Pitääkö minun jaksaa katsella miestä, joka jäi kiinni pitkästä salasuhteesta, joka edelleen jatkuu ainakin viesteilytasolla?
Kun kysyn hänen suunnitelmiaan, ne liittyvät ainaki talonremontointiin. Minä olen sellainen välttämätön paha. Ei lähde, koska taloudelliset seikat painavat päälle. En millään viitisi ajaa pois miestä talosta, jonka remontointiin hän on uhrannut aikaa ja rahaa.
Mitä mieltä miehestä, joka on liitossa
15
2799
Vastaukset
- hewlon
Jätä sellainen mies epärehellinen, itsekäs. Salasuhde ja sen mahdollinen jatkuminen kertoo paljon siitä,miten mies sinua arvostaa.
Ansaitset kyllä parempaa,jos tunnet olleesi itse rakastava ja huomioonottava häntä kohtaan. Tässä asiassa sinun ei tule ajatella mitään maallista tai tätä miestä..tärkeämpää on itsesi päästä pois suhteesta,jossa sinua ei rakasteta tavalla jonka ansaitset.elämä on liian lyhyt kärsittäväksi..vaikka kyllä se eroprosessikin kärsittävä on.Riippuu tietysti paljon myös siitäkin,kuinka pitkä tämä salasuhde oli ja millainen mies on ollut aiempina aikoina sinua kohtaan.
tunnetko,että hän arvostaa sinua..?
ja muista...
rakastaa myös itseäsi,
tavalla jolla rakastat muita. - mitä itse
ajattelet, lienee tärkeämpää. Miksi sitten pidät miehesi taloudessa jollet halua kenties, että hän tekee sen remontin loppuun ja sitten annat kenkää.....
- itsekin samanlainen tilanne
Mut tiedätkö mitä?? Jos mies on salasuhteessa,eikö se kerro jo,että jotain klikkiä on avioliitossanne??Eihän se ole koskaan yhden syy,jos kaksi riitelee??Tapauksesi tuntuu varsin tutulta,meitä on varmaan monta?? Tuleepahan ainakin remontit mieheltä tehtyä iloisin mielin,vai??
- maariko
Sama juttu, mies salasuhteessa josta jäänyt kiinnikkin mutta silti kieltää kaiken ja viestittely jatkuu, ilmeisesti tapailukin.
Ja kotona se vaan remppaa suunnittelee ja tekee, vaikka oon sanonu sille että lähde lätkimään ku ei kerta kiinnosta mun kans olla.
Meitä on suomi pullollaan, kaikki pettää kaikkia ja toisinpäin. - Keep looking'
maariko kirjoitti:
Sama juttu, mies salasuhteessa josta jäänyt kiinnikkin mutta silti kieltää kaiken ja viestittely jatkuu, ilmeisesti tapailukin.
Ja kotona se vaan remppaa suunnittelee ja tekee, vaikka oon sanonu sille että lähde lätkimään ku ei kerta kiinnosta mun kans olla.
Meitä on suomi pullollaan, kaikki pettää kaikkia ja toisinpäin.Pariki eukkoa rinnallas ollu samaan aikaan lapsi toisen kans -ainaki
- niin tuttua
Keep looking' kirjoitti:
Pariki eukkoa rinnallas ollu samaan aikaan lapsi toisen kans -ainaki
Miten sait tietää lapsesta ja miten reagoit asiaan? Itselläni on samanlainen tilanne. Mietin miten jatkaa, vai jatkaako ollenkaan. Emme ole naimisissa. Ero tuntuu nyt ainoalta vaihtoehdolta, koska kaikkien kannalta se olisi kuitenkin se paras.
- keep looking
niin tuttua kirjoitti:
Miten sait tietää lapsesta ja miten reagoit asiaan? Itselläni on samanlainen tilanne. Mietin miten jatkaa, vai jatkaako ollenkaan. Emme ole naimisissa. Ero tuntuu nyt ainoalta vaihtoehdolta, koska kaikkien kannalta se olisi kuitenkin se paras.
Sivusta seuraan aika läheltä. Jutellu kaikkien kans :-D Mielenkiintoista kun saa kolme näkökulmaa asiaan.
- niin tuttua
keep looking kirjoitti:
Sivusta seuraan aika läheltä. Jutellu kaikkien kans :-D Mielenkiintoista kun saa kolme näkökulmaa asiaan.
Erikoinen tilanne. Mies tottakai kieltää kaiken! Toisilta kuulee tarinan, jossa mies on kertonut eroavansa tai juuri eronneen. Miehen täytyy olla hyvä valehtelemaan ja pitämään roolia yllä, jotta tuollaisen pyörittäminen onnistuu.
Miten sait selville tilanteen? Kirjoituksestasi saa kuvan, että tämä kaikki tapahtuu lähipiirissäsi/tuttava piirissäsi.
- Salla_
Kuule hankkiudu eroon moisesta ukosta.
Voin 15 v kokemuksella sanoa ett ellet itse älyä hankkiutua eroon hänestä,niin jodut koko lopun elämääsi elämään siinä inhottavassa epävarmuudessa,
kun et tiedä mitä miehesi puuhaa selän takanasi
ja onko hän luottamuksesi arvoinen.
Itse en valitettavasti näin tehnyt:(
ja monta kertaa jälkeen päin olen sitä katkerasti katunut.
Kun on kerran pettänyt,niin toisen kerran jo pettäminen käy huomattavasti helpommin. - itsekin samanlaisessa tilan...
Hei,tuli vaan asioita miettiessäni mieleen,että oletteko molemmat työssä käyviä ja kauanko on avioliittoa takana? Koska huomasit tämän salasuhteen?Nimittäin,tapauksemme kiilaa aika läheltä toisiaan,omaa avioliittoa on takana 30 vuotta ja minä yksin käyn töissä? Jakksatko vielä vastata?
- r.....
Ehdotan, että menet hakemaan uutta miestä. Onhan niitä "pilvin pimein" ravintoloissa ja muissa iskupaikoissa. Minäkin olen käynyt niissa vaimoni lähdettyä liitostamme.
Siellä vaan kerrot tilanteesi rehellisesti. Kysele hänen remontti ym. taitojaan. Utele erotiikasta, ettet vaan joudu liian usein antautumaan, jos et pysty siihen. Siitä kun voi seurata taas uusi salasuhde, eikä se ole kivaa.
Siitä vaan baanalle!
Tsemppiä ja paljon rakkautta sulle! - mLF
Tunnut rakastavan miestäsi edelleen?
Miksi muuten jäisit suhteeseen, josta on pudonnut pohja pois?
Hän on uhrannut taloonne aikaa ja rahaa. SINÄ olet uhrannut suhteeseenne vuosia ainutkertaisesta elämästäsi, rakastanut, luottanut ja uskonut! Älä unohda sitä.
Mieti parisuhdeterapiaa. Puhukaa siitä, haluatteko tosiaan saada suhteenne toimimaan. Älä uhraa itseäsi, sinulla on TÄYSI OIKEUS Onnelliseen elämään - joko miehesi kanssa tai ilman. - r.....
Kenen talo? Onko avioehtosopimusta?
Jos asuntonne on yhteinen, et voi ajaa puolisotasi pois kodistaan jos eroatte.
Erossahan käytännössä kaikki omaisuus jaetaan tasan, jos ei ole avioehtosopimusta. - Vaimo,.-,.-
Itse lähtisin elämään omaa elämääni ja ottaisin puolet talosta rahana mukaani. Mutta sinä itse tiedät, mikä sinulle on parasta. Jos se, mikä miehesi näkövinkkelista on paras ratkaisu, käy sinullekin, mikäs siinä. Älä kuitenkaan laske miehesi kiitollisuuden varaan....
- Ihmetteliä
Sitä minä vaan ihmettelen, että meneekö se maallinen omaisuus oman onnellisuuden edelle? Puolisolla saa olla toinen kumppani, eikä tarvitse sitä virallista puolisoa ees rakastaa, kunhan talo ja omaisuus säilyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502