä suomeen ilman syytä ja kuulosteta ääliöiltä ;)

• ömmöm
        Susa kirjoitti:

"who gives a dam?"

Kuka antaa padon?

• Blääääh!

Mä en ymmärrä miksi näihin vitun typeriin henkisesti jälkeenjääneiden, lapsen tasolla olevien ääliöiden "mä en tykkää susta ku sä oot liian ruma"- tasoisiin, päiväkodista tuttuihin riidanhaastamisiin asennoidutaan siten, että siinä mitataan jonkun itsetuntoa. Miksi helvetissä toi iänikuinen ITSETUNTO asia liitetään aina joka asiaan.

Hyvää itsetuntoa ei mitata sillä kuinka paljon paskaa suostutaan nielemään hymy naamalla väittäen "ettei tunnu missään". Hyvän itsetunnon omaava ihminen uskaltaa loukkaantua silloin kun selkeästi ja tahallaan loukataan.

Kysymys kuuluukin; miksi joku saatanan ranskalaishomo kuvittelee että suomalaista keski- ikäistä naista kiinnostaa hänen mielipiteensä suomalaisen naisen ulkonäöstä?

Iltalehtien typeryyttä kun tuollaisista asioista VIITSIVÄT mennä kirjoittamaan.

Blääh mitä paskaa.

• gunnar
        Blääääh! kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi näihin vitun typeriin henkisesti jälkeenjääneiden, lapsen tasolla olevien ääliöiden "mä en tykkää susta ku sä oot liian ruma"- tasoisiin, päiväkodista tuttuihin riidanhaastamisiin asennoidutaan siten, että siinä mitataan jonkun itsetuntoa. Miksi helvetissä toi iänikuinen ITSETUNTO asia liitetään aina joka asiaan.

Hyvää itsetuntoa ei mitata sillä kuinka paljon paskaa suostutaan nielemään hymy naamalla väittäen "ettei tunnu missään". Hyvän itsetunnon omaava ihminen uskaltaa loukkaantua silloin kun selkeästi ja tahallaan loukataan.

Kysymys kuuluukin; miksi joku saatanan ranskalaishomo kuvittelee että suomalaista keski- ikäistä naista kiinnostaa hänen mielipiteensä suomalaisen naisen ulkonäöstä?

Iltalehtien typeryyttä kun tuollaisista asioista VIITSIVÄT mennä kirjoittamaan.

Blääh mitä paskaa.

"Hyvän itsetunnon omaava ihminen uskaltaa loukkaantua silloin kun selkeästi ja tahallaan loukataan."

Toi on aivan totta!

Tuskin kukaan haluaa ehdoin tahdoin olla ruma... tuskin edes suomalaiset, mutta minkäpä me sille voidaan, että synnytää niin syntisen rumana ettei fransmannille kelpaa. Se tuskin tekee kenestäkään sen huonompaa ihmistä jos naama näyttää vähän kulahtaneelta. Tottahan se on, että ravintolassa kun miehet katselee naisia niin ei ne mieti että: "onpas siinä sisäisesti kaunis nainen" tai sama päinvastoin. Silloin on paska mäihä jos omistaa rupisen nassun. En silti väitä etten voisi tykästyä "ei niin kauniiseen" mutta harvapa niitä siellä baarissa tarkoituksella etsii. Mutta ei kukaan ole silti mitenkään turha yksilö sen takia että ei mahdu typeriin ulkonäkönormeihin. Vetäköön fransmanni vaan karvaisen suomalaisen vitun päähänsä!!!(miks ei mulkunkin jos keksii miten)

• ihmettelee hän

ja jatkaa,omassa tuttavapiirissä on kyllä kauniita ihmisiä molemmissa sekä miehissä että naisissa.
      tuttavapiirin ulkopuolellakin on elämää ja kyllä kadullakin tulee paljon kauniita ihmisiä vastaan.
      ja mitä rupsahtamiseen tulee,eikö ihmisen elinkaareen kuulu vanheneminen?
      olisko sitten niin että "kuvankaunis anu saagim" ja ranskalainen suupaltti arvostavat vain ulkoisia avuja?
      voi voi kuinka helposti ulkokuoreltaan kaunis ihminen muuttuu rumaksi kun avaa suunsa.

olen puhunut

• nyt

Molemmilla - Saagim (kuvankaunis??? huhhuh)ja Mikli,pää täynnä tyhjää eivätkä siksi näe katselemiensa naisten sisimpäään. Raha,rasvaimu ja silikoni ne ovat monien ns.hyvännäköisten naisten salaisuus.Itse arvostan kaikenlaisia ihmisiä,jotka päästävät suustaan Hyviä Asioita.

• SUOMALAINEN NAINEN

SANOTAAN, ETTÄ ARVOSTELU ON PIKEMMINKIN HUOMIOIDEN TEKEMISTÄ. HYVÄÄ DIPLOMATIAA SE EI OLE. ON TOTTA, ETTÄ RANSKALAISET NAISET HUOLEHTIVAT ULKONÄÖSTÄÄN, MUTTA OVAT VASTAAVASTI MUUTEN HUONOMMASSA ASEMASSA YHTEISKUNNASSA.

• voi vain

todeta,tasa-arvo ei toteudu minä-minä asenteella yhtään mihinkään. Suomessa nainen lienee joissain asioissa taloudellisesti paremmassa asemassa kuin nainen esim. Ranskassa,mutta ehkä henkisesti Ranskatar on kuitenkin Suomettaria "korkeammalla",eikä onnea rahalla tai vauraudella saavutetakaan. Toisaalta myös ilmasto Ranskassa on lempeämpi,kaamosta ei ole ja luonne muutoinkin on erilainen. Jos Suomalaiset muuttaisivat Ranskaan,Ranskalaiset Suomeen,olisivatko esim.10 vuoden kuluttua Ranskattaret niin hehkeitä enää,Suomen ilmasto,kaamos,verotus...ja toisaalta Suomen naiset ja miehetkin pysyisivät pirsakoinpina etelämässä...joten tuskin Suomi ja Ranska on tässäkään asiassa sopivia vertailu kohteita ( kysymys herää,mistä tärkeämmästä asiasta taas yritetään huomio pois kiinnittää Ranskalaisten toimesta? ). Sitä paitsi, Suomalais naiset ovat maailman kauneimpia,kuten myös miehet komeimpia, ei näin pienellä kansalla olisi varaa keskinäiseen nokkimiseen

• Kyläm

Kyllä ne tosiaan muuttuu ihan miesten näkösiksi vanhetessaan. Johtuuko hengailusta vai stressistä.
        Tulee mieleen joku Peter Pan kun katsoo naispoliitikkoa. On esitetty naisten olevan pahimpia omaan pesään kusijoita jo tarditionaalisista syistäkin. He ovat loikanneet vastapuolen leiriin herkästi (Romeo ja Julia).

• ASENNE
        voi vain kirjoitti:

todeta,tasa-arvo ei toteudu minä-minä asenteella yhtään mihinkään. Suomessa nainen lienee joissain asioissa taloudellisesti paremmassa asemassa kuin nainen esim. Ranskassa,mutta ehkä henkisesti Ranskatar on kuitenkin Suomettaria "korkeammalla",eikä onnea rahalla tai vauraudella saavutetakaan. Toisaalta myös ilmasto Ranskassa on lempeämpi,kaamosta ei ole ja luonne muutoinkin on erilainen. Jos Suomalaiset muuttaisivat Ranskaan,Ranskalaiset Suomeen,olisivatko esim.10 vuoden kuluttua Ranskattaret niin hehkeitä enää,Suomen ilmasto,kaamos,verotus...ja toisaalta Suomen naiset ja miehetkin pysyisivät pirsakoinpina etelämässä...joten tuskin Suomi ja Ranska on tässäkään asiassa sopivia vertailu kohteita ( kysymys herää,mistä tärkeämmästä asiasta taas yritetään huomio pois kiinnittää Ranskalaisten toimesta? ). Sitä paitsi, Suomalais naiset ovat maailman kauneimpia,kuten myös miehet komeimpia, ei näin pienellä kansalla olisi varaa keskinäiseen nokkimiseen

ON JUURI SITÄ MITÄ MIEHET HARJOITTAVAT. SILMÄN ILOA VAADITAAN NAISILTA VAAN EI JUURI JAKSETA VASTAVUOROISESTI TARJOILLA. MITEN OLISI TYYLIKKÄÄMPI ILME JA OLEMUS???

• suomiverta
        voi vain kirjoitti:

Kauniisti sanoit suomalaisista, tai ainakin niin ymmärsin. Mielestäni me suomalaiset olemme kauniita, katsokaa läpi ulkokuoren ja ette yhtä kauniita maailmasta löydä! miten luottamus, oikenlainen nöyryys ja tasaisuus näkyy silmistä. En minä ulkolaisiin koskaan luota samalla tavalla kuin vieraaseen suomalaiseen. En rajojen toisella puolen jättäisi lasta pihalle leikkimään kun itse kipaisen sisällä. Monessako maailman maassa antaisitte lapsen kulkea yksin koulumatkat? Katsokaa siis meitä suomalaisia syvemmälle, me olemme kaikki kauniita! Ja kun tunnet itsesi kauniiksi sisältä, toiset näkevät sen myös päälle, hymyilevä ihminen on aina kauniimpi kuin murjottava.

• ARVOSTELEE

ja mistä hän on valtuutensa saanut? Vastaus: Ainoastaan itseltään ja pirulta.

Tulin juuri Ranskasta ja tein siellä ristimerkintöjä ihmisten ulkonäöstä. Helpotus oli suuri kun pääsin takaisin Suomeen komeiden suomalaisten miesten ja kauniiden naisten joukkoon. Suomen voitto 10 - 0 .

Diplomatian taso on erikseen sitten, kun palaan takaisin joskus ranskalaisten isäntäperheeni tykö.
        Ranskan kielellä on helppo sievistellä.

• onihan

Vähänkö meitä kaikkia yleistetään! Jos yksi rupsahtaa, niin sit kaikki! Kyllä ne ulkomaalaisetkin rupsahtaa!

• hupsis

Yleensä vanhetessaan saa ryppyjä ja kroppa on erilainen kuin nuorena, miksi eletty elämä ei saisi näkyä? Minusta on luonnotonta että jotkut yrittävät pitää kiinni epätoivoisesti nuoruudesta. Näkisin että tässä näkyy jälleen aikuisuuden inflaatio, kaikki haluavat olla nuoria tai nuorekkaita viimeiseen asti. Jokaisessa elämänvaiheessa on oma kauneutensa ja arvonsa, joka sitä ei ymmärrä jää paljosta paitsi.

• jehu

Kyllä naiset joka maassa rupsahtavat jossain vaiheessa, ei sellaista ihmeihmistä ole olemassakaan joka ei joskus tulisi vanhaksi ja rupsahtaisi. Suomalaiset on vaan niin perfektionisteja ja ottavat helposti syyllisyydentuntoja, naisia on helppo haukkua luskuttaa kun saa "vastakaikua" narinoilleen.

• se BB;kin ole ranskatar

Kyllä se BB on ainakin rupsahtanut, vaikka ranskalainen seksisymboli on ollutkin.

• Eräs mies

Naiset ovat kauniita aina. Meille miehille ei kelpaa nainen, jos naisella on vähän enemmän vanhemisen merkkejä. Olen itse hoksannut, että naisille kelpaa mies, vaikka hän olisi vanhemman näköinen ikäänsä nähden.

• toinen mies

Muuten samaa mieltä, mutta reilu läskin määrä valitetavasti tökkää. Kerran yritin tosissani harrastaa seksiä ylipainoisen mukavan mimmin kanssa, pahasti tökkäsi kesken.

• Mies.

Jos vertaillaan suomalaisnaisten rupsahtamista etelämaalaisten naisten nopeaan paisumiseen, niin kyllä minä mieluummin katselen vähän kuivakkaa naista, kuin leivinuunin kokoista hyllyvää läskikasaa etelästä.
      Etelämaalaisilla tummilla naisilla se "räjähdys" tapahtuu nuorena ja hyvin nopeasti. Parikymmppisenä voi olla kuvankaunis ja siro, viiden tai viimeistään kymmenen vuoden päästä on kuin japanilainen sumopainija.

• poika

Tiedän monta naista jotka vetävät minua henkilökohtasesti enemmän puoleensa kuin esimerkiksi oma ikäiseni, ja ikää minulla on 22

eli mitä tämä puhuu naisten rupsahtamisesta

otetaan nyt huomioon että, tässä on nyt taas kyse ranskalaisesta

on ihan puhtaasti itsestään kiinni koska haluaa rupsahtaa

ja mitkä asiat vaikuttavat tähän ns.rupsahtamiseen ?
      - ruokavalio
      - elämäntavat
      - ystävät

• Viveka78

Miksi julkisuudessa ei keskustella siitä, miltä suomalaisMIEHET näyttävät? Miksi ei vertailla suomalais- ja ruotsalaismiehiä? Miksi ei puhuta suomalaismiesten rupsahtamisesta tai siitä, etteivät he hoida ulkonäköään?

No, siksi että vain naisia arvotetaan ulkonäön kautta. Nainen on yhtäkuin ulkonäkönsä, miehen mittaan vaikuttavat muutkin seikat kuten luonne, ammatti, harrastukset, yleissivistys, älykkyys, raha jne. Vain nainen on tytöstä mummoksi ulkonäkönsä orja.

Epäreilua ja todella alkeellista. Joko voitaisiin naisia nähdä muinakin kuin misukoina, päiväunelmien seksipommeina ja tietynlaiseen trendiin/kaavaan ahdettavina objekteina? Minkä h-lvetin takia me alistumme miehien määrittämiin kauneusstandardeihin?

Vanha, kyvykäs ja osaava nainen on kaunis. Elämässä on muitakin asioita kuin ikuinen painonhallinta, muotivaatteet ja peiliin tuijottelu. Myös naisille, sillä nainen on muutakin kuin huora tai madonna.

• mies864

Minkä h-lvetin takia me alistumme miehien määrittämiin kauneusstandardeihin?
        No siksi, jotta lisääntyminen olisi mahdollista ja maailma pelastuisi.

• Mies Suomesta

Vai ei arvostella suomalaista miestä? Suomalaista miestä on nyt arvosteltu viimeiset 10 vuotta huonosta pukeutumisesta ja heikosta itsetunnosta, aloittajana suomalaiset naiset Lenitan johdolla. Nyt kun yksi virolainen nainen ja ranskalainen mies (huomaa, ei suomalaisia) aukaisevat suunsa suomalaisen naisen ulkonäöstä, niin eiköhän ole koko kansan naiset nousseet pitämään meteliä asiasta. Eikö se suomalaisen naisen miestä parempi itsetunto kestänytkään kun joku asettui heitä arvostelemaan? Jos se ulkonäkö ei teille mitään merkkaa, niin miksi teidän joka paikassa täytyy olla asiaa kommentoimassa ja puolustelemassa itseänne? Ei minkäänlaista linjaa näissä teidän jutuissa...

• Miekkonen123

En ainakaan vaadi kumppaniltani pelkkää ulkonäköä. Suomalaisen tutkimuksen mukaan myös Suomalaiset ukot ovat heränneet vaatimaan paljon muutakin kumppaniltaan kuin kiiltokuvakasvoja...menestys,taloudellinen tasapaino,sivistyneisyys JA TYYLIKKYYS...yms. Tätä minäkin ajan. Jos aikoo nainen menestyä nykyään joutuu vähän tekemään muutakin kuin keimailemaan...että minun puolestani voitte vetää vaikka pilkkihaalarit päällenne. Löytyyhän noita timantteja muualtakin maailmasta....

• tyty63

Niimpä. Olen katsellut suomalaisia naisia mm. pukeutumisessa ja voin sanoa, että kyllä suomalaisen naisen tuolla maailmalla ainakin erottaa. Tuulipuku, toppapuku ja lenkkarit tai talvilenkkarit. Naisellisuus kaukana. Olen itsekin nainen ja yritän pukeutua naisellisesti hameisiin ja korkokenkiin. Farkut sopii nuorille tytöille eikä enää keski-ikäisille.

• jehu

Ajatella, miten sininen peräpääsi onkaan -20 pakkasilla hameessa ja korkokengissä! Ei jokanainen Suomessa voi jatkuvasti taksillakaan ajella.

• naisellisuus

on sinulle sama kuin vaatetus ja meikit sekä oikeanlaiset kengät? Tunnen naisia jotka ovat seksikkäitä ja naisellisia vaikka säkki päällä ja paljain jaloin, sillä naisellisuus ja seksikkyys on asenne, ei ulkoinen seikka. Naisellista on myös ääni ja sen käyttö, elekieli.

Farkut sopii hei kaikille vauvasta vaariin :)

• taas näemme

ettei etanansyönti edistä ajattelukykyä

• Sanji1

ystävä hyvä, me eletään pohjoismaissa. Juuri tuollaiset sipsuttelijat ovat hauskaa katseltavaa, kun ne tärisevät kylmästä ulkona "naisellisissa hameissaan". Yrittäkää nyt älytä, ettei tämä ole mikään Kalifornia. Siinä ei ole mitään epänaisellista, että pukeutuu sääolojen mukaan...

• Nina-Maria

kaivaa naisellisuutesi vaatekaapista ja olla onnellinen kuvitelmissasi huijata muita. Jo tämä viestisi tuo esiin epänaisellisen käytöksen. Minä olen naisellinen vaikka ilman vaatteita ja se näkyy. Mielelläni nelikymppisenä vedän dieselin farkut jalkaan ja korottomat nauhakengät ja annan meikittömän luonnonkauneuteni tulla esiin poninhäntä päässä. Tiedätkö, ettei naisellisuutta voi peittää!

• Mies 47v

Mutta kuitenkaan ei pidä yleistää.Meissä miehissäkin on samaa vikaa.
      Ihmiset eivät vaan enää pidä huolta itsestään.
      Ja sitten ihmetellään,jos etsii itseään nuorempaa.

• kyllä täysin

Paikkansa.

Ja mistä johtuu?

mitäs siinä elellessä ku hankkii muksut,ukko pihalle ja kun oikein innostuu uus ukko taas muksu ja taas ukko pihalle.
      ei tartte ulkonäöstä eikä muustakaan huolehtia enää 35 iän jälkeen kun elatusmaksuu tulee kahdelta äksältä.Kaksois palkkaus on iso asia eikä seo TASA ARVOA sukupuolien välillä.
      nainen on saanu jo kaikki mitä tartti,ukot kakrut ja fyrkkaa riiti ihan mukavasti,sit aktiivisimmat enkelit liihottaa välimeren maihin,muut jää tänne ylensyömään ja keskariterasseille jotku änkee järjestöihin ja poliitiikkaan.
      suomalainen nainen on kuin kompanssi aina perse kohti etelää pätee siis alle kolmannekseen
      joka tapeukses kyllä fransmanni on oikeessa suomessa naisilla on liian hyvät olot ja se näkyy.
      Eiks pitäis elatusmaksut lopettaa sillon ku muija menee uuteen avioon TASA ARVON NIMISSÄ

• ukoille!

Tuommoinen ruma ukko ei saisi arvostella yhtään kenenkään naisen ulkonäköä! Olkoon vaan ranskalainen, mutta hyi...!
      Viime aikoina on TV:ssä haastateltu ranskalaisia, erittäin rupsahtaneen näköisiä naisia! Ajatella, että niitä on jopa Ranskassa! Hah hah!

• Haluttu Mies 40

Naiset,naiset keskitytte liikaa kuinka "haluttavilta" näytätte mutta miestä kiinnostaa viattoman kauniit,uneliaat,rehelliset SILMÄT!Jotka ei ole täynnä itseään!

• Otso

Sanon kyllä rehellisesti, että jos 20kg esim. liikaa, ei paljon innosta, vaikka kuinka mukava muuten. Pakko myöntää...Muuten saa olla iän tuomaa lisää, mutta kyllä läski ei lämmitä....

• mataleena1

Jaa oliskohan miehilläkin jotain tekemistä asian kanssa. Ulkolainen mies palvoo naista, on kokemusta.
      Valitettavsti jokainen vanhenee oli kyseessä mies tai nainen.
      Joku sairastuu ja sairaus voi vaikuttaa yleisilmeeseen sekä olotilaan.
      Eikai ikänäkö koske vain suomalaisia naisia?
      Eipä ole hääppöinen uros tämä naisten arvostelijakaan;)

• Hessu H.

Tottakai sairaus ja yms. on ymmärrettävää, mutta itse 38v. mittarissa. Suht kondiksessa. Palvon puolisoa ja näytän emännälle sen, joka pitää itseään kunnossa ja saa haluamaan itseään aina vaan uudestaan. Nykyään, kun törmää ikäluokan naisiin, turhan paljon siinä iässä jo sen näköisiä naisia, ettei paljon enää innostaisi....

• Viisikymppinen

Sinulla kuitenkin avoin ja mieli ja hymyilet.
        SE on yksi tärkeimmistä piirteistämme.

• Kohta keski-ikäinen nainen

.. pitää mielessä tämän suunnittelijan nimi kun seuraavan kerran menen valitsemaan itselleni silmälaseja. Etten vaan missään nimessä sponsoroi kyseistä arvostelijaa.

• hehhehe

Taisi sitten sattua?

• :D!!

Ehkä ne arvostelee Suomen naisia siks, kun ne on kateellisia:)

• Niinpä!

Enkä usko, että tuo ranskalainen on kaikkia Suomen naisia nähnytkään...

• Joona

Kyllähän aika monet hehtaari hanurit sais katella peiliin, ei meinaan viisari paljon värähdä. Ja multa saat kaljamahaa etsiä. Onneksi oma emäntä pitää itsestään huolta.

• etananpurijoilta

voi muuta odottaakaan

• ja kumma
        Joona kirjoitti:

Kyllähän aika monet hehtaari hanurit sais katella peiliin, ei meinaan viisari paljon värähdä. Ja multa saat kaljamahaa etsiä. Onneksi oma emäntä pitää itsestään huolta.

