Selvitys:
Ruotsi on väkivaltaisempi kuin Suomi
Torstai 2.7.2009 klo 09.41
Iso-Britannia on EU:n väkivaltaisin maa, Suomi sijoittui raportissa tilalle viisi.
Väkivaltaisimmat maat Euroopassa:
1. Iso-Britannia
2. Itävalta
3. Ruotsi
4. Belgia
5. Suomi
6. Alankomaat
7. Luxemburg
8. Ranska
Iso-Britannian konservatiivinen puolue keräsi tilastot YK:n ja Euroopan komission vuoden 2007 rikostilastoiden perusteella.
Euroopan komission ja Yhdistyneiden kansakuntien raporteista kootun tilaston mukaan Iso-Britanniassa tehdään väkivaltaisia rikoksia enemmän kuin missään muussa Euroopan unionin maassa.
Britanniassa tehdään kaikenlaisia rikoksia jopa enemmän kuin Yhdysvalloissa ja Etelä-Afrikassa, joita pidetään maailman väkivaltaisimpina maina.
Tilaston mukaan Iso-Britanniassa tehtiin 1 158 957 väkivaltaista rikosta eli 100 000 asukasta kohden 2 034 rikosta vuonna 2007.
Suomi sijoittui eurooppalaisista maista viidenneksi. Täällä väkivaltaisia rikoksia tehtiin 41 664 eli 100 000 asukasta kohden 738.
Ruotsi oli listalla kolmas. Väkivaltaisia rikoksia tehtiin länsinaapurissamme 108 004 eli 1123 asukasta kohti.
Useat asiantuntijat tosin huomattavat brittilehdissä, että rikosten tilastointi vaihtelee maittain.
Ruotsi on väkivaltaisempi
kuin Suomi
2
188
Vastaukset 2
- sua uskotaan...
"Useat asiantuntijat tosin huomattavat brittilehdissä, että rikosten tilastointi vaihtelee maittain."
- jjjkj
Ohi Suomen.
Malmön nuorisomellakoiden ynm muiden mamujen väkivallan ansiosta.
Kyllä tuo lista on uskottava ja vastaa medista välittyvää kuvaa, tämänoäivän ruotsalaisesta elämänmenosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351058- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463- 45460
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6427