Kataisen, KOK:n ja EK:n ensimmäinen käsky:
Palkkajoustot:
Mitä se on suomennettuna:
Pienipalkkaiset ja osa-aikatyötä tekevät entistäkin ahtaammalle.
Koska kokoomuslaisen "totuuden" mukaan, vain siten saadaan osakkeenomistajille paremmat voitot.
Kokoomuslaisen käsityksen mukaan, kun pörssiyhtiöiden kaikkien aikojen paras tulos viimevuodelta, ( tarkastelussa oli 88 pörssiyhtiötä)- joka poiki ennätykselliset osingot osakkeenomistajille- ei ole riittävä. Vaan matalapalkka-aloilla työskentelevät pitää laittaa entistäkin ahtaammalle. Vaikka nykyisinkin monella on niin pieni palkka että sillä ei yksinkertaisesti pysty elämään.
Koska Keskustakin on monta kertaa puhunut osa-aikatyön "siunauksellisuuden" puolesta, olisi mielenkiintoista kuulla täällä kirjoittavien tosi kepulaisten kanta, Kataisen ja EK:n Ensimmäiseen käskyyn.
Kok ja Katainen, pelkkiä EK:n kaikuja.
4
348
Vastaukset
- Jaba_43
...että omilla aivoillakin on lupa ajatella?
Ei aina tarvitse hokea samaa demaripropagandaa, jolla aivottomat pelotellaan uskollisiksi puolueelle.- Jaba-34
...että omilla aivoillakin on lupa ajatella?
Ei aina tarvitse hokea samaa kokkelipropagandaa, jolla aivottomat houkutellaan äänestämään kokoomusta. - kalle k.
näillä pahasilla välineillä jotka minulla siihen hommaan on suotu. Samalla esitän sinulle vienon toiveen, että yrittäisit joskus nähdä maailmaa myös pienipalkkaisen osa-aikatyöläisen silmin. Saattaisi aueta erillainen näkymä, kuin se kokoomuslainen näkymä, mihin olet tottunut.
Ei sinunkaan tarvitse aina hokea sitä kokoomuspropakandaa jossa ensimmäinen käsky kuuluu: Joustoja ja nöyryyttä pienipalkkaiset, niin saatte meiltä olemisen oikeutuksen. - osoittaa
kyllä sinulta vahvaa luonnehäiriötä psykopatian suuntaan.
Minua ihmetyttää kun kehtaat täällä paljastaa henkisen pienuutesi noin avoimesti.
Olet koulukiusaajan tasolla.
Psykologi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512