Jos kerran oma emäntä löytyy, miksi toisten naisten tarvitsisi viisariasi liikutella?! Älä oo niin vitun ahne sen katseesi kanssa.

• Joona
        ja kumma kirjoitti:

Jos kerran oma emäntä löytyy, miksi toisten naisten tarvitsisi viisariasi liikutella?! Älä oo niin vitun ahne sen katseesi kanssa.

Kuule et taida olla normaali ihminen ollenkaan. Kyllä normaalia viriiliä ihmistä, kaunis ja vetävä nainen heilauttaa.... AIVAN VARMASTI...

• ja jetsulleen
        Joona kirjoitti:

Kuule et taida olla normaali ihminen ollenkaan. Kyllä normaalia viriiliä ihmistä, kaunis ja vetävä nainen heilauttaa.... AIVAN VARMASTI...

Katsele sitä omaa naistasi vaan äläkä kuikuile muualle, ei uskollisuuteen pystyäkseen humanoidi tartte olla. Mä palvon omaa elliäni enkä muista piittaa paskaakaan vaikka kuinka persettään pyörittäisivät.

• Joona
        ja jetsulleen kirjoitti:

Katsele sitä omaa naistasi vaan äläkä kuikuile muualle, ei uskollisuuteen pystyäkseen humanoidi tartte olla. Mä palvon omaa elliäni enkä muista piittaa paskaakaan vaikka kuinka persettään pyörittäisivät.

Tässähän olikin kysymys uskollisuudesta? Käsittääkseni miltä suomalais naiset näyttää.. Itselleni riittää oma, mutta tuota yleisnäkymää en kehu todellakaan... Liikaa läskiä, enkä tarkoita sitä, että kaikilla, mutta ehdottomasti liikaa ja sopiva pyöreys/uhkeus ei haittaa.

• ne laput silmiltä
        Joona kirjoitti:

Tässähän olikin kysymys uskollisuudesta? Käsittääkseni miltä suomalais naiset näyttää.. Itselleni riittää oma, mutta tuota yleisnäkymää en kehu todellakaan... Liikaa läskiä, enkä tarkoita sitä, että kaikilla, mutta ehdottomasti liikaa ja sopiva pyöreys/uhkeus ei haittaa.

ja kato uudestaan, ainakin täällä stadissa upeita donnia pyörii niin että pää ei ehdi mukaan juopumatta..

• Joona
        ne laput silmiltä kirjoitti:

ja kato uudestaan, ainakin täällä stadissa upeita donnia pyörii niin että pää ei ehdi mukaan juopumatta..

Hienoa jos noin, itse en ihan allekirjoita asiaa noin. Kieltämättä upeita tapauksia varttuneimmissakin naisissa, mutta ei ihan noin sentään.

• katsojan silmässä
        Joona kirjoitti:

Hienoa jos noin, itse en ihan allekirjoita asiaa noin. Kieltämättä upeita tapauksia varttuneimmissakin naisissa, mutta ei ihan noin sentään.

Moni aikuinen nainen on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa, he ovat huoliteltuja ja elämäniloisia. Terveen itseluottamuksen omaava ihminen on aina kaunis/komea.

• Ämyri
        katsojan silmässä kirjoitti:

Moni aikuinen nainen on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa, he ovat huoliteltuja ja elämäniloisia. Terveen itseluottamuksen omaava ihminen on aina kaunis/komea.

Eihän se ole mikään totuudellinen minäkuva, vaan perusteettoman suuret luulot itsestä.

• Aijaa]
        Ämyri kirjoitti:

Eihän se ole mikään totuudellinen minäkuva, vaan perusteettoman suuret luulot itsestä.

Sehä o hyvä jos nainen tuntee olonsa itse varmaksi! Mä oo kateelline niille naisille jokka on sinut itsensä kanssa. Itessäni ei sillee ole mitään vikaa mutta en pidä silti itesäni järin nättinä.

• muka hyvin

Ei ole ihme, että ulkomaalaiset pitävät suomalaisnaisia "rupsahtaneina". Rupsahtanut habitus mielikuva tulee kuitenkin kokonaisuudesta. Vaatteet, ulkoinen olemus jne.

Suomessa ihmiset ollaan totutettu huonoon kertomalla, että tämä on juuri sitä hyvää ja laadukasta. Ilmiö on tyypillinen "kuninkaan uudet vaatteet".

1) suomalaiset pukeutuvat huonosti
      Tämä ei ole vaatesuunnittelijoiden vika. Suomalainen vaatekulttuuri elää edelleenkin sitä DDR-ihannointijaksoa. Mm. presidentti voisi ehkä pukeutua vähän paremmin. Ehkä moni yhtyy tähän mielipiteeseen. Joissakin kulttuurin osa-alueissa mm. musiikki ollaan saatu ravistettua menneisyyden taakka ja ei lauleta enää surkeasti progea valittaen mollissa.

2) suomalaiset syövät huonosti
      Tämä tuli jo todettua useaan otteeseen kesällä. Eurooppalaiset diplomaatit ovaavat olla hienotunteisesti hiljaa, jos ruoka on huonoa. Mutta kun kommentti sitten vihdoin tulee ei sitä turhaan sanota ääneen. Suomalaisen ruoan huonous-keskutelu on valitettavasti johdettu sivuraiteille syyttämällä maanviljelijöitä!

3) suomalaiset lapset käyvät koulua liian isoissa luokissa
      Samaten päiväkodeissa on liian paljon lapsia. Malli on perua niinikään vanhasta itäeuroopasta (DDR ym.), joissa lapset otettiin heti valtion hoiviin "nuoret kotkat" ym. -hoitoon. Virallinen kanta vierastaa sitä karmeat ajatusta, että omat vanhemmat saisivat vaikuttaa lastensa kasvatukseen. Muun koulutuksen tasokin on huono ja kallis. Yleensä sumutetaan ja sanotaan, että "sehän on ilmaista!". Todellisuudessa muissa maissa siihen "kalliiseen" koulutukseen kuuluu "room & board" eli asuminen ja ruoka niin vertailussa suomalainen "ilmainen" koulutus onkin sitten pirun kallista ja johtaa siihen, että opiskelun lomassa pitää käydä töissä. Seurauksena on kaikkien asioiden venyminen ja pitkittyminen.

4) suomalaiset asuvat ahtaasti ja ala-arvoisesti varustetuissa taloissa
      Espanjalaiset hämmästelivät kesällä arava-asuntojen ihmisarvoista laatua. Miksi suomen harvaanastussa maassa pitää edelleekin rakentaa kalliilla (niin: kalliilla) huonolaatuisia betonikolosseja? Miksi ei kaavoiteta pientaloasumista? Mikä siinä on vikana?

5) suomalainen vanhusten huolto ja terveydenhuolto on ala-arvoista ja huononemaan päin
      Hoidon taso vaihtelee valtavasti. On enemmän ja enemmän paikkakuntia, jossa vanhukset nukutetaan lääkkeillä jo viideltä päivällä. On siinä hyvinvointivaltiota kerrakseen!

6) suomalaiset työolosuhteet ovat huonot: palkasta jää käteen mitättömän vähän ja työolosuhteet ja työympäristö on huono

7) valtaapitävät valehtelevat liikaa: kansalle tuputetaan kaikenmaailman tutkimuksia, että täällä on kaikki hyvin ja on kilpalukykyä ja ilmainen terveydenhuolto.

Kaikeilla tällä on vaikutuksensa. Vika ei ole ihmisissä. Samalla tavalla suomalaiset vanhenevat kuin muutkin. Tosin ylläolevat asiat jättävät jälkensä.

• Minä

On sitä taas yksi pullamössö päässyt vauhtiin. Kaikki on niin kurjaa, niin kurjaa, niin kurjaa että.... Lopeta tuijottamasta omaan napaasi. Siitä voi tulla kierot silmät.... Huh...

• totta mooses

Ihan hyviä pointteja.
        Suomalaisten pitäisi ottaa systeeminsä syynin ja katsoa mikä pelittää nyt pahemman kerran.

• mokomaki sossu
        Minä kirjoitti:

On sitä taas yksi pullamössö päässyt vauhtiin. Kaikki on niin kurjaa, niin kurjaa, niin kurjaa että.... Lopeta tuijottamasta omaan napaasi. Siitä voi tulla kierot silmät.... Huh...

Mikä oli ekassa viestissä pielessä?

• nouskaa

• Suomimies

Suomalaiset naiset on rumia jo syntyessään.

• suominainen

Ja suomalaiset miehet ovat hölmöjä vielä täysi-ikäisenäkin....

• SuomiNainen

.. joka hakee vaimon Thaimaasta koska suomalaisella naisella on sentään joku TASO.

• Ämyri
        suominainen kirjoitti:

Ja suomalaiset miehet ovat hölmöjä vielä täysi-ikäisenäkin....

Kuin susiruma älykkö.

• Arwid

Turhan harvat katsovat peiliin näköjään. Meinaan ei sytytä höllyvä... Tuskimpa naisiakaan...

• Suomalaisissa naisissa ei ole mitään vikaa, ja muutenkin... Mitä väliä sillä on? Kristus soikoon, eivät ne naiset siellä kaduilla miesten silmäniloksi kulje! Tai kenenkään muunkaan.

Ärsyttää kun naiset jumittavat siinä, miten he eivät kelpaa miehille ilman "hemaisevaa minihametta". Voi elämä. Koska miehiä vartenhan täällä eletäänkin! Just niin...

Pukeutukoon miten lystää, vaikka siihen minihameeseen, kunhan se on jotain mistä itse pitää. On tullut törmättyä naisiin, jotka tuntevat olonsa paljaiksi topeissa ja minihameissa, mutta kun on pakko käyttää että sais jonkun poikaystävän. *hakkaa päätä pöytään*
      EI NÄIN!

• oljenkorsia

Jospa terve suomalainen nainen oivaltaa nopeamin elämän sisällön ja osaa ajoissa karistaa yltään teini-iässä omaksutun sokerikuorrutuksen ja haistattaa kaiken maailman huuhaasuunnittelijoille!

• tukihenkilö

tässä on kyse. Tietävät maailmalla meitin surkean itsetuntomme joka hemmetin asiassa. Ovat tietysti huomanneet, et sittenkin suomityttö käyttää meikkeihin / vaatteisiin vähemmän fyrkkaa kuin keskisen euroopan sisarensa. Siis asialle piti tehdä jotain ja siksi provosoitava tuhlaamaan enemmän.

• muoko

Suomalainen nainen on kaunis eikä onneksi useimmiten häviä lakananlaskoksiin . Kusikepit pysyköön muualla
      ,miehelle niillä ei ole käyttöä .

• "LADY"

TYPERIÄ JA NAURETTAVIA NUO VIROLAISET AKAT....ITSETUNTO TAITAA OLLA HEIKOILLA ,KU PITÄÄ RUVETA SUOMALAISIA NAISIA MOITTIIN....SUOMALAISEN NAISEN EI ONNEKSI OLE TARVINNUT ALENTUA MOISEEN VIELÄ...YMMÄRTÄÄHÄN SEN KU VIROLAISET EIVÄT PÄRJÄÄ MUUTEN,KUIN KAUNEUSLEIKKAUSTEN AVULLA...SUOMALAISET NAISET OLEMME LUONNOSTAAN KAUNIITA JA HYVIN SÄILYVIÄ..EI TARVI KAUNEUSLEIKKAUKSIIN TURVAUTUA...JA KORVIEN VÄLISSÄKIN ON PALJON ENEMMÄN KU VIROLAISILLA "NAISILLA"...KEINOTEKOISIA JA TEKOPYHIÄ AKKOJA VAAN...OLKAAMME SUOMALAISET NAISET YLPEITÄ ITSESTÄMME,OLEMME LUONNOLLISIA,FIXUJA JA NAISIA ISOLLA N:LLÄ...MIEHEMME ARVOSTAVAT MEITÄ ENITEN,PAITSI NE JOTKA JOUTUVAT TYYTYMÄÄN VIROLAISIIN JA VENÄLÄISIIN PAREMMAN PUUTTEESSA....

• Nina-Maria

ne virossa naureskele näille kaljaa roudaaville tuulipuku naikkosille. Se on todella järkyttävä näky... hävettää muiden suomalaisten puolesta kun tulee leimautuneeksi!

• Jaska

Voi voi ranskalaiset naiset ja heidän mustat kainalokarvat...Suomalaiset naiset eivät "rupsahda" niinkuin ranskalaiset,joilla tummempi iho siinähän näkyy kaikki juonteet.

• Marjukka

Ja ne etelän naisten viiksikarvat.. :)

• Jere

Mellakat Pariisissa johtunee siitä että siirtolaiset loukkaantuivat suomalaiskaunottarien haukkumisesta. Paree olla hiljaa vaan, Alan.

• Ämyri

Sinäkin taidat olla sekä ruma että tyhmä.

• P.O

maineikas ranskalainen suunnittelija alain mikli??? ja anu saagim???? (virolainen h....???)
      ketä nää oikein edes on, ei sano mulle mitään ja jos muka aukko sivistyksessä niin saa tosiaan olla jos kommentit ovat tuollaisia.
      kyllähän ne naiset kuin miehetkin rupsahtavat ajallaan, tosin niin kaikki maailmassa kun aika koittaa, eikä meistä kukaan elä ikuisesti.

• kertoo

mikä on EU kauneus direktiivi? On tainnu nousta champanja ja etanat hattuun. Seuraavan kerran kun sälli tulee suomeen,olisko sopiva ottaa niskasta kiinni ja syöttää sanansa takaisin

• lillatus

home nuo virolaiset ja ranskikset arvosteluineen.minä en ainakaan häpeä suomalaisena naisena itseäni.

• RedFoxxie

No jo on.. Suomi taitaapi olla nyt kyl kaikessa jokin huomion keskipiste. Amerikassa media tarkkailee, julkkikset piikittää naisia.. Kummallista, indeed.

Tuskinpa on suomalaisissa naisissa ulkonäöllisesti mitään vikaa verrattuna muihin naisiin maailmassa. Enpä itse anorektikoista tai yltiösnobeista välittäisi, jotka ovat peittäneet naamansa 95% meikillä ja pakkelilla.

Tuskinpa on suomalaisissa asenteellisestikaan vikaa.. Jokainen osaa olla pikku demoni aika ajoin oli se sitten eurooppalainen, mongooli, amerikkalainen tai suomalainen..

Ja eipä ole nämä jotkut ainoita sivistysaukkoineen. Enpä minäkään näitä "julkkiksia" tunne, en tosin muista oikein yhtään minkään nimeä koskaan..

• ta1

olen samaa mieltä.suomalainen nainen on pulska/ruma ja kova aukomaan suutaan.pukeudutaan farkkuihin joka tilanteessa.kun katsoo deitti ilmoituksia tytöt näyttävät rintoja topeissa ja takapuolta,siinä heidän valttikortinsa kilpaileviin sisareihin.aika heikkoa esitystä.sitäpaitsi suomalainen nainen on aian etunenässä haukkumassa toisen kansalaisuuden omaavia naisia kuten venäläisiä tai virolaisia.hyvä että saavat vähän takasinkin palautetta.sitä se tasa-arvo teettää.suomalaiset miehet ovat taas lampaita kun ovat tämän sallineet.hävettää olla 1 suomalainen mies.ainut mikä minua tässä maassa enää viehättää on meidän luonto.

• mukasitten

Joskus RUPSAHDA. Kaikki ihmiset menee ryppysiksi..kauneus on NIIN katoavaista :-/
      Italiaanotha rupsahtaa meitä ennemmin..aineki näyttäis siltä. Esim!

Nii, laudat o lautoja ja naiset naisii =)

• läski

pakkohan se on tykätä rehevistä,ku ite painaa 100 kg.

• Sehän on rotunainen

Pikkupojat suut tukkoon kun ette Naisista mitään vielä ymmärrä.

• plomm momm
        Sehän on rotunainen kirjoitti:

Pikkupojat suut tukkoon kun ette Naisista mitään vielä ymmärrä.

Pullukoista tykkäät, niin siitä vaan, niitä täällä kyllä riittää.

• on nainen
        plomm momm kirjoitti:

Pullukoista tykkäät, niin siitä vaan, niitä täällä kyllä riittää.

vaikka voissa paistaisi ja sellaista naista on parempi höylätä josta ei lähde tikkuja. Näitä lautoja ihannoidaan vähän liikaa, kyllä Nainen on sellainen jossa on mistä ottaa kiinni.

• pitää paikkaansa

nii mut eiköhän se oo loppujen lopuksi ihan totta... suomalaiset naiset rupsahtelevat.. kaikki väittää ettei oikeesti mut kyllä se pitää paikkaansa, kukaan ei vaan haluu myöntää... eihän se ihan kaikissa suomalaisil naisil ole, mutta useilla kyllä..

• luonnonlapsi

tää on taas näitä plastiikka kirurgien propagandaa!että ottakaa jo ne silikonit ja kasvojen kohotukset yms..mut,kauneus lähtee mm. sellaisista asioista kuten itseluottamus ja et ei yritä olla mitään muuta mitä on

• Ämyri

Kyllä kauneus on jotain muutakin kuin plastiikkakirurgiaa. Itseluottamus ei rumaa kaunista, mutta saa kauniin sädehtimään.

• mies 32

nyt ollaan eletty suomessa kymmenisen vuotta naisten päivää.

alkaa pikkuhiljaa jo riittämään tämä aivopesu naisten ylivertaisuudesta ja suomalaisten miesten kyvyttömyydestä melkein mihin tahansa.

suomalaisen naisen arvostelu on saavuttanut tabun aseman. miehelle on sosiaalinen itsemurha sanoa mitään negatiivista naiseen liittyen.

suomalaisen miehen aivopesu alkaa olla jo valmis?

airisto aloitti miesten nahanluonnin haukkumalla valkoisia tennissukkia josta ollaan siirrytty pukeutumisen kautta käyttäytymisen muokkaamiseen ja tänään vaaditaankin enää vähintään 180cm pituus, akateeminen koulutus ja sixpack. varallisuuskaan ei toki olisi haitaksi.

silmät auki matkustavat tietävät kaikki, että suomalainen nainen on vaativa, vakituisessa parisuhteessa äkäinen ja lihava, maskuliininen sekä aliarvostaa/kyseenalaistaa kaikkea mikä liittyy mieheensä.

ja tietenkin; puhun ihan yleisellä tasolla, aina on (onneksi) poikkeuksia.

• Mies Hki

Suomalaiset naiset ovat arvostelleet suomalaisia miehiä aina, joten nämä ovat olleet erittäin tervetulleita keskustelunavauksia. Lenita Airisto on johtanut miesten kritisointia lähes koko itserakkauden täyttämän elämänsä ajan, mikä onkin ollut hänen suurin saavutuksensa. Jos vähänkään matkustelee maailmalla, niin ei voi muuta todeta, kuin että täällä kotimaassa on varmasti rumimmat naiset kuin missään muualla. Olen erittäin tyytyväinen noista raikkaista avauksista ja toivoisin, että vihdoin voidaan tunnustaa tosiasiat ja myöntää suomalaisten naisten olevan kuin muumipeikkoja; lihavia ja valkoisia.

• Nainen**

Ketkä niitä suomalaisia naisia nytkin arvostelee / arvosteli? Anu Saagim, jota kaikessa muovisessa olemuksessaan, harmittaa se, että hänen miehensä valitsi uuden naisen, ja arvaapa minkämaalaisen :) SUOMALAISEN. Alain Mikli taas on saanut liiankin monta kertaa rukkaset yrittäessään iskeä suomalaiskaunottaria kaupunkiemme yössä :) Kummatkin edustavat suomalaisnaiselle sellaista tahoa, jota ei voi kovin korkealle arvostaa. Muovinen itänainen ja rahoillaan rehentelevä ei-kovinkaan-komea etelä-eurooppalainen mies mallimaailmasta.

• Viikset vielä puuttuisi

Suoraa huutoa.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Kritiikki suomalaista naisten pukeutumista ja huoliteltua ulkonäköä kohtaan on täysin oikeutettua.
        Se että he olisivat oikein rumia ei kyllä pidä paikaansa. "Omalla tyylillä" saa niin paljon aikaan, että meidän mammatkin olisi oikein vetäviä.

Nyt laitetaan ne helvetin tuulipuvut ja muut kauhtanat sinne puutarhavajan perälle kun niitä ei enää pihatöiden ja iltalenkin jälkeen tarvitse.
        Kun mennään ulos, laitetaan sitä ripsaria ja muuta sellaista naamaan ja vilkaistaan peiliin ennen kuin hipsitään ulos asioille. Johan alkaa "Ranen ja Kaken" päät kääntyä, oma äijä ihmettelee mustasukkaisena ja rouvien itsetunto kohoaa kuin zeppeliini. Morjjens

• rupsahtanut akka

Saa minua haukkua, minä siitä vähät välitän niin pitkään, kun olen onnellinen vaikkakin rupsahtanut akka.

:D

• eivät tosiaankaan

arvostellaanpa nyt samantien miehetkin, nuoret sellaiset. valitettavasti täytyy todeta, että eivät nuo suomen pojat kovin edukseen pomppaa silmään tuolla kaupungilla talsiessaan.eri komeita uroksia, hyvävartaloisia ja hyvin pukeutuneita löytyy enemmän tuolta keskieuroopan suunnilta, esim. hollannista!!

että se loskalaitinen voisi olla ihan hiljaa suomalaisista naisista, keskittyisi omaan napaansa,onko nyt itsekään mikään kummoinen kappale?

• perus stadilainen!

Oma vaimoni on 60 kymmppinen ja voittaa virolaiset ja ranskalaiset naiset mennen tullen!!

• hohohooo

Kiva kun uskottelet itsellesi. Mistäköhän tiedät - olet kuitenkin kokeillut?

• Cool

että suomalaiset naiset saavat arvosteluja osakseen, kun niin moni nainen on 80 kg jokinorsu.

• 45v.

Suomalainen mies. Kun katson ikäisiäni naisia en voi usein kuin järkyttyä. Itse olen hoikka ja treenattu urheiluharrastusteni vuoksi. Myös tyylikysymykset ovat muutenkin kaikilta osin hallussa. Tehkääpä tädit perässä !

• Pop

...sillä on mikä on naisen ulkonäkö. Antakaa naistenkin elää ja hengittää. Vastustan vahvasti miehisen yhteiskunnan käsityksiä ja meille naisillekkin syötettyjä arvoja sen suhteen, että keskeisintä naisessa olisi jotenkin oltava ulkonäkö.

Kuka nämä arvot oikein sanelee ?

Miehet saavat olla mielestäni vapaasi omaa mieltä asioista mutta meillä naisellakin pitäisi olla oikeus miettiä asioita omasta näkökulmasta eikä elää toisten ehdoilla. Pienille tytöille jo aletaan syöttämään pajunköyttä sen suhteen että ulkonäkö on kaikki kaikessa.

On jo aika irrottautua näistä konservatiivisista käsityksistä ja viedä asioita hiukan modernimpaan suuntaan. Käsitykseni mukaan sekä suomalaisten miesten että naisten pukeutumistyylit ja ulkonäöstä huolehtimis asiat ovat eurooppalaisen keskiarvon alapuolella noin keskimäärin.

Mutta onneksi täällä suomessa sentään naisena saa elää ja olla juuri sellaisena kuin on eikä tarvitse PALATA sellaiseen ajattelumalliin, että naisen keskeisin tehtävä on viehättää miestä !

• sovinistisika

Totta se on, suomalaiset naiset ei pidä huolta itsestään niinkuin esim. itä euroopan naiset. Mutta kyllä niitä lihavia rupsahtaneita naisia on esim. USA:ssa ja ei nuo itämaiset naisetkaan oli mitään herkkua kun ovat täyttäneet 40. Ei suomalaiset ihan yksin ole. nimimerkki: paljon matkustellut

• adonis

kanssa elän ja olen tehnyt lapset. Virolaisista huorista ei ole niin kokemusta.

• sevaanon

näin on

• fftype

"Suomalainen nainen on ulkoa enkeli, mutta sisältä täysi piru".

Siis jos suoraan sanotaan... suomalainen nainen on kaunis ja edustava, upea ja tyylikäs, mutta mielestäni arvostelijat ovat väärillä jäljillä. Suomalainen nainen on poikkeuksellisen, itsepäinen ja hankala, omahyväinen ja ylimielinen, harvinaisen pahansuopa.. sanalla sanoen vittumaisin olento, mitä maa päällään kantaa. Loka Laitinen Iltalehdessä arvioi, että pienet rinnat ja leveä takapuoli lisättynä kiukkuisuudellaan eivät paljoa kiihota. Ulkonäkökriteerit ovat suomalaisessa naisessa kohdallaan, mutta seksikkyyskin - kuten niin moni muukin asia, lähtee miellyttävästä luonteesta ja henkisestä kokonaisuudesta. Ketä kiihottaa nalkuttava ja aina pahalla päällä oleva, koskaan virheitään myöntämätön tyranni? Nythän on oikein valtiotason johdon myötä ilmaistu (mm. Karpela) että on muotia kehua olevansa hankala ihminen. Sitä niittää, mitä kylvää suomalaiset naiset! Eikö teitä saisi arvostella?

• joka sana

Taisi taas kopsahtaa pahasti suomalaisten niin huonolle itsetunnolle. Tottahan se on mitä Saagim ja Mikli puhuvat, mitä sitä kiistämään.Suurin osa suomalaisista naisista ei osaa tai viitsi laittautua edes sitä vähää mikä on muualla maailmassa normaalia. Nuoremmissa on havaittavissa pientä parannusta, eli nämä alle 35-vuotiaat muut menee vielä entiseen malliin.Metsäläisiähän me ollaan alunperin, ei siitä niin vaan nousta.

• Olkku

Tosi on ainakin se että suomalainen nainen ei osaa pukeutua ja suomalainen nainen haisee hirveästi halvalle dödölle!!!

• Ämyri

Suomessa rupsahdetaan äkkiä ja sisäinen rupsahdus on usein vieläpä ulkoista pahempi. Sitä paitsi suomalaiset naiset ovat joka käänteessä arvostelemassa suomalaisia miehiä, mutta eivät todellakaan kestä vastaavia totuuksia itsestään.

• Ei niin rupsahtanut

Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin

• Ämyri
        Ei niin rupsahtanut kirjoitti:

Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin

Olet joku katkera rumilus kuitenkin.

• jooper

Kauniita olisivat, jos haluaisivat nähdä vähän enemmän vaivaa. Ei siinä ole mitään vikaa, jos pitää itsestään huolta. Ei se ole koreilua.

• Jooperi

Eri maissa asuneena olen kyllä tullut siihen tulokseen, että mitä aurinkoisempi maa sitä jyrkempää on rupsahtaminen keski-iässä. Suomalaiset rupsahtavat suhteellisen vähän.

• Kiva Ukkeli

Suurin osa pahantuulisia,kärttyisiä AKKOJA!!
      Pukeutuvat ja käyttäytyvät mauttomasti!

• skit, skit, skit...

Kauneus on katsojan silmässä. Törkeetä ihmisten kategorisointia tollane kauniiksi ja rumiksi määrittely etnisyyden perusteella! \=<
      Ja vanhat naisethan on aina rumia, just nii... kaikkihan me tullaan hiljalleen ryppysiksi!??!

• Huolestunut mies

Kyllä Laitinenkin on jo sen todennut ja Anu rehellisyydessään sanoi sen ääneen, minkä me jo kaikki tiedämme.

Naiset kuvittelevat ettei itsestä tarvitse huolehtia yhtään: kun on naimisissa, on muksuja ja hyvä toimeentulo ja yleinen "naiset-tietää-myös" ilmapiiri, se kannattelee mukavaan elämään. Naiset, se on sokeutta! Lisäksi sen luojat rummuttavat tätä kaiken aikaa: tasa-arvoa! Heikoimmat retkahtavat siihen. Enkä tarkoita Tarja Halosta, en.

Ja kotonakin ei aina tarvitsisi suun käydä ja herkutella kaiken aikaa, ei kuole nälkään vaikka muutaman tunnin olisikin ilman ruokaa. Naisten liikkuminen on jäänyt ala-asteen tamburiinitunneille. Muunlaistakin liikuntaa on naiset, lähtekää lenkille siellä voitte tavata mukavia ihmisiä, esim. minun kaltaisia terveitä miehiä. Mutta ei vaan ole näkynyt.

Mutta jos kauko-Afrikasta tulee joku keikkumaan puolihorroksessa johonkin taiteiden päiviin, jo vain suomi-nainenkin herää ja huutaa: se on etnoa, onpas hienoa! Sitten pukevat päälleensä myrkyn kelta-vihreitä villapipoja ja vaappuvat ja parkkeeraavat eturiviin myhäilemään. Ei myhäilemisessä mitään pahaa ole.

Herätkää naiset, katsokaa itseänne. Anunkin pitää, siis ulkomaalaisena, huolestua teistä. Ja Laitinen haluaisi tylsistyttää terävät kiukut pois - siinä onkin si sarkaa.

• mataleena1

meillä on komeat hurmaavat, solakat sekä itsestään huolehtivat uroot jotka iän myötä vain paranevat. ikä ei heitä rapista kuten naisia. hyi olkoo! se tasapainottaa tilannetta eikö? :D

• se onkin oikea

ihiminen kommentoimaan naisten ulkonäköä kun itse on niin viimoisen päälle kaikin puolin viimeistellyn komea ja hyväkroppainen. näinhän se vaan on!

• nuori neiti

..mutta heidän onnekseen suomalainen nainen on sokea :) ja ymmärtää ettei se ruoho sen vihreämpää ole aidan toisella puolella. Ihmisillä ei ole oikeita ongelmia, kun viitsitään tämmöisestä valittaa. Kattokaa peiliin ja hävetkää, äijät! Teidänlaisia pösilöitä syljen kengille. T: suomalainen 90-60-90

• Pampula

Alain Mikli ei ole kyllä käynyt muualla kuin kotimaassaan ja sitten Suomessa, jos sanoo että suomalaiset naiset rupsahtaa keski-iässä. Toki on eroavaisuuksia eri naisten välillä, mutta kyllä etelämaalaiset naiset on jo 4-kymppisenä ihan mummoja. Katsotaan nyt vaikka kreikkalaisnaisia tai italialaisia tai espanjanlaisia, puhumattakaan arabinaisista. Ovat tosi upeita nuorena, mutta kaikkea muuta kun 4-kymppiä on ylitetty.

Ihmettelen kovasti Alain Miklin mielipidettä. Homohan se onkin, ei tajua naisista niin mittään ;) Eri asia on taas se, että suomalainen nainen ei vaivudu ehostamaan itseään tarpeeksi tai laittamaan noin yleensä, ei katso sitä tarpeelliseksi kai.

Mutta mieluimmin mä katselen rehevää naista kuin jotain mittatikkua, mutta mieliä on monia.

• :-D

No tulipahan taas yksi myytti todettua vääräksi. Nimittäin myytti ranskalaisesta sivistyneestä, hyvin käyttäytyvästä herrasmiehestä joka osaa kohdella naista hyvin, joka on kohtelias, sulava ja hurmaava. Ihan yhtä tökerö ja kömpelö tuokin ranskis näyttää olevan kuin kuka tahansa "sosiaalisesti kömpelö" suomalainenkin mies.
      Ja jos nyt ulkonäöstä puhutaan... olisi kyseisen ranskiksen omassakin ulkomuodossa parantamisen varaa.

Kokemukseni mukaan ranskalaisten hygieniataso ja hampaiston kunto on huomattavasti suomalaisia jäljessä. Voi sitä hienhajun määrää!

Suomalaisia moititaan sosiaalisesta kömpelyydestä, mutta kyllä nämä viimeaikaiset italiaanojen ja ranskiksien tempaukset puhuvat ihan omaa kieltään. Ei se kovin kehittyneestä sosiaalisesta älykkyydestä kerro että eurooppalaisten "sivistyksen kehtoina" pidettyjen maiden johtotaso alentuu sen tasoiseen loanheittoon mitä viimeaikoina on nähty.

• Ämyri

On se vain oikein, että suomalaiset ämmänkäppänätkin saavat vihdoinkin osansa, koska suomalaisia miehiä on haukuttu jo enemmän tai vähemmän perusteettomasti täyteen kyllästymiseen saakka.

• Viva la France

Turha on herran haukkua, kun oma naamataulu on ruma kuin rullatuoli ja kuvottavan elottomat hiukset roikkuvat ja keskellä loistaa kalju!!!! En koskisi edes pesäpallomailalla. Ja sitten voidaan vielä lisätä tähän, että mikä osa hänen kehostaan mahtaa olla seksikäs?????? En löytänyt sellaista.

• komea

Taisi osua ja upota..
      Suomalaiset ovat mammoja..
      Lyhyitä ja paksuja ja kiukkuisia..
      Kuka semmoista nyt haluaa sänkyänsä lämmittämään.
      Eivät upeita kaupunkilaisnaisia kuten
      veljeskansamme naiset.

