Olis kiva syödä biisonia. Loimaalla on tuo jokin biisonifarmi googlen mukaan mutta mistäköhän täällä helsingissä saisi biisonia? Esim 1.5kg ulkofile/entrecote tyylistä biisonin lihaa elikkä ei aivan mitään hienointa pihvilihaa tarvitse olla mutta semmoista että saa isoja pihvejä. TIetääkö joku?
Sitten biisonin tuore sydän voisi olla myöskin jännä ruokakokemus saada ja tuo painaa jo jotain kilon tms. Pitää varmaan noilta biisonifarmeilta kysyä millon olis saatavalla ja paljon maksaa? Intiaanit popsivat kuulemma tuota sydäntä jos en väärin tiedä ja siinä on jotain ihme-energiaa niiden mukaan. En tiedä söikö ne edes sydäntä kun yhessä leffassa ne vei sydämen "tatankasta" eli biisonista vuoren huipulle josta se sitten syntyisi uudestaan tai jotain.... no leffa oli leffa. Ruokakokemus voisi olla ainakin..
Mistä BIISONIA?
NJamuNJAMU
4
3793
Vastaukset
- john wayne
se siellä biisonin sydäntä halajaa...
- lihaamies
Terve
valkoiset ampuivat lähes kaikki biisonit aikanaan
maukkaan kielen takia, mutta onneksi siemen jäi eli
edelleen saadaan biisoninlihaa, soittakaapa Laitilaan, k-halli heikkilään, sieltä löytyy mitä lihoja vaan ja ellei tiskissä/pakasteessa ole, lihamestari hankkii.
Terveisin
lihamies- NJamuNJAMU
jee
- Hovila
hovilantila.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456