....CHATISSA?
Ei enää ilkeilyitä tänne.
SANOIKO JOKU JOTAKIN HAUSKAA.......
10
6242
Vastaukset
- Asian kannattaja :)
Vielä kun siistitte, chäthuoneetkin, niin voitte olla asemaanne edellyttävällä tasolla :)
Joulu lähestyy, joten voisimma aloittaa kivoilla "joulusutkauksilla" ja kerätä niitä muistojen arkistoon :)- ret-riitti
Tämä oli ainoa palsta, jolta YP on voinut lukea,
millaista törkytekstiä chat 40 1 ylellä viljellään.
Nyt ongelma on lakaistu maton alle
- zimzalabim, eikä sitä enää ole.
Hyvää joulua ! - tiedottaja.......
ret-riitti kirjoitti:
Tämä oli ainoa palsta, jolta YP on voinut lukea,
millaista törkytekstiä chat 40 1 ylellä viljellään.
Nyt ongelma on lakaistu maton alle
- zimzalabim, eikä sitä enää ole.
Hyvää joulua !chattitappelut ei kuulu tänne
vaan jos valittaa haluat, niin laita tuonne --> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001901&subcat=3269
ainoa paikka, mistä ylläpito todella lukee tekstit..ja jokaikisen! tiedottaja....... kirjoitti:
chattitappelut ei kuulu tänne
vaan jos valittaa haluat, niin laita tuonne --> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001901&subcat=3269
ainoa paikka, mistä ylläpito todella lukee tekstit..ja jokaikisen!http://stuff.salde.net/flash/vittu_vs_saatana.swf
Tsiisus, käkättää kippurassa ;))))))))- _sivullinen_
Senjuska4209 kirjoitti:
http://stuff.salde.net/flash/vittu_vs_saatana.swf
Tsiisus, käkättää kippurassa ;))))))))Asiasta sen enempää mitään tietämättä, ihmettelen vain, meneeköhän joillain oikeesti hieman liian 'lujaa' tän sätin kanssa? Samoin ihmettelen ns. aikuisten veen hokemista samaan tapaan kuin teinit. No, eipä muuta.
_sivullinen_ kirjoitti:
Asiasta sen enempää mitään tietämättä, ihmettelen vain, meneeköhän joillain oikeesti hieman liian 'lujaa' tän sätin kanssa? Samoin ihmettelen ns. aikuisten veen hokemista samaan tapaan kuin teinit. No, eipä muuta.
...jo hyviin käytöstapoihin on kirjattu yli vuosisatojen, mikä on sallittua ja mikä ei, mikä korrektia ja mikä ei?!
Paljon kritisoidaan nuorison kielenkäyttöä, mutta keltäs lapset ja nuoret oppii tuonkin taidon...eli syytä aikuisten mietittä aivan ensin omaa kielenkäyttöään.
Ja tuo miun laittama linkki oli suoralainaus ...joka kuvaa mielestäni erittäin hyvin 40 1 huoneen sivistystasoakin...epäsuorasti verrannollisesti.
Jokainen voi omalla kohdallaan tuon suunsakkin sistiä, ehkäpä sillätavalla jonkinverran saadaan aikaan muutosta yleiselläkin tasolla :)
Mut mitä mukavinta Joolun ootusta kaikille ja levollista mieltä T: Senja- _sivullinen_
Senjuska4209 kirjoitti:
...jo hyviin käytöstapoihin on kirjattu yli vuosisatojen, mikä on sallittua ja mikä ei, mikä korrektia ja mikä ei?!
Paljon kritisoidaan nuorison kielenkäyttöä, mutta keltäs lapset ja nuoret oppii tuonkin taidon...eli syytä aikuisten mietittä aivan ensin omaa kielenkäyttöään.
Ja tuo miun laittama linkki oli suoralainaus ...joka kuvaa mielestäni erittäin hyvin 40 1 huoneen sivistystasoakin...epäsuorasti verrannollisesti.
Jokainen voi omalla kohdallaan tuon suunsakkin sistiä, ehkäpä sillätavalla jonkinverran saadaan aikaan muutosta yleiselläkin tasolla :)
Mut mitä mukavinta Joolun ootusta kaikille ja levollista mieltä T: SenjaKaikille ihanaa joulunodotusaikaa ja sättikää vähemmän ja nauttikaa elämästä muuten. Kyllä se eroahdistus sätistä hellittää parissa päivässä, kun saa itsensä irti koneesta ja alkaa tekemään muuta.
Löysin vävypojalleni hurmaavan joulunpunaisen
ja -aiheisen solmion, joka soi ja vilkuttaa
valoa.
Tyttärelleni pörröisen tonttumyssyn, jossa
koiranpennun naama. - Ovat hankkineet minulle
karvaisen "lapsenlapsen", eli koiranpennun.
Kirjoitin molempien lahjalappuun:
"TYYLIKÄSTÄ JOULUA!"
Et silleen... Ria (=aurinkotie)- tunne...
Ria.Hafren kirjoitti:
Löysin vävypojalleni hurmaavan joulunpunaisen
ja -aiheisen solmion, joka soi ja vilkuttaa
valoa.
Tyttärelleni pörröisen tonttumyssyn, jossa
koiranpennun naama. - Ovat hankkineet minulle
karvaisen "lapsenlapsen", eli koiranpennun.
Kirjoitin molempien lahjalappuun:
"TYYLIKÄSTÄ JOULUA!"
Et silleen... Ria (=aurinkotie)...montaakaan ihmistä, joiden mielestä nuo idioottimaiset pellekravatit ovat jotenkin tyylikkäitä. Paitsi jos typeryys ja tyylittömyys lasketaan tyylikkyydeksi...
- EBROTI
tai ainahan sitä uteliaalle tyypille voi sanoa ?!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592