ONKO MIEHELLÄ OIKEUS

VAATIA SEKSIÄ?????

Mikä oikeus miehellä VAATIA seksiä???????????????

Ensimmäistä kertaa vuoden sisään oli n 2 vkon jakso, jossa ei harrastettu lainkaan seksiä. Mies oli maansa myyny, mököttää ja on masentunut.

Kun sain selville (mikä työ!!)mistä kenkä puristaa, ahdistuin itse ihan mielettömästi.
Kyse ei edes ole siitä, ettenkö voisi/haluaisi seksiä harrastaa. Tuona aikana vain näimme vähän, ja aina illalla väsyneenä.
No ei auta, pakko harrastaa seksiä tai sietää mököttävää miestä.

Otin "tunnollisena" tyttönä onkeeni ja nyt joka kerta kun ollaan nähty, pian pian kammarin puolelle ettei toinen olisi niin sydäntä raastavan masentunut.

No, seuraavaksi: kun et sä ota koskaan suihin,,,, Ja sama masennus, mökötys,,,
Homman nimi on se, että emme asu yhdessä, 'parhaimillaan' näemme useana iltana/yönä. Yhteistä kokonaista päivää meillä ei ole juuri koskaan. No. ei muuta mun housut kinttuihin ja munaa suuhun.
Mitähän sitten seuraavaksi puuttuu???

Näitä on liuta kaupalla, "et sä pidä mun munaa kädessä" - nykyään AINA kun on mahdollista, minun käsi on hänen haaroissaan.

Pitäisikö aloittaa vastaava vinkuminen? Ja jos ei tuota tulosta, tarjota NIIN hemaisevaa seuraa, että vain olen niin *HUOH* masentunut, kun ei hän kestä sängyssä kolmea minuuttia pidempään....?

Koko seksi oksettaa tällä hetkellä, (ei seksi vaan se että sitä on 'pakko' tehdä jos haluaa vähäkään mukavaa seuraa)

Ja siiten varmaan tulee että miksi sitten olet hänen kanssaan? Just nyt tuntuu niin paskalta, ja se vituttaa. Omat hommat kusee enkä saa niistä kiinni. muka sitten kuitenkin rakastan häntä. Enpä tiedä kannattaako. Oma elämä vaan menee sekaisin.
Ollaan sit molemmat masentuneita.
PE%%#¤**LE!!!!!!!!!!!!

48

4571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai luovuta

valintahan on sun.
      Saattaa olla että mies kyllästyy pyytelemään, ja katsoo sellaisen naisen, joka ymmärtää mitä mies haluaa.

• hau

saisit hävetä kun tuollaisia kehtaat kirjoitella.en tiedä enkä halua tietää oletko mies vai nainen,mutta joko tai, munan/pillunkipeä olet jatkuvasti.ei parisuhde ole mikään normaali parisuhde, jos se on vain sitä ainaista panemista.tai jos ja kun seksi hallitsee ja ohjailee suhdetta ja sillä painostetaan toista.hyvään suhteeseen kuuluu toisen kunnioittaminen ja arvostaminen.ja vaikka ei itse haluaisi aina seksiä silloin kun toinen haluaisi, niin se on aivan normaalia.eikä sitä tarvii heti ihmetellä, että mikä on mikä on!!ja sekö mielestäsi on seurustelun tarkoitus, että naisen pitää olla joku jalkavaimo ja tarjoilla miehelle alapäätään joka ilta.minä arvostan itseäni sen verran, että ikinä en tuollaiseen alentuisi.kai tuo ko.nainenkin alkaa totta vie kyllästyä miehen jatkuvaan vonkaamiseen.vai meinaat sinä, että naisen ainut tehtävä tässä maailmassa on antaa miehelle pillua.kehotan sinun hakevan apua terapeutilta.eihän tuommosta kukaan täysjärkinen jaksa. just tuon takia ihmisiä varmaan eroileekin niin paljon kun parisuhde on muuttunu pelkäksi seksisuhteeksi.hyi hitto!

• Yöäk

Tämä kommentti kertoo ymmärryksen tason vain ja ainoastaan. Mieshän tässä(kään) tarinassa ei ymmärrä, mitä nainen haluaa. Ja mitään muuta pakkoa ei ole kuin kuolema. Jotta kehity !

• kertoa tuon miehelle?

Oletko kokeillut kertoa tuon miehelle? Että nautit seksistä hänen kanssaan ja haluat sitä, mutta aina ei ole resursseja tai energiaa, varsinkin jos muutkin asiat ovat elämässä syrjällään. Ja painostaminen saa sinut kokemaan itsesi halvaksi käyttötavaraksi ja tekee seksistä epämiellyttävää sinulle ja tulee jatkossa vaikuttamaan halukkuuteesi.

• kahden viikon

taukoa on kärsitty. Käske jätkä punttisalille purkamaan tarmoaan ja opettelemaan itsehillintää.

Noin pidemmän päälle asia on tietysti niin, että parisuhteessa molemmat osapuolet joutuvat hiukan joustamaan sovitellessaan toisistaan poikkeavia haluja tyyliin (I'll scratch yours if you'll scratch mine), mutta kyllä hiukan enemmän kärsivällisyyttä luulisi voivan odottaa.

Jos taas on kysymys pidempiaikaisesta ongelmasta, on tosiaan pakko esittää kysymys, miksi olet ko. tyypin kanssa? Ja perään vielä se perinteinen katkera osuus, miksi naiset kerta toisensa jälkeen haksahtavat kaiken maailman moniongelmaisten kelkkaan, mutta vetävät hyvissä ajoin hätäjarrua ihan täyspäisten kohdalla?

• saat

Nimittäin jos muutatte yhteen ,niin seksi loppuu
      noin vuoden sisällä, Mies kun on tämmöinen että
      alussa kiinnostaa vaan kun on eletty yhdessä jonkin aikaa et enään kelpaa miehellesi, rupeat itse kaipaamaan seksiä vaan kun et saa sitä enään.Miehen luonne kun on sellaine ,että kun se kyllästyy naiseensa ,niin koskettelu ja seksi muuttuu yhä harvemmaksi. Tällä välin, miehesi katselee ja kuvittelee jo aivan toista naista, eikä varmasti sitä tunnusta, ei vaikka mitä teksit. Sekin vielä ,että mies ei sinua jätä ja näyttelee rakastavansa sinua vielä,mutta jos löytää varmasti uuden naisen ,siis sellaisen, jonka kanssa vois ruveta eleleen ,niin heittää sinut vasta tässä vaiheessa pihalle.Ei mies ole tyhmä pitää varmasti vanhaa akkaansa niin kauan ,että löytää uuden.Kaikilla naisilla joilla on tämä ongelma, ettei ole seksiä enään,
      on varmasti oikea syy siinä, ettei mies enään
      välitä. Se on varma tosi!

• snickers_

Alkuperäisestä viestistä käy selväksi että mies tällä hetkellä juuri nimenomaan haluaa seksiä. En ymmärrä mistä päättelet loppuisiko seksi miehen haluttomuuden takia vuoden sisällä.

Se että "mies ei enää välitä" on mielestäni turhan iso yleistys ja vierittää kokonaan syyn miehen niskoille. En siis sano että se olisi naisenkaan vika.

Tilanne jossa mies lakkaa haluamasta seksiä voi johtua vaikka siitä että nainen ei kunnioita miestä, nainen on parisuhteen pomo (eli mies on tossun alla) tai nainen on tehnyt loukkaavaa. Lisäksi esimerkkinä empatiakyvyn puuttuminen selviää usein aika myöhään suhteessa ja itselläni täydellinen turn off.

• yleistämine on rumaa

yhteenmuutosta.
        En tiedä millaisessa parisuhteessa elät mutta muijan kanssa ollaan viidettä vuotta yhdessä ja asutaan neljättä, ja kyllä sitä seksiä edelleen riittää, ja sitä halutaan molemmat. Ja kuulostaa muutenkin aika huonolta tuo teidän kaveripiiri vai mistä oletkaan sen tiedon repiny, että seksi loppuu varmasti aika nopeasti.
        Kaikki miehet eivät hae jatkusvasti uutta, mitä omaa tuttavapiiriä peilaa niin meillä ne naiset on useammin lähteneet muiden matkaan, ja miehet pysyneet uskollisina.

• minävaantyttö

Mielestäni sinun ei pitäisi katsella tuollaista laisinkaan, tuo maistuu vähän hyväksikäytöltä. Löydät taatusti itsellesi paremman ja kunnioittavan miehen.Voimia sinulle, Rakkaudella: tyttö 22v.

• erwui

Niin, ei kenelläkään ole koskaan oikeus vaatia seksiä toiselta (tai toisen ei ainakaan tarvitse suostua siihen), mutta on oikeus haluta ja ilmaistakin se. Mököttäminen asian tiimoilta on tietysti lapsellista, mutta seksi on herkkä aihe.

Jokainen ihminen varmaan haluaa tulla halutuksi, rakastetuksi ja ihmisillä on erilaiset tarpeet. Ei sinun tarvitse huomioida hänen tarpeitaan velvollisuudesta, kyllä se muuten rupeaa puulta maistumaan. Kyllä voi myös reilusti sanoa, että nyt en halua. Toisaalta tietysti toivottavasti teette sitten aloitteita puolin ja toisin.

Oliko ongelma se, ettet halua aina harrastaa hänen kanssaan seksiä tms., kun hän pyytää, vai se, että "palveluksien" pyytäminen on yksipuolista? (suuseksi, hänen hyväily/koskettelu ym.) Kyllä sinä voit samalla tavalla pyytää häneltä asioita tai mainita jos teidän seksi ei ole sinua tyydyttävää. Ei seksi tietysti tärkeintä ole ja sinun toivomukset mukavasta yhdessäolosta on vähintään yhtä tärkeitä. Mutta kannattaa puhua noista asioista miehesi kanssa, äläkä ainakaan koe että jotain pitää tehdä pakosta. Se vie kyllä pitkän päälle halun kokonaan, tuskin teistä kumpikaan sitä haluaa?

• aloittaja.........

Kiitos kaikille vastauksista!

Niin v..mäistä kun onkin lukea noita totuuksia, niin toisaalta tulee hyvä olo: "Näinhän asia onkin, turhaa murehtia".

Tosiasia taitaa olla että me emme vain sovi seksuaalisesti yhteen, siis määrän kannalta.
        Viimeisin mökötyskohtauskin tuli minulle "kuin salama kirkkaalta taivaalta", eli en osannut odottaa lainkaan että sukka olisi rutussa. Liekö tyyppi sitten jollain muotoa riippuvainenkin seksistä.
        Asiasta puhuminen todellakaan ei onnistu 'normaali voimakkuudella', eli aina se lähtee jo väärällä jalalla liikkeelle, syytellen, negatiivisessa sävyssä.

Ainahan parisuhteessa on kaksi henkilöä, ja vaatii joustoa, mitä mielestäni itseltäni löytyy aika hyvinkin nykyään.
        Tämä seksiasia vain harvinaisen vaikea. Vaikka mies esittääkin asiansa syyttelysävyyn, aluksi pystyn ihan rakentavasti keskustelemaan ja kertomaan omiakin tuntemuksia. Hän ei vain lämpene tässä asiassa, vaan heittäytyy marttyyrilinjalle tyyliin "en sitten enää koskaan sano mitään aiheesta, en sitten koskaan tee aloitetta" yms.
        Sinänsä itse voin hyvinkin olla ilman seksiä, ei oo niin tärkeä asia vaikka hauskaa (ainakin pitäisi olla)onkin.
        Ongelma onkin siinä, että hän saattaa elää "naama kurtussa" sitten vaikka kuinka kauan -ei vahingossakaan tee aloitetta (sopimiseen/seksiin)- tai edes esitä olevansa hyvällä tuulella.

Kuten sanoin, minulla ei ole seksiä vastaan mitään, mutta kukas sitä haluaa harrastaa kurttunaaman kanssa, joka jääräpäisesti jatkuvasti varoo tekemästä aloitetta.
        ts. ei minua seksittömyys haittaa, minua haittaa se mököttäminen ja murjottaminen. Toisaalta, ei minua seksikään haittaa, minua haittaa se ilmapiiri -jos ei harrasteta niin mökötän-"kiristys"osa.

• onhan naisillakin

oikeus vaatia miestä osallistumaan kaikenlaisiin "keskusteluihin" jotka ovat paljon vittumaisempia kuin pakkoseksi. Mieluummin annan panna itseäni perseeseen.

• aloittaja vielä

kyllä meillä ollaan tultu siihen tulokseen "kaiken maailman keskusteluista" ettei niitä kannata edes harkita.

Mies on sitä mieltä ettei asiat puhumalla parane, eikä siis yritäkään osallistua.Näin sitten käy kun hänellä on auto ojassa- ei osaa omia asioitakaan ajaa eteenpäin positiivisessa sävyssä.
        Ei haittaa mua, ei keskustella (olkoot omissa oloissaan ilman seksiä).

• ....................

aika kakaralta, eli kypsymättömältä (vinkujalta) vaikuttaa tuo miehenalkusi (ei ansaitse nimeä mies).

Jospa tosiaan jättäisit kotiin vielä kasvamaan (henkisesti) joksikin aikaa?

Eihän seksiä noin voi vaatia. Se on molempien nautinnoksi, molempien halusta - ei vaatimista ja sitten ei itse anna sinulle mitään (kuin 3 min. pikamunaa).

• aloit-ta-ja

Jess!
        tuntuuhan tuokin kivalta että joku on noin selvästi minun puolellani! :)

Kakara mitä ilmeisemminkin, sitä vaan itse soppaan osallistuvana ei välttämättä aina huomaa.

Useamman kerran olen tosin ollut huuli soikeana, ihmetellyt miten hän kehtaa esittää asiaansa tavalla jolla esittää!

• ihmisoikeuspuolustaja

Ei ole.

Kansainvälisiin ihmisoikeuksiin kuuluu oikeus kieltäytyä seksistä, olitpa puolustuskykyinen tai puolustuskyvytön. Seksiin pakottaminen voi olla jopa rangaistava teko.

• Henry

http://www.hintatakuu.com/onnellinen-elama.php

"Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:

1. seksiä ja
      2. ruokaa

Pääosa naisista kokee nämä miesten liialliset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.

Johtopäätös:

Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta
      ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!"

• tyyppinen

Niin eli mies ei tarvitse sitä naista ihmisenä viereensä vaan pussientyhjennysreiäksi ja palvelijaksi. Jos mies ymmärtäisi että ei ole itsestäänselvyys että joku haluaa ruveta sellaiseen hommaan niin menisi jo paremmin.

• juuri niin
        tyyppinen kirjoitti:

Niin eli mies ei tarvitse sitä naista ihmisenä viereensä vaan pussientyhjennysreiäksi ja palvelijaksi. Jos mies ymmärtäisi että ei ole itsestäänselvyys että joku haluaa ruveta sellaiseen hommaan niin menisi jo paremmin.

Jospa naiset ymmärtäisivät, että muista asioista on miehen jo täytynyt luopua. Nuo kaksi enää jäljellä, mutta nähtävästi siinäkin on puolet liikaa.

• haloo?
        juuri niin kirjoitti:

Jospa naiset ymmärtäisivät, että muista asioista on miehen jo täytynyt luopua. Nuo kaksi enää jäljellä, mutta nähtävästi siinäkin on puolet liikaa.

Miksei mies tee naiselle ruokaa?

• muijjaaaaaaaaa

mahat olla melko vittumainen pihtari?? kyllä se miehes vielä löytää jonku toisen joka osaa arvostaa sitä eikä ruikuta suomi24 ku "voi ei olen niin pihtari ja mies haluaa vain seksiä yhyy vittu saatana"
      suksi vittuun ämmä

• Ymmärrys ohoi

Sun vastauksesta kuultaa ymmärryksen taso, joten et siten lukemaasikaan ymmärtänyt. Aloittaja sanoo: "... kun ei hän kestä sängyssä kolmea minuuttia pidempään ...". - Ma olen kyllä sitä mieltä, että se on nainen, siis aloittaja, joka sitä seksiä ei saa.

• aiheesta

Seurustelin joskus sellaisen miehen kanssa, kuka ei hallinnut tunteita lainkaan. Ja vaikka olis samana päivänä harrastettu seksiä ja äijä sattui haluamispäälle uudestaan niin hällehän ei "ei" kelvannut vastaukseksi ilman itkua. Oikeasti itkua. Oh, no, onneksi kyseinen ihminen on nykyisin exä.

• toisen näkökulma

Noh, kyllä minäkin olen masentunut, jos seksiä ei ole pitkiin aikoihin. Ja toisaalta, asia nolottaa sen verran, etten nyt ainakaan kyselemättä mene väkisin vaatimaankaan. Mieheni selittää olevansa liian väsynyt iltaisin, mutta eipä meillä muutakaan yhteistä aikaa ole. Viime kuussa harrastimme tosin kuusysiä ekaa kertaa vuoteen. Ihan tuli muistot mieleen. Se oli meidän lempparijuttuja silloin joskus.

• Kuuselan Rane

Aloittajan 2,5 vuotta vanhassa viestissä kuvastuu mielestäni hyvin se asenne, että NAINEN saa kertoa, mistä pitää seksissä mutta MIES EI.

Sitten naiset ihmettelee, kun miehet ei puhu tunteistaan.

• arvostava kumppani
        Kuuselan Rane kirjoitti:

Aloittajan 2,5 vuotta vanhassa viestissä kuvastuu mielestäni hyvin se asenne, että NAINEN saa kertoa, mistä pitää seksissä mutta MIES EI.

Sitten naiset ihmettelee, kun miehet ei puhu tunteistaan.

Niin...kertomisella ja vaatimisella on pikkaisen eroa. Varsinkin jos vielä kehtaa vaatia toiselta, vaikka itse ei panosta vastaavasti senkään vertaa.
        Hyvä miehet. Luetun ymmärtäminen myös taas huipussaan.

• tytsyliiiii

en siis jaksanut lukea noit kaikkia palautteita, mut kerron miten me ollan asia hoidettu.
      Siis emme mekään näe toisiamme usein ja yhteinen aika on aika tiukalla välillä. Minä en niin paljon välitä seksistä kuin mieheni ja minä ainakin voisin olla helpostikin ilman.
      Minä en tee aloitetta, tai sitten hyvin harvoin siis minun aloite on että suutelen kiihkeästi. Kun miestä kiinnostaa niin se saa minutkin innostumaan, vaikka en saa itgse irti mitään hirmuista nautintoa seksistä saan todella hyvän olon henkisesti kun näen kuinka mieheni nauttii.
      Jos kuitenkin huomaan että mies olis tosi innostunut joskus myös hieron käsin ja annan suuseksiä, mutta ei kovin usein.

En ymmärrä kyll tuollaista miestä joka itkee tuollaisesta kuin pieni vauva. Tekee sitten itse aloitteen jos haluaa seksiä, mutta ymmärtää toistakin. Ei se minusta niin mene et mies vaatii suihinottoa, koska se on minusta sellainen mitä nainen tekee jos haluaa hemmotella miestä, sillä se ei ole ihan helppo juttu, ainakaan minulle. Se on suhteellisen inhottavaa, minä meinaan tukehtua tai saada oksennus refleksin aikaan sekä en saa koskaan hyvää asentoa siinä, joten paikat on kipeenä. Ei kukkokaan käskystä laula!
      Voi mies kertoa kuinka paljon tykkäisi jos joskus tehtäis näin tai jotenkin muuten, mut vaatiminen ja sit murjotus on jo aikas paljon liikaa.

Eikö mies ole sit muissakin asioissa noin herkkä nahkainen? Jos tommosesta tulee jo itku niin mites muuten kun ei asiat mene niin kuin haluis.

• ...

Tietenkään ei aina ole pakko suostua seksiin, jos ei siltä tunnu. Mietin, että onko mies aina noin nopea vai johtuuko siitä, että saa niin harvoin? Ei kuitenkaan taida itse ymmärtää sitä, vaan luulee olevansa paraskin sankari sängyssä eikä siksi ymmärrä, miksi et halua seksiä. Tai ehkä hällä on jotain teraumoja seksin suhteen ja siksi on tuollainen... jotain valtapeliähän tuo taitaa olla, syyllistämällä saa sinut antamaan. Ei kuulosta hyvältä ja oikealta, jos seksi näyttelee noin suurta osaa suhteessa. Vaikka se tärkeä asia onkin, niin ei siitä saa tulla tuollaista mörköä ja pakkoa. Tulee sellainen vaikutelma, että miehen mielestä kyseessä on lopulta pelkkä seksisuhde.

• just näin

Miten se voi olla niin hankalaa ottaa se kalu käteen ja suuhun? Laita kalu suuhun ja lopeta turha ruikutus. Moni mies nauttii suuseksistä tavattomasti ja mies voisi olla paljon iloisempi kun suorastaan yllättäisit hänet suihinotolla kun hän katsoo vaikkapa telkkaria. Tai juo olutta. Järjestä miehellesi sellaisia iltoja, joissa tarjoilet hänelle syötävää ja juotavaa ja annat yllätysseksiä ilman mitään tunneanalyysejä.

Miksi naisen pitää olla niin vaikea?

• näin,

Just joo,se millä kustaan niin ei kuulu suuhun!!!!
        Vehkeet ja pelit sinne minne kuuluvatkin,ihminen on tosi sairas eläin,HYI!!

• 148
        näin, kirjoitti:

Just joo,se millä kustaan niin ei kuulu suuhun!!!!
        Vehkeet ja pelit sinne minne kuuluvatkin,ihminen on tosi sairas eläin,HYI!!

Saako siiitä suihin otosta likaisen työn lisän niin kuin esim siivoojat saa kusen tai pa,,an luuttuamisesta..

• vedä käteen..

Vai hankalaa..heh! Suorastaan VASTENMIELISTÄ! Vai pitäs oikein yllättää ottamalla haiseva kusiputki suuhun!
        Ja kaljaakin tarjota..!! hahhahahhahahahah! Vitsi vai?
        Maksa katuhuoralle munas lutkutuksesta ja sen tumputtamisen voit hoitaa itse! Onhan sulla kourat itelläkin!
        Ja sen kaljankin voit sinne löhösohvalles itse hakee, saapahan läskipersees ees vähä liikuntaa!

Miksi mies on niin typerä?

• n24
        vedä käteen.. kirjoitti:

Vai hankalaa..heh! Suorastaan VASTENMIELISTÄ! Vai pitäs oikein yllättää ottamalla haiseva kusiputki suuhun!
        Maksa katuhuoralle munas lutkutuksesta ja sen tumputtamisen voit hoitaa itse! Onhan sulla kourat itelläkin!
        Ja sen kaljankin voit sinne löhösohvalles itse hakee, saapahan läskipersees ees vähä liikuntaa!

Mitä vastenmielistä on suihinotossa???
        Aika köyhä seksielämä jos miehen penistä pitää haisevana kusiputkena seksin yhteydessä.
        Meillä ainakin ennen sitä käydään pesulla, ei haise yhtään ja on kuule ihan mukavaa ja kiihottavaa hommaa naisenkin mielestä. Mies haluaa seksiä useamman kerran viikossa, mulle riittää pari kolme kertaa viikossa. Asia ratkeaa niin, että sillon kun ei itse tee mieli voi tyydyttää miehen tarpeet muuten. Ja suihinotto on ihan kivaa vaikka itellä ei tekiskään mieli, kiva katella jos toinen nauttii. Vastaavasti sillon kun mulla tekee mieli, mies tekee mistä tykkään.
        Niin se menee, mikä tässä nyt on niin vaikeeta??

• fhfdg
        vedä käteen.. kirjoitti:

se on noin hirvittävää, niin kieltäydy. Kyllä pitkällä aikavälillä ne seksikumppanit valikoituu sopivammin, niin että vähän kokeilevammat on keskenään.

Ja mikäs mielipiteesi on naisen nuolemisesta? onko haisevaa ja vastenmielistä? Kyllä moni mies sen tekee.

• lurps lurps!
        fhfdg kirjoitti:

se on noin hirvittävää, niin kieltäydy. Kyllä pitkällä aikavälillä ne seksikumppanit valikoituu sopivammin, niin että vähän kokeilevammat on keskenään.

Ja mikäs mielipiteesi on naisen nuolemisesta? onko haisevaa ja vastenmielistä? Kyllä moni mies sen tekee.

Nuoleppas itse ensin se naapurin Reiskan kalu ja niele spermat...keskustellaan sitten lisää, miltä se tuntui miehestä imee toisen kaluu..

• mymmeli me
        n24 kirjoitti:

Mitä vastenmielistä on suihinotossa???
        Aika köyhä seksielämä jos miehen penistä pitää haisevana kusiputkena seksin yhteydessä.
        Meillä ainakin ennen sitä käydään pesulla, ei haise yhtään ja on kuule ihan mukavaa ja kiihottavaa hommaa naisenkin mielestä. Mies haluaa seksiä useamman kerran viikossa, mulle riittää pari kolme kertaa viikossa. Asia ratkeaa niin, että sillon kun ei itse tee mieli voi tyydyttää miehen tarpeet muuten. Ja suihinotto on ihan kivaa vaikka itellä ei tekiskään mieli, kiva katella jos toinen nauttii. Vastaavasti sillon kun mulla tekee mieli, mies tekee mistä tykkään.
        Niin se menee, mikä tässä nyt on niin vaikeeta??

Voi olla, että nuorelta mieheltä vois siistii munaa suihin ottaakkin, mut ei vanhoilta äijiltä...Ne haiseekin pahalle, vaikka pesulta just tulis! Yök!

• fhfdg
        lurps lurps! kirjoitti:

Nuoleppas itse ensin se naapurin Reiskan kalu ja niele spermat...keskustellaan sitten lisää, miltä se tuntui miehestä imee toisen kaluu..

tuossahan jo sanoin, että kyllä homman pitäisi toimia molempiin suuntiin, jos nainen sitä hokaa vaatia.

• .....
        lurps lurps! kirjoitti:

"Nuoleppas itse ensin se naapurin Reiskan kalu ja niele spermat...keskustellaan sitten lisää, miltä se tuntui miehestä imee toisen kaluu.. "

Kuule, minä olen saanut enemmän sitä kuin sinä olet pottuja nähnyt. Imeminen ja imetyksi tuleminen tuntuu todella hyvältä.

• miehet on semmosia..
        fhfdg kirjoitti:

tuossahan jo sanoin, että kyllä homman pitäisi toimia molempiin suuntiin, jos nainen sitä hokaa vaatia.

Mieshän se haluaa sitä naisen värkkiä nuolla! Tuskin naisella mitään sitä vastaan on, mut mies vartavasten haluaa nuolla pilluja...miehet nyt on sellaisia pillun perässä juoksijoita..
        Harvemmin ne naiset sitä nettipornookaan kattelee...miehet oikein haluamalla haluaa vahdata pimppoja oikein läheltä...varmaan nuolevat tietokoneen näyttöäkin mielellään..
        Enempi ne sitä pilluakin nuolee omaksi ilokseen, tuskin niinkään naisen iloksi!

• ;D
        ..... kirjoitti:

"Nuoleppas itse ensin se naapurin Reiskan kalu ja niele spermat...keskustellaan sitten lisää, miltä se tuntui miehestä imee toisen kaluu.. "

Kuule, minä olen saanut enemmän sitä kuin sinä olet pottuja nähnyt. Imeminen ja imetyksi tuleminen tuntuu todella hyvältä.

Ootko miehenä nuollut toisen miehen kullia!! Hyi saatana! Vielä vastenmielisempää! Onko sua pannu toinen mies persereikäänkin! Oot siis homo! No ei siinä mitään :)
        Homot saa ihan rauhassa homoilla mun puolesta! Mut yhteistä meillä ei oo, joten moro! :D

• bi m 32
        ;D kirjoitti:

Ootko miehenä nuollut toisen miehen kullia!! Hyi saatana! Vielä vastenmielisempää! Onko sua pannu toinen mies persereikäänkin! Oot siis homo! No ei siinä mitään :)
        Homot saa ihan rauhassa homoilla mun puolesta! Mut yhteistä meillä ei oo, joten moro! :D

Kyllä minä olen tehnyt kaikenlaista salaa miehen kanssa. Imenyt, imettänyt, ollut pantavana ja pannut. Vaimo ei näistä asioista tiedä mitään ja parempi niin. Minäkin odotan kotona seksiä myös naiselta jos vain nainen sitä tajuaa antaa. Eivät kaikki miesten kanssa hauskuttelevat miehet ole homoja.

• --
        bi m 32 kirjoitti:

Kyllä minä olen tehnyt kaikenlaista salaa miehen kanssa. Imenyt, imettänyt, ollut pantavana ja pannut. Vaimo ei näistä asioista tiedä mitään ja parempi niin. Minäkin odotan kotona seksiä myös naiselta jos vain nainen sitä tajuaa antaa. Eivät kaikki miesten kanssa hauskuttelevat miehet ole homoja.

!

• blahblah

nyt ihan selvästi, että kun olet alkanut suhteeseen miehen kanssa, olet sitoutunut harrastamaan seksiä vähintään 1-2 kertaa viikossa kun olette samalla paikkakunnalla, mahdollisuuksien mukaan kaukosuhteessa. Jos tämä ei nappaa normaalilla viettelyllä, niin sitten kannattaa vaihtaa johonkin poikkeuksellisen vähähaluiseen kaveriin. Jos normimies (nuori) ei saa sitä sanotaan 1 kertaa viikossa, alkaa vähän panta kiristää päässä ja depressio puskee pintaan. Ja miksi pitäisi turvautua omaan auttavaan käteen, jos on parisuhteessa?

Sanottakoon nyt vielä, että naisten puheista päätellen se "normiviettely" voisi kaivata vähän petraamista monella janarilla. Ja se vielä, että kyllähän sä voit kieltäytyä, ei siinä mitään, mutta mieti itsestäsi, että kuinka monet pakit parisuhteessa huvittaa katsoa, ennen kuin alkaa vähän rassaamaan?

• Di

..helvata mikä äijä. Onneks mun mies ei pakota mihinkään ja meillä silti on ihanaa seksiä. Eikä sitä munaa oo pakko ottaa suuhun hyi vittu.

• Burbbbbbs!

Samoin! Hyi helvetti! Imeköön se, joka tosiaan? haluaa..miten voi mulkkua joku ämmä "haluta" lutkuttaa??
        Tuosta naisen nuolemisesta...yleensä se on kyllä MIES, joka haluaa oikein mielellään senkin tehdä...naiselle on ihan sama.
        Ja tieten, jos äijä on menny räjähtämään ennen naisen laukeamista, miehen KUULUUKIN nuolla se nainen orgasmiin, jos meinaa samaa pillua vielä jyystää...!

• katselkoon vaan...
        Burbbbbbs! kirjoitti:

Samoin! Hyi helvetti! Imeköön se, joka tosiaan? haluaa..miten voi mulkkua joku ämmä "haluta" lutkuttaa??
        Tuosta naisen nuolemisesta...yleensä se on kyllä MIES, joka haluaa oikein mielellään senkin tehdä...naiselle on ihan sama.
        Ja tieten, jos äijä on menny räjähtämään ennen naisen laukeamista, miehen KUULUUKIN nuolla se nainen orgasmiin, jos meinaa samaa pillua vielä jyystää...!

Minäkään en ota suihin, on niin herkkä oksennusrefleksi..runkata kyllä voin...
        Meillä mies on kyllä kans se, joka haluaa katsella ja nuolla pimppaa!! Mulle ei ois niin väliksi, mut ei se haittaakkaan! Sopivat parit löytää varmaan toisensa...

• kuuma ori
        katselkoon vaan... kirjoitti:

Minäkään en ota suihin, on niin herkkä oksennusrefleksi..runkata kyllä voin...
        Meillä mies on kyllä kans se, joka haluaa katsella ja nuolla pimppaa!! Mulle ei ois niin väliksi, mut ei se haittaakkaan! Sopivat parit löytää varmaan toisensa...

Mies nauttii kun nainen ottaa niin syvälle suuhun että tulee oksennus. Kakisteleminen ja kurluttaminen on kiihottavaa, siinä on vallan tunne. Nainen täysin kontrollissa

• 3g6

Ap,jos aiot olla suhteessa miehen kanssa, niin älä pihtaa pillua ja suihinotto kuuluu suhteen hoitoon. Jos nämä tuottavat ongelmaa, älä ryhdy parisuhteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2174
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      142
      1807
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      560
    Aihe