Miksi

retu

Miksi kaikki liikenteessä olevat mulkut ajavat nykyään juuri VW Passatilla, ennen niillä (mulkuilla) oli sentään edes auto alla, eli ennen ne ajoivat Volvolla tai Saabilla

12

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoista....

      Olen kyllä nähnyt, että joku "ajelee" naisia liikenteessä.PASSATIN pökkiää en ole koskaan tavannut. En sitten tiedä miten sen Passatin selkään kiipeäminen onnistuista...lähinnä voisin kuvitella, että joku olis PASSATIN ALLA.....Ymmärsinkö väärin, että ennen Paneskeltiin VOLVOJA ja SAABEJA ??? Voisitko hieman tarkentaa.....
      T: Hämmästynyt :O ?

      • Sama

        Sinulla on todella mielenkiintoinen sanojen hahmotushäiriö. Ajaa = Paneskella ????


      • .
        Sama kirjoitti:

        Sinulla on todella mielenkiintoinen sanojen hahmotushäiriö. Ajaa = Paneskella ????

        En tiedä missäpäin asustelet, mutta kyllähän tuo on aika lailla julkista tietoa...Ainakin etelän isommissa "kylissä"....Niin ja mielipiteethän ovat kuin pers´reikiä - jokaisella on omansa....


      • niin ovat
        . kirjoitti:

        En tiedä missäpäin asustelet, mutta kyllähän tuo on aika lailla julkista tietoa...Ainakin etelän isommissa "kylissä"....Niin ja mielipiteethän ovat kuin pers´reikiä - jokaisella on omansa....

        Joopa joo. Siksi sieltä suurista kylistä pois piti juuri päästäkkin. Minulla kun on aina - asuinpaikasta riippumatta - sanoa ajamista ajamiseksi ja paneskelua paneskeluksi.
        Onhan se tietysti hirveän loukkaavaa kun sanoo että kaikki mulkut ajavat Passatilla.
        Toisaalta en sanonut että kaikki jotka ajavat Passatia olisivat mulkkuja.
        Hyvää yötä mulkut!


    • TDi

      ...olin minäkin joskus pikkupoikana kateellinen Saabeille ja Volvoille, vanhemmilla kun oli joku Datsuni. Nyttemmin olen siitä vaivasta päässy...

      • mutta

        No siinähän tuli vastaus kysymykseeni. Nämä Passat-mulkut kokevat valtavaa alemmuudentunnetta.
        Saabeista ja Volvoista se tuskin johtuu, nehän poistuivat öykkäreiden ostoslistalta jo takavuosina. Kysymys täytyy olla Audista! Kun ei ole varaa Audiin - jolla ei tarvitse niin kauheasti kohkata tien päällä muiden riesana - niin revitellään tdi-volkkari paskaksi ja samalla vaarannetaan muiden henki.
        Jos jollekin jäi epäselväksi niin kysymys ei ole varsinaisesti volkkarista, vaan siitä havainnosta että MYÖS liikenteen idiootit näyttävät suosivan juuri Passatia, siis täysjärkisten kuljettajien ohella.


      • TDi
        mutta kirjoitti:

        No siinähän tuli vastaus kysymykseeni. Nämä Passat-mulkut kokevat valtavaa alemmuudentunnetta.
        Saabeista ja Volvoista se tuskin johtuu, nehän poistuivat öykkäreiden ostoslistalta jo takavuosina. Kysymys täytyy olla Audista! Kun ei ole varaa Audiin - jolla ei tarvitse niin kauheasti kohkata tien päällä muiden riesana - niin revitellään tdi-volkkari paskaksi ja samalla vaarannetaan muiden henki.
        Jos jollekin jäi epäselväksi niin kysymys ei ole varsinaisesti volkkarista, vaan siitä havainnosta että MYÖS liikenteen idiootit näyttävät suosivan juuri Passatia, siis täysjärkisten kuljettajien ohella.

        ... eipäs revitellä. Mulla ainakin valinta perustui "halpoihin" kilometreihin (alle 6l ajossa kun ajossa)ja ajomukavuuteen. Ja revittelyyn lienee löytyvän parempiakin moottorivaihtoehtoja, ja halvemmalla.
        Se mitä minä EN ymmärrä on turhanpäivänen paskan jauhanta ja valitus!

        Ja jos mulla on alemmuuden tunne niin mikä on oma tekosyysi?


      • hohhoijaa
        TDi kirjoitti:

        ... eipäs revitellä. Mulla ainakin valinta perustui "halpoihin" kilometreihin (alle 6l ajossa kun ajossa)ja ajomukavuuteen. Ja revittelyyn lienee löytyvän parempiakin moottorivaihtoehtoja, ja halvemmalla.
        Se mitä minä EN ymmärrä on turhanpäivänen paskan jauhanta ja valitus!

        Ja jos mulla on alemmuuden tunne niin mikä on oma tekosyysi?

        Kun sulla ei mene jakeluun niin ei mene. Olen itsekin ajanut tdi passattia, ihan ok auto, ehkä parempi kuin omani. En ole amis-kaveri kuten sinä, joten mua ei liikuta mikä auto on paras ja mikä paska.
        Juju on siinä ettei sun jakeluun mahdu koko kysymykseni pointti: miksi nimenomaan passat näyttää vetävän liikenteen paskapäät puoleensa.
        -Se mitä ET ymmärrä... voi sellaisia asioita taitaa olla huomattavasti enemmän kuin tuo mainitsemasi. Passat ei sitäpaitsi kulje alle 6 litralla sataselle "ajossa kuin ajossa" mikäli auton ajotietokoneeseen on luottamista. Enkä tarkoita revittelyä. Halvat kilometrit eivät myöskään muodostu pelkästään polttoainekuluista, polttoaine on oikeastaan hyvin vähäinen tekijä siinä suhteessa, kun vertaillaan uusia/uudehkoja autoja keskenään.


      • TDi
        hohhoijaa kirjoitti:

        Kun sulla ei mene jakeluun niin ei mene. Olen itsekin ajanut tdi passattia, ihan ok auto, ehkä parempi kuin omani. En ole amis-kaveri kuten sinä, joten mua ei liikuta mikä auto on paras ja mikä paska.
        Juju on siinä ettei sun jakeluun mahdu koko kysymykseni pointti: miksi nimenomaan passat näyttää vetävän liikenteen paskapäät puoleensa.
        -Se mitä ET ymmärrä... voi sellaisia asioita taitaa olla huomattavasti enemmän kuin tuo mainitsemasi. Passat ei sitäpaitsi kulje alle 6 litralla sataselle "ajossa kuin ajossa" mikäli auton ajotietokoneeseen on luottamista. Enkä tarkoita revittelyä. Halvat kilometrit eivät myöskään muodostu pelkästään polttoainekuluista, polttoaine on oikeastaan hyvin vähäinen tekijä siinä suhteessa, kun vertaillaan uusia/uudehkoja autoja keskenään.

        ...ja jättäkööt aikuisten asiat rauhaan, poju!

        Täytyy kyllä myöntää että tuntuu passatit vetävän liikenteen paskapäät puoleensa - ainakin teitä perseessä roikkujia (kiihottava perä?) ja valoissa vierellä kaasuttelioita piisaa riesaksi asti.
        Ja huomasikko kuinka "halvat" oli lainausmerkeissä? 80 000-100 000km/v ajavana ja itse kustannukset maksavana luulisin olevani selvillä autoilun kustannuksista. Mutta mites teillä? Pappa betalar?


      • VoiWoi
        TDi kirjoitti:

        ...ja jättäkööt aikuisten asiat rauhaan, poju!

        Täytyy kyllä myöntää että tuntuu passatit vetävän liikenteen paskapäät puoleensa - ainakin teitä perseessä roikkujia (kiihottava perä?) ja valoissa vierellä kaasuttelioita piisaa riesaksi asti.
        Ja huomasikko kuinka "halvat" oli lainausmerkeissä? 80 000-100 000km/v ajavana ja itse kustannukset maksavana luulisin olevani selvillä autoilun kustannuksista. Mutta mites teillä? Pappa betalar?

        No, lapsena ja mulkkuna kyllä pidän paremminkin sellaista ääliötä joka provosoituu raivon partaalle kun hänen autostaan puhutaan negatiivisessa sävyssä.
        Aikuisten asia? Sekö että kerskuu kuinka mahtava peli on Passat. HEHEHHEH. Olet sinä yksinkertainen mies, varsinainen TDi.


      • TDi
        VoiWoi kirjoitti:

        No, lapsena ja mulkkuna kyllä pidän paremminkin sellaista ääliötä joka provosoituu raivon partaalle kun hänen autostaan puhutaan negatiivisessa sävyssä.
        Aikuisten asia? Sekö että kerskuu kuinka mahtava peli on Passat. HEHEHHEH. Olet sinä yksinkertainen mies, varsinainen TDi.

        "Miksi kaikki liikenteessä olevat mulkut ajavat nykyään juuri VW Passatilla, ennen niillä (mulkuilla)..."
        Eikös tuota voisi sano lapselliseksi? Ei se ainakaan HYVÄÄ käytöstä ole...

        "Aikuisten asia? Sekö että kerskuu kuinka mahtava peli on Passat."
        Kukas tämän keskustelun alotti? Ja kuka on kerskunu mahtavasta pelistä?
        Ai nii, aikuisten asiat on semmosia joista sinä et ilmeisesti mitään ymmärrä, kuten asiallinen käytös ja toisten kunnioittaminen niin liikenteessä kuin internetin keskustelupalstoillakin.
        Tuohon yksinkertaisuuteen en viitsi edes puuttua... naurattaan niin kovin!

        PS. Onko sulla muuten edes mopoo?


      • Retu
        TDi kirjoitti:

        "Miksi kaikki liikenteessä olevat mulkut ajavat nykyään juuri VW Passatilla, ennen niillä (mulkuilla)..."
        Eikös tuota voisi sano lapselliseksi? Ei se ainakaan HYVÄÄ käytöstä ole...

        "Aikuisten asia? Sekö että kerskuu kuinka mahtava peli on Passat."
        Kukas tämän keskustelun alotti? Ja kuka on kerskunu mahtavasta pelistä?
        Ai nii, aikuisten asiat on semmosia joista sinä et ilmeisesti mitään ymmärrä, kuten asiallinen käytös ja toisten kunnioittaminen niin liikenteessä kuin internetin keskustelupalstoillakin.
        Tuohon yksinkertaisuuteen en viitsi edes puuttua... naurattaan niin kovin!

        PS. Onko sulla muuten edes mopoo?

        No tulipahan todettua huomio oikeaan osuneeksi.
        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Olet surullinen esimerkki siitä mihin vastausta hainkin.
        Hyvää matkaa hienolla autollaan sille suurelle enemmistölle Passat-kuskeista. Mutta sinä:
        toivottavasti sinulta otetaan kortti pois, vainoharhaiset kuljettajat (sinun perässäsihän roikutaan, ja liikennevaloissa haastetaan) ovat vaarallisia. Ei VW kuulu niihin autoihin, joiden päänahka kiinnostaa näitä amis-virittelijöitä ja joka-mies-häkkisiä.
        VW on imagoltaan enemmänkin "aikuinen" auto, siksi ihmettelinkin miksi myös sinunlaisesi niitä hankkivat. Ei muuta kysyttävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe