liian kaunis nainen

EI SAA MIEHIÄ?

hei miehet.
Olen usein baarissa kolmistaan parhaiden ystävieni kanssa. Toinen heistä on upean näköinen pitkä vaalea (luonnollinen) tukka, uskomattomat pusuhuulet ja täydellinen iho ja kroppa. Toinen heistä taas on "normaalimman näköinen" : lyhyt ohut tukka, ei niin naisellinen vartalo, huono ryhti, ei niin hyvä ihokaan, ihan nätti kuitenkin. Itse pidän itseäni vähemmän viehättävänä kuin kumpikaan näistä tytöistä.
Mutta ihmetyksekseni miehet tulevat aina suin päin iskemään tätä jälkimmäisenä mainitsemaani naista. Jos itse olisin mies, en saisi silmiäni irti tästä ensimmäisestä blondista. Kerran mieleen tuli ajatus että miehet eivät "uskalla" lähestyä kovin kaunista naista, kun ystävistäni eräs heitti että "...niin hyvännäkönen nainen että hyvä kun pysty silmiin kattomaan". Onko tosiaan niin että lähestytte mielummin sitä tavallisemman näköistä, ehkä tuntuu että mahikset on paremmat kun nainen ei ole mikään missi? Ihan vain uteliaisuuttani kysyn. Ja kun itse ajattelen, niin mielummin iskisin sitä ihan komeeta, kuin baarin komeinta urosta.
Olisin kiitollinen mielenkiintoisista vastauksista!

144

42333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pätee

      miehiinkin. Törkeän komea mies jätetään mieluummin rauhaan, kuin sitten tavallisen komea saa piiritystä mielin määrin.

      Itse vieroksun liian komeaa miestä siksi, että useinkin tällaisilla luonne on paska, johtuen siitä, että ulkonäöllään on voinut *ratsastaa* ja päästä helpommalla elämässä eteenpäin.

      Sama myös liian kauniilla naisella, luonne ei ole *hyvä* useinkaan.

      • tavallaan

        suomessa erittäin komeita miehiä on sen verran harvassa, että niillä harvoilla (ei kaikilla) usein kusi päässä. Mutta sanoisin että suomalainen nainen on usein kaunis, joten kaikki hyvännäköiset ei ole saaneet kusta päähänsä koska kaikille riittää vientiä. Mutta kyllä näitäkin ämmiä löytyy.
        On tosin mullekin usein sanottu että "luulin sua ihan kusipääks kun ekan kerran tavattiin" ihan vaan sen takia miltä näytän. on se surullista, siksi koitan itsekin olla tuomitsematta hyvännäköisiä miehiä.


      • tjahaa
        tavallaan kirjoitti:

        suomessa erittäin komeita miehiä on sen verran harvassa, että niillä harvoilla (ei kaikilla) usein kusi päässä. Mutta sanoisin että suomalainen nainen on usein kaunis, joten kaikki hyvännäköiset ei ole saaneet kusta päähänsä koska kaikille riittää vientiä. Mutta kyllä näitäkin ämmiä löytyy.
        On tosin mullekin usein sanottu että "luulin sua ihan kusipääks kun ekan kerran tavattiin" ihan vaan sen takia miltä näytän. on se surullista, siksi koitan itsekin olla tuomitsematta hyvännäköisiä miehiä.

        Suomessa on enemmän kauniita naisia kuin komeita miehiä.

        Onko näin sinusta vain Suomessa? Onko muualla komeita miehiä yhtä paljon tai enemmän kuin kauniita naisia?

        Kummin päin tahansa, erikoinen ajatus.


      • esim.
        tjahaa kirjoitti:

        Suomessa on enemmän kauniita naisia kuin komeita miehiä.

        Onko näin sinusta vain Suomessa? Onko muualla komeita miehiä yhtä paljon tai enemmän kuin kauniita naisia?

        Kummin päin tahansa, erikoinen ajatus.

        Englannissa tai saksassa komeita miehiä on paljon enemmän kuin kauniita naisia, siksi komeat miehet ko. maissa usein ovat niitä jotka haluavat kiltin söpön tyttöystävän mutta niitä on harvassa koska hyvännäköisillä tytöillä on niin paljon "valinnanvaraa" että on noussut kusi päähän. Eli toisin päin kuin Suomessa. Mutta en tietenkään yleistä, se on vain seikka jonka maailmalla olen huomannut muttei tietenkään päde joka tapauksessa missään maassa.


      • etten ole huomannut
        esim. kirjoitti:

        Englannissa tai saksassa komeita miehiä on paljon enemmän kuin kauniita naisia, siksi komeat miehet ko. maissa usein ovat niitä jotka haluavat kiltin söpön tyttöystävän mutta niitä on harvassa koska hyvännäköisillä tytöillä on niin paljon "valinnanvaraa" että on noussut kusi päähän. Eli toisin päin kuin Suomessa. Mutta en tietenkään yleistä, se on vain seikka jonka maailmalla olen huomannut muttei tietenkään päde joka tapauksessa missään maassa.

        Niinhän se menee. Kun sekaantuu pelimiehiin, ei ne kauaa "vierellä" pysy..ja tämän olen todellakin huomannut. Pitäs muuttaa ajattelutapaa ja tutustua miehiin ilman ulkonäkökriteereitä...hankalaahan se on, ku pitäähän toisen viehättää et voi ihastua jne. .mut toisaalta joskus olen jonkin kaverin sitten huomanut olevankin oikein kiva ja että synkkaa ja onkin ihastunut siihen enemmän luonteen perusteella ku ulkonäön.vitsit, helpompaa olla yksin..luulisin.


      • miehiä:)
        esim. kirjoitti:

        Englannissa tai saksassa komeita miehiä on paljon enemmän kuin kauniita naisia, siksi komeat miehet ko. maissa usein ovat niitä jotka haluavat kiltin söpön tyttöystävän mutta niitä on harvassa koska hyvännäköisillä tytöillä on niin paljon "valinnanvaraa" että on noussut kusi päähän. Eli toisin päin kuin Suomessa. Mutta en tietenkään yleistä, se on vain seikka jonka maailmalla olen huomannut muttei tietenkään päde joka tapauksessa missään maassa.

        Tämä muunmaalaisten miesten komeus johtuu tod. näk. vaan siitä, että miehet ovat siellä niitä "ihania tummia komistuksia". Joo, joo, mun mielestä esim.Englannissa ei ole mitenkään erityisen komeita miehiä. Ihan samanlaisia urpoja sielläkin on baarit täynnä. Ja ranskalaisten komeudessa on vielä vähemmän vastinetta suomalaisten naisten luomille myyteille. Mutta naisissa vaaleus yhdistetään usein kauneuteen ja ihan tavallisesta suomalaisnaisesta saa meikkaamalla jopa kauniin:) Jos ei ole läski, osaa meikata ja omaa tyyliä, niin suomalainen nainen on ihan ok ja taatusti ulkomaalaisten miesten mieleen. Kun taas vaalea vastaava suomalainen perusmies ei voi pikku taikatempuilla loihtia itsestään komeaa. Silloin täytyy olla jo todella narsisti mies, jotta voi tehdä itsestään ulkonäöllä huomiotaherättävän. Tässä on homman ydin, ei suomalaisnaisten kauneudessa ja ulkomaalaisten miesten komeudessa.


      • tjahaa
        esim. kirjoitti:

        Englannissa tai saksassa komeita miehiä on paljon enemmän kuin kauniita naisia, siksi komeat miehet ko. maissa usein ovat niitä jotka haluavat kiltin söpön tyttöystävän mutta niitä on harvassa koska hyvännäköisillä tytöillä on niin paljon "valinnanvaraa" että on noussut kusi päähän. Eli toisin päin kuin Suomessa. Mutta en tietenkään yleistä, se on vain seikka jonka maailmalla olen huomannut muttei tietenkään päde joka tapauksessa missään maassa.

        Luulen, että asetat miehille ja naisille erilaisia hyvännäköisyyskriteerejä. Todennäköisesti tykkäät tummista miehistä mutta vaaleaa naista pidät kauniina.

        Minusta suomalaiset naiset ovat keskimäärin hyvin arkisen näköisiä, koska pidän blondeja epäeroottisina. Siis minusta lähes missä tahansa maassa on puoleensavetävämmät (=tummemmat) naiset.

        Toisaalta pidän suomalaisten miestenkin ulkonäköä samalla tavalla mitäänsanomattomana.


      • samaa mieltä
        miehiä:) kirjoitti:

        Tämä muunmaalaisten miesten komeus johtuu tod. näk. vaan siitä, että miehet ovat siellä niitä "ihania tummia komistuksia". Joo, joo, mun mielestä esim.Englannissa ei ole mitenkään erityisen komeita miehiä. Ihan samanlaisia urpoja sielläkin on baarit täynnä. Ja ranskalaisten komeudessa on vielä vähemmän vastinetta suomalaisten naisten luomille myyteille. Mutta naisissa vaaleus yhdistetään usein kauneuteen ja ihan tavallisesta suomalaisnaisesta saa meikkaamalla jopa kauniin:) Jos ei ole läski, osaa meikata ja omaa tyyliä, niin suomalainen nainen on ihan ok ja taatusti ulkomaalaisten miesten mieleen. Kun taas vaalea vastaava suomalainen perusmies ei voi pikku taikatempuilla loihtia itsestään komeaa. Silloin täytyy olla jo todella narsisti mies, jotta voi tehdä itsestään ulkonäöllä huomiotaherättävän. Tässä on homman ydin, ei suomalaisnaisten kauneudessa ja ulkomaalaisten miesten komeudessa.

        Lontoossa ja Australiassa asuessani kyllä huomasin että miehet vain ovat paremman näköisiä kuin naiset. Ja kyllä etenkin Lontoossa ne hyvännäköiset naiset olivat sitten niitä "pelimiehiä" koska hyvällä ulkonäöllä oli kysyntää. ( en väitä että kaikki hyvännäköiset ovat pelimiehiä.)
        Eli niin kuin suomessa näkee pariskuntia jossa nainen on miestä viehättävämpi, näissä ko. maissa olen törmännyt huomattavsti enemmän pariskuntiin joissa mies naista viehättävämpi.
        Nämä minun kokemuksiani.


      • kirjottaja
        samaa mieltä kirjoitti:

        Lontoossa ja Australiassa asuessani kyllä huomasin että miehet vain ovat paremman näköisiä kuin naiset. Ja kyllä etenkin Lontoossa ne hyvännäköiset naiset olivat sitten niitä "pelimiehiä" koska hyvällä ulkonäöllä oli kysyntää. ( en väitä että kaikki hyvännäköiset ovat pelimiehiä.)
        Eli niin kuin suomessa näkee pariskuntia jossa nainen on miestä viehättävämpi, näissä ko. maissa olen törmännyt huomattavsti enemmän pariskuntiin joissa mies naista viehättävämpi.
        Nämä minun kokemuksiani.

        minuun ei kuitenkaan päde tuo jonkun väittämä että pidän tummista miehistä. Ihan yhtä paljon hyvännäköinen voi olla tumma tai vaalea. Oikeastaan jos valita saisin niin vaalea mies viehättää minua enemmän.


      • katyh
        samaa mieltä kirjoitti:

        Lontoossa ja Australiassa asuessani kyllä huomasin että miehet vain ovat paremman näköisiä kuin naiset. Ja kyllä etenkin Lontoossa ne hyvännäköiset naiset olivat sitten niitä "pelimiehiä" koska hyvällä ulkonäöllä oli kysyntää. ( en väitä että kaikki hyvännäköiset ovat pelimiehiä.)
        Eli niin kuin suomessa näkee pariskuntia jossa nainen on miestä viehättävämpi, näissä ko. maissa olen törmännyt huomattavsti enemmän pariskuntiin joissa mies naista viehättävämpi.
        Nämä minun kokemuksiani.

        Totta,mutta luulen sen johtuvan Lontoossa enempi siitä,että englatilainen kulttuuri on paljon sallivampi siinä suhteessa,että usein he arvostavat enemmän sitä mitä kuulevat(keskustelu taito)kuin visuaalisia asioita.
        Asuin itse Lontoossa yli vuoden ja huomasin,että vaikka olisi kuinka huikean näköinen,kaunis nainen,miehet eivät lämpene,ellei osaa keskustella.Tämä koskee enempi englantilaisia,ei ulk.taustaisia brittejä.


      • ..............
        miehiä:) kirjoitti:

        Tämä muunmaalaisten miesten komeus johtuu tod. näk. vaan siitä, että miehet ovat siellä niitä "ihania tummia komistuksia". Joo, joo, mun mielestä esim.Englannissa ei ole mitenkään erityisen komeita miehiä. Ihan samanlaisia urpoja sielläkin on baarit täynnä. Ja ranskalaisten komeudessa on vielä vähemmän vastinetta suomalaisten naisten luomille myyteille. Mutta naisissa vaaleus yhdistetään usein kauneuteen ja ihan tavallisesta suomalaisnaisesta saa meikkaamalla jopa kauniin:) Jos ei ole läski, osaa meikata ja omaa tyyliä, niin suomalainen nainen on ihan ok ja taatusti ulkomaalaisten miesten mieleen. Kun taas vaalea vastaava suomalainen perusmies ei voi pikku taikatempuilla loihtia itsestään komeaa. Silloin täytyy olla jo todella narsisti mies, jotta voi tehdä itsestään ulkonäöllä huomiotaherättävän. Tässä on homman ydin, ei suomalaisnaisten kauneudessa ja ulkomaalaisten miesten komeudessa.

        Olen mies ja asun Espanjassa, eika ihmiset ole taalla sen kummemman nakoisia kuin missaan muuallakaan. Kylla taalla on kauniita naisia, mutta on niita suomessakin...tosin pukeutumisessa suomalaisnaisilla olisi paljon opittavaa espanjattarilta...esim. niita helvetin legginseja en ole nahnyt taalla kellaan :D

        Ulkomaalaisten komeus/kauneus on vain ihmisten paassa, koska suomessa ei ole totuttu tummiin ja siksi ne kiehtovat enemman. Minakin kaannan taalla enemman naisten páitá , kuin suomessa, koska olen vaalea ja aika pitká ja takalaiset miehet ovat lyhyita ja tummia


      • tyttö_87
        samaa mieltä kirjoitti:

        Lontoossa ja Australiassa asuessani kyllä huomasin että miehet vain ovat paremman näköisiä kuin naiset. Ja kyllä etenkin Lontoossa ne hyvännäköiset naiset olivat sitten niitä "pelimiehiä" koska hyvällä ulkonäöllä oli kysyntää. ( en väitä että kaikki hyvännäköiset ovat pelimiehiä.)
        Eli niin kuin suomessa näkee pariskuntia jossa nainen on miestä viehättävämpi, näissä ko. maissa olen törmännyt huomattavsti enemmän pariskuntiin joissa mies naista viehättävämpi.
        Nämä minun kokemuksiani.

        Huomasin itse saman Saksassa. Tosin osalla miehistä, hyvännäköisyys johtui enemmän siitä, että heillä oli parempi tyyli kuin suurimmalla osalla suomalaismiehistä.


      • Legginsit pois
        .............. kirjoitti:

        Olen mies ja asun Espanjassa, eika ihmiset ole taalla sen kummemman nakoisia kuin missaan muuallakaan. Kylla taalla on kauniita naisia, mutta on niita suomessakin...tosin pukeutumisessa suomalaisnaisilla olisi paljon opittavaa espanjattarilta...esim. niita helvetin legginseja en ole nahnyt taalla kellaan :D

        Ulkomaalaisten komeus/kauneus on vain ihmisten paassa, koska suomessa ei ole totuttu tummiin ja siksi ne kiehtovat enemman. Minakin kaannan taalla enemman naisten páitá , kuin suomessa, koska olen vaalea ja aika pitká ja takalaiset miehet ovat lyhyita ja tummia

        Pitäis kieltää lailla, naiset näyttää ihan hirveiltä niissä. Missähän siinäkin on kadotettu naisellisuus?


      • Kuuma Nuori Mies

        tämä siinä juuri onkin... suurin osa ajattelee niin.. Normaali mies tai nainen on vaan monien mielestä tasapainoisempi ja realistinen.

        eli johtopäätöksenä suurimmalla osalla ihimisiä on jonkinlainen kompleksi "liian" hyvännäköisiin... eivätkä näe ihmistä ulkokouren takia...

        ps: ennakkoluulot perseeseen ja pokaamaan


      • paavali9
        tyttö_87 kirjoitti:

        Huomasin itse saman Saksassa. Tosin osalla miehistä, hyvännäköisyys johtui enemmän siitä, että heillä oli parempi tyyli kuin suurimmalla osalla suomalaismiehistä.

        eikö suomi poika enää kelpaa mennään epsanjaan mulkun perässä,suomi poika on sellanen joll on paskaset kalsarit ja panee kauan,syö hernekeittoa ja paskoo rautalankoo,ja istuu saunassa juo kaljaa ja hoilaa poika saunoo,,joo ei tollanen kikkarapää kestä ees saunaa ,,,,tun lakritsi pelle,ei tajuu musta mies?????? mitä suomi neito noiss näkee??????


    • kantaan

      Aika oli baarissa sen verran kallista että jätin suosiolla liian hyvän näköiset jääkiekkoilijoille ja kaiken maailman kuskeille. Ajattele jos sellaisen olisi joskus saanut olis koko ajan saanut olla kusi pultussa "Lähden tänään bailaan menen varmaan Lauran luo yöksi...." kääk ei varmaan olis uni tullut

      No onneksi löysin kaltaisen taviksen niin ei tarvii stressata

      Terv tavismies

      • Kaunis katja

        Minun miestäni on ilmeisesti onni potkaissut koska on pystynyt olemaan kanssani jo 18 vuotta. En sano että se helppoa olisi hänelle, ehei, mutta kaikki riippuu meistä naisista itsestämme millaisia me olemme. Järkeviä, ei bimboja.

        Minä ole koskaan tuntenut tarvetta lähteä rilluttelemaan yksin kavereiden kanssa ulos ilman miestäni. Kerran minut on lähes raiskattu, keskeytyi, se riitti! Tarvitsen miestäni rinnalle, turvaksi ja näyttämään esim.illanvietossa ulkona muille miehille että ollaan varattu!

        Olen luonteeltani vielä hyvin ujo, eli en tosiaankaan tuo itseäni mitenkään esille vaan ennemminkin olen vähän sivussa. Kyllä mieheni saa "potkia" kaikenmaailman ukkoja ympäriltäni vaikken edes tee mitään, mutta tämä tälläinen vaatii mieheltä itseltään tosi hyvää itsetuntoa ja parisuhteeltakin luottamusta.


    • beaty costs

      Joo, mustakin tuntuu monesti samalta..ettei miehet lähesty mua niin paljon ku ehkä niitä tavallisemman näköisiä. en nyt väitä olevani huippuyksilö ja superkaunis, mutta monet sanoneet nätiksi ja kai minä ihan kaunis olen. suht pitkä ja hoikka pitkät vaaleat hiukset ja kauniit kasvot..niin en tiedä onko sitten siitä kiinni,et kaunis nainen pelottaa miehiä tai jotain??Mutta niin vain se on..kai. Olen itse ainakin aika itsevarma ja näytän sen, joten ehkä se on hieman arveluttavaa lähestyä mua. Varsinkaan kun en kovinkaan monia "kelpuuta"...ei voi mitään, mutta jos tapaa eka kerran jonkun miehen, ni sit sen täytyy olla hyvännököinen. Tämän takia kai olen aina vain tutustunut pelimiehiin..näin musta tuntuu.

      • ruma mies

        Pelimiehillä on varaa pelinappuloihin, et ole nimittäin ainoa joka sen baarin komeimman miehen tahtoisi, joten miksi hän tyytyisi pelkästään sinuun? Onnea valitsemallasi tiellä.


      • Totuuden henki

        Naisten puoleensavetävyyden taso miesten silmissä on keskimäärin kaikkialla korkeampi kuin miesten puoleensavetävyyden taso naisten silmissä. Mutta miesten tasossa on suurempi hajonta kuin naisten tasossa. Siksi huippuyksilöiden terävimmässä kärjessä on kaikkialla miesenemmistö.

        Arviosi itsestäsi on varmaan melkolailla kohdallaan. Tutustut pelimiehiin, koska et ole huipputasoinen mutta haluat silti parasta. Pelimiehet panostavat yleensä määrään eivätkä laatuun. Olet heille lyhytaikaista hupia. Kun markkina-arvosi lähtee vääjäämättömään laskuun 30 täytettyäsi, se riittänee vielä jonkun siedettävää tasoa olevan beta-uroksen monopolisointiin. Muista kuitenkin ehkäistä sukupuolitaudit ja raskaudet.

        Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että naisparivaljakosta rumempaan keskittyminen on usein hyvä peliliike. Se auttaa ottamaan kaunottarelta ylimääräisiä luuloja pois ja lämmittää rumemman mieltä sen verran, ettei tämä heti ala kateuksissaan iskemään kapuloita rattaisiin.


      • dfgdgdfg

        "mutta monet sanoneet nätiksi ja kai minä ihan kaunis olen. suht pitkä ja hoikka pitkät vaaleat hiukset ja kauniit kasvot..niin en tiedä onko sitten siitä kiinni,et kaunis nainen pelottaa miehiä tai jotain2

        Jos olet pitkä, niin pelkästään pituus rajaa suuren osan miehistä pois.

        "Olen itse ainakin aika itsevarma ja näytän sen, joten ehkä se on hieman arveluttavaa lähestyä mua."

        Miksi mies lähestyisi vittumaisen näköistä akkaa, jos voi samalla vaivalla lähestyä jotain toista, mukavampaa?

        "Varsinkaan kun en kovinkaan monia "kelpuuta""

        Ja jos torppaat ekan yrittäjän niin kaikki muut huomaa sen, eikä lähde edes yrittämään.

        Vali, vali.


    • marko.

      Jos se vähemmän kaunis on rento, luonnollisen hyväntuulinen ja sinut itsensä kanssa, niin totta helkkarissa tekisin mieluummin sen kanssa tuttavuutta kuin huippunätin mutta kireän, pinnallisen tai kopean oloisen.

    • Iso-Juha

      Kun vaan tietäisi kannattaako tälläisen perusjalmarin lähteä kokeileen onneaan tuon "upean" eläimen kanssa... koska sillä ulkonäöllä ei loppupelissä ole kovin paljoa merkitystä niin minusta riittää että nainen on kohtuullisen näköinen; jota siis tuo toinen kuvailemasi nainen edustaa. Joten tuntuu luontevammalta mennä kokeileen onneaan hänen kanssaan.

      Okei, jos tietäisin jollain maagisella tavalla että tuo "liian kaunis nainen" ei ole itseään ja ulkonäköään täynnä ja voisi olla kiinnostunut kaltaisestani mörököllistä niin tottakai valitsisin hänet kohteekseni. Mutta kun todennäköisyydet onnistumiselle vaikuttaa olevan astronomiset niin pitäydyn siinä tavallisemmassa jonka suhteen ei tarvi stressata eli voi olla luontevammin itsensä...

      Eli olet naulan kannassa. Toisaalta - hupaisaa sinänsä - rohkeat prinssit jotka ottavatkin asiakseen lähestyä suoraan tuota liian kaunista - saattavatkin onnistua jopa helpommin kuin tilanteen johdosta suosittua "keskivertoisempaa" yrittävä mieslauma. Huipulla kun on hiljaisempaa niin on helpompi sitten erottuakin massasta.

      Toisaalta nyt kun paljastan tämän kaikki ryntäävät kaunottarien kimppuun kuin sika limppuun ja koko pakka jaetaan uudestaan.

      Tässä kelailen vanhoja... kun yksi opiskelupaikkani uskomattoman kuuma naisihminen - miss scandinavia-ehdokaskin ollut (ehdokaaksi jäänyt koska oli oikeasti kaunis ja mielenkiintoisen näköinen, ei mikään tusinamissi) - pukkautui mun viereen baarireissulla, selkeästi otti kontaktia. Häkellyin tietenkin ihan sikana... ja neidin epäonneksi olin jo siinä vaiheessa rakastunut täyttä päätä erääseen ihan tavistyttöön ja kertakaikkiaan sillä missityypilläkään ei upeudestaan huolimatta ollut minkäänlaisia jakoja tilanteessa. Itseasiassa tuuppasin sen lopulta pois ihan periaatteesta, siis fyysisesti. Toki silleen hellävaraisesti mutta kuitenkin. Muutamaa päivää myöhemmin hän oli osana suurempaa seuruetta ja vähän avauduin tuosta rakastumisestani ihan yleisellä tasolla... tää upea nainen tulee kiehnään mua ja siihen sitten totean vähän tylysti että "Hei, kyse ei kuitenkaan ollut susta." Meni vähän myrtsiksi hän...

      Toivottavasti se ei saanut traumoja ko. tapauksesta... se oli ihan mukava nainen kieltämättä kun tutustuin muuten osana löyhää kaveripiiriä (ja olisi sitten jälkiviisaana ollut ehkä kannattanutkin koittaa sitä naista)... mä nyt vaan olin silloin täysin raksu toiseen... :D

      Joskus se siis käy toisinkinpäin. Eli "täydellinen" upea ja miehestä kiinnostunut nainen ei kelpaa pystymetsäjannulle... rakkaus tekee sokeaksi... ... :D

      • vois nyt jokainen

        tavisnainen ajatella näin: "Ahaa, en ehkä kelpaisikaan nykykullalleni, jos hänellä ois ollu pokkaa pokata ja vähänkään tsäänssiä saada kauniimpi". Kiitos valaistuksesta!


    • chiii

      Minulla ei oikein ole vientiä baarissa. Niinkun ollenkaan. Minulle tulee ehkä kaksi miestä illan aikana juttelemaan, yleensä toinen on noin 40vee rapajuoppo (itse olen 24) ja toinen myöskin kännissä oleva vaikkapa huumehöyry. Tositarina. Monesti olen kavereilleni voivotellut, että miksi ei onnistu, yleisin vastaus on se, että olen liian hyvännäköinen, miehet ei uskalla. Noh, minun on tätä kyllä tosi vaikea uskoa. Olen suht tavallinen omasta mielestäni, itseasiassa hyvinkin tavallinen. Minulla on tumma tukka, olen keskimittainen ja keskipainoinen, pienirintainen jne. Monesti minulla on rillitkin päässä. En tasan ole mikään missi ja valitettavasti minulla on luonnostaan vähän sellainen "masentunut" ilme.

      Mutta pari helkatin hyvännäköistä kaveria minulla kyllä on. Eräskin sellainen oikein unelmablondi, pitkä vaalea tukka, kauniit kasvot, siro kroppa plus jostain käsittämättömästä syystä sellainen rintavarustus ettei maailmasta löydy yhtään miestä, joka ei sitä ihailisi. Ja hänellä kyllä on vientiä. Jatkuvasti ja koko ajan. Minulla on ehkä enemmänkin se kokemus, että kun nainen on oikeasti todella hyvännäköinen, nekin jotka ajattelevat etteivät sitä kuitenkaan saa, yrittävät ihan vaan sen takia kun on pakko, kun kuitenkin uskoo, että no entä jos siltikin, on tuo niin ihana, että pakko kokeilla.

      En sitten tiedä yhäkään, että mikä tämä "liian hyvännäköinen" - myytti oikein on. Mutta minut ainakin jätetään huomiotta jostain eri syystä, joten omasta kokemuksesta on tähän vähän hankala uskoa. Tosin sanottakoon se tähän loppuun vielä, että liikun enemmän hevi/rock/metal ym piireissä, joissa ihmiset ja ympyrät, samoin kuin iskemiskuviotkin ovat vähän erilaisia kun pintaliitobaareissa.

      • ratkaisee

        Sanoisin että ulkonäön lisäksi olemus viestittää paljon ja merkkaa siinä pisteessä, että tullako iskemään vai ei..Itse olen huomannut, kun olen iloisella ja ns. heittäytyvällä fiiliksellä baarissa, niin silloin on enemmän vientiä,kun taas icequeen-look ei hirveästi näytä kiehtovan miehiä. Näin mun kokemuksesta. Ja kun ajattelen tuttuja ja kavereita,niin se vain niidenkin kohdalla menee, ollaan monesti puhuttu, että vaikuttaa tosi paljon onko todella viileän ja melkein vihaisen näköinen vai hieman hymyilevä ja näin..kyllä hymy ja sellainen rento olemus antaa enemmän rohkeutta miehille. Asiaa mietettäessä toisin päin, mieluummin menen jutteleen iloisemman näköiselle miehelle, kun sellaselle vittuuntunu ilme päällä ja kusi päässä - tapaukselle..Että näkökulmia taitaa olla monia tähän liian hyvännäköinen-teemaan...Ne kauniit ja komeat vain tahtoo usein olla niitä, joilla on se vakava naama...


      • chiii
        ratkaisee kirjoitti:

        Sanoisin että ulkonäön lisäksi olemus viestittää paljon ja merkkaa siinä pisteessä, että tullako iskemään vai ei..Itse olen huomannut, kun olen iloisella ja ns. heittäytyvällä fiiliksellä baarissa, niin silloin on enemmän vientiä,kun taas icequeen-look ei hirveästi näytä kiehtovan miehiä. Näin mun kokemuksesta. Ja kun ajattelen tuttuja ja kavereita,niin se vain niidenkin kohdalla menee, ollaan monesti puhuttu, että vaikuttaa tosi paljon onko todella viileän ja melkein vihaisen näköinen vai hieman hymyilevä ja näin..kyllä hymy ja sellainen rento olemus antaa enemmän rohkeutta miehille. Asiaa mietettäessä toisin päin, mieluummin menen jutteleen iloisemman näköiselle miehelle, kun sellaselle vittuuntunu ilme päällä ja kusi päässä - tapaukselle..Että näkökulmia taitaa olla monia tähän liian hyvännäköinen-teemaan...Ne kauniit ja komeat vain tahtoo usein olla niitä, joilla on se vakava naama...

        Hyvinkin se varmaan tuokin on.. Monesti ärsyttää, kun tosiaan luonnostaan en kovin iloisen näköinen oo, ja aika syrjäänvetäytyväkin. Kyllä mä suht puhelias oon kun paremmin tutustuu, mutta monia ei kiinnosta edes yrittää. Itse kai sitä pitäs yrittää panostaa, että hymyilis ja ois rennon oloinen, mutta helpommin sanottu kun tehty :/


      • toimii...
        chiii kirjoitti:

        Hyvinkin se varmaan tuokin on.. Monesti ärsyttää, kun tosiaan luonnostaan en kovin iloisen näköinen oo, ja aika syrjäänvetäytyväkin. Kyllä mä suht puhelias oon kun paremmin tutustuu, mutta monia ei kiinnosta edes yrittää. Itse kai sitä pitäs yrittää panostaa, että hymyilis ja ois rennon oloinen, mutta helpommin sanottu kun tehty :/

        se kun ennen ravintola iltaa käy kunnon lenkillä tai punttisalilla niin suurimmat jännitykset katoaa sinne. Sitten yksi hyvä keino on kun katsoo jonkun komedia leffan ennen iltaa.


      • todellakin ratkaisee
        ratkaisee kirjoitti:

        Sanoisin että ulkonäön lisäksi olemus viestittää paljon ja merkkaa siinä pisteessä, että tullako iskemään vai ei..Itse olen huomannut, kun olen iloisella ja ns. heittäytyvällä fiiliksellä baarissa, niin silloin on enemmän vientiä,kun taas icequeen-look ei hirveästi näytä kiehtovan miehiä. Näin mun kokemuksesta. Ja kun ajattelen tuttuja ja kavereita,niin se vain niidenkin kohdalla menee, ollaan monesti puhuttu, että vaikuttaa tosi paljon onko todella viileän ja melkein vihaisen näköinen vai hieman hymyilevä ja näin..kyllä hymy ja sellainen rento olemus antaa enemmän rohkeutta miehille. Asiaa mietettäessä toisin päin, mieluummin menen jutteleen iloisemman näköiselle miehelle, kun sellaselle vittuuntunu ilme päällä ja kusi päässä - tapaukselle..Että näkökulmia taitaa olla monia tähän liian hyvännäköinen-teemaan...Ne kauniit ja komeat vain tahtoo usein olla niitä, joilla on se vakava naama...

        vaikka siitäkin huolimatta saan yleensä jonkun "kimppuun." x) En omasta mielestäni ole mitenkään erityinen, mutta kerran eräs mies tuli sanomaa, että olen keskiverota seksikkäämmän näköinen, lämmittihän se mieltä =D Minä olen mukava likka jos tutustuu, mutta joudun ehkä pitämäänkin ice-queen lookkia yllä, koska jo pelkkiin silmiin katsominen saa äijät parveilemaan. No joo, olen myös ujo ja huono flirttailemmaan vaikka joku kiinnostava olisi.


    • M22.

      ja naiset, lähinnä eksät, ovat ihmetelleet kun minulla ei ole paljoa naisia ollut. Myös kehuja saan lähes aina.

      Silti jokin mättää mutta luonne se ei ole. On totta, että jos nainen on älyttömän kaunis niin ite koen, ettei minulla ole mahiksia tai, että nainen on varattu.

    • -arska-

      Ymmärrän tuon hyvin,yleensä nämä ns.täydelliset naiset ovat niin itseensä täynnä, että parempi ohittaa nopeasti.Kokemusta on,ns.tavallisten näköisten kanssa saa puhe kontaktin helpommin, koska ne ei leiju pilvissä,niillä on jalat tukevasti maassa,tietysti poikkeuksiakin on.

    • Lapin-Kätkäläinen

      Net on nuot etelän hormoonijäpät arkoja. Lihaksila pullistellee ja toisia uroksia tönnii paarisa. Mutta kun kaunis nainen ilmestyy lähelle, aletaan praataahman salikäynneistä. Höpöjä...
      Lapinmieskö näkkee mitä kauniimman naisen sen kiihkeämmäksi käy keskustelu ja alakaa neiti/x saahman "ampiaisia". Siinänet etelän juipit juuri kajehtivat rohkeita "lappalaisia".Palijon on oppimista arkajaloila.
      t. Selevinpäin restaurantisa useinmiten.

    • Nimetön

      Käyn aika harvoin yökerhoissa, mutta isken yleensä sitä kaikkein kauneinta ja lähden yksin kotiin. Mennään joskus samaan paikkaan ;-)

      • Nimetön

        aragornx


    • hbh

      Rumemmalta lohkeaa helpommin pillua

      • peruspertsa

        vähän rumempi nainen ei pihtaa, kun se ei tiedä millon saa seuraavan kerran meisseliä,
        sitä miesten jonoa kun ei ole oven takana.
        Kauniit naiset pihtaa, kun on jonoa oven takana. Jos alkaa tehdä mieli, niin aina saa.
        Kaikki saa, mutta komeat ensin, sano kaunis flikka.


    • 66rieh

      Tätä asiaa on tutkittu matemaattisesti tieteellisestikin.

      Nobelin palkinnon saaneesta matemaatikko John Forbes Nash Jr:sta kertova elokuva Kaunis mieli kertoo aika oleellisesti teoriasta. Tämä henkilö sai matematiika nobelin ja elokuva neljä Oscaria.

      Taloustieteellinen teoria sovellettuna iskuyrityksiin oli se, että kannattaa keskittyä toiseksi tai tai neljänneksi "parhaimpiin" naisiin. Sillä prinsessalla on ihan riittävästi kysyntää. Parempi tulos tulee kun keskittyy perintöprinsessoin.

      Elokuva kannattaa katsoa. Se avartaa aika lailla ajattelua. Parisuhdemarkkinoilla ainakin sillä on merkitystä, mutta myös teorialla taloustieteessä.

    • tsiku_23

      Kyllä se on osin asenteestakin kiinni. Käyn usein todella kauniin ystäväni kanssa baarissa ja hänellä riittää kyllä aina vientiä melkeinpä haitaksi asti. Hän on iloinen ja ystävällinen ja näyttää sen ulospäin, joten tästä syystä miehet uskaltavat häntä lähestyä. Olen nähnyt monesti baareissa niitä pitkiä ja koppavia hyvännnäköisiä naisia, jotka ovat sen näköisiä kuin olisivat syöneet jotain erittäin erittäin pahaa... Joten ei ihme ettei heitä lähestytä :D

      • kauneus on kirous

        olen itse kokenut tämän "syrjinnän" miesten osalta. olen ihan kaunis nainen ja ne vähemmän kauniit ystäväni vievät miehet. En ole mitenkään ylimielinen enkä inhottava ihminen, monet miehet ovat sanoneet minua mukavaksikin.

        Mutta, katselin tuossa yhtenä iltan BB tä ja Aso sanoi Cathystä että se on niin kaunis ettei siihen voi edes koskea! Katsoa voi. Eli tässä ehkä selitys miksi kauniit naiset jäävät lehdelle soittelemaan... eivät kaikki miehet tietenkään näin ajattele, mutta aika monet varmaan...


      • sdfsdgdfgghd
        kauneus on kirous kirjoitti:

        olen itse kokenut tämän "syrjinnän" miesten osalta. olen ihan kaunis nainen ja ne vähemmän kauniit ystäväni vievät miehet. En ole mitenkään ylimielinen enkä inhottava ihminen, monet miehet ovat sanoneet minua mukavaksikin.

        Mutta, katselin tuossa yhtenä iltan BB tä ja Aso sanoi Cathystä että se on niin kaunis ettei siihen voi edes koskea! Katsoa voi. Eli tässä ehkä selitys miksi kauniit naiset jäävät lehdelle soittelemaan... eivät kaikki miehet tietenkään näin ajattele, mutta aika monet varmaan...

        Jos joku on niin kaunis, että kaikki miehet sen huomaa, ja vaikka suurin osa jättää suosiolla yrittämisen väliin, niin silti niitä yrittäjiä kyllä riittää.

        Jos näyttää siltä että on syönyt sitruunan ja ensimmäinen yrittäjä saa "vitun homo, painu vittuun siitä"-kivahduksen naamalleen, ei varmasti tule mitään aikaiseksi.

        Olen joskus tapaillut tuollaista ylihyvännäköistä ja ei siinä kerennyt edes kusella käydä, niin joku oli jo lirkuttelemassa! Eli ihan paskapuhetta ettei kauniit muka saisi huomiota. Voi pitää paikkaansa teinidiskoissa kun miehet ovat vielä niin arkoja, mutta jos oot yli 20-vuotias niin et vain taida olla niin kaunis kuin luulet.


      • tupla plaah
        sdfsdgdfgghd kirjoitti:

        Jos joku on niin kaunis, että kaikki miehet sen huomaa, ja vaikka suurin osa jättää suosiolla yrittämisen väliin, niin silti niitä yrittäjiä kyllä riittää.

        Jos näyttää siltä että on syönyt sitruunan ja ensimmäinen yrittäjä saa "vitun homo, painu vittuun siitä"-kivahduksen naamalleen, ei varmasti tule mitään aikaiseksi.

        Olen joskus tapaillut tuollaista ylihyvännäköistä ja ei siinä kerennyt edes kusella käydä, niin joku oli jo lirkuttelemassa! Eli ihan paskapuhetta ettei kauniit muka saisi huomiota. Voi pitää paikkaansa teinidiskoissa kun miehet ovat vielä niin arkoja, mutta jos oot yli 20-vuotias niin et vain taida olla niin kaunis kuin luulet.

        sdfsdgdfgghd sinulle: "Olen joskus tapaillut tuollaista ylihyvännäköistä ja ei siinä kerennyt edes kusella käydä, niin joku oli jo lirkuttelemassa! Eli ihan paskapuhetta ettei kauniit muka saisi huomiota. Voi pitää paikkaansa teinidiskoissa kun miehet ovat vielä niin arkoja, mutta jos oot yli 20-vuotias niin et vain taida olla niin kaunis kuin luulet. "

        Kyllä se on ihan todellista että kauniit naiset "pelottavat" miehiä, vaikka niille olisi kuinka ystävällinen
        ja monesti miehet sitten lähestyvät näitä kauniita naisia niin kännissä että vastaus on just se "painu ittuun" ja kyllä naisesta huokuu se lutkamaisuus ihan varmasti,että ehkä sinun naisesi ovat koko olemuksellaan viestittäneet olevansa helppoja! Älykkäät kauniit naiset vain taitavat olla liian suuri haaste..


      • dfgdgdfg
        tupla plaah kirjoitti:

        sdfsdgdfgghd sinulle: "Olen joskus tapaillut tuollaista ylihyvännäköistä ja ei siinä kerennyt edes kusella käydä, niin joku oli jo lirkuttelemassa! Eli ihan paskapuhetta ettei kauniit muka saisi huomiota. Voi pitää paikkaansa teinidiskoissa kun miehet ovat vielä niin arkoja, mutta jos oot yli 20-vuotias niin et vain taida olla niin kaunis kuin luulet. "

        Kyllä se on ihan todellista että kauniit naiset "pelottavat" miehiä, vaikka niille olisi kuinka ystävällinen
        ja monesti miehet sitten lähestyvät näitä kauniita naisia niin kännissä että vastaus on just se "painu ittuun" ja kyllä naisesta huokuu se lutkamaisuus ihan varmasti,että ehkä sinun naisesi ovat koko olemuksellaan viestittäneet olevansa helppoja! Älykkäät kauniit naiset vain taitavat olla liian suuri haaste..

        "Älykkäät kauniit naiset vain taitavat olla liian suuri haaste.. "

        Tuo on vaan taas tuollainen selitysmekanismi, sillä miehet eivät näe älykkyyttä etukäteen millään taikalaseilla.


      • plaaah
        dfgdgdfg kirjoitti:

        "Älykkäät kauniit naiset vain taitavat olla liian suuri haaste.. "

        Tuo on vaan taas tuollainen selitysmekanismi, sillä miehet eivät näe älykkyyttä etukäteen millään taikalaseilla.

        samaa mieltä.

        mikä tää uusi missikin, sekin on liian kaunis ja miehet kiertää kaukaa. mitä nyt pari kihlausta puolen vuoden sisään....kyllä miehet suorastaan pakenevat sen edessä.


      • plaaah
        tupla plaah kirjoitti:

        sdfsdgdfgghd sinulle: "Olen joskus tapaillut tuollaista ylihyvännäköistä ja ei siinä kerennyt edes kusella käydä, niin joku oli jo lirkuttelemassa! Eli ihan paskapuhetta ettei kauniit muka saisi huomiota. Voi pitää paikkaansa teinidiskoissa kun miehet ovat vielä niin arkoja, mutta jos oot yli 20-vuotias niin et vain taida olla niin kaunis kuin luulet. "

        Kyllä se on ihan todellista että kauniit naiset "pelottavat" miehiä, vaikka niille olisi kuinka ystävällinen
        ja monesti miehet sitten lähestyvät näitä kauniita naisia niin kännissä että vastaus on just se "painu ittuun" ja kyllä naisesta huokuu se lutkamaisuus ihan varmasti,että ehkä sinun naisesi ovat koko olemuksellaan viestittäneet olevansa helppoja! Älykkäät kauniit naiset vain taitavat olla liian suuri haaste..

        "Kyllä se on ihan todellista että kauniit naiset "pelottavat" miehiä, vaikka niille olisi kuinka ystävällinen"

        tuo on edelleen ihan täyttä skeidaa

        " monesti miehet sitten lähestyvät näitä kauniita naisia niin kännissä että vastaus on just se "painu ittuun"

        sitten saa syyttää vain itseään.

        "kyllä naisesta huokuu se lutkamaisuus ihan varmasti,"

        ja aivan varmasti huokuu myös vittumaisuus ja kylmyys eli kannattaisiko vilkaista peiliin ja yrittää vääntää niitä suupieliä ylöspäin hymyyn? mutta tietyntyyppisen kitkerän ja katkeran ihmisen naamalla siitäkin taitaa tulla pelkkä irvistys.

        "Älykkäät kauniit naiset vain taitavat olla liian suuri haaste.."

        missähän semmoisiakin anomalioita muka esiintyy? jossain toisessa ulottuvuudessa...? suurin osa kauneista ihmisistä on älykkyydeltään ihan tavan tallaajia.


    • Jake rilli

      Todella kaunis nainen on lähtökohtaisesti ilkeä, jos ei ole jääkiekkoilija, ja sitä on vaikea valloittaa. Tavallisen näköinen nainen on helpompi valloittaa. Olette itse tilanteenne aiheuttaneet.

      • tai ehkä

        Ei kukaan sitä tosiaankaan iske, jos kaverisi on pelkkään ulkonäköönsä tukeutuva barbi, joka ei uskalla suutaan avata. Emme me miehet etsi mitään realdolleja, sillä sellainen ei todellakaan kelpaa mihinkään yhtä hyvin kuin räväkkä nainen.


      • fiksu ja kaunis
        tai ehkä kirjoitti:

        Ei kukaan sitä tosiaankaan iske, jos kaverisi on pelkkään ulkonäköönsä tukeutuva barbi, joka ei uskalla suutaan avata. Emme me miehet etsi mitään realdolleja, sillä sellainen ei todellakaan kelpaa mihinkään yhtä hyvin kuin räväkkä nainen.

        "Todella kaunis nainen on lähtökohtaisesti ilkeä, jos ei ole jääkiekkoilija, ja sitä on vaikea valloittaa. Tavallisen näköinen nainen on helpompi valloittaa. Olette itse tilanteenne aiheuttaneet. "

        No jos lähtökohtainen ajatus ja yleisty on tälläinen ni eipä ihme, että kauniit naiset "saavat olal rauhassa". On kyllä miehen pienuutta yleistää näin karkeasti. Yksi ystäväni on erittäin kaunis (tehnyt mallin töitä) ja häntä mukavampaa ja ystävällisempää naista saa hakea.

        "Tuo on vaan taas tuollainen selitysmekanismi, sillä miehet eivät näe älykkyyttä etukäteen millään taikalaseilla. "

        kyllä älykkyys näkyy käytöksenä. Jos on baarissa ja juo hillitysti eikä örvellä kännissä voi ajatella että ko. henkilö on älykäs.


      • aaeaeopp29
        fiksu ja kaunis kirjoitti:

        "Todella kaunis nainen on lähtökohtaisesti ilkeä, jos ei ole jääkiekkoilija, ja sitä on vaikea valloittaa. Tavallisen näköinen nainen on helpompi valloittaa. Olette itse tilanteenne aiheuttaneet. "

        No jos lähtökohtainen ajatus ja yleisty on tälläinen ni eipä ihme, että kauniit naiset "saavat olal rauhassa". On kyllä miehen pienuutta yleistää näin karkeasti. Yksi ystäväni on erittäin kaunis (tehnyt mallin töitä) ja häntä mukavampaa ja ystävällisempää naista saa hakea.

        "Tuo on vaan taas tuollainen selitysmekanismi, sillä miehet eivät näe älykkyyttä etukäteen millään taikalaseilla. "

        kyllä älykkyys näkyy käytöksenä. Jos on baarissa ja juo hillitysti eikä örvellä kännissä voi ajatella että ko. henkilö on älykäs.

        Monet miehet eivät ole pinnallisia. Tämä törröhuuli vetyperoksidiblondi on luultavasti melko tyhjäpää, tai näin ainakin moni mies ajattelee.

        Jos haluan aivan loistavaa tyydytystä tai hekumaa, menen huoriin tai vedän käteen.
        Anteeksi, jos ystävättäresi ei tällainen ole.


      • gphfpg
        fiksu ja kaunis kirjoitti:

        "Todella kaunis nainen on lähtökohtaisesti ilkeä, jos ei ole jääkiekkoilija, ja sitä on vaikea valloittaa. Tavallisen näköinen nainen on helpompi valloittaa. Olette itse tilanteenne aiheuttaneet. "

        No jos lähtökohtainen ajatus ja yleisty on tälläinen ni eipä ihme, että kauniit naiset "saavat olal rauhassa". On kyllä miehen pienuutta yleistää näin karkeasti. Yksi ystäväni on erittäin kaunis (tehnyt mallin töitä) ja häntä mukavampaa ja ystävällisempää naista saa hakea.

        "Tuo on vaan taas tuollainen selitysmekanismi, sillä miehet eivät näe älykkyyttä etukäteen millään taikalaseilla. "

        kyllä älykkyys näkyy käytöksenä. Jos on baarissa ja juo hillitysti eikä örvellä kännissä voi ajatella että ko. henkilö on älykäs.

        "kyllä älykkyys näkyy käytöksenä. Jos on baarissa ja juo hillitysti eikä örvellä kännissä voi ajatella että ko. henkilö on älykäs."

        Tämä nyt kertoo lähinnä tyylitajusta ja jotain pientä sosiaalisesta älykkyydestä. Jos nainen ei örvellä kännissä, ei voi vielä päätellä että sen suusta tulisi mitään kiinnostavaa tai viihdyttävää.


    • Eksä

      Olen malliksi kadulta teini-ikäisenä "löydetty" (en kylläkään suostunut hyvän toimiston tarjoamaan sopimukseen), 176 cm pitkä, kasvoiltani kaunis, sopusuhtainen ex-kilpavoimistelija.

      Näin 15 vuotta myöhemmin, railakkaan raskauden, kroonistuneen univajeen, raastavan avioeron ja totaalisen yksinhuoltajuuden vaikutuksista olen "erinäköinen" kuin tuolloin. Liikuntaa ei elämääni nyt kuulu lainkaan ja BMI kertoo, että ylimääräistä on viitisen kiloa.

      Monenlaiset ja -näköiset miehet lähesyvät minua edelleen tasaiseen tahtiin. Syyt ovat varmasti kuitenkin erit kuin muinoin.

      Olen aurinkoinen, eloisa ja lämmin, en kuitenkaan suoran aloitteellinen. Myös lyhyet miehet "uskaltavat" ottaa kontaktia. Suurin osa miehistähän on aina minua lyhyempiä tai korkeintaan pituisiani, koska viihdyn korkeissa koroissa.

      Vaikka arki lakimiehenä menee usein melko niukalla ylöspanolla, ravintolaan yms. tilanteeseen mietin asuni, kampaan kauniisti ja meikkaan. Käytän mielelläni hameita, mistä olen saanut paljon kiitosta. En pukeudu ihoa paljastavasti, joskin vaatteissani on istuvuutta niissä kurveissa, jotka haluan näyttää.

      Itse olen huomannut, että monesti miehen saattaa pilata jo pituus, jos hän on pilaantuvaa tyyppiä. Yli 185 cm pitkät ovat tavoiteltuja jo pelkän pituutensa vuoksi. Ikävää on se, että monet erittäin lyhyet ja pienikokoiset naiset ovat myös kiinnostuneita huomattavan pitkistä miehistä. Sitä on vaikea näin pitkänä naisena ymmärtää, sillä suuri pituusero (suuntaan tai toiseen) on mielestäni hankala ja hassun näköinen.
      Voisin kulkea itseäni lyhyemmän miehen kanssa (näin ei ole tosin vielä käynyt).

      Sanokaahan miehet, kun tarkkailette miten toisillenne käy, miten pitäisi suhtautua aivan väärään yrittäjään. Eli jos ja kun tulee näitä ihan eri ikäisiä, kaatokännisiä, puristelijoita jne, miten torjunta tehdään niin, ettei potentiaalinen tilannetta tarkaavaisesti sivusta seuraava Ritari Oikea vedä sellaista johtopäätöstä, että kylmä ja v-mäinen muija?

      • Mitäs kyselet

        jos kerran kysyntää riittää.

        Ritari Oikea :)


      • vientiäsi

        Osuit naulan kantaan monellakin tasolla. Olemus, luonne ja itsensä kantaminen antavat mielikuvan, jonka perusteella seuraasi hakeudutaan. Ns luuserit eivät yleensä lähesty v-mäisiä naisia, joten Ritari Oikea ymmärtää, että joudut torjumaan pahimmat tapaukset, joskus voimakkaillakin sanakäänteillä kun eivät muuten ymmärrä.
        Hae vaikka katsekontaktia siihen potentiaaliseen ehdokkaaseen kun joudut torjumaan niitä epätoivottuja. Mikäli hän on oikea tai edes potentiaalinen, osaa hän lukea tilanteen ja tulee "auttamaan" sinua hädässä.

        Tapasin erään ihanan naisen tällä tavoin, joten ei ole pelkkää teoriaa, vaan käytännössä koettu.


      • Ritari.

        Parhaitenhan pääset tuosta tilanteesta, kun rupeat hymyillen viittoilemaan Ritari Oikealle, että tulepas tänne. Sitten vaan keskusteluntynkää "hei mä muistan sut jostain tapahtumasta X" tai mitä nyt satutkin keksimään ja sitten liukenette jonnekin sivumma ördärin seurasta. Pahoittelet pikku vilppiäsi ja kiität Ritaria itsesi pelastamisesta. Toteat, että sinulla ei sinänsä ole mihinkään kiire, joten miksei tehdä valetuttavuudesta saman tien oikeaa...


    • deadgd

      Ihmiset osaavat yleensä arvioida varsin hyvin oman ulkoisen viehättävyytensä ja lähestyvät sellaisia vastakkaisen sukupuolen edustajia, jotka ovat ko. kulttuurissa vallitsevien kauneusnormien mukaan suunnilleen yhtä viehättävä kuin henkilö itse.

      Sitten on tietysti meitä harvoja tapauksia, jotka eivät pidä nykyisten länsimaisten kauneusihanteiden mukaisia naisia mitenkään erityisen upeina, vaan pidämme enemmän lihaksikkaista tai pyöreistä naisista.

    • -M-

      Olen huomannut että itselleni tulee jonkinlainen syyllisyyden tunne jos lähestyn oikein kaunista naista. Kun jatkuvasti valitetaan kuinka pinnallisia miehet ovat ja kuinka he juoksevat vain seksin perässä, niin en haluaisi ruokkia enää lisää näitä stereotypioita. Koska ulkonäkö ei ole ainakaan minulle niin tärkeää, niin mieluummin sitten valitsen vaatimattomamman näköisen naisen, koska ne muut asiat kuitenkin ratkaisevat.

      Tiedän, tyhmää ajatella mitä muut ajattelevat...

    • ...........

      Miehilläkin on samat ongelmat kuin naisillakin. Itse olen mies saan kokea samoista ongelmista. Näin vähän vanhanaikaisena (teen yleensä aloitteen) ja sosiaalisena miehenä ongelmat ovat usein torjutuksi tulemiset. Itse tulen melkein aina torjutuksi siksi miltä näytän (pukeutuminen ja ulkonäko). Moni nainen luulee usein että olen pelimies ja moni torjuu jo senkin takia että ajattelevat että saisin kuitenkin kenet tahansa. Hieno paradoksi onkin vain siinä, että kun moni ajattelee näin niin en saa lopuksi ketään.

      Muutama kaverini on sanonut että minun pitäisi pukeutua huonommin ja näyttää tavallisemmalta että tytöt uskaltaisivat lähestyä. Mutta ongelmani on se etten halua näyttää tavikselta kun käyn bilettämässä. Mieluimmin toivon että naiset ovat avarakatseisimpia ja sillä siisti.

      Vaikka hyvännäköisyys on itselleni ongelma niin itse sorrun kerta toisensa jälkeen tekemään saman virheen eli ohitan itsekin aina ne parhaimman näköiset naiset. Itseäni ei vetoa hyvännäköisimmät naiset vaan ne vähän tavallisemman näköiset naiset. Itse oletan että todella kauniit naiset eivät ole niin ystävällisiä ja mukavia kuin ne tavallisemman näköiset naiset.

      Tuli mieleen vielä yksi juttu joka haittaa hyvännäköisiä ihmisiä. Moni on ihmetellyt kuinka voi olla mahdollista että olen sinkku. Moni olettaa että jos on "liian hyvänäköinen" ja sinkku niin hänessä on pakko olla jotain vikaa. Toinen olettamus on tietty että "liian hyvännäköinen" on varmasti varattu joten sitä on turha edes lähestyä. Ja joskus vaikka yrittäisi sanoa että on sinkku niin sitä ei sitten suostuta uskomaan.

      Eli kuten huomaat hyvännäköisillä on monia mutkia matkassa jos mielii sytyttää vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon. Tuo hyvännäköisyys taitaa naisille olla pahempi juttu kuin miehille. Näin miehenä itselläni on kuitenkin mahdollisuus lähestyä naisia ilman että pakeista tarvitsisi edes välittää kun se joka tapauksessa vähän niin kuin kuuluu miesten lähestymis/iskuyrityksiin.

      Naisille on vaikea antaa mitään kovin hyviä neuvoja kun ne miesten silmissä kääntyy kuitenkin itseään vastaan. Esim. aluksi moni voisi ajatella että ongelma poistuisi jos nainen olisi aktiivisempi. Mutta mitä sitte nkäy jos joku todella hyvännäköinen nainen yrittäisi iskeä miehiä aktiivisesti. No nehän ne vasta vähän kiinnostavat. Moni mies kun tuppaa ajattelemaan että aktiivinen ja hyvännäköinen nainen on täynnä itseään jotka "luulevat saavansa jokaisen miehen sormiaan napsauttamalla".

    • ......

      kiinnostaa enemmän. Kyse ei ole mistään pelosta överihyvännäköistä naista kohtaan, vaan siitä että kokemuksen mukaan sellaiset "uskomattoman kauniit" naiset ovat uskomattoman perseestä ja vaikeaakin vaikeampia tapauksia naisena ja ihmisenä. Vain erittäin harvoissa erikoistapauksissa yhdistyy mukavuus ja hieno luonne ylikauniiseen ulkomuotoon.

      Kyse on vain siitä siis että miehet eivät halua vittumaista naista ja ihan vaistonvaraisestikin osaavat väistellä niitä.

      Lisäksi tosi kauniisiin naisiin liittyy muitakin ärsyttäviä piirteitä, kuten se että niiden kimpussa on kokoajan häikäilemättömiä pelimiehiä, jotka haluavat sellaisesta hyvän lisäansion itselleen... ei sellaista ole kiva katsella vierestä puolison ominaisuudessa. Muitakin häiritseviä juttuja on, joita mukavassa, ok näköisessä ns tavistytössä/naisessa ei ole.

      Muunmuassa näistä syistä överikaunis jää vähemmälle huomiolle normimiesten puolelta.

    • FrozenCorpse

      Kuuluu sanottavan, että naamaa löytyy. Kolme viimeistä kertaa baarissa, ei rauhaa. Itseään tarjoavat miehet ihan kaikkea muuta ku toivoisin.

      • vbnmnbv

        mutta egoa sulta ainakin tuntuu löytyvän.


    • SELVIS.

      Jumankauta!!!!!!! Nyt se valkes ja selvis että miksi palaan aina kotiin kapakasta ilman naista, olen siis liian KOMEA!!!! he eivät uskalla lähestyä minua ja kun minä lähestyn he joutuvat lähtemään karkuun kun eivät uskalla katsoa minua suoraan silmiin? MAHTAVAA!!!!!!!! Alankin heti jotenkin rumentamaan itseäni? Laitan tyynyn mahaksi, kasvatan kauhean pujoparran, nostan housut ihan ylös, käyttäydyn sikamaisesti, hankin kauhean paksut rillit ....sanon itseni irti toimitusjohtajan tehtävistä, myin mersuni ja ostan polkypyörän....

      • venaa vähän

        olen köyhä ja komea = lopputulos nolla (0)


      • --.---.-.-.-.-....-.
        venaa vähän kirjoitti:

        olen köyhä ja komea = lopputulos nolla (0)

        myös.


      • venaa mua kans
        venaa vähän kirjoitti:

        olen köyhä ja komea = lopputulos nolla (0)

        1

        köyhä ja komee ei saa ku laurin thäkän biiseis, tai turussa. muualla se on nolla.


    • adtnan

      Vastaus on yksinkertainen: yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Ei ole olemassa absoluuttista kauneutta!

    • ryjnrn

      Aika suhteellinen käsite toi liian kaunis. Eivät kaikki miehet pidä missi- tai mallityyppisistä naisista. Ei siksi, että nämä olisivat liian kauniita, vaan siksi, että erityyppinen nainen viehättää enemmän!

      • Kuuma Nuori MIes

        KAIKKI PITÄVÄT LUONNONKAUNIISTA


    • yks juippi

      Itse en lähesty kauniita naisia koska kuten useasti sanottu, ne ovat yleensä (oman kokemuksen mukaan) todella vittumaisia, yleensä tulee juuri se kivahdus että painu vittuun jos vaikka kysyy jotain vailla mitään iskemistarkoisusta, kyllä sitä parista kerrasta oppii kiertämään moiset myrkkykäärmeet kaukaa.
      Toinen juttu on se että kauniista naisesta on kumppanina paljon enemmän vaivaa kaikkien ärhäköiden kilpakosijoiden hääriessä ympärillä sillä kyllä niitäkin silloin tällöin tulee ja yleensä niilllä on yleensä itseluottamusta ja iskemishommat hallussa eikä sellaisille voi oikein tehdä mitään, kunhan seurailee sivusta osuuko tällä kertaa tyhjä arpa kohdalle.
      Olen toki tavannut kauniitakin naisia joilla on myös kultainen luonne mutta harvassa ne ovat ja yleensä nekin pitävät tuntemattomille miehille yllä sellaista ihmeen narttuteatteria etenkin viihteellä juuri siksi että saisivat olla rauhassa, miehensä ovat kuitenkin jostain silti löytäneet.
      Itse otan mieluummin sellaisen tavallisen näköisen jolla on jalat maassa ja josta ei koko ajan tarvi pelätä että joku jääkiekkomaajoukkueen laitahyökkääjä tulee ja alkaa lähettelemään tekstiviestejä kahdelta yöllä.

      Että vähemmällä pääsee kun jättää ne kauneimmat yksilöt kokonaan rauhaan ja kysyy kellonajatkin joiltain muilta.

      • qweqweeee

        "Että vähemmällä pääsee kun jättää ne kauneimmat yksilöt kokonaan rauhaan ja kysyy kellonajatkin joiltain muilta."

        Tosta tuli mieleen yksi ihan oikea omalle kohdalle osunut tapaus. Kysyin kerran kirjastossa todella kauniilta naiselta kellonaikaa, nainen katsoi minua hetken ja sitten kääntyi pois. Ei siis sanonut sanaakaan. Ja en kyllä mitenkään voinut vaikuttaa siltä, että olisin ollut tätä iskemässä, kun oli mulla kiire ja se varmasti huokui olemuksesta.

        En kyllä itsekään minkään überkauniin naisen kanssa voisi kuvitella olevani, kun niitä iskijöitä olisi joka baari-ilta tukuttain. ja luultavasti ensimmäinen kohdalle osuva lätkäpelaaja onnistuu.

        "Tavallisen näköinen" nainenkin voi olla kaunis ja viehättävä. Missitason naisia on loppujen lopuksi aika harvassa. Kierrän ne vaistomaisesti kaukaa.


      • ...........,.
        qweqweeee kirjoitti:

        "Että vähemmällä pääsee kun jättää ne kauneimmat yksilöt kokonaan rauhaan ja kysyy kellonajatkin joiltain muilta."

        Tosta tuli mieleen yksi ihan oikea omalle kohdalle osunut tapaus. Kysyin kerran kirjastossa todella kauniilta naiselta kellonaikaa, nainen katsoi minua hetken ja sitten kääntyi pois. Ei siis sanonut sanaakaan. Ja en kyllä mitenkään voinut vaikuttaa siltä, että olisin ollut tätä iskemässä, kun oli mulla kiire ja se varmasti huokui olemuksesta.

        En kyllä itsekään minkään überkauniin naisen kanssa voisi kuvitella olevani, kun niitä iskijöitä olisi joka baari-ilta tukuttain. ja luultavasti ensimmäinen kohdalle osuva lätkäpelaaja onnistuu.

        "Tavallisen näköinen" nainenkin voi olla kaunis ja viehättävä. Missitason naisia on loppujen lopuksi aika harvassa. Kierrän ne vaistomaisesti kaukaa.

        Mielestäni missitason naiset näyttävät lähinnä joiltain puudeleilta tai särkyviltä taide-esineiltä joille ei voi oikeassa elämässä olla mitään käyttöä. Tässä mielessä tavallisemman näköiset naiset joilla on jotain inhimillistä olemuksessaan ovat paljon viehättävämpiä.
        Sama juttu autoissa, mini mies varmaan katselee Ferrareita tietyn ihailun vallassa mutta harva sellaista kylmään pohjolaan käyttöautokseen ottaisi, vaatii saatanasti vaivaa ja rahaa pitää se kunnossa ja ovat muutenkin oikullisia vaikka katseita kääntävätkin. Jäävät superkauniiden naisten ohella ne superautotkin niille lätkäpelaajille eikä kyllä tule ikävä, kun oikein tarkkaan miettii millaista elämä sellaisten kanssa voisi olla.


      • illisi
        ...........,. kirjoitti:

        Mielestäni missitason naiset näyttävät lähinnä joiltain puudeleilta tai särkyviltä taide-esineiltä joille ei voi oikeassa elämässä olla mitään käyttöä. Tässä mielessä tavallisemman näköiset naiset joilla on jotain inhimillistä olemuksessaan ovat paljon viehättävämpiä.
        Sama juttu autoissa, mini mies varmaan katselee Ferrareita tietyn ihailun vallassa mutta harva sellaista kylmään pohjolaan käyttöautokseen ottaisi, vaatii saatanasti vaivaa ja rahaa pitää se kunnossa ja ovat muutenkin oikullisia vaikka katseita kääntävätkin. Jäävät superkauniiden naisten ohella ne superautotkin niille lätkäpelaajille eikä kyllä tule ikävä, kun oikein tarkkaan miettii millaista elämä sellaisten kanssa voisi olla.

        Öh, millä tavalla arkielämä mahtaa olla erilaista todella kauniin naisen kanssa kuin tavallisen naisen kanssa?! Hah.

        Ehkä baarissa tällaista naista tullaan iskemään enemmän, mutta eiköhän nainen osaa itsekin torjua tällaiset yritykset. Onneksi minulla on itsevarma mies, joka ei luule, että lähden ensimmäisen hyvännäköisen iskijän mukaan omani kainalosta. :D

        Ja arkemme on ihan normaalia suomalaista elämää. Ei tämä ole mikään kauniit ja rohkeat. ;)


      • realisti vain.
        illisi kirjoitti:

        Öh, millä tavalla arkielämä mahtaa olla erilaista todella kauniin naisen kanssa kuin tavallisen naisen kanssa?! Hah.

        Ehkä baarissa tällaista naista tullaan iskemään enemmän, mutta eiköhän nainen osaa itsekin torjua tällaiset yritykset. Onneksi minulla on itsevarma mies, joka ei luule, että lähden ensimmäisen hyvännäköisen iskijän mukaan omani kainalosta. :D

        Ja arkemme on ihan normaalia suomalaista elämää. Ei tämä ole mikään kauniit ja rohkeat. ;)

        "Ehkä baarissa tällaista naista tullaan iskemään enemmän, mutta eiköhän nainen osaa itsekin torjua tällaiset yritykset."

        Eikä pelkästään baarissa, vaan iskemistä tapahtuu kaiken aikaa kaikkialla: työpaikoilla, opiskelupaikassa, harrastuksissa jne. Ja aina kun iskijöitä on enemmän, kasvaa myös isketyksi tulemisen mahdollisuus samassa suhteessa, eli on suurempi todennäköisyys, että muija lähtee toisen matkaan. Jos missinnäköinen nainen on ns. tavismiehen kanssa ja naista iskemään tulee moninkertaisesti massia tahkova komea jääkiekkoilija, niin aika harva nainen voi käsi sytämellä vannoa, ettei ole mitenkään iskettävissä.

        Niin se maailma vain makaa.


    • Arvottaja

      "Mutta ihmetyksekseni miehet tulevat aina suin päin iskemään tätä jälkimmäisenä mainitsemaani naista."

      Heh, tässäs näet ettei ne miehet ihan niin yksioikoisia ole kuin kuvitellaan. Minulla personaalliset ja jopa erikoisen näköiset naiset voittaa mennen tullen standardimissit. Vaikea sanoa, miksi joku tietty naistyyppi vetoaa joihinkin miehiin ja toisiin taas ei ollenkaan.

      • ...

        odottaa...olen tässä jonkun aikaa ollut yksin ja kaipa minut voi luokitella kategoriaan "kaunis nainen".No ei voi sanoa, että jonoksi asti todellakaan olisi miehiä ollut,silloin kun olen käynyt viihteellä.

        Seuraa on kuitenkin ollut ja tanssimaankin olen päässyt, mutta silti.. Harmi jos miehet ovat noin ennakkoluuloisia, itse olen ainakin luonteeltani mukavaksi sanottu ja olen oikeesti ystävällinen ihmisille.

        Eipä ainakaan näiden kommenttien perusteella tarvitse odottaa, että uutta kumppania löytyisi. Olisi kiva tietää minkä ikäiset miehet näin ajattelee,nuorempien??itse 40


      • kuuma kolli
        ... kirjoitti:

        odottaa...olen tässä jonkun aikaa ollut yksin ja kaipa minut voi luokitella kategoriaan "kaunis nainen".No ei voi sanoa, että jonoksi asti todellakaan olisi miehiä ollut,silloin kun olen käynyt viihteellä.

        Seuraa on kuitenkin ollut ja tanssimaankin olen päässyt, mutta silti.. Harmi jos miehet ovat noin ennakkoluuloisia, itse olen ainakin luonteeltani mukavaksi sanottu ja olen oikeesti ystävällinen ihmisille.

        Eipä ainakaan näiden kommenttien perusteella tarvitse odottaa, että uutta kumppania löytyisi. Olisi kiva tietää minkä ikäiset miehet näin ajattelee,nuorempien??itse 40

        ole puuma ja tyydytä nuoria kolleja
        sä sen osaat


      • 21
        ... kirjoitti:

        odottaa...olen tässä jonkun aikaa ollut yksin ja kaipa minut voi luokitella kategoriaan "kaunis nainen".No ei voi sanoa, että jonoksi asti todellakaan olisi miehiä ollut,silloin kun olen käynyt viihteellä.

        Seuraa on kuitenkin ollut ja tanssimaankin olen päässyt, mutta silti.. Harmi jos miehet ovat noin ennakkoluuloisia, itse olen ainakin luonteeltani mukavaksi sanottu ja olen oikeesti ystävällinen ihmisille.

        Eipä ainakaan näiden kommenttien perusteella tarvitse odottaa, että uutta kumppania löytyisi. Olisi kiva tietää minkä ikäiset miehet näin ajattelee,nuorempien??itse 40

        Siis 40 on se puuma.... Niinkö ???

        Voi poijaat, kattokaa ihimeessä sitten minkä " puuman " reviirille työnnytte !!

        Pikkupoikien juttuja.... Mie voin antaa tukkapöllyä ja sen muistaa.....


    • Rauski__

      Kyllä se vaan niin on että mitä kauniimpi ja paremmin pukeutunut nainen, sitä pelottavampi tämä voi olla.
      Ehkä se juontaa juurensa juurikin siitä ajatuksesta että kauniilla naisilla on aina jonkisortin "Bitch-suoja" päällä.

      • ...

        no mulla ei ainakaan mitään "Bitch-suojaa" ole päällä, jos nuoremmilla sitten on ja edelliselle, eipä puumahommat vois vähempää kiinnostaa, ei todellakaan ole halua alkaa jonkun poikani ikäisen kanssa, tosi noloa.

        Ja edelleen miehet, asennemuutosta kaivataan.


      • iiina---
        ... kirjoitti:

        no mulla ei ainakaan mitään "Bitch-suojaa" ole päällä, jos nuoremmilla sitten on ja edelliselle, eipä puumahommat vois vähempää kiinnostaa, ei todellakaan ole halua alkaa jonkun poikani ikäisen kanssa, tosi noloa.

        Ja edelleen miehet, asennemuutosta kaivataan.

        Satavarmasti kaunista naista isketään useammin, kuin rumaa naista. Itse oon huomannut lähinnä sen, että miehet, jotka tulee itseäni iskemään, ovat poikkeuksetta todella hyvännäköisiä. Eli tavismihet ei uskalla tulla juttelemaan, mikä on tosi harmi. Itse tykkään eniten aivan tavallisen näköisistä miehistä.

        Ei baarissa tarvi jäädä yksin kuin hetkeksi, niin johan alkaa miehiä tulla joka kulman takaa. Vaikka olis ollut koko illan baarissa poikaystävän kanssa. Myös se on ongelma, että vaikka oon poikaystäväni seurassa, siihen änkee miehiä juttelemaan.

        No joo, eipä oo helppoa olla kaunis nainen ainakaan, jos haluaa olla rauhassa iskuyrityksiltä. Ne on välillä aika ahdistavia.


      • fghfgj
        iiina--- kirjoitti:

        Satavarmasti kaunista naista isketään useammin, kuin rumaa naista. Itse oon huomannut lähinnä sen, että miehet, jotka tulee itseäni iskemään, ovat poikkeuksetta todella hyvännäköisiä. Eli tavismihet ei uskalla tulla juttelemaan, mikä on tosi harmi. Itse tykkään eniten aivan tavallisen näköisistä miehistä.

        Ei baarissa tarvi jäädä yksin kuin hetkeksi, niin johan alkaa miehiä tulla joka kulman takaa. Vaikka olis ollut koko illan baarissa poikaystävän kanssa. Myös se on ongelma, että vaikka oon poikaystäväni seurassa, siihen änkee miehiä juttelemaan.

        No joo, eipä oo helppoa olla kaunis nainen ainakaan, jos haluaa olla rauhassa iskuyrityksiltä. Ne on välillä aika ahdistavia.

        jännä tapa kehua itseään sillä lailla että siihen ei oikein pääse kiinni. Koska "tykkään eniten aivan tavallisen näköisistä miehistä".


      • iina---
        fghfgj kirjoitti:

        jännä tapa kehua itseään sillä lailla että siihen ei oikein pääse kiinni. Koska "tykkään eniten aivan tavallisen näköisistä miehistä".

        Miten siihen sitten pääsisi kiinni?

        En nyt vain satu pitämään kiilokuvapojista, sanotaanko näin.

        Itse olen 165/50 mittainen nainen, vaaleilla pitkillä hiuksilla, sinisillä silmillä ja klassisen kauniilla kasvoilla. En usko, että iloinen elämänasenne ja hymykään pahentavat asiaa. Kuulen kauneudestani jatkuvasti. Päivittäin tulee flirttiä tai vähintään pitkiä katseita miehiltä.


      • fkyjumnhygb
        iina--- kirjoitti:

        Miten siihen sitten pääsisi kiinni?

        En nyt vain satu pitämään kiilokuvapojista, sanotaanko näin.

        Itse olen 165/50 mittainen nainen, vaaleilla pitkillä hiuksilla, sinisillä silmillä ja klassisen kauniilla kasvoilla. En usko, että iloinen elämänasenne ja hymykään pahentavat asiaa. Kuulen kauneudestani jatkuvasti. Päivittäin tulee flirttiä tai vähintään pitkiä katseita miehiltä.

        Kauneus on kuitenkin suhteellista. Kuka nyt minkäkin näköisestä tykkää... Tietysti, jos esim. 950 miestä tuhannesta pitää sinua kauniina, näin voi silloin jo sanoa tilastollisestikin olevan, mutta siihen ei vielä riitä satunnaiset kommentit niin mukavia kuin ne ovatkin


      • iiina---
        fkyjumnhygb kirjoitti:

        Kauneus on kuitenkin suhteellista. Kuka nyt minkäkin näköisestä tykkää... Tietysti, jos esim. 950 miestä tuhannesta pitää sinua kauniina, näin voi silloin jo sanoa tilastollisestikin olevan, mutta siihen ei vielä riitä satunnaiset kommentit niin mukavia kuin ne ovatkin

        Sanoinkin olevani klassisen kaunis, mikä nyt yleisesti ottaen miellyttää (lähes) jokaista ihmistä. Voisin kyllä väittää, että 9/10 pitää pärstääni ja kroppaani kauniina. Satunnaiset kommentit lämmittäisivät, mutta kun niitä tulee liikaa, kokee sen jo ahdistavana.


      • Tanzze
        iiina--- kirjoitti:

        Sanoinkin olevani klassisen kaunis, mikä nyt yleisesti ottaen miellyttää (lähes) jokaista ihmistä. Voisin kyllä väittää, että 9/10 pitää pärstääni ja kroppaani kauniina. Satunnaiset kommentit lämmittäisivät, mutta kun niitä tulee liikaa, kokee sen jo ahdistavana.

        Pakko osallistua tähän keskusteluun ja nostaa esiin yksi näkökulma, jota ei ole vielä mainittu. Olen omasta mielestäni enemmän tavallisen nätti kuin erityisen kaunis tyttö, mutta hassua kyllä, useimpien muiden mielestä olen todella kaunis ja seksikäskin. Tietoinen olen kyllä miesten katseista ja huomiosta, joita usein saan. Olen kaiketi niitä harvoja kauniita naisia, jotka ovat myös fiksuja, mukavia ja sydämellisiä (viitaten stereotypiaan kylmistä ja itserakkaista kaunottarista) ;)

        Joka tapauksessa, oma huomioni ja kokemukseni tähän keskustelunaiheeseen on se, että vaikkakin kauniit naiset saavat usein paljon ihailua ja iskuyrityksiä osakseen, niin useimmiten nämä lähestymiset tulevat nimenomaan niiltä "tavallisemman" näköisiltä miehiltä, humalaisilta tai idiooteilta. "Tavallisemman" näköisissä miehissä ei ole mitään vikaa sinänsä, mutta mielenkiintoista on se, että kauniita naisia lähestyy harvemmin "samantasoiset" komeat miehet (anteeksi huonot käsitteet, ei ole tarkoitus arvottaa). Ehkäpä sama pätee toisinkinpäin eli miesten kohdalla? Oma teoriani on kuitenkin se, että hyvännäköisten ihmisten ei tarvitse tehdä yhtä paljon aloitteita kuin muiden, koska heidän luonaan käy trafiikki joka tapauksessa, mistä syystä hyvännäköiset ihmiset eivät välttämättä iske toisiaan. Toisaalta hyvännäköisillä miehillä ja naisilla voi olla suurempi kynnys lähestyä muita epäonnistumisen ja nolon tilanteen pelossa. Omalla kohdallani tilanteen tekee kinkkiseksi se, että arvostan miehissä sekä kivaa ulkonäköä, älyä että mukavaa luonnetta. Itse koen omaavani nämä samat kriteerit, mutta useimmiten minua iskevät joko ei niin komeat ei niin kiinnostavat hemmot, taikka hyvännäköiset idiootit.


      • Invictus
        Tanzze kirjoitti:

        Pakko osallistua tähän keskusteluun ja nostaa esiin yksi näkökulma, jota ei ole vielä mainittu. Olen omasta mielestäni enemmän tavallisen nätti kuin erityisen kaunis tyttö, mutta hassua kyllä, useimpien muiden mielestä olen todella kaunis ja seksikäskin. Tietoinen olen kyllä miesten katseista ja huomiosta, joita usein saan. Olen kaiketi niitä harvoja kauniita naisia, jotka ovat myös fiksuja, mukavia ja sydämellisiä (viitaten stereotypiaan kylmistä ja itserakkaista kaunottarista) ;)

        Joka tapauksessa, oma huomioni ja kokemukseni tähän keskustelunaiheeseen on se, että vaikkakin kauniit naiset saavat usein paljon ihailua ja iskuyrityksiä osakseen, niin useimmiten nämä lähestymiset tulevat nimenomaan niiltä "tavallisemman" näköisiltä miehiltä, humalaisilta tai idiooteilta. "Tavallisemman" näköisissä miehissä ei ole mitään vikaa sinänsä, mutta mielenkiintoista on se, että kauniita naisia lähestyy harvemmin "samantasoiset" komeat miehet (anteeksi huonot käsitteet, ei ole tarkoitus arvottaa). Ehkäpä sama pätee toisinkinpäin eli miesten kohdalla? Oma teoriani on kuitenkin se, että hyvännäköisten ihmisten ei tarvitse tehdä yhtä paljon aloitteita kuin muiden, koska heidän luonaan käy trafiikki joka tapauksessa, mistä syystä hyvännäköiset ihmiset eivät välttämättä iske toisiaan. Toisaalta hyvännäköisillä miehillä ja naisilla voi olla suurempi kynnys lähestyä muita epäonnistumisen ja nolon tilanteen pelossa. Omalla kohdallani tilanteen tekee kinkkiseksi se, että arvostan miehissä sekä kivaa ulkonäköä, älyä että mukavaa luonnetta. Itse koen omaavani nämä samat kriteerit, mutta useimmiten minua iskevät joko ei niin komeat ei niin kiinnostavat hemmot, taikka hyvännäköiset idiootit.

        "Toisaalta hyvännäköisillä miehillä ja naisilla voi olla suurempi kynnys lähestyä muita epäonnistumisen ja nolon tilanteen pelossa."

        Tässä on koko tarinan ydin ja totuus, mutta se ei koske pelkästään kauniita ihmisiä. Suurin osa ihmisistä kärsii kauheasta "taudista", jota kutsutaan itsekehityspiireissä rajoittavaksi mieleksi. Kun keskiverto mies näkee kiinnostavan naisen baarissa, hänen päässään kulkee satoja eri ajatuksia.

        "Ei se onnistu"
        "Ehkä hän ei pidä minusta"
        "Minulle nauretaan varmasti"
        "Ehkä hän puree pääni irti"
        "Ei minun kaltaisellani miehellä ole mahkuja tuollaiseen naiseen"

        Nämä ajatukset ovat täysin absurdeja eivätkä ne millään tavalla perustu tähän todellisuuteen. Niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mihin pystyt tai mitä vastakkainen sukupuoli ajattelee sinusta. Mutta ihmismieli on siinä mielessä todella inhottava, että kun ajattelet jotakin, kutsut myös siihen liittyvät tunteet paikalle. Mies huomaa yhtä äkkiä jännittävänsä ja jopa pelkäävänsä lähestymistä. Hän perääntyy. Naisilla tilanne on vielä pahempi, koska heidän tunnemaailmansa on niin paljon vahvempi kuin miehellä.

        Mutta joskus mies kerää sisunsa, ja päättää tehdä lähestymisen kaikesta kivusta huolimatta. Hän onnistuu puskemaan henkisen seinän lävitse, ja sanomaan jotakin naiselle. Vaikka kontakti onkin saavutettu, seinä on tehnyt jo tepposensa. Kenenkään ei ole helppo olla viehättävä näin henkisesti rasittavan taistelun jälkeen. Taistelun lopputulos voi jopa vääristää aistisi ja saada sinut uskomaan ettei henkilö ole kiinnostunut sinusta, vaikka hän hymyilee korvansa irti!

        Idiootit eivät kärsi näistä rajoituksista niin paljoa, koska heillä ei ole tämän kaltaista turhaa ajattelua yhtä paljon kuin muilla. Humalaiset taas ovat niin kovassa tuiskeessa, että suurin osa "kivusta" katoaa. Ja jotkut ihmiset ovat vain oppineet olla välittämättä mielen metelistä. Kauneus ei tuo itsevarmuutta ja vakautta ihmisen mieleen, ja monet kauniit ihmiset kärsivät jopa pahemmin rajoittavan mielen vaikutuksesta kuin tavikset.


      • tulikin
        Tanzze kirjoitti:

        Pakko osallistua tähän keskusteluun ja nostaa esiin yksi näkökulma, jota ei ole vielä mainittu. Olen omasta mielestäni enemmän tavallisen nätti kuin erityisen kaunis tyttö, mutta hassua kyllä, useimpien muiden mielestä olen todella kaunis ja seksikäskin. Tietoinen olen kyllä miesten katseista ja huomiosta, joita usein saan. Olen kaiketi niitä harvoja kauniita naisia, jotka ovat myös fiksuja, mukavia ja sydämellisiä (viitaten stereotypiaan kylmistä ja itserakkaista kaunottarista) ;)

        Joka tapauksessa, oma huomioni ja kokemukseni tähän keskustelunaiheeseen on se, että vaikkakin kauniit naiset saavat usein paljon ihailua ja iskuyrityksiä osakseen, niin useimmiten nämä lähestymiset tulevat nimenomaan niiltä "tavallisemman" näköisiltä miehiltä, humalaisilta tai idiooteilta. "Tavallisemman" näköisissä miehissä ei ole mitään vikaa sinänsä, mutta mielenkiintoista on se, että kauniita naisia lähestyy harvemmin "samantasoiset" komeat miehet (anteeksi huonot käsitteet, ei ole tarkoitus arvottaa). Ehkäpä sama pätee toisinkinpäin eli miesten kohdalla? Oma teoriani on kuitenkin se, että hyvännäköisten ihmisten ei tarvitse tehdä yhtä paljon aloitteita kuin muiden, koska heidän luonaan käy trafiikki joka tapauksessa, mistä syystä hyvännäköiset ihmiset eivät välttämättä iske toisiaan. Toisaalta hyvännäköisillä miehillä ja naisilla voi olla suurempi kynnys lähestyä muita epäonnistumisen ja nolon tilanteen pelossa. Omalla kohdallani tilanteen tekee kinkkiseksi se, että arvostan miehissä sekä kivaa ulkonäköä, älyä että mukavaa luonnetta. Itse koen omaavani nämä samat kriteerit, mutta useimmiten minua iskevät joko ei niin komeat ei niin kiinnostavat hemmot, taikka hyvännäköiset idiootit.

        toisessa viestissä aika paljon ihan faktoja.Mut kyllähän se ihmisen mieli tekee usein turhia tepposia.
        Tuo ihmisten "arvottaminen" taitaa nykyään olla todellinen este monelle hyvälle asialle.Mitä nyt esim, nettiprofiileita yms,,juttuja lukee..Helposti ainakin itsellä tuntuu ettei taida olla mitään asiaa.Eli älytön muuri päällä puolin jos toisinkin!Pienestäkin kärpäsestä tulee härkänen.Ennakkoluuloja..Vai liekö sitä huonoa itsetuntoa?

        Tullut itselle ainakin sellainen olo,että jos ihmiseen tutustuu jossain ihan "vahingossa".Tilanteessa jossa ei ole mitään ennalta-arvattavaa,niin kummasti tämä turhan miettiminen jää pois..Jotenkin vain se kemia löytyy ihan luonnostaan.Eli "iskemistä" ei juurikaan huomaa,se vain tapahtuu!
        Miehillä samanlaista?En nyt itseäni maailman komeimmaksi koe.Mutta joskus jopa naisetkin tiirailee ja jopa tulevat ehdottelemaan monenkinlaista asiaa.Joskus todellakin meinannut tehdä jotain galluppia että minkälaisia "arvosteluja" ulkoinen olemus saisi?
        Ja näyttäs että naisetkin ainakin jännittävät joskus.Ja kyllähän se ihan söpöä on kun nainen kiertelee ja kaartelee kuin kissa kuumaa puuroa.Kummasti aidompaa kuin pelkkä sähköposti!Et jännityskin ihan positiivinenkin asia.

        Koen itse ainakin ,että muutamat naiset ovat olleet jopa todella hyvännäköisiä oman makuni mukaan.No luonteitakin sitten laidasta laitaan.
        Mutta nämä ulkoiset ja sisäiset ominaisuudet ovat jokaiselle niin henkilökohtaisia makuasioita.Kuka tykkää/sisäistää milläkin lailla.
        Mutta yksin siltikin tallustelen,että jossakin kai se on mättänyt.Puolin jos toisinkin.


      • öpyjmnh
        iiina--- kirjoitti:

        Sanoinkin olevani klassisen kaunis, mikä nyt yleisesti ottaen miellyttää (lähes) jokaista ihmistä. Voisin kyllä väittää, että 9/10 pitää pärstääni ja kroppaani kauniina. Satunnaiset kommentit lämmittäisivät, mutta kun niitä tulee liikaa, kokee sen jo ahdistavana.

        Tämä nyt täysin tarpeeton viesti, mutta pitää nyt ilmoittaa, että itse en pidä 165/50 vartalon omaava naista kauniina, vaan huomattavan ruipelona ;)


      • jittta
        öpyjmnh kirjoitti:

        Tämä nyt täysin tarpeeton viesti, mutta pitää nyt ilmoittaa, että itse en pidä 165/50 vartalon omaava naista kauniina, vaan huomattavan ruipelona ;)

        "Olen kaiketi niitä harvoja kauniita naisia, jotka ovat myös fiksuja, mukavia ja sydämellisiä (viitaten stereotypiaan kylmistä ja itserakkaista kaunottarista) ;)"

        Täyttä soopaa. Mikä järkevä syy muka tekisi kauniista naisesta vähemmän fiksumman tai ystävällisemmän kuin rumemmasta naisesta?! Öh, kateellisten panettelua, tai rumien miesten. Ennakkoluuloja.

        Se on totta, että kaunista naista vaikeampi lähestyä, kuin rumaa. mutta se johtuu lähinnä lähestyjän epävarmuudesta ja siitä, että kaunista naista/komeaa miestä lähestytään jopa kymmeniä kertaa päivässä, joten PAKKO antaa pakit osalle. Yleensä nätisti, jos ei usko, niin mitä itse tekisitte, toistaisitte samaa "voisitko poistua" tuhat kertaa.


      • Invictus
        jittta kirjoitti:

        "Olen kaiketi niitä harvoja kauniita naisia, jotka ovat myös fiksuja, mukavia ja sydämellisiä (viitaten stereotypiaan kylmistä ja itserakkaista kaunottarista) ;)"

        Täyttä soopaa. Mikä järkevä syy muka tekisi kauniista naisesta vähemmän fiksumman tai ystävällisemmän kuin rumemmasta naisesta?! Öh, kateellisten panettelua, tai rumien miesten. Ennakkoluuloja.

        Se on totta, että kaunista naista vaikeampi lähestyä, kuin rumaa. mutta se johtuu lähinnä lähestyjän epävarmuudesta ja siitä, että kaunista naista/komeaa miestä lähestytään jopa kymmeniä kertaa päivässä, joten PAKKO antaa pakit osalle. Yleensä nätisti, jos ei usko, niin mitä itse tekisitte, toistaisitte samaa "voisitko poistua" tuhat kertaa.

        "Se on totta, että kaunista naista vaikeampi lähestyä, kuin rumaa. mutta se johtuu lähinnä lähestyjän epävarmuudesta ja siitä, että kaunista naista/komeaa miestä lähestytään jopa kymmeniä kertaa päivässä, joten PAKKO antaa pakit osalle. Yleensä nätisti, jos ei usko, niin mitä itse tekisitte, toistaisitte samaa "voisitko poistua" tuhat kertaa."

        Mutta luuletko miesten ymmärtävän tämän? Joskus silloin tällöin on tullut opetettua asioita toisille miehille, ja saan aina hämmästyä kuinka yksikään mies ei ole edes hahmottanut tätä asiaa.


      • iinanyliminäego
        iina--- kirjoitti:

        Miten siihen sitten pääsisi kiinni?

        En nyt vain satu pitämään kiilokuvapojista, sanotaanko näin.

        Itse olen 165/50 mittainen nainen, vaaleilla pitkillä hiuksilla, sinisillä silmillä ja klassisen kauniilla kasvoilla. En usko, että iloinen elämänasenne ja hymykään pahentavat asiaa. Kuulen kauneudestani jatkuvasti. Päivittäin tulee flirttiä tai vähintään pitkiä katseita miehiltä.

        niin mut mietippä iina, joku päivä säki olet ruma ku variksenpelätin. hahahaha


      • samantasoisista
        Tanzze kirjoitti:

        Pakko osallistua tähän keskusteluun ja nostaa esiin yksi näkökulma, jota ei ole vielä mainittu. Olen omasta mielestäni enemmän tavallisen nätti kuin erityisen kaunis tyttö, mutta hassua kyllä, useimpien muiden mielestä olen todella kaunis ja seksikäskin. Tietoinen olen kyllä miesten katseista ja huomiosta, joita usein saan. Olen kaiketi niitä harvoja kauniita naisia, jotka ovat myös fiksuja, mukavia ja sydämellisiä (viitaten stereotypiaan kylmistä ja itserakkaista kaunottarista) ;)

        Joka tapauksessa, oma huomioni ja kokemukseni tähän keskustelunaiheeseen on se, että vaikkakin kauniit naiset saavat usein paljon ihailua ja iskuyrityksiä osakseen, niin useimmiten nämä lähestymiset tulevat nimenomaan niiltä "tavallisemman" näköisiltä miehiltä, humalaisilta tai idiooteilta. "Tavallisemman" näköisissä miehissä ei ole mitään vikaa sinänsä, mutta mielenkiintoista on se, että kauniita naisia lähestyy harvemmin "samantasoiset" komeat miehet (anteeksi huonot käsitteet, ei ole tarkoitus arvottaa). Ehkäpä sama pätee toisinkinpäin eli miesten kohdalla? Oma teoriani on kuitenkin se, että hyvännäköisten ihmisten ei tarvitse tehdä yhtä paljon aloitteita kuin muiden, koska heidän luonaan käy trafiikki joka tapauksessa, mistä syystä hyvännäköiset ihmiset eivät välttämättä iske toisiaan. Toisaalta hyvännäköisillä miehillä ja naisilla voi olla suurempi kynnys lähestyä muita epäonnistumisen ja nolon tilanteen pelossa. Omalla kohdallani tilanteen tekee kinkkiseksi se, että arvostan miehissä sekä kivaa ulkonäköä, älyä että mukavaa luonnetta. Itse koen omaavani nämä samat kriteerit, mutta useimmiten minua iskevät joko ei niin komeat ei niin kiinnostavat hemmot, taikka hyvännäköiset idiootit.

        Olen jostain lukenut että olisis psykologista tuo että jos on hyvännäköinen, ei etsi toista hyvännäköistä vaan vähän vaatimattomampaa. Olen itsekkin huomannut että kaunis nainen on kiinnostunut tavallisennäköisistä miehistä ja komea mies tavallisennäköisistä naisista. poikkeuksiakin löytyy tietysti.


    • j.v-77 (m)

      Mun kohdalla juttu menee tämmösissä tilanteissa niin,että sitä kauneinta "saa katsoa muttei koskea",ja sitä paitsi miä nätimpi tyttö (tai komeampi mies) sitä isommat vaatimukset heillä on vastapuolesta?
      Ja kuka haluaa tulla julkisella paikalla nöyryytettyksi ja käydä hankkimassa pakit?
      Ja sitä paitsi...nätit tytöt/komeat miehet ovat suuremmalla todennäköisyydellä varattuja (näin ainakin kaiketi uskotaan,vaikkei heillä välttämättä sormusta olisikaan). Niin senkään takia ei haluta mennä iskemään hyvännäköisiä ja kuulemaan em:ttua karua totuutta,jota sitten jälkeenpäin pitää itsestään selvyytenä,koska ulkonäkö on "kuin mallilla".
      Mitä enemmän paikalla on väkeä...sitä korkeampi henkinen kynnys on mennä ketään iskemään,ja mitä paremman näköinen...niin sama juttu ja jos on paljon väkeä ja upean näköinen henkilö niin henkinen kantti mennä juttelemaan on jo lähes mahdoton.
      Mulla on myös kokemusta,että jos katseleen jotakuta niin hetken päästä kuuluu kommentti "mitä toikin töllää".
      Ei juuri tee hyvää itseluottamukselle:(

      • beautyyyyyy

        Mä ainakin yritän aina komeinta miestä. Eihän siinä mitään menetä!! Se ei pelaa joka pelkää. Olen kyllä itsekkin miettinyt tätä samaa kysymystä sillä olen aika paljon tuon "kauniimman" ystäväsi näköinen kuvailusi perusteella, jos totta puhutaan.. Tuntuu että täytyy itse tehdä aina aloite ja kukaan ei muuten lähesty. Kyllä kaunus tuo kuitenkin ihmisille hiema lisää itsevarmuutta.Yleensä kauniiksi sanotut ihmiset ovat ihan yhtä mukavia ja ihania kuin rumemmatkin. Joten on vain kateellisten panettelua leimata kauniit ihmiset bitcheiksi ja koppaviksi etc. JOTEN KAIKKI MIHET MAAILMASSA KETKÄ KUULEVAT : KOITTAKAA EDES KAUNISTA NAISTA!


    • mutnrybdcw

      Ei pidä mielestäni paikkaansa. Harvemmin tulee nykyään enää baareissa kierreltyä, mutta joskus tuli käytyä aika usein ja kyllä siellä aina ne yleisen kauneusihanteen mukaisesti viehättävimmät naiset ja komeimmat miehet saivat eniten huomiota.

      • jerpukka

        vasta viime viikonloppuna kävin taas kerran kapakassa.
        ja näin kun 6 "miestä" poikia kait me vielä ollaan 21v ja alle sen yrittivät jutella tytölle ja mikä ettei nättiku mikä mutta johan alkaa kasvoista näkymäänkin se että turhaa teillä kellään... no en tiedä mutta se joka viimisenä jäi oli kyllä ihan "tavis" poika ja taisi viedä vaikken seuraamaan jäänytkään..


      • jerpukka
        jerpukka kirjoitti:

        vasta viime viikonloppuna kävin taas kerran kapakassa.
        ja näin kun 6 "miestä" poikia kait me vielä ollaan 21v ja alle sen yrittivät jutella tytölle ja mikä ettei nättiku mikä mutta johan alkaa kasvoista näkymäänkin se että turhaa teillä kellään... no en tiedä mutta se joka viimisenä jäi oli kyllä ihan "tavis" poika ja taisi viedä vaikken seuraamaan jäänytkään..

        joo no hoksasin tuota kiinni jäin jo omassa kommentissa... mutta ärsyttää se!!! en siis ollu se tavis...
        taisin olla vaan mamis.


    • jätkääähäääääää

      Minulla jo itsesuojeluvaisto estää baarissa menemästä lähellekään kauniita naisia, vaikka itsekin oon ihan komea ja saan aika paljon aloitteita naisilta. Mutta jotenkin tonne takaraivoon on pinttynyt eräänlainen esto mennä kauniin naisen lähelle, koska kaunis nainen on mulle yhtä kuin ilkeä, nirso ja tyly nainen, niin kuin yleensä asian laita onkin. Baari-ilta on lyhyt ja kallis, ei sitä viitsi pilata yrittämällä kauniille naiselle jutella. "Tavis" -naistenkin joukosta löytyy söpöjä tapauksia ja ne on yleensä mukavia ja jalat tukevammin maassa. Jääkööt missit punttisalipelimiespellejen saaliiksi mun puolestani.

      • Tauno Tavis

        Samoilla apajilla kalastellaan. Olen itsekin ihan mukavan näköinen ja hauska seuramies. En kuitenkaan ole koskaan lähtenyt kympin tyttöjä iskemään. Nämä kaunottaret nimittäin ovat poikkeuksellisen hyytäviä pakeissaan mitä olen seurannut kun joku ystävä on syöksynyt "leijonan kitaan". Tavallisen mutta kivan näköinen tyttö sen sijaan osaa usein kohteliaasti antaa pakit niin että kenellekään ei tule kiusaantunut olo.

        En oikeastaan edes ymmärrä miksi näiden kauniiden naisten pitää olla niin tylyjä? Minä ja ystäväni olemme kohteliaita ja sivistyneitä miehiä jotka eivät lähde koskaan tivaamaan että "irtoisko". Ehkä tällaisten ihmisten ei ole koskaan tarvinnut opetella perussivistykseen kuuluvaa small talkia koska kaikki ovat ulkonäön vuoksi olleet kontillaan heidän edessään koko elämän.

        Parasta seksiä tulee poikkeuksetta sellaisilta tavallista vaatimattomamman näköisiltä tytöiltä. Kun kerran ollaan saadettu kundi "selätettyä" niin sitten pidetäänkin lystiä koko rahan edestä. Nyrkkisääntönä, mitä vaatimattomamman näköinen nainen, sitä parempaa seksiä.


      • fdjdjfdjjdkldf
        Tauno Tavis kirjoitti:

        Samoilla apajilla kalastellaan. Olen itsekin ihan mukavan näköinen ja hauska seuramies. En kuitenkaan ole koskaan lähtenyt kympin tyttöjä iskemään. Nämä kaunottaret nimittäin ovat poikkeuksellisen hyytäviä pakeissaan mitä olen seurannut kun joku ystävä on syöksynyt "leijonan kitaan". Tavallisen mutta kivan näköinen tyttö sen sijaan osaa usein kohteliaasti antaa pakit niin että kenellekään ei tule kiusaantunut olo.

        En oikeastaan edes ymmärrä miksi näiden kauniiden naisten pitää olla niin tylyjä? Minä ja ystäväni olemme kohteliaita ja sivistyneitä miehiä jotka eivät lähde koskaan tivaamaan että "irtoisko". Ehkä tällaisten ihmisten ei ole koskaan tarvinnut opetella perussivistykseen kuuluvaa small talkia koska kaikki ovat ulkonäön vuoksi olleet kontillaan heidän edessään koko elämän.

        Parasta seksiä tulee poikkeuksetta sellaisilta tavallista vaatimattomamman näköisiltä tytöiltä. Kun kerran ollaan saadettu kundi "selätettyä" niin sitten pidetäänkin lystiä koko rahan edestä. Nyrkkisääntönä, mitä vaatimattomamman näköinen nainen, sitä parempaa seksiä.

        "En oikeastaan edes ymmärrä miksi näiden kauniiden naisten pitää olla niin tylyjä?...Ehkä tällaisten ihmisten ei ole koskaan tarvinnut opetella perussivistykseen kuuluvaa small talkia koska kaikki ovat ulkonäön vuoksi olleet kontillaan heidän edessään koko elämän. "

        Eiköhän siinä kysymys ole juuri tuosta, että kaikki ovat olleet kontillaan näiden kympin naisten edessä missä vain ikinä ovat liikkuneetkaan ja miten ikinä ovat käyttäytyneetkään. Ja kun otetaan huomioon, että nämä baarin kusipäisimmät kaunottaret ovat iältään vielä sellaista 18 - 22 -luokkaa, niin ei ole iän ja elämänkokemuksen tuomaa nöyryyttäkään "turhia" käytöstapoja opettamassa.


      • Toinen tavis.
        Tauno Tavis kirjoitti:

        Samoilla apajilla kalastellaan. Olen itsekin ihan mukavan näköinen ja hauska seuramies. En kuitenkaan ole koskaan lähtenyt kympin tyttöjä iskemään. Nämä kaunottaret nimittäin ovat poikkeuksellisen hyytäviä pakeissaan mitä olen seurannut kun joku ystävä on syöksynyt "leijonan kitaan". Tavallisen mutta kivan näköinen tyttö sen sijaan osaa usein kohteliaasti antaa pakit niin että kenellekään ei tule kiusaantunut olo.

        En oikeastaan edes ymmärrä miksi näiden kauniiden naisten pitää olla niin tylyjä? Minä ja ystäväni olemme kohteliaita ja sivistyneitä miehiä jotka eivät lähde koskaan tivaamaan että "irtoisko". Ehkä tällaisten ihmisten ei ole koskaan tarvinnut opetella perussivistykseen kuuluvaa small talkia koska kaikki ovat ulkonäön vuoksi olleet kontillaan heidän edessään koko elämän.

        Parasta seksiä tulee poikkeuksetta sellaisilta tavallista vaatimattomamman näköisiltä tytöiltä. Kun kerran ollaan saadettu kundi "selätettyä" niin sitten pidetäänkin lystiä koko rahan edestä. Nyrkkisääntönä, mitä vaatimattomamman näköinen nainen, sitä parempaa seksiä.

        "Nyrkkisääntönä, mitä vaatimattomamman näköinen nainen, sitä parempaa seksiä. "

        Oon muuten huomannut ihan saman. Harmaavarpunen käy sängyssä oikein kiimalla kimppuun ja melkein repii housut jalasta, kaunista naista taas kahlitsevat usein jotkut ihme käyttäytymisnormit sängyssäkin, ja petipeuhaamisenkin pitää näyttää suunnilleen jonkun siveänromanttisen kymmenen oscarin leffan lemmiskelykohtaukselta. Eipä tartte kahdesti miettiä, kumman valitsen petikaveriksi - oikeaa ja makoisaa seksiä tarjoavan harmaavarpusen vai kaavamaisesti käyttäytyvän pakkelikaunokaisen.


    • ville_24

      Rumemmilta saa helpommin pillua. Toki poikkeuksia on, mutta yleensä baarista helpommin mukaan lähtee se rumempi.

      Kerran erehdyin aivan liian upean naisen ottamaan baarista jatkoille. Oli sen verran maisteissa, että mukaan lähti, mutta eihän se tyttö kämpillä sitten antanutkaan ja piti tyytyä vaan pussailuun.

    • ajatuksia.

      Ilme ja olemus vaikuttaa ihan valtavasti. Vastaanottavaisen näköistä naista on vähintään 80 % helpompi lähestyä, kuin jotakuta, jonka naama on valmiiksi mutrulla tai joka katselee tylsistyneenä kattoon tai ikkunasta pihalle.

      Entä sitten "useimmat miehet kehuvat minua kauniiksi". Minulle tulee mieleen, että tässä tulos perustuu niitten miesten puheisiin, jotka hankkiutuvat omatoimisesti kyseisen naisen juttusille. He ovat tietysti jo ulkonäköarvionsa tehneet, ja ainakin jokin tässä naisessa viehttää heitä. Jos nainen haluaisi ihan puolueettoman arvion, pitäisi kiertää myös ne miehet, jotka eivät vaivaudu yrittämään, ja luultavasti silloin kävisi ilmi, että makuja on monia.

      Toisaalta: Jos nainen on katsottavan näköinen, eli normaaleissa mitoissa, ehkä kevyesti laitettu ja lähestyttävän oloinen (kts. edellinen kohta), niin suurin osa miehistä sanoo häntä todennäköisesti jossain vaiheessa kauniiksi, jos on iskuajatuksella liikenteessä. Sillä kun tuppaa olemaan positiivinen vaikutus. Toisekseen melkoisen suuri osa naisista on miesten mielestä ainakin riittävän hyvän näköisiä, jos ei suorastaan kauniita, joten kauheasti ei tarvitse edes imarrella. Miehet ovat visuaalisia ja naiseus itsessään antaa jo paljon pohjapisteitä. Naisilla taitaa olla korkeampi kynnys luokitella mies ulkoisesti houkuttelevaksi. Varmaan tästäkin syystä naisille suunnatut mieskuvalehdet eivät koskaan ole olleet niin suosittuja...

      "Jokin liian kauniissa naisessa pelottaa miehiä". Mikä sitten on sitä kauneutta... usein nämä kauniiksi itsensä rankkaavat naiset ovat melkoisessa tällingissä, eli on irtoripsiä, runsas meikki, sadan euron kampaus, paljastava asustus jne... alta saattaa kuitenkin paljastua nainen, joka ei ole niin radikaalisti eri näköinen kuin se vähemmän laitettu mutta riittävän hyvännäköinen kaveri. Kova laitto saattaa myös lähettää sellaista viestiä, joka ei tee kaikkiin miehiin hyvää vaikutusta, eli nainen on ns. high maintenance-tyyppiä, eli rahaa palaa, kun kaiken elämässä pitää olla blingiä ja jetset-tasoa.

      • mies, pks

        "Kova laitto saattaa myös lähettää sellaista viestiä, joka ei tee kaikkiin miehiin hyvää vaikutusta, eli nainen on ns. high maintenance-tyyppiä, eli rahaa palaa, kun kaiken elämässä pitää olla blingiä ja jetset-tasoa. "

        No täällä nousee yksi käsi heti pystyyn, en voisi kuvitellakaan eläväni naisen kanssa, jonka ulkoisen olemuksen pitää kokoajan olla kuin muotilehdestä ja tyylin suhteen ei voi ottaa rennommin koskaan. Ainakin minulle tämä on se suurin syy, miksen mene juttelemaan näille "maintenance" -naisille: he eivät yksinkertaisesti kiinnosta mua tipan tippaa oli sitten kuinka kauniita tahansa.

        Muuten tuo viesti on sen päiväistä yleistämistä miehistä, ettei siihen viitsi enempää kommentoida. En tiedä, oliko naisen kirjoittama, mutta viestin sävystä päätellen kyllä.


      • En tiiä mihin lokeroon itseni nyt luokittelisin, mutta itsellän on ehkä sellainen ongelma että en uskalla lähestyä niitä mielenkiintoisen näköisiä miehiä johtuen siitä että ajattelen etten ole tarpeeksi erikoinen. Tuntuu ainakin omassa tuttavapiirissä että naisessa pitää olla sitä jotain erityistä juurikin ulkonäössä. Mikään perusnätti ei riitä.
        Minusta ei löydy samaa särmää kuin hiuksensa punaiseksi värjänneistä, tatuoiduista ja lävistetyistä naisista. Koen aina olevani se perus tavallinen blondi, keskimittainen ja mitään sanomattomasti pukeutuva massatavara. Ajatteluun ehkä syynä se, että monesti nämä aivan perusjätkät eivät vain sytytä millään tavalla.


      • ajatuksia.
        mies, pks kirjoitti:

        "Kova laitto saattaa myös lähettää sellaista viestiä, joka ei tee kaikkiin miehiin hyvää vaikutusta, eli nainen on ns. high maintenance-tyyppiä, eli rahaa palaa, kun kaiken elämässä pitää olla blingiä ja jetset-tasoa. "

        No täällä nousee yksi käsi heti pystyyn, en voisi kuvitellakaan eläväni naisen kanssa, jonka ulkoisen olemuksen pitää kokoajan olla kuin muotilehdestä ja tyylin suhteen ei voi ottaa rennommin koskaan. Ainakin minulle tämä on se suurin syy, miksen mene juttelemaan näille "maintenance" -naisille: he eivät yksinkertaisesti kiinnosta mua tipan tippaa oli sitten kuinka kauniita tahansa.

        Muuten tuo viesti on sen päiväistä yleistämistä miehistä, ettei siihen viitsi enempää kommentoida. En tiedä, oliko naisen kirjoittama, mutta viestin sävystä päätellen kyllä.

        Veikkasit väärin, olen siis mies itsekin. En nyt oikein ymmärrä, että mikä tuossa oli niin pahaa yleistämistä. Tietysti kirjoitin siltä pohjalta mitä oman kokemuksen ja kaveripiirissä tapahtuneen perusteella olen voinut päätellä, mutta niin kai useimmat täällä. Ei ole pahemmin uskottavia tutkijoita ainakaan ilmoittautunut.


      • ajatuksia.
        soni-ja kirjoitti:

        En tiiä mihin lokeroon itseni nyt luokittelisin, mutta itsellän on ehkä sellainen ongelma että en uskalla lähestyä niitä mielenkiintoisen näköisiä miehiä johtuen siitä että ajattelen etten ole tarpeeksi erikoinen. Tuntuu ainakin omassa tuttavapiirissä että naisessa pitää olla sitä jotain erityistä juurikin ulkonäössä. Mikään perusnätti ei riitä.
        Minusta ei löydy samaa särmää kuin hiuksensa punaiseksi värjänneistä, tatuoiduista ja lävistetyistä naisista. Koen aina olevani se perus tavallinen blondi, keskimittainen ja mitään sanomattomasti pukeutuva massatavara. Ajatteluun ehkä syynä se, että monesti nämä aivan perusjätkät eivät vain sytytä millään tavalla.

        Profiilikuvasi perusteella et ole minusta mitenkään mitäänsanomattoman näköinen. Muutenkin minuun vetoaa paremmin sinun tyylisi kuin tatuoinnit tai lävistykset, mutta sehän ei välttämättä paljon lohduta, jos kuitenkin itse haet juuri niitä tatskattuja kundeja.
        Mieti myös sitä, että sun pitäisi saavuttaa itsearvostuksesi riippumatta tatskoista, läväreistä sun muista. Ne ovat kuitenkin vain pintaa eivätkä muuta ihmistä niiden takana sen räväkämmäksi tai mielenkiintoisemmaksi, kun ensivaikutelma on korvautunut tutustumisen kautta tulevalla tiedolla. Jos haluat jotain kokeilla, niin aloita siitä tukan värjäämisestä, siitä pääsee sentään helpoiten eroon, jos tulet katumapäälle.


      • ajjaa
        ajatuksia. kirjoitti:

        Profiilikuvasi perusteella et ole minusta mitenkään mitäänsanomattoman näköinen. Muutenkin minuun vetoaa paremmin sinun tyylisi kuin tatuoinnit tai lävistykset, mutta sehän ei välttämättä paljon lohduta, jos kuitenkin itse haet juuri niitä tatskattuja kundeja.
        Mieti myös sitä, että sun pitäisi saavuttaa itsearvostuksesi riippumatta tatskoista, läväreistä sun muista. Ne ovat kuitenkin vain pintaa eivätkä muuta ihmistä niiden takana sen räväkämmäksi tai mielenkiintoisemmaksi, kun ensivaikutelma on korvautunut tutustumisen kautta tulevalla tiedolla. Jos haluat jotain kokeilla, niin aloita siitä tukan värjäämisestä, siitä pääsee sentään helpoiten eroon, jos tulet katumapäälle.

        Kun itse käyn baareissa, saan olla suht rauhassa. Tämä johtuu varmasti suurimmaksi osaksi juuri siitä, että olemuksestani välittyy, että seurustelen enkä hae seuraa. Lisäksi olen baarissa lähes joka kerta kaverimiehen kanssa. Kuitenkin aina silloin, kun alan katsella baarissa enemmän ympärilleni, huomaan, että moni mies tuojottaa minua. Jos erehdyn hymyilemään takaisin, siitä seuraa yleensä iskuyritys. Samoin, jos kaverini lähtee vessaan, tai jos menemme tanssimaan, siinä on yleensä heti joku mies pyrkimässä juttusilleni.

        Tämä ei varmasti johdu pukeutumisestani, sillä mulla on baarissa yleensä peittävää vaatetusta, farkut ja aika usein joku pitkähihainen paita. En meikkaakaan isoa meikkikerrosta. Ehkä vaaleat pitkät hiukset, hoikka vartalo ja kauniit kasvonpiirteet tekee tämän. Kun on luonnollinen, eikä lähes alaston meikkipelle, saa enemmän fiksuja lähestymisyrityksiä eikä soria seksiehdotuksia.


    • *huokaus*

      HÖPÖ HÖPÖ. Ei pidä paikkaansa. Kyllä se vaan on niin, että todella kaunis nainen saa miehiä ihan joka paikassa. Jos se kaunis kaverisi näyttää veemäiseltä ämmältä, niin ehkäpä miesten kaukana pysyminen johtuu siitä?

    • näin on asia

      Tähän täytyy kommentoida, että jos nainen on kaunis ja kiltin näköinen, hän saa miehiä. Ja paljon.
      Mutta jos nainen on kaunis ja ilkeän näköinen, hän ei saa miehiä. Ainakaan paljoa.

      • 11+13

        Näin on, mutta toisaalta se, että hän ei saa miehiä johtuu siitä että miehet eivät uskalla, huom. uskalla, lähetyä. Se ei poista sitä mahdollisuutta, että tämä kaunis (mutta ilkeän näköinen) nainen ei voi itse tehdä aloitteita näille miehille. Silloin miehet huomaavat että ei se olekaan ilkeä, ja tämä nainen onkin yhtäkkiä miehen silmissä tuossa toisessa mainitsemassasi luokassa.


      • johan on markkinat
        11+13 kirjoitti:

        Näin on, mutta toisaalta se, että hän ei saa miehiä johtuu siitä että miehet eivät uskalla, huom. uskalla, lähetyä. Se ei poista sitä mahdollisuutta, että tämä kaunis (mutta ilkeän näköinen) nainen ei voi itse tehdä aloitteita näille miehille. Silloin miehet huomaavat että ei se olekaan ilkeä, ja tämä nainen onkin yhtäkkiä miehen silmissä tuossa toisessa mainitsemassasi luokassa.

        kauniina naisena olen kyllä saanut kokea jos jonkinlaista outoa ja arveluttavaa käytöstä miessukupuolen
        taholta, mutta fiksut ja filmaattiset lähentymisyritykset ovat olleet harvassa. lähestymisiä pystyasenonnossa ( ei siis ryömien) ja suhteellisen selvä-kielellisellä ulosannilla tekevät poikkeuksellisen hyvällä itsetunnolla ja ulkonäöllä varustetut miehet (harvinaisuuksia), joilla roikkuu perässä pitkä liuta naisia tai sitten jonkinlaiset pelimiehet ja rahamiehet, jotka tulevat pönkittämään jo valmiiksi pönkitettyä itsetuntoaan.

        olen oppinut antamaan sellaisen vaikutelman, että pysykää loitolla. en etsi mitään yhdenillan juttuja eikä mulla ole mitään tarvetta todistella kenellekään, että kuinka sankoin joukoin sitä miestä oikein lakoaa.

        no, eipä siinä mitään. jos kiinnostava mies joskus kerran viidessä vuodessa sattuu kohdalle, niin kyllä sitten itsekin voin tehdä asialle jotain. kuten vaikka hymyillä ja katsoa silmiin.


      • johan on markkinat
        johan on markkinat kirjoitti:

        kauniina naisena olen kyllä saanut kokea jos jonkinlaista outoa ja arveluttavaa käytöstä miessukupuolen
        taholta, mutta fiksut ja filmaattiset lähentymisyritykset ovat olleet harvassa. lähestymisiä pystyasenonnossa ( ei siis ryömien) ja suhteellisen selvä-kielellisellä ulosannilla tekevät poikkeuksellisen hyvällä itsetunnolla ja ulkonäöllä varustetut miehet (harvinaisuuksia), joilla roikkuu perässä pitkä liuta naisia tai sitten jonkinlaiset pelimiehet ja rahamiehet, jotka tulevat pönkittämään jo valmiiksi pönkitettyä itsetuntoaan.

        olen oppinut antamaan sellaisen vaikutelman, että pysykää loitolla. en etsi mitään yhdenillan juttuja eikä mulla ole mitään tarvetta todistella kenellekään, että kuinka sankoin joukoin sitä miestä oikein lakoaa.

        no, eipä siinä mitään. jos kiinnostava mies joskus kerran viidessä vuodessa sattuu kohdalle, niin kyllä sitten itsekin voin tehdä asialle jotain. kuten vaikka hymyillä ja katsoa silmiin.

        ja seksuaalisen tasa-arvon nimissä olisi edelliseen vielä lisättävä: " kauniina naisena olen .... sekä mies- että naissukupuolen taholta,..."


      • janne jokinen. kvl.
        johan on markkinat kirjoitti:

        ja seksuaalisen tasa-arvon nimissä olisi edelliseen vielä lisättävä: " kauniina naisena olen .... sekä mies- että naissukupuolen taholta,..."

        no on se nyt perkeleen vaikeaa lähestyä "kaunista naista". ei pidä äijät koskaan alistua akalle. olipa kuinka kaunis tai nätti mitä lie.... niin ei saa ujostella vaan pitää olla oma itsensä. ylpeän kusipään kyllä tunnistaa siitä että seura ei maitakaan ja sen huomaat pian kun yrität jutella tällaisen kanssa.

        otatte liian vakavasti kauniit akat. ei pitäisi ottaa. niille ainakin itse juttelen miten mua huvittaa olemalla oma itseni, en vedä mitään roolia. roolit on tarkoitettu niille jotka oikein kerjää niitä lumppuja ympärilleen jotka sitten pääsee vittuilemaan suoraan sanottuna näille "pelimiehille".
        itsetunto.... se riittää. et ole huonompi ihminen eikä mahdollisuutesi ole yhtään huonot jos epäilet sellaista. sinun tulee ajatella että jokainen saa olla oma itsensä, siihen on jokaisella oikeus. roolia vetävät ylpeät ämmät tulisi jättää nuolemaan näppejään. ei niitä tarvita täällä koska me tiedämme että parempia aina löytää jos viitsii etsiä, ellei sitten ole niin herkkä ettei siihen kykene.

        ja mitä on kauneus? sun mielestä olet ehkä kaunis nainen mutta mun mielestä ehkä et. yllätyitkö?


      • sama...
        janne jokinen. kvl. kirjoitti:

        no on se nyt perkeleen vaikeaa lähestyä "kaunista naista". ei pidä äijät koskaan alistua akalle. olipa kuinka kaunis tai nätti mitä lie.... niin ei saa ujostella vaan pitää olla oma itsensä. ylpeän kusipään kyllä tunnistaa siitä että seura ei maitakaan ja sen huomaat pian kun yrität jutella tällaisen kanssa.

        otatte liian vakavasti kauniit akat. ei pitäisi ottaa. niille ainakin itse juttelen miten mua huvittaa olemalla oma itseni, en vedä mitään roolia. roolit on tarkoitettu niille jotka oikein kerjää niitä lumppuja ympärilleen jotka sitten pääsee vittuilemaan suoraan sanottuna näille "pelimiehille".
        itsetunto.... se riittää. et ole huonompi ihminen eikä mahdollisuutesi ole yhtään huonot jos epäilet sellaista. sinun tulee ajatella että jokainen saa olla oma itsensä, siihen on jokaisella oikeus. roolia vetävät ylpeät ämmät tulisi jättää nuolemaan näppejään. ei niitä tarvita täällä koska me tiedämme että parempia aina löytää jos viitsii etsiä, ellei sitten ole niin herkkä ettei siihen kykene.

        ja mitä on kauneus? sun mielestä olet ehkä kaunis nainen mutta mun mielestä ehkä et. yllätyitkö?

        elätte liikaa teeveen mukana... unohdatte kokonaan inhimillisyyden. kyllä aikuisen miehen tulee olla jämpti ja ei ole mitään vaikeasti tavoiteltavaa akkaa, ei ole pakko ajatella edes niin. jättäkää ne leffoihin ja sarjoihin, siellä niitä varmasti riittää.

        minä juttelen kelle minä haluan. mulle on lapsena opetettu hyvät käytöstavat ja jos minut torjutaan vaikka käyttäydyn sivistyneesti ja asiallisesti, niin huomaan heti että seurassani on idiootti joka luulee itsestään jotain liikaa, on liian ylpeä ja kuvittelee hallitsevansa ihmisiä.


      • 14+14
        sama... kirjoitti:

        elätte liikaa teeveen mukana... unohdatte kokonaan inhimillisyyden. kyllä aikuisen miehen tulee olla jämpti ja ei ole mitään vaikeasti tavoiteltavaa akkaa, ei ole pakko ajatella edes niin. jättäkää ne leffoihin ja sarjoihin, siellä niitä varmasti riittää.

        minä juttelen kelle minä haluan. mulle on lapsena opetettu hyvät käytöstavat ja jos minut torjutaan vaikka käyttäydyn sivistyneesti ja asiallisesti, niin huomaan heti että seurassani on idiootti joka luulee itsestään jotain liikaa, on liian ylpeä ja kuvittelee hallitsevansa ihmisiä.

        hyvä itsetunto taitaa olla harvinaisuus. siihen sisältyy myös pettymysten sietäminen. miten se hyvä itsetunto kestää sen, että nainen jota lähdet vonkaamaan ei ole kiinnostunut sinusta? heti jos kiinnostus puuttuu alat pitämään liian ylpeänä, idioottina.


      • peruspertsa

        ja syy, miks mä en lähesty kauniita ja kiltinnäkösiä naisia, on just toi,
        kun sellasella riittää piirittäjiä/miehiä. Ja paljon!!! Mä en tule kuitenkaan pärjäämään
        siinä piirittämisessä, niin parempi jättää sellaiset kaunottaret rauhaan.
        Tavisnaisella ei ole niin paljon kosijoita, niin mäkin pärjään siinä kisassa.


    • IT------------------

      Jaa-a.
      Miehen itsetunnolla on suurimerkitys siihen minkälaisten naisten kanssa se esim. uskaltaa lehteä mukaan flirttailuun.
      Itsetunoon vaikutta seuraavat tekijät:
      - Ikä
      - Paljonko on elmänkokumusta sosiaalisista tilanteista (onko ollut onnistumista vai vastoinkäymistä)
      - Kasvatus
      - Koulu/työpaikka/armeija-kiusaus taustat (luotettin ihmisiin, luotettein ihmisiin... niin kyllä mekin luotetteein ihmisiin.. niin mekin katteltiin hyvännäköisiä naisia vuonna miekka ja kilpi kun olitiin 16-vee... selittää luokan 10 ammattini on tankkiiri tyyppiä ja muuta kokovartalo AKNE-kukkakeppiä.)

    • surkukettu

      Niinpä niin, vaikutti taas HIEMAN siltä, että itse ap on se "liian kaunis" ystävä... Huoh. Mitä egon pönkitystä jälleen. Onko se niin vaikea ymmärtää, että kaikkia miehiä ei kiinnosta pelkkä ulkonäkö vaan olemuksella ja luonteellakin on merkityksensä... Ehkä et ap olekaan niin upea blondi kuin kuvittelet tai sitten jo ilmeestäsi huokuu ylimielisyys...

      • IT------------------

        Toinen heistä on upean näköinen pitkä vaalea (luonnollinen) tukka, uskomattomat pusuhuulet ja täydellinen iho ja kroppa.
        --------------------------------
        Heh.. tuosta voisi kyllä päätellä että kirjoittaja luulee olevansa.
        Kauneus on katsojan silmässä ja voipahan olla että kyseinen muija josta puhutaan ei mun mielestä ole kaunis.
        Jollekkin naisille sopii paremmin lyhyt tukka ja toisille taas ei ja toiset tykkää pitkätukkasista ja toiset lyhyttukasista.
        Se taas on valitsenko naisen kuin jonkun nuken unelmieni ja vain ulkonäönperusteella on vähän toinen asia.
        Mielummin mä valitsen vähän tavallisemman ja myös luonteella, käyttäytymisellä, harrastuksilla yms. on paljonkin merkitystä. Myöskin sillä että voiko ks. ihmisen kanssa tulla toimimeen ilman keskustelun liittyviä ongelmia. Myös sillä on merkistystä että naisella ei ole sterotyyppisiä ennakkoluuloja harrastukistani, musiikkimaustani yms. Sehän on varsin kamalaa ja vasten mielistä jos nainen epäilee minun käyttävän huumeita kun ilmoitan kuuntelevani konemusiikkia.


    • r7n1

      mäki käyn yleensä baaris kavereitten kaa.ollaan melkeen samanlaisii ku kumpiki käy baaris

    • w234

      Myös kauniilla voi olla heikko itsetunto, tai voi olla vaikka ujo, mikä saattaa näkyä naamalla myrtyneisyytenä tai sulkeutuneisuutena- ja tulkitaan jäisyydeksi ja koppavuudeksi.. ainakin omalla kohdallani uskon asian olevan näin :D
      Baarissa minua lähestytään heti kun hieman rentoudun ja unohdan ujouteni, sitä ennen kierretään kauempaa. Tosin vaikea sanoa olenko oikeasti kaunis vai vain nätti (mikä ei sekään tietenkään paha). Olen pitkä, hoikka, pieni rintainen, mutta kurveja vyötärön ja pepun suunnalla, joten olettaisin että miellytän silmää, haha. Ujous on vain paha, kun ei suutaan uskalla mukaviin lauseisiin avata ja joskus hymyileminenkin on vaikeaa! Itseäni ei muissa ihmisissä koppava olemus yleensä hämää, kun luulen ymmärtäväni mistä on kyse.

    • Oikeasti ruma

      Olkaa onnellisia, tavallisetkin.

      Olen todella ruma nainen ja saan hirveää kohtelua miehiltä.

      Naiset ovat minulle hyvin ystävällisiä.

      Olen ajatellut, että maailma olisi paratiisi, jos täällä olisi pelkkiä naisia.
      Huom. Olen umpihetero, enkä haaveile mistään suhteesta naisen kanssa.
      Pääsette kuitenkin kaikki edes naimisiin ja voitte perustaa perheen.

    • melkein tosikko

      Minä olen tavisäijä, viisikymppinen, ja pidän kauneuden ja eroottisuuden erillään. Naapurin tavallinen kotirouva voi olla huomattavasti attraktiivisempi kuin missi. Minua ei missien "kauneus" ole koskaan vetänyt puoleensa. Minusta eroottisuus on paljon tärkeämpi piirre ihmisessä kuin kiiltokuvamainen täydellisyys joka on luotaantyöntävää. Eroottisuus on sellaista persoonan kauneutta jota ei "nähdä" vaan joka vain on olemassa ja tulee ilmi liikkeissä, koko olemuksessa, ryhdissä jne. ja kuuluu äänessä. Ja tuntuu katsekontaktissa. Tällaisia arjen kaunottaria on joka puolella mutta eivät käy aina baareissa vaan ovat tamppaamassa mattoja eivätkä itsekään aina tajua kuinka ihania ovat.

    • tottuuus

      Liian kauniit naiset on useasti joko
      a)pilalle hemmoteltuja niin että älykkyysosamäärä on pienempi kuin piikkarin numero,
      b)ylimielisiä niin että miehiä voi pyöritellä ja pitää leikkikaluina miten haluaa kun saa ulkonäöllään aina uusia entisten tilalle,
      c)ei mitään edellisistä mutta pelko että nainen on jompaa kumpaa.

    • Tri Outolempi

      Todennäköisemmin tästä kauniimmasta kaveristasi näkee jo kilometrin päähän että hän ei ole saalis sillä henkisellä puolella tai että hänessä on jotain vikaa ulkokuoren alla.

      "...niin hyvännäkönen nainen että hyvä kun pysty silmiin kattomaan" kommentti oli läppä millä peitetään totuus. Ei kenenkään kaverille voi sanoa "Sun kaverilla on sitten mielipuolinen kiilto silmissä ja se on muutekin ihan pihalla. Onko se jossain aineissa, vai onko se aina tommonen?".

    • ja näin

      Afrikkalaiset miehet ovat ihania, mutta huono puoli niissä on, että ovat taipuvaisia pettämään..ainakin siltä tuntuu. Miun perässä lähinnä jouksee juuri nämä mustat miehet, mutta olen toki huomannut muidenkin katselevan...se on ihanaaaa, kun tuntee itsensä halutuksi. Toki rajansa kaikessa, nyt kun olen raskaana haluan keskittyä vauvaan ja poikaystävääni :)

    • --------------------

      superkauniit naiset voivat olla hyvin erinäköisiä eri ihmisten mielestä.

      Suomessa miehet eivät yleensä iske heitä pidempiä naisia eli pitkille superkauniille naisille ei ole niin paljoa tarjontaa baareissa.

      jos nainen on iloinen ja avoin häntä tullaan useammin iskemään.

      myös baari jossa isketään vaikuttaa. jotkut tällä palstalla voivat pitää itseään superkauniina, kun aina käy flaksi baarikärpäsessä jossa miesten taso on aika pohjalla.

      eniten kuitenkin baarissa mielestäni saavat iloiset keskivertoplus-naiset ja iloiset superkauniit naiset, kunhan he eivät ole liian pitkiä.

    • kaunistyttö90

      Ei kauniit naiset miehiä pelota jos nainen on maanläheinen ja pientä pilkettä silmäkulmassa ;)

      • asdasfasf

        no eihän sellanen ole kaunis, kaunis nainen on maski päässä ja kylmän ja etäisen näköinen nokka pystössä irvistelee- eksä ole kattonu huippumalleja!?


    • ffffffffffffffffffff

      Blondit on kaikki huo-rii,kaikki hutsahtavat ei oo blondei.

    • makuasia

      Nainen voi hyvinkin olla "liian hyvännäköinen". Olen mies eikä katseeni yleensä iskeydy naisiin, jotka ovat meikanneet tai muuten laittaneet paljon itseään tai pukeutuneet viimeisimmän muodin mukaan kiireestä kantapäähän.

      Totta kai monet miehet kiinnostuvat myös tuollaisista äsken kuvailmeistani naisista, mutta kaikki miehet eivät kiinnostu "huippumalleista".

      • weselrtkselkt

        ei se nainen voi olla liian hyvän näkönen mutta useimmiten se lompakko vaan liian ohkanen itellä. sellaselle mallin näköselle tai mallille miehen kuuluu olla sitä ja tätä ja vaikka ois aluks ollutki kiinnostusta niin kyllä se siinä vaiheessa lakkaa kun rahasta tulee puhe.


      • Hartsa --- 71a
        weselrtkselkt kirjoitti:

        ei se nainen voi olla liian hyvän näkönen mutta useimmiten se lompakko vaan liian ohkanen itellä. sellaselle mallin näköselle tai mallille miehen kuuluu olla sitä ja tätä ja vaikka ois aluks ollutki kiinnostusta niin kyllä se siinä vaiheessa lakkaa kun rahasta tulee puhe.

        tuokin on totta --- Ilmaista pillua ei olekkaan...

        Sehän vasta maksaa jos menet naimisiin... asunto, auto, kersat maksaa paljon...

        mutta... elämä on...

        H.


    • 18+6

      Olen itse huomannut saman ilmiön. Käyn usein baarissa kolmen ystäväni kanssa; yksi heistä on reilusti ylipainoinen, mutta ihan nätti, yksi lyhyt ja vatsasta hieman pyöreä, kuitenkin ihan nätti vaikka on ohuet hiukset ja pukeutuu aina vain mustaan ja yksi kavereistani taas on pitkä ja hänellä on paha akne, mutta sinänsä on ihan nätti. Tiedän, että tämä saa minut todennäköisesti kuulostamaan ihan hirveältä kusipäältä, mutta yleensä minua kehutaan kaikkialla aina kauniiksi: minulla on siniset silmät, paksut ja pitkät ruskeat hiukset, täyteläiset huulet ja olen normaalipituinen ja normaalikokoinen, tiimalasikroppainen. Tiedän olevani kavereistani kaunein, sillä näin minua on aina ylistetty. Kuitenkin baarissa kavereillani on yleensä aina enemmän vientiä kuin minulla? Tämä saa itsetuntoni aina laskemaan pahasti, sillä miehet lähestyvät yleensä kavereitani ennemmin kuin minua...

    • Janne.

      Joopajoo...

      Samat "kauniit" ämmät ovat ilman sitä kampaustaan ja ripsiään samoja petolinnun p*rseen muotokuvia, eli hiukset pois niin kylläpä on kaunis.

      Ja tyhmät ukot lankeaa...

      Ei täällä kauniita ole, mutta kauneushoitoloita kyllä riittää.
      H*lvetin pitkä ketju turhasta asiasta, heh.

      • Jep...

        Ja kun "kaunis" nainen huomaa saman asian itsessään niin päässä oleva k*si lähtee liikekannalle ja ukkoja käytetään hyväksi.

        tosin k*stahan täällä päässä lähes jokaisella on.. kun ei enää mikään riitä, niin pankki kyllä lainaa ja hevosella pääsee.


      • kinkerit saaressa
        Jep... kirjoitti:

        Ja kun "kaunis" nainen huomaa saman asian itsessään niin päässä oleva k*si lähtee liikekannalle ja ukkoja käytetään hyväksi.

        tosin k*stahan täällä päässä lähes jokaisella on.. kun ei enää mikään riitä, niin pankki kyllä lainaa ja hevosella pääsee.

        Sitten mirri on tyytyväinen kun insinöörillä on tiilitalo, tila-auto, mökki ja hauva ja rikkaat vanhemmat. Enää tarvii mirrin osata lässyttää ja nuolla niin kyllä kelpaa elellä. Sitten mirri tulee paksuksi, tekee muutaman kakaran ja kaikille uudet maastofillarit ja mönkijät. pankki lainaa jälleen ja velka kasvaa.

        tillin tallin, mullin mallin, kyllä p*llu pitkälle vie, ja mies turvaa tien. Työtä ja lainaa, köyhät on pummeja ja sitä rataa. Kuisketta ja kieroilua, oman edun tavoittelua, suvun kultalammas.


      • 5+10
        kinkerit saaressa kirjoitti:

        Sitten mirri on tyytyväinen kun insinöörillä on tiilitalo, tila-auto, mökki ja hauva ja rikkaat vanhemmat. Enää tarvii mirrin osata lässyttää ja nuolla niin kyllä kelpaa elellä. Sitten mirri tulee paksuksi, tekee muutaman kakaran ja kaikille uudet maastofillarit ja mönkijät. pankki lainaa jälleen ja velka kasvaa.

        tillin tallin, mullin mallin, kyllä p*llu pitkälle vie, ja mies turvaa tien. Työtä ja lainaa, köyhät on pummeja ja sitä rataa. Kuisketta ja kieroilua, oman edun tavoittelua, suvun kultalammas.

        Olette varmaan poikaparat saaneet aika monet pakit? Aika katkeralta kuulostaa :D Lisäksi kuvauksenne naisista on todella stereotyyppinen, eikä päde suurimpaan osaan naisista, joten ette varmaan koskaan ole elävään naiseen tutustuneetkaan.


    • Dino Rex

      Oon huomannu että hyvännäköisyyttään korostavat naiset eivät koskaan ole kovin kummoisia kaunottaria. Nillä oikeasti todella hyvännäköisillä ei ole koskaan tarvetta puhua kauneudestaan. Eiköhän sama päde täällä nettimaailmassakin: egonpönkityksen puolelle mennään varmaankin suurimmassa osassa tapauksista.

    • finninaama.

      Kauniit naiset on vit.tumaisia luonteeltaan, ylimielisiä, suvaitsemattomia ja törkeitä käytökseltään. Olen sen itse saanut karvaasti kokea. En lähesty enään ikinä kaunista naista. Siksi sun sitä kaunista kaveria ei lähesty ketään.

    • mies32

      Kyllä kaunis nainen pelottaa. Tosin kun en saisi silmiäni enkä mieltäni irti siitä uskomattoman kauniista, niin en tietenkään voisi myöskään vaatimattomampaa kaveriaan iskeä. Todennäköisesti siis jähmettyisin vaan kauhusta ja ilta lipuisi ohi toiveajatellen.
      Jonain toisena iltana jos tuo jäädyttävä kaunotar ei olisi paikalla, vaan se perusnätti olisi baarin kaunein, voisi hän saada huomioni ja häntä ehkä uskaltaisin iskeäkin. Kamalaksi tilanne menisi sitten kun hänen kauttaan tutustuisin ja rakastuisin siihen kaunottareen.

    • Hartsa71_MalaysiaNow

      Olet osittain oikeassa, riippuu miehestä ja sen itsetunnosta... helpoin tapa on laittaa koulunumerot jos nainen on 10 ja mies 7 tai 8 niin kyllä sitä mielummin uskaltaa sitä skaalalla 6-10 ... jos nainen on liian kaunis saattaa joku mies ajatella että tuo ei ole uskolinen koska sillä on aina useita kosijoita. Tälläisiä ressukoita me Suomalaiset miehet olemme. Emme saa naista Suomesta nin haetaan ulkomaiolta vähän kiltimpiä naisia. (tästä tulee varmaan iso keskustelu)

      Koska ja kun Suomalainen nainen on tasa arvoinen, niin.... Miksi ei nainen tee aloitetta... itse ainakin olisi todella otettu...

      H.

    • 20+15

      Jos aloituspostaaja olisi todellakin kaunis, se olisi hän jota yritettäisiin iskeä ja joka saisi huomiota...

    • cxzsew2222

      Tai sitten tämä teikän tyttöihastus ei oikeasti ole miesten silmissä kaunis, ehkä pissis.
      Mutta myöskin totta on että joukosta erottuvan komeat tai kauniit eivät saa ns. taviksilta paljonkaan iskuyrityksiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2349
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      165
      1489
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1345
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      216
      961
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe