Tärkeä kymysys. (naisille)

ööö... kysyvä?

Heipä hei! Minulla on kysymys siis pelkästään naisille, eli jos olet mies niin HUS! :)

Eli, jos sinä (naisena) suutelisit jotakuta juuri NYT.. Ja miehellä ketä suutelet on jotakin makua suussaan, aivan mitä vain. Niin mikä maku saisi sinut positiivisesti yllätettyä, niin että...

Hmm.. joutuisit ns. "ekstaasiin" miehestäsi... Toivittavasti tajusitte :)

Eli, mikä maku miehen suussa olisi miellyttävin?

(Makuja, ellet jo tiedä 0.o: Mansikka mehu, leipä, juusto, ei mikään, kana, jne.)

Teen tämän kyselyn tutkimus mielessä. Kiitos.

33

2461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qsOW

---

• Eerika. d

Että mitä ei ainakaan on sipuli taikka valkosipuli. Myöskään salmiakki ei oikein innosta.

Olen kyllä sitä mieltä että miehellä ei tarvitse mitään makuja olla, raikas hengitys on A ja O. Joku todella raikas purkka tai suuvesi saa minun mielestäni suutelemiseen lisättyä halukkuutta. Miksi sitä pitäisi tietää mitä toinen on syönyt ? :D

• aika lihaisia teillä?

Sorbetti pistaasisena.Grappa lirauksia.

• tää maku

-pesemätön jorma

• halllllllooooo

silloinhan mies on homo! ;D
        Ei sillä että olisin homo kammoinen, jokainen elää tavallaan. Tuli vaan tuosta ed. viestistä tällainen ajatus.

• ...
        halllllllooooo kirjoitti:

silloinhan mies on homo! ;D
        Ei sillä että olisin homo kammoinen, jokainen elää tavallaan. Tuli vaan tuosta ed. viestistä tällainen ajatus.

Veikkaan, että se oli tarkoituskin..

V.itun asperger..

• no fleivaaaaaa

Mulle yksi suudelma ilman makua, kiitos. Kyllä se on se miehen ihan oman suun maku, mikä olla pitää. Hampaat kun pesee aamuin, illoin, se riittää.

Joku ihme makusuukko pilaisi tunnelman. Ei kirpsakka minttu sovi herkkään hetkeen :D Tai vielä vähemmän joku kana tai leipä x) Rööki ei myöskään sytytä juurikaan...

• dancer89

sitruuna tms. raikas

• Jacay

Heh...noo siis luulen että jokainen tykkää eristä. Se mihin mieltyy on voinut olla jo jotain mistä itse piti ennestää...suklaa?? No mutta mulla se oli kai se eka pusu ihmise kaa josta todella pidän. Vaikuttiko se ihmisen olemus siihen...jaa mutta niitä huulia jäin janoamaa :P Kulta kun oli pepsimaxiin vähä "riippuvaine"

• jostain syystä

eli, jos miehen hengitys tuoksuu mandariinille, minua rupeaa kiihottamaan jostain ihmeen syystä!! :D En tiedä johtuuko siitä, että hengitys tuoksuu makealta, että tahdon saada hänet nyt ja heti.. :)

• herkkupeppu*

Mulle tuli mieleen juicy fruit tai ne pehmeät kokis-irtokarkit.

• nyt suutelemaan...

tunteideni kohdetta, niin eiköhän se maku olis tupakka... En ite ees tykkää tupakasta, mutta tunteet menee tupakkakammon ohi. Eli se maku on sivuseikka, kunhan mies on oikee. Sillon ei sitä makua ees huomaa, vaan jalat menee alta ihan noin vaan.

• Nita4

maku...olut vaikka. Mutta ei hitsi mikään kana, leipä tai juusto!

• mie vaa

raikas mynthon karkki ;)

• hömppäiita

mikä vaan, mut ehkä joku loistava punaviini vois saada kynnet irtoo varpaista

• eli siis

kunhan suu on raikas :) tietysti myös suklaa, viini, jokin hedelmä yms. kunhan se ei ole tupakka, mitä se valitettavasti usein on :/

• Tyttelihyvä

Pakko oli hihitellä ennenkuin vastaa. Pisteet ainakin todella mielenkiintoisesta ja hauskasta kysymyksestä.

No, itsellä on oudot mieltymykset. Jostakin syystä exäni kun poltti tupakkaa (huom. minä en), pidin sitä seksikkäänä tapana että mies polttaa ja tupakan maku sai tietynlaisen "mukavuuden tunteen" häntä suudellessa. Se muistutti seksikkäästä tavasta. Lyhyt suhteemme päättyi melkein ironisesti siihen että mies ajoi kolarin polttaessaan tupakkaa samalla kun ajoi, ja tämä aiheutti reagointinopeuden heikkenemisen sen verran että se vei mieheltä hengen - tupakka tappoi, niinkuin sanotaan.

Ehkä kaikkein seksikkäin maku.. Hmm. Erilaiset aromit muuttuvat kun ne on suussa johtuen suun bakteereista. Eli vasta esim. kanaa syöneen ihmisen suussa kanan maku alkaa heiketä kun syljessä olevat bakteerit pilkkovat sitä, ja se muuttuu.
      Omasta mielestä kaikkein parhain maku on miehen normaali maku.. Sellainen miehinen, ihana maku. Eli periaatteessa hampaansa ainakin ajoittain (eli ei mitään hammasmätää sentään) pesevän henkilön suutelemisesta nautin aina - toisaalta sitten juuri hampaansa pesseen miehen suuteleminen ei ole kivaa, kun tahna tuppaa jättämään liian raikkaan maun suuhun. Alkoholia juoneen miehen suuteleminen ei myöskään ole aina mukavaa, mutta se yleensä johtuu siitä että sitä nauttineen miehen suutelemiseen päädytään baarissa, jossa mies on yleensä juonut jo paljon siihen mennessä kunnes suuteluun päästään.

Aika ironista, mutta kaikkein parhain maku on 'ei makua ollenkaan'. Omasta mielestäni. Ja sitten vähän harvinaisempi maku, maria polttaneen henkilön maku on yllättävän hyvä, ellei paras. Mutta sitten ollaankin jo muuten huonolla kaistalla. :)

• mutta vastataan nyt että

joko ei mitään, tai joku salmiakki tai vadelma vois olla aika ihana? ;D

• mansikkapirtelö-

Oon pari kertaa suudellu miestä, joka juuri vetäny Mäkin mansikkapirtelöä :D Ottaisit koska vaan uusiksi. Nam!

• mins

Rakkauden maku ;)

• Tu

minun mielestä on ällöttävää jos toisen suussa maistuu esim. joku ruoka. Puhdas suu on paras ja toivoisin että maistuisi jopa hieman hammastahnalle. ;)

• Ooo.

Kun ex:säni pilluun upposi yhdellä voimakkaalla ja määrätietoisella hitaalla painalluksella myös hänen itsensä hankkima suosikki dildo-21 cm pituus, kapeimmillaan 6 cm halkaisija, paksuin kohta tyvestä 7,5 cm paksu - niin ei siinä omalla kalulla enää ollut paljon virkaa.

• dfs4t4534kimuli

Ehdottomasti vanha kunnon nuuska! Aih ettää...

• hih.

Tutkimusmielessä:)))))))))))))) Salli mun nauraa.

• NamisuuNainen

Suklaa! :D

• PussailijaN

KaHvi on paras

• mievaan

tervaleijona

• Nnainen

Kyllä:
      Häivähdys lakritsaa, jos pitää valita erottuva maku.
      Hedelmien maut ok myös.

Ei:
      Mintut ja muut terävät, kylmänraikkaaat maut.

• Jompikumpi

Minttusuklaa tai kermalikööri

• ...

Salmiakki voisi olla aika kiva. Tai sitten hammastahnan tai purukumin raikas minttu.:)

• sisuasuussa

sisu olisi kans kiva.vai miten se kirjoitetaan cisu ,sisu,?

• Tieto

Gifu

• yksivastaus

ei mikään voimakas, ei tupakka, ei mikään ruoka...

Joku raikas maku tai sittei mikään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe