Onkos havaintoa, mistäs löytäisi edullisimmin HAI-saappaat pk-seudulta? Ja onkos eri värien suhteen hinta eroja? Esim. jumbon cittarissa valkoinen, musta, vaaleansininen sekä vihreä maksavat n. 35E, kun taas tummanpunainen n. 43E.
Tai onko vinkkejä muista muodikkaista kumppareista loskakelille?
Mistä pk-seudulla HAI-saappaat
6
8542
Vastaukset
- jaanab
En asu pk-seudulla, mutta 35 euroa on käsittääkseni keskimääräistä halvempi hinta, monissa kaupoissa (Sokos, Stockmann, Kenkä-Marski, Halonen, jne) saa maksaa yli 50 E. Yleensä tavallisista marketeista (CM, Prisma) saa halvimmalla ja keskustan liikkeissä on kalliimpaa. Jos hintaeroja on, niin veikkaan, että jos väri on "vanha", niin hinta on halvempi.
- Vogue
että Lohjan citymarketissa on suurista suurin valikoima nimenomaan hai-saappaita. monia värejä ja kokoja!
- Haihirmuli:D
Niin mitä niitä värejä on saatavilla nykyään kun netistä löytyy vain sinistä, punaista, valkoista ja keltaista kahta sävyä. Kertokaa mitä värejä saa kaupoista nykyään ja mihin hintaan?!
- JT
Haihirmuli:D kirjoitti:
Niin mitä niitä värejä on saatavilla nykyään kun netistä löytyy vain sinistä, punaista, valkoista ja keltaista kahta sävyä. Kertokaa mitä värejä saa kaupoista nykyään ja mihin hintaan?!
Tietäisikö kukaan mistä löytäisin tumman limen väriset Hai-saappaat kokoa 42. Tajusin vasta nyt että haluan sellaiset. Tiedosta kiitollinen!
- an
JT kirjoitti:
Tietäisikö kukaan mistä löytäisin tumman limen väriset Hai-saappaat kokoa 42. Tajusin vasta nyt että haluan sellaiset. Tiedosta kiitollinen!
Niit on ainakin cittareis, mä tarttisin kokoo 38/39 muttei löydy mistää
- Muumipappazxcdx
Haihirmuli:D kirjoitti:
Niin mitä niitä värejä on saatavilla nykyään kun netistä löytyy vain sinistä, punaista, valkoista ja keltaista kahta sävyä. Kertokaa mitä värejä saa kaupoista nykyään ja mihin hintaan?!
www.nokianfootwear.fi osoitteessa on kevään valmistusvärit. Kaupoissa voi olla eri kausien jämä kappaleita vaikka mitä värejä.
Vaaleanharmaat hait ovat ehdoton suosikkini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504