Kiinteytys vinkkejä

jumppailija

Nyt olis tarkoitus saada pakarat ja reidet kuntoon, niin ja vatsa ;) Oon 157cm pitkä ja painoa on 54kg, eli jonkin verran on nipistettävää. Onnistun siinä kuitenkin helposti syömällä hyvin. Kysyisinkin nyt, että mikä on kaikkein paras keino reisien ja pakaroiden kiinteytykseen? Yläkropassa on lihasta (oikeesti lihasta) jo ennestään joten siihen en niinkään panosta, ongelma onkin tuo, että ylä- ja alakroppa näyttää olevan "eri paria".

Kuntosalille ei ole aikaa lähteä joten se on pois suljettu vaihtoehto. Kotona on käytössä painoja, jumppapallo ja crosstraineri.
Lihaksethan saa nopeiten näkyviin vähäisillä toistoilla ja painavilla painoilla, eikö niin? Jaloissa on kuitenkin jonkin verran lihasta, sen verran on tullu jumppailtua. Mikä on kotioloissa parasta ja nopeinta kiinteytystä keskikropalle? Onnistuuko painoja jotenkin lisätä mukaan keskikroppa jumppaan?

Vinkkejä kaivataan todella paljon ja olisinkin niistä enemmän kun tyytyväinen!! =)

8

4423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselijä2

Mitat suhteellisen samat kuin edellisellä, joten en viitsi aihetta aloittaa ;o) tytsi olen, ennen armeijaa juoksentelin ahkerastikin ja armeijassakin tuli tetsattua kiitettävästi, cooperi oli tällöin 2800m. Nyt kuitenkin opiskelen tietotekniikkaa eikä ole tullut lenkkeiltyä vuoteen kuin vanhan koiran kanssa ja se näkyy varsinkin takamuksessa (ylävartalossa ei ole kuin luuta ja nahkaa, p*rse taas roikkuu ylimääräisestä painosta). Eli miten saisi piukennettua varsinkin tuota takamusta? En asu lähelläkään mitään kuntosalia.

• Mesu58

Ei tarvitse kauaa ympärilleen vilkuilla, kun jo tiedostaa, että aika monella on tänään juuri keskivartalossa korjaamisen varaa. Mielestäni reisien pienentäminen on helpointa juoksemalla. 3-4 kertaa viikossa toistuva 5-10 km:n juoksu sulattaa reidet ensi kesään mennessä. Peppu vaatiikin jo muita toimenpiteitä eli pakaralihaksia kurittavia jumppaliikkeitä joko kuntosalilla tai kotona. Kaikkein tärkeintä tietysti on ettei syö enemmän kuin kuluttaa.
        Edellä kirjoittamani on varmasti moneen kertaan mainittua mantraa, mutta tätä noudattamalla olen itse päässyt toivomiini mittoihin. Helppoja oikopolkuja ei valitettavasti ole kuin päiväunissa.

• kosdjkaosgfsdijg
        Mesu58 kirjoitti:

Ei tarvitse kauaa ympärilleen vilkuilla, kun jo tiedostaa, että aika monella on tänään juuri keskivartalossa korjaamisen varaa. Mielestäni reisien pienentäminen on helpointa juoksemalla. 3-4 kertaa viikossa toistuva 5-10 km:n juoksu sulattaa reidet ensi kesään mennessä. Peppu vaatiikin jo muita toimenpiteitä eli pakaralihaksia kurittavia jumppaliikkeitä joko kuntosalilla tai kotona. Kaikkein tärkeintä tietysti on ettei syö enemmän kuin kuluttaa.
        Edellä kirjoittamani on varmasti moneen kertaan mainittua mantraa, mutta tätä noudattamalla olen itse päässyt toivomiini mittoihin. Helppoja oikopolkuja ei valitettavasti ole kuin päiväunissa.

Tässä oli hyvä vinkki, ja aijon itsekkin kokeillä ;)
        pitäisi saada pakarat hiukan kiinteämmäksi :)

• ja lisää Rakastelua

Ja monissa eri asennoissa....se auttaa ainakin naisten pakaroihin ja reisiin:)..miehillä auttaa rasvanpolttoon pitkäkestoinen rakastelu...ja monesti...

• ...

Kyykky ja askelkyykky. Sullahan oli painot kotosalla. Niistä saat lisää painoa liikkeeseen. Teet normaaleja kyykkyjä, sivukyykkyjä ja askelkyykkyjä.

• salipoika

Kiinteytyminen on kovan luokan myytti. Läski lähtee laihtumalla (syöt alle kulutuksen) ja lihat kasvaa plussakaloreilla. Läski ei pala koskaan paikallisesti.

• Minä vain

Mullakin olisi tässä reidet ja vatsa kiinteytettävänä :) Pitäisi vain jaksaa enemmän liikkua päivittäin jossakin.

• vinkit sulle kiintey

Seksi paras kiinteytykseen. Paljon aktiivista seksi-jumppaa päivittäin, niin kroppa kiristyy silmissä. :) Varsinkin ratsastus sessiot erittäin kuluttavia. Voidaan kokeilla kahdestaan jos haluat? :) Saat litteän vatsan ja seksikkään kiinteät reidet. Laita yhteystietosi, niin harkitsen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe