Poltin elisen aikana kymmenisen pesää kukkaa ja vaihtoehtoganjaa ja taisi väädä vähän aikaan viimeiseksi kerraksi.
Iski helvetinmoiset pelkotilat. Heti kun ajatus harhaantui vähänkin ilmeni selittämätön ja irrationaalinen pelko siitä, että hyppään parvekkeelta, että se on kurjan elämäni pääte ja kohtalo.
Pahimmillaan makasin lattialla ja pidin tuolinjaloista kiinni kaksin käsin, etten vain ryntäisi parvekkeelle tappamaan itseäni.:D
Harhailin kaupungilla pari kolme tuntia ja kun pakkoajatus vähän hellitti ja rauhoittavat joita jouduin ottamaan alkoivat väsyttää palasin kämpille.
Kymmenisen Tenoxia ja muutaman unilääkkeen jälkeen sain kuin sainkin nukahdettua/sammahdettua vaatteet päällä sänkyyn.
Kasvit saivat mennä roskiin ja pilvet vedin viemäristä alas.
Yhteenvetona todettakoon, ettei edes vaaraton hamppukaan sovi kaikille. Varsinkin kaltaiselleni lievistä mielenterveysongelmista kärsivälle neurootikolle kannabis voi näyttää myös rumat kasvonsa.
Onko kellään vastaavia kokemuksia pahoista vainotuksista tai kannabiksen aiheuttamista pelkotiloista.
Omat kannabispelkotilat
13
1619
Vastaukset
- djjjjjfj
oisit lahjottanu mulle mielummin ku roskiin :/
- pillerifriidu
jos sä vetelet kymmenen tenoksii kerralla ja muutakin päälle, niin hei taitaa kannabis olla aika vähänen murhe sun päihdeongelmassas kuitenkin, vaik välillä se vähän pelottais
- Aloittaja
Ei ole tapana ottaa bentsoja kuin yksi kaksi ahdistukseen tarvittaessa, mutta jos vaihtoehtoina ovat "pienet" pelot ja sekoamainen niin mielummin sitä vetää sitten tenoxia yli sallitun määrän ja koittaa selvitä yön yli hengissä.
Viihdekäyttöön en bentsoja ole ikuna ottanut, ei houkuta mahdollinen koukku. Ja muutenkin suht' päihteetöntä elämää viettelen, mitä nyt eiliseen asti olen pilveä vetänyt hitosti viimeiset viikot.
Ei toki ole tarkoitus liioitella kannabiksen haittavaikutuksia, tai kritisoida hamppua muutenkaan, vaan kehoitaa käyttäjiä parempaan harkintaan.
Kannatan yhä laillistamista, mutta ainakin mulle riitti.:)
- pastafari
Mikset polttanut samalla 50 pesällistä. Sama kun ensimmäistä kertaa alkoholia käyttävä joisi pari koria kaljaa. Järki pitää olla mukana kannabiksenkin käytössä, vaikka ei siihen voikkaan kuolla, niin överit ovat silti todella vittumaiset. Itse olen vetänyt neljän tunnin laatta överit gramman savuista, jolloin näin vaan tähtiä, mutta olin silloin todella kokematon. Kysymys kuulukin että olitko sinä vain kokematon, vai kokenut ja idiootti, vai oliko tämä provo? Kääntyisin kahden viimeisimmän vaihtoehdon puoleen koska uskoisin että 10 pesällistä kokematon polttelija ei pysty edes polttamaan, ennen kuin sammuu.
- provon potkija
tavallisesti yksi pesä kunnon kukkaa riittää tavalliselle ihmiselle. minä luulen, että tämä on nyt vain provo tai sitten tää on joku ihmemies.
kirjoita ensi kerralla, ett vedit pesän kukkaa, nii ei mee ihan överiksi noi jutut. - Pelko vai kuolema?
provon potkija kirjoitti:
tavallisesti yksi pesä kunnon kukkaa riittää tavalliselle ihmiselle. minä luulen, että tämä on nyt vain provo tai sitten tää on joku ihmemies.
kirjoita ensi kerralla, ett vedit pesän kukkaa, nii ei mee ihan överiksi noi jutut.Jos kaveri olisi vetänyt samanlaiset viinaöverit, ei olisi enää jäljellä pelkotiloista kirjoittajaa.
- Aloittaja
En toki kerralla polttanut, vaan aloitin pian herättyäni ja jatkoin myöhään iltaan.
Tullut polteltua viime aikoina niin paljon, että ei saa enää kunnon kicksejä kuin tunniksi jos sitäkään ja joudun polttamaan lisää, ja nyt vain ne pari viime pesällistä pärähtivät sitäkin kovemmin. - pillerifriidu
Aloittaja kirjoitti:
En toki kerralla polttanut, vaan aloitin pian herättyäni ja jatkoin myöhään iltaan.
Tullut polteltua viime aikoina niin paljon, että ei saa enää kunnon kicksejä kuin tunniksi jos sitäkään ja joudun polttamaan lisää, ja nyt vain ne pari viime pesällistä pärähtivät sitäkin kovemmin.kyllä sulla aika paha päihdeongelma on, kun aamusta jo kukka palaa ja illalla menee sit lopuks vielä pillereitä, että saa edes nukuttua.
- pastafari
Aloittaja kirjoitti:
Tullut polteltua viime aikoina niin paljon, että ei saa enää kunnon kicksejä kuin tunniksi jos sitäkään ja joudun polttamaan lisää, ja nyt vain ne pari viime pesällistä pärähtivät sitäkin kovemmin.Kyllähän toki 10 pesällistä voi polttaa päivän aikana, ja olen itsekin joskus polttanut lähes niin paljon. Kannabiksesta voi myös tulla pelkotiloja. Itsekin olen mm. luullut sydämeni pysähtyvän ja saavani aivohalvauksen. Silti uskon aloitusviestisi provoksi, koska kannabis ei enää koko päivän poltettua toimi samalla tavalla. Oikeastaan ensimmäiset kahdet tai kolmet savut toimivat ja voivat aiheuttaa mm. pelkotiloja. Sen jälkeen poltetut paukut vain pitävät päihtymystä yllä ja siirtävät hieman laskuja, mutta eivät aiheuta enää mitään psyykkisiä oireita.
Toisekseen en usko että kovin moni ihan kylmästi yhdestä huonosta kokemuksesta heittää vaivalla kasvatetut kasvit ja kukat roskiin, ennemmin vaikka antaisi ne kaverille. Itse olen päässyt suurimmista pelkotiloista eroon niin yksinkertaisella keinolla, kuin vähentämällä määriä. - Pakkoajatuksiin
pastafari kirjoitti:
Kyllähän toki 10 pesällistä voi polttaa päivän aikana, ja olen itsekin joskus polttanut lähes niin paljon. Kannabiksesta voi myös tulla pelkotiloja. Itsekin olen mm. luullut sydämeni pysähtyvän ja saavani aivohalvauksen. Silti uskon aloitusviestisi provoksi, koska kannabis ei enää koko päivän poltettua toimi samalla tavalla. Oikeastaan ensimmäiset kahdet tai kolmet savut toimivat ja voivat aiheuttaa mm. pelkotiloja. Sen jälkeen poltetut paukut vain pitävät päihtymystä yllä ja siirtävät hieman laskuja, mutta eivät aiheuta enää mitään psyykkisiä oireita.
Toisekseen en usko että kovin moni ihan kylmästi yhdestä huonosta kokemuksesta heittää vaivalla kasvatetut kasvit ja kukat roskiin, ennemmin vaikka antaisi ne kaverille. Itse olen päässyt suurimmista pelkotiloista eroon niin yksinkertaisella keinolla, kuin vähentämällä määriä.Niin, mutta mulla yhdistyi vainotukseen ERITTÄIN vahvat ja aidontuntuiset pakkoajatukset, joista luulin jo lääkkeiden avulla päässeeni eroon.
En tiedä miksi pilvi vaikutti vasta illansuussa aiheuttaen kuvailemani kaltaisen helvetillisen olotilan, ehkä se oli vain heikko psyykkinen terveydentilani joka sai "kamelin selän katkeamaan".
Ja on mulla ihan normaalia vainotustakin silloin tällöin ilmennyt, mutta ei ne muutamat kasvit ja grammat paljoa paina kun tuntikausia päässä takoo ajatus siitä, että kohtaloni on tänä yönä pompata kaiteen yli ajasta ikuisuuteen. - pastafari
Pakkoajatuksiin kirjoitti:
Niin, mutta mulla yhdistyi vainotukseen ERITTÄIN vahvat ja aidontuntuiset pakkoajatukset, joista luulin jo lääkkeiden avulla päässeeni eroon.
En tiedä miksi pilvi vaikutti vasta illansuussa aiheuttaen kuvailemani kaltaisen helvetillisen olotilan, ehkä se oli vain heikko psyykkinen terveydentilani joka sai "kamelin selän katkeamaan".
Ja on mulla ihan normaalia vainotustakin silloin tällöin ilmennyt, mutta ei ne muutamat kasvit ja grammat paljoa paina kun tuntikausia päässä takoo ajatus siitä, että kohtaloni on tänä yönä pompata kaiteen yli ajasta ikuisuuteen.Kai se on sitten uskottava että kirjoitit tota. Minä olisin silti antanut kasvit ja kukat mieluummin hyväntekeväisyyteen kuin heittänyt ne pois :)
- Indica.
Ganjasi taisi olla liian sativaista. Kaikille sativat eivät sovi koska sativa tekee korkean yläpilven missä voi esiintyä pelkotiloja. Sun tulis panostaa enemmän INDICA - maiseen polttoon. Indicat jumittavat ja pelkotiloja ei pitäis esiintyä. Sun pitäis ottaa enemmän selvää eri kannabis lajikkeista
ja niiden vaikutuksista. Tässä taas huomataan että jos kannabista saisi laillisesti kaupasta tuote selosteessa voisi lukea mahdolliset vaikutukset etteivät herkimmät tietäisivät mitkä ovat enemmän sativaisia mitkä indicaisia.- voi kyllä
jo sen Indicankin sijaan suositella vähentämistä tahi kokonaan lopettamista. Joka tapauksessa pidempi tauko. Noin niin kuin muuten pointtisi on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342358Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751314