Mistä ihmeestä johtuu että minua(ja monia mieskavereitakin) vaaleat naiset viehättävät huomattavasti enemmän kuin tummat? Blondi tukka naisella on minusta aivan mahtava.
En keksi mitään syytä mistä tämä johtuisi.
Olisiko jotai teorioita tätä selittämään?

Blondeille ei kasva
kuten sloborotuisille.hmm..
tota ihan samaa... :D naisia ei tosin miellytä blondit miehet niin usein kuin toisinpäin.tieteellinen selitys on...
...blondeilla on enemmän estrogeeniä, ja sehän vetää miehiä puoleensa...tosin sitä en sit tajuu, miksi feikkiblonditkin on muka niin ihania...siksi että
"tosin sitä en sit tajuu, miksi feikkiblonditkin on muka niin ihania..."-siksi että feikkiblondeilla on paremmat ripset ja kulmakarvat ja he ruskettuvat paremmin kesällä=nätin näköistä.
niin mutta miksi
se on muka niin kaunista (jos on feikkiblondi)? Tietenkin kauneusihanteita on monia, mutta mustakin tuntuu, että blondius on yleisemmin suosiossa...vai johtuukohan se vaan siitä, että en ole blondi, joten kiinnitän huomiota huomioon, joka jää multa saamatta...Tuosta estrogeenijutusta en ole sataprosenttisen varma, mutta luin jostain blondiudesta tehdystä tiedeartikkelista asiasta, kun siinä pohdittiin miksi (häviävä) blondius on ylipäänsä säilynyt niin hyvin tähän päivään asti, vaikka tummuus on dominoiva suhteessa vaaleuteen. Siinä puhuttiin miesten blondien suosimisesta ja valintaa olisi muka syynä tuo estrogeeni...mutta tietohan vanhenee ja uutta tietoa tulee, joten en mene vannomaan mitään.
näin
Olen juuri miettiny, oon aina ollu blondi ja vaihtamassa nyt bruneteks.Että onks tosta blondeudesta tullu joku muotivillitys?
Aina miehet (makuasia) mutta ainakin tuntemani niin vetoaa että kuinka vaaleat naiset ovat niin kauniita yms.
Mun mielestä blondi että brunette voi olla kaunis.
Vai estrogeenia - fatal error!
Tuossa ei ole sitten mitään perää, jos nyt kukaan uskoikaan. Mustissa Afrikan naisissa se estrogeeni jyllää. ;-DVaalea väri
on iloisuuden väri.Luultavasti tuosta syystä?
värillä ei välia kunhan on vihreä
En pidä blondeista naisista. Amerikkalaista saippuasarjapropagandaa jossa naiset esitetään blondeina ja miehet tummahiuksisina Ridge-tyyppeinä.Katso vähemmän saippuasarjoja.
Se on makuasia...
Kyllä tummat naiset vetää miehiä puoleensa...Ite ole vm.88 brunette ja voin sanoa,että ympärilläni pörrää miehiä jonkun verran...Enkä kadehdi blondeja yhtään...Se riippuu ihmisestä...Jotkut tykkää tummista,jotkut pulleista,jotkut blondeista...Mutta jos tykkää,niin järkevistä....Tuskin kukaan jätkä haluaa blondia,joka pettää,jonka äo on 20 ja joka onmiehille paskamainen...Olen brunette ja ylpeä siitä...Ja fiksukin...Mutta täytyy myöntää,että blondit ovat kauniita ja jos vielä fiksuutta löytyy,niin kyllä varmasti miehiä riittää....Loppupeleissä pään sisäpuolella on isompi merkitys suhteen onnistumisenkin kannalta kuin ulkonäöllä ja hiusten värillä...ulkonäkö on vaa ensitekijä...Onnee vaan blondien etsintään..;)
dgf
en ymmärrä..itse olen OIKEA BLONDI, en teko/feikkiblondi..miehiä kyllä pörrää ympärillä, en vain näe siihen syytä.. ja miksi blondit on leimattu tyhmiksi?Maailmassa on miljardeja tummia
Tummia tai ruskeita on maailma pullollaan (miljardeja varmaan...ehkä siksi?. Mutta vain satoja tuhansia aitoja blondeja. Toivotaan, että vaaleat geenit pääsisivät kuitenkin lisääntymään.Onko näin?
Minä olen huomannut että homma toimisi ihan toisinpäin. Olin (feikki)blondina useamman vuoden, värjäsin tummaksi hiukset viime syksynä, ja saan nykyään miehiltä enemmän katseita/huomiota kuin blondina! En tiedä sitten johtuuko siitä että tummat hiukset näyttävät minulla jotenkin luonnollisemmalta, mutta kuitenkin: kaikki miehet eivät todellakaan ole blondien perään!Tähän lisäys, että luin lehdestä tutkimuksesta, jonka mukaan miehet pitävät blondeja hauskana seurana, mutta tyttöystäväksi he haluavat mielummin bruneten...
Ja brunette parempi tyttöystävänä ??? Mitähän Kösmöpöölitääniä lienet lukenut ???
Luonnollinen kauneus on parasta. Tukanvärillä taas ei ole väliä. Ei se auta jos naama on kuin kanan perse, vaikka värjäät itsesi vihreäksi.
Blodit
Minua kiehtoo blondeissa huoramaisuus. Tosin en ikinä sellainen kanssa suhdetta rakentaisi. Huoramaisuudella tarkoitan helppoa seksiä...tyhmää
tässäkin keskustelussa on monet kerrat tullut ilmi kuvitelma blondeista huorina ja idiootteina. Eihän hiustenväri ketään tyhmennä tai tee huoramaiseksi. Siksikö blondit on suosittuja, kun miehet alitajuisesti ainakin yhdistävät tyhmyyden ja (sen seurauksena?) "antamisen" blondeihin?Jotkut fiksut miehet
tukan alla, hiusten väriä he eivät edes muista.He katsovat silmiä ja henkistä puolta tukan alla.
Ihailetko barbi-nukkejakin?? Ne on usein vaaleita, päänsisus voi olla mitävaan....
Psykologinen vastaus
Psykiatrin antama selitys blondien viehättävänä pitämiseen on se, että se on yksi nuoruuden merkki. Yleensähän vaaleat naiset ovat juuri nuorena luonnostaan blondeja ja iän karttuessa vaaleus saadaan aikaiseksi keinotekoisesti. Erittäin harva olisi luonnollisesti enää vaaleahiuksinen, vaikka tietysti väittääkin usein, että oma värikin on lähes näin vaalea. Paskapuhetta yleensä.Ja nuoruus taas linkkaa korkeaan hedelmällisyyspotentiaalisuuteen naisella. Muita samaan kategoriaan meneviä ominaisuuksia naisessa ovat esim. hoikkuus ja rypyttömyys.
Myös ne viehättävät useimmiten miestä, koska viestivät useimmiten nuoruudesta ja sitä kautta hedelmällisyyspotentiaalista.
Eri asia on sitten mikä on tärkeintä.
Onko parempi läski blondi vai hoikka brunette?
Kuka blondi keksi tuon estrogeenijutun?
Se oli kyllä seinästä revitty. Herätkää.
Nainen taas saatta pitää elämänkokemusta omaavista miehistä ja sen takia vaaleus ei niin usein ole haluja herättävää.
Estrogeenissä
"Kanadalaisen genetiikkaan perehtyneen antropologin Peter Frostin esittämän teorian mukaan vaaleahiuksisuus yleistyi pohjoisessa jääkauden jälkeisenä aikana noin 10 000—11 000 vuotta sitten. Euroopassa miesten metsästämä suurriista oli tärkein ravinnon lähde, mikä johti siihen että miehiä kuoli pitkillä metsästysretkillä suuret määrät. Näin ollen kaikille naisille ei riittänyt miehiä. Eniten miehiä viehättivät vaaleahiuksiset naiset, joilla on enemmän estrogeeniä kuin tummempihiuksisilla, minkä johdosta vaaleahiuksisuuden aiheuttava eräs seitsemästä hiusvärigeenistä (MC1R) pääsi yleistymään. Etelämmässä, missä ravinnonsaannista suurempi osa oli hedelmien yms. keräiltävän ravinnon varassa, jota naisetkin kykenivät hankkimaan, ei vastaavanlaista puutetta miehistä esiintynyt, ja eteläisten maiden väestö onkin huomattavasti tummahiuksisempaa.[1]"Lähde:http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaaleahiuksisuus
Haloo!!
Tumma väri on dominoiva geeni. Siksi yleistyy koko ajan. Jos miehet niin kovin haluavat blondeja vain, niin miksiköhän blondien määrä vähenisi vähenemistään. Evoluution valinta ei toimisikaan enää.Eivätköhän maailman kauneimmat naiset olekin Väli-Amerikasta. Geenien risteymäkohdassa, jossa lisääntymään ovat isosta joukosta päätyneet ne parhaimmat ja haluttavimmat geenit.
Heidän oliivinvärinen ihonsa, paksut laineilevat hiukset ja lantion ja vyötärön välinen suhde, pitkät ja tummat ripset. Se on jotakin, jota venäläisten metsästäjien valintajoukon tuotokset voivat ohuine haituvine ja olemattomine pigmentteineen kadehtien katsella.
Yleensä kaikki blondit on vaan tosi ihania ja söpöjä tyttöjä ;-) tykkään!!
Toisaalta ei niinkään hiusväri ole kaiken A ja O, koska kyllä pitää muutakin löytyä.
Ja kun yleensä on sanottu että brunetet on viisaampia kuin blondit, niin ainakin mun tuntemat blondit on kaikki viisampia kuin tuntemani brunetet tytöt. :P
Lähteinä käytetään ties mitä tutkimuksia (jotka ovat ulkomaiden vastaavilta henkilöiltä kuin Suomessa Tatu Vanhanen) ja WIkipediaa, kaiken hömppäepätiedon lähdettä.
Blondeista pitävä, kysy itseltäsi: Miksi pidän blondeista? MIkä heissä viehättää? Omasta vastauksestasi saat tietää asian. Sillä, mitä muut ajattelevat tai luulevat tietävänsä tästä asiasta, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä sinä itse ajattelet asiasta.
Joku tykkää bunetista, toinen blondista, kolmas kaljusta jne. Sitten se tykkääminenkin voi vaihdella ajoittain. Joskus voi käydä niinkin, ettei kerta kaikkiaan tykkää mistään. Ugh.
kaikillahan on omat lempivärinsä, right?
varmaan tukan värin kanssa on sama juttu.
itse liitän tumman värin älykkyyteen ja vaalean pinnallisuuteen, väreillä vaan on omat merkityksensä. sitä en osaa analysoida miksi ja miten ne syntyvät kun en tiedettä ole lukenut.
kuten tuolla joku olikin hoksannut, vaalea on ilon väri, kyllä jollakulla se voi siksi miellyttää että on positiivinen ihminen ja vaalea vetoaa häneen.
jup enempää en jaksa miettiä . :>
blondeja kohtaan. Ja 2mielestäni on tosi ärsyttävää,
kun jotkut brunetet haukkuu blondeja ja jotkut blondit brunetteja!!
2 koulussani olevaa blondia on päin naamaa tullut minulle sanomaan "Te brunetet ootte paskapäitä, me blondit ollaan enkeleitä". Siihen vastasin "haistakaa te vaan paska ja pitäkää huoli vaan omista asioistanne!!". Sille jutulle nauretaan meidän koulussa vieläkin, siis sille, että mulla oli pokkaa.
(vaikka en oo "sillä tavalla" rakastunut siihen)
sillä on tuuhea, blondi tukka.
Ja poikaystäväni on kans blondi,
itselläni tumman ruskeet pitkät hiukset,
joissa on vaaleita raitoja (aurinko värittänyt raidat).
Olen 13v tyttö.
Toisaalta taas etelänmaissa ei vaaleista niin perusteta vaan suositaan latinotyyppisiä enemmän.
täs mun mielipide (: