HALLOO! SUORA LÄHETYS KUUSTA ALKAA

retard 11

Neljäkymmen vuotisjuhlan kunniaksi voimme vielä tehdä muutaman kysymyksen Kuulennoista, emmehän kuitenkaan ala kinaamaan varjojen suunnista, tähtien puutteesta tai heiluko lippu vai ei, lippua olisi kuitenkin pitänyt heiluttaa oikein kunnolla, jotta ilmakehän puute olisi paljastunut.

Kysymys kuuluu, miksi ihmeessä Usa antoi suoria ty/radio lähetyksiä Kuulennoilta?
Juttuhan oli tämä, oli meneillään ns, Kuukilpa Neukun ja Usan välillä. Kuuhun lähetettiin useita luotaimia puolin ja toisin, osa onnistui tehtävässään osa ei, Usan kannalta tärkein eli miehitetty Apollo 11 lennon vaiheet lähetettiin suorana TV/radio lähetyksenä miljardeille ihmisille ympäri Maapallon, miksi? koska riskit epäonnitumisesta oli suuret, liian suuret, kuvitelkaa mitä olisi tapahtunut jos Apollo 11 olisi epäonnsitunut ja miehistö olisi tuhoutunut suorassa TV lähetyksessä Kuussa!?

Tämä olisi ollut erittäin suuri katastrofi Kuukilvalle ja koko Usan imagolle, ei siis todellakaan enää mitään hauskaa sirkushuvia, seurauksia voisi vain miettiä! siis oliko todellista ollenkaan ottaa suurta riskiä raportoida suoraa Kuulaskeutumista Kuusta?!, mielestäni ei! vain onnistunut feikki voitiin raportoida suorana., kuten myös epäonnistunut Apollo 13.
Jos Kuussa olisi joskus käyty niin Apollo 11 ei tietenkään olisi ollut se ensimmäinen miehitetty lento.

Asiaa voi spekuloida pidemmällekin, miksi ylipäätään Kuulennoista raportoitiin lainkaan? koska edellämaintusti oli suuri riski epäonnitua ja toiseksi Kuuhan oli tuntematon paikka, Kuussahan olisi voinut olla vaikka mitä jota olisi todellisista kilpailullisista syistä syytä salata, en nyt tarkoita humanoidien olutdiskoa, vaan esim, Kuussa olevat mineraalit, Kuun aines, oli se mitä tahansa, on joka tapauksessa Kultaakin kallimpaa. (uskon kuitenkin että Kuussa ei voi olla pinnalla kovin isoja muruja)

Toinen mielenkiintoinen kysymys on, Jos ja kun Kuulennoista suurin osa olivat feikkiä, lukuunottamatta muutamia Kuuta kohdin lähetettyjä luotaimia, jäljelle jää vielä yhteensä kymmeniä raketteja, mitä nämä raketit oikein kuskasivat Maan kietoradalle? kaupallista hyödykettä? tuskin! tieteeseen littyvää? sitä ehkä vähän, tärkein asia luulisi kuluvan kylmän sodan hetkellä kuitenkin olevan sotilaallinen käyttö, Apollo alukset toimivat siis ehkä todellisuudessa sotilaallisesti, kuljettamalla esim, nukeja tai vastaavaa Maan kiertoradalle, niitä vastaan jotka olivat Usan itressien tiellä, Kuulennot olivat sitä sirkushuvia kansalle ja kukaan ei kysellyt miksi niin monta rakettia Maan kiertoradalle, koko Kuu mediasirkus toi myös joillekin paljon rahaa.

Tietenkin kysytään että miksi Neukku ja Usa ei paljastanut toistensa huijauksia? selvä vastaus tähän on, että he toimivat yhdessä, kulissien takaa häärii siis sama kaksipäisen kotkan porukka, uskomatontako? ei tänään, ääri kapitalismi ja ääri kommunismi on yksi ja sama asia, tämän on todistanut mm, meneillään oleva pankkikriisi.

Kuuhuijaus on siis osa Maapallon suurempaa yhteiskunnallista kokonaisuutta ja ne liittyy muihin salaliittoihin illuminaatti/vapaamuurari NWO pyrkimyksineen, selvä se että mitkään todisteen ei Kuulentoja vastaan kelpaa, Kuningas kun on oikeassa niin kauan kuin on Kuningas.

23

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • retard11

On selvää että Kuusirkus lisäsi TV:een asemaa ja kysyntää maailmalla erittäin merkittävästi, voisi olla vaikka koko syy.

• ole mitään

muuta tekemistä, kuin päivät pitkät kusettaa ja vedättää palstalaisia ja esittää tyhmää idioottia?

Ei uppoa enää tuo sun leikkiminen ja tyhmän esittäminen!

• retard11

Ihan vaan kysymyksenä? mikä kysmykseni tai ajatukseni oli loogisesti epälooginen ja ei sopeutunut ihmisyhteiskuntien virallisisti hyväksyttyihin ja tunnetuihin toimintamuotoihin?

• todennäköisesti
        retard11 kirjoitti:

Ihan vaan kysymyksenä? mikä kysmykseni tai ajatukseni oli loogisesti epälooginen ja ei sopeutunut ihmisyhteiskuntien virallisisti hyväksyttyihin ja tunnetuihin toimintamuotoihin?

oma lehmä ojassa, muuten et moista jaksaisi! Pidät yllä jotakin kuusalkkarointi ja kemikaalivanasivustoa ja yrität ansaita rahaa, kuten ne, jotka nämä aiheet ovat jenkeissä keksineetkin, heh heh.

No toivottavasti saat muutaman lantin mainosrahoja, minä en noille sivuille eksy ja minua et pysty kusettamaan ja vedättämään jutuillasi!

• retard11
        todennäköisesti kirjoitti:

oma lehmä ojassa, muuten et moista jaksaisi! Pidät yllä jotakin kuusalkkarointi ja kemikaalivanasivustoa ja yrität ansaita rahaa, kuten ne, jotka nämä aiheet ovat jenkeissä keksineetkin, heh heh.

No toivottavasti saat muutaman lantin mainosrahoja, minä en noille sivuille eksy ja minua et pysty kusettamaan ja vedättämään jutuillasi!

>oma lehmä ojassa, muuten et moista jaksaisi! Pidät yllä jotakin kuusalkkarointi ja kemikaalivanasivustoa ja yrität ansaita rahaa, kuten ne, jotka nämä aiheet ovat jenkeissä keksineetkin, heh heh.

No toivottavasti saat muutaman lantin mainosrahoja, minä en noille sivuille eksy ja minua et pysty kusettamaan ja vedättämään jutuillasi
        <

Ei sanaakaan juttuni aiheista?! miksi ei? jos olen noin väärässä kuin yrität ymmärryttää, niin luulisi sen olevan sanoillakin mustaa valkoisen olevan sanottavissa.

• retard11
        retard11 kirjoitti:

>oma lehmä ojassa, muuten et moista jaksaisi! Pidät yllä jotakin kuusalkkarointi ja kemikaalivanasivustoa ja yrität ansaita rahaa, kuten ne, jotka nämä aiheet ovat jenkeissä keksineetkin, heh heh.

No toivottavasti saat muutaman lantin mainosrahoja, minä en noille sivuille eksy ja minua et pysty kusettamaan ja vedättämään jutuillasi
        <

Ei sanaakaan juttuni aiheista?! miksi ei? jos olen noin väärässä kuin yrität ymmärryttää, niin luulisi sen olevan sanoillakin mustaa valkoisen olevan sanottavissa.

Haluan kertoa tämän, minustahan on oikein hyvä että Kuuhuijaus tehtiin!! siitä hyötyy vielä moni, ei minulla ole mitään Nwo/vapaamuurari tai mikä liikeitä vastaan, toivon, yrittäköön parhaansa.

• fymyffyu
        retard11 kirjoitti:

Haluan kertoa tämän, minustahan on oikein hyvä että Kuuhuijaus tehtiin!! siitä hyötyy vielä moni, ei minulla ole mitään Nwo/vapaamuurari tai mikä liikeitä vastaan, toivon, yrittäköön parhaansa.

Uskot fanaattisesti "kuuhuijaukseen", vaikka siitä ei ole olemassa yhtäkään todistetta, ei ainoatakaan. Olet siis hihhuli, kuuhuijaus-hihhuli.

• retard11
        fymyffyu kirjoitti:

Uskot fanaattisesti "kuuhuijaukseen", vaikka siitä ei ole olemassa yhtäkään todistetta, ei ainoatakaan. Olet siis hihhuli, kuuhuijaus-hihhuli.

>Olet siis hihhuli, kuuhuijaus-hihhuli<

Toki olen edellä mainittu sinun uskonlahkosi näkökulmasta, normaalia!

>Uskot fanaattisesti "kuuhuijaukseen<

En usko! tiedän! sinun näkökulmastasi jossa ei ole sitä tietoa se on kyllä uskontoa.

>vaikka siitä ei ole olemassa yhtäkään todistetta, ei ainuttakaan<

Kyse on vain siitä, että tunnustat itse Kuussa on käyty uskonlahkoa, johon tieto ei kertakaikkiaan sovi.

• retard 11
        fymyffyu kirjoitti:

Tuollaisen hihhuli nimityksen käyttö toisesta on mielstäni sanoisinko lapsellista.

Minun ei tulisi mieleenkään olla suvaitsematon sinua ja sinun mielipiteitäsi kohtaan joka koskee Kuussakäyntiä, olet minulle toki uskovainen et kuitenkaan tyhmä hihhuli.

Onhan tunnettu asia että eri uskonlahkoon kuuluvat ovat kiistelleet paljonkin ja verisesti historian eri aikoina, eihän meidän tarvitse yhden Kuujutun takia olla suvaitsemattomia toisiamme kohtaan! asiat vain riitelevät ja olemme eri mieltä Nasan antamasta informaatiosta joka koskee Kuumatkoja.
        Sovitaanko ettei enää alistuita lapsellisuuksiin haukkumalla toisia hihhuliksi! jos ei sanat riitä älykkääseen keskuteluun niin silloin kanattaa olla hiljaa koska muuten vain turhaa nolaa itsensä.

• rbwrbw
        retard 11 kirjoitti:

Tuollaisen hihhuli nimityksen käyttö toisesta on mielstäni sanoisinko lapsellista.

Minun ei tulisi mieleenkään olla suvaitsematon sinua ja sinun mielipiteitäsi kohtaan joka koskee Kuussakäyntiä, olet minulle toki uskovainen et kuitenkaan tyhmä hihhuli.

Onhan tunnettu asia että eri uskonlahkoon kuuluvat ovat kiistelleet paljonkin ja verisesti historian eri aikoina, eihän meidän tarvitse yhden Kuujutun takia olla suvaitsemattomia toisiamme kohtaan! asiat vain riitelevät ja olemme eri mieltä Nasan antamasta informaatiosta joka koskee Kuumatkoja.
        Sovitaanko ettei enää alistuita lapsellisuuksiin haukkumalla toisia hihhuliksi! jos ei sanat riitä älykkääseen keskuteluun niin silloin kanattaa olla hiljaa koska muuten vain turhaa nolaa itsensä.

Olet umpihullu ja mielisairas kuuhuijaus-hihhuli.

• retard11
        rbwrbw kirjoitti:

Olet umpihullu ja mielisairas kuuhuijaus-hihhuli.

"Avaamalla niin auliisti hulluinhuoneensa otaksutuille mielenvikaisille koettavat ihmiset vakuuttaa toisilleen, että he itse ei ole hulluja"

Montesquieun (Lettres Persanes)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Charles-Louis_de_Secondat_ de_Montesquieu

http://fr.wikipedia.org/wiki/Lettres_persanes

• rthrthsr

• retard11
        rthrthsr kirjoitti:

Olet myös tyhmä ja onneton tunari. Olet postannut tuon ensimmäisen rikkinäisen linkkisi vaikka kuinka monta kertaa ja aina yhtä rikkinäisenä.

>Olet myös tyhmä ja onneton tunari. Olet postannut tuon ensimmäisen rikkinäisen linkkisi vaikka kuinka monta kertaa ja aina yhtä rikkinäisenä.
        <

Totta tosiaan ja nyt sen vasta huomasit! tämä on ollut koko ajan tarkoitksella näin, että huomaan luetko mitään muuta kuin omia juttujasi ja selviätkö linkkiongelmasta, olet siis edennyt hieman! kehitystä hyvä!

• btwertbwrt
        retard11 kirjoitti:

>Olet myös tyhmä ja onneton tunari. Olet postannut tuon ensimmäisen rikkinäisen linkkisi vaikka kuinka monta kertaa ja aina yhtä rikkinäisenä.
        <

Totta tosiaan ja nyt sen vasta huomasit! tämä on ollut koko ajan tarkoitksella näin, että huomaan luetko mitään muuta kuin omia juttujasi ja selviätkö linkkiongelmasta, olet siis edennyt hieman! kehitystä hyvä!

Olen huomannut tunarointisi joka kerta. Mutta vasta nyt mainitsin siitä. Tai olen saattanut mainita siitä jo kerran aikaisemminkin.

Olet naurettava kuuhuijaus-hihhuli.

• retard11
        btwertbwrt kirjoitti:

Olen huomannut tunarointisi joka kerta. Mutta vasta nyt mainitsin siitä. Tai olen saattanut mainita siitä jo kerran aikaisemminkin.

Olet naurettava kuuhuijaus-hihhuli.

>Olen huomannut tunarointisi joka kerta. Mutta vasta nyt mainitsin siitä. Tai olen saattanut mainita siitä jo kerran aikaisemminkin.
        Olet naurettava kuuhuijaus-hihhuli.<

Hyvä olet hyvä! ja eikös niin että nauru on aina iloinen asia? on se!
        Tiedätkö mikä on maailmankaikkeuden paras onnellisuuden määritelmä? se on, on onni olla onnellinen:)

Olisin toki kuullut mieluusti kuinka olisit tyrmännyt juttuni hienoilla ja kuoamattomilla lauseyhdisteillä, jotka perustuu pelkkään kylmäveriseen älyn ja järjen logiikaan.

• aina oikeassa

NASA julkaisi uudet kuukuvat joista näkyy kuussakäyntien todisteet. Näitähän te retardit olette kaivanneet, nyt ne on teillä, myöntäkää tappionne reilusti.

• retard11
      • qervqeve

Olet mielisairas ja umpihullu kuuhuijaus-hihhuli retard.

Mitenkäs se öljyn hinta retard, vieläkö se nousee 200 dollariin tynnyriltä tämän vuoden loppuun mennessä?

Mitenkäs se räjähdepurku-hihhulointisi, joko uskosi sen suhteen on hiipunut?

• retard11
        qervqeve kirjoitti:

Olet mielisairas ja umpihullu kuuhuijaus-hihhuli retard.

Mitenkäs se öljyn hinta retard, vieläkö se nousee 200 dollariin tynnyriltä tämän vuoden loppuun mennessä?

Mitenkäs se räjähdepurku-hihhulointisi, joko uskosi sen suhteen on hiipunut?

En halua turhaa kiistelyä, olet omassa elämässäsi oikeassa.

• vanha viisaus
        retard11 kirjoitti:

En halua turhaa kiistelyä, olet omassa elämässäsi oikeassa.

kertoo että kun väittelee idiootin kanssa, kannattaa pitää huoli ettei vastapuoli tee samaa :) Siksipä en väittele kanssasi ja minun puolestani saat uskoa mihin lystäät. Minä tiedän että kuussa on käyty ja sitä ei sinunlainen pseudoskeptikko tietenkään kykene muuksi muuttamaan kummallisilla ja hölmöillä mielikuvitusjutuilla...

Oletko tänään muuten käynyt kuvailemassa Loviisan ydinvoimalan lähistöllä beetasoihtuja? :D

• retard11
        vanha viisaus kirjoitti:

kertoo että kun väittelee idiootin kanssa, kannattaa pitää huoli ettei vastapuoli tee samaa :) Siksipä en väittele kanssasi ja minun puolestani saat uskoa mihin lystäät. Minä tiedän että kuussa on käyty ja sitä ei sinunlainen pseudoskeptikko tietenkään kykene muuksi muuttamaan kummallisilla ja hölmöillä mielikuvitusjutuilla...

Oletko tänään muuten käynyt kuvailemassa Loviisan ydinvoimalan lähistöllä beetasoihtuja? :D

>Oletko tänään muuten käynyt kuvailemassa Loviisan ydinvoimalan lähistöllä beetasoihtuja? :D
        <

Tieto on valttia, tiedän että en ole käyny kuvaamassa beetasohtuja ja sen että Nasa ei ole käyntyt Kuussa kuvaamassa ainokaistakaan valokuvaa.
        Mulla ei ole syytä valehdella, Nasaa puolustavalla on, koska virallisesti Kuusahan on käyty.

En ole myös odottanut turhaa väittelyä! kyllä juttujani pitäisi pystyä kumoamaan loogisella ja älyllisellä argumentaatiolla, jos Kuussa olisi käyty,, mutta kun ei näköjään pysty, tämän voi jokainen juttuja lukeva itse todeta, ei ole edes yritetty,, ja pahasta Kuuhuijausta puoltavasta todisteesta ei teitin kannata puhua yhtikäs mitään, siinä olet oikeassa.

• retard11
        vanha viisaus kirjoitti:

Voisitko kenteis itse hieman kommentoida aloitukseni varsinaista aihetta sitä että miksi Usa/Nasa lähetti Apollo 11 vaiheet suorassa TV lähetyksessä valtavista riskeistä huolimatta, oletko oikeasti sitä mieltä että sen ajan suurvaltapolitiikkaa hoidettiin kuin bingohallia?? etkä itke enää sitä kun olen mielestäsi hävinnyt kaikki avaukseni 5-0-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      92
      2164
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2151
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      47
      1937
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1452
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1357
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1336
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1036
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      906
    Aihe