ruma nainen...?

lilli-lilla

millainen on ruma nainen? mitkä piirteet kasvoissa/kropassa eivät herätä kiinnostustasi??

jossain keskustelussa oli puhetta että mies panee rumaa naista kännissä ym... aloinkin miettimään että millainen nainen on yleisesti ottaen ruma? Kaikissa on varmasti jotain kaunista ja sitten niitä heikompia ominaisuuksia, ja kauneus on katsojan silmissä.

199

36901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Comistus

      Yli 55-kiloinen nainen.

      • 53 tai vähemmän.

        kyllä se ruman raja menee 53 kilossa. Sekin on rumaa ja liikaa. Viiskolme ainakin on liikaa ja rumaa ja aikuisista miehistä..


      • asd12367

        Painolla ei ole niin paljon väliä kuin sillä, miten timmissä kunnossa on. Itse painan n. 60kg ja on laihempi/paljon timmimpi ku Seiskan ~50kg löllömaha tähtitytöt. :DD Vatsalihakset näkyy kevyen seksikkäästi eikä jenkkakahvoja oo koskaan ollu. Ei varmaan monet jätkät täällä palstalla arvais painoa, jos näkis...


      • kkkkkkkkkkkkk

        Haista Paskat


      • Blääääääääääääääääää

        Sä oot kyll ruma...


      • Valaita kaikki

    • mmies

      - Reilusti ylipainoinen
      - Militaristilesbon näköinen
      - Feministi

      • feminismi

        mahtaa näkyä päällepäin?
        Voiko myös kristityt ja muihin aatteisiin hurahtaneet karsia ihan ulkoisilla seikoilla, millä?


      • TheDevill...
        feminismi kirjoitti:

        mahtaa näkyä päällepäin?
        Voiko myös kristityt ja muihin aatteisiin hurahtaneet karsia ihan ulkoisilla seikoilla, millä?

        Älä ota tuota vakavasti.
        Ko. henkilö ei vain näytä tietävän mitä feminismi tarkoittaa.


      • femmari.

        hahhah! olen feministi ja hyvännäköinen... eikä miehistä ole ollut pulaa


      • näin pyyhkii

        Eli siis mielenkiinto, se herää monien seikkojen myötä,yksi ainoa piirre naamoissa ei ratkaise asiaa.Exän asema on aina exeyttä.Ikävä kyllä.Harvemmin pelimiestä kiinnostaa edellisen viikonlopun hoito, taikka 3 kk:n takainen exä.


      • UgliestDog

        Kiva tietää. Sitten ainakin pysyt meikäläisestä kaukana ja se on hyvä se! :D


      • kåafskpå
        femmari. kirjoitti:

        hahhah! olen feministi ja hyvännäköinen... eikä miehistä ole ollut pulaa

        feministit kelpaa pantavaksi, ei seurusteluun.
        kukaan itseänsä vähänkin kunnioittava mies jättää naisen tajutessaan tämän olevan feministi.


      • E
        kåafskpå kirjoitti:

        feministit kelpaa pantavaksi, ei seurusteluun.
        kukaan itseänsä vähänkin kunnioittava mies jättää naisen tajutessaan tämän olevan feministi.

        Tiedätkö mitä feminismi edes on? Luuletko, että se on joku raivohullujen peniksenleikkaajien kerho, jossa vihataan miehiä, vai mikä siinä niin hiertää? "Feminismi eli naisliike tai naisasialiike on aate, jonka mukaan sukupuolet ovat poliittisesti, ekonomisesti ja sosiaalisesti tasa-arvoisia.[1] Sen mukaan naisille tulee olla samat oikeudet ja mahdollisuudet kuin miehillä.[2]"

        Ja jos taas tiedät, että tuo on feminismin ydin, ja sua nyppii se, että joidenkin mielestä molempien sukupuolien on oltava tasa-arvossa, niin oot silti hakoteillä kommentteinesi - oikeastihan se on niin, että kukaan vähänkään itseään kunnioittava nainen ei huoli miestä, jonka mielestä naiset ovat joku miehiä alempiarvoisempi ihmisryhmä :)


    • santa claus

      Eikös jokainen nainen ole omalla tavallaan kaunis ... ?

    • Tunnepuoli tärkeintä

      Avainsanoja:

      Sopusuhtaisuus, -joko vartalon osien tai kasvojen yhteensopivuus keskenään tai toistensa kanssa. (edellisen puuttumisen pystyy paikkaamaan itsevarmuudella, avoimuudella, määrätietoisuudella ja korostamalla parhaita puolia itsestään joko pukeutumisella, meikkaamalla tai mieluiten ruumiinkielellä ja verbaalisuudella.

      Feromonit: -Jos on aitoa halua vastakkaiseen sukupuoleen niin se signaali kyllä huomataan ulkonäöstä riippumatta. Itsekkyydellä pilataan kyseinen viesti.

      Naisellisuus: -Kovaääninen mölyävä pelottava dominoiva nainen ei ole kaunis ulkonäöstä riippumatta.

      Herkkyys: -Mies kokee hauraan ja herkän naisen suojelukohteena ja kohde muuttuu helposti kauniiksi ulkonäöstä riippumatta. Läheisyyden tarpeen osoittaminen tuntuu miehistä tosi hyvältä.

      Seksikkyys: -Liittyy taas feromoneihin. Haluton itsekäs nainen ei ole seksikäs ulkonäöstä riippumatta.

      Feministisyys: -Ei ole olemassa feministejä positiivisessa mielessä vaan ainoastaan uhatuksi itsensä kokevia loukattuja (ainakin omasta mielestään) naisia jotka eivät hyväksy omaa naiseuttaan heikkouksineen vaan ainoastaan vahvuuksineen. Ei kiinnosta yhtäkään miestä ulkonäöstä riippumatta paitsi ehkä masokisteja ja nörttejä.

      Ulkonäkö: -Sillä pääsee pikkusieluisten tai vähä-älyisten miesten sänkyyn mutta jotakin pysyvämpää tai syvempää suhdetta / tunnetta ei ulkonäöllä saa.

      Itse ihailen tavallisen näköisiä naisia jotka eivät ole ulkonäkökeskeisiä vaan ulospäinsuuntautuneita, elämästä ja miehistä kiinnostuneita, halukkaita, positiivisia, hauskoja, herkkiä.. sanalla sanoen naisia. Siinä sen salaisuus. Ei ulkonäössä.

      Parhaansa voi tehdä ulkonäkönsä eteen (jos siten viihtyy paremmin itsensä kanssa) mutta sen jälkeen koko asia pitäisi unohtaa ja keskittyä olennaisempiin asioihin.

      Vain surkimus joka saa kerran eläissään naista tai miestä sanoo ketään rumaksi. Se on rumaa ja tekee sanojastaan sellaisen.

      Olen kokenut vetovoimaa monenlaisten naisten tahoilta, ja jos naiseni laitettaisiin "kauneusjärjestykseen" tai "potentiaalisten kumppanien" mukaiseen järjestykseen niin se järjestys ei ole todellakaan millään tavalla liitettävissä ulkonäköön tai yksittäisiin piirteisiin.

      Väitänkin että sana ruma on vain älyllisesti tai tunnepuolella vajavaisten sanastossa käytössä.

      Kaunista: Läheisyys, lämpö, tahto , tarve, halu, yhteenkuuluvuuden tunne, ymmärrys, ystävyys, pyyteettömyys, uhrautuvaisuus, empaattisuus.. kaikenlainen toisen kunnioitus yksilönä ja ihmisenä.

      Koska minä haluan olla kaunis minä olen kaunis. Sisältä. Ja se näkyy päälle. 8)

      • okalinnut

        ...äärettömän viisasta. Olet harvinaisen älykäs, mies tai nainen.
        Kumpa Suomessa olisi enemmän kaltaisiasi!

        Kiitos Sinulle, minulle tuli hyvä mieli.


    • nyt panevat

      vaikka kirkon seinää,
      sillepäälle sattuessaan....
      Muisteleppa viime kesän uutista jossa kerrottiin eräiden hyväkkäiden parittaneen kehitysvammaista naista.
      Asiakkaitakin oli ollut runsaasti.

    • Lässytys sikseen

      Ei ole olemassa liian rumia naisia, on vain liian vähän viinaa veressä!

      • Stupid_Girl

        Ihan paras heitto tohon väliin!! :) En tie jotenkin vaan sai mut nauraan.. vaik itsekin oon nainen..


    • yyyyyy

      Kyllä pääasiallisin rumentava piirre naisessa on lihavuus, ja ylipäätänsä rasvan kertyminen vääriin paikkoihin. Harva nainen on kasvoiltaan niin "ruma", ettei asiaa voisi timmillä kropalla kompensoida.

      Eivät kaikki lihavatkaan naiset välttämättä "rumia" ole sinänsä, vaan epähaluttavia. Heitä voisi verrata vaikkapa normaaliin mieheen. Ei normaali mieskään ole ruma, mutta kovin epähaluttava näin heteromiehen näkökulmasta. :)

      Naiset eivät selvästikään tunnu ymmärtävän vartalon merkitystä. Kuvitellaan, että pakkeloitu naama ja sievä hymy tekee naisesta kuin naisesta kauniin. Se ei vaan yksinkertaisesti riitä. Miehen seksuaalinen kiinnostus perustuu ennenkaikkea visuaaliseen stimulaatioon, ja miehen silmät kiinnittävät huomionsa ennen kaikkea naisen kehon mittasuhteisiin.

      • Uffa

        Elikä tuolla Sinkut-saitilla esitetty väittämä siitä, että mies ottaa mielummin seinään juosseen hoikkiksen kuin perussievän pullukan pitää siis mielestäsi paikkansa.

        Niin, saahan sillä meikillä paljon aikaiseksi, tosin kestomeikkiä ei kai ole vielä kehteltykään. Täytyy vaan sitten piiloutua tyynyn alle kun toinen tulee naamapesulta. Yhteisiä suihkuja saatikka saunomista ei voi ajatellakaan, ellei ota sm-leikkejä kypäränaamoineen mukaan.


      • yyyyyy
        Uffa kirjoitti:

        Elikä tuolla Sinkut-saitilla esitetty väittämä siitä, että mies ottaa mielummin seinään juosseen hoikkiksen kuin perussievän pullukan pitää siis mielestäsi paikkansa.

        Niin, saahan sillä meikillä paljon aikaiseksi, tosin kestomeikkiä ei kai ole vielä kehteltykään. Täytyy vaan sitten piiloutua tyynyn alle kun toinen tulee naamapesulta. Yhteisiä suihkuja saatikka saunomista ei voi ajatellakaan, ellei ota sm-leikkejä kypäränaamoineen mukaan.

        Kyllä mä tosiaan uskon, että miehen huomio kiinnittyy ensimmäisenä kropan muotoihin eikä kasvojen kauneuteen. Kropalla se miehen seksuaalinen kiinnostus herätetään, ei kasvoilla.

        Henkilökohtaisesti olen huomannut viisarin värähtävän kaupungilla, kun olen nähnyt jonkun huomattavasti itseäni vanhemman venäläisnaisen kävelevän kadulla. Samaa ei voi sanoa juuri yhdestäkään samanikäisestä suomalaisnaisesta. Vartalotyypit ovat kerta kaikkiaan niin erilaiset.

        Eihän kukaan tietenkään "rumakasvoista" naista omakseen halua, oli sitten hoikka tai lihava. Mutta hoikka/kurvikas kroppa antaa silti kyllä paljon anteeksi kasvojen osalta.


      • pläääääh
        yyyyyy kirjoitti:

        Kyllä mä tosiaan uskon, että miehen huomio kiinnittyy ensimmäisenä kropan muotoihin eikä kasvojen kauneuteen. Kropalla se miehen seksuaalinen kiinnostus herätetään, ei kasvoilla.

        Henkilökohtaisesti olen huomannut viisarin värähtävän kaupungilla, kun olen nähnyt jonkun huomattavasti itseäni vanhemman venäläisnaisen kävelevän kadulla. Samaa ei voi sanoa juuri yhdestäkään samanikäisestä suomalaisnaisesta. Vartalotyypit ovat kerta kaikkiaan niin erilaiset.

        Eihän kukaan tietenkään "rumakasvoista" naista omakseen halua, oli sitten hoikka tai lihava. Mutta hoikka/kurvikas kroppa antaa silti kyllä paljon anteeksi kasvojen osalta.

        Nyt haluat hoikkaa ja KURVIKASTA, kun aikaisemmin huusit 40 kiloisen perään. Hei, jos 40 kiloisella on kurveja, on pituuttakin vain 120 cm.


      • sven

        Ketä järkevää naista kiinnåstaa miehen seksuaalinen kiinnostus?
        Suhteesta ålis kuitenkin kysymys, ja tunnesuhteesta ennenkaikkea.


      • yyyyyy
        pläääääh kirjoitti:

        Nyt haluat hoikkaa ja KURVIKASTA, kun aikaisemmin huusit 40 kiloisen perään. Hei, jos 40 kiloisella on kurveja, on pituuttakin vain 120 cm.

        Kyllä 40-kiloinen voi olla ihan näppärännäköinen ja kokoinen, kurvikaskin pakkaus, jos pituutta on esimerkiksi alle ~155 cm. Kyllä tuonmittaisia ja -kokoisia naisia on olemassa paljonkin (Suomessakin, ulkomaista puhumattakaan).

        Ja kurvithan tulevat naisella ennen kaikkea luustosta. Liika rasva ei kurveja korosta, vaan päinvastoin peittää ne.


      • nainen-
        yyyyyy kirjoitti:

        Kyllä 40-kiloinen voi olla ihan näppärännäköinen ja kokoinen, kurvikaskin pakkaus, jos pituutta on esimerkiksi alle ~155 cm. Kyllä tuonmittaisia ja -kokoisia naisia on olemassa paljonkin (Suomessakin, ulkomaista puhumattakaan).

        Ja kurvithan tulevat naisella ennen kaikkea luustosta. Liika rasva ei kurveja korosta, vaan päinvastoin peittää ne.

        terve, jos on ~155-senttinen.
        Menisit katsomaan itse anorektikkoja ja muita ongelmatapauksia. Sellaisenko haluat? Voi sinua.

        Kouluterveydenhoitaja


      • yyyyyy
        nainen- kirjoitti:

        terve, jos on ~155-senttinen.
        Menisit katsomaan itse anorektikkoja ja muita ongelmatapauksia. Sellaisenko haluat? Voi sinua.

        Kouluterveydenhoitaja

        Kyllä olen tavannut useitakin täysin terveitä suurin piirtein tuota kokoluokkaa olevia nuorehkoja naisia (nimenomaan täysi-ikäisiä naisia).

        Aasiasta noita löytyy luultavasti useampi sata miljoonaa, ellei enemmän. Myös Afrikassa on heimoja, joiden ihmiset ovat lyhyitä ja pienikokoisia.

        Suomessa toki tällainen nainen pistää silmään, koska hän ei ole 170 senttinen ja 90 kiloinen, kuten aika moni on tässä maassa. Ei se silti naisesta sairasta tee.

        Kouluterveydenhoitajana sun pitäisi ottaa myös huomioon, että monella nuorella on kasvuvaihe tavallaan vielä kesken. Nuorelle on täysin normaalia olla laiha. Itsekin olin nuorena hyvin laiha, vaikka söin runsaasti.

        Jotkut sitten säilyvät sirorakenteisina myös iän karttuessa, se ilo heille ja meille suotakoon. Kateelliset jeesustelijat työntäkööt painotaulukkonsa hanuriin. :)


      • hoiva-täti
        yyyyyy kirjoitti:

        Kyllä olen tavannut useitakin täysin terveitä suurin piirtein tuota kokoluokkaa olevia nuorehkoja naisia (nimenomaan täysi-ikäisiä naisia).

        Aasiasta noita löytyy luultavasti useampi sata miljoonaa, ellei enemmän. Myös Afrikassa on heimoja, joiden ihmiset ovat lyhyitä ja pienikokoisia.

        Suomessa toki tällainen nainen pistää silmään, koska hän ei ole 170 senttinen ja 90 kiloinen, kuten aika moni on tässä maassa. Ei se silti naisesta sairasta tee.

        Kouluterveydenhoitajana sun pitäisi ottaa myös huomioon, että monella nuorella on kasvuvaihe tavallaan vielä kesken. Nuorelle on täysin normaalia olla laiha. Itsekin olin nuorena hyvin laiha, vaikka söin runsaasti.

        Jotkut sitten säilyvät sirorakenteisina myös iän karttuessa, se ilo heille ja meille suotakoon. Kateelliset jeesustelijat työntäkööt painotaulukkonsa hanuriin. :)

        Ai 40 kiloisia. Sun kaltaisia miehiä on tää maa pullollaan. Onneksi vyyhti alkaa purkautumaan. 40 kg painava ihminen on vielä lapsi. Jos normaalipituinen painaa tuon verran on sairaalareissu edessä. Et voi olla niin tyhmä, ettet todella tiedä mistä puhun, ellet puolustele näillä jutuillasi ja haetulla imagollasi vain omaa anorektisuuttasi. Hae apua!


      • -woman-
        yyyyyy kirjoitti:

        Kyllä 40-kiloinen voi olla ihan näppärännäköinen ja kokoinen, kurvikaskin pakkaus, jos pituutta on esimerkiksi alle ~155 cm. Kyllä tuonmittaisia ja -kokoisia naisia on olemassa paljonkin (Suomessakin, ulkomaista puhumattakaan).

        Ja kurvithan tulevat naisella ennen kaikkea luustosta. Liika rasva ei kurveja korosta, vaan päinvastoin peittää ne.

        Kyllä se rasva kurveja korostaa. Ei laihoilla mitään rintoja voi olla paitsi silikoneilla, sillä jos rasvaa ei muualla kropassa ole, niin ei sitä pelkästään rintakesänkohdalle voi kertyä. Minulla ainakin kuppikoko nousi b:stä Ceehen kun lihoin kymmenen kiloa.


      • yyyyyyy
        hoiva-täti kirjoitti:

        Ai 40 kiloisia. Sun kaltaisia miehiä on tää maa pullollaan. Onneksi vyyhti alkaa purkautumaan. 40 kg painava ihminen on vielä lapsi. Jos normaalipituinen painaa tuon verran on sairaalareissu edessä. Et voi olla niin tyhmä, ettet todella tiedä mistä puhun, ellet puolustele näillä jutuillasi ja haetulla imagollasi vain omaa anorektisuuttasi. Hae apua!

        Maailma on terveitä 40-kiloisia naisia täynnä.

        Tietenkään 40-kiloinen ei voi olla kovin pitkä, mutta jos pituutta on reilusti alle 160 cm, niin mitään ongelmaa ei useinkaan ole.

        Pienikokoiset naiset varmaan tykkäävät hyvää, kun kutsut heitä "lapsiksi".

        Itse en ole koskaan ollut mikään anorektikko, vaan normaalisti syövä hoikka poika koko ikäni, ja aion olla myös loppuikäni.


      • Uffa
        yyyyyyy kirjoitti:

        Maailma on terveitä 40-kiloisia naisia täynnä.

        Tietenkään 40-kiloinen ei voi olla kovin pitkä, mutta jos pituutta on reilusti alle 160 cm, niin mitään ongelmaa ei useinkaan ole.

        Pienikokoiset naiset varmaan tykkäävät hyvää, kun kutsut heitä "lapsiksi".

        Itse en ole koskaan ollut mikään anorektikko, vaan normaalisti syövä hoikka poika koko ikäni, ja aion olla myös loppuikäni.

        Niinpä niin, hoikka poika koko ikäni.... Ei ihme, jos olet itse ihan sintti, joka ei miehen mittoihin pääse millään raudalla, että etsit itsellesi lapsimalleja -nainen kai voisi ollakin liian uhkaava, HEH!


      • yyyyyyy
        Uffa kirjoitti:

        Niinpä niin, hoikka poika koko ikäni.... Ei ihme, jos olet itse ihan sintti, joka ei miehen mittoihin pääse millään raudalla, että etsit itsellesi lapsimalleja -nainen kai voisi ollakin liian uhkaava, HEH!

        Ihan miehen mitoissa olen, mutta en mikään läski kuten suuri osa ikäisistäni, keski-ikää lähestyvistä miehistä.

        Tietenkin haluan syliini hyvin sopivan naisen, enkä mitään haisevaa, hikoilevaa, läähättävää ja kuorsaavaa jättiläistä.

        Enkä ole väittänytkään, että nimenomaan jotain 40-kiloista etsisin, mutta en panisi pahaksenikaan. Yli 60-kiloisiin en koske.


      • spurttaaja
        yyyyyyy kirjoitti:

        Ihan miehen mitoissa olen, mutta en mikään läski kuten suuri osa ikäisistäni, keski-ikää lähestyvistä miehistä.

        Tietenkin haluan syliini hyvin sopivan naisen, enkä mitään haisevaa, hikoilevaa, läähättävää ja kuorsaavaa jättiläistä.

        Enkä ole väittänytkään, että nimenomaan jotain 40-kiloista etsisin, mutta en panisi pahaksenikaan. Yli 60-kiloisiin en koske.

        Yksin, keski-ikää lähestyvä mies??, joka ei huoli yli 60 kiloisista. Täytyy tunnustaa, että tuosta kirjoitussävystäsi luulin, että olet niukka pari-kymppinen vesseli (ei ollut kohteliaisuus).

        Mutta on kyllä hyvin todennäköistä, että tuo oma olemuksesi saa sinut laukomaan tuollaisia järjettömyyksiä. Yksinäisyys saattaa vetää katkeraksi ja kieltää lopulta itseltään kaiken kontaktin toiseen sukupuoleen. Yksi tapa esittää uhmaansa on solvata normaalipainoisia julkisesti maskin takaa. En ole kyllä aikaisemmin kuullut uhma-ikäisestä vanhuksesta, mutta huonolla itsetunnolla varustetut saattavat myös käyttäytyä noin.

        Olet kyllä oikeasti aika säälittävä, ja toivoisin, että löytäisit vihdoin elämäsi ehtoolla rakkautta, niin ei tarvisi enään noin kypsyneenä huudella murkkuikäisten tapaan vain pinnallisista asioista.

        Parempaa syksä sinulle :)


      • yyyyyy
        spurttaaja kirjoitti:

        Yksin, keski-ikää lähestyvä mies??, joka ei huoli yli 60 kiloisista. Täytyy tunnustaa, että tuosta kirjoitussävystäsi luulin, että olet niukka pari-kymppinen vesseli (ei ollut kohteliaisuus).

        Mutta on kyllä hyvin todennäköistä, että tuo oma olemuksesi saa sinut laukomaan tuollaisia järjettömyyksiä. Yksinäisyys saattaa vetää katkeraksi ja kieltää lopulta itseltään kaiken kontaktin toiseen sukupuoleen. Yksi tapa esittää uhmaansa on solvata normaalipainoisia julkisesti maskin takaa. En ole kyllä aikaisemmin kuullut uhma-ikäisestä vanhuksesta, mutta huonolla itsetunnolla varustetut saattavat myös käyttäytyä noin.

        Olet kyllä oikeasti aika säälittävä, ja toivoisin, että löytäisit vihdoin elämäsi ehtoolla rakkautta, niin ei tarvisi enään noin kypsyneenä huudella murkkuikäisten tapaan vain pinnallisista asioista.

        Parempaa syksä sinulle :)

        No mulla on kyllä tällä hetkellä noin 45-kiloinen tyttöystävä. Yli 60-kiloista tyttökaveria mulla ei varsinaisesti ole ollut koskaan, eikä tule olemaankaan ainakaan niin kauan kuin passi ja terveyttä löytyy. (Passia ei tässä suhteessa ainakaan vielä ole tarvinnut käyttää, mutta ehkä joskus tarvitsee.)

        Yksinkertaisesti pidän hoikista ja siroista naisista, mitä sitä kieltämään. Läski ei sytytä. Suomi on varmasti aivan väärä maa tällaiselle miehelle, mutta jotenkin pitää yrittää kituutella tän tilanteen ja yhä pulskistuvien naisten kanssa.


      • yyyyyy
        -woman- kirjoitti:

        Kyllä se rasva kurveja korostaa. Ei laihoilla mitään rintoja voi olla paitsi silikoneilla, sillä jos rasvaa ei muualla kropassa ole, niin ei sitä pelkästään rintakesänkohdalle voi kertyä. Minulla ainakin kuppikoko nousi b:stä Ceehen kun lihoin kymmenen kiloa.

        Ei siihen mitään c-kuppeja tarvita, että kropasta löytyy naiselliset muodot. Ja kyllä hyvin hoikallakin voi olla isohkot rinnat, jos luoja on niin suonut. Se on sitten ihan tuurista kiinni, eikä nainen voi tähän itse vaikuttaa paitsi menemällä kirurgin pöydälle.

        Mutta kyllähän melko tanakkarakenteinen nainenkin voi olla ihan naisellisen kurvikas, jos rasva on kertynyt täsmälleen oikeisiin paikkoihin, mutta yleensä suomalaisnaisilla ei kerry.

        Esim. liian kookkaaksi kasvavat jenkkakahvat kyllä peittävät kurveja aika tehokkaasti.


      • ....................
        yyyyyy kirjoitti:

        No mulla on kyllä tällä hetkellä noin 45-kiloinen tyttöystävä. Yli 60-kiloista tyttökaveria mulla ei varsinaisesti ole ollut koskaan, eikä tule olemaankaan ainakaan niin kauan kuin passi ja terveyttä löytyy. (Passia ei tässä suhteessa ainakaan vielä ole tarvinnut käyttää, mutta ehkä joskus tarvitsee.)

        Yksinkertaisesti pidän hoikista ja siroista naisista, mitä sitä kieltämään. Läski ei sytytä. Suomi on varmasti aivan väärä maa tällaiselle miehelle, mutta jotenkin pitää yrittää kituutella tän tilanteen ja yhä pulskistuvien naisten kanssa.

        Siis, miksi täytyy kituutella, jos on jo oma anorektikko vierellä, ei ymmärrä nyt äijän hätää???

        Sullahan on asiat jo enemmän kuin hyvin. Nyt jos saat vielä sen naisen pidettyä hoikkana ja hengissä, niin voit viedä sen joskus uloskin "näytille" ihmisten kauhisteltavaksi.

        Sairas oot....


      • yyyyyy
        .................... kirjoitti:

        Siis, miksi täytyy kituutella, jos on jo oma anorektikko vierellä, ei ymmärrä nyt äijän hätää???

        Sullahan on asiat jo enemmän kuin hyvin. Nyt jos saat vielä sen naisen pidettyä hoikkana ja hengissä, niin voit viedä sen joskus uloskin "näytille" ihmisten kauhisteltavaksi.

        Sairas oot....

        Mun nainen ei todellakaan ole anorektikko, ei lähellekään. Mässäilee sipseillä, suklaalla ja muilla herkuilla lähes päivittäin. Eikä hän ole edes kovin laiha, koska pituutta on aika vähän. Muodokas tyttö, jolla ei rasvaprosentti ainakaan liian pieni ole.

        Äitisi oli anorektikko kun sut sai...


      • muf
        yyyyyy kirjoitti:

        Mun nainen ei todellakaan ole anorektikko, ei lähellekään. Mässäilee sipseillä, suklaalla ja muilla herkuilla lähes päivittäin. Eikä hän ole edes kovin laiha, koska pituutta on aika vähän. Muodokas tyttö, jolla ei rasvaprosentti ainakaan liian pieni ole.

        Äitisi oli anorektikko kun sut sai...

        Niin, mikä se todellinen ikä olikaan.... yyyyyyyyyyyyksitoista?


      • no jaa
        nainen- kirjoitti:

        terve, jos on ~155-senttinen.
        Menisit katsomaan itse anorektikkoja ja muita ongelmatapauksia. Sellaisenko haluat? Voi sinua.

        Kouluterveydenhoitaja

        itse olen 150cm ja painan n. 36kg. Olen 20v, ei ole koskaan ollut syömishäiriöitä.

        Muistan kun eksyin ranskalaiseen turistirysään etelässä... luulivat heikäläiseksi. On meitä siis olemassa, terveinäkin.


      • Pieni on kaunista
        no jaa kirjoitti:

        itse olen 150cm ja painan n. 36kg. Olen 20v, ei ole koskaan ollut syömishäiriöitä.

        Muistan kun eksyin ranskalaiseen turistirysään etelässä... luulivat heikäläiseksi. On meitä siis olemassa, terveinäkin.

        Hei,

        Myös minä olen 150 cm ja painan ihannemitoissa alle 50 kiloa, parhaiten viihdyn noin 47 kiloisena.

        Olen aina saanut hyväksyvää huomioita kurvikkaasta eli naisellisesta kehostani niin miehiltä kuin naisilta. Olen nyt 44-vuotias ja pyrin tietoisesti säilyttämään sirot mittasuhteeni hautaan asti.

        Terveellinen ruoka, nautintoja unohtamatta ja mieluisa liikunta auttavat pitämään muodot siellä, minne ne kuuluvat.

        On kuitenkin ikävää huomata, että täällä isojen ihmisten (pitkät ja painavat) pohjolassa meitä pieniä ja siroja pidetään jopa kummajaisina. Pituutta kysellään usein. Enhän minkään utele selvästi standardista poikkeavan painoa - vaikka joskus mieli tekisi.

        Sen sijaan Keski- ja Etelä-Euroopassa tunnen kokoni puolesta olevani "omieni joukossa". Kuten edellistä kirjoittajaa, myöskään minua ei vaaleudestani huolimatta tunnisteta maailmalla suomalaiseksi.


      • adkdidasdasad
        yyyyyy kirjoitti:

        No mulla on kyllä tällä hetkellä noin 45-kiloinen tyttöystävä. Yli 60-kiloista tyttökaveria mulla ei varsinaisesti ole ollut koskaan, eikä tule olemaankaan ainakaan niin kauan kuin passi ja terveyttä löytyy. (Passia ei tässä suhteessa ainakaan vielä ole tarvinnut käyttää, mutta ehkä joskus tarvitsee.)

        Yksinkertaisesti pidän hoikista ja siroista naisista, mitä sitä kieltämään. Läski ei sytytä. Suomi on varmasti aivan väärä maa tällaiselle miehelle, mutta jotenkin pitää yrittää kituutella tän tilanteen ja yhä pulskistuvien naisten kanssa.

        Sulleko siis ei kelpaa normaalipituinen tai pitkä nainen, vaikka olisi hoikka? Jos esim. 177-senttinen nainen painaa 60 kiloa, niin hän on aika missin mitoissa. Tietty jos koet pitkät naiset uhaksi (ilmeisesti vaatimattomalle) pituudellesi ja miehuudellesi, niin....


      • juuuuuui
        yyyyyy kirjoitti:

        Mun nainen ei todellakaan ole anorektikko, ei lähellekään. Mässäilee sipseillä, suklaalla ja muilla herkuilla lähes päivittäin. Eikä hän ole edes kovin laiha, koska pituutta on aika vähän. Muodokas tyttö, jolla ei rasvaprosentti ainakaan liian pieni ole.

        Äitisi oli anorektikko kun sut sai...

        haha sit sun naises on sellane laiha läski :D joka näyttää hoikalta ja on täyttä rasvaa sisält' sellasiakin on ja varsinki jos ruokatottumukset tollaset :D et ei oo mikää terve näköjää sit .D


      • *oks*
        yyyyyyy kirjoitti:

        Ihan miehen mitoissa olen, mutta en mikään läski kuten suuri osa ikäisistäni, keski-ikää lähestyvistä miehistä.

        Tietenkin haluan syliini hyvin sopivan naisen, enkä mitään haisevaa, hikoilevaa, läähättävää ja kuorsaavaa jättiläistä.

        Enkä ole väittänytkään, että nimenomaan jotain 40-kiloista etsisin, mutta en panisi pahaksenikaan. Yli 60-kiloisiin en koske.

        kuulostat ihan pedofiililta tai sellaiselta joka etsii lapsenkokoisia naisia.


      • jghk
        nainen- kirjoitti:

        terve, jos on ~155-senttinen.
        Menisit katsomaan itse anorektikkoja ja muita ongelmatapauksia. Sellaisenko haluat? Voi sinua.

        Kouluterveydenhoitaja

        voi juma kyllä niitä täysin terveitäkin löytyyy! Missäs on lääkkeees.


      • jghk
        Pieni on kaunista kirjoitti:

        Hei,

        Myös minä olen 150 cm ja painan ihannemitoissa alle 50 kiloa, parhaiten viihdyn noin 47 kiloisena.

        Olen aina saanut hyväksyvää huomioita kurvikkaasta eli naisellisesta kehostani niin miehiltä kuin naisilta. Olen nyt 44-vuotias ja pyrin tietoisesti säilyttämään sirot mittasuhteeni hautaan asti.

        Terveellinen ruoka, nautintoja unohtamatta ja mieluisa liikunta auttavat pitämään muodot siellä, minne ne kuuluvat.

        On kuitenkin ikävää huomata, että täällä isojen ihmisten (pitkät ja painavat) pohjolassa meitä pieniä ja siroja pidetään jopa kummajaisina. Pituutta kysellään usein. Enhän minkään utele selvästi standardista poikkeavan painoa - vaikka joskus mieli tekisi.

        Sen sijaan Keski- ja Etelä-Euroopassa tunnen kokoni puolesta olevani "omieni joukossa". Kuten edellistä kirjoittajaa, myöskään minua ei vaaleudestani huolimatta tunnisteta maailmalla suomalaiseksi.

        anteeksi aikaisempi viesti se hyppäsi väärään kohtaan! Ihanaa, kun joku kertoo ja puolustelee pituuttaan. Muutenkin lyhyydestään pitäisi olla ylpeä ei surullinen!

        Ja miehet jotka eivät sitä arvosta ovat kyllä täysin uunoja(ei pahalla)
        Muutenkin minä olen 100% varma että maailmassa on kaikille ainakin yksi oikea, joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet!


      • ölölöllöl
        nainen- kirjoitti:

        terve, jos on ~155-senttinen.
        Menisit katsomaan itse anorektikkoja ja muita ongelmatapauksia. Sellaisenko haluat? Voi sinua.

        Kouluterveydenhoitaja

        Minä olen noin 155 cm ja 42 kg. Ja melko tervekin. Ei kannata yleistää.


      • ölölölölööl
        *oks* kirjoitti:

        kuulostat ihan pedofiililta tai sellaiselta joka etsii lapsenkokoisia naisia.

        Ai silloin on pedofiili, jos pitää PIENIkokoisista naisista? Älkää koittako tunkea tota lapsenkokoinen-sanaa joka helvetin paikkaan. Näin pienenä naisena se on todella masentavaa. Taidatte olla vaan kateellisia.


      • Doggystyle
        yyyyyy kirjoitti:

        Kyllä 40-kiloinen voi olla ihan näppärännäköinen ja kokoinen, kurvikaskin pakkaus, jos pituutta on esimerkiksi alle ~155 cm. Kyllä tuonmittaisia ja -kokoisia naisia on olemassa paljonkin (Suomessakin, ulkomaista puhumattakaan).

        Ja kurvithan tulevat naisella ennen kaikkea luustosta. Liika rasva ei kurveja korosta, vaan päinvastoin peittää ne.

        Rotweileriksi.


      • Mielipidekysymykksiä
        yyyyyy kirjoitti:

        Ei siihen mitään c-kuppeja tarvita, että kropasta löytyy naiselliset muodot. Ja kyllä hyvin hoikallakin voi olla isohkot rinnat, jos luoja on niin suonut. Se on sitten ihan tuurista kiinni, eikä nainen voi tähän itse vaikuttaa paitsi menemällä kirurgin pöydälle.

        Mutta kyllähän melko tanakkarakenteinen nainenkin voi olla ihan naisellisen kurvikas, jos rasva on kertynyt täsmälleen oikeisiin paikkoihin, mutta yleensä suomalaisnaisilla ei kerry.

        Esim. liian kookkaaksi kasvavat jenkkakahvat kyllä peittävät kurveja aika tehokkaasti.

        Ja tuurista on myös kiinni, että on luoja suonut pienet rinnat. Nuorempana halusin isot, mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä tyytyväisempi oon ollu näihin pieniin; esim. ei hölsky juostessa ja voi nukkua rauhassa mahallaan.
        Eikä ole yhtään sen rumemmat kuin isotkaan. Ehkä miesten mielestä? En tiedä, eikä kiinnosta. Kunhan itse olen tyytyväinen.


      • --terve...
        no jaa kirjoitti:

        itse olen 150cm ja painan n. 36kg. Olen 20v, ei ole koskaan ollut syömishäiriöitä.

        Muistan kun eksyin ranskalaiseen turistirysään etelässä... luulivat heikäläiseksi. On meitä siis olemassa, terveinäkin.

        Olet anorektikko! Paino indeksisi on 16 ja ali-painon raja on 20. Tämä tarkoittaa sitä, että olet sairas, koska olet liian laiha. Sinun pitäisi painaa 45-56 kiloa, että olisit normaali painoinen.


      • tervehdys--
        --terve... kirjoitti:

        Olet anorektikko! Paino indeksisi on 16 ja ali-painon raja on 20. Tämä tarkoittaa sitä, että olet sairas, koska olet liian laiha. Sinun pitäisi painaa 45-56 kiloa, että olisit normaali painoinen.

        itseasiassa ei kyllä ole alipainoinen, painoindeksimittarit eivät toimi tarkoituksen mukaisesti enää noin lyhyillä (ei tarkoitus mollata mitenkään).
        mutta siis ihan terveet mitat on :)


      • eivaimomatskuu
        yyyyyy kirjoitti:

        Kyllä mä tosiaan uskon, että miehen huomio kiinnittyy ensimmäisenä kropan muotoihin eikä kasvojen kauneuteen. Kropalla se miehen seksuaalinen kiinnostus herätetään, ei kasvoilla.

        Henkilökohtaisesti olen huomannut viisarin värähtävän kaupungilla, kun olen nähnyt jonkun huomattavasti itseäni vanhemman venäläisnaisen kävelevän kadulla. Samaa ei voi sanoa juuri yhdestäkään samanikäisestä suomalaisnaisesta. Vartalotyypit ovat kerta kaikkiaan niin erilaiset.

        Eihän kukaan tietenkään "rumakasvoista" naista omakseen halua, oli sitten hoikka tai lihava. Mutta hoikka/kurvikas kroppa antaa silti kyllä paljon anteeksi kasvojen osalta.

        Mutta jos on tiimalasivartalo , mutta suuri koukkunenä, niin eikö se ole jo ei-seurustelukelpoinen?


      • totuudentorvimr
        ölölölölööl kirjoitti:

        Ai silloin on pedofiili, jos pitää PIENIkokoisista naisista? Älkää koittako tunkea tota lapsenkokoinen-sanaa joka helvetin paikkaan. Näin pienenä naisena se on todella masentavaa. Taidatte olla vaan kateellisia.

        No jos pienikooiset miehet pitää pienikokoisista naisista niin sehän ns. vakka kantensa löytänyt. Mut muuten kyllä aika pedofiilimäistä toiminttoaa.
        Miehethän kattoo mielellään pornoakin, jossa naiset esittävät alaikäisiä teinejä. jossain ne ovat meikattu jopa lapsenomaisesti.


      • Huhhuh
        *oks* kirjoitti:

        kuulostat ihan pedofiililta tai sellaiselta joka etsii lapsenkokoisia naisia.

        Uskon, että vain ällöttävä pedari käyttää termiä "lapsenkokoinen nainen". Normaali ihminen ei näe pienikokoista aikuista lapsena.


      • miina nuurila
        yyyyyy kirjoitti:

        Kyllä 40-kiloinen voi olla ihan näppärännäköinen ja kokoinen, kurvikaskin pakkaus, jos pituutta on esimerkiksi alle ~155 cm. Kyllä tuonmittaisia ja -kokoisia naisia on olemassa paljonkin (Suomessakin, ulkomaista puhumattakaan).

        Ja kurvithan tulevat naisella ennen kaikkea luustosta. Liika rasva ei kurveja korosta, vaan päinvastoin peittää ne.

        yyyyy
        Eiköhän se ole jossain vikaa jos aikuinen mies haluaa 40 kiloista naista, silloin alkaa kellot soimaan minulle, lapset ovat 40 kiloisia ei normaali naiset. joten olet kiinnostunut lapsista ----- tiedät mitä se tarkoittaa


      • womenn
        pläääääh kirjoitti:

        Nyt haluat hoikkaa ja KURVIKASTA, kun aikaisemmin huusit 40 kiloisen perään. Hei, jos 40 kiloisella on kurveja, on pituuttakin vain 120 cm.

        itse painan 41kg,olen 163cm ja kyllä on kurveja joista ottaa kiinni.


      • plort
        nainen- kirjoitti:

        terve, jos on ~155-senttinen.
        Menisit katsomaan itse anorektikkoja ja muita ongelmatapauksia. Sellaisenko haluat? Voi sinua.

        Kouluterveydenhoitaja

        Äitini on 153-senttinen nainen. Hän painoi ennen ensimmäistä lastaan 39 kiloa ja kolmannenkin lapsen jälkeen vasta 45 kiloa. Koskaan hän ei ole mikään anorektikko ollut, luonnostaan kevytrakenteinen ja laiha, vaikka kuinka olisi syönyt.

        Kouluterveydenhoitajana sinun tulisi mielestäni ymmärtää käyttäytyä asiallisemmin heitä kohtaan, jotka ovat luonnostaan sorjia ruumiinrakenteeltaan.


      • oiioiioii
        yyyyyy kirjoitti:

        Kyllä 40-kiloinen voi olla ihan näppärännäköinen ja kokoinen, kurvikaskin pakkaus, jos pituutta on esimerkiksi alle ~155 cm. Kyllä tuonmittaisia ja -kokoisia naisia on olemassa paljonkin (Suomessakin, ulkomaista puhumattakaan).

        Ja kurvithan tulevat naisella ennen kaikkea luustosta. Liika rasva ei kurveja korosta, vaan päinvastoin peittää ne.

        Alaikäisiä lapsia vielä.


      • -,-
        -woman- kirjoitti:

        Kyllä se rasva kurveja korostaa. Ei laihoilla mitään rintoja voi olla paitsi silikoneilla, sillä jos rasvaa ei muualla kropassa ole, niin ei sitä pelkästään rintakesänkohdalle voi kertyä. Minulla ainakin kuppikoko nousi b:stä Ceehen kun lihoin kymmenen kiloa.

        ...et oo tosissas.-,- Vartalotyyppejä on PALJON erilaisia.Kyllä hoikalla ihmiselläki voi olla luonnostaan suht isot rinnat.:P


      • ETTÄSELLASTA
        Pieni on kaunista kirjoitti:

        Hei,

        Myös minä olen 150 cm ja painan ihannemitoissa alle 50 kiloa, parhaiten viihdyn noin 47 kiloisena.

        Olen aina saanut hyväksyvää huomioita kurvikkaasta eli naisellisesta kehostani niin miehiltä kuin naisilta. Olen nyt 44-vuotias ja pyrin tietoisesti säilyttämään sirot mittasuhteeni hautaan asti.

        Terveellinen ruoka, nautintoja unohtamatta ja mieluisa liikunta auttavat pitämään muodot siellä, minne ne kuuluvat.

        On kuitenkin ikävää huomata, että täällä isojen ihmisten (pitkät ja painavat) pohjolassa meitä pieniä ja siroja pidetään jopa kummajaisina. Pituutta kysellään usein. Enhän minkään utele selvästi standardista poikkeavan painoa - vaikka joskus mieli tekisi.

        Sen sijaan Keski- ja Etelä-Euroopassa tunnen kokoni puolesta olevani "omieni joukossa". Kuten edellistä kirjoittajaa, myöskään minua ei vaaleudestani huolimatta tunnisteta maailmalla suomalaiseksi.

        Häh?.. Itse en tunne suurimmaksi osaksi kuin 148-165cm luokan naisia, muutama yli 165cm tai yli 170cm.. EI kyllä ihan mene putkeen tuo kun suomalaisten naisten keskimitta on 165cm ja onko se iso? Kyllä minä olen se kummajainen omassa lähipiirissäni ollut (175cm).. Ja vihaan ajoittain pituuttani.. Muuta hyötyä ei ole kuin auttaa lyhyitä naisia saamaan jätski paketti ylähyllyltä, kun se näyttää niin vaikeaa olevan.. Sitä olen kyllä lähipiirissäni huomannut, että lyhyistä pidetään enemmän.. Olen aina kaikille se iso.. Varsinkin minua lyhyemmät miehet saa jotain kohtauksia kun minut näkee..


      • EITIEDÄMITÄÄ
        plort kirjoitti:

        Äitini on 153-senttinen nainen. Hän painoi ennen ensimmäistä lastaan 39 kiloa ja kolmannenkin lapsen jälkeen vasta 45 kiloa. Koskaan hän ei ole mikään anorektikko ollut, luonnostaan kevytrakenteinen ja laiha, vaikka kuinka olisi syönyt.

        Kouluterveydenhoitajana sinun tulisi mielestäni ymmärtää käyttäytyä asiallisemmin heitä kohtaan, jotka ovat luonnostaan sorjia ruumiinrakenteeltaan.

        Kouluterveyden hoitajat tiedä mitään.. Haukkuivat ystävääni lihavaksi, vaikka hän on täysin normaali(hoikka), miesten suosiotakin nauttii..


    • tyttö ja toppaukset

      Jännä, että tuo lihavuus nostetaan järjestäen pahimmaksi piirteeksi, mutta silti saa itse seuraa juuri kyseisestä syystä. Enkä tarkoita vain yöseuraa, vaan ihan seurustelu-hakuisia tuttavuuksia. Mutta kai se niin on, että jokaiselle on jotain. Osa miehistä tykkää pyöreämmistä kuin anorektisista naisista -onneksi!

      Toisaalta omat intressitkin on samansuuntaiset. En syty hoikista miehistä, vaikka löytyisi lihaksiakin. Samasta ulkomuodosta olen tykännyt murkusta asti -iso karpaasi näyttää vaan enemmän mieheltä.

      • yyyyyy

        Ei Suomessa nuorehko nainen yleensä ilman jää, oli minkä muotoinen ja kokoinen tahansa. Suomessa on naisten markkinat. Silti on päivänselvää, että hoikan kropan "markkina-arvo" on huomattavasti korkeampi kuin levähtäneemmän kropan. Tämä maa on levähtäneitä naisia täynnä, hoikat sen sijaan alkavat olla sukupuuttoon kuoleva luonnonvara, harvojen herkku.


      • 6v sinkkuna
        yyyyyy kirjoitti:

        Ei Suomessa nuorehko nainen yleensä ilman jää, oli minkä muotoinen ja kokoinen tahansa. Suomessa on naisten markkinat. Silti on päivänselvää, että hoikan kropan "markkina-arvo" on huomattavasti korkeampi kuin levähtäneemmän kropan. Tämä maa on levähtäneitä naisia täynnä, hoikat sen sijaan alkavat olla sukupuuttoon kuoleva luonnonvara, harvojen herkku.

        Ai ei? miesten markkinat: he eivät tee alotteita ja naisia/kunnollisia naisia enemmän


    • mies__

      kauneus lähtee kasvoista, siihen yhdistetty hyvä kroppa niin jo on kuumaa tavaraa. En ruma kasvoisen kanssa alkaisi seurustelemaan, panna toki.

      Kasvoja ei voi muuttaa. Kropan kun voi treenata kuntoon (ainakin kohtalaiseen jos ruumirakenne ei ole optimaalinen).

      • yyyyyy

        Kasvojen kauneus on vaan aika suhteellista.. Aika harvassa on kasvoiltaan niin "rumat" naiset, etten sen vuoksi voisi häntä huolia.

        Niin ja kyllähän kasvoja VOI muuttaa. :) Etenkin jos on pahoja "virheitä". Esim. tri Nordströmhän näitä ainakin tekee Suomessa...

        Kropan VOI treenata kuntoon, mutta kuinka moni lihavuuteen taipuvainen nainen OIKEASTI näin tekee ja vielä niin, että innostus kestää pidempäänkin? Omien havaintojeni mukaan asia on yleensä päinvastoin, eli lihavat vaan jatkavat kasvamistaan... Eli sen treenauksen varaan ei todellakaan kannata liikaa laskea. Jos nainen on seurustelun alkuvaiheessa lihava, niin kannattaa sitten suhtautua asiaan niin, että sitä lihavaa kehoa joutuu sitten katselemaan niin pitkään kuin suhde kestää. 99% varmuudella nainen ei siitä muuksi muutu. (ETENKIN, koska nimenomaan parisuhde yleensä lihottaa naisia entisestään. Sinkut ovat hoikempia, tutkittu juttu.)


      • yyyyyy
        yyyyyy kirjoitti:

        Kasvojen kauneus on vaan aika suhteellista.. Aika harvassa on kasvoiltaan niin "rumat" naiset, etten sen vuoksi voisi häntä huolia.

        Niin ja kyllähän kasvoja VOI muuttaa. :) Etenkin jos on pahoja "virheitä". Esim. tri Nordströmhän näitä ainakin tekee Suomessa...

        Kropan VOI treenata kuntoon, mutta kuinka moni lihavuuteen taipuvainen nainen OIKEASTI näin tekee ja vielä niin, että innostus kestää pidempäänkin? Omien havaintojeni mukaan asia on yleensä päinvastoin, eli lihavat vaan jatkavat kasvamistaan... Eli sen treenauksen varaan ei todellakaan kannata liikaa laskea. Jos nainen on seurustelun alkuvaiheessa lihava, niin kannattaa sitten suhtautua asiaan niin, että sitä lihavaa kehoa joutuu sitten katselemaan niin pitkään kuin suhde kestää. 99% varmuudella nainen ei siitä muuksi muutu. (ETENKIN, koska nimenomaan parisuhde yleensä lihottaa naisia entisestään. Sinkut ovat hoikempia, tutkittu juttu.)

        Uskoni suomalaisnaisten "hoikkuuteen" on niin heikolla pohjalla, että ylipäätänsä mua arveluttaa parisuhde suomalaisnaisen kanssa, oli nainen suhteen alkuvaiheessa miten hoikka tahansa. On erittäin todennäköistä, että muutaman vuoden päästä ei enää ole hoikka, siitä on niin paljon esimerkkejä tässä maassa. Slaavitar tai aasialaistar olisivat siinä mielessä varmempi valinta. Eivät levähdä heti kättelyssä käsiin takuuajan umpeuduttua.


      • ruveta
        yyyyyy kirjoitti:

        Uskoni suomalaisnaisten "hoikkuuteen" on niin heikolla pohjalla, että ylipäätänsä mua arveluttaa parisuhde suomalaisnaisen kanssa, oli nainen suhteen alkuvaiheessa miten hoikka tahansa. On erittäin todennäköistä, että muutaman vuoden päästä ei enää ole hoikka, siitä on niin paljon esimerkkejä tässä maassa. Slaavitar tai aasialaistar olisivat siinä mielessä varmempi valinta. Eivät levähdä heti kättelyssä käsiin takuuajan umpeuduttua.

        olemaan sellaisen vinkumarian kanssa, tai sisko hjuvasen. Onnea vaan matkaan!
        Kiva kun yleistät, mä olen ihan suomalainen, hoikka olen aina ollut ja hoikkana pysyn. Jos sun kanssa olisin niin ehkä ampuisin itseni, mitä sitä turhia murheeseensa syömään.


      • yyyyyy
        ruveta kirjoitti:

        olemaan sellaisen vinkumarian kanssa, tai sisko hjuvasen. Onnea vaan matkaan!
        Kiva kun yleistät, mä olen ihan suomalainen, hoikka olen aina ollut ja hoikkana pysyn. Jos sun kanssa olisin niin ehkä ampuisin itseni, mitä sitä turhia murheeseensa syömään.

        Sä oletkin poikkeus sääntöön, erittäin harvinainen sellainen. Se on ihan tutkittu juttu, että suomalaisnaiset levähtävät, ja levähtävät erityisesti parisuhteen aikana. Jos tästä maasta onnistuu hoikan ja hoikkana säilyvän naisen löytämään, niin asiaa voisi verrata lähinnä lottovoittoon. Joillakin onnistaa, mutta itse en rahojani tähän lottoon viitsisi pistää.

        Jos joskus haluan sitoutua vakavasti ja perustaa perheen, niin naisen hankinta Aasiasta tai Itä-Euroopasta on kyllä aika varteenotettava vaihtoehto. Onneksi maailma on mahdollisuuksia täynnä.


      • miltäs kuulostaa
        yyyyyy kirjoitti:

        Sä oletkin poikkeus sääntöön, erittäin harvinainen sellainen. Se on ihan tutkittu juttu, että suomalaisnaiset levähtävät, ja levähtävät erityisesti parisuhteen aikana. Jos tästä maasta onnistuu hoikan ja hoikkana säilyvän naisen löytämään, niin asiaa voisi verrata lähinnä lottovoittoon. Joillakin onnistaa, mutta itse en rahojani tähän lottoon viitsisi pistää.

        Jos joskus haluan sitoutua vakavasti ja perustaa perheen, niin naisen hankinta Aasiasta tai Itä-Euroopasta on kyllä aika varteenotettava vaihtoehto. Onneksi maailma on mahdollisuuksia täynnä.

        itse olen "erittäin kaunis" miesten mielestä (suora sitaatti). Sisäisesti ja ulkoisesti.

        Mutta sinä olet ruma. En huolisi sinua IKINÄ, IKINÄ.

        Kuvitella, millaista olisi olla sinun kanssa 5min piempää. Heti kättelyn jälkeen saisin varmasti sinulta kokea analyysiä minun vartalon kurveista ja kasvojen rakenteesta ja liikunnan iloista. KUKAAN terve nainen ei voisi tuntea oloansa seksikkääksi tai rentoutuneeksi sinun mielipiteiden jälkeen.

        Millainen on sinun "markkina-arvo"? noilla myyntipuheilla täys nolla. Et ole ainakaan miehinen mies.


      • yyyyyy
        miltäs kuulostaa kirjoitti:

        itse olen "erittäin kaunis" miesten mielestä (suora sitaatti). Sisäisesti ja ulkoisesti.

        Mutta sinä olet ruma. En huolisi sinua IKINÄ, IKINÄ.

        Kuvitella, millaista olisi olla sinun kanssa 5min piempää. Heti kättelyn jälkeen saisin varmasti sinulta kokea analyysiä minun vartalon kurveista ja kasvojen rakenteesta ja liikunnan iloista. KUKAAN terve nainen ei voisi tuntea oloansa seksikkääksi tai rentoutuneeksi sinun mielipiteiden jälkeen.

        Millainen on sinun "markkina-arvo"? noilla myyntipuheilla täys nolla. Et ole ainakaan miehinen mies.

        En kai mä niin tyhmä ole, että kävisin näistä asioista naisten kanssa livenä keskustelemaan. Hienovaraisesti saatan tosin tehdä selväksi, että läskeistä naisista en pidä, mutta keskustelua ei juuri pidemmälle sitten käydä. Ei se hyödytä mitään. Näistä asioista keskustellaan miesten kanssa tai sitten anonyymisti nettifoorumeilla...


      • naisia...
        yyyyyy kirjoitti:

        En kai mä niin tyhmä ole, että kävisin näistä asioista naisten kanssa livenä keskustelemaan. Hienovaraisesti saatan tosin tehdä selväksi, että läskeistä naisista en pidä, mutta keskustelua ei juuri pidemmälle sitten käydä. Ei se hyödytä mitään. Näistä asioista keskustellaan miesten kanssa tai sitten anonyymisti nettifoorumeilla...

        saada, ainakaan pitkiä parisuhteita, kun noin kypsymättömiä mielipiteitä esität palstalla kuin palstalla
        Mene vain ostamaan netistä se venakko tai thaityttö, parempaa kun et onnistu saamaan ;)


      • yyyyyy
        naisia... kirjoitti:

        saada, ainakaan pitkiä parisuhteita, kun noin kypsymättömiä mielipiteitä esität palstalla kuin palstalla
        Mene vain ostamaan netistä se venakko tai thaityttö, parempaa kun et onnistu saamaan ;)

        Tilaan Netistä Visalla 50 kaunista, erittäin tiukkapeppuista ja hoikkaa venakkoa, thaityttöä ja brassia. Kuriiripalvelu tuo pimut minulle sitten viikon päästä kauniisti paketoituina. Käykö kateeksi?

        Oli muuten aika rasistinen kommentti toi viimeinen lauseesi ("parempaa kun et onnistu saamaan"). Ei minua, vaan niitä naisia kohtaan.


      • kerroit minkälaisen
        yyyyyy kirjoitti:

        Uskoni suomalaisnaisten "hoikkuuteen" on niin heikolla pohjalla, että ylipäätänsä mua arveluttaa parisuhde suomalaisnaisen kanssa, oli nainen suhteen alkuvaiheessa miten hoikka tahansa. On erittäin todennäköistä, että muutaman vuoden päästä ei enää ole hoikka, siitä on niin paljon esimerkkejä tässä maassa. Slaavitar tai aasialaistar olisivat siinä mielessä varmempi valinta. Eivät levähdä heti kättelyssä käsiin takuuajan umpeuduttua.

        naisen kanssa seurustelet..
        Koita nyt päättää onko sulla naista vai ei!


      • 174 cm suomesta
        yyyyyy kirjoitti:

        Sä oletkin poikkeus sääntöön, erittäin harvinainen sellainen. Se on ihan tutkittu juttu, että suomalaisnaiset levähtävät, ja levähtävät erityisesti parisuhteen aikana. Jos tästä maasta onnistuu hoikan ja hoikkana säilyvän naisen löytämään, niin asiaa voisi verrata lähinnä lottovoittoon. Joillakin onnistaa, mutta itse en rahojani tähän lottoon viitsisi pistää.

        Jos joskus haluan sitoutua vakavasti ja perustaa perheen, niin naisen hankinta Aasiasta tai Itä-Euroopasta on kyllä aika varteenotettava vaihtoehto. Onneksi maailma on mahdollisuuksia täynnä.

        että sinulle thainainen on paras vaihtoehto naismarkkinoille. Heille kun kelpaa kuka hyvänsä puolisoksi, venäläisille samoin. =) Kunnon suomalainen nainen ei moiseen hernetikkumieheen koskisi tikullakaan.


      • BBB
        yyyyyy kirjoitti:

        Kasvojen kauneus on vaan aika suhteellista.. Aika harvassa on kasvoiltaan niin "rumat" naiset, etten sen vuoksi voisi häntä huolia.

        Niin ja kyllähän kasvoja VOI muuttaa. :) Etenkin jos on pahoja "virheitä". Esim. tri Nordströmhän näitä ainakin tekee Suomessa...

        Kropan VOI treenata kuntoon, mutta kuinka moni lihavuuteen taipuvainen nainen OIKEASTI näin tekee ja vielä niin, että innostus kestää pidempäänkin? Omien havaintojeni mukaan asia on yleensä päinvastoin, eli lihavat vaan jatkavat kasvamistaan... Eli sen treenauksen varaan ei todellakaan kannata liikaa laskea. Jos nainen on seurustelun alkuvaiheessa lihava, niin kannattaa sitten suhtautua asiaan niin, että sitä lihavaa kehoa joutuu sitten katselemaan niin pitkään kuin suhde kestää. 99% varmuudella nainen ei siitä muuksi muutu. (ETENKIN, koska nimenomaan parisuhde yleensä lihottaa naisia entisestään. Sinkut ovat hoikempia, tutkittu juttu.)

        Minä taidan sitten kuulua tuohon 1% sillä minä laihdutin suhteen myötä reilu 20kg ja aloitin säännöllisen urheilun. En tosin ollut mikään sotanorsu, mutta tukeva kuitenkin. Nykyisin hoikka. Mies ei tätä minulta vaatinut vaan itse totesin ettei ole kiva, kun mikään ei istu ja vaatteet puristaa. Ja tottakai haluan mieheni pitävän minua seksikkäänä. Ja mitä ylipainoon tulee niin mielestäni pyöreä nainen voi todellakin olla seksikäs, jos rasva on kertynyt tasaisesti ja ruumiinrakenne on tiimalasia muistuttava. Valitettavasti kuitenkin suurin osa suomalaisista on tätä omena tyyppiä, jolloin suurin osa rasvasta kertyy vatsan seudulle ja se on mielestäni kuvottavaa.


      • pyhä....
        yyyyyy kirjoitti:

        Sä oletkin poikkeus sääntöön, erittäin harvinainen sellainen. Se on ihan tutkittu juttu, että suomalaisnaiset levähtävät, ja levähtävät erityisesti parisuhteen aikana. Jos tästä maasta onnistuu hoikan ja hoikkana säilyvän naisen löytämään, niin asiaa voisi verrata lähinnä lottovoittoon. Joillakin onnistaa, mutta itse en rahojani tähän lottoon viitsisi pistää.

        Jos joskus haluan sitoutua vakavasti ja perustaa perheen, niin naisen hankinta Aasiasta tai Itä-Euroopasta on kyllä aika varteenotettava vaihtoehto. Onneksi maailma on mahdollisuuksia täynnä.

        jysäys. Eikös sulla jo ole se ihanneprinsessasi. Tosin et näytä nostavan häntä arvomaailmassasi kovin korkealle kun puhut uuden ihanan löytämisestä. Paskan jauhamista sanon minä. Onneksi maailmasta löytyy vielä aitojakin ihmisiä. Taidat loppujen lopuksi olla aika yksinäinen...


      • Anorektikko.
        yyyyyy kirjoitti:

        Tilaan Netistä Visalla 50 kaunista, erittäin tiukkapeppuista ja hoikkaa venakkoa, thaityttöä ja brassia. Kuriiripalvelu tuo pimut minulle sitten viikon päästä kauniisti paketoituina. Käykö kateeksi?

        Oli muuten aika rasistinen kommentti toi viimeinen lauseesi ("parempaa kun et onnistu saamaan"). Ei minua, vaan niitä naisia kohtaan.

        Tuota.. Törmäsin tähän keskusteluun ja mitä pidemmälle luin sitä kiukkuisemmaksi ja surullisemmaksi tulin. Et siis voisi seurustella naisen kanssa, joka on yli 60 kiloinen?! Mielipuoliko olet? Riippuu toki naisen pituudesta, mutta esimerkiksi noin 170-175 senttinen 60-kiloinen on ihan normaalipainoinen! Sä kyllä näemmä kaipaat alipainosia ja lyhyitä keijukaisia-good for you. Mä en kyllä yhtään tajuu sua... Tuli tästä viestiketjusta tosi paha olo. Toivon todella, että 45-kiloinen tyttöystäväsi on täysin terve, herkuttelee oikeasti (ja pitää ne herkut sisällään, eikä oksenna niitä salaa ulos) ja on onnellinen. Hyvää loppuelämää sulleki ja toivon mukaan saat joskus sellasen tällin, että tajuat, kuinka paskamainen ihminen sä olet.


      • -.-
        yyyyyy kirjoitti:

        Uskoni suomalaisnaisten "hoikkuuteen" on niin heikolla pohjalla, että ylipäätänsä mua arveluttaa parisuhde suomalaisnaisen kanssa, oli nainen suhteen alkuvaiheessa miten hoikka tahansa. On erittäin todennäköistä, että muutaman vuoden päästä ei enää ole hoikka, siitä on niin paljon esimerkkejä tässä maassa. Slaavitar tai aasialaistar olisivat siinä mielessä varmempi valinta. Eivät levähdä heti kättelyssä käsiin takuuajan umpeuduttua.

        Jos meinaat, että aasialainen kaunis nainen tuollaiseen iljetykseen retkahtaisi, joka pitää tyttöjä enemmän vuokravideoina,kuin naisina. Hetken kokeillaan ja sitten "palautetaan" kun ei "tuote" ollutkaan sopiva. Suosittelisin melkein ostamaan aseen ja ampumaan itsesi, olisi yksi kusipää vähemmän tässä maailmassa!


      • Aika ohutta...
        yyyyyy kirjoitti:

        Sä oletkin poikkeus sääntöön, erittäin harvinainen sellainen. Se on ihan tutkittu juttu, että suomalaisnaiset levähtävät, ja levähtävät erityisesti parisuhteen aikana. Jos tästä maasta onnistuu hoikan ja hoikkana säilyvän naisen löytämään, niin asiaa voisi verrata lähinnä lottovoittoon. Joillakin onnistaa, mutta itse en rahojani tähän lottoon viitsisi pistää.

        Jos joskus haluan sitoutua vakavasti ja perustaa perheen, niin naisen hankinta Aasiasta tai Itä-Euroopasta on kyllä aika varteenotettava vaihtoehto. Onneksi maailma on mahdollisuuksia täynnä.

        No aasialaisnaisten sekä venäläisnaisten taka-ajatuksenahan on tietysti pysyä hoikkana niin kauan, että saa pyydystettyä sen länsimaalaisen miehen, jolla maksatetaan oma elämä ja hoikkuuden vaaliminen.

        No joo, aasialaisten ruokavalio on luonnostaan sellainen,että lihavuus ei heti kättelyssä uhkaa uutta suhdetta ja venäläisessä kulttuurissa nainen pitää itsensä suht kuosissa miehen rahoilla mahdollisimman pitkään, koska pinnalliset ja perinteiset arvot vallitsee. Mutta kaikista maista löytyy ihan samalla tavalla lihavia ihmisiä ja laihempia ihmisiä, ja iän myötä ihmiset tuppaavat lihomaan, ei se ole mikään suomalainen ominaisuus.


      • TIlastomyyrä
        yyyyyy kirjoitti:

        Sä oletkin poikkeus sääntöön, erittäin harvinainen sellainen. Se on ihan tutkittu juttu, että suomalaisnaiset levähtävät, ja levähtävät erityisesti parisuhteen aikana. Jos tästä maasta onnistuu hoikan ja hoikkana säilyvän naisen löytämään, niin asiaa voisi verrata lähinnä lottovoittoon. Joillakin onnistaa, mutta itse en rahojani tähän lottoon viitsisi pistää.

        Jos joskus haluan sitoutua vakavasti ja perustaa perheen, niin naisen hankinta Aasiasta tai Itä-Euroopasta on kyllä aika varteenotettava vaihtoehto. Onneksi maailma on mahdollisuuksia täynnä.

        WHO:n mukaan Suomessa ei ole yhtään sen lihavampia naisia kuin muuallakaan Euroopassa keskimäärin. Italia, Sveitsi, Romania, Valko-Venäjä, Norja ja muutama muu maa erottuu edukseen. http://apps.who.int/bmi/index.jsp (ks. taulukko BMI females % obese (>=30.0)

        Itä-Euroopasta löydät Euroopan hoikimman tyttöystävän, joka muuttuu Euroopan lihavimmaksi vaimoksi. Tulee ehkä itku lyhyestä ilosta...

        Suomalaiset naiset pysyvät naimisiin mennessään ehkä paremmin lähtötilanteessa kuin kanssasisarensa Euroopassa. Ei tuu ukkomiehelle yhtä pahaa yllätystä...

        NIIN, ja plösöytyy ne miehetkin kun naimisiin pääsevät. Se on nähty.


      • Kaaja itelles vaan
        yyyyyy kirjoitti:

        Sä oletkin poikkeus sääntöön, erittäin harvinainen sellainen. Se on ihan tutkittu juttu, että suomalaisnaiset levähtävät, ja levähtävät erityisesti parisuhteen aikana. Jos tästä maasta onnistuu hoikan ja hoikkana säilyvän naisen löytämään, niin asiaa voisi verrata lähinnä lottovoittoon. Joillakin onnistaa, mutta itse en rahojani tähän lottoon viitsisi pistää.

        Jos joskus haluan sitoutua vakavasti ja perustaa perheen, niin naisen hankinta Aasiasta tai Itä-Euroopasta on kyllä aika varteenotettava vaihtoehto. Onneksi maailma on mahdollisuuksia täynnä.

        Itse syön suruuni, joten jospa te suomimiehet kohtelisitte naisia hyvin vielä papin aamenen jälkeenkin, niin ei tarttis mussuttaa itseään muodottomaksi.


      • Panu.Tu
        Aika ohutta... kirjoitti:

        No aasialaisnaisten sekä venäläisnaisten taka-ajatuksenahan on tietysti pysyä hoikkana niin kauan, että saa pyydystettyä sen länsimaalaisen miehen, jolla maksatetaan oma elämä ja hoikkuuden vaaliminen.

        No joo, aasialaisten ruokavalio on luonnostaan sellainen,että lihavuus ei heti kättelyssä uhkaa uutta suhdetta ja venäläisessä kulttuurissa nainen pitää itsensä suht kuosissa miehen rahoilla mahdollisimman pitkään, koska pinnalliset ja perinteiset arvot vallitsee. Mutta kaikista maista löytyy ihan samalla tavalla lihavia ihmisiä ja laihempia ihmisiä, ja iän myötä ihmiset tuppaavat lihomaan, ei se ole mikään suomalainen ominaisuus.

        Notkea, sorja & kurvikas. Nainen joka katseessaan kutsuu: tule tänne MINÄ imen sinut kuiviin. Ei viisastele, eikä päästele suustaan jonniinjoutavia...tottelee kun käsketään. Avot! (niin ja ei sitä naamaa aina tarvihe kattella!!)


    • Kepuli

      Kaikista vastenmielisintä naisessa on mielestäni huonosti hoidetut hampaat/suu. En tarkoita luonnollisia vikoja vaan suoranaista hoitamatta jättämistä, sellaiset naiset kierrän kaukaa.

    • mies-x

      Känninen nainen on karsee!

    • vato retro

      Semmoiset lasipallot joista ei heijastu minkäänlaista sielunelämää.

    • Rumaa

      On se nyt kumma kun mies sanoo kauniiks mutta ei muuten seksi kelpaa pariin kuukauteen. missä on vika ? :/

      • kobrahousu

        Hän on varmaan niin nössö ,ettei uskalla rohkeasti sanoa,että oletkin ruma ja seksi ei kiinnosta. Tai jos olet kauniskin ,niin joku luonteessa ei sytytä.


      • Lihoo se emäntä
        kobrahousu kirjoitti:

        Hän on varmaan niin nössö ,ettei uskalla rohkeasti sanoa,että oletkin ruma ja seksi ei kiinnosta. Tai jos olet kauniskin ,niin joku luonteessa ei sytytä.

        kuitenkin kun muutavan tenavan väännätte. Mulla meni nelisen vuotta parisuhteessa lihoa yli 40kg. Ihan vitutustani lihoin kun kakaroiden saaminen ja mies vei elämänhalun. Jos nainen on yhtään makean perään niin riskit on olemassa. Vielä villinä ja vapaana kävin joka aamu 2-3 tunnin lenkillä ennen töihin menoa ja katsoin tarkkaan mitä söin. Ja luulenpa, että tämä vitutus ei mene ohi ennen kuin kakarat muuttaa omilleen ja ukko myös.


      • kyllähän naiset sen tiet
        Lihoo se emäntä kirjoitti:

        kuitenkin kun muutavan tenavan väännätte. Mulla meni nelisen vuotta parisuhteessa lihoa yli 40kg. Ihan vitutustani lihoin kun kakaroiden saaminen ja mies vei elämänhalun. Jos nainen on yhtään makean perään niin riskit on olemassa. Vielä villinä ja vapaana kävin joka aamu 2-3 tunnin lenkillä ennen töihin menoa ja katsoin tarkkaan mitä söin. Ja luulenpa, että tämä vitutus ei mene ohi ennen kuin kakarat muuttaa omilleen ja ukko myös.

        että uhkeaa, muhkeaa erittäin kaunista rehevää naista*****
        pelkäävät ÄIJÄT joilla on korkeintaan peukalon kokoinen
        pikku, pikku pikkuinen kikuli!!!


      • perusteella olettaa
        kyllähän naiset sen tiet kirjoitti:

        että uhkeaa, muhkeaa erittäin kaunista rehevää naista*****
        pelkäävät ÄIJÄT joilla on korkeintaan peukalon kokoinen
        pikku, pikku pikkuinen kikuli!!!

        Että suomi on täynnä miehiä joilla on täydellinen kroppa? Kaikilla timmi sixpack ja pakarat joilla murskata vaikka pähkinä ja silti ne on sinkkuja ja ei tunnu kelpaavan kellekään? Ajatella. Täälläkö te kaikki luuraattekin tietokoneen äärellä?

        Mä kun en huomaa nykyään, että juuri kukaan mies olisi hyväkroppainen saatika hoikka. Suurin osa miehistä näyttää olevan vähintään kuudennella kuulla raskaana ja todella moni jo yliviikoillakin oli ikä mikä tahansa. Eikös 70% miehistä ole ylipainoisia tutkimusten mukaan. Mihin pullukkamiehet timmiä naista kaipaa? Mitäs jos vaikka välillä miehet keskittyisi niihin omiin makkaroihinsa.


      • vain pieni osa
        perusteella olettaa kirjoitti:

        Että suomi on täynnä miehiä joilla on täydellinen kroppa? Kaikilla timmi sixpack ja pakarat joilla murskata vaikka pähkinä ja silti ne on sinkkuja ja ei tunnu kelpaavan kellekään? Ajatella. Täälläkö te kaikki luuraattekin tietokoneen äärellä?

        Mä kun en huomaa nykyään, että juuri kukaan mies olisi hyväkroppainen saatika hoikka. Suurin osa miehistä näyttää olevan vähintään kuudennella kuulla raskaana ja todella moni jo yliviikoillakin oli ikä mikä tahansa. Eikös 70% miehistä ole ylipainoisia tutkimusten mukaan. Mihin pullukkamiehet timmiä naista kaipaa? Mitäs jos vaikka välillä miehet keskittyisi niihin omiin makkaroihinsa.

        Meikäläinen ainakin on 175 pitkä ja pananan 92 kiloa, kunnon kaljamaha siis.

        Mutta usko huvikseen että suomessa on hitosti naisia jotka tykkä läskeistä miehistä :)


      • SN40
        vain pieni osa kirjoitti:

        Meikäläinen ainakin on 175 pitkä ja pananan 92 kiloa, kunnon kaljamaha siis.

        Mutta usko huvikseen että suomessa on hitosti naisia jotka tykkä läskeistä miehistä :)

        tuolla painolla ole mikään läski.
        Hiukan kun vielä saat painoa lisää, olet sopivan muhkea ja ihana.
        Miehessä pitää olla halattavaa, ettei tarvitse pelätä tämän särkyvän.


      • Siiriskä
        Lihoo se emäntä kirjoitti:

        kuitenkin kun muutavan tenavan väännätte. Mulla meni nelisen vuotta parisuhteessa lihoa yli 40kg. Ihan vitutustani lihoin kun kakaroiden saaminen ja mies vei elämänhalun. Jos nainen on yhtään makean perään niin riskit on olemassa. Vielä villinä ja vapaana kävin joka aamu 2-3 tunnin lenkillä ennen töihin menoa ja katsoin tarkkaan mitä söin. Ja luulenpa, että tämä vitutus ei mene ohi ennen kuin kakarat muuttaa omilleen ja ukko myös.

        kiittää kohtalotoveri siiri


      • vitsi...
        perusteella olettaa kirjoitti:

        Että suomi on täynnä miehiä joilla on täydellinen kroppa? Kaikilla timmi sixpack ja pakarat joilla murskata vaikka pähkinä ja silti ne on sinkkuja ja ei tunnu kelpaavan kellekään? Ajatella. Täälläkö te kaikki luuraattekin tietokoneen äärellä?

        Mä kun en huomaa nykyään, että juuri kukaan mies olisi hyväkroppainen saatika hoikka. Suurin osa miehistä näyttää olevan vähintään kuudennella kuulla raskaana ja todella moni jo yliviikoillakin oli ikä mikä tahansa. Eikös 70% miehistä ole ylipainoisia tutkimusten mukaan. Mihin pullukkamiehet timmiä naista kaipaa? Mitäs jos vaikka välillä miehet keskittyisi niihin omiin makkaroihinsa.

        Niin kuudennella kuulla ovat raskaana, ja ilmeisesti synnyttävät norsun, kun kärsä jo näkyy... ;)))))


      • osuit
        perusteella olettaa kirjoitti:

        Että suomi on täynnä miehiä joilla on täydellinen kroppa? Kaikilla timmi sixpack ja pakarat joilla murskata vaikka pähkinä ja silti ne on sinkkuja ja ei tunnu kelpaavan kellekään? Ajatella. Täälläkö te kaikki luuraattekin tietokoneen äärellä?

        Mä kun en huomaa nykyään, että juuri kukaan mies olisi hyväkroppainen saatika hoikka. Suurin osa miehistä näyttää olevan vähintään kuudennella kuulla raskaana ja todella moni jo yliviikoillakin oli ikä mikä tahansa. Eikös 70% miehistä ole ylipainoisia tutkimusten mukaan. Mihin pullukkamiehet timmiä naista kaipaa? Mitäs jos vaikka välillä miehet keskittyisi niihin omiin makkaroihinsa.

        Kyllä Treffien profiileissa ainakin näkee paljon valokuvia, joissa miehet ovat kuitenkin rastineet kohdan rumiinrakenne normaali tai urheilullinen. Kuva kertoo silti aivan muuta. Teepäs sama naisena,niin vastauksia ei kyllä tule!!! Minä olen käyttänyt vaihtoehtoa pyöreä. Hiljaista pakkaa olemaan....rehellisyys maan perii joo. Ja jää yksin maanpäälle, kun me kuollaan sukupuuttoon :D


    • ei muuta

      Ei ole rumia naisia, silloin on vain ollu liian vähän viinaa :)

      Mielestäni ei ole rumia naisia. Kyse on enemmänkin kokonaisuudesta ja ennen kaikkea luonteesta ja käytöksestä. Vaikka olisi kuinka missin mitoissa ja hyvä iho yms, niin omituinen käyttäytyminen voi muuttaa kokonaisuuden ihan joksikin muuksi.

      Missit ovat muutenkin hyvä mallli siitä miten paljon käyttäytymisen muuttuminen ja itsevarmuuden lisääntyminen muuttaa ihmistä, sillä kruunua luovuttava edellinen missi on lähes poikkeuksetta aina kauniimpi ja seksikkäämpi kuin uusi nuori kruunattava missi, vaikka tuskin missit muuttuu vuosi vuodelta rumemmiksi.

    • karsee...

      Yritin miettiä että mikä olisi naisessa vastenmielisintä ja kyllä se ehdottomasti tupakille haiseva lumppu.

    • nainen?

      Totta, kauneus on katsojan silmässä.

      Minulle on moni sanonut, että olen kaunis. Vähintään yhtä moni on päin naamaa sanonut rumaksi. Olen pullukka, mutta olin jo ennen nykyistä parisuhdettani, joka on kestänyt 15 vuotta. Mieheni rakastaa minua ja minä miestäni, vaikka ei hän olekaan ulkoisesti sellainen josta nuorena likkana unelmoin. Yhtäkään piirrettä en hänessä silti vaihtaisi.

      Onneksi ihmiset arvostavat toisessa erilaisia asioita, sillä taataan että jokaista varten on joku tällä pallolla!

      Yyyy:n hoikka naisihanne herättää monissa ärsytystä, mutta itse ajattelen hänellä olevan siihen täysi oikeus ja että ei se ole minulta pois; eiköhän tässä maailmassa ole omaksi tarpeekseni myös niitä jotka pitävät juuri minunlaisestani pullukasta :) Siihen riittää vain yksi ihminen. En itsekään pidä ihan kaikentyyppisistä miehistä, esimerkiksi "miehekkäät" miehet eivät herätä minussa kuin tilapäistä kiinnostusta, itse pidän kilteistä nallukoista. Näille miehekkäille riittää kyllä vientiä ihan minun mielipiteistäni riippumatta, niin myös lihavilla / laihoilla / isonenäisillä / pieninenäisillä / leveäsuisilla / ruskeatukkaisilla jne.

      Uskallan väittää, että yksikään nainen taikka mies pelkän ulkonäön perusteella jää ilman puolisoa.

      Itse asiassa kun tuolla ihmisten ilmoilla liikkuu ja nostaa nokkansa asfaltista, niin ei ainuttakaan sellaista ihmistä tule vastaan, josta ei jotain hyvää sanottavaa löytyisi! Vai onkohan tämä vaan asennekysymys?

      Tosin viikonloppuna sattui yksi huvittava juttu. Olin tyttäreni kanssa huotsikalla kahvilla. Siellä oli semmoinen humalainen mies, kaljuun päälakeen asti tatuoitu, lötkötti penkillä ja lappoi puuroa naamaansa niin että joka toinen lusikallinen valui suusta takaisin lautaselle. Tämä luomakunnan kruunu tokaisi meistä tyttöystävälleen puuro suusta roiskuen että "vittu minkä näköisiä ämmiä".
      Tästä ihmisestä minun on kyllä hyvin vaikeaa löytää mitään kaunista, mutta asennekysymys sekin.

    • mun mielestä.

      Nainen joka ei ole kiinnostunut himpun vertaa omasta olemuksestaan ja tyylistään. Siis siten että olemus ja tyyli poikkeavat räikeästi samanikäisten naisten joukosta.

      Ruman naisen olemus on nuhjuinen. Vaatteet kirpparilta, ei meikin meikkiä naamassa ikinä, huono iho ja likainen tukka hätäisesti ponnarille sutaistu. Siis aina ja joka tilanteessa (koska sisäinen kauneus ratkaisee )

      Ruman naisen kanssa ei kehtaa päiväsaikaan julkisilla paikoilla liikkua. Ei ainakaan käsi kädessä.

      • marimekkojaonkirppiksel

        Kirppiksiltä oikeasti löytää laadukkaita vaatteita edullisesti. Nuhruiselle ei kelpaa kirppikseltä merkkivaatteet, hän ostaa ne uusina halpistavarataloista ja luulee saavansa parempaa laatua kuin kirppiksiltä.


      • niinpä niin

        Kirpparilta voi löytyä nättejä vaatteita, ei niissä lue KIRPPUTORI. Huono iho voi olla arka paikka asianomaiselle, mutta likaiseen tukkaan voi itse vaikuttaa ;)

        Mutta ymmärsin pointsin.


    • naisen mielipide

      Jotkut ovat isoina naisina reheviä ja muodokkaita,mutta sairaalloinen lihavuus on torjuvan näköistä.Sen sijaan joku numero painossa saattaa olla vain numero.Itse 45kg ja alipainoinen,kehoitettu syömään riittävästi!

    • hiaa

      Mauton , äänekäs, tupakoiva persettä kaivava läskipulla. oletko sä läskipulla?

    • nainen, joka

      ei pidä huolta ulkonäöstään muuten kuin ahmimisen osalta! Silmät eivät saa olla ohimoilla. Pituutta täytyisi olla n.170cm, ja painoa max 60kg. Nainen ei saa olla kalju, se on lesbojen tunnusmerkki.

      • komea mies

        Ruma nainen on aina jos on ylipainoinen, siilitukka, hiljainen, vakava luonne, silmälasit (joskus voi sopia), nörttimäinen, ei mitään asennetta, kilometrin päähän näkyvä huono itsetunto, alle 155 cm pituutta

        Rumilta naisilta että miehiltä pitäis kieltää lisääntyminen.

        Kasvon piirteistä epäviehättiviä ovat pyöreät possumaiset kasvot, miehiset kasvon piirteet, esim miehinen nenä ja leuka. Pottunenä myös helvetin ruma............ Kasvojen tulee olla kapeat ja symmetriset, nenän siro ja naisellinen. Mielellään tervä nenä, kuin pottu. hiusten tulee olla vahvat ja tuuheat, ei maantien väriset.


    • minäkin tähän

      joku kirjoitti, että 40kilonen voi olla seksikäs, kun luut muovaavat kurvit ja läski peittää ne. millä ihmeen planeetalla tyyppi heilu-varmaan oli anorektikko doris. kyllä ne kurvit tulevat naiselle ominaisesta kehon rasvasta. naiselle siis on ominaista kehon rasvapitoisuus-korkeampi kuin miehillä. naisen elimistö on tehty kasvattamaan jälkeläistä sisällä. rasvaprosentti on aina suurempi kuin miehellä.

    • ala miettimään

      vaan alat miettiä.

    • mao tse tung

      Kaikki alle satakiloiset

    • Mielipiteen ilmaisij

      Jos naisella on hiusraja huomattavan korkealla, hän on auttamatta ruma. Sitä ei mikään pelasta.

      Myös liian pieni leuka häiritsee.

      Nuo nyt ovat sellaisia piirteitä, jotka auttamatta pilaavat naisen ulkonäön.

    • tyhmhmmmh

      Monet eivät halu nainen joka painaa yli 60????? mä en ainakaa halu olla joku anorektiikko. (liottelin).

      Miehet eivät tiedä sitä että niiten tyttöystävät hujjaavat, monet heistä painavat noin 63kg

    • Noin vain

      Lihava nainen on ruma.

      Muuten vaikea sanoa mitään selvää rajaa minkä kokee "rumaksi".

      • naisihmeinen vm-80

        Itse olen n.150cm ellen ihan tasan painan n. 40-43kg vuodenajasta ja elämänrytmistä riippuen, enkä ole anoreetikko. Syön siis todella paljon. Geenit nyt vaan on sellaiset, ettei kiloja tule ainakaan tässä iässä vielä. Olen hoikka, mutten mikään ruipelo. b-kupit löytyy ja vähän takalistoakin. Tuo paino on ihan normaali tällaiselle lyhyelle naishenkilölle, vaikka muutaman kilon voisin ottaa vielä mielelläni lisää. Jos painaisin n. 50kg tässä iässä tällä vartalolla olisin todennäköisesti lievästi ylipainoinen, mikä ei kyllä itseäni haittaisi.

        Itseäni harmittaa kyllä tuo miesten melko yleinen suhtautuminen ylipainoisuuteen sinäsnsä, kun itse näen lievästi ylipainoiset naiset ihan kivannäköisinä. Juu ja olen ihan hetero, mutta tunnistan kyllä omasta mielestäni kauniin naisen. Eri asia on toki sairaalloinen lihavuus.

        Loppujen lopuksi kauneus on kyllä sisäistä kauneutta. Omat ex:t ja nykyinen ovat kyllä hurmanneet minut ihan muilla avuilla kuin ulkonäöllä. Omasta mielestä ns. hyvännäköiset miehet nyt on vaan hyvännäköisiä, mutteivät ole säväyttäneet sen enempiä ulkoisenavun takia. Mulle hyvännäköinen kyllä on aina enemmän merkinnyt persoonnallisen näköistä kuin perinteistä tummat silmät ja ruskeatukka ja treenattu vartalo.


      • Noin vain
        naisihmeinen vm-80 kirjoitti:

        Itse olen n.150cm ellen ihan tasan painan n. 40-43kg vuodenajasta ja elämänrytmistä riippuen, enkä ole anoreetikko. Syön siis todella paljon. Geenit nyt vaan on sellaiset, ettei kiloja tule ainakaan tässä iässä vielä. Olen hoikka, mutten mikään ruipelo. b-kupit löytyy ja vähän takalistoakin. Tuo paino on ihan normaali tällaiselle lyhyelle naishenkilölle, vaikka muutaman kilon voisin ottaa vielä mielelläni lisää. Jos painaisin n. 50kg tässä iässä tällä vartalolla olisin todennäköisesti lievästi ylipainoinen, mikä ei kyllä itseäni haittaisi.

        Itseäni harmittaa kyllä tuo miesten melko yleinen suhtautuminen ylipainoisuuteen sinäsnsä, kun itse näen lievästi ylipainoiset naiset ihan kivannäköisinä. Juu ja olen ihan hetero, mutta tunnistan kyllä omasta mielestäni kauniin naisen. Eri asia on toki sairaalloinen lihavuus.

        Loppujen lopuksi kauneus on kyllä sisäistä kauneutta. Omat ex:t ja nykyinen ovat kyllä hurmanneet minut ihan muilla avuilla kuin ulkonäöllä. Omasta mielestä ns. hyvännäköiset miehet nyt on vaan hyvännäköisiä, mutteivät ole säväyttäneet sen enempiä ulkoisenavun takia. Mulle hyvännäköinen kyllä on aina enemmän merkinnyt persoonnallisen näköistä kuin perinteistä tummat silmät ja ruskeatukka ja treenattu vartalo.

        "Itseäni harmittaa kyllä tuo miesten melko yleinen suhtautuminen ylipainoisuuteen sinäsnsä, kun itse näen lievästi ylipainoiset naiset ihan kivannäköisinä."

        Sinä et joudu olemaan heidän kanssaan.
        Miehenä en näe niitä kivannäköisinä todellakaan.

        Jos on läskiä siitä pääsee kyllä eroon.


      • fhmfhmhf
        naisihmeinen vm-80 kirjoitti:

        Itse olen n.150cm ellen ihan tasan painan n. 40-43kg vuodenajasta ja elämänrytmistä riippuen, enkä ole anoreetikko. Syön siis todella paljon. Geenit nyt vaan on sellaiset, ettei kiloja tule ainakaan tässä iässä vielä. Olen hoikka, mutten mikään ruipelo. b-kupit löytyy ja vähän takalistoakin. Tuo paino on ihan normaali tällaiselle lyhyelle naishenkilölle, vaikka muutaman kilon voisin ottaa vielä mielelläni lisää. Jos painaisin n. 50kg tässä iässä tällä vartalolla olisin todennäköisesti lievästi ylipainoinen, mikä ei kyllä itseäni haittaisi.

        Itseäni harmittaa kyllä tuo miesten melko yleinen suhtautuminen ylipainoisuuteen sinäsnsä, kun itse näen lievästi ylipainoiset naiset ihan kivannäköisinä. Juu ja olen ihan hetero, mutta tunnistan kyllä omasta mielestäni kauniin naisen. Eri asia on toki sairaalloinen lihavuus.

        Loppujen lopuksi kauneus on kyllä sisäistä kauneutta. Omat ex:t ja nykyinen ovat kyllä hurmanneet minut ihan muilla avuilla kuin ulkonäöllä. Omasta mielestä ns. hyvännäköiset miehet nyt on vaan hyvännäköisiä, mutteivät ole säväyttäneet sen enempiä ulkoisenavun takia. Mulle hyvännäköinen kyllä on aina enemmän merkinnyt persoonnallisen näköistä kuin perinteistä tummat silmät ja ruskeatukka ja treenattu vartalo.

        No ei 150/40 mikään anorektikko olekaan, varsin hoikka kylläkin...


      • ytimekkäästi
        Noin vain kirjoitti:

        "Itseäni harmittaa kyllä tuo miesten melko yleinen suhtautuminen ylipainoisuuteen sinäsnsä, kun itse näen lievästi ylipainoiset naiset ihan kivannäköisinä."

        Sinä et joudu olemaan heidän kanssaan.
        Miehenä en näe niitä kivannäköisinä todellakaan.

        Jos on läskiä siitä pääsee kyllä eroon.

        "Sinä et joudu olemaan heidän kanssaan.
        Miehenä en näe niitä kivannäköisinä todellakaan.

        Jos on läskiä siitä pääsee kyllä eroon."

        Hyvin sanottu ja niin se on, että lievä ylipaino on helppo pudottaa muuttamalla ruokavaliota tai vähentämällä siiderin litkimistä, jos tosissaan haluaa. Itse olen hoikka ja pidän hoikista naisista. Jos se tekee minusta pinnallisen, niin tehköön.


    • sgh,gsjm

      ratkaisee millainen ihminen viehättää, ja siihen kuuluu monta asiaa, kuten ryhti jne. , mut 2 luotaantyöntävintä seikkaa ovat minulle liiallinen laihuus (painoindeksi alkaa mennä alle 20:n) ja pitkä leuka

    • pitkätytsy

      Oon 177 pitkä ja painan 72 kiloo ja kuppi on D. En taida täyttää monen kirjoittajan ihannenaisen ehtoja mutta pidän itseäni ihan sopivana.

      • sgh,gsjm

        Ainakin ulkoisesti oisit just mun ihannenainen, kupin ei kyl välttämättä tarviis olla niinkään iso :)


      • kissssa92
        sgh,gsjm kirjoitti:

        Ainakin ulkoisesti oisit just mun ihannenainen, kupin ei kyl välttämättä tarviis olla niinkään iso :)

        kaikilla on oma mieli pide.. sisin on tärkeä eikä se ulkonäkö sisimpään rakastutaa ulkokuoreen ihastutaan niin se menee jo sjätkä haluu tiukan naisen silloin pitäää mennä venäjän rajalle siellähän niit on tai viroo kaikki naiset on kauniita itse olen hoikka 158 kg painan ja olen musta hiuksinen ja se tukkka mikä siinä kiehtoo on hyvä vaikka on karvoja on päässä kuhan ei oo ihan homer !!!! voikaa naiset hyvin


      • kisssssa92
        kissssa92 kirjoitti:

        kaikilla on oma mieli pide.. sisin on tärkeä eikä se ulkonäkö sisimpään rakastutaa ulkokuoreen ihastutaan niin se menee jo sjätkä haluu tiukan naisen silloin pitäää mennä venäjän rajalle siellähän niit on tai viroo kaikki naiset on kauniita itse olen hoikka 158 kg painan ja olen musta hiuksinen ja se tukkka mikä siinä kiehtoo on hyvä vaikka on karvoja on päässä kuhan ei oo ihan homer !!!! voikaa naiset hyvin

        siis tarkoitin että olen 158 pitkä ja painan 58kg kylläpä tuli moka huhuhu


      • 35vneitsyt
        kissssa92 kirjoitti:

        kaikilla on oma mieli pide.. sisin on tärkeä eikä se ulkonäkö sisimpään rakastutaa ulkokuoreen ihastutaan niin se menee jo sjätkä haluu tiukan naisen silloin pitäää mennä venäjän rajalle siellähän niit on tai viroo kaikki naiset on kauniita itse olen hoikka 158 kg painan ja olen musta hiuksinen ja se tukkka mikä siinä kiehtoo on hyvä vaikka on karvoja on päässä kuhan ei oo ihan homer !!!! voikaa naiset hyvin

        Eipä anneta tutustua sisimpään, kun olen kuulemma vitun ruma apina. Pakko olla vaan yksin...


    • rumi´lus

      Mä valitsen aina ruman miehen niin saan pitää sen yksin itselläni. Opetan sen hyväksi ja sisäsiistiksi, elämä on siten helpompaa.
      Miehet valitsee kauniita naisia, koska ei tarvi naista elämiseen (siihen heillä on mies-ystävänsä

      • rumi´lus

        Miten se tolleen kesken jäi? Tässä on loputkin.
        Mä valitsen aina ruman miehen niin saan pitää sen yksin itselläni. Opetan sen hyväksi ja sisäsiistiksi, elämä on siten helpompaa.
        Miehet valitsee kauniita naisia, koska ei tarvi naista elämiseen (siihen heillä on mies-ystävänsä


      • rumilllus
        rumi´lus kirjoitti:

        Miten se tolleen kesken jäi? Tässä on loputkin.
        Mä valitsen aina ruman miehen niin saan pitää sen yksin itselläni. Opetan sen hyväksi ja sisäsiistiksi, elämä on siten helpompaa.
        Miehet valitsee kauniita naisia, koska ei tarvi naista elämiseen (siihen heillä on mies-ystävänsä

        Mä valitsen aina ruman miehen niin saan pitää sen yksin itselläni. Opetan sen hyväksi ja sisäsiistiksi, elämä on siten helpompaa.
        Miehet valitsee kauniita naisia, koska ei tarvi naista elämiseen (siihen heillä on mies-ystävänsä


      • rumilllus
        rumilllus kirjoitti:

        Mä valitsen aina ruman miehen niin saan pitää sen yksin itselläni. Opetan sen hyväksi ja sisäsiistiksi, elämä on siten helpompaa.
        Miehet valitsee kauniita naisia, koska ei tarvi naista elämiseen (siihen heillä on mies-ystävänsä

        Sori en saa ajtusta loppuun
        Mutta tuskin se niin tärkeä olisi ollutkaan.


    • rumillus

      Mä valitsen aina ruman miehen niin saan pitää sen yksin itselläni. Opetan sen hyväksi ja sisäsiistiksi, elämä on siten helpompaa.
      Miehet valitsee kauniita naisia, koska ei tarvi naista elämiseen (siihen heillä on mies-ystävänsä

      • kfekfek

        Sellaiset naiset on rumii jotka tuo ulkoisuudeltaan tai käytökseltään mieleen jonkin, esimerkiksi jonkin sortin hylkeen, hevosen, aasin, mäyrän, kirjastorotan tai valaan. Nainen on aina ulkoisesti riittävä, jos hänen siluetistaan jo näkee, että hän on sulavalinjainen ihminen, eikä lähemmäs Kainuulaista metsänpeikkoa. Kuitenkin se naama myös ratkaisee, esimerkiksi hörökorvat yhditettynä sian nenällä ja pienillä silmillä, sekä yhdistyneillä kulmakarvoilla on aina merkki rumasta naisesta, vaikka kuinka hänen kroppansa olisi kuin mallilla. Naama ei kellään ole täydellinen, mutta normaalilla naisella nenä on ihmismäinen, ei hörökorvia ja kulmakasvat on vähintään nypitty kauniiksi, jos ne eivät sitä muutoin sitä vastaisi.


    • fgfdgdfgd

      no mä voin ihan rehellisesti sanoa etten ole koskaan nähnyt yhtään rumaa ihmistä, kasvoista.

      mutta pakko myöntää että lihavuus ei oikein hivele mun silmää, koska on epäterveellistä olla lihava. tarkotan sairaalloisen lihavaa, en esim. semmosta joka on 170cm pitkä ja painaa 90kg. vaan paljon pahempaa. ehkä johtuu siitä, että suvussa on eräs tälläinen, musta on aina niin surullista nähdä hänet..oon koettanu puhua hänellle, lähtis vaikka lenkille mun kanssa, mut vaan suuttuu.. vaikka mä aattelen hänen terveyttä!

      ja hei, toivottavasti on tsoukki noi ett nainen ei saa painaa yli 55kg. mut jos on yli 170cm pitkä, niin silloin on anorektikko jos painaa alle 55kg! mut entäs semmonen neiti joka on 150cm pitkä, sehän on jo hieman ylipainoinen jos painaa 55kg.

      • loppuotuloillaan

        Et siis minua ole nähnyt, olen kuulemma rumin ikinä. Sitten vielä vittuilllaan et miks miulla ei oo naista :/


      • 115
        loppuotuloillaan kirjoitti:

        Et siis minua ole nähnyt, olen kuulemma rumin ikinä. Sitten vielä vittuilllaan et miks miulla ei oo naista :/

        Pyh et varmana oo ruma.


    • Lyhyesti

      on just sellanen kuin mä olen. Läski ja vanha ämmä. Täytän kaikki ruman naisen kriteerit, paitsi en juo, enkä polta.

      • kokemus jyllää

        vähemmän kaunis mies on hyvä sängyssä koska hän joutuu tekemään töitä saadakseen ja pitääkseen naisen itsellään.
        KOkmusta on oikeasta adoniksesta joka ei liikoja välitellyt naisen tarpeista.

        Nykyinen vähemmän hyvännäköinen on naisen unelma. Palvelee, passaa ja pussaa, iloinen, hyvällä huumorilla ja tosi valkeilla hampailla ja muutenkin hyvillä varustuksilla varustettu mies. AHH ja nainen nauttii


      • ruma kuin....

        Mä olen ruma. Mussa kaikki on rumaa, ei mitään nättiä tai kaunista. Kai mulle olisi joku joskus löytynyt jos olisin ollut edes ihmisen näköinen. Nyt vanhetessa rumuus on lisääntynyt. Hyvä ett kännyköissä on kamera, aina välillä voi ottaa omasta naamasta kuvan ettei se karu totuus vaan pääse unohtumaan itseltä :)


    • Ruma 12 vuotias

      Rumaksi voisi kuvitella minua. Huono iho, LIIAN miehekkäät kasvot, luut näkyvät, liian pitkä jne.
      PS: Olen 12 vuotias.

      • näin se on

        jotkut supermallit ovat olleet suorastaan rumia lapsina


    • ei siankärsää

      pieni nenä jossa sieraimet osoittavat suoraan eteenpäin on ällöttävä ... järkyttää kun katsoo toista kasvoihin niin näkee suoraan sen nenäonteloihin tjsp ....

      • JUHIOcd

        Itse olen selvästi keskivertoa komeampi mies, joka saa jatkuvasti kehuja. kuitenkin, mitä tulee naisihanteeseeni, niin se ei ole yhtäkuin muovinen barbie. Itseäni kiinnostaa eniten naisessa se silmien tuikkiva iloinen pilke ja avoin, älykäs, sielukas, lämmin luonne, johon rakastua. Kropan pikkuvioilla ei ole väliä, mutta olen hyvin kriittinen naisen luonteen suhteen. UlkonäköKIN toki vaikuttaa, mutta riittää vallan mainiosti jo, että nainen on siedettävän näköinen. Pienet mahanpömpön alut, pari finniä jossain, erikoinen nenä, pari läiskää selluliittia tai vaikkapa hiusten vahvuus on vain toissijainen seikka, ja saattavat olla vain positiivisia ominaisuuksia. Jos nainen olisi liian täydellinen, ilma vikoja, hänessä ei olisi mitään kiihottavaa, asioita joihin kiinnittää päähänpintymämäisesti huomiota, jopa lievää inhoa, samalla kun luonne on mitä ihanin. Tällöin syntyvät ainakin minulla ne voimakkaimmat tunteet naiseen. Lievä epätäydellisyys on vain hyvä asia kropassa, mutta tottakai selvä ylipaino ja selvästi yleisen mittapuun mukaan ruman näköiset eivät kiinnosta. Mutta eniten tosiaan se naisen luonne vaikuttaa. Tyhjäpääbarbi, tosikko, ylipinnallinen ja se onneton nurkassa itsesääliissä rypevä minkä tahansa näköinen nainen ovat ne mitä vältän. Onni ei synny ihan pelkästä ulkoisuudesta.


    • Armo Murhia

      1. Voimakkaasti miehiset kasvonpiirteet haittaavat ainakin minua. On kyllä miehiä, joista tämäkin on kiihottavaa.

      2. Loputon viinan latkiminen ei ole naisellista, vaikka se ehkä suhteen alussa saattaakin "helpottaa" asioita.

      3. Ketjupolttajat käyvät ennemmin tai myöhemmin hajuaistin päälle, vaikka muuten olisivat kuinka ihania. Maistuvat sitäpaitsi tuhkakupilta niin ylä- kuin alapäästäänkin.

      4. Ilkeät, happamat, kitkerät, kostonhimoiset ja agressiiviset täryjyrät ovat rumia, olipa naama kuinka nätti tahansa. Ei simmoista kukaan kestä.

      5. Epäluuloiset naiset menettävät viehätyksensä äkkiä. Jos koko ajan pitää miehen olla todistamassa jotain, on suhde väärällä pohjalla. Ei kukaan kestä, valitan.

      6. Vehkeilevät, juonittelevat ja epäluotettavat naiset. Jos ihminen puukottaa selkään toisia naisia, kohta on kyllä miehenkin vuoro saada osansa.

      7. Naiset, joita ei saa onnelliseksi kuin rahalla ja tavaralla. Ei semmoinen miestä tarvitse, vaan omaisuutta. Hankkikoon itse.

      Kuulostaako hassulta? Naiseuden 7 kuolemansyntiä. Vielä hassumpaa on, että suurin osa näistä on miehessä esiintyessään naisten mielestä vähintäänkin siedettäviä, jopa alitajuisesti toivottavia ominaisuuksia. Minun siis täytyy olla oikeassa.

      • nh

        No juoruilulle en mahda mitään :D Ja näyttää se olevan muidenkin naisten piirre... Aina tulee sönkättyä asioista 1000000 kertaa ympäri ämpäri ja uudestaan.


    • jokuuuuuu

      En lukenut viestiketjua loppuun. Syy: osa teistä on täysiä idiootteja.
      Naisen pitäis painaa alle 50 kiloo?? Haloo, maa kutsuu! Te sairastutatte naiset anoreksiaan noilla puheilla. Eipä siinä mtään. Sittenpähän kaikki naiset kuolevat nälkään ja teiän miesten ei tarvi niitä enää kattella...
      Ite sairastin anoreksiaa ja painoin 37kg ja pituutta oli 165cm. Eräs kaverini painoi 29kg 158cm pituudessa. Ei ollut kaunista kateltavaa se ja luut eivät kyllä tehneet kurveja, niinku joku täällä viisasteli. No, mun piti sitten painaa siinä 165cm pituudessa vähintään 47kg. Silloin painon/pituus suhde oli -10 eli tosi vähän. Mulle jäi anoreksiasta sydänvika ja muutakin, joten siinä teille laihanihannoitsijat. Tyhmiä ootte!

    • 30vee

      "Vehkeilevät, juonittelevat ja epäluotettavat naiset. Jos ihminen puukottaa selkään toisia naisia, kohta on kyllä miehenkin vuoro saada osansa."

      toi on erittäin hyvä

      valehteleva nainen on suuri turn-off. itseään heikommassa asemassa olevien pilkkaaminen on kamalaa naisen harrastamana. mitä vielä? no kaikki väkivaltaisuus ja rikollisuus. hyi saatana. poikkeavien paheksunta sekä rasismi aivan karmiva piirre. tyhmyys. se on paha kans. kiroilukaan ei kiihota.

      joku paino tai "rumat" kasvot on aika pikkujuttui tommoseen verrattuna.

    • minä vaan

      mä vihaan tätä suomi24 tääl ei osata keskustella asiallisesti vaa ain tulee näit vitun lapsellisii provo viestei

    • ...

      ^

    • Eki2-

      Niin onhan tämä varsin surullista, että ihmiset ovat näin ivallisia toisilleen, heikkoja ihmisiä. Toinen toiselleen tuntemattomalle, kun toinen aloittaa toinen lisää vettä myllyyn ja pistää paremmaksi.

      Lienee selvää, että useammalla näistä poloisista on ongelma, pään sisällä.

    • 14v punkkarityttö

      eli mä oon sit helvetin ruma ja läski näitten keskustelujen mukaan....
      mulla nimittäin on huono iho koska mulla on akne ja sille en voi mitään, se kulkee suvussa ja oon varmaan myös oksettavan näkönen koska mulla on irokeesi... ja oon varmasti oksettavan läski koska mun pituus on 154cm ja paino 62 kg......... ja laihduttaminen ei toimi ja se vituttaa...haluisin laihtuu ainakin 10 kiloo.......... noi asiat selittää sen oon sinkku...

      • ghfgjhkfh

        ei näil palstoil kande kauneusvinkkejä hakea,tääl hengaa vaan älykääpiöt jotka ei tiedä mistää mitää=)


      • Savon neito

        punkkarityttö 14 v: sympatiani sulle: olen kärsinyt itse aknesta. Tuossa iässä hormonit jylläävät eikä pieni ylipaino haittaa. Voit kuitenkin viilata elintapoja sellaiseen suuntaan, joka luultavasti lievittää aknetta sekä muovaa kehoa kauniiksi. Eli vinkkinä: jätä kaikki makea pois (ainakin aluksi, että iho rauhoittuu; myös makeat hedelmät, mehut, limsat), maitotuotteista nauti vain maustamattomia jugurtteja (voit maustaa itse marjoilla, pähkinöillä ja siemenillä), älä napostele, vaan syö kunnollista ruokaa. Rajoita riisin (syö mieluiten kokojyväriisiä), perunan, leivän määrää ja ota lautaselle reilusti salaattia ja proteiinipitoista. Tee viikoittain vähintään neljä 1-2-tunnin kävely/juoksulenkkiä ja voimistele. Mutta älä tee laihduttamisesta/itsesi kunnostamisesta elämäsi tärkeintä asiaa: valitse suuntaviivat, joita noudatat, ja keskity sitten kaikkeen muuhun: ystäviin, kouluun, harrastuksiisi jne. Irokeesitukka voi olla upea - varsinkin punkkaripojan mielestä! Tsemppiä!


    • JEEES!! :)

      Härreguud, olen siis lähes täydellinen miesten mielestä, mutta silti olen sinkku! En mikään supersöpö naamasta, mutta 169/60. Rehellinen, raitis, enkä tupakoi.. ;D

    • Nähnyt jo kaiken

      Kauniit naiset on nirppanokkia ja luulee että maailma pyörii niiden ympärillään ja rumat lihavat on muuten mulkkuja = todiste on naapurissa

    • kotyrtepkmaäö

      Kaikki naiset ovat rumia,koska heidän jalkovälinsä on TOSI ruma.

    • jfn

      Näin ruman naisen tässä muutama päivä sitten. Hänellä oli kaksoisleuka lyhyellä kaulalla ja lihaniskalla, vaikka oli muuten hoikka. Perse oli lattana lauta, joka oli yhtä jalkojen kanssa. Hänellä oli leveä naama ja siniset pienet siansilmät syvällä päässä. Nenä oli pieni sian töpselikärsä. Rinnat olivat isot, mutta koko kropan yleisilme oli löysä. Tietääkseni hiljainen erakkoluonne. Ruma oli kuin mikä kaikin puolin, eli erittäin epäkiinnostava nainen tutustumisen kannalta. Treenaisi vaikkapa kroppansa katseltavan näköiseksi.

      • ihan ku mä

        Tuo oli melkein kuin musta kirjoitettu, paitsi en ole hoikka. Kaksoisleuka löytyy,leveä naama,pienet siansilmätkin,riippurinnat,kroppa on löysä kuten takapuolikin. Hiljainen ja erakkoluonne sekin täsmää. Erakoksi muuttunut, kun ei kukaan halua olla oikeasti missään tekemisissä näin vastenmielisen näkösen ja olosen ihmisen kanssa. Eikä mussa ole mitään minkä takia kukaan ikinä haluais tutustua muhun. Eikä näin karseesta saa edes treenaamalla katseltavan näköistä.


    • näi se o

      se on vaan et laihat naiset saa laihat miehet.

      • isonainen45

        ei ole totta:) Olen iso nainen 179cm ja painoakin 85kg, alapainotteinen malli:) reittä ja takapuolta löytyy. Minulla on kuitenkin hoikka mies, timmi ja treenattu. Hän ei ota ongelmaa kiloistani vaan rakastaa minua näin ja nauttii vartalostani. Itse haluaisin laihtua, mutta jos laihdun alle 75 niin en näytä kivalta vaan pystyyn kuivaneelta ja kolholta, kokeiltu on. En hylly vaikka kiloja onkin. Mielestäni olen nätti ja seksikäs , naiselliset vaatteet on ihania vaikka mikään levis peppu en olekkaan:)). Meitä on moneen junaan kaikilla on makunsa. Valitettavasti moni menettää itsetuntonsa kovien kriitikkojen takia, se on turhaa. Olkaa ylpeitä vartaloistanne:))


      • nii se tuppaa olemaa

        Kyllä se totta on että laihat naiset saa laihat miehet. Vaikka olis varattu laiha nainen ja toinen olis se vapaa tuhtityttö, niin kumman se laiha mies haluaa, ei taida olla vaikea arvata ;) . Mitäpä tuota totuutta kieltämään, laihat miehet kelpuuttavat vain laihat naiset ja läskit saa kuulla irvailuja, niin se menee, vai mitä miehet :)


    • Savon neito

      Eräässä tapauksessa, jossa miehelle naisen hoikkuus oli ensiarvoista, sillä oli traagiset seuraukset. 34-36 -kokoa oleva vaimo tuli raskaaksi, ja mies vahti silmä kovana, ettei nainen paisuisi kokoa 36 suuremmaksi, mikä tarkoitti ankaraa syömisen rajoittamista (raskaus vaatii kymmeniätuhansia kaloreita). Lapsi kuoli naisen kohtuun.
      Olin juuri ensimmäistä kertaa käymässä Pietarissa: siellä on monennäköisiä naisia, mutta nuoret ovat keskimäärin hyvin hoikkia ja satsaavat ulkonäköönsä. Siihen liittyy, paitsi vahvat kulttuuriset kauneuskäsitykset, myös se, että Pietarissa nähtiin nälkää -90-luvulla (näin kertoi hoikka opastyttömme). Rasvasolureservit kertyvät tytölle kasvun tietyissä vaiheissa ja lisäksi raskauksien yhteydessä (ja sitten täyttyvät ja tyhjenevät ravinnonsaannin mukaan). Karu tosiasia on, että pietarilaisten hoikkuus osittain perustuu lapsena ja nuorena nähtyyn nälkään. Lisäksi Pietari on naisenemmistöinen kaupunki (miehiä on kuollut paljon rikollisuuden yhteyksissä, myös sodassa ja heitä on myös vankiloissa paljon): naisilla on siis kova kilpailu miehistä.

    • totuudentorvitar

      Suurin osa vastasi että anorektisen laiha.
      Silloinhan naisella on pikkupojan vartalo.
      Ovatko siis suomalaset miehet piilo- pedofiilihomoja?

    • nejnejan

      Aika mielenkiintoista, miten täällä saa todella usein lukea miesten mielipiteitä, joiden mukaan naisen pitää olla laiha. Ehkä täällä on tietty miestyyppi, aika rajallinen joukko, joka enemmistönä kirjoittelee. Itse olen nimittäin suurimman osan aikuisuuttani ollut hoikanpuoleinen, ja useimmat kohtaamani miehet ovat sanoneet ettei haittaisi vaikka olisi muutama kilo lisää/ vähän lisää painoa niin olisi just täydellinen :D Enkä siis aivan laihakaan ollut, aika keskivaiheilla normaalia BMI:tä. Pienet rinnat ja leveä lantio/isohko peppu. Nyt reilusti ylipainoisena saan edelleen huomiota miehiltä, jopa enemmän kuin ennen. Jostain kumman syystä. Hoikimmillani parikymppisenä en saanut miesten huomiota kuin murto-osan nykyisestä, vaihdevuosien kynnyksellä. Fat Puma -muoti, tai jotain? :D

      Uskon, että miesten mielipiteet jakautuu aika tasaisesti, osa pitää laihoista, osa normaalivartaloisista, osa runsaammista. Ja sehän on hyvä, eikös vaan? Kaikille on teoriassa joku ;)

    • joku1234567890

      täällä käy kauheen ilkeitä ihmisiä haukkumassa toisten ulkonäköä.maailmassa on kaikenlaista ihmistä ja kaikennäköstä jokainen on hyväksyttävä sellaisena kuin on ulkonäölleen ei voi mitään ei myöskään luonteelleen.kauniitten ja komeitten on hyvä käydä täällä haukkumassa muita ihmisiä!

    • Grimmix

      Kaunis nainen on mielestäni ruumiinrakenteeltaan pyöreä; suurehkot rinnat ja pyöreä peppu. Kasvot mielummin pyöreähköt kuin terävät. Eli mielummin söpö kuin kaunis. Ei liian pitkä, mieluusti 165-170cm.

      Olen itse 188 cm / 95kg. Harrastan kamppailulajeja säännöllisesti. Pyöreän pepun keinunta kävellessä saa viisarin värähtämään. UGH.

    • Emma-Valas

      Olen eläkeikää lähestyvä kateellinen, ryppyinen, hiivasieneltä tuoksuva läskiläjä (138kg/168cm) ja kyllä mielestäni pienikokoiset naiset ovat pedofiilien mieleen. Ei kukaan varmasti halua näyttää lapselta vaan aikuiselta, niinkuin MINÄ! Kyllä pienikokoiset naiset ovat huonompia ja rumempia kuin MINÄ!

    • omorfoula

      Miten musta tuntuu,et välillä ihmiset unohtaa mistä koko keskustelu lähti liikkeelle ja pointti jää ihan sivuun ku ruvetaan tappelemaan. Jos nyt ite lähden kanssa sivuraiteille ja sanon oman mielipiteeni.

      Tottakai sopusuhtainen ,hieman muodokas nainen on kaunis,jopa naisen silmälle. Kauniimpi kun leuaton/kaulaton nainen jolla maha roikkuu vyötärön yli ,mutta turha nyt mun mennä ääritapauksiin,typerää.

      Helppohan mun on sanoa,itse olen 157cm ja 67kg. Vuosi sitten painoin 74kg...-Lihasta silti suurin osa ja peppu on rautaa- vaikka mahaa vähän onkin ..SO WHAT? En ymmärrä mitä miehet näkevät lautapatikoissa? Mielestäni kaunis nainen on SOPIVASTI itsevarma ja pitää itsestään ja se näkyy ulos päin.
      Olen ehkä lyhyt,mutta korkkareissa olen vetävä mimmi..Mulla saattaa olla hieman mahaa,mutta pidän siitäkin. Ennen surkuttelin ja olin jopa hieman kateellinen mediassa esiintyville naisille,mutta nyt ennen 22 ikävuotta,olen oppinut arvostamaan itseäni enemmän. Ja jopa miehet ruvenneet arvostamaan kun en joka häntäheikin verkkoon lankea,koska jälleen kerran -arvostan itseäni.

      Tottahan se on,että suomalaisten naisten -kuin myös miesten,pitäisi pitää parempaa huolta itsestään niin henkisesti kuin fyysistekkin, ja nämä kaksi ovat kytköksissä toisiinsa,varsinkin naisilla. Ole tyytyväinen itseesi,se on pääasia ja siitä kaikki lähtee. Jos kunnoitat itsestäsi,pidät myös itsestäsi huolta.. Hyvä olo,itseluottamus ja itsensä kunnioittaminen näkyy ulospäin. Silloin myös muut näkevät sinut kauniina. Ehkä jonkun mielipide erooaa,mutta näin minä olen asian kokenut.

      Jonkun mielestä saatan kuulostaa itserakkaalle kun tossa aikasemmin kehuskelin itseäni,asia on vaan niin,että se kaikki on mun päässä,en mä sitä kaduilla huutele. Jokaisen suomalaisen naisen pitäisi ajatalle niin,menkää ulkomailla ja katsokaa niitä naisia esm. uimarannalla. Naiset selluineen ja makkaroineen nauttii elämästä ja tuntee olonsa upeaksi läskeistään huolimatta -ja miehet tykkää!..hhmmm..ehkä meidän naisten pitäisi vaan vaihtaa suomalaiset miehet niihin etelänmiehiin,siellä varmasti olisi niitä jotka arvostaa naista sellaiseena ja uniikkina ja kokee naisen muhkut ja möhkyt naiselle kuuluvina koristeina..Tällaisia olen tavannut - mutta en todellakaan suomessa!!!

      • Mies24v

        Hillityissä mitoissa oleva vatsakumpu on mielestäni naisella huomattavasti seksikkäämpi kuin täysin litteä tai näkyvästi lihaksikas vatsa. Muutenkin pidän pehmeydestä naisessa tuntuvan lihaksikkuuden sijaan. (Pehmeys ei ole sama asia kuin merkittävä ylipaino.)

        Jokaisen mediassa esiintyvien naisten perään kuolaavien, etenkin kuvien perusteella sitä tekevien, kannattaa muistaa että harva kuva sinne lehteen päätyy ilman, että kuvankäsittelyssä muokattaisiin edustavammaksi. Terve järki niihin reaalimaailman odotuksiin mukaan niin helpottaa kummasti.

        Tiedän muuten tarkalleen, miltä tuntuu löytää se mieltymys omaan itseensä myös ulkoisesti. En koskaan ollut pitänyt itseäni kuin korkeintaan keskitasoisena ulkonäöltäni ja se näkyy itsetunnossa hyvinkin selkeästi. Puolisen vuotta sitten heräsin ottamaan tosissani itseni parantamisen, ja itsetunto on kasvanut hurjasti prosessin aikana. Nyt luokittelisin itseni jo keskitason yläpuolelle ulkoisesti, vaikka näin ei muiden mielestä välttämättä olisikaan. Oma mielipide itsestään on se tärkein, ja itsevarmuus näkyy. Kuulostaa kliseeltä, mutta näin se vain itse asiassa sattuu olemaan ainakin omalla kohdallani.


    • MunnyMaster

      Ei sillä kauneudella/komeudella väliä vaan sillä että on paljon rahaa $$$ Raha korvaa ulkonäön.

    • Saharaa-

      No entäs sitte Kääpiönainen, joka on laiha??? o.O
      Ite olen 168cm ja painan 56kg. Laihuin, kun olin sairaalassa.. ja painoindeksin mukaan olen hieman alipainoinen, mutta se ei oo vaarallisen alhainen. Ja mie oon aina kuvitellu, et miehet tykkää naisista joista saa hyvin kiinni... nyt en siis tarkoita nii ku sairaaloisen lihavia naisia, vaan naisia, joilla on lantioo ja ehkä vähä mahaa.. mutta sopusuhtaisia. Ja sille ei voi mitää, jos selkäranka työntää mahaa eteenpäin nii ku mulla tekee.. lievästi notkoselkäinen olen minä :D mut oma mieheni on ihan tyytyväinen. Vaikka välillä kiusaankin häntä jollain missi vartalon omaavilla naisilla :D

    • tziisuss

      Oonko ny sit ruma ku painan 90kg ja oon 190 cm pitkä nainen :)

    • tziisuss

      Ja ennen ku kukaa sanoo mitää must ois kamalaa olla alle 180 cm pygmi :)

    • Rumuus/kauneus?

      Mikä nyt on rumaa?

      No, kiroilu ja kännissä mongertaminen niin, että joka toinen sana on se v-sana ei ole kovinkaan kaunista, naisissa kuin miehissäkään.
      Roskaaminen ja siivoton käytös ei myöskään varmaan esteettisyyden kunniaksi ole, sottaisen meikin katsoisin kuuluvan kasvojen ''roskaamiseksi''.

      Jos hymy on paras meikki ja kauniit sanat hienointa musiikkia, niin ruma nainen on varmaan sellainen hymyilemätön ja ilmeetön jääkuningatar joka piikittelee vähän väliä ja on sieluton lortto.

      Mutta näistä asioista voi väitellä, itse olen aivan pihkassa pisamakasvoisiin naisiin...

      • Totta on...

        Nyt ollaan melkolailla aivan asian ytimessä.


    • miehet...miehet...EI

      jestas mitä pinnallisia idiootteja taas täkin keskustelu täynnä. En todellakaan tarkoita kaikkia. JUHIOcd, sinä sait hymyn huulilleni kirjoituksellasi.

      Itse olen 158cm pitkä nainen, 60kg on painoa kertynyt, ja ikää 27v. Vähän on pientä pehmoisuutta havaittavissa mutta se ei mua itteäni haittaa pätkän vertaa. Olen kuitenkin urheilullinen. En mä haluaiskaan olla mikään langanlaiha jolla ei olis lihaksia tai mitään muutakaan.
      Mulla on paljon miespuolisia työkavereita, oikeestaan kaikki koska teen töitä miesvaltaisella alalla. Kesällä golfkentällä ja talvella köysi-ja korkeanpaikan töitä. Miehet hyväksyy mut just tällasena kun olen, ja mitä muuttaisinkaan koska olen täysin tyytyväinen ulkomuotooni. Mulle flirttaillaan todella paljon melkeenpä missä tahansa kuljenkin.
      Saattaa pitkälti johtua siitä että kuljen aina pieni pilke silmäkulmassa ja pidän hyvää ryhtiä yllä. Olen huoliteltu, tällä tarkoitan siistejä vaatteita, hiukset nätisti ja kevyt meikki. Tunnen oloni seksikkääksi ja se ilmeisestikkin huokuu.
      Ja joo olen siis sinkkunainen, mutta en mäkään vaadi mieheltä täydellistä sixpäkkiä enkä täydellistä ulkomuotoa. Kauneus lähtee loppujen lopuksi sisältäpäin.
      Jokainen jolla on vähänkään sydäntä, sen tietää.

      Muutamien miesten kirjoitukset pisti niin kiukun nousemaan, että toivon että kukaan nainen ei teihin haksahda. Sitä naista tulee vielä sattumaan henkisesti ja pahasti...

    • vrtbvrtvg

      rumalla naisella ensinnäkin perse ja rinnat ovat toispuoleiset. Kasvoissa ei ole minkäänlaista tyttömäistä "söpöyttä", ja luonteessa ei ole fiksuja naisellisia piirteitä. Tuossa ruma nainen noin karkeasti. Esimerkiksi rinnaton ryhävalasmainen lattaperseinen itsekäs vihaisen naaman omaava nainen ei täytä mitään näistä.

    • Pitkä ja ruma?

      Näin pikaisen lukemisen perusteella ihmisten kirjoituksista saa käsityksen että kaunis nainen on pituudesta riippumatta alle 60 kg painava. Mielellään kuitenkin samalla sipseillä ja suklaalla rennosti herkutteleva. Vaikka on kuinka hoikka, ei ole turvassa huonon ruokavaljon negatiivisilta terveysvaikutuksilta. Jatkuva herkuttelu lihomatta ei kuitenkaan ole mahdollista suurimmalle osalle ihmisiä. On olemassa pieni ryhmä ihmisiä jotka eivät liho vaikka syövät mitä, mutta suurimalla osalla ihmiskuntaa tämä yhtälö ei päde.Tämä on luonnostaan hoikkien kannaltaan mukava aikakausi ihmiskunnan historiassa, elää länsimaissa missä herkkuja ja ihailua on runsaasti tarjolla. Niinä aikoina historiassa ja luultavasti myös tulevaisuudessa, milloin ruokaa on vähän tarjolla he ovat heikommassa asemassa. Kuolema korjaa nopeammin. Nykyaikaisten painovaatimusten ikävänä puolena ovat syömishäiriöt, kun laihdutus menee yli. Olen myös miettinyt, käyttävätkö heikon itsetunnon omaavat miehet naisen painon arvostelua keinona alistaa naista. Siitä kun voi aina huomauttaa jos ei enää muuta keksi. Ei voi kun ihmetellä, että ihmiset yleensä pariutuvat enää ollenkaan tai savat lapsia. Niitä kauniita ja hyvin hoikkia kun ei löydy kaikille miehille. Miehille jotka ovat myös lihavia hyvin suurelta osin ja enenevässä määrin. Tietysti Aasian ja venäjän naiset ovat rakaisu tähän pulmaan, ja jokaisella on oikeus etsiä onneaan mistä haluaa. Aasiassa tilanne myös vaitettavasti muttuu kun länsimainen ruokakulttuuri leviää. Itänaapureilla hoikkuus taitaa ajoittua ihan suomalaisten tapaan nuoruuvuosiin. Itse olen valinnut kuntoilun, terveelliset elämätavat ja herkut kohtuudella. Mutta koska ilmeisesti en täytä kauneuskriteerejä, niin eipä sinne lenkkipolulle ole ollut miespuolista kaveria tarjolla. Oman hyvinvointini takia kuitenkin jatkan liikuntaharrastuksiani ja terveitä elämäntapoja.

      • King Corvax

        Saat tuon kuulostamaan siltä, kuin se olisi herkkujen tarjolla olemisen syytä, että ihmiset on lihavia. Onhan niitän terveellisiäkin ruokia nykyisin tarjolla ihan tossa vaan eikä tarvitse itse edes metsästää ruokaansa.


    • Kertokaas sitten miehet,olenko mä aivan liian hirveä kaikille teidän sukupuolen edustajillenne? Olen 170 pituinen ylipainoinen kylläkin(tissejä ja takapuolta löytyy;) ) mutta omin jaloin kulkeva ja siitä vielä silloin tällöin nauttiakin. Mulla on puolipitkä punainen "leijonanharja" hiuksina ja aina pidän huolte etten kulje kamalissa renttuvaatteissa tai esimerkiksi meikittä...
      Kertokaas miksi en tunnu kelpaavan ainakaan kenellekään ojan pohjalta noussutta rapajuoppoa lukuun-ottamatta?

      • dfghjkl

        Oletko white trashin oloinen? Poltat? Juot? Käyttäydyt renttumaisesti (jos niin naisesta voi sanoa?)?


    • nauransinulle.......

      "pyh
      Kyllä se rasva kurveja korostaa. Ei laihoilla mitään rintoja voi olla paitsi silikoneilla, sillä jos rasvaa ei muualla kropassa ole, niin ei sitä pelkästään rintakesänkohdalle voi kertyä. Minulla ainakin kuppikoko nousi b:stä Ceehen kun lihoin kymmenen kiloa. "

      älä jaksa puhua paskaa kun et mitään mistään tiedä. pituutta 164, painoa 58kg ja rinnat 70E

    • dergher

      Suomalaiset naiset on ylipainoisia, rakkulanaamoja joilla on lyhyet tolppajalat.

      HYI! Ja KARMEA OMINAISHAJU!

      • tirppi

        Aikamoinen yleistys toi kommentti!!! Mites on miesten laita??? Kaljamahat, näppynaamat, karseet parransänget, näppylänaamat, hikiheikit lemuaa jo kauas...


      • NOalchololFinland
        tirppi kirjoitti:

        Aikamoinen yleistys toi kommentti!!! Mites on miesten laita??? Kaljamahat, näppynaamat, karseet parransänget, näppylänaamat, hikiheikit lemuaa jo kauas...

        Joo, niinhän ne (suurin osa äijistä) ovat.
        Mutta sinä haiset silti mädälle sillille ja eltaantuneelle juustolle, nainen. Olet vielä joku läski pygmikin, joka vetää ketjussa röökiä, eikö niin?

        Miksi te olette muuten niin heikkoja fyysisesti? Mikä teitä vaivaa :D?


    • ........

      Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Joku pitää laihoista, joku normaalista ja joku pyöreistä jne. Jokaisella saa olla omat mieltymyksensä. Itse olen normaalikokoinen nainen ja en viehäty laihoista miehistä ollenkaan. Pidän sellaisesta portsariolemuksesta enempi. Läskiä miestä minäkään en huolis, vaan pitää olla lihasta sen läskin tilalla.

    • 32

      Hymyilevä nainen on kaunis!

    • Thor16

      Hm...Monet ovat "rumuudessaan" kauniinpia kuin kukaan.

      Kysymys kuuluukin kuka sen näkee?

      Kaikki ei ole tässä...

    • z

      180 cm pitkänä naisena voisin todeta, että läskit voi laihduttaa mut ojentaisiko joku sahan...? Oikein kidutti tämä koko nuorempana, muttei siihen auta kuin alistua.

      Koon ainoa "etu" on kai ollut se, ettei yksikään ritari kiiltävässä haarniskassa ratsasta auttamaan itseään isompaa, romuluista prinsessaa joten aika omavaraiseksi on oppinut.

      Ruttusina mummoina entiset nätit tytöt ei osaa edes autoa ite tankata, aina on ollu joku mies auttamassa ku on vähän ripsiä räpytelty. (true story)

    • krääääh

      jee! huumesota! hurraa!

    • niin tai näin

      Ei ole rumia naisia kasvoilta tai kropalta..ON vain rumia naisia luonteelta.
      Ja sitä ei korjata millään. En tunne onneksi moontaa rumaa naista,
      mutta aika hyvä tuntomerkki on että heidän rakkautensa on kaupan.

      (EN TARKOITTANUT MITÄÄN HUORAAMISTA)

    • Viikkopöllö

      Kylläpäs täällä on taas monenkirjavaa porukkaa...
      Ihmisen painoindeksi ei kerro aina suoraan onko hän lihava tai laiha. Vartalon muotoon vaikuttavat oleellisesti myös luuston koko ja lihasmassa. Läski vie enemmän tilaa kuin lihas. Lihasmassa on kuitenkin tiheämpää ja siksi painavempaa.
      Se ettei nainen ole siro, ei tarkoita välttämättä sitä, että hän olisi lihava.

      Itse esimerkiksi olen vasta 16-vuotias tyttö, 154cm ja n. 63kg. Vartaloni ei ole mikään timmi ja treenattu, vaan luonnostaan lihaksikas, mm. reiteni ja pohkeeni ovat vahvat. Myös luuni ovat painavat. Olen pehmoinen, mutta en lihava :)

      Kauneus on katsojan silmissä.
      Jokainen määrittää itse mikä on kaunista ja mikä ei.
      Se mikä toisen mielestä on viehättävää, voi toisen mielestä olla äärimmäisen rumaa.
      Voisin kuitenkin veikata yhteiseksi mielipiteeksi sen, että hymy pukee kaikkia!

      Pääasia on, että hyväksyy itsenä
      sellaisena kuin on. Jos toista rakastaa, uskaltaa ehkä mennä pintaa syvemmälle eikä tuijottaa vain ulkokuorta ;)

      Niin että olkaa ihmiset rauhassa sellaisia kun olette. Kukaa ei ole, eikä tule olemaan täydellinen, ikinä.

      • 16 + 16

        Millähän keinolla sinä olet punninnut luustosi painon?

        Jokainen voi normaalijärjellä päätellä, että kahden saman kokoisen välillä ei luuston vuoksi päästä mainittaviin painoeroihin. Saman kokoisten ihmisten luustoissa on vain maksimissaan parin-kolmen kilon heitto.


    • Tuhkimo

      Kaikki naiset on kauniita,kauneus on katsojan silmissä,muun elvistelyn voitte unohtaa.

    • hulabaaloo

      ruma on epäsiisti,kiroileva,huonokäytöksinen...hyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      siisti,vähän meikattu,raikas...eli jos hiukset on hyvin leikatut ja siistit niin olemus on heti 80% hyvä.vaatteet puhtaat ja ehjät ja kielenkäyttö kaunista ..niin sillon pärjää

    • herätkää ihmiset

      olen 155 cm pitkä 17-vuotias nainen ja painan 44 kiloa. laihdutan edelleen. tiedän kyllä että laihduttamalla ei luun muotoja voi muuttaa, mutta kaikki tämä laihdutus lähti siitä että miehet selvästikkin jostain kumman syystä ovat alkaneet enemmän ihannoida luurankoja, kuin oikeita muodokkaita naisia. tuntuu että miehet vain arvostelevat naisia lihaviksi ja kaikeksi muuksi, mutta voinpa sanoa että kyllä kaupungilla tulee vastaan monia nuoriakin miehiä, joilla maha roikkuu paidan alta! ja itse tykkään enemmän semmosista miehistä jotka ei oo mitään suoria luuviuluja, vaan täytyy olla vähän lihaksia ja muutenkin kunnon kroppa. : ) mutta en silti ala haukkumaan isompikokoisia ihmisiä, se on minusta säälittävää ja osoittaa vain miten pinnallinen ihminen voi olla, kun katsoo vain ulkomuotoon. :))

    • tere moro historia

      Ylipainoinen. Tietenkin. Asia on tullut jo selväksi. Huomaa olevansa niiiiiin tyhmä että, kaiken lisäksi.

      • ...-,-

        Tämä keskustelu on ERITTÄIN...öhmh...mielenkiintoinen.


    • ruma lihava nainen
    • Kohta ollaan samalla

      ..viivalla.

      Olen tosi ruma joten miestä en saanut.
      Huomasin tämän viestiketjun joka on harvinaisen lapsellinen ja joka pelasti päiväni;D

      Kaikkiin törppöihin viesteihin laitoin plussan koska ne naurattivat minua eniten ja tervejärkisimpiin kommentteihin plussan myös:)
      Arvoikaa itse törppöytenne määrä.

      Mutta: kohta ollaan samalla viivalla kaikki. Ei mene kauan kun jokainen meistä on nurmen alla. Sitten ollaan kaikki suunnilleen samanlaisia ja haihdutaan lopulta olemattomiin. Ei oo enää ulkonäköpaineita..

    • 15 + 8

      No, jos se paino on rumuuden tai kauneuden mitta, niin kuin täällä tuntuu viesteissä olevan, niin ei ne miehetkään kaljamahoineen silmää hivele. Missi pitäis silti olla kainalossa :(.

    • 8((

      paksut tolppa jalat on turnoff:D

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe