Päivä päivältä totuus selkenee meille. Painovoimaa ei ole. Esineet tuntuvat siirtyvän kohti maan pintaa koska näkymättömät keijut vievät niitä sinne. Vaikka mitään todisteita keijuista ei voida saada, meidän tulee kaikkien olettaa että niitä on. On myös aivan ilmeistä että mitään hiilidioksidi-nimistä ainetta ei ole. Puun ja muun palaminen johtuu flogiston-nimisen aineen leimahteluista. Kemistit ympäri maailman ovat joukolla ymmärtämässä harharetkensä ja kääntymässä flogistonin puolelle. Koska siis hei, eihän kukaan ole koskaan nähnyt mitään atomia muuten kuin teorian tasolla, joten niiden olemassaolosta ei ole mitään näyttöä. On myös itsestään selvää että sielu ja ruumis liittyvät toisiinsa aivokurkiasen välityksellä. Kognitiotieteen naurettavat väitteet tietoisuuden luonteesta ovat tietenkin puppua, sielu on Jumalan itsensä aikaansaannos, eikä asiasta keskustella tieteellisesti. Piste. Maa on kilpikonnan kilpi, jota valtava norsu kannattelee. Se syntyi Herran Jumalan tahdosta vuonna 6235 eKr. 24. joulukuuta kello 12:31. Fossiilit ovat kaikki väärennöksiä, luihut paleologit ne vain hamuavat määrärahoja tyhmille 'museoilleen'. Niin ja sitten on tämä käsittämätön teoria kasvihuoneilmiöstä, don't get me started...
gravitaatioteoria murrettu?
11
757
Vastaukset
- märkä hurtta
"kastunut rakki" yrittää olla vissikäs. Positiivista ajattelua koiralta. Gravitaatio ei ainakaan koske "märkäpiskin" päässä olevaa. Kaikki järkevä sieltä tuntuu karkaavan pois. Gravitaatiolait eivät muuten päde samoin avaruudessa.
- raindog
Kerropa lisää tästä "Gravitaatio laista". Kusetusta koko homma, sanon minä. Keiut ne kiskoo kohti maata, oltiin avaruudessa tai ei.
- ¨´+ xerzx
raindog kirjoitti:
Kerropa lisää tästä "Gravitaatio laista". Kusetusta koko homma, sanon minä. Keiut ne kiskoo kohti maata, oltiin avaruudessa tai ei.
Koirille vähän vaikea selittää näitä asioita, vhuh, vhuh. Ne kun vaan räksyttää, vhuh,vhuh..
- raindog
¨´+ xerzx kirjoitti:
Koirille vähän vaikea selittää näitä asioita, vhuh, vhuh. Ne kun vaan räksyttää, vhuh,vhuh..
Menikö tiedeuskovaiselta pupu pöksyyn? Eipä oo siitä sun gravitaatiouskosta oikein selittämään mitään. Keijut, keijut.
- 9-99--9-999
raindog kirjoitti:
Menikö tiedeuskovaiselta pupu pöksyyn? Eipä oo siitä sun gravitaatiouskosta oikein selittämään mitään. Keijut, keijut.
Sovitaan niin, hyvää päivänjatkoa. Vhuh vhuh..
- ölkölkölk
Olet joko vasemmistopoliittinen aktivisti joka käyttää keppihevosenaan IPCC:n propagandaa, tai sitten olet auttamattoman tyhmä, joka ihan tosissaan ja aidosti uskoo siihen paskaan. Veikkaan jälkimmäistä, koska muuten et varmaankaan roikkuisi tällä palstalla päivästä toiseen, vaan sinulla olisi ihan oikeaa elämääkin.
- raindog
En oo kumpaakaan noista vaan entinen maantieteen opiskelija jolla on tänään ollu vähän tylsää.
Noin niinkuin yleisesti ottaen olen kanssasi samaa mieltä monissa asioissa, kuten vaikkapa siinä että gravitaatio, ilmastonmuutos ja monet muut ilmiöt on kumottu pierutietäjien jutuissa monet kerrat, mutta kun en ole uskovainen, niin joissakin jutuissa panen hakaukseen. Elämälle ei ole kattavaa määritelmää, ts. emme tiedä mitä elämä on. Vielä vähemmän tiedämme miten se on syntynyt ja kehittynyt, tai onko se kehittynyt ollenkaan. Evouskovaiset määrittelevät evoluutioksi lajinsisäisen muuntelun. No, jos siitä saa itsetyydytystä, niin mikäpäs siinä, (ei viitsitä ruveta taittamaan peistä lajin määritelmästä). Elämän luonnetta emme siis tunne. Tietoisuuden luonnetta on astetta helpompi tutkia, mutta sekin ratkeaa lopullisesti vasta yhdessä elämän määritelmän kanssa. Sielu taas on yhdelle yhtä, toiselle toista. Sanaa käytetään Raamatussa monissa eri merkityksissä. Erään käännösyrityksen mukaan (Jehovat) sielu tarkoitti alun perin hengittäjää. Sen mukaan kala on sielu, lintu on sielu ja ihminenkin on, näillä siis ei ole sielua, ne ovat sitä. Fossiilit ovat kaikki väärennöksiä, luihut paleologit ne vain hamuavat määrärahoja tyhmille 'museoilleen'. Nyt kyllä vähän liioittelit. Ei kaikki fossiilit ole väärennöksiä, suuri osa kylläkin, eikä kaikki paleontologit ole luihuja, rehellisiäkin varmaan löytyy. Niin ja museo ei ole tyhmä eikä viisas. Jos evokkien politiikka puristetaan pähkinänkuoreen, niin se menee jotensakin näin: Jumalaa ei voi tutkia tieteellisesti, joten Jumalaa ei ole. Evoluutioteoriaa voi tutkia tieteellisesti, joten evoluutioteoria on todistettu tosiasia. Lyhyestä virsi kaunis: evouskonto on uskonto muiden uskontojen joukossa. Se, että evouskovaiset määrittelevät Jumalan tieteen ulkopuolelle, ei muuta asiaa miksikään, mutta vahvistaapi kyllä uskoa. Hyvin harva jaksaa elää ilman uskoa, joten usko on kaikenkaikkiaan hyvä asia, se antaa elämänuskoa. JK. Edes Jehovat eivät saarnaa aina ja kaikkialla niin kuin evokit.
- raindog
Kyllä mä nyt kuule vaan vähän leikin sarkasmia. Suosittelen muuten lämpimästi Esko Valtaojan kirjaa Kotona Maailmankaikkeudessa. Siitä saa pureskeltavaa joksikin aikaa. Et kadu!
raindog kirjoitti:
Kyllä mä nyt kuule vaan vähän leikin sarkasmia. Suosittelen muuten lämpimästi Esko Valtaojan kirjaa Kotona Maailmankaikkeudessa. Siitä saa pureskeltavaa joksikin aikaa. Et kadu!
Kyllä mä nyt kuule vaan vähän leikin sarkasmia. Niin minäkin. Luettuani yhden Valtaojan kirjan, en enää ihmettele että se on evouskovainen. Toista kertaa en erehdy. Minäkin suosittelen yhtä kirjaa. Luen sitä toista kertaa ja se on yhtä hykerryttävä kuin ensikerrallakin. Lainaan esittelyä takasivulta: Tunnettu amerikkalainen satiirikko ja journalisti P.J. ORourke on pureutunut tähän klassikkojärkäleeseen ja siivilöinyt siitä esiin kaiken olennaisen. Tuloksena on hulvaton ja vaikuttava Adam Smithin Kansojen varallisuus. Pieni näyte: KESKUSPANKKIJOHTAMISTA TUMPELOILLE Keskuspankki on laitos, joka kontrolloi valtion rahavarantoja. Tämä olisi yksinkertaista jos kolmea seikkaa ei tarvitsisi ottaa huomioon: Raha on kuvitteellista. Keskuspankki ei oikeasti käsittele rahaa. Ja keskuspankki ei ole pankki.
- Torakan pieru
Citymaasturit ovat jo osansa saaneet. Onko nyt läskien vuoro? Entäs kotimaiset tomaatit? Jos niitä räit ja kauppias suuttuu, niin on se ihme jannu, kun olet niin oikealla asialla. Ja jos räkäiset läskiä? Jos se siittä suuttuu, niin ihan kummallinen sekin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408