On se vaan värikästä touhua, että Syyriassa Leena Landerin kirjaa on syytetty islamin moraalikäsitysten vastaiseksi. Jösses, kun kirja kertoo poikakodin elämästä Suomessa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200711066806610_uu.shtml
Hulluja nuo hihhulit!!!
7
303
Vastaukset
- Lapislazuli
minä nauroin varmaankin hellareissa ensimmäisenä,koska sain hoitoa viimeisenä.Ja elin kuin "säkissä" en tiennyt yhtään mitä maailmalla tapahtui.Täytyy antaa pisteita yhteiskunnalle koska olen saanutn oireisiini kaikkea mahdollista hoitoa siinä aqsiassa ei valittamista.Psykiatrisesta sairaalasta ja terapiasta leikkaushoitoon ja lääkityksiin.Traumat alkavat pikkuhiljaa parantua.Mutta vieläkin joskus kun uskonasioista tulee puhe,minulle aletaan puhua mielisairaalasta,josta ei pääse koskaan pois.Kyllä minä ainakin kierrän uskonlahkot kaukaa!Kuka voi "tulla uskoon" pelottelun seurauksena?Kun puhun asioista lääkärille,sieltä tulee järkipuhetta ja lääkkeitä.
Jos omien uskomustensa mukaan koko maailmankaikkeus on tehty juuri SINUA varten, niin totta kai sellainen ihminen käyttäytyy kuin 5-vuotias räkänokka.
- Lapislazuli
yksinäinen maailma!Sellaista olotilaa voisi kutsua jo helvetiksi.Mutta kun kokee oikein kunnollisen "jysäyksen" tulee kieltämätta mieleen,että on jotenkin "valittu"Jos ihminen ajattelee sillä tavalla tarpeeksi kauan,ihmiset kyllä kaikkoavat ympäriltä.Jäljelle jää vain pieni "valittujen joukko" jotka kaikki ajattelevat samansuuntaisesti.Sitä jotenkin lakkaa ymmärtämästä muita ihmisiä kuin uskovaisia.Se ei ole tervettä.
- piilossa
Muslimit tekevät kaikkensa että ennakkoluulot islamista vahvistuvat. Missä ne maltilliset muslimit oikein ovat? he taitavat olla mielikuvitusolentoja. Eihän heitä kukaan ole nähnyt tai edes kuullut.
Maltilliset uskovat ovat oikeasti pahimpia mätäpaiseita. He suhtautuvat täysin passiivisesti fundamentalisteihin ja muihin ääriliikkeisiin sekä suhtautuvat hyvin kielteisesti kaikkeen kritiikkiin. Voidaan sanoa, että maltilliset tahot toimivat fundamentelistien kilpenä.
- nössötystä
teos ei ole mitenkään kytköksissä esim. luterilaisuuteen. Etkös ole lukenut Leenan mielipiteitä? Siis, jälleen sitä ateismin yleistyshurmosta tämäkin juttu!
Vaan, kun ei ole tärkeämpää puhuttavaa, mitään omakohtaista julistamisentarvetta, otetaan avuksi ulkomaat, nyt Syyria. Miten lyhytnokkainen sinä oletkaan Kössönöm?- Kössönöm
mistä sinä hermostuit. Ei se kirja olekaan kytköksissä luterilaisuuteen. Eikä kirjalla ole mitään tekemistä ateismin kanssa. Joo, en tajua mitä ajat takaa. Ihmettelin vain sitä, että kirjailijaa uhataan, kun hänen kirjansa julkaistaan islamilaisessa maassa.
http://www.viestintaliitto.fi/kirjatyo/1999/14/muut/lander.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483