Miten voisin oikeaoppisesti kertoa miesystävälle, että haluaisin ihan oikeasti nähdä miten hän asuu ja elää??? Ollaan tunnettu yli puoli vuotta ja aina tapaamiset on olleet minun luonani - välimatkaa yli 100 km. Ja miehellä ei vapaa-aikaa ole juuri lainkaan, joten tapaamisetkin ovat todella harvinaista "herkkua" ja nekin lyhyitä (keskellä yötä)...
Minusta olisi jo aika tutustua lähemminkin!
Mutta kun toinen on niin kiinni töissään, ettei ehtisi juurikaan minun kanssani seurustelemaan. Lisäksi hänen vanhempansa asuvat samassa huushollissa, ja olen käsittänyt ettei heidän nähtäväkseen tietenkään ihan ketä tahansa voi viedä...
Ollaan kuitenkin jo aikuisia (yli 40), eli omillaan eläviä ihmisiä. Molemmat ollaan eronneita, mutta vain minulla on lapsia.
On monta kysymystä ilmassa ja välillä tilanne tuntuu ihan mahdottomalle, mutta kun tykkään siitä ihmisestä ihan valtavasti...!
Miten siis saisin tehtyä selväksi, että oikeasti haluan tutustua hänen elämäänsä - arjessa???
Kumppanin luo vierailulle?
8
1259
Vastaukset
- ihmettelen?
Voi olla, että nyt ainakin minulla on liian kiero mieli kun ensimmäisenä tuosta viestistäsi tuli mieleen, että mies on varattu, johtuen
*tapaamisajankohdasta
*tapaamispaikasta
*miehen aika niin kortilla
* "hyvä syy" miksi hänen luokseen ei voi mennä ??
Jokatapauksessa mitä nyt aikuisen ihmisen kannattaisi tuossa tilanteessa tehdä - ottaa asia esille ja puhua suoraan. Puhumalla asiasta myös hänen kanssaan voit tehdä selväksi sen mitä ajattelet ja toivot.- alkup.
Satun nyt kuitenkin tietämään, että mies ei ole varattu - vaan ihan oikeasti "naimisissa" työnsä kanssa (pyhät ja arjet).
Senkin olen ymmärtänyt jo ensimmäisellä tapaamisella, että mies ei enää papin eteen meinaa kävellä - sen verran pahasti on näppinsä polttanut kertaalleen. Enkä sitä kyllä odotakaan, mutta muuten olisi helpompaa seurustella, jos minä voisin mennä sinne lähelle häntä...
Toisaalta taas minullakin on kyllä jonkinlainen kynnys mennä "näytille" sinne vanhusten eteen - kun he ovat kuitenkin sitä ikäpolvea, jotka ei välttämättä kovin vapaita suhteita ymmärrä.
- Shirley1
että tahdot mennä käymään hänen luonaan kun et ole ollenkaan käynyt ja tahdot lähemmin tutustua hänen elämään.Toivottavaa se kyllä ois kun suhteenne kehittyy.Kysyt vaikka että onko hän tosissaan sun kanssa kun et pääse hänen luonaan käymään kuitenkin hän kanssasi seurustelee.
- trufiyah
" Voi olla, että nyt ainakin minulla on liian kiero mieli kun ensimmäisenä tuosta viestistäsi tuli mieleen, että mies on varattu, johtuen
*tapaamisajankohdasta
*tapaamispaikasta
*miehen aika niin kortilla
* "hyvä syy" miksi hänen luokseen ei voi mennä ?? "
Joo hyvä syy on: mies on naimisissa.
Eli jos vain menisit yllätysvierailulle niin selvisi varmasti että siellä on vaimo vanhempien sijaan. Ja sitäpaitsi etkö vaadi kunnioitusta häneltä jos sinä et voi mennä hänen vanhempiaan tapamaan koska olet "ihan ketä tahansa"?? - oppeliini
On todella helppo saada selville onko hän naimisissa. Tuo että hänelle sopii vain harvoin ja silloinkin keskellä yötä, ei kuulosta oikein rehelliseltä.
Vaikka olisi kuinka työnarkomaani niin se ei estä tuomasta ystäviä kotiinsa.
Kaikki ei ole oikein kohdallaan.- alkup.
Tämä lähti taas vähän hakoteille koko juttu...
Mutta kun tiedän, että hänellä se ainut vapaa-aika on keskellä yötä - olipa joulu taikka juhannus! Työpäivä päättyy usein vasta illalla kymmenen-yhdentoista aikaan ja uusi työpäivä alkaa aamulla viiden-kuuden maissa. Missä välissä paljon ehtisikään seurustelemaan tai reissaamaan..?
Minulle on vaan tullut tunne, että hän ehkä ajattelee (pelkää?) että minä olisin siellä vaan tiellä ja hidasteena... Ja niinhän se olisikin, jos minua pitäisi siellä "viihdyttää" ja passata.
Nyt yritinkin kysellä neuvoja, miten saisin kerrottua, että haluaisin osallistua hänen töihinsä (sen minkä kykenen) ja auttaa noissa kiireissään??? Kuitenkin tuo pitäisi osata tehdä niin, ettei toinen tuntisi itseään ahdistelluksi tai painostetuksi - että en ole väkisin sinne tunkemassa, vaan nimenomaan kutsuttuna ja toivottuna vierailijana... - Hyvä olla polla
alkup. kirjoitti:
Tämä lähti taas vähän hakoteille koko juttu...
Mutta kun tiedän, että hänellä se ainut vapaa-aika on keskellä yötä - olipa joulu taikka juhannus! Työpäivä päättyy usein vasta illalla kymmenen-yhdentoista aikaan ja uusi työpäivä alkaa aamulla viiden-kuuden maissa. Missä välissä paljon ehtisikään seurustelemaan tai reissaamaan..?
Minulle on vaan tullut tunne, että hän ehkä ajattelee (pelkää?) että minä olisin siellä vaan tiellä ja hidasteena... Ja niinhän se olisikin, jos minua pitäisi siellä "viihdyttää" ja passata.
Nyt yritinkin kysellä neuvoja, miten saisin kerrottua, että haluaisin osallistua hänen töihinsä (sen minkä kykenen) ja auttaa noissa kiireissään??? Kuitenkin tuo pitäisi osata tehdä niin, ettei toinen tuntisi itseään ahdistelluksi tai painostetuksi - että en ole väkisin sinne tunkemassa, vaan nimenomaan kutsuttuna ja toivottuna vierailijana...Ihan oikeesti juttu haisee ja pahasti.
Itse olen ollut aina töissä kiinni enemmän kuin 24/7 ajan, mutta aina on löytynyt aikaa kun on ollut naisesta kysymys.
Itse pidin kanssa jonkin aikaa toista naista varalla, suurinpiirtein samoilla syillä, ettei ollut aikaa.
Tosin "äitiä ja isiä" en palettiin sotkenut.
Viestiketju vanha. varmaan olet jo itsekkin ymmärtänyt tilanteen
- Minuakin kusetettu
Kerro mistä päin mies on ja vaikka nimikirjaimet.
Ei hän näitä lue jos on naimisissa sen työn kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514