• jo on otsaa

siis oikeesti tuo Mikli on itse aivan kammottavan näkönen! On tainnut saada pakit kauniilta suomi-neidoilta ja nyt sitten yrittää tasottaa.. voi ziisus!
        Siis Mikli: katso peiliin ja arvostele vasta sitten muita!

Ei ole vuodet hellineet mikliäkään...
        Taitaa olla vaihdevuodet meneillään.

Sääliks käy vaimo-rukkaa

• Johanna

Löytyy täältä suomesta niin kauniita, komeita kuin rumiakin ihmisia, niin kuin joka maasta (huom. mm. venäjä, ruotsi, norja, etelä)...turha sitä on yleistää. Olen tavannut monta hemaisevaa, komeaa alta kolmenkymmenen, monta kaunista, komeaa yli neljänviiden. Turha asiaa on pohtia, tuoda julki yhtään enempää. Liikunta ja ruokavalio totisesti monen oloa ja näköä parantaa, onnellisuushan se kuitenkin maan päällä pitää, vai haluatko muuten nähdä mielenterveysongelmien ja anorexian suun muun yleistyvän roppakaupalla. Mielummin minä tervejärkisiä katson ja kuulen. Eikä, ei tämä ole monestikaan mitään kiukkuamista vaan asian puhumista. Tämä on pieni maa ja vielä sääolosuhteiltaan aika eriluokkaa kuin etelän maat.
        -kaunis, hoikka, itsestään huolta pitävä ja huumorintajuinen ihminen, mikä tärkeintä-

• Nazi Vanhanen

Suomalaiset naiset tyhmiä,pinnallisia,rumia,lihavia,huonostipukeutuvia ja juoppoja niin eiköhän ole syytä kerrakseen hieman arvostella..?

• Ruottinmatti

AM- on niin tottunut katsomaan vanhoja pakkelikasvoja että, hän on unohtanut vanhenemisen luonnollisen kauneuden.
      Olen ollut naimisissa kauniin suomalaisen vaimoni kanssa 42 vuotta ja rakkautemme on yhtä kaunista ja kuumaa kuin 40-vuotta sitten.
      Mutta se on tyypillistä eurooppalaista tapaa ajatella. Vaimon on oltava: Virheetön.kaunis, korvaamaton, kotona,j.n.e.
      Tuo Eestin tytön kommentti on muutakuin totta.
      Annamme hänelle anteeksi hän ei tiedä mitä hän tekee. Suukkoja naisille ja kättäpäälle miehille toivoo Ruottinmatti.

• mimmi

No onhan se totta että nainen rupsahtaa 30v jälkeen.Miehet senkuin komenee.Mutta sekin on totta että naisesta tulee nainen vasta 30v jälkeen se ikäänkuin saa aivot.Eipä suomi neidot mielestäni rupsahda kumminkaan sen enempää kuin muunkaan maalaiset ehkä päinvastoin.Mitä noihin ranskalaisiin tulee niin tummanvärinsä johdosta naisillakin on parta ja viikset.

• herra voisi

välillä katsoa myös peiliin

• Tyttö

Suomessa ulkonäöstään huolehtiva nainen leimataan kyllä edelleen helposti kevytkenkäiseksi bimboksi. Suomalaiset ajattelevat liikaa mitä toiset ajattelevat.

Kirkkaisiin väreihin pukeutuvaa yli 45-vuotiasta pidetään kevytkenkäisenä.
      Huulipunaa ja kynsilakkaa käyttävää isoäitiä pidetään liian räikeänä.
      54-vuotias äitini halusi mennä hautajaisiin mustassa jakussa jossa on kultaiset napit. Tätini vaati äitiäni leikkaamaan napit pois, sillä ne olivat hänen mielestään liian näyttävät.
      Äitini ei leikannut.
      Tätini käyttää huomattavan osan ajastaan miettiessään mikä on sopivaa ja mikä ei.

Suomalaisten asenne tiivistyy lauseissa: "Ei tehdä tästä nyt numeroa" tai "Hillitse itsesi."

Esim. ranskalaisilla ja espanjalaisilla aikuisilla naisilla on yhteisön lupa nayttää naisellisilta. Suomessa tällaista lupaa ei ole.

• Näin on

Suomalainen nainen kasvatetaan siihen ettei saa näkyä ja kuulua liikaa vaan täytyy ottaa ympäristö huomioon. Räiskyvä persoona sekä liian iloiset ihmiset latistetaan sanomalla mikä luulet olevasi - parempi kuin me muut vai? Kateus vie kalatkin vedestä.

• Meistä on moneen junaan!

• kaunotar :)
        Meistä on moneen junaan! kirjoitti:

Katsokaa itse suomalaisen 7-kymppisen naisen kauneutta, jos ette usko: http://www.hel-looks.com/?p=image/archives/2/20051018_01/

oikoluin tän jutun. Tulin juuri töistä ja ½ tunnin päästä olen jo kuntosalilla.
        Ei tässä nyt kerkii peiliin tuijottamaan.
        Pitkät yöunet ja säännöllinen elämä on parhainta kauneuden hoitoa.. unohtamatta veden juontia.

Olen onnellinen suomalainen nainen -n52-

• miehekäs mies

suomalaisilta naisilta on kieltäny olemasta naisellisia? ei ainakaan miehet. katsoin kesällä katukuvaa ja silmiini ei osunut kovinkaan monta naista joka pukeutuisi naisellisesti mekkoon tms.sensiaan noita lyhyt hiuksisia miehen kopioita oli pilvin pimein. ja jos ajatellaan luonnetta on pakko myöntää että esim ruotsalaiset naiset on paljon iloisempia\nauravampia luonteeltaan.ehkä suomalaiset naiset on liiaksi keskittyny arvostelemaan suomalaista miestä joten oma tyylitaju
        yms käytöstavat on unohtunu? on niin kauhean helppo vaatia prinssiä vierelleen, mutta mitä prinsessalla on itsellään tarjota?,,,niimpä.

• jee

Ajan jatkuvasti keskustassa ja tämän keskustelun
      seurauksena aloin katsella ympärilleni
      Miksi kaikki naiset kulkevat housuissa:
      Farkuissa, keski-ikäiset ja mummot mustissa
      housuissa ja korottomissa kengissä?????
      Mitä varten tukevat punatukat ovat lisääntyneet
      Miksi kaikki töissä olevat naiset pukeutuvat
      miehisesti mustaan jakkuun ja housuihin???
      Maatuskatyyli on vallannut koko kaupungin.
      Ei euroopassa missään uualla näe niin paljon
      farkkuja kuin suomesa!!
      Amerikan musiikkibisnes tekee alaikäisistä seksi
      kohteita ja miehistä pedofiilejä.
      Suomalaisen yhteiskunnan suurin uhka ovat tukevahkot älykkäät ja taitopuheiset ja kovasuiset punatukkaiset naiset jota lobbaavat ja johtavat sosiaalitointa.

• lintu

...vitun pässi ite hame päälle, on muuten tosi hauska vaatekappale Suomen säissä. Samoin voisit vetää korkkarit jalkaan ja yrittää kävellä niillä koko päivän, sen jälkeen ei tarvikaan minnekään kävellä kun saa maata sohvalla jalat turvoksissa ja selkä kipeenä. Seuraavana päivänä voit laittaa molemmat samaan aikaan päälle ja kuunnella huorittelua metrossa. Taidat olla itse varsinainen dimitri flanellipaidassa ja vaarin raitaverkkareissa.

• omasta

En tiedä onko kukaan tämän ketjun kirjoittajista koskaan oikeasti tutustunut muihin maihin ja niiden asukkaisiin muutoin kuin kännissä lomamatkalla, mutta itselläni alle 30-v. suomalaisnaisena on hieman eri näkemys suomalaisnaisten ulkonäöstä ja muiden suhtautumisesta siihen.

Asuin melko pitkään Euroopan länsilaidalla ja ystäviini lukeutui runsaasti ihmisiä ympäri maailman. Maasta riippumatta kaikilla meillä oli ulkonäköongelmia. Oli liian laihaa aasialaista, joka joutui ostamaan vaatteet lastenosastolta; lihavaa itäeurooppalaista; lyhyttä espanjalaista; rotevaa saksalaista; syömishäiriöistä entisen yugoslavian alueelta tulevaa; lesboa israelilaista; isotakamuksista latinoa; ja poikamaista jenkkiä. Ei ole yhtä maata ja yhtä ulkonäköä. Suomalaiset naiset ovat yhtä kauniita kuin eurooppalaiset naiset keskimäärin, ei kannata tuijottaa vain maiden pääkaupunkien ostoskatujen kasvokuvaa, vaan mennä sinne, missä tavalliset ihmiset asuvat. Jopa tanskalainen ex-poikaystäväni oli Suomessa aivan ihastuksissaan siitä, että täällä oli niin paljon vaaleita tyttöjä - kuulemma enemmän katukuvassa kuin Kööpenhaminassa. Se siitä eksoottisuudesta :)

• Oikea Nainen

Katsokoon Mikli itseään peilistä mokomakin menninkäinen. Ei hiustenhoidosta tietoakaan. Sanon, että suomalainen mies on hyvin välinpitämätön itsestään täytettyään 40..kaljamaha kasvaa..kalju näkyy kaivolta kotiin ja verkkarit ne vaan virttyy urheiluruudun edessä! Näin se on. Ei ihme jos suomalainen nainen etsii nuorempia rakastajia. Tilastojen mukaan tämä on hyvin yleistä.

• nuori mies

työnnä ne naisten lehtien "tilastot" sinne kuivuneeseen vittuus.Ei teitä vanhoja huoli muut kuin turkkilaiset ja muut luopiot oleskeluluvan ja ilmaisen nussinnan toivossa.

• inka

Myöskään minua ei liikuta pätkän vertaa, miltä suomalaiset jonkun virolaisen ilolinnun tai ranskalaisen muotigurun mielestä näyttävät. Tai edes suomalaisten itsensä mielestä. Mutta hiukan minua nauratti, kun jossakin viestissä kehuttiin ranskalaisnaisten huolehtivan ulkonäöstään niin kovin hyvin, että mitäköhän varten ne niin vaivautuvat. Väitetään lähes jokaisella ranskalaismiehellä olevan vähintään yksi rakastajatar, olipa kotona kuinka "upea" nainen hyvänsä. Parhaimmilla on rakastajattaria pilvin pimein. Ei se ulkonäöstä huolehtiminen ainakaan miestä saa omassa sängyssä pysymään, mutta ehkä ne avioliiton murheet unohtuvat naisilla paremmin kun voi surkutella tilannetta peilin edessä, josta katsoo takaisin nätti pakkeloitu naama ja päällä on tasokasta ranskalaista muotia.

• Ämyri

Kyllä sitä raakkaa rumimmat suomalaismuijat pois heti kättelyssä. En kyllä lähtisi piilottamaan lihaani mihinkään Tarja Haloseen. Mieluummin vaikka siihen "virolaiseen ilolintuun".

• kärpänen

Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä ja sanoa se julkisesti..voi toki myös miettiä missä ja miten tuo sen julki ettei saa p**kaa niskaan(varsinkin julkisuuden henkilöt). mun mielipide tohon on että suurin osa ihmisistä on "samannäköisiä" ja vanhenee kun ikää tulee.oon nähny ku oon kierrelly jo sen verran maailmaa!tuolle jutulle voi myös naureskella ett miten joku voi nähdä asiat noin kapeasti..=D

• Alain Mikli

Suomalaisnaiset ovat maailman kauneimpia. Vähän enemmän älyä heillä voisi olla mutta aika vähän sitä on jaettu meille miehillekin.

• Korvet ja korvien välit

... ulkomaalainen se sanoikaan että suomen vahvoja puolia ovat korvet ja korvien välit?

Suomi on yksi maailman kilpailukykyisimmistä maista, meillä on euroopan ensimmäinen naispresidentti, koulutustaso on korkea, ja monella älyä vaativalla alalla suomalaiset ovat maailman huippua. Lisäksi suomalainen nainen on koulutetumpi kuin suomalainen mies.

Puhu siis pukille kun vähättelet suomalaisten älyä.

• Ämyri

Ei ole mitään typerämpää ja huumorintajuttomampaa kuin yltiöfeministi joka ei kestä vastavuoroista arvostelua.

• pelastaja
        Korvet ja korvien välit kirjoitti:

... ulkomaalainen se sanoikaan että suomen vahvoja puolia ovat korvet ja korvien välit?

Suomi on yksi maailman kilpailukykyisimmistä maista, meillä on euroopan ensimmäinen naispresidentti, koulutustaso on korkea, ja monella älyä vaativalla alalla suomalaiset ovat maailman huippua. Lisäksi suomalainen nainen on koulutetumpi kuin suomalainen mies.

Puhu siis pukille kun vähättelet suomalaisten älyä.

Edellinen keskustelija viittasi varmaan äitiinsä joten hänelle se annettakoon anteeksi.
        Sinä taas hoet jotakin ihan käsittämättömän typerää valmiiksi purtua erinomaisuuttamme korostavaa hölynpölyä. Ole vähän aikaa ulkomailla niin huomaat miten nämä luettelemasi demarimantrat kalpenevat totuuden valossa. Suomen kilpailukyky esim kiinaa vastaan on täysin absurdi väite, Kiinalaisia on niin paljon enemmän ettemme ehtisi millään edes koko elinaikanamme kilpailla kaikkien kanssa vaikka kilpailisimme vain minuutin per silmäpari. On tietenkin hienoa että presidentiksi voi tulla nainen mutta on myös muistettava että hänen on oltava edustava ja positiivinen nainen joka antaa positiivisen kuvan Suomesta ulkomaailmalle. Conan O'Brian vääntää naamaansa negatiiviselle taajuudelle ilmentäessään Halosen näköisyyttään. Tarjalla ei ole positiivinen sydän vaan hän on paha ämmä. Suomalaiset eivät ole maailman huippua vaan taantumuksellista keskitasoa monellakin älyä vaativalla alalla johtuen siitä että tällaiset nykytilanteeseen tyytyväiset mantranlukijat eivät suvaitse muutoksia.

• ovat niin

itseään täynnä olevia femakkoja joista naisellisuus katoaa > 25v.

• Sanon minä

Kaikki jotka arvostelee toisiaan heillä on isellä isetunto ongelma. He eivät pysty elää sinuna itsenään vaan ovat arvoimassa melkein aina heikompia.

Vahvana ihmisenä sitä kestää kritiikit koska kaikkia ei tarvitse miellyttää..

Eräs virolainen nainen haukkui mulle suomalaiset naiset& miehet pystyyn, me suomalaiset olemme heidän mielestä tätä tuulipukukansaa ja he ovat muotitietoisia heidän kulttuuri on toisenlainen sen takia heidän pitää pukeutua kauniisti ja olla style koko ajan...

PIu paiut noista arvostelijoista jokaisella on oikeus olla sellanen ku on.. ulkonäköön & kokoon katsomatta..

sanon minä..... ja eikä heti tarvii vetää herneitä nenää jos joku haluaa arvostella.

Hyväksy itsesi uskalla elää!!!!

• syy

Somalaisnaisten rumuuten on henkisellä puolella. Täällä kun ollaan päät painuksissa naama peruslukemissa tai mikä vielä pahempaa huulet väntyneinä alspääin. Elämä näyttä olevan hiipunut nistä naisista, on niin saatanan tylsää..

Tosin täytyy sanoa että pimeys ja kylmyys tekee osansa, kesällä jengi rentoutuu ja vapautuu silminnähtävästi.

Mutta tmähän johtuu tästä sulkeutuneesta imapiiristä, kultuurista ei uskalleta katsoa silmiin ei uksalleta avata itseään niin etä seksikkyys tulee esiin, ei uksalleta näyttää tunteita.

Sehän ei ole naisten vika vaan tämän yhteiskunnan, isien jä äitin peruja.

Oleppa tällä Suomessa rento ja iloinen, hymyile.. Voi veljet heti pidetään hulluna tai kolahteissa olevana.

SAAATANA!!! Minustakin on alkanut Helsinkiin muutettuani pikkuhiljaa tulemaan samanlainen idiootti pelkuri kuin jokaisesta itsekkästä kadulla-liikkujasta. Sulkeutuminen on täällä oikein perus tarve.

Välittömämpä ja avoimempaa meininkiä löytyy jokaisesta muusta kaupungista jossa olen pyörähtänyt.

• Sääli on sairautta

Ennen kuin lauot typeriä mielipiteitäsi täällä, niin opettele kirjoittamaan! Turha valittaa, siitä kun ei tipu säälipisteitä. Mitäs täällä valitat, mene kotiis kuolemaan parka.

• Suomityttö**

Olisiko nyt vihdoin aika kääntää asia toisin päin?Mitä mieltä olette suomalaisesta miehestä.....ulkonäkö,käytös jne...?

• yksi mies täältä

no sitähän te luntut olette määkineet jo vuosia.Nyt on teidän vuoro joutua pölkylle!!!Korvat varmasti punoittaa kun kuulette totuuden julkisesti ja armotta.

• Suomityttö**
        yksi mies täältä kirjoitti:

no sitähän te luntut olette määkineet jo vuosia.Nyt on teidän vuoro joutua pölkylle!!!Korvat varmasti punoittaa kun kuulette totuuden julkisesti ja armotta.

Ei kuule yhtään punota!:)))Sen verran olen maailmaa nähny että tiedän ettei suominaisen tarvi yhtään hävetä.On meinaa toi itsetunto senverran korkea ettei yks virolaismuija hetkauta....lue enemmän ja koe niin tiedät....(taas yks sivistymätön suomalaisäijä)

• Savon jääkäri, mualmaaki n...

Mikä voi olla herkullisempi kuin omenan muotoinen kroppa, tyylikkäämpi kuin kahiseva nylonpuku, kauniimpi kuin luonnollinen saunakaljan tuoma poskipuna, seksikkäämpi kuin pari standardilävistystä ja tatska perseenpäällä, älykkäämpi kuin haloseksi värjätty blondi, ????

• wiisas mies

Jo on aika alkaa puhua siitä missä kaikessa suomiämmät ovat huonoja ja kauheita.Miesten vikoja on jo reposteltu parikymmentä vuotta.
      Korjaus tuohon ikään: se rupsahtaminen alkaa jo 20 ikävuoden korvilla.Viimeistään lapsen saamisen,avioliiton solmimisen tai muuten pysyvän parisuhteen muodostumisen jälkeen.
      30 vuotta on jo totaalisen rupsahtelun ja vittumaiseksi muuttumisen aikaa.40 vuotias on jo menopaussissaan ja turhautumiosessaan täysin patologinen nauta!!!Niihin ei enää oman arvonsa tietävä suomiuros näppejään sotke.Korkeintaan uittaa siitintä silloin tällöin pakon edessä,jos ei ole ulkolaista parempaa tarjolla.
      Näin se arvon naudat menee.Myöntäkää totuus ja pitäkää se mäkättävä airistoturpanne tukossa.Vielä koittaa aika jolloin olette takaisin siellä missä pitääkin:nyrkin ja hellan välissä.

• Suomityttö**

Juuri tätä tarkoitin....suomalainen mies...kelpaa vain ulkolaisille.Ei tarvi puhua eikä muutakaan....kun ei ole yhteistä kieltä niin ei tule ongelmia.Ja ulkonäkö....kuvitteletteko te miehet että olette hyvännäköisiä aina vaan...katsokaa jo vihdoin peiliin jäbät ja vaihtakaa se Tabaggi johonkin muuhun

• Man

Ranskan mies puhuu asiaa! Suomalaiset naiset luulee olevansa muka maailman kauneimpia mutta todellisuudessa ne on tolloja..yksinkertaisia ja kaikenlisäksi vielä frigidejä!

Mua ei todellakaan kiinnosta selluliittiperseinen ja nainen inhottavine muhkuroineen ja riipputisseineen vaan käynkin "lahden toisella puolella"...aaaahhhh...!!!

Virolaisnaiset ovat kiihkeitä..pitkäsäärisiä..ihanavartaloisia ja ennenkaikkea "petoja" sängyssä toisin kuin suomalaiset lahnat! Lisäksi he kunnioittavat ja arvostavat suomalaista miestä eivätkä ole aina mollaamassaja haukkumassa kuten meidän kotimaan tollukka-akat!

Tämä ei ole provo vaan täyttä totta ja tiedän että kirjoitukseni suututtaa mutta sanon vain totuuden. Suomalainen nainen ei kestä vähääkään kritiikkiä mikä kohdistuu häneen/heihin mutta heillä kyllä on oikeus arvostella ja haukkua suomalaista miestä ja todella törkeästi. Ei ole ihme jos suomalainen mies kyllästyy jatkuvaan haukkumiseen ja nalkuttamiseen ja menee Viroon tai Thaimaaseen naisiin.

Jatkuvasti saa lukea myös sitä että "koolla on väliä": Myös se että Suomen nainen kritisoi Suomi-poikaa että he käyttävät ulkolaisia naisia on naurettavaa koska itse kyllä ollaan niin "mustan munan" perään että...!!! Ulkomaan reissuilla isketään niitä gigoloja. Heille te olette pelkkiä "panopuita" ja todellisuudessa hekin nauravat teille kuinka tyhmiä ja yksinkertaisia olette koska "revaa" tarjotaan kelle vaan kunhan se vaan sattuu olemaan tummahipiäinen ja omistaa tietenkin *nauraa* isomman vehkeen kun Suomi-poika.
      Jokainen järkevä ihminen tietää että he käyttävät vain teitä hyväkseen ja heittävät "pihalle" sen jälkeen. Itse omistan suht ison vehkeen (onneksi) ja ymmärrän niitä miehiä joilla on oikeasti pieni. Te suomalaiset naiset ette ymmärrä kuinka arka asia se miehelle on. Asettukaapa joskus heidän asemaan ja miettikää miltä tuntuu kun "miehisyyttä" moititaan,

Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi että voisi se omakin "reva" olla mahdolliseti väljä? Ette varmaankaan ole sillä tehän olette täydellisiä omasta mielestänne! Olen harrastanut seksiä kymmenien suomalaisten naisten kans ja kokemuksesta voin sanoa että oon tavannu tiukkoja naisia..vähemmän tiukkoja ja oikeita "HOROJA"..ja vehkeeni ei todellakaan ole pieni:))) Että on se usein näinkin päin että ei vika ole aina miehessä vaan teissä itsessänne jotka haukutte miestänne/seksikumppaniuanne pienimunaiseksi.

No, nyt taisin mennä poiketa hieman aiheesta mutta sanottu mikä sanottu. Itse olen huomannut jo kauan sitten millainen suurin osa suomalaisista naisista on ja en heitä huolisi mistään hinnasta enää. Etsin naisia jotka osaavat arvostaa ja kunnioittaa suomalaista miestä eikä vaan haukkua ja moittia.Virheistä oppii ja onneksi matkustaminen on nykyisin nopeaa:)))

PS. Reilun viikon päästä taas Tallinnaan:))))

• kell

olen sama mieltä

• Tollo

Ihan ilmaiseksiko saat moista kuninkaallista kohtelua? Ilmoita meille sitten kun olet saanut tiedon HIV positiivisuudesta. Sääliä en voi. Ja koko ei ratkaise tollo ...vaan miten käytät apuja. Taidat olla tyypillinen mies joka luulee että runkuttamalla 30 min naisen saa. Kyllä huora rahasta vinkuu ja kohottaa kummasti egoa.

• anni

Heh, näin meille purkautui suomen kaikkien aikojen tyhmin mies...

• Ämyri
        Tollo kirjoitti:

Ihan ilmaiseksiko saat moista kuninkaallista kohtelua? Ilmoita meille sitten kun olet saanut tiedon HIV positiivisuudesta. Sääliä en voi. Ja koko ei ratkaise tollo ...vaan miten käytät apuja. Taidat olla tyypillinen mies joka luulee että runkuttamalla 30 min naisen saa. Kyllä huora rahasta vinkuu ja kohottaa kummasti egoa.

Mistä luulet että miestä todella kiinnostaa tylyn ämmänkäppänän saama tyydytys? Iolintujen kanssa käytetään muuten kondomia.

• Ämyri
        Tollo kirjoitti:

Mistä luulet että miestä todella kiinnostaa tylyn ämmänkäppänän saama tyydytys? Ilolintujen kanssa käytetään muuten kondomia.

• Tollo
        Ämyri kirjoitti:

Mistä luulet että miestä todella kiinnostaa tylyn ämmänkäppänän saama tyydytys? Ilolintujen kanssa käytetään muuten kondomia.

niin tietäisit, että suomipoika oikein maksaa huorille ettei tarvitsisi käyttää kortsua.....kaikki eivät näes ole niin valistuneita kuin sinä huorien suhteen ja suomipoikahan uskoo naisen sanaan, että tauteja ei ole. Anna painaa vaan lahden toiselle puolelle ja please tee palvelus....jää myös sinne!

• Ämyri
        Tollo kirjoitti:

niin tietäisit, että suomipoika oikein maksaa huorille ettei tarvitsisi käyttää kortsua.....kaikki eivät näes ole niin valistuneita kuin sinä huorien suhteen ja suomipoikahan uskoo naisen sanaan, että tauteja ei ole. Anna painaa vaan lahden toiselle puolelle ja please tee palvelus....jää myös sinne!

Voit viedä tilastosi mukanasi ja vaikka kartuttaa niitä.

• lökäri-pökäri

Satu Silvo taas puki ajatukset sanoiksi. Silvon kaltaista elämäniloa ja huumoria ei varmasti yhdestäkään virolaisesta kylmänkankeasta horatsusta löydy!!

• Nimetön

Anu saagim-Ratia on entinen piri-huora, ja siltä myös näyttää. Mitä ranskalaisiin tulee, niin menköön vittu euro-tissutelemaan brekkujansa! Älkää
      välittäkö hyvät maanmiehet,-ja naiset!

• Ämyri

Se on täysin sopimatonta. Ymmärtäkää paikkanne evoluution poistolinjassa.

• on mauton

just säälittävä tärkeilevä itserakas junttiakka joka tahtois olla jotain enemmän kuin onkaan.. nyyh

• Ämyri

Niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Säälittävät puolustelut vain lisäävät surkeutta.

• sabro

vihdoinkin joku on tullu järkiinsä ilmaisemalla mielipidettään oikein. "Suomalaiset naiset rupsahtavat keski-iässä"

• terveyttä vain

Onpas tässäkin aihe, joka varmasti löytää ääripäänsä edustajat tänne aukomaan päätään! Menkää ihmiset edes vähän itseenne ja katsokaa peilistä, ei sitä helvetin koreaa kroppaa vaan niitä silmiä. Näkyykö niiden takana mitään?
      Naiseus on muutakin kuin kaunista ulkonäköä 90-vuotiaaksi asti!

Ja muistakaa nyt kohtuus kaikessa. On meitä läskejä, rumia, pitkiä ja hoikkia, kuten varmasti myös eri luonteenpiirteet omaaviakin! Kyllä löytyy!!! Minusta suomalainen nainen on selviytyjä ja hyvä äiti todella ihailtavalla sisukkuudella. Ei mikään seksikone.

Mitä ne miehet naiseltaan oikein tahtoo? Jos suhde on pelkkää seksiä niin ei ihme, jos virolaiset kiinnostavat. Fiksun naisen ei tarvitse alistua miehensä tahtoon. Jumalauta jollei meikäläinen naisena kiinnosta niin kalppikoot muualle ruikuttamaan. Kyllä sitä velliä ja korjattuja sukkia saa äiti-kullalta. Niin ja seksiä ostettua, kunhan kotimaaassa sukupuolitautienpoli toimii.

Kysykääpä miehet lapsiltanne vaihdetaanko äiskä virolaiseen? Taitaa lapsilla olla muut arvot tärkeempiä. Talous ja rahanahneus se on tässäkin aiheessa takana. Ikuinen nuoruus ja kauneus ja hinnalla millä hyvänsä!

• Miesxxx

Totta. Naiset rupsahtelevat koko ajan. Lähinnä se johtuu siitä, että meitä miehiä ei arvosteta enää tarpeeksi. Nainen ei enää kuuntele miestään, eikä häneltä kysytä mielipiteitä. Naisten rupsahtelu on heidän omaa syytään.

• kaunis

Olen kaunis 48-vuotias nainen. Tuommoisella tonttu-ukolla, vaikka kuinkakin olisi maailmankuulu suunnittelija, ei olis oman ulkonäkönsä puolesta paljon varaa huudella. Ei siellä Ranskassakaan miehet niin komeita ja naiset aina kauniita oo. Ollaan kukin semmoisia kuin ollaan, rumia tai kauniita, rupsahtaneita tai paremmin säilyneitä, who cares?

• Elena

Tymää hommaa tällanen miksi me ei saada näyttää sellasilta ku ollaan. Sitäpaitsi ei me Suomalaisetkaan mitään rumia olla!
      Vai mitä mieltä muut naiset on asiasta?!

• keiju

Mitä sen on väliä mitä muut tahtovat ja ajattelevat? Minä olen ainakin onnellinen elämääni tämmöisenä, oman asunnon juuri ostanut ostanut rakkaan ukkokultani kanssa. Eikä varmasti kumpikaan olla seksikkäimmästä päästä, mutta me ollaan onnellisia yhdessä! :) En todellakaan muuttaisi elämäntapaani sen takia, että suomalaismiesten enemmistö vaatisi! Naurettavaa alistamista ja sortamista. Lopetetaan, kun ollaan suomalaisia kaikki ja ollaan ylepitä toisistamme. Meitä löytyy joka messiin.

• Iiiida

Tää nyt on sellainen aihe, joka innostaa ei-niin älykkäitä tai alaikäisiä kirjottelemaan tänne kiihkomielisiä kommenttejaan.

Aika turhanpäiväinen keskustelun aihe, kun ottaa huomioon kuinka yleisiä esimerkiksi syömishäiriöt ovat tyttöjen / naisten keskuudessa.

• Ämyri
    • miksi?

Miksi suomalainen, ah nyt niin määrätietoinen, äijän jörrikkä on torjunut mukamas näin päivänselvän aiheen jo vuosia??? Kysynpä vaan, miksi tuo ranskalainen ehti ensin? Ettekö te ole saaneet naisiltanne suun vuoroa? Miksi kaikki tämmöinen tulee ulkomaalaisten suusta, missä on kotimaan asianatuntijat? Ettekö uskalla ottaa vastuuta sanoistanne? Helpompihan se on myötäillä jo jonkun muun aiemmin sanomaa "tämä nyt on tiedetty aina"...

Miksi me suomalaiset uskotaan niin pirun herkästi tollasia ulkomaalaisia "tyylikkäitä" mallimaailman edustajia? C´moon, nyt itsetuntoa vähän kehiin! Ensin meidän ruoka haukuttiin ja sitten vielä naiset! Ei ulkomaalaisten kritiikille tarvitse heti kumartaa.

• xxx

Maailmaa nähneenä ja paikan päällä asuneena voin sanoa, etteivät kaikki etelä-Euroopan rouvatkaan valitettavasti pysy rupsahtamatta 45-vuotiaaksi. Yleensä kaupunkilaisrouvilla on rasvaprosentti nolla ja ihannepaino alakantissa, mutta sen sitten näkeekin naamasta - kuivahtavat naamasta kymmenen vuotta aiemmin kuin suomalaiset kanssasisarensa. Eikä asiaan auta yhtään, vaikka he yrittävät ahtaa sen luisevan perseensä teinityttöjen muotifarkkuihin ikään katsomatta.
      Suomalaiset naiset ovat kauniita, siitä ei pääse yli eikä ympäri!

• haloota haloo

ranskalaisnaiset:
      iso nenä
      paljon tummia, paksuja karvoja
      suht tyhmä pää

virolaisnaiset:
      suu leveä kuin alligaattorilla
      metriheikkejä
      ilman aivoja

suomalaisnaiset:
      tavallisia pallukoita
      osa älyn kera, osa ei

mitä huomaatte? YLEISTYSTÄ.

älkää nyt provosoituko jostain ulkomaalaisista. ja mitä vitun väliä sillä ulkonäöllä on? jos löytää jonkun jota rakastaa, ja joka rakastaa takasin, ei siinä paljon kuorta katsota.
      elämässä on hirveästi tärkeämpiä asioita.
      vai tuhotaanko ny koko maapallo tällasten typerien juttujen takia?
      kohta naiset on täynnä kemikaaleja (tai ohan ne jo) ja muodot repsahtaneet jatkuvan lihomis-laihtumis-kierteen takia.

suurin osa meistä suomalaisista toisen sukupuolen haukkujista on vain epäonnisia rakkaudessa.
      jos kaikissa olisi vikaa, ei kai kukaan lisääntyisi? :D
      koko ajan syntyy lapsia, mennään naimisiin, vannotaan rakkautta. ainahan se ei tietysti nii onnellisesti pääty. ei pidä kiirehtiä.

rauhaa ihmiset.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe