Kiitokset ylläpidolle tästä palstasta!!!
Oodi amerikkalaiselle jalkapallolle!!!
14
2506
Vastaukset
- :D :D
No vihdoinkin!!
- USA boikottiin
Amerikkalaisen jalkapalloilun harrastajat ovat jääkiekkoväen ja formulafanien ohella vastenmielisin osa väestöstämme.
Onneksi amerikkalainen jalkapallo on maassamme pelkkä marginaalilaji, jonka suosion nostamiseen ei tunnu mitkään keinot riittävän. Ei tämäkään keskustelupalsta sitä tee, mutta silti harmittaa, että se avattiin.- lettu
Siinäpä onkin urheilullinen ihminen... Annas kun arvaan... Golf, curling, ym. sormienpyrittelyt ovat urheilua... Paskat. Ne kuuluu harrastuspalstalle larppauksen kanssa!! :D
- freedom!!!
Minusta vastenmielisin väestönosa on tuollaiset totalitääriset pikkuhitlerit, jotka haluavat sanella muille, mitä kenenkin pitää harrastaa ja mitä lajia kukin saisi seurata. Amerikkalaisen jalkapallon seuraaminen/harrastaminen ei ole keneltäkään pois. Mene Pohjois-Koreaan kaltaistesi pariin, jos muiden ihmisten vapaa tahto noin harmittaa!
- Jenkkimeno sairasta
freedom!!! kirjoitti:
Minusta vastenmielisin väestönosa on tuollaiset totalitääriset pikkuhitlerit, jotka haluavat sanella muille, mitä kenenkin pitää harrastaa ja mitä lajia kukin saisi seurata. Amerikkalaisen jalkapallon seuraaminen/harrastaminen ei ole keneltäkään pois. Mene Pohjois-Koreaan kaltaistesi pariin, jos muiden ihmisten vapaa tahto noin harmittaa!
Opettele raamattu ulkoa ja anna tukesi Irakin sodalle, niin saat nostetta jenkkipallourallesi.
Kalifornian kuvernööri iso-Arska on idolisi, hanki hänestä iso tarrakuva autosi kylkeen ja pyydä häntä perumaan lisää kuolemaantuomittujen armahduspyyntöjä.
Käy moikkaamassa republikaanien Suomen-veljespuoleen kokoomuksen Piia-Nooraa ja käy potkimassa somaleita.
Näin noudatat perusjenkkifutismoraalia. - Jellu78
Jenkkimeno sairasta kirjoitti:
Opettele raamattu ulkoa ja anna tukesi Irakin sodalle, niin saat nostetta jenkkipallourallesi.
Kalifornian kuvernööri iso-Arska on idolisi, hanki hänestä iso tarrakuva autosi kylkeen ja pyydä häntä perumaan lisää kuolemaantuomittujen armahduspyyntöjä.
Käy moikkaamassa republikaanien Suomen-veljespuoleen kokoomuksen Piia-Nooraa ja käy potkimassa somaleita.
Näin noudatat perusjenkkifutismoraalia.:D :D :D :D
"perusjenkkifutismoraali"!!! Tyyppi ei tiedä jenkkifutiksesta mitään ja puhuu jo tollasia. :D
Ei kannata vaivautua oppia tuntemaan lajia vaan kannattaa hakea mahdollisimman kaukainen yhteys lajiin ja alkaa kritisoida sitä sen mukaan...
Oli pakko höyrytä takasin vaikka toi olikin selkee provo... - ihmeessä
Jenkkimeno sairasta kirjoitti:
Opettele raamattu ulkoa ja anna tukesi Irakin sodalle, niin saat nostetta jenkkipallourallesi.
Kalifornian kuvernööri iso-Arska on idolisi, hanki hänestä iso tarrakuva autosi kylkeen ja pyydä häntä perumaan lisää kuolemaantuomittujen armahduspyyntöjä.
Käy moikkaamassa republikaanien Suomen-veljespuoleen kokoomuksen Piia-Nooraa ja käy potkimassa somaleita.
Näin noudatat perusjenkkifutismoraalia.Miten pystyt yhdistämään raamatun lukemisen jenkkien ääliömäisiin tekoihin??
Jos jokin laji ärsyttää sinua, niin itke itsesi uneen illalla, älä tule tänne vaahtoamaan asioista joista sinulla ei ole hajuakaan.
Kannattaako antaa ennakkoluulojen viedä ennenkuin edes yrittää tutustua asiaan tarkemmin...
Amerikkalainen jalkapallo on todella hieno laji!! Vaikka se on Suomessa aika näkymättömissä, niin se on edelleen viihdyttävää... Olen käynyt kahdessa ottelussa ja voin sanoa, että laji vie mukanaan... Siksi katsoinkin Super Bowlin miehemi kanssa viime vuonna ja aion tehdä samoin ylihuomennakin. - Mamma Of 2
Et siis pidä suomalaisista ihmisistä... No, minkäs sille mahdat. Aika harva suomalainen ei pidä jääkiekosta...
"Onneksi amerikkalainen jalkapallo on maassamme pelkkä marginaalilaji, jonka suosion nostamiseen ei tunnu mitkään keinot riittävän."
-Mitä kaikkia keinoja ollaan käytetty?? Eikös jenkkifutis ole mennyt suomessa ihan omalla painollaan ilman mitään väkinäistä vääntöä... Samaa ei voi sanoa "normaalista jalkapallosta" Suomessa. Veikkausliigaa on yritetty hehkuttaa, kaupitella väkisin ja nostaa syövereistä jo pitkän aikaa. Eikös viime ja toissakausien pitänyt olla Suomalaisen jalkaplaaoilun vuosia jolloin Veikkusliigan suosio kasvaa ja väkeä tulvii katsomoihin... Mitenkäs kävi... :)
Ketään ei pahemmin kiinnosta suomalainen potkupallo. Tämän faktan huomaa MYÖS suomi24 foorumeilta. Montako uutta kirjoitusta on veikkausliigalla tänään... pyöreä 0!! Täällä puolestaan melkein 20. Että näin...
PS. Jenkkifutis on hienon hieno laji!! - Apina
"Onneksi amerikkalainen jalkapallo on maassamme pelkkä marginaalilaji" Haittaako se sua??
Jos harmittaa että avattiin keskustelupalsta näinkin "marginaaliselle" lajille, niin mitä mieltä olet:
-Biljardista
-Curlingista
-Golfista
-Joogasta
-Keilauksesta
-Pilateksestä
-Ringetestä
-Rullakiekosta
-Skeittauksesta
Kaikki löytyvät "Urheilu & Kuntoilu osion alta, vaikka suurinosa yllämainituista ei ole käytännössä urheilua...
Saattaa mennä hetki kun käyt vaahtoamassa jokaisella foorumilla kuinka mikäkin laji on mitätön ja marginaalinen... - Kreivi Dukkula
Jenkkimeno sairasta kirjoitti:
Opettele raamattu ulkoa ja anna tukesi Irakin sodalle, niin saat nostetta jenkkipallourallesi.
Kalifornian kuvernööri iso-Arska on idolisi, hanki hänestä iso tarrakuva autosi kylkeen ja pyydä häntä perumaan lisää kuolemaantuomittujen armahduspyyntöjä.
Käy moikkaamassa republikaanien Suomen-veljespuoleen kokoomuksen Piia-Nooraa ja käy potkimassa somaleita.
Näin noudatat perusjenkkifutismoraalia.Siis mitä V....A? Mitä tämän nyt sitten oli tarkotus meinata?
- B.Favre
Jenkkimeno sairasta kirjoitti:
Opettele raamattu ulkoa ja anna tukesi Irakin sodalle, niin saat nostetta jenkkipallourallesi.
Kalifornian kuvernööri iso-Arska on idolisi, hanki hänestä iso tarrakuva autosi kylkeen ja pyydä häntä perumaan lisää kuolemaantuomittujen armahduspyyntöjä.
Käy moikkaamassa republikaanien Suomen-veljespuoleen kokoomuksen Piia-Nooraa ja käy potkimassa somaleita.
Näin noudatat perusjenkkifutismoraalia.? :) ?
Jos toi liittyy sinusta jotenkin jenkkifutikseen, niin haluaisin kuulla kantasi, curlingista, jääkiekosta ja -pallosta, joogasta sekä baseballista.
Nero tosiaan... :)
- Apina
Tosiaan, kiitokest ylläpidolle...
Hienoa kun Suomessakin on näin monipuolista urheilutarjontaa...- heliin.ihastunut
maailmankaikkeuden typerin peli.
- te huvitatte minua, please ...
heliin.ihastunut kirjoitti:
maailmankaikkeuden typerin peli.
jos jefun pelaaminen/ seuraaminen tekee ihmisestä jenkkisotahullun kuolemantuomioiden allekirjoittelijan, niin kebabin syönti tekee varmaankin terroristin ja bankokin matka pedofiilin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473