Alarmistin opas

Hohhoijaa.

Alarmistin opas:

1. Väitä
2. Intä
3. Liioittele
4. Vähättele
5. Peloittele
6. Hauku, nimittele
7. Haukottele, kun argumenttisi loppuvat.

14

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewbvqervqe

      Enempi noita ohjeita noudattavat meidän loputtomasti hörhöilevät tieteenkieltäjämme.

      • täyttyy

        kohdat 1, 2, 3, 4, 6, ja 7

        Onneksi olkoon, lähes täydellinen Alarmisti. Pelottelu unohtui.


      • werbtwrbr
        täyttyy kirjoitti:

        kohdat 1, 2, 3, 4, 6, ja 7

        Onneksi olkoon, lähes täydellinen Alarmisti. Pelottelu unohtui.

        Kumpaa näissä ilmastoasioissa pitäisi uskoa, alan ammattitutkijoita ja maailman tiedeyhteisöä vai Suoli24:n pierutietäjiä ja heidän lähteinään toimivia öljybisneksen lobbaajia?

        Eihän tupakkakaan ole vaarallista, eihän? Niin väitti aikanaan joku tupakkatehtaan palkkaama "asiantuntija".


      • Juuri näin
        werbtwrbr kirjoitti:

        Kumpaa näissä ilmastoasioissa pitäisi uskoa, alan ammattitutkijoita ja maailman tiedeyhteisöä vai Suoli24:n pierutietäjiä ja heidän lähteinään toimivia öljybisneksen lobbaajia?

        Eihän tupakkakaan ole vaarallista, eihän? Niin väitti aikanaan joku tupakkatehtaan palkkaama "asiantuntija".

        "Asiantuntijana" esiintyi tupakkatehtaan alarmisti.


      • varastivat shown
        werbtwrbr kirjoitti:

        Kumpaa näissä ilmastoasioissa pitäisi uskoa, alan ammattitutkijoita ja maailman tiedeyhteisöä vai Suoli24:n pierutietäjiä ja heidän lähteinään toimivia öljybisneksen lobbaajia?

        Eihän tupakkakaan ole vaarallista, eihän? Niin väitti aikanaan joku tupakkatehtaan palkkaama "asiantuntija".

        "alan ammattitutkijat" ovat olleet merkillepantavan hiljaisia viime aikoina. Eniten ääntä ovat pitäneet alarmistipuolen ekonomistit ja poliitikot.


      • rbrwtbrwtb
        varastivat shown kirjoitti:

        "alan ammattitutkijat" ovat olleet merkillepantavan hiljaisia viime aikoina. Eniten ääntä ovat pitäneet alarmistipuolen ekonomistit ja poliitikot.

        Miten niin "merkillepantavan hiljaisia"?!?

        Ilmastontutkijat pitivät suuren kokouksen juuri viime viikolla, jossa totesivat ilmaston lämpenemisen etenevän jopa IPCC:n ennusteita nopeammin. Joten mitä ihmettä hörhöilet?

        http://www.yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2009/03/ilmasto_lampenee_pahimpiakin_ennusteita_nopeammin_613048.html


      • Kale
        rbrwtbrwtb kirjoitti:

        Miten niin "merkillepantavan hiljaisia"?!?

        Ilmastontutkijat pitivät suuren kokouksen juuri viime viikolla, jossa totesivat ilmaston lämpenemisen etenevän jopa IPCC:n ennusteita nopeammin. Joten mitä ihmettä hörhöilet?

        http://www.yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2009/03/ilmasto_lampenee_pahimpiakin_ennusteita_nopeammin_613048.html

        "Stern muistutti myös, että ilmastonmuutos näyttää jatkuvan ehtymättömällä voimalla myös ensi vuosisadalla. Tuolloin on realistista olettaa maapallon lämpenevän viisi astetta esiteolliseen aikaan verrattuna. Kun maapallo oli viimeksi yhtä lämmin 30 miljoonaa vuotta sitten, krokotiilien kaltaiset eläimet uiskentelivat napa-alueilla kasvavissa suometsissä."

        Taloustieteilijä kertoo miten ilmasto lämpenee. Tätä oli Kööpenhaminan kokouksen taso. Todellisten ilmastontutkijoiden lausuntoja ei kuultu.


      • rtbrwbrwtb
        Kale kirjoitti:

        "Stern muistutti myös, että ilmastonmuutos näyttää jatkuvan ehtymättömällä voimalla myös ensi vuosisadalla. Tuolloin on realistista olettaa maapallon lämpenevän viisi astetta esiteolliseen aikaan verrattuna. Kun maapallo oli viimeksi yhtä lämmin 30 miljoonaa vuotta sitten, krokotiilien kaltaiset eläimet uiskentelivat napa-alueilla kasvavissa suometsissä."

        Taloustieteilijä kertoo miten ilmasto lämpenee. Tätä oli Kööpenhaminan kokouksen taso. Todellisten ilmastontutkijoiden lausuntoja ei kuultu.

        Entäpäs jos se taloustieteilijä on lukenut ja ymmärtänyt niiden 2000 ilmastontutkijan lausunnot? Hohhoijaa tuota loputonta inttämistäsi ja hörhöilyäsi.


      • Kale
        rtbrwbrwtb kirjoitti:

        Entäpäs jos se taloustieteilijä on lukenut ja ymmärtänyt niiden 2000 ilmastontutkijan lausunnot? Hohhoijaa tuota loputonta inttämistäsi ja hörhöilyäsi.

        "niiden 2000 ilmastontutkijan lausunnot?"

        Kun ne 2000 ilmastontukijaa eivät ole mitään lausuneet niin miten se Stern olisi ne voinut lukea.

        Mistä ihmeestä olet ne 2000 ilmastontukijaa keksinyt? Eihän siellä Kööpenhaminassa ollut kuin muutama sellainen henkilö, jota voisi sanoa ilmastontutkijaksi.


      • rwebrwbw
        Kale kirjoitti:

        "niiden 2000 ilmastontutkijan lausunnot?"

        Kun ne 2000 ilmastontukijaa eivät ole mitään lausuneet niin miten se Stern olisi ne voinut lukea.

        Mistä ihmeestä olet ne 2000 ilmastontukijaa keksinyt? Eihän siellä Kööpenhaminassa ollut kuin muutama sellainen henkilö, jota voisi sanoa ilmastontutkijaksi.

        Hanki vahvemmat silmälasit ja lue se YLE:n uutinen uudestaan.

        "Yli 2 000 ilmastotutkijaa oli Kööpenhaminassa koolla päivittämässä uusinta ilmastotietoutta."


      • Kale
        rwebrwbw kirjoitti:

        Hanki vahvemmat silmälasit ja lue se YLE:n uutinen uudestaan.

        "Yli 2 000 ilmastotutkijaa oli Kööpenhaminassa koolla päivittämässä uusinta ilmastotietoutta."

        Vielä kerran.
        Suurin osa osallistuneista ei ollut ilmastotutkijoita, vaikka uutiset niin väittivät. Suomestakin oli joku 20 henkeä. Kuinka monta tutkijaa???


      • kaikki 2000
        rtbrwbrwtb kirjoitti:

        Entäpäs jos se taloustieteilijä on lukenut ja ymmärtänyt niiden 2000 ilmastontutkijan lausunnot? Hohhoijaa tuota loputonta inttämistäsi ja hörhöilyäsi.

        "ilmastotutkijaa" antoi jonkun lausunnon... tässä erään osallistujan mielipide asiasta:
        http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/7946476.stm


      • suomeksi käännettynä

      • Hohhoijaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe