Olen 24vuotias nainen ja ihastunut kouluni opettajaan. Mies ei opeta minua ja hänellä ei ole sormusta. Hän ei edes ole hyvän näköinen, en tiedä mikä hänessä kiehtoo minua..Hän on noin 30 vuotias.
Miten voisin lähestyä häntä? EN ole ikinä ollut edes puheissa miehen kanssa...Aaarggh..
Opettajaan ihastunut
25
3272
Vastaukset
- Nimetön
Olet ihastunut rumaan mieheen jota et tunne? Sulla on nyt hormooneissa jotain häikkää...
- meitä on paljon
Minäkin olen ihastunut, jo kesästä asti itseäni n.8v. nuorempaan mieheen. varsinkin hänen ääneensä.
En voi mitenkään kertoa hänlle tästä koska joudun joskus olemaan hänen kanssaan tekemisissä urheiluseuran jutuissa. muutun ihan kakaraksi kun joudun juttelemaan hänelle ja hän pitää mua varmasti idioottina.
Ei hänkään mikään komistus ole,kaljua, mahaa ym. mutta hänen äänensä kiihottaa....
- ...
...hieman. Eli sanot opiskelevasi koulussa. Täten oletan, että et opiskele yliopistossa tai ammattikorkeassa, sillä niitä ei yleensä nimitetä kouluiksi. Ja jos katsoo oikeinkirjoitustasi, huomaa heti, että korkeakoulutusta sinulla tuskin on. Ihastumismiljöönä taitaa siis olla jokin toinen koulutuslaitos. Oletko ammattikoulussa, lukiossa, iltalukiossa vai kenties kansanopistossa? Laitos näet vaikuttaa jonkin verran siihen, kuinka voit edetä ihastumisesi kanssa. Korkeakoulut ja kansanopisto, joissa opiskelijat ovat pääsääntöisesti täysikäisiä, ovat parempia ympäristöjä mahdollisen suhteen virittelyyn kuin nuo muut. Ihastuminen on siis hiukan "sallitumpaa".
Sanot, että et ole ollut ikinä puheissa hänen kanssaan eikä hän opeta sinua. Kuinka sitten voit tietää yhtään mitään hänen persoonastaan? Siihenhän sitä lopulta ihastutaan ja sen kanssa ruvetaan seurustelemaan. Edes se, että tuntisit hänen opettajapersoonaansa hiukan auttaisi tunteidesi selvittelyssä.
Sormuksettomuus ei kerro mitään siitä, onko mies varattu/naimisissa vai ei. Esimerkiksi omat vanhempani ovat olleet naimisissa yli 20 vuotta eikä isäni ole käyttänyt sormusta koko aikana.
Ota selvää tilanteesi taustoista ennen kuin nimität sitä ihastumiseksi.- ihmisen nyt
tarvitse ottaa mitään selvää "taustoista" jos hän on ihastunut?
Ihminenhän voi ihastua vaikka ruuhkabussissa johonkin.
Eri asia onko siinä mitään mieltä olla ihastunut.
- eräs opettaja
Keksi tekosyy - mikä tahansa - jonka avulla pääset juttusille hänen kanssaan. Paras konsti on se, että kerrot tarvitsevasi hänen "asiantuntija-apuaan" johonkin. Miesopettajat ovat aina pelkästään imarreltuja naisopiskelijoiden osoittamasta kiinnostuksesta, joten mitään pelättävää ei ole.
- eräs ihastunut nainen
Wow, kuulostaapa hyvältä. Tosin pahoin pelkään, ettei mun tilanteessani vastakaikua olisi odotettavissa kuitenkaan (en ole aloittaja, vaan vastaavassa tilanteessa tavallaan). Oon jotain ihan opiskeluun liittyviä juttuja hänen kanssaan jutellut ja huomaan hänestä etten taida kyllä olla hänen makuunsa ollenkaan, sillä hän on niin puhtaasti asialinjalla. :(
- pelättävää
Tuo nyt ei pidä paikkaansa lainkaan, vaikka puhuttaisiinkin aikuisten välisestä kiinnostuksesta.
No jaa, imarreltuja varmaan ovat, mutta usko pois opiskelijatar, että juttu ei tule johtamaan mihinkään, vaan sinulle jää luu käteen.
Opettajan työviikot tuntuvat varmasti mukavammilta, mutta siinä kaikki. Sinä vain nolaat itsesi. - *wondering why*
pelättävää kirjoitti:
Tuo nyt ei pidä paikkaansa lainkaan, vaikka puhuttaisiinkin aikuisten välisestä kiinnostuksesta.
No jaa, imarreltuja varmaan ovat, mutta usko pois opiskelijatar, että juttu ei tule johtamaan mihinkään, vaan sinulle jää luu käteen.
Opettajan työviikot tuntuvat varmasti mukavammilta, mutta siinä kaikki. Sinä vain nolaat itsesi.Eikös se ole niistä ihmisistä kiinni? Kerro hieman tarkemmin.
- pelättävää
*wondering why* kirjoitti:
Eikös se ole niistä ihmisistä kiinni? Kerro hieman tarkemmin.
Ei opettaja ota riskiä, hän voisi menettää työnsä. Leikittelee aikansa, että saa piristystä päivään.
Riskin ottaminen toisaalta antaisi vaikutelman melko arveluttavasta moraalista.
Ainakaan opiskeluajalla en usko mahdollisuuksiin. Tietysti päättymisen jälkeen voi jotain mahiksia olla, mutta pienehköt.
Vaatinee melko rautaisia hermoja molemmilta osapuolilta elää epätietoisudessa, enkä usko, etteikö jommalta kummalta brakaisi hermot ennen pitkää. Olettaen, että molemmat olisivat toisistaan kiinnostuneita.
Oma kokemus oli pelkkää mutua, ja tiedustelut tuotti selkeän ein, vaikka eleet kertoi muuta. Opiskeluista ei tullut mitään itseni nolaamisen jälkeen, joten siirryin toiseen kouluun. - eräs opettaja
pelättävää kirjoitti:
Ei opettaja ota riskiä, hän voisi menettää työnsä. Leikittelee aikansa, että saa piristystä päivään.
Riskin ottaminen toisaalta antaisi vaikutelman melko arveluttavasta moraalista.
Ainakaan opiskeluajalla en usko mahdollisuuksiin. Tietysti päättymisen jälkeen voi jotain mahiksia olla, mutta pienehköt.
Vaatinee melko rautaisia hermoja molemmilta osapuolilta elää epätietoisudessa, enkä usko, etteikö jommalta kummalta brakaisi hermot ennen pitkää. Olettaen, että molemmat olisivat toisistaan kiinnostuneita.
Oma kokemus oli pelkkää mutua, ja tiedustelut tuotti selkeän ein, vaikka eleet kertoi muuta. Opiskeluista ei tullut mitään itseni nolaamisen jälkeen, joten siirryin toiseen kouluun.Tunnen riskin ottaneita opettajia runsaastikin. Työn menettämisen vaara on olemassa vain jos opettaja itse lähtee väärien oletusten varassa tekemään aloitetta. Minäkään tosin pidän mahdollisena, että juttu voi loppua lyhyeen, mutta kokeilla kannattaa.
- opettajaan ihastunut (ei ap.)
eräs opettaja kirjoitti:
Tunnen riskin ottaneita opettajia runsaastikin. Työn menettämisen vaara on olemassa vain jos opettaja itse lähtee väärien oletusten varassa tekemään aloitetta. Minäkään tosin pidän mahdollisena, että juttu voi loppua lyhyeen, mutta kokeilla kannattaa.
Itse ihastuin todella suuresti opettajaani ja olen edelleenkin hyvin ihastunut häneen. Kuulostaa kyllä hyvältä tuo, jos mahdollisuuksia (ainakin teoriassa) olisi kuitenkin, sillä aloin jo luopua toivosta. En tosin myöskään toki tiedä, hän varattukin jne., mutta sormusta hänellä ei ole. Itse naisena toivoin ja odottelin, että hän olisi tehnyt jonkinlaisen aloitteen, jos kiinnostusta olisi ollut. Voihan olla niinkin, että opettajana hän ei uskataisi tehdä aloitetta, vaikka hänelläkin olisi fiiliksiä. Anyway, hän on todella söpö ja unelmieni mies.
- eräs opettaja
opettajaan ihastunut (ei ap.) kirjoitti:
Itse ihastuin todella suuresti opettajaani ja olen edelleenkin hyvin ihastunut häneen. Kuulostaa kyllä hyvältä tuo, jos mahdollisuuksia (ainakin teoriassa) olisi kuitenkin, sillä aloin jo luopua toivosta. En tosin myöskään toki tiedä, hän varattukin jne., mutta sormusta hänellä ei ole. Itse naisena toivoin ja odottelin, että hän olisi tehnyt jonkinlaisen aloitteen, jos kiinnostusta olisi ollut. Voihan olla niinkin, että opettajana hän ei uskataisi tehdä aloitetta, vaikka hänelläkin olisi fiiliksiä. Anyway, hän on todella söpö ja unelmieni mies.
Toivosta ei kannata ikinä luopua. Sinulle ja muille samassa tilanteessa oleville muistuttaisin kyllä siitä, että opettaja ei itse tee aloitetta juuri koskaan. Juuri silloin hän asettaa uransa liian suureen vaaraan. Opiskelijan on aina vastattava aloitteesta tai vähintäänkin annettava opettajalle äärimmäisen selkeä lupa aloitteen tekoon (jolloin opiskelija oikeastaan onkin se aloitteellisempi). Jos taas sattuisi sellainen ihme, että opettaja kaiken uhalla tekisikin aloitteen, neuvoisin melkeinpä pysymään loitolla sellaisesta opettajasta, sillä ikäviä seurauksia ajatellen hän toimii aika vastuuttomasti ja voi siten olla vastuuton muissakin asioissa.
- vaan heitän
eräs opettaja kirjoitti:
Toivosta ei kannata ikinä luopua. Sinulle ja muille samassa tilanteessa oleville muistuttaisin kyllä siitä, että opettaja ei itse tee aloitetta juuri koskaan. Juuri silloin hän asettaa uransa liian suureen vaaraan. Opiskelijan on aina vastattava aloitteesta tai vähintäänkin annettava opettajalle äärimmäisen selkeä lupa aloitteen tekoon (jolloin opiskelija oikeastaan onkin se aloitteellisempi). Jos taas sattuisi sellainen ihme, että opettaja kaiken uhalla tekisikin aloitteen, neuvoisin melkeinpä pysymään loitolla sellaisesta opettajasta, sillä ikäviä seurauksia ajatellen hän toimii aika vastuuttomasti ja voi siten olla vastuuton muissakin asioissa.
mitä mieltä olet sitten tällaisesta jos opettajaan ihastuukin lapsen/opiskelijan isä tai äiti?
- eräs opettaja
vaan heitän kirjoitti:
mitä mieltä olet sitten tällaisesta jos opettajaan ihastuukin lapsen/opiskelijan isä tai äiti?
Onhan sellainen mahdollista ja olen nähnyt sitä tapahtuvankin. Jokainen tapaus on sen verran erilainen ja henkilökohtainen, että on hyvin vaikea sanoa mitään kategorista. Aikuisen opiskelijan ollessa kyseessä en näkisi asetelmassa mitään poikkeuksellisen hankalaa. Lapsen suhteen täytyy tietysti ottaa lapsi huomioon siinä missä lapsen etu muutenkin on syytä pistää etusijalle.
- Eräs opiskelija
eräs opettaja kirjoitti:
Jos asia on noin, niin sitten saan kyllä unohtaa koko opettajan loppuelämäkseni, kun jonkin ajan päästä valmistumiseni jälkeen painun kauas tästä yliopistostani. En IKINÄ uskaltaisi itse tehdä aloitetta hänen suhteensa, vaikka jonkinlaista kiinnostusta olenkin tuntenut jo vuodesta 2007 asti. Olen olettanut, että jos kyseisellä opettajalla olisi jotain kiinnostusta minua kohtaan, olisi luonnollista, että hän ilmaisisi sen jotenkin. Muutenkin kuin vain virnuilemalla itsekseen ja tuijottelemalla, sillä sellaista hän saattaa harrastaa muutenkin. Toisaalta olen ajatellut juuri tuota viestisi loppuosassa esiintuomaasi seikkaa: Mitä todella ajattelisin opettajasta, jos hän joskus aloitteen tekisikin?
Olenkin oikeastaan jo hyväksynyt ajatuksen, etten ikinä saisi tutustua tuohon opettajaan paremmin. Kyseessä on vielä sellainen tapaus, joka olisi aikanaan lukiossa opettaessaan joutunut perustamaan laajan haaremin itselleen, jos olisi ottanut kaikki häneen ihastuneet jollakin tavalla huomioon. Omaa aloitteentekoani mustaisikin tehokkaasti tuo maine, sillä pelkäisin tunnustettuani leimautuvani vain "taas yhdeksi pikkuhutsuksi" joka tapauksessa, olinpa iältäni, luonteeltani ja ulkomuodoltani millainen tahansa.
Ehkä käynkin kertomassa hänelle henkilökohtaisesti vasta sitten, kun olen valmistunut ja muuttamassa paikkakunnalta pois. Jos hän vielä silloin on täällä. - Eräs opiskelija
Eräs opiskelija kirjoitti:
Jos asia on noin, niin sitten saan kyllä unohtaa koko opettajan loppuelämäkseni, kun jonkin ajan päästä valmistumiseni jälkeen painun kauas tästä yliopistostani. En IKINÄ uskaltaisi itse tehdä aloitetta hänen suhteensa, vaikka jonkinlaista kiinnostusta olenkin tuntenut jo vuodesta 2007 asti. Olen olettanut, että jos kyseisellä opettajalla olisi jotain kiinnostusta minua kohtaan, olisi luonnollista, että hän ilmaisisi sen jotenkin. Muutenkin kuin vain virnuilemalla itsekseen ja tuijottelemalla, sillä sellaista hän saattaa harrastaa muutenkin. Toisaalta olen ajatellut juuri tuota viestisi loppuosassa esiintuomaasi seikkaa: Mitä todella ajattelisin opettajasta, jos hän joskus aloitteen tekisikin?
Olenkin oikeastaan jo hyväksynyt ajatuksen, etten ikinä saisi tutustua tuohon opettajaan paremmin. Kyseessä on vielä sellainen tapaus, joka olisi aikanaan lukiossa opettaessaan joutunut perustamaan laajan haaremin itselleen, jos olisi ottanut kaikki häneen ihastuneet jollakin tavalla huomioon. Omaa aloitteentekoani mustaisikin tehokkaasti tuo maine, sillä pelkäisin tunnustettuani leimautuvani vain "taas yhdeksi pikkuhutsuksi" joka tapauksessa, olinpa iältäni, luonteeltani ja ulkomuodoltani millainen tahansa.
Ehkä käynkin kertomassa hänelle henkilökohtaisesti vasta sitten, kun olen valmistunut ja muuttamassa paikkakunnalta pois. Jos hän vielä silloin on täällä....jos asia on noin kuin opettaja sanoi viestissään "toivoa on aina".
- *sivusta
Eräs opiskelija kirjoitti:
Ehkä käynkin kertomassa hänelle henkilökohtaisesti vasta sitten, kun olen valmistunut ja muuttamassa paikkakunnalta pois. Jos hän vielä silloin on täällä....yhtäkkiä hoksaisitkin olevasi tuon opettajan kanssa onnellisesti yhdessä? Joskus jotkut sattuvat saamaan, mitä tilaavat.
Lukekaas vaikka näitä juttuja täältä:
http://demi.fi/keskustelut/6266/opettajaan-tyk-auml-styneet-93 - ::::Talvi::::
*sivusta kirjoitti:
...yhtäkkiä hoksaisitkin olevasi tuon opettajan kanssa onnellisesti yhdessä? Joskus jotkut sattuvat saamaan, mitä tilaavat.
Lukekaas vaikka näitä juttuja täältä:
http://demi.fi/keskustelut/6266/opettajaan-tyk-auml-styneet-93Aina mukavampi lukea tuollaista oikean elämän "draamasarjaa" kuin katsella vaikka Kauniita ja rohkeita tai Salkkareita :) vaikka itse ei olisikaan sellaisessa elämäntilanteessa, että voisi samastua noihin kirjoittelijoihin.
- Joiku
Sinun pitää alkaa joikumaan aina kun näet hänet.
Ennemmin tai myöhemmin hän tulee kyllä kysymään
että missäpä olet oppinut joikaamaan noin karseesti?
Kun hän esittää em. kysymyksen, alatkin ykskaks tanssimaan tiputanssia hänen ympärillään. On nääs ihan saletti että hän hurmaantuu niin täydelliseti että hääkellot kilkkaa jo muutaman kuukauden kuluttua. - voihan p
vähän sama tääl :-)
- dvbbdfbd
Haista pitkä p@sk@ ku nostit 3 vuotta vanhan ketjun ylös, idiootti!
- Tjaa...
Kerronpa vaan että opiskeluaikana (ammattikorkeassa) eräs miespuolinen luokkakaverini ihastui yhteen laitoksen naisopettajaan. Ovat nykyään avioliitossa ja taitaa olla lapsiakin.
- AlumiiniRubiini
...aiheellinen ketju tänäkin päivänä..itsekkin olen ihastunut opettajaan en tiedä, välillä tuntuu, että tunne on molemminpuolinen välillä hän taas on tosi etäinen..yritän itsekkin olla ettei ihastustani huomattaisi sillä olen hermostuksissa täysin läpinäkyvä. Olen varattu ja minulla on lapsi. En ymmärrä miksi näin.Päässäni kuvittelen, että voisin tapailla ko miestä valmistumisen jälkeen,mutta moni asia myös epäilyttää.
- 262626
Itse olen kanssa ihastunut opettajaan :(
Varattuun itseäni n 20vuotta vanhempaan :/
Aika kuluu haavemaailmassa.. No ainakin tulee koulussa käytyä ahkerasti :DD
T: Minä 26vee - AlumiiniRubiini
Olen 25v ja nainen..hullu selleinen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472