route 66

euroopankartta

Ei onnistu !
Itsellä on Route66 mini navigaattori pohjoismaitten katalla. Nyt olen lähdössä Saksaan kesäkuun alussa ja pitäisi naviin asentaa euroopankartta.Ostaessani varmistin et jos olen lähdössä joskus eurooppaan saako naviin asennettua euroopan kartan ja näin kuulemma onnistuu.
Sain dvd:n jos tämä kartta on ja ostin muistikortin (kingston micro SD adapter 2GB). Asensin ohjeen mukaan tiedostot muistikortille mutta navi ei tällä kortilla toimi.Ruudulle tulee vain tiimalasin kuva ja se jämähtää siihen.
Eikö navi ymmärrä tuota adapteria vai mikä vialla? Minkälainen kortti pitää olla?Pitääkö navi kytkeä jotenkin tietokoneeseen vai? Neuvokaa. Liikkeessä eivät oikein osanneet neuvoa.....

15

3545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosvo Roope

      rekisteröinyt kartan?? Sieltä tulee uusi aktivointi koodi ja jos karttaa vaihdetaan niin laite pitää resetoida kunnolla....tai näin on isoveli (6000,7000,...) malleissa...

    • H-S-T

      minulla. Sain asennettua kartan seuraavin ohjein:

      1. Insert the memory card in the reader/writer.
      2. Format the memory card in FAT (not in FAT 32) in My computer.
      3. Insert the back-up CD/DVD in the CD/DVD drive. A window opens automatically. Select 'Browse content';
      4. Select MemoryImage and open this folder;
      5. Select all the folders and files (Audioplayer,help,lang, maps, pois, res, Route 66, speech, TMC, gpstmc.dll and R66Navigate7.exe ), copy them and paste them onto the memory card;
      6. Remove the memory card from the reader/writer and insert it into the device;
      7. Now you can turn on the device and launch the ROUTE 66 application.

      Suomeksi jotenkin;Kortti pc:n kortinlukijaan,alusta kortti muotoon FAT, DVD levyasemaan,avaa ja tarkastele tiedostoja, kopioi kohdassa 5 mainitut tiedostot, liitä korttiin. Sitten kortti naviin ja aktivoi se uudestaan.

      Tällai sain uuden kartan toimimaan.

      • Rosvo Roope

        on muuten parempi tapa asentaa kartat kuin se että käyttää ActiveSynciä. ActiveSyncillä ei suostunut asentamaan kaikkia kartoja.


      • eurooppa....

        Ei toimi edelleenkään.Noiden ohjeitten mukaan toimin mutta mutta....
        Minkäslainen muisti kortti teillä on? Voisiko vika olla adapterissa joka laitetaan naviin?
        Taitaa navi mennä vaihtoon........


      • springs
        eurooppa.... kirjoitti:

        Ei toimi edelleenkään.Noiden ohjeitten mukaan toimin mutta mutta....
        Minkäslainen muisti kortti teillä on? Voisiko vika olla adapterissa joka laitetaan naviin?
        Taitaa navi mennä vaihtoon........

        Sama minulla kun ostin ton routen niin en saanut sitä euroopan kartastoa toimimaan.. mutta osaisiko joku ystävällisesti auttaa kun yks päivä olin ajelemassa niin ajattelin sitten laittaa routen päälle niin ei tullut näytölle kun semmoinen laatikko mikä aivan muistuttaa muistikorttia ja sen sisällä on kysymysmerkki ja vaikka muistikortin ottaa pois laitteesta niin se kyllä heti herjaa että pitää laittaa kortti takaasi kokeilin sitten monta kertaa laittaa laitetta päälle ja resetti nappiakin oon painellut mutta mikään ei tunnu auttavan.. nyt sitten ajattelin jospa asentais kartastot ym.. muut sinne siltä cdltä mikä laitteen mukana tuli mutta kun laittaa routen usb johdolla pc:hen kiinni niin ääni kyllä kuuluu ja kun alkaa asentamaan niin tietokone vaan sanoo että aseta muistikortin lukia kiinni koneeseen.. asennin sitten myös tuon activeSync ohjelman niin sama homma.. toivottavasti joku osaisi auttaa.. meinaa hermot loppua :D


      • yritystä ja erehdystä
        springs kirjoitti:

        Sama minulla kun ostin ton routen niin en saanut sitä euroopan kartastoa toimimaan.. mutta osaisiko joku ystävällisesti auttaa kun yks päivä olin ajelemassa niin ajattelin sitten laittaa routen päälle niin ei tullut näytölle kun semmoinen laatikko mikä aivan muistuttaa muistikorttia ja sen sisällä on kysymysmerkki ja vaikka muistikortin ottaa pois laitteesta niin se kyllä heti herjaa että pitää laittaa kortti takaasi kokeilin sitten monta kertaa laittaa laitetta päälle ja resetti nappiakin oon painellut mutta mikään ei tunnu auttavan.. nyt sitten ajattelin jospa asentais kartastot ym.. muut sinne siltä cdltä mikä laitteen mukana tuli mutta kun laittaa routen usb johdolla pc:hen kiinni niin ääni kyllä kuuluu ja kun alkaa asentamaan niin tietokone vaan sanoo että aseta muistikortin lukia kiinni koneeseen.. asennin sitten myös tuon activeSync ohjelman niin sama homma.. toivottavasti joku osaisi auttaa.. meinaa hermot loppua :D

        Mulla kävi sama juttu. Sähläsin sen kanssa aikani, joten en ole ihan varma, mikä loppujen lopuks auttoi. Asensin sen Route66 (vai mikä lie) -ohjelman tietokoneelle (ja myös activeSync-ohjelman). Laitoin muistikortin muistikortin lukijaan ja asensin ohjelman (ilmoitti, että kaikki tiedot häviää muistikortilta) ja sen jälkeen muistikortin takaisin Route66-laitteeseen. En oo kuitenkaan varma, oliko just tämä juttu se joka loppujen lopuks auttoi....Laite kuitenkin toimii taas.


      • Rosvo Roope
        eurooppa.... kirjoitti:

        Ei toimi edelleenkään.Noiden ohjeitten mukaan toimin mutta mutta....
        Minkäslainen muisti kortti teillä on? Voisiko vika olla adapterissa joka laitetaan naviin?
        Taitaa navi mennä vaihtoon........

        itselläni on Route 66 Chicago 6000. Eurooppa karttaan tarvii 4G (koko kartan koko 2,9G) kortti.
        Ekalla kerralla yritin asentaa ActiveSync ohjelmalla ja se silloin suostunut asentemaan kuin osan kartasta. Sitten asensin näillä ohjeilla työpöydässä:
        1. Insert the memory card in the reader/writer.
        2. Format the memory card in FAT (not in FAT 32) in My computer.
        3. Insert the back-up CD/DVD in the CD/DVD drive. A window opens automatically. Select 'Browse content';
        4. Select MemoryImage and open this folder;
        5. Select all the folders and files (Audioplayer,help,lang, maps, pois, res, Route 66, speech, TMC, gpstmc.dll and R66Navigate7.exe ), copy them and paste them onto the memory card;
        6. Remove the memory card from the reader/writer and insert it into the device;
        7. Now you can turn on the device and launch the ROUTE 66 application.

        Suomeksi jotenkin;Kortti pc:n kortinlukijaan,alusta kortti muotoon FAT, DVD levyasemaan,avaa ja tarkastele tiedostoja, kopioi kohdassa 5 mainitut tiedostot, liitä korttiin. Sitten kortti naviin ja aktivoi se uudestaan. Aktivointi koodi on eri kuin alkuperäinen koodi!!!
        Muista resetoida laite oikein!!!

        Tällai sain uuden kartan toimimaan.


      • route 66
        Rosvo Roope kirjoitti:

        itselläni on Route 66 Chicago 6000. Eurooppa karttaan tarvii 4G (koko kartan koko 2,9G) kortti.
        Ekalla kerralla yritin asentaa ActiveSync ohjelmalla ja se silloin suostunut asentemaan kuin osan kartasta. Sitten asensin näillä ohjeilla työpöydässä:
        1. Insert the memory card in the reader/writer.
        2. Format the memory card in FAT (not in FAT 32) in My computer.
        3. Insert the back-up CD/DVD in the CD/DVD drive. A window opens automatically. Select 'Browse content';
        4. Select MemoryImage and open this folder;
        5. Select all the folders and files (Audioplayer,help,lang, maps, pois, res, Route 66, speech, TMC, gpstmc.dll and R66Navigate7.exe ), copy them and paste them onto the memory card;
        6. Remove the memory card from the reader/writer and insert it into the device;
        7. Now you can turn on the device and launch the ROUTE 66 application.

        Suomeksi jotenkin;Kortti pc:n kortinlukijaan,alusta kortti muotoon FAT, DVD levyasemaan,avaa ja tarkastele tiedostoja, kopioi kohdassa 5 mainitut tiedostot, liitä korttiin. Sitten kortti naviin ja aktivoi se uudestaan. Aktivointi koodi on eri kuin alkuperäinen koodi!!!
        Muista resetoida laite oikein!!!

        Tällai sain uuden kartan toimimaan.

        Nämä olen tehnyt eikä navi toimi!
        Tietokone mielestäni automaattisesti alustaa muistikortin FAT muotoon....
        Kun kartta dvd:n laittaa tietokoneeseen aukeaa se automaattisesti jolloin siihen tulee kohtia mm "tarkasteletietoja" ja "asenna". (Siinä myös sanotaan et muisti kortin pitää olla vähintään 2 GB:tä.Sekin löytyy.)Kokeilin myös siirtää tuon "memoryimagen sisällön" kortille.Navin ohjeissa lukee myös että kytke navi tietokoneeseen usb-kaapalilla, sitäkin kokeilin, tosin tietokone ei edes tunnista navia.Ei toimi.
        Kun muisti kortin laittaa naviin tulee sen näyttöön vain routen pienempi logo ja tiimalasi joka pyörii.

        Eli jokin tökkii ja pahasti.
        Aktivoi? Miten? Mikä koodi?
        Tosin tämä dvd joka mulla on sain sen liikkeestä(kaverilta)lainaksi.....Onkohan se edes oikea kartta dvd? Olisko siinä jokin turvasuoja.....
        Taitaa olla viisain viedä koko P takas liikkeeseen ja vaihtaa se naviin jossa euroopankartta valmiina....


      • niin....
        route 66 kirjoitti:

        Nämä olen tehnyt eikä navi toimi!
        Tietokone mielestäni automaattisesti alustaa muistikortin FAT muotoon....
        Kun kartta dvd:n laittaa tietokoneeseen aukeaa se automaattisesti jolloin siihen tulee kohtia mm "tarkasteletietoja" ja "asenna". (Siinä myös sanotaan et muisti kortin pitää olla vähintään 2 GB:tä.Sekin löytyy.)Kokeilin myös siirtää tuon "memoryimagen sisällön" kortille.Navin ohjeissa lukee myös että kytke navi tietokoneeseen usb-kaapalilla, sitäkin kokeilin, tosin tietokone ei edes tunnista navia.Ei toimi.
        Kun muisti kortin laittaa naviin tulee sen näyttöön vain routen pienempi logo ja tiimalasi joka pyörii.

        Eli jokin tökkii ja pahasti.
        Aktivoi? Miten? Mikä koodi?
        Tosin tämä dvd joka mulla on sain sen liikkeestä(kaverilta)lainaksi.....Onkohan se edes oikea kartta dvd? Olisko siinä jokin turvasuoja.....
        Taitaa olla viisain viedä koko P takas liikkeeseen ja vaihtaa se naviin jossa euroopankartta valmiina....

        homma selvis! Route66 miniin ei saa euroopankarttaa asennettua.Maahantuoja varmisti.Meni sit navi vaihtoon!Eli tiedoksi ja se siitä.Kiitos.....


      • ostaa
        niin.... kirjoitti:

        homma selvis! Route66 miniin ei saa euroopankarttaa asennettua.Maahantuoja varmisti.Meni sit navi vaihtoon!Eli tiedoksi ja se siitä.Kiitos.....

        TomTom on hyvä laite,ei ole ollut tommosii propleemia,kaikki pelaa niin kuin junan vessa


      • Rosvo Roope

      • route66...

      • Rosvo Roope
        route66... kirjoitti:

        nyt olis koe käytössä Garman nuvi euroopankartalla ja isommalla 4,3 tuuman näytöllä.....liike ottaa vanhan navin takaisin koska kauppa ei täyttänyt kaikkia ehtoja...

        jos oikein ymmärsin, niin olet lähdössä Saksaan? Siellä on ihan ehdoton TMC:n käyttö, eli hommaa sellainen Navi jossa on kyseinen palvelu. Itse olen seissyt Saksassa 3-4 tuntia motarilla onnettomuden takia.


      • packup
        Rosvo Roope kirjoitti:

        itselläni on Route 66 Chicago 6000. Eurooppa karttaan tarvii 4G (koko kartan koko 2,9G) kortti.
        Ekalla kerralla yritin asentaa ActiveSync ohjelmalla ja se silloin suostunut asentemaan kuin osan kartasta. Sitten asensin näillä ohjeilla työpöydässä:
        1. Insert the memory card in the reader/writer.
        2. Format the memory card in FAT (not in FAT 32) in My computer.
        3. Insert the back-up CD/DVD in the CD/DVD drive. A window opens automatically. Select 'Browse content';
        4. Select MemoryImage and open this folder;
        5. Select all the folders and files (Audioplayer,help,lang, maps, pois, res, Route 66, speech, TMC, gpstmc.dll and R66Navigate7.exe ), copy them and paste them onto the memory card;
        6. Remove the memory card from the reader/writer and insert it into the device;
        7. Now you can turn on the device and launch the ROUTE 66 application.

        Suomeksi jotenkin;Kortti pc:n kortinlukijaan,alusta kortti muotoon FAT, DVD levyasemaan,avaa ja tarkastele tiedostoja, kopioi kohdassa 5 mainitut tiedostot, liitä korttiin. Sitten kortti naviin ja aktivoi se uudestaan. Aktivointi koodi on eri kuin alkuperäinen koodi!!!
        Muista resetoida laite oikein!!!

        Tällai sain uuden kartan toimimaan.

        Mulla on siis tuollainen Route 66 Maxi Europe -navigaattori. Kaikissa ohjeissa sanotaan, että laita packup CD/DVD asemaan...
        Navigaattorin mukana tuli vain CD-levy, jolla on pelkkiä ohjetiedostoja (pdf ja txt-tiedostot).
        Mikä on siis tämä packup-levy ja mistä sen voisi saada?


    • ezko67

      osaisko joku auttaa kun ostin kirpparilta (kun halvalla sain) ROUTE 66 chicago navigaattorin, mutta kun ei ollut muistikorttia eikä asennus cd.tä eikä koneessa kun päälle laittaa kuin kysymysmerkin kuva. Niin mistä saisin ohjelmiston tähän laitteeseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1125
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      85
      845
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      669
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      632
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      60
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      89
      445
    Aihe