kiinnostaako varakas keski-ikäinen

Marile

Merkitseekö miehelle naisen varallisuus jotain? vai onko se uhka? Toisaalta en koe olevani samalla aaltopituudella ihan jokaisen autonasentajan kanssa, vaan vaadin mieheltä tasoa.
Pelottaako miehiä siis jos nainen on heitä varakkaampi, siis huomattavana varakas?

13

3105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra Kivi

Ihan siitä onko sitä varallisuutta lohkaistavissa omia intressejäni varten. Tarkoitan; omassa elämässäni juuri raha - siis sen puute - on asia joka estää minua toteuttamasta sitä mitä haluan ja missä olisin pätevä ja tuntisin olevani oikeassa paikassa.

Ei, en puhu hedonismista vaan intohimoni ja tarmoni kohteesta ja vapaudesta tehdä sitä mitä haluaa tehdä.

Mitä suhteeseen tulee niin se millainen ihmisenä olet ratkaisee kaiken. Rahan puolesta ainoa mitä voisit olla on sponsori/sijoittaja jonka sijoituskohde olen minä ja intohimoni kohde, henkilökohtaista kiintymystäni ei voi ostaa (sensijaan tietty osuus urani suunnasta voisi ollakin kaupan)

Parastahan olisi kun raha ja luonne tulisi samassa paketissa. Maksaisin itseni ulos rahakytköksestä aikanaan (kunniakysymys) ja sitten jäljellä olisi se mitä parisuhteelta oikeasti haluan.

• kiinnosta..

Ja tuskin se mikään uhka ole varsinkaan jos henkinen varakkuus on samaa tasoa kuin sulla eli kusi on muodostanut lievän tukkeuman yläkertaan.
      Mutta jatka egon pönköttämistä kehumisella niin saat ainakin saman tasoisia miehiä rinnalles!

T: Varakas myös henkisesti.

• naisella vaan suuri

etu. Ei todellakaan pelota varakas nainen. Tuskin se harvaa miestä pelottaa, päinvastoin. Raha ei nyt vaan välttämättä riitä jos on muuten ihan blääh.

• se hyvä

jos naisella varallisuutta. Tuskin Matti Mervistä olis heilaa muuten ottanut itsellensä.

Nuo naiset ovat harvassa todellisessa elämässä, luulempa että ap on myös köyhä haaveilija.
      Ei naiset itse yleensä osaa omaisuutta kerätä, perivät, tai naimalla sitten voivat rikastua.

• sillä

vain sisäinen kauneus merkitsee. Ulkoinen kauneus ja varakkuus eivät merkitse mitään. Eivät naisillekaan.

• SUURI ETU

naisella. SUUREN SUURI. Varsinkin siis huomattava varakkuus. Silloin voit löytää miehen vaikket muuten muilla ominaisuuksilla miestä saisikaan. Esim. Matti Nykänen ei varmasti olisi Mervin kanssa jos Mervi ei olisi todella rikas.

• __Mikko___

kompromissin. Vaikkei muuten nainen kiinnostaisi mutta jos on HUOMATTAVAN varakas niin voisin ottaa hänet jos ei nyt aivan järkky ole. Eli jätti-iso PLUSSA naisessa.

• kiinnostaa aina

Minä ottaisin heti miljonääri naisen jos vastaan tulisi jossain. Keski-ikäinen nainen ei nyt tietysti hirveästi innosta mutta elämässähän pitää muutenkin tehdä aina kompromisesseja.
      Missä teitä rikkaita naisia voisi tavata, vinkkejä?

• Ilmoittaisitko

vaikka sähköpostiosoitteesi niin treffataan ja katsotaan miten meillä synkkaa. Ja minnepäin lähdetään matkalle. Sinähän maksat, maksathan?

terveisin tasokas Mies, ei varakas

• Suhtkoht varakas mies

Kuten osasta vastauksia olet nähnyt, ne miehet, jotka pyrkivät tavalla tai toisella hyötymään naisen varallisuudesta, kokevat naisen varallisuuden pelkästään positiivisena. Ongelma on vain se, että mukaan astuu tunnesuhteisiin kylmä taloudellinen hyväksikäytön elementti.

Sen sijaan, jos mies pyrkiin olemaan dominoiva suhteessa naiseen ja hänellä on huono itsetunto ja vähän varallisuutta, voi naisen varallisuus muodostaa uhan miehiselle itsetunnolle ja suhteen syntymiselle/jatkumiselle.

Joten varakkaana naisena kannattaisi lemmenasiat ja taloudelliset asiat pitää erillään. Silloin näet, kuka on oikeasti kiinnostunut Sinusta eikä sinun varallisuudestasi.

• Nämä tunnepuolen asiat eivät ole riippuvaisia rahasta eivätkä iästäkään. Asenteet ja käyttäytyminen ovat kokemukseni mukaan ne tärkeimmät asiat joihin huomio kiinnittyy. Itselläni on ollut tähän ikään mennessä sekä varakkaita että varattomia naisystäviä, mutta siinä vaiheessa kun on istuttu iltaa ei rahalla eikä iällä ole ollut mitään merkitystä. Viihtyminen riippuu yhdessä koetusta hetkestä. Monasti olemme maistelleet hieman viiniä, ei tietenkään mitään humalan hakemista vaan pelkästään tunnelman luomista. Olen ammatiltani muusikko, joten helposti siinä tulee soiteltua erilaisia versioita toivebiiseistä. No valitettavasti nämä harvat suhteeni ovat päättyneet yllättävään leskeyteen, mutta se siitä. Nyt olen jo tottunut olemaan sinkku ja tiedän sttä se oikea tulee kyllä elämääni ja vieläpä aivan yllättäen. Niin siinä on aina käynyt. Joten: Älä huolehdi varoista tai iästä. Pilkettä silmään ja hymyä huuleen.
      Toivoo: Seppo

• Mika0800

Toki kelpaa!

Jos sinulla ei ole alaikäisiä lapsia, niin tottakai kelpaa.

Ja jos on lapsia, niin kelpaa, sillä ehdolla, että se varakkuus riittää 24h/7 lastenhoitajan palkkaamiseen. (tosivarakkaiden kanssa tuosta profiilisivullani mainitusta EI yh -äideille säännöstä voidaan tinkiä, mutta vain, jos on halukkuutta käyttää sitä varakkuutta lastenhoitajan palkkaamiseen).

Numeroni löydät 2 klikkauksen takaa, siispä soita ja sovi treffit.

Jos olet naisyrittäjä, niin parisuhde-etuna tarjoan: laitan firmasi IT -asiat parempaan kuntoon, kuin mihin suuret IT -talot pystyvät.
      Tähän et suuria rahoja tarvitse, paitsi jos hylkäät minut, siinä tapauksessa siihen mennessä tehdyistä IT -töistä lasku perään suunnilleen saman hinnaston mukaan kuin millä nuo isotkin talot laskuttavat.

Isojen talojen tuotteisiin verrattuna parempi laatu on kuitenkin aina kilpailuetu.

Tärkeintä tietotekniikassahan on reilu kilpailuetu, eikö totta ?

Entä sitten yksityiselämässä, millainen olen?

Noh: hellä ja rakastava, eli et jää seurassani koskaan ilman hellää halausta, ja myös sängyssä kuuntelen sinunkin toiveitasi, ja todennäköisesti toteutankin ne jos et nyt ihan mahdottomia vaadi.

En harrasta irtosuhteita, joten avioliitto toivottava!

Tervetuloa halitreffeille!

• Unndö

Mulle on ihan sama jos saa pillua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe