silleen miten yks tantta yritti pokata mua viime la.Siis voi vittu soikoon eukko tulee pyytään mua tanssiin ,mä sanon et mä en osaa tanssia enkä näin ollen tanssi koskaan.No eiköhän eukko ala inttään et sano suoraan vaan että et halua lähteä vaan hänen kanssaan,mä siihen et ei kun mä en halua lähteä kenenkään kanssa (yritin olla kohtelias).Vaan ei auta,se vaan jankkaa ja jankaa niin pitkään et mun on viimeisn sanottava et ok,mä en halua lähteä vain sun kanssa.Siis mitä vitun itsesäälin maksimointia toikin nyt oli,vittu mitä siitä seurais jos miehet alkais samalla lailla jankuttaan ja syyllistään naisia päin naamaa jos tulee pakit.Vittu te naiset ootte oikeesti tyhmiä.
Ei ainakaan
9
2582
Vastaukset
- taas näitä..
Heh... Tää on täällä niiiiin yleistä :D. Yks eukko jää jankkaamaan ja sitten kaikki naiset on vittu oikeesti tyhmiä :DDD. Onks koskaan tullut mieleen, että syy täällä sinkkuna roikkumiseen vois olla tuossa asenteessa ;)?
oot nähny mun valittelemassa sinkkuuttani?? Mähän oon vaan katkera siitä ettei jokainen nainen maanpällää halua naida mun kans :-) Oikeastaan mulle riittäis kirjallinen todistus tyyliin 'oisin antanu' koska mä saisin varmaan vatsahaavan jos mun pitäis oikeasti kärsiä se ekan kerran jännitys kovin useasti :-( No niin kultapienet,faksi laulamaan ja niitä lappuja tulemaan,kiitos !!
- Queen-Of-Hearts
yrmio kirjoitti:
oot nähny mun valittelemassa sinkkuuttani?? Mähän oon vaan katkera siitä ettei jokainen nainen maanpällää halua naida mun kans :-) Oikeastaan mulle riittäis kirjallinen todistus tyyliin 'oisin antanu' koska mä saisin varmaan vatsahaavan jos mun pitäis oikeasti kärsiä se ekan kerran jännitys kovin useasti :-( No niin kultapienet,faksi laulamaan ja niitä lappuja tulemaan,kiitos !!
Toi kultapieni-lausahdus sun suusta vähän lässähtää korvaan... Tijjäkkönä?! ;) sun suusta se kuulostaa namusetämaisen pervolta eikä siinä ole sellasta narsistisen ylimielistä saundia mikä siinä pitäisi olla... muutenkin kun oot selkeesti ripannu sen multa ;DDDD
Queen-Of-Hearts kirjoitti:
Toi kultapieni-lausahdus sun suusta vähän lässähtää korvaan... Tijjäkkönä?! ;) sun suusta se kuulostaa namusetämaisen pervolta eikä siinä ole sellasta narsistisen ylimielistä saundia mikä siinä pitäisi olla... muutenkin kun oot selkeesti ripannu sen multa ;DDDD
mä oon kullitellu jo silloin kun sä olit vielä pilke isukin silmäkulmassa ja kutka mutsis pöksyissä:-) Namusetämaisen pervoltahan sen pitää kuullostaakki koska sellanenhan mä oonkin (tai ainakin haluan olla).Mut eiköhän täs oo taas shit-chattailty tarpeeksi tälle päivälle,hus hus siitä muita häiriköimään niinkuin oisit jo :-)
- Queen-Of-Hearts
Kerran näinkin päin ;) Kyllä niitä jankkaajia miehissä riittää. Kun sanoo ei niin se ei riitä... kaverin äiti suositteli tanssiruinauksiin vastaukseksi "mä tanssin vaan Jeesuksen kanssa" ;DDD en tiedä sitten toimisiko, kun en oo kehannu koittaa... :D
kuten oon sanonu niin mä oon astunu katkeruudessani jo ennennäkemättömälle asteelle,mä oikeastaan suorastaan nautin pakkien antamisesta.Vaikka itse Pamela Tola tulis lämppäämään meikäläistä niin mä varmaan käskyttäisin sen helvettiin :-) Itseasiassa joku ihan perusnätti nuori blondi tuli röökille siihen mun huudeille ja moikkas mua,mä siihen et moi,se taas et moi moi johon mä jälleen moi moi ja tota jatku about 5 -6 kertaa hymyilyn kera.Jotenki mulle tuli sellanen tunne et se ois ollu jtn. vailla mut eipä antanu meikäläisen sinni periksi alkaa lämppäämään :-( Kait se on niin et jos haluaa meikäläisen matkaan niin mut täytyy taluttaa suunnilleen kullista ulos raflasta ja himaan,on se synkkää et ihmisen pitää olla näin katkera pikku paskiainen :-(
- sacro.sanct
yrmio kirjoitti:
kuten oon sanonu niin mä oon astunu katkeruudessani jo ennennäkemättömälle asteelle,mä oikeastaan suorastaan nautin pakkien antamisesta.Vaikka itse Pamela Tola tulis lämppäämään meikäläistä niin mä varmaan käskyttäisin sen helvettiin :-) Itseasiassa joku ihan perusnätti nuori blondi tuli röökille siihen mun huudeille ja moikkas mua,mä siihen et moi,se taas et moi moi johon mä jälleen moi moi ja tota jatku about 5 -6 kertaa hymyilyn kera.Jotenki mulle tuli sellanen tunne et se ois ollu jtn. vailla mut eipä antanu meikäläisen sinni periksi alkaa lämppäämään :-( Kait se on niin et jos haluaa meikäläisen matkaan niin mut täytyy taluttaa suunnilleen kullista ulos raflasta ja himaan,on se synkkää et ihmisen pitää olla näin katkera pikku paskiainen :-(
Hei, sä voitkin sitten jatkossa turvautua positiiviseen jossitteluun. JOS sä olisit varattu mies, on tietysti aina hyvä ettei kuusi minuuttia moikkistelua johda vielä vällyjen alle. Toisaalta taas se ei puhu sun puolestasi että letkusta tarttuminen asettaa asiat ihan eri perspektiiviin.
Tosin olen hiukan kyynisen skeptinen ja kysyn, että kellä miehellä ei asiat asettuisi tiettyyn priorisoituun järjestykseen jos letkusta taluttelija löytyisi??? Observointi on paljastanut että maailma ympärillä on villi ja holtiton. sacro.sanct kirjoitti:
Hei, sä voitkin sitten jatkossa turvautua positiiviseen jossitteluun. JOS sä olisit varattu mies, on tietysti aina hyvä ettei kuusi minuuttia moikkistelua johda vielä vällyjen alle. Toisaalta taas se ei puhu sun puolestasi että letkusta tarttuminen asettaa asiat ihan eri perspektiiviin.
Tosin olen hiukan kyynisen skeptinen ja kysyn, että kellä miehellä ei asiat asettuisi tiettyyn priorisoituun järjestykseen jos letkusta taluttelija löytyisi??? Observointi on paljastanut että maailma ympärillä on villi ja holtiton.syvällistä pohdiskelua,mä en tajunnu sanaakaan noista sun höpinöistä :-(
- kyllä
noita samanlaisia itsesäälivuodatuksia saa miestenkin puolelta kuunnella ihan tarpeeksi. Eikä niistä pääse eroon. Mikään ei ole rasittavampaa, sen takia en enää jaksakaan olla kohtelias juuri kellekään vaan sanon suoraan että ei kiinnosta. Sittenpähän tajuavat:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 55535
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462