Citymarket myy maxim merkkistä pyörää, kannattaako ostaa? Tarkoitus olis ajaella kauppamatkoja ja joskus ehkä vähän pitempiäkin lenkkejä. Entäpä kumpaako suosittelisitte 3 vai 7 vaihteista? Ja onkohan noitten pyörien ajoasento millainen selälle?
Mulla ainakii maastopyörän ajoasennossa selkä ja käsivarret kipeytyy. Omistaako kukaan siis tuollaista pyörää, että jos joku kokemuksesta osais mua neuvoa!
Maxim pyörä
26
15446
Vastaukset
- handle
älä osta sikaa säkisssä parhaiten tuntuman saa selville koeajossa.
- Pax
vaikka kirjastossa vilkaisemassa viimeisimmän Tekniikan Maailman koeajoselostusta.
- dirko dumbo
Pax kirjoitti:
vaikka kirjastossa vilkaisemassa viimeisimmän Tekniikan Maailman koeajoselostusta.
mulla on maxim highlander... se on todella mukava aijaa sekä maastossa että tavallisilla teillä suosittelen ostamista hinta 199e
- Cyclomania.
dirko dumbo kirjoitti:
mulla on maxim highlander... se on todella mukava aijaa sekä maastossa että tavallisilla teillä suosittelen ostamista hinta 199e
Mullakin Maxim Highlander, ostin tänään ja 10 kilometrin ajon jälkeen voin todeta, että näppärä ostos tuohon hintaan!! :) ...kokeilin asvaltilla ja hiekkatiellä.
- omistantuonpyörän
Cyclomania. kirjoitti:
Mullakin Maxim Highlander, ostin tänään ja 10 kilometrin ajon jälkeen voin todeta, että näppärä ostos tuohon hintaan!! :) ...kokeilin asvaltilla ja hiekkatiellä.
Mulla on kans citymarketista ostettu Maxim Highlander (pun.) ja OLi todella mahtava aluks! MUTTA ikävä todeta, että aivan surkea näin jälkeenpäin. Vaikka pyörät olisivat tääyttä ilmaa... tuntuu silti ettei jaksa polkea vaikka vasta olisi ajamaan lähtenyt :/ valitettavasti en suosittele :/
- Highlander.
dirko dumbo kirjoitti:
mulla on maxim highlander... se on todella mukava aijaa sekä maastossa että tavallisilla teillä suosittelen ostamista hinta 199e
juu , itsellenikin ostin tuollaisen menopelin , kyllä tuo mulla menee ku tälläinen ipana oon , ei tässä muuta tarkoituksia ole kuin kouluun meno ja äidin kanssa jtn. lenkkejä tonne mettään.
mutta toivon todella että toimii,
MUTTA ONKO KENELLÄKÄÄN TIETOA MIKS KETJUT LONKSUU NIIN HIRVEEN PALJON KUN VAIHTAA VAIHDETTA VAI ONKO SE KENTIES AIVAN NORMAALIA..
jv. Odotan vastausta. - jumppeli
Highlander. kirjoitti:
juu , itsellenikin ostin tuollaisen menopelin , kyllä tuo mulla menee ku tälläinen ipana oon , ei tässä muuta tarkoituksia ole kuin kouluun meno ja äidin kanssa jtn. lenkkejä tonne mettään.
mutta toivon todella että toimii,
MUTTA ONKO KENELLÄKÄÄN TIETOA MIKS KETJUT LONKSUU NIIN HIRVEEN PALJON KUN VAIHTAA VAIHDETTA VAI ONKO SE KENTIES AIVAN NORMAALIA..
jv. Odotan vastausta.hammasrataassa on monta ketju kohtaa ja ketjut siirtyy eri kohtii siksi.
- Jumpe
omistantuonpyörän kirjoitti:
Mulla on kans citymarketista ostettu Maxim Highlander (pun.) ja OLi todella mahtava aluks! MUTTA ikävä todeta, että aivan surkea näin jälkeenpäin. Vaikka pyörät olisivat tääyttä ilmaa... tuntuu silti ettei jaksa polkea vaikka vasta olisi ajamaan lähtenyt :/ valitettavasti en suosittele :/
Olen huomannut että mitä rosoismpi kuvio (=maastorengas) renkaassa on, niin sitä raskaampi se on ajaa matka-ajossa. Vaihda renkaat niin kevenee polkeminen.
- Anonyymi
dirko dumbo kirjoitti:
mulla on maxim highlander... se on todella mukava aijaa sekä maastossa että tavallisilla teillä suosittelen ostamista hinta 199e
Nii mullaki on semmo Maxim ja mun mielestä se on tosi hyvä ja kätevä
- jumppeli
maxim kannattaa ostaa ihan paras pyörä!!!
- glxplt
on highlander maxim iha hyvä pyötä mull on sellane seläl se on ihan hyvä mull se on 21 vaihteisena suosittelisin 7 mut sen satula on ihan surkea et se kannattaa vihtaa jos ostat
- nakki213
paljonko se pyörä makso?
- Jumpe
Kuulin että Solifer maahantuo ko. polkupyörää, onko kellään kokemuksia varaosien saannista ?
Ketjusuoja ja eturatas pitäisi saada 21 vaihteiseen 26 tuumaiseen. - ajelia
mulla on semmone ja on toiminu tosi hyvi. PS. niitä ei oo 3 tai 7 vaihetta vaan toisella puolella 3 jatoisella puolella 7 (eli 21Vaihetta).
- alkup. Maantiepyöräilijä
Ostosuositus tuollaisten osalta on: jätä kauppaan. Nuo kauppamatkat voisivat vielä mennä hetken, mutta pidemmille lenkeile tuosta(kaan) ei ole.
"...Mulla ainakii maastopyörän ajoasennossa selkä ja käsivarret kipeytyy..."
Tuo haiskahtaa väärän kokoiselta pyörältä, ei niinkään ajoasennolta. Oletko edelisenkin pyörän ostanut jostain marketista (ml. urheilumarketit)?
Fillarilehden foorumilla viime vuonna keskusteltiin pitkään halvoista pyöristä. Konan Dew sai eniten kannatusta budjettifillareista. Omine ongelmineenkin se on kelvollinen. Tosin taas se keskeinen seikka, että pyörän on oltava oikean kokoinen!
Tuossa vähän tarkemmin aiheesta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/7061657 - =P
Älänyt ihmeessä osta mulla on kyseinen pyörä ja sillä ei ajeta ees 10M ihan normaalissa käytössä... 1.vaihteethajoaa heti 2.jarrut ei kestä 3.lakerit heti paskana. ja noita syitä piisaa ei vaan jaksa kirjottaa!
- konekivääri!
Siis, Maximhan on vyösyötteinen konekivääri jota menestyksellä käytimme mm. talvisodassa.
- Willeri
Ostin pojalle maxim highlander fillarin ja olen nyt katunut ostosta. Pyörä on koneellisesti kasattu ja "työn" laatu on sanoin kuvaamattoman huono laatuista. Pinnat irti, laakerit liian tiukalla(vioittuneet), runko takapäästä väärin hitsattu(vinoon). Välttäkää kyseistä ostosta jottei tarvitse katua jälkeenpäin.
- morotooni
Willeri kirjoitti:
Ostin pojalle maxim highlander fillarin ja olen nyt katunut ostosta. Pyörä on koneellisesti kasattu ja "työn" laatu on sanoin kuvaamattoman huono laatuista. Pinnat irti, laakerit liian tiukalla(vioittuneet), runko takapäästä väärin hitsattu(vinoon). Välttäkää kyseistä ostosta jottei tarvitse katua jälkeenpäin.
Pari vuotta ollut käytössä 21v.Highlander etujoustolla ja Shimano Acera vaihteilla,edessä levyjarru ja takana v-jarri,molemmat Promaxin.
Toimii kuin kello,kun muistaa hieman huoltaa välillä.Huom vain kosteusöljyä ketjuihin ja vaihteisiin- - Scare
morotooni kirjoitti:
Pari vuotta ollut käytössä 21v.Highlander etujoustolla ja Shimano Acera vaihteilla,edessä levyjarru ja takana v-jarri,molemmat Promaxin.
Toimii kuin kello,kun muistaa hieman huoltaa välillä.Huom vain kosteusöljyä ketjuihin ja vaihteisiin-Pientä huoltoa vain (kiristely, tangon säätö, vaihde linjojen kiristys ja rasvaus) Perusteellinen pesu säästää pyörää ! "myös etujouston kumien alta kannattaa putsata kunnolla"
Olen ajellut jo vuodesta 2008 kesästä lähtien. Kerran mennyt poljinkampi poikki ja etu sisuskumi puhki.(ne onkin jotain 1mm paksua kierrätys kumia) Vaihdoin tilalle Tunturi sisarin
Etu levy jarru toimii hyvin. Ei laahaa, vingu, eikä ole kulunut rosoille.
Renkaat rupee olemaan aikalailla kulahtaneet.v (ehkä tän kesän viel ajaa)
Suosittelen. (jos vähänkään innokas pitämään huolta jostain)
Jos jollain on jotain huolto vinkkejä tai vara osa mestaa nin olisin kiitollinen. - maxim fanitys
Scare kirjoitti:
Pientä huoltoa vain (kiristely, tangon säätö, vaihde linjojen kiristys ja rasvaus) Perusteellinen pesu säästää pyörää ! "myös etujouston kumien alta kannattaa putsata kunnolla"
Olen ajellut jo vuodesta 2008 kesästä lähtien. Kerran mennyt poljinkampi poikki ja etu sisuskumi puhki.(ne onkin jotain 1mm paksua kierrätys kumia) Vaihdoin tilalle Tunturi sisarin
Etu levy jarru toimii hyvin. Ei laahaa, vingu, eikä ole kulunut rosoille.
Renkaat rupee olemaan aikalailla kulahtaneet.v (ehkä tän kesän viel ajaa)
Suosittelen. (jos vähänkään innokas pitämään huolta jostain)
Jos jollain on jotain huolto vinkkejä tai vara osa mestaa nin olisin kiitollinen.mulla kans käyössä 3 vuotta 26 täysjousto
toimii mettätiellä tosi rouheesti
ja kylillä voi ajaa rotvalliin niin sikahienosti joustaa
tuplavanteet, levaru edessä kaikki pelaa niinkusuutena
totkai huollan, nykyisin ite
- maximin omistaja
Mulla on ollu toi maxim 3vuotta ja ei oo mitää vikoja ollu kun on säännöllisesti huollettu !!Tosi hyvä ostos, kannattaa ostaa!
- maxim higlander!!!!!
kannattaa ostaa uudet gripit jos alkaa mennä kädet rakkuloille muuten hyvä pyörä
- CMRPV
Mul on maxim highlander 3-4 vuotta on kestänyt kertaakaan menemättä rikki kun muistaa huoltaa. Ja matka ajoakin pystyy ajamaan jos vain jaksaa polkea.
- okkonaisbest
Iha hyvä ainakin toi maxim higlander
- Anonyymi
Hyviä pyöriä nuo Maximit ovat, joskaan eivät Fotnordin veroisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592