paholaisen hakumoottori

T.Torwi

Raamatussa ja Koraanissa puhutaan pahuuden duetosta nimeltään Goog ja Maagog. Ne ovat selvästi viittauksia Googleen ja Google Earth'iin. (Maa-gog: earth-google). Ne hallitsevat kansoja, ja jopa
"korkeuksista" kuten Google Earth. Tässä linkki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Gog_and_Magog

9

1772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netkari

      Kyllä ne Hesekielin sanat tarkoittavat niitä 1. Mooseksenkirjassa mainittuja kansoja.. Eivät nuo kansat muutu Internetin hakukoneeksi, vaan elelevät josskin maailmalopun päivään asti, jolloin hyökkäävät Harmageddoniin.
      Harmageddon voi olla jossakin toisessa paikassa kuin ovat arvailleet!

    • Ynjevi Mäihäketo

      Myös historia tuntee noita demonisia ilmiöitä. Musiikilla on seireenien laulun tavoin yritetty viekotella ihmisiä suistumaan Harmagedonin lieskojen nuoltavaksi.

      Selvä vihje asiasta on musiikkisyntetisaattorimerkki Moog, sekin on eräänlainen tiivistelmä sanoista Maagog ja Goog.

      Hämärän muistikuvan mukaan olisi ollut jopa Maagog-syntetisaattori, asiaa pitäisi vielä tutkia.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Moog_synthesizer

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Robert_Moog

      Radioon pitäisi asentaa Maagog-suodatin, muuten ajatusmaailma voi likastua Goog-säveleistä.

    • pjojala

      Erinomaista, Watson!

      Se bugi tuossa logiikan ketjussa kuitenkin on, että Google ei ole hyökkäämässä Eretz Israeliin aivan seuraavaksi... Semminkin kun suurimmat kv. firmojen tutkimuskeskukset Israelissa ovat olleet Motorola, Microsoft (NT käyttis) ja Google.

      Joitakin huomioita Israelin uusista High Tech -firmoista, joita on alettu saada patenttiportfolion ohella myös tuotantovaiheessa skaalatuiksi ylös Israelissa:
      http://www.helsinki.fi/~pjojala/Expelled-Jews-statistics.htm

      Kiinnostavaa on, että etenkin Turkkiin ja Intiaan on alkanut tulla lämpimät yhteistyösuhteet. ainoa maa joka on kyennyt haastamaan Kiinan ja voittamaan tuon plagioijien ja varkaiden Imperiumin tuotantolaitosten tarjouskilpailussa, mm. Intelin Centricon-suorittimien tehtaan kanssa. Samaan aikaan sanovat, että ainoat ystävänsä ovat evankelisia kristittyjä. Aivan uusi kuvio.

      Pauli Ojala
      biokemisti, drop-out
      (MSci-Master of Sciing, evoluutiokriitikko)
      Lista juutalaisten tiedemiehesten ja emansipoidun teollisuuden aiheen artikkeleistani:
      http://www.helsinki.fi/~pjojala/Shalom.htm

      • Y M

        Voisiko tässä tulla kyseeseen niin mielikuvituksellinen asia kuin musiikillinen hyökkäys? Jospa porukka on lueskellut Joosuan historiaa ja saanut siitä idean.

        Tämä tarkoittaisi käännetyn inversion metodia: Paha pooli näyttelee itsensä vastakohtaa, nurinpäin käännetyin kasvoin. Ylhäältä kaikuvilla sulosäveleillä voitaisiin kohderyhmä hypnotisoida henkilökohtaisiin sekavuustiloihin.



        Eräällä muusikolla saattaa jopa olla jotain vihiä asiasta:

        "He pitävät kädestä toisiansa ja seisovat vierekkäin
        kun kuningas paljastaa kasvonsa: ne kasvot on väärinpäin!!"

        http://baanaweb.fi/kakur63/hectorsivut/sanat/kadonneitten_lasten_marssi.txt


      • pysykää lujina
        Y M kirjoitti:

        Voisiko tässä tulla kyseeseen niin mielikuvituksellinen asia kuin musiikillinen hyökkäys? Jospa porukka on lueskellut Joosuan historiaa ja saanut siitä idean.

        Tämä tarkoittaisi käännetyn inversion metodia: Paha pooli näyttelee itsensä vastakohtaa, nurinpäin käännetyin kasvoin. Ylhäältä kaikuvilla sulosäveleillä voitaisiin kohderyhmä hypnotisoida henkilökohtaisiin sekavuustiloihin.



        Eräällä muusikolla saattaa jopa olla jotain vihiä asiasta:

        "He pitävät kädestä toisiansa ja seisovat vierekkäin
        kun kuningas paljastaa kasvonsa: ne kasvot on väärinpäin!!"

        http://baanaweb.fi/kakur63/hectorsivut/sanat/kadonneitten_lasten_marssi.txt

        jos Harmagedoniin johtavat tapahtumat menee tosiaan tuommosen sävel-hyökkäyksen kautta, missä pahuus toimii käännetyin kasvoin niin se on suuri prosessi,oikeamieliset voivat tunnistaa kuitenkin Väärän Kuninkaan kasvoistaan jotain tämmöistä http://www.horrorgrinder.com/wp-content/uploads/2007/09/clowphoto2large.gif


      • pjojala
        Y M kirjoitti:

        Voisiko tässä tulla kyseeseen niin mielikuvituksellinen asia kuin musiikillinen hyökkäys? Jospa porukka on lueskellut Joosuan historiaa ja saanut siitä idean.

        Tämä tarkoittaisi käännetyn inversion metodia: Paha pooli näyttelee itsensä vastakohtaa, nurinpäin käännetyin kasvoin. Ylhäältä kaikuvilla sulosäveleillä voitaisiin kohderyhmä hypnotisoida henkilökohtaisiin sekavuustiloihin.



        Eräällä muusikolla saattaa jopa olla jotain vihiä asiasta:

        "He pitävät kädestä toisiansa ja seisovat vierekkäin
        kun kuningas paljastaa kasvonsa: ne kasvot on väärinpäin!!"

        http://baanaweb.fi/kakur63/hectorsivut/sanat/kadonneitten_lasten_marssi.txt

        Juutalaisia muusikoita Blaise Pascalin hengessä apologetiikan todisteena Sefanjan kahden viimeisen jakeen mukaisesti:
        klassinen:
        http://www.helsinki.fi/~pjojala/Musiikki1.htm
        pop:
        http://www.helsinki.fi/~pjojala/Sefanja_Rokkentrollit.htm

        Aivoverenvuodosta toipumassa ja suomi24-ristisanoja ratkoen Sudokujen lomassa,
        Pauli Ojala


      • huh huh
        pysykää lujina kirjoitti:

        jos Harmagedoniin johtavat tapahtumat menee tosiaan tuommosen sävel-hyökkäyksen kautta, missä pahuus toimii käännetyin kasvoin niin se on suuri prosessi,oikeamieliset voivat tunnistaa kuitenkin Väärän Kuninkaan kasvoistaan jotain tämmöistä http://www.horrorgrinder.com/wp-content/uploads/2007/09/clowphoto2large.gif

        Sen suuren näytelmän laulun sanoitus on sitten varmaan tämäntapainen:

        "Ged on, ged on beibi ged on
        ged on, ged on beibi Harma ged on"


      • Y M
        Y M kirjoitti:

        Voisiko tässä tulla kyseeseen niin mielikuvituksellinen asia kuin musiikillinen hyökkäys? Jospa porukka on lueskellut Joosuan historiaa ja saanut siitä idean.

        Tämä tarkoittaisi käännetyn inversion metodia: Paha pooli näyttelee itsensä vastakohtaa, nurinpäin käännetyin kasvoin. Ylhäältä kaikuvilla sulosäveleillä voitaisiin kohderyhmä hypnotisoida henkilökohtaisiin sekavuustiloihin.



        Eräällä muusikolla saattaa jopa olla jotain vihiä asiasta:

        "He pitävät kädestä toisiansa ja seisovat vierekkäin
        kun kuningas paljastaa kasvonsa: ne kasvot on väärinpäin!!"

        http://baanaweb.fi/kakur63/hectorsivut/sanat/kadonneitten_lasten_marssi.txt

        Biisin sanoitus on tässäkin keskustelussa luettavissa:

        http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?f=5&t=7852&p=894254


      • Tiede.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe