Kutitteletko puolisoasi?

Kuningas kutittaja

Kutitteletko puolisoasi?
Itse kutittelen vaikka puolisoni ei välittämättä siitä pidä, koska on niin kutiavainen.
Pitäähän sitä aina vähän kiusata hi hi hihii.

37

7468

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se pitää

      osata lopettaa, ja muuttaa hiukan tiukemmiksi otteiksi!!!!!

    • onnistu

      Mulla on "tunteeton" puoliso :(, ei kutia mistään. Ei edes jalkapohjista. HArmi, tykkäisin kutitella.

    • kuningatar

      lähes tulkoon päivittäin... ;) Kutittelu on yksi osoitus siitä että haluaa olla lähellä, suhde toimii ja saa toisen piristymään!!!

    • skäribo

      Onko muka olemassa parisuhteita, joissa ei kutitella? No enpä haluaisi sellaisessa elää...

      • Alli-täti

        ..meillä ei kutitella, koska yksi omituisuuksistani on, että menen täysin paniikkiin, pienestäkin kutituksesta.

        Mutta muuten hellitään senkin edestä.


    • villehoo

      Mä kutittelen tyttöystävääni aika usein. Hän on tosi herkästi kutiava ja on kiva kuunnella hänen kikatustaan ja "apua lopeta jo ei sieltä"huutojaan.Parasta on hänessä se kun hän ei kuiteskaan suutu vaan kikattaa.Joskus yllätän hänet takaapäin ja kellistän sohvalle ja kutitan kainaloista ja jalkapohjista ja varsinkin sukkahousut jalassaan on tosi herkkä kutiamaan jalkapohjista!!Kyllä tälläiset hassuttelut ja nim.omaan kutittaminen terveeseen parisuhteeseen kuuluu.Ollaan 4v oltu yhes ja aikast paljo tylsempää olis jos hän ei kutiais tai ei häntä sais kiusia!!

      • ticklerrr

        Juurikin näin!! Ei voi enempääää lisätä.


      • Minttu tyttöilijä

      • Observoija
        Minttu tyttöilijä kirjoitti:

        Onpa ihanaa. Mäkin kutian sukkikset jalassa tosi herkästi :)
        [email protected]

        Toi osoite ei silti toimi!


      • Ihana suhde teillä <3 Sukkikset jalassa oikeasti kutiaa herkimmin :)


    • ijojoi

      Mieheni kutittelee minua melkein päivittäin. Hän ei mukamas kutia, mutta tiedän hänen herkät paikkansa, joihin koskemisesta hän saa suuttuu! Eli minua kiusataan joka päivä, mutta en saa kiusata takaisin. Olen siis tossun alla, mutta täällä on ihan kivaa.

    • ei ei ei

      Yäk! Kutittelu on inhottavaa ja tuntuu pahalta. En siedä kutittamista ollenkaan ja suutun jos mies yrittää kutittaa, ei kyllä yritäkään enää. Mieluummin silittelyä, halauksisa ja hellittelyä, ja pelleilytkin jotain muuta kuin kutitusta. Huumori myös mieluiten sanallista, eikä kutittaminen edes ole mitään huumoria vaan kiusaamista.

      • 1+13

        Komppaan. Ainoastaan isovarpaiden välistä saa kutittaa.


    • ei kutittelua

      Kutittelu, yllättävä ja sellainen "kiusaamistarkoituksessa" oleva ei ole kivaa ja saa aikaan pakokauhun, sillä olen herkkä kutiamaan kyljistä. Aikoinaan nuorena ex-mieheni sai tuntea kutittelun seuraukset nahoissaan. Sai vahingossa kyynärpäästä silmäänsä ja mustan silmän. :D Mitäs otti kiinni takaapäin äkkiliikkeellä ja kutitti kylkiä. Sukulaisille oli hauska selitellä.... :)

    • Minna

      Mä olen tytöksi pukeutuva mies ja kutian varsinkin jaloista ohuet sukkahousut jalassani. Nyt juuri ei ole ketään, joka minua kutittaisi, ihanaa se kyllä on kiemurrella ja rimpuilla ihan villinä ja avuttomana jonkun kivan miehen minua rääkätessä. Sitominen vielä lisää avuttomuutta ;) [email protected]

      • solmiotar

        Mieheni on mieheksi pukeutuva miehinen mies mutta nyt vanhempana saan hänet hepuliksi tuon viimeisen lauseesi keinoin.

        Se on varmin keino vanhan miehen aktivoinniksi!
        Siis meillä.


      • Observoija

        Toi osote ei toimi!!!


      • narutar!
        solmiotar kirjoitti:

        Mieheni on mieheksi pukeutuva miehinen mies mutta nyt vanhempana saan hänet hepuliksi tuon viimeisen lauseesi keinoin.

        Se on varmin keino vanhan miehen aktivoinniksi!
        Siis meillä.

        Loppuosa pitää paikkansa myös meillä.
        Voin toteuttaa mielihalujani ja miehenikin kannalta tulos on tyydyttävä.
        Asetelmalla lienee jotain psyykkistä merkitystä koska näin menetellen miehelleni ei ole tullut yhtään lerpsahdusta.

        20v eläkkeellä ollut mieheni piristyy kyllä vähemmälläkin mutta kuten sanoit, varma on aina varmaa.
        En itse viitsi leikkiä viikoittain kuin kerran, pari.


      • Minna sama kuin yllä

        Tota mun osotetta ei enää oo. Siis tota turkulainen-loppusta. Vanha viesti siis toi.


    • Nainen 35

      Minä en tykkää tulla kutitelluksi, se on lähinnä ärsyttävää ja lapsellista. Sen sijaan kunnon halaus ja kunnon suutelu tuntuu hyvältä.

    • Kutkuseksi

      Juu kutitan kyllä vaimoa :D Sopivana päivänä tytteli kuumenee kutittelusta siinä määrin, että...

    • hmmmm

      mä en kutia ollenkaan, mutta mulla iso kutitus fetissi, eli kaikki halukkaat sporttiselle kundille kutitettavaksi! Orgasmiin asti!!!

    • Ärsyttävä naaras

      Menee toisen palstan puolelle mutta menköön.

      Mieheni kutittaa satunnaisesti jalkapohjiani. Kyse on lyhytaikaisesta piristyksestä ilman sen kummepia ajatuksia jatkosta.
      Pikainen kutitus on vain eräs hänen tavoistaan osoittaa läheisyyttä.

      Menen nyt sinne toiselle osastolle. Olemme nauttineet vuosikausia perinteistä poikkeavista rooleista kammarin puolella.
      Minä sidon usein mieheni avuttomaksi ja eräänä ärsykkeenä, osoittaakseni hänen avuttomuutensa, kutittelen pakottaen hänet riuhtomaan köysiä vasten.

      Sen mitä muuta tapahtuu, jätän kertomatta.

    • DonTurtelli

      Kutittelin kyllä ex-tyttistäni aika usein ja hän myös mua. Iltaisin laitoimme vuorotellen paljaat jalat toisen syliin ja rapsuttelimme jalkapohjista. Kerran leikimme roolipeliä, jossa ex oli vakooja ja mä mafiamies. Sidoin hänen jalkansa tuoliin ja käytin kutittelua kuulustelumetodina. Hän kikatteli ihanasti, kun sivelin hänen varpaitaan höyhenellä. Nykyään olen vapaa mies, mutta olen onnistunut löytämään pari muuta kutitusleikkikaveria.

    • Mä kutitan

      tyttöystävääni prinsinnakillani. Kyllä hän jaksaa nauraa jo pelkästä näkemisestä.

    • Kutkuttaja

      Kutittelisin jos hän niin tahtois, mutta mua ei kutiteta! Ainiin mutta eihän mulla ole naista... Joku kutittelusta tykkäävä nainen anyone?!-)

    • En pidä kutittelusta

      Kutitelu on tosi ärsyttävää ja mielummin silittelyä ja muuten hellimistä. Varsinkin jos on herkästi kutiava ihminen kyseessä. Kutittelu voi tuntua kiusaamiselta jos tahallaan toista kutittelee jatkuvasti eikä älyä ettei toinen siitä tykkää, vaikka siitä on sanonut jatkuvasti. Sitä hellyyttä voi osoittaa monella muullakin tapaa. Näin on asia.

    • ajomies ei kiirehdi

      mitä nyt joskus terskan päällä hipoilen poskia ja huulia ennen poskihoitoa

    • 1256lop23

      Mä kutittelen mun poikaystävää yleensä mahasta ja ”haukkailen” sen kylkiä ja se kutittaa sitä ihan sairaasti ja joskus myös jalkapohjat käy kuumana.

    • Lesbö1919

      Olen lesbo. Mun tyttöystävä on sellanen kuuma puuma 😏 sitä on ihana kutittaa esim kylvyssä kunnse on mun sylissä ja sit se kutittaa mua. Sen kutiavimmat paikat on vatsa kyljet kainalot ja kaula. Mä aina pussailen sen kaulaa ja sitä kutkuttaa <3 ihana mimmi

    • Anonyymi

      En. Koska hän ei kutia. Tylsää. Hän joskus kutittanut minua muttei nyt vuosiin.

    • Anonyymi

      Kutittelen miestäni vaihtoehtona kovemmalle käsittelylly.
      Olemme pitkään harrastaneet BDSM leikkien osana sidontaa. Kun jouduin aloittamaan verenohennuksen lääkityksen meidän oli vaihdettava rooleja ja master henkinen mieheni omaksui subin roolin. En halua käyttää mitään varsinaista kuritusvälinettä vaan ainoastaan jotain vapaata köyden päätä.
      Sidottuani mieheni minua tyydyttävien ja nöyryyttävien vaiheiden jälkeen hogtied asentoon kutitan hänen jalkapohjiaan osoittaakseni hänen avuttomuutensa ja oman valtani. Nivusten kutittamisella on sama tarkoitus mutta toinen merkitys.

    • Ei oo puolisoo. Olisi kiva jos olisi joku joka haluaisi kutittaa mua jaloista ja joka paikasta. Itse en tykkää toisia kutittaa.

      • Anonyymi

        Oletko mies vai nainen?


    • Kutitan sopivia naispuolisia ystäviäni, kivaa leikkiä!

    • Anonyymi

      Töissä mun vanhempi esimies kertoi mulle, että tykkää kutitella toisia miehiä ja varsinkin kundien jalkoja. Suurin haave ois kuulemma päästä testailemaan hetero miehen jalkoja, koska ei oo vielä aikasemmin päässy str8:n kundin kinttujen kimppuun. Olin aluksi et, ei hitto, mut sit lopulta suostuin esimiehen kutiteltavaksi. Se otti ensin mun työkengät pois ja sain vähä aikaa tuuletella hikisiä sukkajalkojani esimiehen polvien päällä.. se aloitti kutittelemaan mun jalkoja sukkien läpi hitaasti kiusoitellen. Kutitti jonku verran ja sai mut nauraa ja hiihtämään, mut toisaalta iha hauskaa se oli. Sitten se otti mun sukat pois, hyväili mun paljaita jalkapohjia ja haisteltuaan mun varpaita hetken, aloitti kutittelemaan sormilla rapsutellen ylös alas varpaista kantapäihin. Sain nauraa ja kikattaa oikein kunnolla ja esimies sano, että sun jalat on kuin tehty kutiteltaviksi : D Lupasin, että otetaan pian uudestaan töiden jälkeen kunnon kutitussessiot

    • Anonyymi

      Jaa no, mä en pidä kutittamisesta, mä vihaan sitä. Halaaminen, pussaaminen, silittely on ihanaa, kutittelu ei. Eli jos mut haluaa suututtaa niin kannattaa kutittaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe