Tää saakelin touhu on ihan turhauttavaa!!!! Mitään ei tapahdu ja joka ilta menee aina ohi?? Ihan sairasta istua täällä kotona naputtelemassa naisille joitain tuperiä viestejä! HALUAN ENEMMÄN!!! Vittuun turhat viestit!!
Syvältä....
12
915
Vastaukset
- raivohulluko?
älä vaan mulle kirjota, mä en vastaa hulluille
- Prinssi ratsullaan
Sadun prinssi ratsullaan sinut kaataa saa :))...siitä vaan vuokraamaan joku rakkausleffa ja ala kuvitteleen ja haaveilemaan kun et täältä ketään kuitenkaan kelpuuta :)))
- aikuinen nainen
kuin typeriä viestejä. Minulle riittäisi kun tapaisin Ihmisen jolle riittää yksi ainoa ihminen. Ihminen joka haluaisi tutustua syvemmin minuun eikä vain haikailisi koko ajan uuden ja paremman perään. Kovan elämänkoulun käyneenä en uskalla näyttää tunteitani heti vaan toivon, että löytyy Ihminen joka uskaltaa/osaa kaivaa ne tunteet tuolta jostain syvältä ja joka osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen.
- mies24v.
Hänen ilmaisustaan tietenkin.
Netistä jos etsit niin sitten mitä todennäköisimmin tämän ihmisen kirjoittamasta tekstistä. Nettitreffeillä niistä profiiliin naputelluista asioista tai sinulle naputelluista viesteistä. - aikuinen nainen
mies24v. kirjoitti:
Hänen ilmaisustaan tietenkin.
Netistä jos etsit niin sitten mitä todennäköisimmin tämän ihmisen kirjoittamasta tekstistä. Nettitreffeillä niistä profiiliin naputelluista asioista tai sinulle naputelluista viesteistä.Ilman henkilökohtaista tapaamista en tunnista mitään. Kirjoittaa voi ihan mitä hyvänsä ja tapaamisellakin näytellä mutta kyllä se totuus tulee esille parin ensimmäisen tapaamisen aikana. Ja varsinkin näiden tapaamisten välisenä aikana. Ihmisen käytös paljastaa tosi paljon....
- mies24v.
aikuinen nainen kirjoitti:
Ilman henkilökohtaista tapaamista en tunnista mitään. Kirjoittaa voi ihan mitä hyvänsä ja tapaamisellakin näytellä mutta kyllä se totuus tulee esille parin ensimmäisen tapaamisen aikana. Ja varsinkin näiden tapaamisten välisenä aikana. Ihmisen käytös paljastaa tosi paljon....
Olen nimittäin ihan varma, että ap:kin haluaisi kyllä tavata, ei naputella viestiä viestin perään, lähinnä saadakseen vain tyhjää.
- mies24v.
AP, jos olet nuori mies, kannattaa ehkä tosiaan sisäistää ja hyväksyä se, että nuoret naiset eivät juuri lainkaan vastaa viesteihin. Sitten kun pystyt lähettämään niitä sopivasti räätälöityjä ja toisaalta samalle "haluttavalle" pohjalle kirjoitettuja viestejä tunteettomasti ja massoittain, ilman odotuksia, olet optimaalinen nettideittailijamies. Silloin ehkä tuurilla jollain niistä viesteistä tärppääkin.
Itse olen surkea tapaus:
Lähetän vain todella harvoille ja valituille, yleensä kuvattomille profiileille viestin, ja omassa profiilissani annan itsestäni paljon. Sitten kun (ja nimenomaan kun) kyseinen nuori nainen ei vastaa sanaakaan, olen hajalla jonkin aikaa ennen kuin kirjoitan taas seuraavalle.
Koska valikoin tarkkaan, teen ehkä vain yhden aloitteen parissa päivässä, mikä on varmaan silti enemmän kuin yksikään nuori nainen tekee. Nyt profiili on taas ollut vasta puolitoista viikkoa. Pidemmän päälle tuskin jaksan tällaistakaan tahtia.
Hullun hommaa tämä, mutta eipä taida olla muutakaan kun en käy baareissa muuta kuin joskus tiiviisti kaveriporukalla (en todellakaan siellä ole sitten iskemässä ketään) ja harrastukseni ovat sellaisia, joissa naisia ei juuri näy, ja ne pari ovat kiinnostustensa takia niin miesten mieleen, että ovat olleet jo kauan varattuja.
Lisäksi katkeroidun joka vaikenemisen jälkeen aina pikkuisen enemmän. (Nuoret) naiset eivät tunnu arvostavan rehellistä aloitteen tekoa lainkaan. Pitäisi kai kirjoittaa sitä mitä he haluavat kuulla eikä sitä mikä kuvaa minua parhaiten. Sitäkö te haluatte?! Että rehellisyyttä arvostavat miehet heittävät periaatteensa helvettiin ja ryhtyvät keskittymään teidän miellyttämiseenne teidän kunnioittamisenne sijaan? - mies24v.
mies24v. kirjoitti:
AP, jos olet nuori mies, kannattaa ehkä tosiaan sisäistää ja hyväksyä se, että nuoret naiset eivät juuri lainkaan vastaa viesteihin. Sitten kun pystyt lähettämään niitä sopivasti räätälöityjä ja toisaalta samalle "haluttavalle" pohjalle kirjoitettuja viestejä tunteettomasti ja massoittain, ilman odotuksia, olet optimaalinen nettideittailijamies. Silloin ehkä tuurilla jollain niistä viesteistä tärppääkin.
Itse olen surkea tapaus:
Lähetän vain todella harvoille ja valituille, yleensä kuvattomille profiileille viestin, ja omassa profiilissani annan itsestäni paljon. Sitten kun (ja nimenomaan kun) kyseinen nuori nainen ei vastaa sanaakaan, olen hajalla jonkin aikaa ennen kuin kirjoitan taas seuraavalle.
Koska valikoin tarkkaan, teen ehkä vain yhden aloitteen parissa päivässä, mikä on varmaan silti enemmän kuin yksikään nuori nainen tekee. Nyt profiili on taas ollut vasta puolitoista viikkoa. Pidemmän päälle tuskin jaksan tällaistakaan tahtia.
Hullun hommaa tämä, mutta eipä taida olla muutakaan kun en käy baareissa muuta kuin joskus tiiviisti kaveriporukalla (en todellakaan siellä ole sitten iskemässä ketään) ja harrastukseni ovat sellaisia, joissa naisia ei juuri näy, ja ne pari ovat kiinnostustensa takia niin miesten mieleen, että ovat olleet jo kauan varattuja.
Lisäksi katkeroidun joka vaikenemisen jälkeen aina pikkuisen enemmän. (Nuoret) naiset eivät tunnu arvostavan rehellistä aloitteen tekoa lainkaan. Pitäisi kai kirjoittaa sitä mitä he haluavat kuulla eikä sitä mikä kuvaa minua parhaiten. Sitäkö te haluatte?! Että rehellisyyttä arvostavat miehet heittävät periaatteensa helvettiin ja ryhtyvät keskittymään teidän miellyttämiseenne teidän kunnioittamisenne sijaan?piti postata aloitusviestin alle tietty...
- mitä nuoret
mies24v. kirjoitti:
Itse olen surkea tapaus:
Lisäksi katkeroidun joka vaikenemisen jälkeen aina pikkuisen enemmän. (Nuoret) naiset eivät tunnu arvostavan rehellistä aloitteen tekoa lainkaan. Pitäisi kai kirjoittaa sitä mitä he haluavat kuulla eikä sitä mikä kuvaa minua parhaiten. Sitäkö te haluatte?! Että rehellisyyttä arvostavat miehet heittävät periaatteensa helvettiin ja ryhtyvät keskittymään teidän miellyttämiseenne teidän kunnioittamisenne sijaan?täällä nettitreffeissä ylipäinsä tekevät? Eikö nuorena liikuskella ihmistenilmoilla ja tavata ihmisiä ihan tuolla elämässä? Niin ainakin minun nuoruudessani tehtiin. Ei istuttu kotona ja valkattu kumppania luettelosta, vaan oltiin ulkona ja tavattiin ihan oikeita ihmisiä.
- mies24v.
mitä nuoret kirjoitti:
täällä nettitreffeissä ylipäinsä tekevät? Eikö nuorena liikuskella ihmistenilmoilla ja tavata ihmisiä ihan tuolla elämässä? Niin ainakin minun nuoruudessani tehtiin. Ei istuttu kotona ja valkattu kumppania luettelosta, vaan oltiin ulkona ja tavattiin ihan oikeita ihmisiä.
Vastasin pointteihisi jo ennen kuin kirjoitit niitä.
- ymmärtämisvaikeuksia
mies24v. kirjoitti:
Vastasin pointteihisi jo ennen kuin kirjoitit niitä.
eipä vastausta löydy tästä ketjusta. Valitat vaan että on turhauttavaa istua kotona ja naputella. Siis missä vastaukset? Miksi nuoret valitsevat nettitreffailun livetreffailun sijaan? Miksi sinä teet tätä turhauttavaa naputtelua etkä mene ulos tapaamaan oikeita ihmisiä oikeassa elämässä? Siellähän sinulla on mahdollisuus näyttää itsesi ja tutustua oikeisiin ihmisiin eikä jonkun bittiajatuksiin joista et tiedä onko ne totta vai tarua. Etkä tiedä edes kuka toisessa päässä tarinoi. Ihmiset ihastuu oikeisiin ihmisiin, ei mihinkään (puoli)kuviteltuihin virtuaalihahmoihin joille oma mielikuvitus luo piirteet. Tämä on ihan pelkkää itsepetosta. Kemiat on kohdattava, täällä se on mahdotonta tietää.
- Vadimoroviz
Olen täysin samaa mieltä kuin Mies24v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k683751On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.321675Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761487
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909