Kapi

Kätelläänkö?

Kun niin mielelläsi poseeraat eri asusteissa, voisitko poseerata korsetissa Mannerheimia matkien?

Laita sitten korsettikuvasi profiilisivullesi.

9

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KapiKorhonen

Pyytämääsi kuvaa minulla e ole, eikä ole korsettiakaan, johon voisin mieliksesi pukeutua. Eikä tällaisesta vähän yli 170 senttisestä miehestä saisi korsetissakaan yli 190 senttistä Mannerheimia. Jos suomalaisista kenraaleista minulle esikuvaa etsisi, niin Lagukseksi tai Martolaksi voisin sopia. Airo ja Blick olivat minuun verrattuna liian lyhyitä, ja pappa-Laatikainen liian paksu.

Mutta jospa katselisit minua vain Jorma Korhosena, sillä häntähän sinä itse asiassa ihailetkin. Tässähän näitä kuvia on, erilaisissa asuissa ja vähän erilaisissa ympäristöissäkin. Ja myös eri ikäisinä; muutama ajalta, jolloin en ollut vielä näin älykkään näköinen, kun en käyttänyt silmälaseja enkä ollut vielä harmaantunut.

Löytyisi kyllä lisääkin, mm. Kiinassa, Thaimaassa, Pariisissa ja Rio de Janeirossa otettuja, mutta ihaile nyt aluksi näitä:

http://galleria.suomi24.fi/profile_images/2/7/72/726/266s-KEAFDhHj-74.jpg

http://galleria.suomi24.fi/profile_images/2/8/82/824/273wsJAEnc6_me87.jpg

http://galleria.suomi24.fi/profile_images/2/8/87/874/357AlIUHAASb4x87.jpg

http://galleria.suomi24.fi/profile_images/2/8/85/850/217Yx4eaKrdR-m85.jpg

http://galleria.suomi24.fi/profile_images/2/7/78/789/3716MBhQHcRHJ178.jpg

http://galleria.suomi24.fi/profile_images/2/8/84/841/196UpQy3LVPr0J85.jpg

http://galleria.suomi24.fi/profile_images/2/8/80/808/25225TKx7QEZQ283.jpg

http://galleria.suomi24.fi/profile_images/2/8/83/836/2736X-s1UU5VBo88.jpg

http://galleria.suomi24.fi/profile_images/2/8/84/849/245YI5yk5QhsNJ82.jpg

http://galleria.suomi24.fi/profile_images/2/8/84/847/245EKxZ4MljkPB81.jpg

Laita nyt vastalahjaksi oma kuvasi! Älä ujostele; eivät kaikki voi olla niin komeita kuin minä!

• Ei olisi uskonut

Tumppi.
        Sehän selittääkin kovan itsekorostuksen syyt.

Itsestäni en Kapille kuvaa laita, onkii ties mistä vielä sen perusteella tietoni ja alkaa häiriköidä minunkin sähköpostiani "tule lähellein" vonkaviesteillä.

Sitten laittaa palstalle jotain omasta päästään sepittämäänsä ja väittää vielä minun sen kirjoittaneen.
        Sitten sanoo, että hänellä on oikeus niin tehdä, kun hän on tollanen tupakantumppi.
        Ei sentään, sitä iloa en elämänsä ehtoopuolelle kulkeneelle pöhöttyneelle giniukolle suo.

Mene ja ilahduta itseäsi vaan kuseksimalla vaikka Kekkosen haudalle, sehän kuuluu tapoihisi, kuten olet kertonut.

• Olet rikollinen

Se on rikos laitaa saamansa sähköpostiviesti kaikien luettavaksi, kun se oli vain sinulle tarkoitettu ja sinä kilettiin erikseen sen esittäminen missään.

Olet siis rikollinen.

• KapiKorhonen
        Ei olisi uskonut kirjoitti:

Tumppi.
        Sehän selittääkin kovan itsekorostuksen syyt.

Itsestäni en Kapille kuvaa laita, onkii ties mistä vielä sen perusteella tietoni ja alkaa häiriköidä minunkin sähköpostiani "tule lähellein" vonkaviesteillä.

Sitten laittaa palstalle jotain omasta päästään sepittämäänsä ja väittää vielä minun sen kirjoittaneen.
        Sitten sanoo, että hänellä on oikeus niin tehdä, kun hän on tollanen tupakantumppi.
        Ei sentään, sitä iloa en elämänsä ehtoopuolelle kulkeneelle pöhöttyneelle giniukolle suo.

Mene ja ilahduta itseäsi vaan kuseksimalla vaikka Kekkosen haudalle, sehän kuuluu tapoihisi, kuten olet kertonut.

...mutta itsetuntoni tarpeeksi suuri voidakseni sen rehellisesti kertoa. En muuten ole koskaan ylpeillytkään FYYSISELLÄ koollani. Sinä et kehtaa kertoa omaa kokoasi. Henkinen kokosi kyllä nähdään, vaikka et sitä(kään) haluaisi esitellä.

Ps.

Ikäluokassani olen kyllä lähes keskikokoa fyysisestikin kutsuntatilastojen perusteella, ja ainakin nuoruudessani oli poliisin vähimmäismitta 171 cm, joten siihenkin ammattiin olisin päässyt. Poikkeuksia tosin siitäkin aina tehtiin; Lontoon olympialaisten kultamitalipainija sarjassa alle 52 kg Lenni Viitala oli hädintuskin 160-senttinen, ja oli ammatiltaan poliisi. Ja vaikka minä en ole koskaan harrastanut painia - kuten esim. Uusi-Ukki - niin lähitaistelukoulutuksessa aikanaan - olen ollut sen uranuurtajan Kaj Hagelbergin oppilas - osoitin kyllä, että isompikin mies kyllä kanssani toiseksi jää.

• KapiKorhonen
        Olet rikollinen kirjoitti:

Se on rikos laitaa saamansa sähköpostiviesti kaikien luettavaksi, kun se oli vain sinulle tarkoitettu ja sinä kilettiin erikseen sen esittäminen missään.

Olet siis rikollinen.

Siis siksi, että lähetin Sepolle muutamia valokuvia Etelä-Amerikan matkaltani. Kun hän oli edellisenä yönä klo 03:n aikoihin saitilla puhunut ja kuvitellut minusta vaikka mitä, niin näytin hänelle kuvia todellisesta maailmastani, jottei hänen tarvitsisi olla siinä päänsä sisäisen varassa. Ja siitä kiitokseksi sain uhkauksen lähestymiskiellosta - eli lähetsymisliellosta hänen sanantarkan tekstinsä mukaan.

Haluatko, että esitän uudestaan sen viestin, sillä olen siihen tietysti oikeutettu, kun hän ei suostunut olemaan puhumatta minusta, vaan eilen jo monella avauksellaankin minua kaipaili? Vastauksen hänen viestiinsä olen kyllä myös esittänyt ja löytynee tuolta kauempaa vieläkin.

• paljastua
        KapiKorhonen kirjoitti:

...mutta itsetuntoni tarpeeksi suuri voidakseni sen rehellisesti kertoa. En muuten ole koskaan ylpeillytkään FYYSISELLÄ koollani. Sinä et kehtaa kertoa omaa kokoasi. Henkinen kokosi kyllä nähdään, vaikka et sitä(kään) haluaisi esitellä.

Ps.

Ikäluokassani olen kyllä lähes keskikokoa fyysisestikin kutsuntatilastojen perusteella, ja ainakin nuoruudessani oli poliisin vähimmäismitta 171 cm, joten siihenkin ammattiin olisin päässyt. Poikkeuksia tosin siitäkin aina tehtiin; Lontoon olympialaisten kultamitalipainija sarjassa alle 52 kg Lenni Viitala oli hädintuskin 160-senttinen, ja oli ammatiltaan poliisi. Ja vaikka minä en ole koskaan harrastanut painia - kuten esim. Uusi-Ukki - niin lähitaistelukoulutuksessa aikanaan - olen ollut sen uranuurtajan Kaj Hagelbergin oppilas - osoitin kyllä, että isompikin mies kyllä kanssani toiseksi jää.

taustaltasi vielä Napoleon-kompleksikin.
        Nyt olet täydellinen.
        Tuokin on kyllä teksteistäsi jo aiemmin ilmikäynyt, mutta itse vielä tuonkin tuossa vastauksessasi varmistit.

Nyt ymmärrämme sinua jälleen paremmin.
        Henkinen tasososihan on kaikille näkyvissä joka päivä, mikä ei ole mitenkään kehuttava.

Olet sinä kerskuja, vaikka oletkin noin olematon ihmisenä.

Yleensähän sellaiset joilla noita sinussakin ilmenviä ongelmia omaavat, yrittävät tehdä itsestään suuren itseään kehumalla, ja toisia vähättelemällä sekä alistamalla, jos siihen esim.työ antaa mahdollisuuden.
        Pahanlaatuista katkeruutta se vain on. Kyllä se yleensä paranee, kun tulee aika siirtyä manan majoille.

Kyllä sinulla lukemalla opittua tietoa on, mikä ei tarkoita sitä, että olisit sivistynyt, mutta sinä käytät senkin tietosi väärin. Pyrit silläkin kerskailemaan ja todistat näin henkisen pienuutesi.

Kukapa meistä olisi täydellinen, valitettavasti et sinäkään, vaikka kuinka yrität sitä todistella.
        Itsellesi ja mikä pahinta, vieläpä kanssaihmisillekkin.

• on saittijuttuja
        KapiKorhonen kirjoitti:

Siis siksi, että lähetin Sepolle muutamia valokuvia Etelä-Amerikan matkaltani. Kun hän oli edellisenä yönä klo 03:n aikoihin saitilla puhunut ja kuvitellut minusta vaikka mitä, niin näytin hänelle kuvia todellisesta maailmastani, jottei hänen tarvitsisi olla siinä päänsä sisäisen varassa. Ja siitä kiitokseksi sain uhkauksen lähestymiskiellosta - eli lähetsymisliellosta hänen sanantarkan tekstinsä mukaan.

Haluatko, että esitän uudestaan sen viestin, sillä olen siihen tietysti oikeutettu, kun hän ei suostunut olemaan puhumatta minusta, vaan eilen jo monella avauksellaankin minua kaipaili? Vastauksen hänen viestiinsä olen kyllä myös esittänyt ja löytynee tuolta kauempaa vieläkin.

mutta jos menet sähköpostiin lähettelemään jotain, niin se on ihan eri asia.
        Sinun olisi pitänyt myöskin saitin kautta vastata.

Vaikka sitten saitin kautta vastasitkin, niin ei pyyhi pois sitä, että olet lähestynyt häntä sähköpostilla kuviesi kera.

Nuo ovat kaksi täysin eri asiaa.
        Jos kaikki alkaisivat sinullekkin sähköpostitse lähettelemään törkyä, niin mitä tekisit?

Sepon sähköpostiosoitehan on kyllä kaikkien tiedossa, mikä katsottaneen lieventäväksi asianhaaraksi. Sikäli mikäli juttu niin pitkälle etenee.

Mutta jälleen kerran ylimystautisi riivaamana sekä leuhkuuttasi piti omia kuviasi lähetellä.
        Tyrkytithän niitä kyllä yhtäälle jos toisaallekkin heti matkasi jälkeenkin, mikä osoittaa vain sinun pikkusieluisuutesi sekä
        narsistisuutesi. Täten pyrit ilmeisesti saamaan uusia säköpostituttuja?

Ne tuli Sepolle niinkuin Annelillekkin, täysin pyytämättä.
        Vai vielä kiittää olisi kuvistasi pitänyt?

Seli seli setä olet.
        Kyllä sinä itse aina kerjäät nuo sinuun kohdistuneet juttusi.
        Mietihän tykönäsi kuinka itse mollaat kaikkia saittilaisia. Kyllä sinun on silloin myös itse kestettävä seuraukset tai poistuttava saitilta.
        Ei täällä ole kenenkään pakko notkua.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• ja mitätön tumppi
        KapiKorhonen kirjoitti:

Yhdestihän hädissäsi jo poistit sen SP-viestin, jonka kai humalassa olit laittanut kaikkien nähtäville.

Ei sinulla kyllä olekaan mitään oikeutta esitellä sellaisia viestejä tällaisella palstalla.
        Jos koet niissä olevan jotain uhkaavaa, esitä ne poliisille.

• KapiKorhonen

Varmaan täytyy nauttia siitä, että olo on tukala, kun haluaa olla kepulainen. Ei kai siihen kukaan ketään pakottaa voi. Ja tuollainen tukala olo, jota nuokin monet viestit jälleen kerran ilmentävät, on kiinteä osa kepulaisuutta. Muutamat noista ovat jo niin traumatisoituneita, etteivät saa nukutuksi, vaan pitää purkaa täällä pahaa oloaan aamuyön tunteinakin.

Vaikka juuri minulle nuo aina eniten pahaa oloaan ja traumojaan purkavat, en voi pitää itseäni sellaiseen syyllisenä. Kyllä se on kepulaisuus. Se alemmuudentunto, jota he kokevat rinnallani, ei ole minun syytäni; minkä minä sille voin. Yritin sitä nyt vähentää kertomalla olevani fyysisestä kooltani vain hädintuskin keskimittainen, mutta ei se näkynyt auttavan. Ehkäpä henkinen kokoni vain siten korostui heidän silmissään.

Olisikohan tuossa kuitenkin useammassa viestissä asialla yksi ja sama, sillä tuon ”metsään huutelijan” tyylistä ja esityksen teknisestä sekavuudesta tuskin voi erehtyä. Samapa tuo.

Ja jos joku haluaa olla masokisti, piinata ehdoin tahdoin itseään pysymällä kepulaisena, ei se minulle mitään kuulu. Sadismi kyllä on masokismin veli, joten sopii vain toivoa, etteivät heidän läheisensä – jos heillä sellaisia on, mitä epäilen – joudu siitä kohtuuttomasti kärsimään. Heidän yrityksensä minun suhteeni minua vain naurattavat – elleivät säälitä.

Menisiköhän perille, jos ihan vakavoituen kertoisin, että ei minua tarvitsisi ihan aina ja ihan kaikessa niin hirmuisen vakavasti ottaa. Ihan kaikki itsestänikin kertomani ei välttämättä aina ole aivan täysin totta, mutta on se tietysti todempaa kuin heidän taholtaan itsestäni kuulemani. Sellaisen esittämiseen ei kyllä pitäisi olla mitään oikeuttakaan niiltä, jotka eivät kerro mitään itsestään, ei edes nimeään.

Ja varsinkaan kenenkään ulkonäön arvostelemiseen ei kukaan olisi vähääkään oikeutettu, ellei itse astu framille omalla valokuvallaan. Minua kun siinäkin suhteessa on arvioitu myös ulkomuodoltani niin, että Notre-Damen kellonsoittaja tai Frankensteinin hirviö olisivat rinnallani komeudellaan puoleensavetäviä adoniksia, niin sellaista käsitystä torjuakseni olen esitellyt moniakin valokuvia itsestäni, mutta ei se juuri ole auttanut. Kepulainen kun uskoo enemmän oman päänsä ilmoittamaa kuin silmiään; kuva tai kirjoitettu teksti on vain arvotonta kopiointia oman pään tuottaman rinnalla.

Voiko kukaan väittää, ettei kaikki edellä sanomani olisi totta, ainakin silloin, jos totuus on kuullun ja nähdyn perusteella loogisesti pääteltävissä. Mutta voihan kepulaisuudella olla myös oma logiikkansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5926
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3892
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3333
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2798
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2252
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2217
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162