Liian kaunis ystäväni

käy sääliksi :(

Minulla on aivan ihana ystävätär, joka on yrittänyt löytää hyvää ja fiksua miestä täältä suomi24:sta. Naiseksi hänellä ihan uskomaton huumorintaju (monet miestuttavat ovat siitä ihan ihastuksissaan), todella fiksu (akateemisesti koulutettu myös), äärimmäisen empaattinen ja hyväsydäminen ihminen, hänellä on hyvä työ, ja hän on aivan uskomattoman kaunis kolmekymppinen nainen! Usein hänelle tullaan ravintolassa puhumaan suoraan englantia, koska on tumma ja eksoottisen näköinen kaunotar, ei mikään tyypillinen suomalainen hailakka.

Hän saa kyllä yhteydenottoja miehiltä, mutta aina kun hän lähettää miesten pyynnöstä kuvansa (tavallinen kasvokuva, jossa hymyilee säteilevästi), niin miehistä ei enää kuulu mitään. Itse hän luulee nyt olevansa ruma (kun asia taatusti on juuri päinvastoin!) ja on itkeskellyt kohtaloaan. Hän on ilmiselvästi liian kaunis ja miehet eivät uskalla lähestyä enää. Pelkäävät luultavasti itse tulevansa sitten torjutuksi kaunottaren taholta...vai mikä ihme voi olla tällaisen massakäytöksen syynä? Kysyin mieheltänikin, että onko ystävässäni jotain vikaa noin ulkoisesti, niin hänkin sanoi, että aivan täydellinen pakkaus, miesten päiväuni. Seksikäskin, vaikkei hän itse sitä edes tajua..

Minun alkaa jo ihan oikeasti käydä sääliksi tätä ystävätärtäni. Kerrassaan ihana ihminen, mutta hänet torjutaan kauniin kuorensa vuoksi. Yritin ehdottaa, että etsisi miestä live-elämästä, mutta hän ei välitä käydä baareissa ja liikuntaharrastuksissa ei kuulemma miehiä ehdi katsella.

Mistä ihmeestä tuollainen kaunis ihminen voi kunnollisen miehen löytää? Lueskelin juuri täällä näitä viestejä, joissa haukutaan että ihmiset ovat pinnallisia; ei kelpaa rumat - mutta eipä näköjään sitten todella kauniitkaan. Onpa kyllä kummallista!

Minua ei tämä niinkään harmittaisi, ellen tietäisi tämän ihmisen sydän kuitenkin on kultaa :( Noh, toivottavasti tuleva kesä johdattaa jonkun ihanan miehen hänen luoksensa!

25

4953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai

'tullaan ravintolassa puhumaan suoraan englantia'
      'hän ei välitä käydä baareissa'

Tämä on provo, huono provo, onhan. Niin uskomatonta juttua kaikenkaikkiaan että pakko olla.

• alkup.

Provo? No ei ollut provo. Tottakai me ollaan kimpassa kaveruksina joskus käyty ravintoloissa, eihän tässä missään luolassa asuta. Mutta ei hän käy nykyään varmaankaan kuin 2-3 krt vuodessa baarissa. Ja mitähän minä tätäkin joudun selittelemään...
        Mutta joo, näköjään taso on täällä juuri mitä olen kuullutkin.

Että antaapa olla, en kaipaa tällaisia "älykkäitä" kommentteja :(

• ite

taida ite olla joku kade ruma akka?????

• Ihan oikeasti
        alkup. kirjoitti:

Provo? No ei ollut provo. Tottakai me ollaan kimpassa kaveruksina joskus käyty ravintoloissa, eihän tässä missään luolassa asuta. Mutta ei hän käy nykyään varmaankaan kuin 2-3 krt vuodessa baarissa. Ja mitähän minä tätäkin joudun selittelemään...
        Mutta joo, näköjään taso on täällä juuri mitä olen kuullutkin.

Että antaapa olla, en kaipaa tällaisia "älykkäitä" kommentteja :(

Tuotanoin, mitähän sitten mahdoit odottaa. Tuntematta naista ja tietämättä kaikkia yksityiskohtia on täysin mahdotonta sanoa mitään ratkaisua.
        Tosiasiassa on kahdenlaisia kauniita naisia. Sellaisia lämpimiä ja helpostilähestyttäviä suurin osa. Pienempi osa on näitä kylmänkauniita joista vaistoaa sellaista ylenkatsontaa ettei moni mies viitsi edes yrittää. Pelimiehet ovat erikseen.
        Jos ystäväsi on oikeasti kaunis myös sisäisesti kyseessä lienee se että kontaktia ottavat eivät vain satu kiinnostamaan häntä ja sitten jo tuntuukin ettei kukaan varteenotetttava eli yleensäkään kukaan kiinnostava ole kiinnostunut.

Sille ei sitten voikaan mitään sillä pitäähän kiinnostuksen olla molemminpuolista.

• iso_bee

Voisitko kertoa nimimerkkiä? Jos et tässä niin edes sähköpostitse?

Bruno

• Uutehinen

Ei kannata provoilta odotella turhia

• sampo

Itselläni yksi sellainen kokemus juurikin, että kirjottelin viikon verran tosi kivan tuntuisen naisen kanssa. Sitten piti vaihtaa kuvia ja kun hän oli lähettänyt omansa, niin en kehdannutkaan lähettää omaani enkä myöskään enää kirjoittaa mitään hänelle. Hävisin kuin pieru saharaan. Hän oli aika tyrmäävä ilmestys.

Kait me äijät sitte ollaan ihan paskahousuja.

• sinkkumies...

Se täälläkin on. Sen verran ulkonäköä kait on kun muijat käy klikkaan sivuani, muttei kukaan ala kirjoittelemaan. Sivua vain käydään ihmettelemässä ja that's it, jotku jopa useampaan kertaan. Tai voihan sitä olla niin rumakin, että käyvät sitä ihmettelemässä... elefanttimies.

• "kaveri"

Taasko näitä, jotka kehuskelevat itseään.. Eivätköhän ne hyvällä itsetunnolla varustetut miehet tule juttelemaan/pidä yhteyttä säikähtämättä ulkonäköä. Sehän on tietenkin mahdoton ajatus, että kauniista kuoresta huolimatta tyhjyyttä kumiseva ihminen ei vain ole kiinnostava?

• janina

täällä on tyhjäpää porukkaa!! Niin ehkä miehet ei uskalla mennä juttelee kaverillesi ravintoloissa kun hän on niin kaunis! Mutta miksei se ite mene juttelee miehille! Ja mitä olen huomannut niin täällä s24 on useimmat ihan ala arvoista sakkia epätoivoisia yms niin varmaan säikkyykin kaunista ystävääsi kun huomaa että on paljon rumempi kuin ystäväsi..

• se on A85 ja O(bfleur)!!

Netti mullisti 90-luvun, ja ennenkaikkea date-maailman.Yhtäkkiä kuka tahansa pystyi menemään Chat-huoneeseen, esiintymään virtuaalisesti wannabe-hahmonaan.Ja monihan tätä teki, vähintään parantaen ulkonäköään tuntemattomille chat-tutuille.Työelämässä IT oli kova sana ja nörtit rullasivat miljoonia.Pikkutytöiltä bannereoitiin chatit ja deittipalvelun idea oli ohjata pois netin väärinkäyttö sosiologisesti hedelmällisempään käyttäytymiseen virtuaalisessa yhteisötilassa.Lopputuloksena se, että kuvilla, numeroilla ja nimillä on enemmän kontaktia todelliseen faktaan ja realiteettiin.Enää ei voi iskeä miehiä aiheuttaakseen lieviä katastrofeja reaalikohtaamisissa.

• jokaiselle ole 3-5 sopivaa elämänkumppaniehdokasta. Jos tunnen tämän henkilön, niin todella toivon, että hän löytää hyvän miehen rinnalleen.

• asdasda

on yleensä järjestään itsetunto-ongelmia kun hän tietää että se kauneus jonain päivänä rapisee ja jos hän ei vieläpä ole laiskuuttaan viitsinyt investoida persoonansa kehittämiseen muulla tavoin kun miehiä kuitenkin on aina riittänyt ympärillä pörräämään. Miehen kannalta kauniissa naisessa on monia ongelmia: "high maintenance" (ämmän käyttömenot ja kausihuollot maksaa maltaita), kehno luonne - ämmä kuvittelee kaiken annettavan anteeksi vain siksi että hän on ahhh niin kaunis, kyvyttömyys nähdä itsessään ongelmia jne.. On monia perusteltuja syitä valita joku muu kuin kaunis nainen.

• hyvin..

Sanottu ;)

Kaunis nainen on vähän kuin joku kallis auto, ferrari ym. Tosin autot säilyy pidempään kauniina, etenkin klassikot ;)

Mun mielestä paras nainen on semmoinen ihan nätti ja silti vähän ujo nainen. Luonteeltaa silti semmonen topakka, joka voi tarvittaessa ajaa vaikka ruohoa. Piru kun nämä ovat niin harvassa :( Aasiasta näitä varmaan löytäis.

• äijiä
        hyvin.. kirjoitti:

Sanottu ;)

Kaunis nainen on vähän kuin joku kallis auto, ferrari ym. Tosin autot säilyy pidempään kauniina, etenkin klassikot ;)

Mun mielestä paras nainen on semmoinen ihan nätti ja silti vähän ujo nainen. Luonteeltaa silti semmonen topakka, joka voi tarvittaessa ajaa vaikka ruohoa. Piru kun nämä ovat niin harvassa :( Aasiasta näitä varmaan löytäis.

Tsiisus mitä juntteja kummatkin! Menkää ihmeessä sinne Aasiaan hakemaan vertaisenne kumppanit. Sinne kaikki idiootit juntit kuuluukin.

• kaunottarella?
        äijiä kirjoitti:

Tsiisus mitä juntteja kummatkin! Menkää ihmeessä sinne Aasiaan hakemaan vertaisenne kumppanit. Sinne kaikki idiootit juntit kuuluukin.

Herne nenään.

Minä olen nähnyt tutuilla näitä nirppanokkia, että jos hienolla leikkurilla vois kesäpäivänä ruohot ajaa niin vastaus on jotain tätä luokkaa: "En mä voi kun mun kynnet katkee!"

Sitten olen nähnyt topakoita naisia, jotka ajaa ihan ilokseen ja kuntoilumielessä ruohoa. Näillä on jotain selkärankaa sentään! Enkä tarkoita että olis mikään rumilusnainen.

.

• SaNainen
        hyvin.. kirjoitti:

Sanottu ;)

Mieskullat -ne kauniit naiset käyttäytyy vain teitä kohtaan noin. Miettikääpä ihan hetki, että miksi...

• The F

Kokeile ravitola Sir Einoo... lauantaisin
      ;) klo. 20-22

• kaunis

voi olla todellakin este suhteiden luomiselle. Itsekään en kiertele ravintoloita, mutta muutaman kerran vuodessa käyn.... Olen myös tumma ja eksoottisen näköinen (perintönä sukujuuria Italiasta), useat miehet kyllä pitkään katselevat ja jossain vaiheessa osa uskaltautuu juttusillekin (kavereiden kanssa pidän kyllä lystiä), itse en hakeudu seuraan. Mutta kommentteja olen saanut..."en uskaltanut tulla kun olet niin kaunis" jne... Ilmeisesti alkuun myös luulevat kylmäksi ja ylimieliseksi. Tutustuessaan nauttivat seurastani, koska olen erittäin huumorintajuinen ja sosiaalinen. Osaan pitää hauskaa. Toiset miehet vain ovat sellaisia, että jos nainen erottuu liian selvästi muusta massasta, niin häntä ihaillaan kyllä kaukaa mutta harvat uskaltautuvat lähempään tuttavuuteen.

• varmasti

Minulla on myöskin ystävätär, joka on paljon kauniimpi kuin minä, mutta silti miehet tulevat aina minulle juttelemaan kun ollaan ravintolassa. Ystäväni on vähintäänkin yhtä hauska, mukava ja tavallinen nainen kuin minäkin, mutta olen tullut siihen tulokseen, että miehet pelkäävät häntä ja lähestyvät sen vuoksi minua, vähemmän kaunista.

Taikka näin suomalaiset miehet! Mutta kun olemme olleet reissussa ulkomailla, niin siellä miehet ovat sen verran hyvän itsetunnon omaavia, että lähestyvät lähestulkoon vain kaveriani :)

• topi
        varmasti kirjoitti:

Minulla on myöskin ystävätär, joka on paljon kauniimpi kuin minä, mutta silti miehet tulevat aina minulle juttelemaan kun ollaan ravintolassa. Ystäväni on vähintäänkin yhtä hauska, mukava ja tavallinen nainen kuin minäkin, mutta olen tullut siihen tulokseen, että miehet pelkäävät häntä ja lähestyvät sen vuoksi minua, vähemmän kaunista.

Taikka näin suomalaiset miehet! Mutta kun olemme olleet reissussa ulkomailla, niin siellä miehet ovat sen verran hyvän itsetunnon omaavia, että lähestyvät lähestulkoon vain kaveriani :)

lähestyä näitä kauniita naisia, koska jos niin tekee
        esim. ravintolassa, saa yleensä vaan halveksivan
        katseen osakseen. Menee halut edes yrittää..
        Parempi vaan tyytyä rumiin

• SaNainen

... osaatkos ajaa ruohoa? :D

• SaNainen
        topi kirjoitti:

lähestyä näitä kauniita naisia, koska jos niin tekee
        esim. ravintolassa, saa yleensä vaan halveksivan
        katseen osakseen. Menee halut edes yrittää..
        Parempi vaan tyytyä rumiin

aina leikata ruohoa? :D :D

• kuten huomasit

näistä kommenteista,herättää monenlaisia fiiliksiä.
      Kauniilla ihmisillä on paljon ihalijoita,mutta myös vihamiehiä.

Jos otetaan toinen ehkä vastakkainen ihmistyyppi,lihava ihminen.Lihavilla on se etu kauniisiin verrattuna,kukaan ei kadehdi lihavia,eikä heillä ole ehkä niitä vaihamiehiäkään,eikä ihailijoitakaan niin monta.

On ehkä parempi olla todella lihava,kuin todella kaunis.Saa olla suhteellisen rauhassa.

• SaNainen

pääasia, että nainen osaa ajaa ruohoa! Uskomattoman hauskaa! :D :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      79
      2598
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      51
      2570
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      68
      2523
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      74
      2433
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      39
      1947
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1779
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1287
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      12
      1283
    9. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      8
      1069
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1065
    Aihe