SANOIKO JOKU JOTAKIN HAUSKAA.......

UUSI ALKU :)

....CHATISSA?

Ei enää ilkeilyitä tänne.

10

6242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asian kannattaja :)

      Vielä kun siistitte, chäthuoneetkin, niin voitte olla asemaanne edellyttävällä tasolla :)

      Joulu lähestyy, joten voisimma aloittaa kivoilla "joulusutkauksilla" ja kerätä niitä muistojen arkistoon :)

      • ret-riitti

        Tämä oli ainoa palsta, jolta YP on voinut lukea,
        millaista törkytekstiä chat 40 1 ylellä viljellään.

        Nyt ongelma on lakaistu maton alle
        - zimzalabim, eikä sitä enää ole.

        Hyvää joulua !


      • tiedottaja.......


      • _sivullinen_
        Senjuska4209 kirjoitti:

            http://stuff.salde.net/flash/vittu_vs_saatana.swf



        Tsiisus, käkättää kippurassa ;))))))))

        Asiasta sen enempää mitään tietämättä, ihmettelen vain, meneeköhän joillain oikeesti hieman liian 'lujaa' tän sätin kanssa? Samoin ihmettelen ns. aikuisten veen hokemista samaan tapaan kuin teinit. No, eipä muuta.


      • _sivullinen_ kirjoitti:

        Asiasta sen enempää mitään tietämättä, ihmettelen vain, meneeköhän joillain oikeesti hieman liian 'lujaa' tän sätin kanssa? Samoin ihmettelen ns. aikuisten veen hokemista samaan tapaan kuin teinit. No, eipä muuta.

        ...jo hyviin käytöstapoihin on kirjattu yli vuosisatojen, mikä on sallittua ja mikä ei, mikä korrektia ja mikä ei?!

        Paljon kritisoidaan nuorison kielenkäyttöä, mutta keltäs lapset ja nuoret oppii tuonkin taidon...eli syytä aikuisten mietittä aivan ensin omaa kielenkäyttöään.

        Ja tuo miun laittama linkki oli suoralainaus ...joka kuvaa mielestäni erittäin hyvin 40 1 huoneen sivistystasoakin...epäsuorasti verrannollisesti.

        Jokainen voi omalla kohdallaan tuon suunsakkin sistiä, ehkäpä sillätavalla jonkinverran saadaan aikaan muutosta yleiselläkin tasolla :)

        Mut mitä mukavinta Joolun ootusta kaikille ja levollista mieltä T: Senja


      • _sivullinen_
        Senjuska4209 kirjoitti:

        ...jo hyviin käytöstapoihin on kirjattu yli vuosisatojen, mikä on sallittua ja mikä ei, mikä korrektia ja mikä ei?!

        Paljon kritisoidaan nuorison kielenkäyttöä, mutta keltäs lapset ja nuoret oppii tuonkin taidon...eli syytä aikuisten mietittä aivan ensin omaa kielenkäyttöään.

        Ja tuo miun laittama linkki oli suoralainaus ...joka kuvaa mielestäni erittäin hyvin 40 1 huoneen sivistystasoakin...epäsuorasti verrannollisesti.

        Jokainen voi omalla kohdallaan tuon suunsakkin sistiä, ehkäpä sillätavalla jonkinverran saadaan aikaan muutosta yleiselläkin tasolla :)

        Mut mitä mukavinta Joolun ootusta kaikille ja levollista mieltä T: Senja

        Kaikille ihanaa joulunodotusaikaa ja sättikää vähemmän ja nauttikaa elämästä muuten. Kyllä se eroahdistus sätistä hellittää parissa päivässä, kun saa itsensä irti koneesta ja alkaa tekemään muuta.


      • Löysin vävypojalleni hurmaavan joulunpunaisen
        ja -aiheisen solmion, joka soi ja vilkuttaa
        valoa.

        Tyttärelleni pörröisen tonttumyssyn, jossa
        koiranpennun naama. - Ovat hankkineet minulle
        karvaisen "lapsenlapsen", eli koiranpennun.

        Kirjoitin molempien lahjalappuun:
        "TYYLIKÄSTÄ JOULUA!"

        Et silleen... Ria (=aurinkotie)


      • tunne...
        Ria.Hafren kirjoitti:

        Löysin vävypojalleni hurmaavan joulunpunaisen
        ja -aiheisen solmion, joka soi ja vilkuttaa
        valoa.

        Tyttärelleni pörröisen tonttumyssyn, jossa
        koiranpennun naama. - Ovat hankkineet minulle
        karvaisen "lapsenlapsen", eli koiranpennun.

        Kirjoitin molempien lahjalappuun:
        "TYYLIKÄSTÄ JOULUA!"

        Et silleen... Ria (=aurinkotie)

        ...montaakaan ihmistä, joiden mielestä nuo idioottimaiset pellekravatit ovat jotenkin tyylikkäitä. Paitsi jos typeryys ja tyylittömyys lasketaan tyylikkyydeksi...


    • EBROTI

      tai ainahan sitä uteliaalle tyypille voi sanoa ?!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe