Mikä vituttaa?

CriminalDamage

Nyt ihmiset, heittäkääs tänne juttuja mitkä vituttaa. Ei tarvi olla mitään elämää suurempia, voi kirjottaa vaikka jos on tylsää tai krapula. Tai jos missasi lempi TV-ohjelman.

Asiaan. Nyt mua vituttaa nää jotkut jotka kirjottaa facebookiin kaiken mitä heidän elämässä tapahtuu, tyyliin "kävin kaupassa med liisa&lasse

397

14501

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tempsa.

      Mua vituttaa ku mun tietokoneel on jotai mua vastaa ja katkaisee netin vähä välii ja yleensäki koneidein hitaus. Jep, mua vituttaa facebookin omaelämänkerran kirjoittajat ja loman loppu. Mua vituttaa mun luokkatoverit jotka nään taas pia ja ne vuoret läksyy mua vituttaa et mulla ois muutaki tekemist mut silti mietin mikä kaikki mua vituttaa. Seki vituttaa et pitäs siivot huome tää kämppä ja tää on kattoo ast täyn paskaa. Ja se et mein kissa on hukas, tai ei se oo hukas, se ei vaa oo tos ove edes ja noi muut mesoo et se tod.näk. kuolee tuol pihal yöllä. Joo. Varmasti...

      Muuta ei kerkee kirjottaa ku pelaan täs samal ;D

      • jokutyyppikirjottaaa

        CriminalDamage, viestin aloittaja, sinua vituttaa sama juttu myös facebookissa kuin minuakin.

        Eli joku tyyppi kirjoittaa koko ajan jotain sinne, että vaikka "Nyt heräsin". Sitten "Join ihanaa teetä, ja söin voileipää". Seuraavaksi "Katsoin TV:tä, ja menin ulos hengaamaan"..............


      • kesäkolli11111001
        jokutyyppikirjottaaa kirjoitti:

        CriminalDamage, viestin aloittaja, sinua vituttaa sama juttu myös facebookissa kuin minuakin.

        Eli joku tyyppi kirjoittaa koko ajan jotain sinne, että vaikka "Nyt heräsin". Sitten "Join ihanaa teetä, ja söin voileipää". Seuraavaksi "Katsoin TV:tä, ja menin ulos hengaamaan"..............

        Naiset joita ei tule! En ymmärrä, että miksi naiset saavat minut melkein kiipeämään korkealle paikalle ja tekemään jotain peruutamatonta? Miksi heidän täytyy vihata minua? Miksi, vaikka pukeudun hyvin ja olen hyvin tarkka ulkonäöstäni ja hygieniasta
        (kuulemma oikea hygieniapoika) ja käyn lukiota, niin minkä vuoksi minusta ei varmaankaan tykätä? Ikäiseni tytöt katsovat nenänvartta pitkin ja saa minut katkeraksi kaikille onnellisille pareille!

        Tämä minua vituttaa!


      • Tytöt tykkää
        kesäkolli11111001 kirjoitti:

        Naiset joita ei tule! En ymmärrä, että miksi naiset saavat minut melkein kiipeämään korkealle paikalle ja tekemään jotain peruutamatonta? Miksi heidän täytyy vihata minua? Miksi, vaikka pukeudun hyvin ja olen hyvin tarkka ulkonäöstäni ja hygieniasta
        (kuulemma oikea hygieniapoika) ja käyn lukiota, niin minkä vuoksi minusta ei varmaankaan tykätä? Ikäiseni tytöt katsovat nenänvartta pitkin ja saa minut katkeraksi kaikille onnellisille pareille!

        Tämä minua vituttaa!

        Nyt HUOM kaikki "nuorisoa" olevat pojat! Mikä kiinnostaa tyttöjä?!
        Olette ehkä mahdollisesti huomanneet että nyt mm. Nälkäpeli -elokuvan näyttelijä Josh Hutcherson on erittäin pidetty, ei vain rooleissaan, vaan myös muissa tilanteissa. Useat tytöt näkevät hänet unelmajätkänä.
        Kannattaisikohan tutustua tarkemmin hänen haastatteluihinsa ja juttuihinsa, niin voi saada hieman vihiä, mitä voisi yrittää ;)) Hänen "Cheesy dream date" on mm. kuumaa kuultavaa tytöille.
        Toki voi ottaa esimerkikseen jonkun toisenkin pidetyn julkimon, mutta Hutchersonin otin esimerkiksi "tuoreutensa" ja laajan vapaa-aikana väsäämänsä aineiston perusteena


      • Aika peruskaveri
        Tytöt tykkää kirjoitti:

        Nyt HUOM kaikki "nuorisoa" olevat pojat! Mikä kiinnostaa tyttöjä?!
        Olette ehkä mahdollisesti huomanneet että nyt mm. Nälkäpeli -elokuvan näyttelijä Josh Hutcherson on erittäin pidetty, ei vain rooleissaan, vaan myös muissa tilanteissa. Useat tytöt näkevät hänet unelmajätkänä.
        Kannattaisikohan tutustua tarkemmin hänen haastatteluihinsa ja juttuihinsa, niin voi saada hieman vihiä, mitä voisi yrittää ;)) Hänen "Cheesy dream date" on mm. kuumaa kuultavaa tytöille.
        Toki voi ottaa esimerkikseen jonkun toisenkin pidetyn julkimon, mutta Hutchersonin otin esimerkiksi "tuoreutensa" ja laajan vapaa-aikana väsäämänsä aineiston perusteena

        167cm manlet. En nyt tiiä onko niin unelma. Joshilla on vahva/leveä leuka, mutta muuten sanoisin olevani samaa tasoa kasvojen esteettisyydessä. En lisäksi tietenkään ole näyttelijä.


      • importanty

        Mua vituttaa noi ählyt kun ne puhuu jumalasta ja allahista. mut kuiteski ne raiskaa kopeloi ja nuoleskelee. Tosi uskovainen islamiuskoinen vetäytyy heti pesemään käsiään ja naamaansa ja rukoilemaan anteeksiantoa jos sille tulee seksuaaliajatuskin. tämän olen itse nähnyt naisvaltaisessa työyhteisössä.sen tähdenhän alistetut musliminaiset kulkee kaavut päällä. Eli tosi muslimeita ei varmaan oo paljon mitään valehtelevat olevansa.


      • Anonyymi
        kesäkolli11111001 kirjoitti:

        Naiset joita ei tule! En ymmärrä, että miksi naiset saavat minut melkein kiipeämään korkealle paikalle ja tekemään jotain peruutamatonta? Miksi heidän täytyy vihata minua? Miksi, vaikka pukeudun hyvin ja olen hyvin tarkka ulkonäöstäni ja hygieniasta
        (kuulemma oikea hygieniapoika) ja käyn lukiota, niin minkä vuoksi minusta ei varmaankaan tykätä? Ikäiseni tytöt katsovat nenänvartta pitkin ja saa minut katkeraksi kaikille onnellisille pareille!

        Tämä minua vituttaa!

        Nyt isäntä otat reilusti vaan perceestä kiinni ja et enää käy suihkussa nii emännät tulee rivisä pillu vaahdote puricteltavax


      • Anonyymi
        Tytöt tykkää kirjoitti:

        Nyt HUOM kaikki "nuorisoa" olevat pojat! Mikä kiinnostaa tyttöjä?!
        Olette ehkä mahdollisesti huomanneet että nyt mm. Nälkäpeli -elokuvan näyttelijä Josh Hutcherson on erittäin pidetty, ei vain rooleissaan, vaan myös muissa tilanteissa. Useat tytöt näkevät hänet unelmajätkänä.
        Kannattaisikohan tutustua tarkemmin hänen haastatteluihinsa ja juttuihinsa, niin voi saada hieman vihiä, mitä voisi yrittää ;)) Hänen "Cheesy dream date" on mm. kuumaa kuultavaa tytöille.
        Toki voi ottaa esimerkikseen jonkun toisenkin pidetyn julkimon, mutta Hutchersonin otin esimerkiksi "tuoreutensa" ja laajan vapaa-aikana väsäämänsä aineiston perusteena

        Kovien käsien Elisa verkko mul


    • CriminalDamage

      No nyt on hassu olo. Kerrankin kun meikäläinen pyydetään mukaan bileisiin niin ei huvita. Siis ei oikeesti huvita. Ja kun on puhelimen sulkenu niin tuntuu että olis sittenki pitäny mennä. Ja sit alkaa vituttaan, ku ei huvita juhlia. Olis ollu hyvää seuraa, kaveri tarjonnu juomat, 800m matkaa kävellä paikan päälle ja huomenna vapaapäivä. Mut ei. Musta on tulossa joku outo friikki.

    • vitutus vituttaa

      kaikki vituttaa. se vituttaa että räppärit ja fruittarit vie meitin naiset. se vituttaa että kukaa ei osaa nykyää ajaa kaupungilla millää välineellä. se vituttaa että nykynuoriso on helvetin paska. se vituttaa että mun naine alko seurustelee jonku homon räppärin kanssa joka pelaa cs ja juo joka viikko koska se on niin kova. vituttaa se ku vituttaa. vituttaa kaikki kuten sanoin

    • vittupaskahitto

      mua vituttaa ku kaveri ei piä mitää yhteyttä ja se aika ku ollaa yhessä on sellasta että riidellää vaa koko ajan ja silti ei laiteta välejä kokonaa poikki. vituttaa ku siskolla olis mahollisuus parhaasee mahollisee miehee ja se on niin lapsellinen ettei osaa tehä mitää vaikka mies kiinnostunu saatto joskus ollakki mut tuskinpa enää on. Ja se vittu vituttaa et ku on nii saatanan yksinäinen olo. Kaveri petti poikaystäväänsä ja mä vaan tiedän sen. Kauhee taakka kannettavaks. Ja vittu .. kaikki hyvät tyypit asuu kaukana ja saatana ku on kuumaki meen ulos angstaamaa.

    • kun mulla

      ei oo rahaa uuteen kitaraan ja vahvistimeen

    • ömmhjuu

      elikkä:
      -vituttaa mun iskä
      -vituttaa mun äiti
      -vituttaa sukulaiset
      -vituttaa tää kämppä
      -vituttaa jotkut kaverit
      -vituttaa ku digiboksi ei toimi
      -vituttaa ku pitää säästää rahaa eikä voi ostaa mitään
      -vituttaa noi linnut ku ne pitää niin hirveetä meteliä!
      -vituttaa ku koulut alkaa vittu taas
      -vituttaa huono itsetunto
      -vituttaa oma ulkonäkö (vaikka muka oon tosi nätti ja vitut)
      -vituttaa valehtelijat
      -vituttaa kaksinaamaiset ihmiset
      -vituttaa itteensä täynnä olevat ihmiset
      -vituttaa esittäjät
      -vituttaa rasistit! älkää syrjikö
      -vituttaa se ku oon pelkuri, enkä uskalla tehä mitään
      -vituttaa yksinäisyys
      -vituttaa voimien loppuminen
      -vituttaa jo pelkkä tää "vituttaa" sana ku se pistää vittuuntumaan
      - eli vituttaa se ku vituttaa! god dammit!

      • iskä1

        Sähän olet just kuin mun tytär ;)


      • Vittuuntunut

        Vittu sä luet mun vitun ajatukset. Ja vituttaa kun menin tyttöystävällekin vittuilemaan ja ny seki vituttaa ja kadun sitä mut sä vittu oikeesti puhut asiaa!!


    • dsrfarerfgre

      Aaaaahhh, ihana aihe

      • adfsdfasdfs

        niija mua vituttaa toi edellinen kirjottajaki.
        ja vituttaa muute ku selkäki on paska.
        ja vituttaa muuten vaa.


      • tiiän kuka oot

        Ei vittu, tunnistin!


    • vituttaa...

      kun tyttöystävä lähti ulkomaille ja nyt joku turkkilainen machomies iskeee sen :(

    • ....

      Vituttaa kun en osaa piirtää. Sain niin kivan ideankin juuri..

      • yhyyyy

        ja mua vituttaa ku et kertonu sitä asiaa.


    • ...

      Vituttaa kun ei oo töitä eikä opiskelupaikkaa eikä tukiakaan saa. Vituttaa kun mies on armeijassa. Vituttaa kun ei ole rahaa. Vituttaa kun on kaikki menot päällekäin. Vituttaa kun en osaa sanoa ei ja nyt oon ihan paskassa tilanteessa sen takia. Vituttaa kun en tiedä mitä haluan elämältä.
      Ihan tällänen perusangsti.

    • näin tänään

      Mua on vituttanu jo pitemmän aikaa se ettei osata tehä edes boksereita prkl! joissain malleissa on karkea sauma keskellä ja raapii niin pirun ikävästi että!

    • lisbeth_

      no mua vituttaa mm.
      elämä
      kuolema
      mun oma paskamaisuus ja kertakaikkinen kyvyttömyys yhtään mihinkään
      se että netti on vitun hidas
      se että mun otsatukka menee silmille mut en jaksa leikata sitä
      koulu
      kotona nyhjääminen
      koneella vamuttaminen
      se etten uskalla tutustua yhteen tyyppiin
      se että mä en ole sellanen kun haluaisin
      se että mä en saa ostaa viinaa
      se että en voi bilettää kuin noin kerran kuussa
      aamuherätykset
      se että mä selitän paskaa täällä.
      jne.

      mulla oli tänään just ideana tehdä tällänen samanlainen ketju, outoa...

      • äääääööööpi

        Se on muuten tosi vittumaista, kun on muuten jo tosi paska päivä ja sit vaatteet alkaa yhtäkkiä tuntua liian kireiltä, löysiltä, pieniltä, suurilta, karheilta tms. VITTUMAISTA. Tai jos tuntuu että lantsarit putoaa päältä, vaikka kuinka ois köyttäny ne napaan asti vyöllä. Eikä oo varaa ostaa uusia housuja kun on saatanan köyhä katurotta joka käyttää kavereiden vanhoja farkkuja. Moro


    • meliini

      Mua vituttaa kun Michael Jackson kuoli
      ----::---- Anna Abreun fanit
      ----::---- pissikset
      ----::---- kun hukkasin yhden cd-levyn
      ----::---- kun huomenna on kahdeksan tunnin koulupäivä, ja on matikkaa, englantia, ruotsia, saksaa, biologiaa, fysiikkaa...
      ----::----- mun sotkunen huone
      ----::----- Kaikki työllä ansaitut rahat meni levyihin ja kirjoihin, ja nyt on joululahjoihin varattuna tasan 2, 21 euroa, ja minä kun ensin ajattelin ostaa äiteelle uuden mikroaalotuunin kun vanha on ihan rikki. Töitä on tältä paikkakunnalta turha hakea enää.

      Että ku voikin vituttaa...

      • Juu oli vanha viesti

        Michael Jackson oli pedari... Mua vituttaa kun sua vituttaa kun se kuoli. Vituttaa kanssa kun koiranpentu kusee ja paskoo lattialle >:D


      • ..edikweriot
        Juu oli vanha viesti kirjoitti:

        Michael Jackson oli pedari... Mua vituttaa kun sua vituttaa kun se kuoli. Vituttaa kanssa kun koiranpentu kusee ja paskoo lattialle >:D

        Mua vituttaa kun ihmiset sanoo Michael Jacksonia pedariksi, joka on median levittämää paskaa.


    • se kun

      netti ei toimi tai iskä tai äiti tulee häätää koneelta.

    • ...

      Naishuolet vituttaa.

    • Monkibomber_93

      Tämän topikin luettuani täytyy vain siteerata Irwin Goodmania: kyllä vituttaa.

      • hgfghfghfhgfhffghfhg

        Muut on lomalla, mä meen töihin kahdeksaksi aamulla, kello on puol kolme! Se mua vituttaa, on nääs epäreilua. Noh, saan ainakin itse tienattua rahaa ja ihan tarpeeks!


    • mannaryyniminna

      Mua vituttaa sarkasmi. Se on maailman julmin ja säälittävin tapa heittää läppää.
      Mua ärsyttää myös ylimielisyys, tahallinen pahanteko ja ilkeys, henkinen ja fyysinen väkivalta jne. On myös ikävää, että olen niin pimeä, ettei ihmiset tuu toimeen mun kanssa. Olen niin outo, monimutkainen ja musta lammas, etten oikeen pärjää tässä maailmassa. Ärsyttää myös ihmiset, jotka liikkuu asenteella "koska maailmassa on aina ollut pahaa, ja tulee olemaan, niin miksi mun pitäisi tehdä asialle mitään?". Ainiin ja kapitalismi ja rahanhimo, kaiken pahan alku ja juuri.
      Siinä ne sitten tulikin, tack so mycket.

    • .......
    • hfjgyuk

      Se että kukaan tyttö ei huoli mua vaikka oonki ihan komee ja mukava.

    • 996

      En saa mennä tunnille koska jotkut suuttuvat siitä. En saa katsoa taululle. Mut pakotetaan ihan painamaan pään pulpettiin
      Jos joku tulee mun viereen ja luulen että se on mun sisko ja katson kuka tuli niin se suuttuu!
      Annoin yhelle viime kesänä puruja kun se tarjos tulta ja nyt se vihaa mua!! Annoin sille kourallisen saatana!

    • Hhkklö

      Vituttaa ku:
      -on viikon pois fb:stä ja kun tulee takas on yks ilmotus ja seki farmvillestä
      -anusta kutittaa
      -herätys 4,5 tunnin päästä

      • Rumilusssss92

        Kusin erään ihanan tytön kanssa asiat, vituttanut noin puoli vuotta, en ole nähnyt sen jälkeen ja mahdollisuutta ei todennäköisesti tule. En ees uskaltanut puhua sille! Hän oli ujo, eikä paljoa kavereita, täydellinen meikäläiselle, osaan pukeutua ja on kavereita, mut olisin halunnut muutenkin aiheuttaa kateutta semmosissa pinnallisissa pissiksissä, jotka haukkuivat kyseistä ihanuutta!

        Ollaan helvetin köyhiä, aloitin polttaan röökiä 17 vuotiaana, nyt en oo saanu röökiä, kun ei ole rahaa ja kaikki vituttaa. Masentaa, kun ulkona on hyvä ilma, mutta kukaan ei pääse minnekkään ennenkun on ilta ja alkaa taas sama masentava paskakyrpä kaamos, jolloin tekee mieli hypätä katolta junan alle.

        Vituttaa tuo pimeys iltaisin ja kylmyys, ois jo kesä!!


      • 87545785960
        Rumilusssss92 kirjoitti:

        Kusin erään ihanan tytön kanssa asiat, vituttanut noin puoli vuotta, en ole nähnyt sen jälkeen ja mahdollisuutta ei todennäköisesti tule. En ees uskaltanut puhua sille! Hän oli ujo, eikä paljoa kavereita, täydellinen meikäläiselle, osaan pukeutua ja on kavereita, mut olisin halunnut muutenkin aiheuttaa kateutta semmosissa pinnallisissa pissiksissä, jotka haukkuivat kyseistä ihanuutta!

        Ollaan helvetin köyhiä, aloitin polttaan röökiä 17 vuotiaana, nyt en oo saanu röökiä, kun ei ole rahaa ja kaikki vituttaa. Masentaa, kun ulkona on hyvä ilma, mutta kukaan ei pääse minnekkään ennenkun on ilta ja alkaa taas sama masentava paskakyrpä kaamos, jolloin tekee mieli hypätä katolta junan alle.

        Vituttaa tuo pimeys iltaisin ja kylmyys, ois jo kesä!!

        vituttaa se että oon kiusattu ja mulle ei oo ystäviä... kiusaajat otti musta aiva helvetin nolon kuvan ja teki mulle facebookin (itellähän sitä ei ole) ja laitti sen kuvan siihen ja nyt ne kirjottelee sillä kaikkee paskaa ja mulle nauraa koko luokka... tulis joku ja tappas...;(


    • VituttaaKo?

      Ihmiset jota jumittavat edessä esim liukuportaiden päässä

    • YksVitunLeena

      -vituttaa huomenna alkava hiihtoloma, ku ei oo mitää järkevää tekemistä sillon ja piträä istuu viikko sisällä kotona koneella...
      - Ja ihan yleisesti vituttaa koulu: herätys joka aanu 5:30 ja tunninpäästä tästä mentävä pysäkille ja sitte istumaan tunkkaseen linkkuun ja 50 kilsan matka kaupunkiin... Sitte vitun pitkä matka asemalta koululle ja siellä sitten istuu tekemättä yhtään mitään ja kuunneltava ja kateltava toisia joilla näyttää olevan niin kamalan kivaa... Sitte kaunpungille asti syömään vitun pahaa ruokaa. Ja aina koulu loppuu niin aikasin että saan outtaa linkkua tuntikaupalla aseman nurkalla yksinään ja kattoo vieressä kikattavaa pissisporukkaa... Sitte taas se sama vitun matka unettavassa linkussa ja kotona oon avsta puol 5, ei kerkee tekeen mitään illalla.
      - Ja se mua on vituttanu aian että miks mun pitää olla näin kamalan ujo ja en osaa puhuu ihmisten kanssa ja mulla on vaan yks kaveri tällä hetkellä.
      - Seki vituttaa että pitää mennä ens vuonna 200 kilsan päähän amikseen joka sattuu olemaan samalla myös vammasten koulutuslaitos ja mun tuurilla just mun huoneeseen tulee asuun joku vammanen taikka muuten vaan yök- tyyppi.. -Joo joo, en hauku taikka naura vammasille, mutta kuitenki......
      - vituttaa ku mistää ei saa kunnon vaatteita ja pitää käyttää pitkään samoja.
      - Vituttaa mun hiukset ku yks parturi ymmärsi väärin ja pisti nää pilalle, suutuin sille ja en mee enää, ni jouvun leikkaa ite ja en saa millää enää varmasti koskaan takasin samanlaiseksi sen paskan parturin ansiosta näitä hiuksii:)
      - Vituttaa tää selkä- vaiva mikä mulla on, ku jaloissa on kokoajan semmosta kamalaa hermo särkyy ja ei jaksa muutaku vittuilla sen aikana...
      -Vituttaa koulutus- kokeilu missä meijän pitää kaverin kaa olla: Ensinnäki samanlainen koulupäivä ku muutki, mutta pitää seistä koko päivä ja tehä raskasta työtä koulun kahvilassa. Varpaat on muussina ja sormet verillä ku pitää vääntää niit luutuja ja kantaa kuppikoreja paikasta toiseen... ja se opettaja, voi vittu mikä lehmä ämmä saatana!
      - Vituttaa meijän luokan pojat taikka eniten se yks joka aina vaan vittuilee meille ja haukkuu meitä leenaks, liisaksi ja kaikkee muutaki. mitähän se maistä puhuu ku ei olle kuulkemassa...,
      -Vituttaa ku on nii paljo kaikkee mikä vituttaa ja en kerkee etes kirjottamaan... :I

      • Anonyymi

        Kunsulla on selkävaiva niin säkin olet vammainen, tekeekö se susta ällön tyypin?
        Miksi jonkun muun vamma tekisi siitä ihmisestä ällön?
        Muistathan että fyysinen vamma ei vaikuta siihen millainen ihminen on luonteeltaan, kuka tahansa voi vammautua eikä se tee häntä joksikin kummalliseksi.
        Toivottavasti löysit sieltä koulusta hyviä kavereita, nythän se koulu on jo käyty kun viesti on niin vanha.


    • novoihelvetti

      helvetin helvetti ku vituttaa!! Sovittiin kaverin kanssa että ok, mennään kylille. Olin just kuorinu ihon ja kaikkee, aattelin että jos laitan meikin heti päälle niin tuskin haittaa ihoa. Olin just käyny suihkussa ja olin sillee että nyt voin lähtee ja näin! Niin ei jumalauta, ei lähetä! Meikit vaan pois ja vittumainen olo. Huomenna sitten ... joooo aivan varmaan.
      ihanaa että on tälläne keskustelu missä voi purkautua.

    • adsdsadsa

      vituttaa etä ihmiset eivät osaa lukea/tulkita tekstiä niin että merkitys olisi sama kun mitä minä olen kirjoittanut.
      Eikä kukaan osaa lukea nimeänikään oikein vaikka sukunimessä on vain 2 tavallista suomen kielen sanaa peräkkäin.

    • Monkibomber_93

      Vituttaa, kun meni tankin lakkaus vituilleen. Sitäkin saatana hinkannu vanhoista maaleista puhtaaksi puol talvea ja maalauksen viimeinen osuus kusee. Että juu...

      Ja sekin vituttaa etten muistanu laittaa sivukopan tarraa lakan alle.

    • paskamäihä

      Kiva aamu.. Äiti tulee jankuttaa että jos ei paino nouse niin menee kouluterkkarin juttusille. Äiti, ei oikeesti enää! Mut jouduttiin viemään terapeutillekkin jo turhaan. Älä sääkin luule että oon anorektikko.. lääkäri luuli, nyt luulet sinäkin, kuka enää uskoo.. Jos kerrot tästä eteenpäin niin siitä alkaa viiltely, hyvä etten jo nyt alota, ahistaa niin perkeleesti........ Mistä helvetistä sulle on tullu luulo että inhoon ruokaa? Syön joka päivä ainakin neljä ateriaa. Tätä oon kestäny jo kolme vuotta. Luulin pääseväni jo yli mutta ei.... Koko aamu pelkkää itkua kun kukaan ei ymmärrä,

    • Mikä vituttaa?

      Se että oon taas tietoisesti mutta tahtomattani tuhoomassa elämääni. Lupasin ystävälle etten enää _viiltele_, mutta oon kierrelly sitä hakkaamalla itteeni seiniin, polttamalla käsiä sytkärillä, repimällä hiuksia, raapimalla ihon verille. Lisäks äsken alennuin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan oksentamaan. Tää kaikki alkaa alusta, kohta mä oon taas pohjalla.
      Mä en jaksa. Oikeesti. Tappakaa mut.

    • angstviils

      Vituttaa et oon lihonu kaks kiloo vaik oon alottanu just viikottaisen urheilemisen ja jättäny esim. karkit kokonaan pois.
      Vituttaa se et yks mun kaveri pistää aina kaiken vastuun mulle.
      Vituttaa et se on hieman narsistinen.
      Vituttaa se et radio särisee.
      Vituttaa silmäpussit.
      Vitutttaa etten osaa geometriaa.
      Vituttaa et en pääse tänäänkää aikasin nukkuun.
      Vituttaa et oon niin vitun laiska.
      Vituttaa ku en osaa päästää irti yhestä mulkerosta.
      Vituttaa ku mun pakarat on kipeet.
      Vituttaa se et vituttaa.
      Vituttaa hiuksetki.
      Vituttaa epävarmuus.
      Vituttaa edelleen toi radio.
      Vituttaa lukio.
      Vituttaa kaikki pissikset.
      Vituttaa et oon kateellinen kaikille ja kaikesta.
      Vituttaa et puhun nii hiljaa et kukaa ei ikin kuule mitää.
      Vituttaa et täst listast tuli ihan liian pitkä.
      Vituttaa muuten kokoajan vaa enemmän ja enemmän toi radio.
      Vituttaa se et puolen tunnin pääst alkaa twilight.
      Vituttaa muute seki et mun hengitys haisee pahalta atm.
      Vituttaa et väsyttää.
      Vituttaa et päätä särkee.
      Vituttaa et oon liian nuori saamaan lapsia.
      Vituttaa et oon nii outo.
      Vituttaa et valitan aina kaikesta.
      Vituttaa et oon niin pinnallinen nykyään.
      Vituttaa et mun kaveritki on nii pinnallisia.
      Vituttaa sen yhen kaverin tyhmyys.
      Vituttaa turhat asiat.
      Vituttaa olla paska.
      Vituttaa et nyt on sunnuntai.
      Vituttaa et koulus on pahaa ruokaa.
      Vituttaa olla 16.

      Vituttaa olla nainen, vittu.

    • Wadasaxaza

      Muutama tyyppi ja että pelkään että mitä tapahtuu ku muutan enkä tunne kettään... Ja ilmastonmuutos.

    • elinaa

      vituttaa.

      Täytän yli huomenna 19 eikä ole ketään kenen kanssa tätä voisi juhlia. (jos perhettä ei lasketa, niiden on vähän niin kuin pakko)

      Yksinäisyys, jota en ole valinnut, mutta joka on tiiviisti seurannut minua viimeiset kuusi vuotta. Enkä minä sitä itse valinnut, muut valitsivat sen puolestani.

    • jk

      ennosaa sanoa

    • zizzu

      Vituttaa:

      Jatkuva yksinäisyys
      Saamattomuus
      Rahattomuus
      Jumittaminen
      Tylsä suhde

    • Vitutus on jäävuoren huippu eli se näkyvä osa. Mutta mitä tunteita on pinnan alla, josta se vitutus saa tulta?! Vittu, kun vituttaa -ei kerro ihan kauheesti siitä, mitä tunteita ihmisellä on; pettymys, hyljätyksi tulemisen pelko, väsymys, epäoikeudenmukaisuus jne..

      kyllähän se pientä ihmistä vituttaa..

      Hensku Kettusaari, erityisnuorisotyö

      • no_vittusaatana

        Sun sössötys vituttaa, se on se ongelma


    • ssddfhgfghjjuijiokl

      Pervot ja rumat rupikonnan ja ihmisen sekoitustrollit muna kädessä pornoa lattailessa spämmää täyteen paskaa tän sivun! Viitsi enää mitään tänne kirjoittaa, kun ei voi ollenkaan olla varma vastauksista!

    • vittu344

      vituttaa vitusti ihan muuten vaan

    • Vittusaatanaperkele

      Vituttaa niin vitusti taas. Naiset osaa olla niin vitusta.

    • huohaaaa

      - ettei oo kavereita
      - että oon läski
      - että on akne
      - että on aknearvet
      - että ei oo itseluottamusta
      - että on vaalea iho
      - että en voi mennä ulos
      - iskä - vihaan sitä niin paljon
      - se että ihmiset on itsekkäitä
      - .. ja valehtelijoita
      - se ettei mulla oo elämää
      - se että en saa mitään aikaseksi
      - se että en saa olla rauhassa
      - se että ei oo rahaa
      - se että mikää ei mee oikein
      - se että huoneessani on ötökkä
      - se että liiottelen aina
      - se että asun suomessa
      - pedofiilit
      - se et mut raiskattiin ja se teki must tällasen
      KIITTI NII VITUSTI KU EN MÄ SITÄ ANSAINNU. PILASIT MUN ELÄMÄN, TOIVOTTAVASTI OOT JO KUOLLU.

      - nii kelleppä enää kertois ku kaikki jo menetti.

    • lifeissssss

      - Ihmiset joiden henki haisee
      - Ihmiset jotka saavat kaiken haluamansa vanhemmiltaan ilman pienintäkään vaivannäköä
      - Ihmiset joilla jokatoinen sana on " Vittu, saatana, perhana yms..."
      - Ihmiset jotka esittävät kovia
      - "Pleijerit"
      - Ihmiset jotka valittavat "lihavuudestaan" ja " huonosta ihostaan " vaikka ei heillä sellaista ole, ja sitten pitää hankkia kalliit Proactivit ja salille mennä
      - Ihmiset jotka eivät vain ymmärrä sinun elämääsi kun itse pääsevät niin helpolla
      - Ihmiset jotka näkevät maailman siltä kantilta, että maailma pyörii heidän ympärillään
      - Ihmiset jotka eivät pidä jaloistaan huolta. On mustaa kynsien alla, on syyliä jaloissa yms
      - Naiset jotka eivät ajele jalkojaan ja pitävät minihameita/ minishortseja
      - Ihmiset jotka ovat vieressäsi silleen " Aivan, joo!, No ee! " ja et edes puhu heille
      - Ihmiset bussissa jotka istuvat käytävän puoleisella penkillä, ja ikkunan puoleisella penkillä pitävät reppuaan, ja bussin ollessa täynnä eivät vaivaudu antamaan paikkaa
      - Ihmiset jotka pitävät samaa paitaa liikuntatunnilla, ja sen jälkeen jatkavat koulua se paita päällä
      Sitten hiukan itsestäni :D
      - Olisi muuten hyvä iho, mutta puristelen olemattomiakin finnejä, joista jää arvet
      - Motivaationi että lopetan kynsien syömise, finnien puristelun ja liikkuisin enemmän sammuu muutamassa viikossa
      - Luonnonkiharat hiukset, joiden suoristamiseen menee ikä ja terveys
      - Kimeä ääneni
      - Kamala nauruni
      - Todella herkkä omatuntoni
      - Annan ihmisten satuttaa minua ( annan poikien lähestyä minua rintojeni avulla ja rakastun tähän kusipäähän )
      - Kamalat arpeni käsissäni
      - Liian pitkä kärsivällisyyteni ( annan ihmisyen loukata minua, uskomalla että he muuttusivat, mutta teen vain itselleni hallaa )


      Olisikohan siinä jonkinverran :D
      -

      • Imstillgood

        Rintojeni rakia* ei rintojeni avulla korjaan nyt itse itseni:D


      • ohopssss
        Imstillgood kirjoitti:

        Rintojeni rakia* ei rintojeni avulla korjaan nyt itse itseni:D

        Takia* :::::DDDD


    • vittukuvituttaa

      Vituttaa...

      ...ns. "kaverit/"ystävät"
      ... oma ulkonäkö
      ... että olen korviani myöten rakastunu varattuun
      ... että olen korviani myöten rakastunu ihanaan varattuun
      ... että olen korviani myöten rakastunu ihanaan ja söpöön varattuun
      ... että olen korviani myöten rakastunu ihanaan ja söpöön ja hauskaan varattuun
      ... että olen korviani myöten rakastunu TÄYDELLISEEN varattuun
      ... ope
      ... vanhemmat
      ... epävarmuus (liittyen oikeestaan kaikkeen, mitä maailmassa tapahtuu)
      ... huono itsetuntoni
      ... itsetuhoisuuteni
      ... se, kun kaikki itsemurhasuunnitelmat ei oo vieläkään toteutunu
      ... se, kun en oo vielä saanu murhattua ketään, jonka oisin halunnu (enkä kyl aiokaan..)
      ... se, kun pitäis kirjottaa tarinaa, mut ei keksi mitään
      ... oikeestaan kaikki tässä maailmassa


      Ja sitten vituttaa myös se, että oon menettäny elämäniloni täysin, kiitos Juulian ja Sohvin!!!!!!!

    • V*** ko vituttaa

      Vituttaa ko joutuu käymään toisen kerran ammattikoulua
      Vituttaa ko en osaa yhtään mitään.
      - II - ko olen ujo.
      - II - ko kaikki hyvät miehet on varattu.
      - II - ko ei ole töitä
      - II - ko ei ole omaa taloa
      - II - ko joutuu asumaan asuntolassa
      - II - ko on niin vitun yksinäistä
      - II -ko elämä ei ole kuin elokuvissa
      - ll- ko en osaa kirjoittaa
      - ll - Antaa pakkeja
      - II - sota
      - ll - eläinrääkkääjät
      - ll - raiskaajat,murhaajat ja kaiken maailman sadistit
      - ll - itserakkaat ihmiset
      - ll - kaksinaamaset ihmiset
      - ll - välinpitämättömyys
      - ll - selkään puukottajat
      - ll - vittuilujat
      - ll - juopot
      - ll - leuhkijat
      - ll - juorutätit
      - ll - ko ei ole rahaa harrastaa mitään.
      - ll - koneella istuminen
      - ll - tv:n katselu
      - ll - tekemättömyys
      - ll - olla ikisinkku
      - ll - turha elämä
      - ll - tämä koko maailma

      ja tämä vitutus vituttaa niin vitusti että vituttaa.

    • jessyj

      mua vituttaa elämä..................................

    • sdfkmer

      itsellä kyllä voi kokopäivän vituttaa aivan kaikki jos nukkunut todella huonosti tai kaikista vituttavinta herätä neljältä yöllä siihen että jumalaton suonenveto pohkeessa

    • Inhimillinen

      Vituttaa vitun ylpeet 19-23v pedarit ku kertoo saaneensa aikasempana päivänä pillua 15-16v likoilta.

    • friend for ever

      vituttaa

      - yks mun "ystävä", joka esittää helvetin mukavaa mulle mut teki mulle tosi paskamaisen tempun.
      koko maailma
      ja se, että elämässä ei oo mitään järkee.

    • ihanaa...

      siis miks joka vitun päivä sen pitää kirjottaa jonnekin helvetin blogiin kuinka tulee olee niin ihanaa kun loma alkaa että pidetään hirveesti hauskaa kavereiden kanssa kun se tietää että itse en pääse!
      Kyllä muakin vituttais olla helvetinmoinen valehtelija.

    • shadow_96

      muo vituttaa koko mun paska elämä

    • gkapp

      mua vituttaa ku ei oo poikaystävää ja ku on sellanen orpo fiilis, vaik kyl mul kavereit on. ja viel et jouduin lopettaa mun rakkaimman harrastuksen, mun poikaystävä korvikkeen, jonka takii tuntuu entist enemmän orvolle. ei mul muut

    • damnubastards

      Mua vituttaa ku todistuksen numerot laskee hitosti tänä vuonna, poika johon oon kusessa töllää mun parasta kaveria (kaveri on vaan imarreltu, vitut tapan ne) ja toinen paras kaveri on muuttunut ärsyttäväks teinilissuks. Eiku hups, ne molemmat O.o tänää ei oo mun päivä:( sen lisäks ens vuodesta on tulos todella ahdistava ku saan takas opettajan joka vihaa mua. Ehanaa, panikoin ens vuotta vaik tää kausi ei oo viel päättyny

    • peeeter

      vituttaa kun nykyinen muija ei niele ja joudun jättämään sen

    • imbagladiator

      en päässe s9 gladiaattoriksi ='(((((((

    • sdalk23412

      Vituttaa ku oon koht vuoden ollu täysin ihastunut yhteen tyttöön jonka kaa meil oli yhen yön juttu ja se vaan vittu vihaa mua. Toiseks vituttaa et kerranki ku olis yks muija kiinnostunut musta niin sit ei vittu ei kiinnostaa vaan. Ei vaan kiinnosta se.. Sit vituttaa ku aurinko paistaa niin vitun kuumasti et tulee vaa huono olo... Vituttaa kaikki

    • paskaaaaaaaaa

      mut on varmaan unohdettu.

    • teiniangstihuora

      - yhen yö juttu kännissä vieraan jätkän kanssa, josta myöhemmin KAIKKI sai tietää ja nyt mua pidetään kauheena huorana, vaikka se oli mun eka kerta. ja mua nolottaa ku oli vaa iha paska ja se jätkä meni selittään kaikki yksityiskohdat mun kaverille. Ja nolottaa ku näin sen jätkän kaupassa tänää ja se tulee varmaa huomenna samoihin bileisiinki....... -_- Saan taas kuunnella kivasti kuittailuja =)

      - yks jätkä, jota luulin mun hyväkskin kaveriks kuulemma vihaa mua, eikä kestä mua. kuulin siitä eilen ja jouduin meneen eilen sen luo yöks mun kaverin kans, koska se on mun kaverin hyvä ystävä ja meillä ei ollu muutakaa nukkuma paikkaa. Vois ees sanoo suoraan, mut ei. esittää vaa tosi mukavaa... "Se tunne kun tietää että eräs tietty henkilö oikeesti vihaa sua ja haluais et painuisit vittuun, mut esittääki et kaikki on ok"

    • ghdghtdyhtfg

      kannattaa kuunnella petri nygårdin se yks biisi...
      en muista mikä kappale, ja en muuten edes kuuntele räppiä muutenkaan ja inhoan koko nygårdia, mutta se yksi biisi on niin helkkarin hyvä...
      se biisi meni jotenkin tälleen: näytän keskisormeeeee, mä näytän keskisormeee....
      jotenkin tolleen :P

      • tippi9

        se on paska maailma se Petrin biisi.... on muute hyvä:)


      • Anonyymi

        Vituttaa kun Veikko lakikin kuoli,se räppää niin vitun hyvin


    • 17+19

      Vituttaa, kun en voi lähteä interreilaamaan. Osaan lähes täydellistä englantia, koska olen asunut USAssa. Olen matkustellut Yhdysvaltojen länsirannikkoa pitkin ja olen käynyt Euroopan maista Saksassa, Ruotsissa, Virossa ja Englannissa. Ainoa ongelma on ikä. Oon 14v, en saa kesätöitä eikä minulla ole sen takia rahaa. Suomessa mua pidetään pikkupoikana, USAssa voin ajaa ajokortin. Täällä ihmiset katsovat minua kuin orjaa. Pitää odottaa kaksi vuotta, että pääsen interreilaamaan, enkä mä pääse välttämättä silloinkaan, jos vanhemmat ei päästä. Nekin pitää mua ihan pikkupoikana, vaikka olen aikuisen kokoinen. En saa edes ajaa mopoa, vaikka osaan ajaa sitä. Ja nyt hinnat ovat nousseet, en mä voi millään saada enää mopokorttia.

    • No-name-17

      Yksinäisyys, ja se että olen bi/homo ja ympärilläni on paljon ihmisiä jotka ovat erittäin homovastaisia

    • VOI KYRPÄ

      MUA VITUTTAA SE KUN PETIN POIKAYSTÄVÄÄNI, SE VITUTTAA ETTÄ KERROIN SEN HÄNELLE VITUTTAA, SE VITUTTAA KOSKA OLEN IHASTUNUT TÄHÄN POIKAAN JONKA KANSSA PETIN, VITUTTAA ETTÄ YSTÄVÄNI EIVÄT ANNA MEIDÄN TAVATA, SE VITUTTAA ETTÄ RAKASTAN POIKAYSTÄVÄÄNI VIELÄ, VITTU KAIKKI MENEE PÄIN VITTUA! SE VITUTTAA ETTÄ EI OLE KÄNNYKÄSSÄ SALDOA, SE VITUTTAA ETTÄ KUKAAN EI VOI OLLA!!!! IME KYRPÄÄ PASKA MAAILMA!! vittuuuu!!!!! VITTU!!! V.I.T.T.U!!!!!!!!!!

      VITTU SE VITUTTAA IHAN PERKELEESTI ETTÄ POIKAYSTÄVI EI VOI ANTAA SITÄ ANTEEKSI VOI VITTU HENRI RAKASTAN SUA!!!!! ;((( ANNA ANTEEKS!!! EI SE EES OLLU VAKAVAA JA ITEKKI OOT TEHNY NII! RAKASTAN VAA SUA! OLIT SANONU ETTÄ ET VOI KOSKAAN ENÄÄ SEURUSTELLA KANSSANI, SAATI OLLA YSTÄVÄNI!!! ANNA ANTEEKS KULTA EN TARKOTTANU!!!! ANNA ANTEEKS!!!!!!!! LUPAAN ETTÄ KORJAAN KAIKEN ANTEEKS!!!

    • VOI KYRPÄ

      JA TÄMÄ VITUTUS ON VITUTUKSEN MEGA-MULTI HUIPENNUS!!

    • mutta onnex on koira

      vituttaa:

      -isä
      -äiti
      -mummo koska hän kuoli
      -vituttaa ku väsyttää mutta ei voi nukkuu koska vituttaa
      -kaveri pyysi juhlii mutta en lähteny ku väsytti koska vitutti ja nyt vituttaa vielä en
      emmän
      -kesä, koska einää parasta ystävää
      -oma laiskuus
      ihottuma kainalossa koska adidas ei osaa tehä dödöä
      -ois yks ihana tyttö mutta se pitää mua iha vaa kaverina ja ku oon niin nössö enkä uskalla tehä alotetta
      -yks rasittava tyttö stalkkaa mua
      -ku itkettää ku vituttaa
      eli kaikki vituttaa

    • arvaavituttaako?

      Mua vituttaa ihan HELVETISTI tää : en ihastu(varsinkaa rakastu) helposti, mut sit nii kävi ku seurustelin vuoden yhen jätkän kaa joka oli ainut aika elämäs ku olin onnelline. Sit me erottii ja oltii pari kuukautta erillää. Kuukaus sitte se kerto et sil oli mua ikävä ja et katuu et erottii ja muutenki osotti kiinnostust ja näi ja tottakai menin siihe.. Nyt se sitte seurustelee sellasen vitun ärsyttävän pissiksen kaa joka esittää tyhmää ja kerjää huomioo.

      sellasta..

    • Vittukun vituttaa

      Vituttaa k ues loppu ja kärpäne pörrää tosa. Ja vituttaa koska toi apina veli kattoo smurffei tos vieres.

    • scccdvzfc

      ihan vaaaaaaaaaaksfngilejrejgqkebasldhjfnljhsw

      • minäpäääs

        mua vituttaa ku ei vaa vittu voi vittu kiroilla vittu ku paskat vitupäät sen vittu kieltää!


    • "miäpäääs"

      Samat sanat vittu ku noi vitun fuckerssit ei vittu anna vittu kiroilla vittu!!

    • hasiattsaffasffaf

      Yksinäisyys , eräs muija sun muut paskat asiat

    • Vittukuvituttaaniinv

      Vituttaa tämä kapitalistinen nyky-yhteiskunta
      Vituttaa jenkkien vittumaisuus
      Vituttaa katainen
      Vituttaa kokoomus
      Vituttaa vihreät
      Vituttaa suomen hallitus
      Vituttaa ku meni Irwin ja Juice kuolemaan
      Vituttaa tämmöset vittumaiset ketjut
      Vituttaa ku ei ole kavereita
      Vituttaa kun ei ole täysi-ikäinen
      Vituttaa ku ihmiset on saatanan lampaita
      Vituttaa ku ei ole paremaa tekemistä ku kirjoitella yöllä näihin saatanan ketjuihin
      Vittu ku vituttaa niin vitusti vittu.
      Vituttaa ku ihmiset hokee vittua.
      Huoh...

    • gtkhyg

      vituttaa ku en jaksa olla enää yksin, vituttaa ku haluisin et joku (muu ku vanhemmat yms.) rakastais mua ja vituttaa ku haluisin pelaa ultimatee ja lenttist kavereitten kaa mut ei oo paikkaa

    • Olli-Elina

      Pieni penis ja isot rinnat. Kuukautiset alkavat kohta. Toivottavasti... Epäilen raskautta. Harrastin minigolfia ja tyttökaverinii tuli mahaani, siittiöitä valui napaani... olenko raskaana?

    • -______-

      vituttaa:
      -kaikki
      -se et just muutettii
      -se et asun nyt uusperhees ja vihaan kaikkii siin ja et faija huomio vieraan kakarat paremmin ku mut:'(
      -se et ei oo rahaa
      -se et oon masentunu ja saan ahdistuskohtauksii harvase päivä
      -et ei oo haluu enää elää
      -mikää ei innosta
      -valehtelijat
      -kaikki pedofiili äijät jonka takii en voi enää mennä uloskaa ilman et ne tulee ahdistelee:(
      -et koulu alkaa taas koht ja en jaksa nähä niit kaikkii idioottei ihmisii ja mun sekopää luokanvalvojaa
      -et mun niskaa sattuu just nyt
      -et kone lagaa minkä ehtii
      -et mul ei oo enempää ystävii ku kaks
      -telkkari ei toimi ja omas konees ei oo nettii
      -koulu menee päin vittuu
      -en jaksa suunnitelle ees 1 päivää edemmäs mun elämää ja koht pitäis lähtee jatko-opiskelee mut minne????
      -vituttaa ku en jaksa tehä mitää tai no ei oo kiinnostusta tehä mitää..ees mitää kivaa
      -mikää ei naurata enää
      -et tää on liian pitkä lista kenenkää luettavaks
      koha vaa vituttaa
      -et mul on misantropia(ihmisviha, kattokaa wikipediast)
      -mul on läheisyys ongelmii, voin pahoin jos oon liian lähel jota kuta

      kaipa se sit siinä ois varmaa kyl jtn muutaki keksis mut ei ny jaksa. jatkakaamme vittuuntuneena olemista;D

      • asdaaaa

        "jatkakaamme vittuuntuneena olemista;D "


    • fhfgjjf

      - Ei oo autoa, koska en ole 18-vuotias!
      - Ei ole kyytiä minnekkään, vaikka olis tarve...
      - Tarvitsen rahaa vaikka mihin, mutta raha kun ei puussa kasva...
      - Tahdon Lontooseen, mutta hotellit ovat liian kalliit...
      - Asun kuumassa kerrostalo kaksiossa, huoneessa 30 astetta...
      - Asuttiin ennen isossa omakotitalossa, muttei enään...
      - Mua vituttaa mun traumat, jotka piileskelee mielessä
      - Mua vituttaa kun kone on niin hidas !
      - Vituttaa ettei kaveri saa Skypeä toimimaan:D
      - Olen vasta opiskelun puolessa välissä (edessä lukio & yliopisto)
      - Telkkarin signaali on hukassa enkä saa sitä toimimaan !
      - On jano...
      - Huone on sekanen, taas...
      - Haluan itelleni kunnon seurustelukumppanin, en mitään teinipelleilyjä
      - Nyt on tylsaää...
      - Hormonit sekaisin (menkat myöhässä)
      - Vituttaa kaikki kusipää ihmiset ym

    • perkele!

      Unohdin huutaa yhtä kameraa huutonetissä jota olin kytännyt jo pitkään ja myöhästyin korottaan omaa huutoa noin 10min PRKLÖ!½!!!

    • vitutuussssss

      - vituttaa. kun vituttaa niin sillon vituttaa kaikki
      - vituttaa tuo televitunfinland mainos tuossa vasemmalla
      - vituttaa kun on huono itsetunto
      - vituttaa, haluaisin olla sosiaalisempi, saada uusia ystäviä, tyttöystävän
      - vituttaa olla vasta 16 !
      - vituttaa kun menee rytmit päin persettä lomalla
      -vituttaa kun en päässyt lukioon, amikseen sensijaan pääsin, samapa tuo..
      -vituttaa kun alotin röökinpolton, luulin pystyväni lopettamaan mutta ei.. kun vituttaa
      -vituttaa kun haluasin olla hyvä laulamaan mutta ääni on ihan paska enkä edes kehtaakaan koska olen niin ujo poika

    • dfdsfsdasdfasfdfsdas

      Oon lyhyt ja hyvin ruma, vaikkakin komeaksi kehuttu. Vituttaa katsoa itseä aamulla peilistä kun tekee mieli lyödä peili veke. En oikeen muutenkaan onnistu missään, semmosta normi sadepäivää vietetään.

    • VitutusToTheNth

      Kelan paskatouhut. Tänään olisi pitänyt rahaa tulla tilille koska olen kuntoutuksessa, huimat 486 € kun verot otettu pois. Eikös mitä, vaativat jotain ihmeen osallistumistodistusta, josta nyt kuulen ensimmäistä kertaa kun kävin kelan sivuilla tarkistamassa että olihan se maksupäivä tänään. Eivätkö ne taulapäät siellä voisi tehdä jotain palkkansa eteen ja tarkistaa itse kuntoutuspaikasta onko henkilö ollut paikalla. Saatana

    • viit

      maahanmuuttajat vituttaa

    • Apinananvittu

      Minnuu vituttaa vitusti kaikk ku ei lunta ja ei pääse hiihtämään ja sit ei oo kaljaa kaan.

    • ....

      vituttaa ku oon niin saatanan läski.. 158cm ja 54kg, ikää 14v..

      ..Ja juuri kun luulit olevasi pohjalla, niin joku heittää sulle lapion -.-

    • *s*

      Mua vituttaa vaan se, että mulla ei just nyt ole töissä mitään vitun tekemistä! Tämä vitun perjantai olisi voinut jo loppua aikaa sitten. istukaa nyt saatana ite jonkin vitun tietokoneen ääressä 8-tuntia tekemättä mitään. Ei saatana onneksi on enää vajaa tunti ni lakaa loppumaan tämäkin vitutus ja vedän lärvit. Sit oon niin saatana olevinani ylempää toimihenkilöä että. Pitäis varmaan sanoo ittesä irti ja lähteä oikeisiin töihin vaikka siwan kassalle. Näkis edes ihmisiä eikä tarvitsisi kenellekkään vitun kiinan ihmeelle kirjoitella miksi juurikaan tänään en heidän kanssaan tahdo leikkiä.

    • haluan_kauaksi_täält

      Haluisin vaan päästä jo pois koulusta. Vielä puolivuotta pitäs jaksaa ja sit tää paska on ohitte. IHANAA! Vihaan yli paljon kaikkia mun luokkalaisia..

    • little_ star

      vituttaa että, ...
      -mulla on ärrä vika
      - se että en uskalla kertooo mun vanhemmille tai suurimmalle osalle mun ystävistä, että olen bi
      - se että mä hymyilen ja nauran ja esititän iloista vaikka aika usein must tuntuu vaan et haluisin vetää ranteet auki
      - se että opettajat ja vanhemmat sekottaa mut mun siskoon

    • Robin5574

      Mua ******** se kun isosisko sammuttaa koneen :-(

    • aaaaaaaaaaaaaaaaargh

      MIEHET ! perkele.

    • 4+15=415

      Vituttaa ihan uskomattoman paljon se että tuhlasin yläasteen ja n. puolet lukiosta, ts. ne parhaat vuodet villistä nuoruudesta josta pitäs olla niiiiin ihania muistoja ja paljon (jos on elintasotautiinsa kuolevia keski-ikäisiä uskominen), joihinkin vitun peleihin ja muuhun pelleilyyn. Irtauduin moisesta kierteestä vasta tämän vuoden alussa, vittu jee.

      Olihan miulla suht paljon hyviä kavereita yläasteella, mutta en kuitenkaan siihen "bilerinkiin" älynnyt lukion alussa lähteä mukaan (taisin pelätä ylihuolehtivien porukoiden reaktiota jos tulisin bileistä kännissä kotiin D:) ja tuskin enää onnistuisi jos yrittäisin ystävystyä näiden tyyppien kanssa ihan kunnolla (juttelen kyllä niille koulussa ihan tavallisesti niitä näitä mutten juurikaan vapaa-ajalla ole yhteydessä).

      Eniten vituttaa kuitenkin se että menetin omalla idioottimaisella toiminnalla yläasteaikaisen "from the first sight"-ihastukseni, johon olisi ollut jopa mahiksia mutta enhän mä koskaan sitä suoraan pyytäny ulos tai mitään, kaikkea randomia vaan juttelin sen kanssa. Onneksi sentään nyt olen löytänyt tyttöystävän mutta silti kaduttaa hieman...

      Jälkikirjoitus. Olipahan nyt ja vuodatus mutta ehkä tää katumus/vitutus helpottaisi nyt edes vähän. Oikeastaan voisikin alkaa ihan kunnolla ottamaan "kadottamaani aikaa" takasin, alotan vaikka kysymällä turpakirjassa näitä puolituttuja baariin.. Kiitos ja kumarrus jos jaksoit tavata tämän loppuun asti. Pax.

    • säälittävä

      v****** kun mieheni exä on niin täydellinen ja kaikki ihailee sitä. v****** se että olen niin epävarma itsestäni että kuvittelen että se on täydellinen vaikka tiedän paremmin. v****** mun läskit. v****** opiskelu. v****** työt. eniten v****** se kun kaikkien pitää koko ajan mainostaa itseään ja kommentoida kaikkee facebookis ja postata sinne hauskoja juttuja et pysyis muiden suosiossa. v****** kun elämä kuluu kaikkeen tyhjänpäiväiseen kuten omasta suosiosta huolehtimiseen ja v***tukseen. v****** kun en osaa nauttia elämästä ja tehdä hyödyllisiä ja kauniita asioita.

      v****** tää typerä olo joka laihduttamisesta tulee, aivot ihan puurona ja motivaatio kateissa.

      • säälittävä

        jälikirjoitus: niin ja ehkä eniten v****** kuitenkin epäreilut maikat!!! vissiin nykyään on ihan okei et miellyttävästä ulkonäöstä saa lisäpisteitä ja päinvastoin!


    • kusisukka

      Niin että kiitti vaan vitusti tästäkin päivästä.

    • VITUTUS-ON-INHIMILLI

      VITUTTAA PARI ASIAA

      OIKEAMMIN SANOTTUNA YKSI

      Olen aika hyvä puhumaan tuntemattomille mutta huono saamaan ystäviä. Ennemmin tai myöhemmin JOKA VITUN KERTA menen tekemään tai sanomaan jotain VITUN TYHMÄÄ.

      Sitten epäonnistun sosiaalisesti, ei siitä tule mitään ja vittu kun olen feilannut.

      VITTUVITTUVITTUVITUNVITTUVITTUKUN VITUTTAA. TÄLLAISTA VITUN ONGELMAA EI OLE VITTU MUILLA

      Sitten varasijalle jääminen

      VOI VITTU JÄIN VIIME VUONNA KOULUN MATIKKAKILPAILUSSA KAHDEN PISTEEN PÄÄHÄN VITTU JATKOPAIKASTA JA NYT TÄNÄ VUONNA PITI MENNÄ KIRKKAASTI JATKOON, MUTTA EI, YHDEN PISTEEN PÄÄHÄN JÄI VITTU. VITTU SAATANA YKSI PISTE. 30 PISTETTÄ TARVITSEE JATKOPAIKKAAN, KASILLA ELI VIIME VUONNA SAIN 28 PISTETTÄ JA TÄNÄ VUONNA KAKSKYTVITUNYHDEKSÄN KAPPALETTA PISTETITÄ.

      VITTU.

      3) Varasijalle jääminen vaaleissa

      YRITIN NUORISOVALTUUSTOON JA JÄIN 4 ÄÄNEN PÄÄHÄN. TEIN IHAN VITUSTI TÖITÄ JA VALVOIN ÖITÄ JA SITTEN NELJÄN ÄÄNEN EROLLA ULOS.

      EHDOKKAITA OLI 42, NE OTTI 20 JA MÄ OLIN KAHDESKYTÄVIIDES, HIRVEET SYMPATIAT JÄLKIKÄTEEN JA KAIKKI SANO ETTÄ OLISI HALUNNEET MUT SINNE MUTTA EI AUTA. VITTU.

      OLISIN TARVINNUT 17 ÄÄNTÄ JA SAIN 13.

      VITTU MITÄ PASKAA

    • VITUN PASKA FIILIS

      Vittu ku oikeesti nyt vituttaa!! Tuol ei oo lunta ja vittu koht on joulu ja nyt koko vitun joulu menee pilalle jonku vitun lumen takii jota ei vittu oo tuol vitun pihal -.-

      Ja sitte vielä yks vittumainen vitun idiootti likka.. -.-

    • Kusipää 69

      Naiset ******** koska miksi ne aina tekee / sanoo sellaista mikä *********
      (Omistettu Annalle)

    • Ostosteevee

      Vituttaa ko oon saatanan yksi.
      Vituttaa FB-päivitykset. "Joo ollaan täällä ft. 100 ihmistä ja juuaa ja kaikkee paskaa ihQ"
      Vituttaa koko vitun FB. :)
      Vituttaa ko loma ei lopu (...terveisin lintsari) koska tekemisenpuute, jonka koulu paikkaisi.

    • vtunitsekaspaska

      - VItuttaa perkeleesti et oon syntyny tähän perheeseen ja tänne paikkaan!!
      - Vituttaa ku pitää laittaa sinne fb:see kokoaja et kui kivaa on vitttu hyvillä kavereilla --jossai hevon vitus ku ite mätänee täällä.
      - Vitutan itteäni ja muita
      - Vituttaa et valvon vieläki.
      - Vituttaa tää paikka ja nää samat tylsät kaksnaamaset lapselliset ihmiset jolla ei sit oo mitn huumoria tai mitään
      - Vituttaa koulu.
      - Vituttaa ku jotku ihmiset ihan tahallaa yrittää tehä mulle pahan mielen!!
      - Vituttaa ihmiset jotka luulee et mulla on kaikkee.. VTUT OO, köyhiä paskoja ollaa!!
      - Vituttaa ihmiset jotka luulee tuntevansa mut mut EI TUNNE!!
      - Vituttaa ku en tiiä minne haen seuraavaks opiskelee
      - Vituttaa ku jotkut ihmiset säälii mua!
      - VITUTTAA yksinäisyys jatää ku kukaa ystävistä eioo tukemas mua sillon ku tarttisin eniten tukee!!! VITUTTTAA OLLA TÄLLÄNEN

    • aasinpuolikasvajakki

      eniten mua v1tuttaa nyt että mun koulu on paska ja ne ihmiset on nii vammasia ja ylimielisiä esimerkkinä... " mä oon paraaas " voi hevonv1ttu sentää mä en kestä sittenku ite puhuu ni heti ollaa dissaamas tekis nii mieli läväyttää jotai nii kovasti et sen mutsi ei enää tunnistais lastaan ku oon mäki saanu kokee kaikkee kamalaa ja joo viittu varmaa nyt kaikkii kiinnosti mut ihan omaks iloks tänne kirjottelen että voi pitää sitte sen päänsä kiinni jos on tähä jotai negatiivistä lisättävää että terve vaan teille taidan mennä tästä kuselle :)

    • sienetvituttaaprkl

      - vituttaa ku asun täällä saatanan persereijässä ja saan koko ajan kuulla kuka on viimesimpänä puhunu musta paskaa.
      - vituttaa ku selkään sattuu.
      - koulu vituttaa
      - vituttaa ku pitäs olla joku saatanan hoppari tai pissaliisa jos haluaa säästyä ylimääräseltä vittuilulta.
      - vituttaa ku nää lapsoset fb:ssä "semmonen ilta ;;;;;))));););))) ft. 1249294812 muuta henkilöä. joo olin niinQ iha kännis ja sit tein sitä ja tätä asdasfkalsjfakljsflslajjlksgjlas"
      - MIEHET VITUTTAA.

    • randomjonne

      1. Facebook.
      2. Mark Zuckerberg.
      3. Mark Zuckerbergin vitun ruma naama.
      4. Pinnalliset vaihtarit jotka ei osaa puhua mistään järkevästä ja puhuu vitun epäselvää englantia.
      5. Ihmisten jatkuva kyylääminen, varsinki busseissa.
      6. Ittensä mainostaminen ja päteminen facebookissa.
      7. Ihmiset joiden mielestä facebook on vitun tärkeä ja vitun hyödyllinen keksintö.
      8. Kouluduunit.
      9. Muut duunit.
      10. Mä ite.

    • ankara vitutus.

      Vituttaa se kun Tommin sisko veti täydellisen frontside ollien.

    • asdasdasdasdddsagirl

      mua vituttaa

      tää tilanne, et nyt tuntuu kaikki kaatuva
      se kun ei oo nähny joitai kamui pitkää aikaa
      ei oo tarpeeks raraa
      iskä nukkuu
      ei tie mitä' tekis enne lomaa, koska mennään mökil ja ärr en nää kamui viikkoo -.-
      yhen tyypin käytös,ei siit tiä et mitä se tarkottaa, ottaa ny niist miehist selvää
      se kun lähetin faces kaveripyynnö (älkää kysykö miks)
      se kun en lähettäny faces kaveripyyntöö yhel tyypil, ja nyt en enää viitti koska nähtii viimeks kesäl (älkää kysykö vielkää)
      kaverin käytös
      se kun jotkut ei voi pitää huolta omist asioistaa
      se ku oon ruma
      se kun en osaa beatboxata
      oon nolannu itteni mont kertaa
      mul on tyhmä nauru ni en kehtaa nauraa koulus kovaa äänee vaa hymähdä tai sillee hihittele ku joku ankka,,,, mikä mua vaivaa ku en uskal nauraa -.-''
      väsymys
      saatanan finni nenäs joka punottaa siin ku joku vitun phpr
      maailman paskimmat sosiaaliset taitoni
      syylät
      meen koulun erkkari -.-

      haluukko et kerron lisää ?

    • uliuliuhhuhhuu

      vituttaa oikeen kunnolla tää fbn elämänkerrat JA SE että ihmiset kirjottelee koko ajan ''se tunne kun'' sitä ja tätä. vituttaa pitkät ja aikaiset koulupäivät ylikaiken.. VITTU

    • uliuli

      vituttaa oikeen kunnolla tää fbn elämänkerrat JA SE että ihmiset kirjottelee koko ajan ''se tunne kun'' sitä ja tätä. vituttaa pitkät ja aikaiset koulupäivät ylikaiken.. VITTU

    • ka,lakioski

      v ituttaa olla kaupungilla kun siellä on vain juoppoja, hulluja ja teinixejä
      v ituttaa kun on nälkä
      v ituttaa pari persoonaa jotka joutas lakasta roskiin
      v ituttaa exä
      v ituttaa koulu
      v ituttaa talvi

    • tympääntynyt.

      Olisko Janne seiskakasi jotain.

    • ihminejotavituttaa

      vituttaa 3 mun kaveria.
      ja se että joku helevetin kusipää seuraa mua.

    • ********ttaa per****

      ********** kun kaikilla on ********* eikä vituttaa. ********* vaikea lukea näitä juttuja! ******

      • kkdkoee

        johtuu siitä että suomi24llä on se kirosanafiltteri... Ne tähdet saa pois kun klikkkaa niitä ja valitsee "poista kirosanafiltteri käytöstä" :D


    • sigh..

    • asdgasdgsad

      vituttaa ku mul on diabetes
      vituttaa ku mul on astma
      vituttaa kun on kaikki vitun sairaudet
      vituttaa mun entine bf joka puhu paskaa koska sil oli huono omatunto et iha vitun kiva ku koko koulu tietää mun noloimmat jutut !
      vituttaa ku se paskanpuhuja vei mun ihastuksen joka on mun bf ja nyt ei juttele yhtään -.-
      vituttaa vaan se koska en voi tehdä asialle mtn muuta kun toivoa että se menis poikki
      vituttaa olla lyhyt kun eisaa sitä muijaa :'c , jos oisin pidempi saisin sen -.-
      vituttaa kun ei löydy mitään miten kasvaa pituutta nopeasti
      vituttaa koulu
      vituttaa kun väsyttää
      vituttaa kun masentaa
      vituttaa koko vitun paska maailma
      vituttaa kun ei ole kiinnostunut yhestä hyvännäkösestä naisesta mut muhun seon
      vituttaa se mun ihastus koska en uskalla ottaa mitään yhteyttä enään siihen koska sil on toinen :(
      vituttaa KOKO HELVETIN MAAILMA !
      vituttaa kun ei ole rahaa
      vituttaa kun ei ole enää kun 2 hyvää kaveria keille kertoa kaikki asiat
      vituttaa kun ihastukseni puhuu mulle sen miehestä
      vituttaa olla 13

      • justakj

        Ei vittu kannata ärsyyntyy diabeteksest onha se vähä perseest ite oon 15 ja nappaa se naine jos sen mies on sua pienempi tai heikompi nii sit se on helppoo mut jos se on sua isompi nii kannattaa silti yrittää mut voi tulla turpaa


    • opiskelija.

      Ku rahat on melkein aina vähissä...

    • haxerierkki

      Se YouTuben ja Facebookin "KONY 2012" spämmi...

      • mikä vittu se o :D


    • savustajad

      vituttaa ku dieselsuutin vuotaa.

      • Anonyymi

        Vituttaa kun perse falskaa joskus, sitte perkeleellinen kun yrittää, ei vittu falskaa


    • penna

      Noh, vituttaa ku en saa lasta tai töitä tai laihuutta

    • tyttöo.olol

      1. EI OO RAHAA
      2. PASKA KONE
      3. EI OO RAHAA
      4. EI OO RAHAA
      5. VITUTTAA
      6. EI OO ES

    • nhkfjhgvfsjhsjhfhjaA

      VITUTTAA mun VITUN typerä isä, joka VITTU "lainas" mun tililtä VITTU rahaa VITTU kaks tonnii VITTU ilman mitään VITUN lupaa, SAATANA VITTU!
      -.- Haistais VITTU paskan!

      • TROL FACE

        Iskäs Trollas sut :D trolololololo


    • sgsdg

      Vittuttaa ei oo mitään tekemistä kesäksi, kun en voi hommata mopoa ja kesätöitäkään en saanut.
      Mitäs sitä sit tekis koko loman?

    • vitutus suuri

      Mua vituttaa kun mun ukkoni ei ikinä "ehdi" tekemään sellasia asioita joissa tarviin apua mut kyllä se ehtis istumaan tietokoneella vaikka koko päivän!!!!!
      myös se vituttaa kun se latelee säännöt ja sit jos mä oon eri mieltä jostain niin alkaa tappelu, että haistakoot vittu!!!!

      • !

        Mee Viha palstalle meuhaamaan !!


    • saatanan posliinit

      vituttaa nii helevetisti ku mopolla kiinni poliiseille ja kortti VITTU SIIRTY!! aivan perseestä... ja nyt vanhemmat jumalauta käski myyä sen mopon tai vievät pois ja kesäloma 3 päivän päästä ja olis mukava ajella mutku vittu ei... ei saatana oikeesti
      ja sitte vituttaa nuo saatanan laskut jossa varmistetaan ettei oo roskapostirobotti
      ja sitte vielä ku toikkari tulee olemaan nii HELEVETIN paska ettei pääse mihinkään

    • NAINEN91

      NYT KYLLÄ VITUTTAA KU EN KOSTU SAATANA!! EI SITTE VITTU, EN NUSSI EN! HELVETTI!

    • voi vittu huoh

      Vituttaa ku muna ei kasva ja näytän 10 vuotiaalta-.-
      vituttaa ku kaveri ajo mun ajoneuvoopäin ja ikävää pyytää siltä maksua
      vituttaa ku menin katkaseen yhen piuhan skobast et se menis lujempaa se meni huomen paskaks ja saan raget ku se viedää huoltoo-.-
      Tosiaa muijii ei oo ollu sitte 6 luokan jälkee
      oon vähä masentunu.....
      Ja en tajua miks mua vituttaa vaikka kun ajattelee et asiathan on aika hyvin : /
      silloin kun oltiin lapsia ei tarvinnut stressata mistään nykyään tämä on yhtä helvettiä!

    • ääääääähhhh

      Muo vituttaa mun kyvyttömyys olla stressaamatta niin maan helvetisti joka ikisestä pikku asiasta josta mulle seurais työtä. mulla on sosiaalisten tilanteiden kammo ja paniikkihäiriön oireita ja kaikki tuntuu kasautuvan isoks paineeks päähän, kun pitäis mennä kouluun ja tehdä juttuja, tehdä kunnolla ja tehokkaasti, mutkun en vaan pysty enkä aina jaksa. Vituttaa kun oon niin heikko, ja pelkään epäonnistumista, pelkään ihmisiä, en uskalla aina mennä ovesta ulos, en saa oikeen mitään aikaan ja oon joskus aikamoinen taakka mun äitille, kun sen pitää mun valitusta kuunnella ja sietää mua kun mä kärsin. Vituttaa kun en pysty nauttimaan elämästä, en pysty välttelemään paineita, enkä pysty kohtaamaan ihmisiä. Syksyllä taas uudestaan yrittämään jos koulu lähtis taas paremmin käyntiin. Vituttaa kun en osaa olla pelkäämättä...

    • tere124213452315235

      kyllä vituttaa ku kusin änäris

    • some_shy_girl

      vituttaa ku oon nii nössö enkä uskalla tappaa itteäni vittu

      • Anonyymi

        Luulis nössölläkin yks tosi ystävä olevan... Jos ymmärrät mitä tarkoitan... Laita koodin jos tuntuu että ei löydy sitäkään😂😂😂😂😂😂😂


    • ihmiset vituttaa!

      Minnuo pistää vituttammaan:

      - Ihmiset, joittenka elämässä ei kuulosta olevan mittään iloa, ts. ankstaavat vähänväliä joko veispuukin seinälle tai sitten puhelimessa tuntitolokulla.

      -Ihmiset, joille kaikki "välttää"; itse kun haluaisin tehdä asiat "viimesen päälle".

      -Ihmiset, jotka löytyy kuitenki fb:n kaverilistalta, mutta tosielämässä ollaan niinku ei tunnettaskaan...

      -Ihmiset, joilla ei ole huumorintajua

    • HETJHNGTEJ

      Hyvä aihe :P No täs muutama vituttava asia:

      -vituttaa kun en osaa laittaa hiuksii vaik kuinka yritän
      -vituttaa kun vedän raivarit siks ku vituttaa
      -vituttaa Taylor Swift ja sen ruma otsis
      -vituttaa kun kaverit ei jaksa olla mun kaa
      -vituttaa kun paskat ei saatana tuu perseest ulos
      -vituttaa kun kesä koht loppuu
      -vituttaa äiti
      -vituttaa isä
      -vituttaa ulkonäkö
      -vituttaa tylsä suhde poikaan
      -vituttaa tää vitutus
      -vituttaa taksikuskit kun ne vaatii liikaa rahaa
      -vituttaa kun en saa matkustaa taksil
      -vituttaa kun on paljon rahaa mut vanhemmat ei vie mua kauppaan
      -vituttaa kun on kuuma

      En jaksa laittaa enempää mut VITUTTAA NIIN PERKELEESTI!!!

    • vittuvittuvittu

      -vituttaa mutsi ja faija
      -vituttaa ku ei oo kavereita
      -vituttaa netti
      -kaikki
      vittu vitun elämä vittu!

    • vittu se vituttaa kun koko helvetin kaupunki puhuu susta paskaa ja sulle lähetellään tappo sekä hakkaus uhkauksia sekä se että muija kattelee toisia jätkiä ja sen lisäks vituttaa kun ihmiset on kaksnaamasia vitun mulkvistejä ja tekis mieli tappaa ja hakata ne vitun kusipäät ja se että kaikki vittuilee ja se että mua on kiusattu jo kauan koulussa ja se että vittu kun ei voi käydä käsiks kaikkiin niihin vitun kusipäihin yksitellen kun sen jälkeen on koko vitun jengi kimpussa vittu tää elämä on perseestä...... perkele

      • Anonyymi

        Mitä vittua sä lässyttää kaikella. Vedä leivän päähine takataskussa ja ammu naamaa koko paskasakkia. Vituttaa tollanen asenne jo et sä pelle luovuttaa jos vastas on mukamas kovempia ukkoja. Sä oot yksin ja niitä 4-8 ni mitä vitun pakkeja sä et ota ja en ota minäkään. Sano niille vitun kusinaamoille että kuset koko bändin katki ja sitte! EI HUUTELUA VAAN MENE JA TEE JA VITTUAKAAN KIINNOSTA SEURAUKSET(mua ei ainakaan tos vaiheessa)ymmärrän kyllä et meistä on moneen junaan... Paras vaunu on siellä perä päässä ja makuupaikalla sekä puhtaalla omallatunnolla. Tsemppiä ja pidä lippu korkeella


    • Tätä varten on nettisivukin olemassa :F

      www.ketuttaa.fi

    • Perseilyä taas

      Vituttaa taas ihanasti:
      - Lissut, 'fruittarit', turhat ihmiset, ja ne jotka kuvittelee olevansa helvetin hauskoja homokakkasvedusoini -vitseillään
      - Minä, naamassa taas jotain helvetin aknea tms
      - Ihanat reiteni jotka kivasti pysyvät sellaisina järkyttävinä möhkäleinä
      - Joskus ja aina välillä tuleva urheiluliikuntainspis, joka loppuu 1-3 kerran jälkeen, kun ajattelee että " No ehken mä tänään.. "
      - Itsetunto, joka laahaa ihan helvetin matalalla, sitäkin se tekee aina välillä, päätäisit nyt jumalauta jo.
      - Biseksuaalisuus, kun ei ole rohkeutta siitä muille kertoa, eikä välttämättä ihan täysin itsellenikään selvä
      - Panettaa, muttei voi, kun on niin saatanan nuori .
      - Paska radiomusiikki
      - Ihmisten ennakkoluulot ( Joihin joskus sortuu itsekin, saatanan pelle )
      - Se, ettei kesälomalla kukaan pidä yhteyttä
      - Itsetuhoiset ajatukset, joista olen yrittänyt itseni pitää kaukana parin epäonnistuneen yrityksen jälkeen
      - Itsesäälissä vellomiseni, koska monella muulla on asiat ihan saatanan paljon huonommin.
      - Se en saa mitään aikaan
      - Tietokone on lagiva kasa paskaa
      - Se että tuhlaan aikaani täällä, vitun nolife.
      - Asun helvetin perseessä, turha kuvitellakaan pääsevänsä minnekkään. Ei sillä että missään koskaan tapahtuisi mitään johonka minut haluttaisiin.
      - Etten saa puheenaiheita pääni sisältä '' for the people ''
      - Sulkeutuneisuuteni, " suomalaisella periaatteella ", ei tartte auttaa, selviän itsekin, pidän kaiken pään sisällä ja mulkaisen helvetin pahasti jos yritätkin auttaa saatanan tekopyhä paska.
      - Ei ole kokemusta mistään muusta kuin helvetin säälittävästä nettisäädö(i)stä, ja puhun nyt seurustelusta .
      - Se että 'kavereitani' ei kiinnosta sitten niin vittuakaan mitä mun päässä liikkuu, tai se, että koska hyppään rotkoon ja kuolen. Ei sillä että niille avautuisin.
      - Oma nössöys, en puoliksi uskalla olla oma itseni, joissain asioissa, suurimmilta osilta taas sillä periaatteella, että " Ota, jätä, tai vedä vittu päähäs. "

      Oliskohan tässä jo tarpeheksi . Näin lopuksi vielä puoliksi aiheeseen liittyvää musiikkia, jonka kertsiä ainakin osa varmaan haluaisi huudella pitkin kylänraittia: Metallica - Die, die my darling, https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=JoolQUDWq-k

    • vitsafsdsgsmsffsibki

      Vituttaa kun sain justiin ilmaisen valurautapannun naapurista.
      Oli joku kiinalainen paska ja pohja oli helevetin kiero.
      Noh, sitten kaivan vasaran esiin ja kopsautan sillä pannun pohjaan.
      Kräks. Pannu on haljennut vittu kahtia.

      Vittuperkele

    • vitutus on kivaa<2

      vituttaa se, että koulu alkaa ylihuomenna -.-
      vituttaa se, että on nälkä
      vituttaa se, että mun kaveri ei vastaa mun viestiin!

    • acillatem

      Vituttaa se, kun mopon teoriakoe meni vituiks vittumaisten kuvakysymysten takii
      Vituttaa se, kun koulu alkoi
      Vituttaa se, kun nykymusiikki (skrillex, adele, cheek...) on perseestä, ja sitä vielä arvostetaankin
      Vituttaa " kovat tyypit" käppiensä & nilkoissa roikkuvien housujensa kanssa
      Vituttaa tietokoneen/puhelimen netti
      Vituttaa mopoautot ja niitä ajavat teinipissikset
      Vituttaa, kun rintakehään sattuu kauheasti ilman mitään järkevää syytä --> RIP yöunet
      Vituttaa silmille hyppivät helarit
      Vituttaa tyypit jotka leijuu kaikesta
      Vituttaa uudet opettajat

    • vitutus päällä 24/7

      eniten vituttaa kaikki.

    • viljaminveli22

      viduddaa ku ES loppu ja mudsi ei anna rahaa

    • zmirre

      Mun kurkku on kipeä. Ei sellaista tavallista kipua, mutta ei viittaa angiinaankaan. Saakeli.

    • fuck!!!!!!!

      Vituttaa koska...
      -sain jälki-istuntoa tunnin
      -en uskalla tunnustaa ihastukselleni tunteitani olemme vain puoliksi kavereita
      -ei ole röökiä sain tänäänkin vain pari hatsia
      -sain kokeesta nelosen
      -myöhästyin tänään jokaiselta muulta tunnilta paitsi ekalta
      -mut heitettiin luokasta ulos
      -yksi kaveri peti mun luottamuksen ja nyt se on sillee kun mitään ei olisi tapahtunut ja se sama tyyppi vittuilee koko ajan en kerro sille enää muuta kuin yleisiä asioita
      -on pari kouluainetta joista mä en tajua yhtään mitään
      -netti lagii
      -ei ole rahaa
      -olen ylimielinen kaikille joita en tunne tai jotka ovat rumia tms enkä osaa lopettaa sitä
      -vitutus vituttaa
      -pari henkilöä oli tänään ylienergisiä, ja pari aliaktiivisia
      -ei jaksa nousta koneelta tekemään kahvia
      -eli vähän kaikki vituttaa

      Tuosta muuten voi luulla että olen jätkä... Joka en ole.

    • Sopuli(((

      Vituttaa, mulla oli hyvä nainen jäin kiinni tyhmästä valheesta jota en korjannut kun en halunut loukata häntä. Nyt ei ole naisystävää. Töissä menee ihan perseelleen pomo ei luota minuun kun töppäsin kerran ja meinasin joutua markkinaoikeuteen aiheesta, onneksi se sovittiin rahalla. Vituttaa niin perkeleesti ((:

    • oral

      vituttaa ,kun valehdellaan potilaille että oon muuttanut hevon kuuseen vaikka en ole.

    • jonneh8er

      vituttaa kun 10v jonnet joutuu aina mun joukkueeseen aivan kaikessa missä on joukkueita

    • Necrolai

      nyt vituttaa ku oon lukenu tän -.-

    • Tämmöstäkin

      Vituttaa kun on rankkaa. Töissä liian pitkiä päiviä. Liian vähän aikaa lapsille. Ulosotosta tuli kirje laskusta, joka on perusteeton. Ajoin kameraan ylinopeutta ja siitäkin tuli kirje. Liian paljon tekemättömiä asioita. Vituttaa olla väsynyt. Vituttaa valittavat asiakkaat. Vituttaa kun tuntee itsensä tyhmäksi. Vituttaa epäoikeudenmukaisuus. Hirvee vitutus!

    • Vituttaa

      Ripuli kone vituttaa ja musiikin poistuminen vituttaa.

    • kohtalo ??? yksin

      Mua vituttaa kun se että istun tässä itsekseen ja katson tv .. Eikä mulla ole ketään kivaa mukavaa kaveria jonka kanssa olla vaaan..

      Ja että ne jotka kiinnostuvat niin ovat ukkomiehiä jotka kyllästyneet elämään vaimon kanssa...

      Ja mua v... a se että oo kateellinen hyvälle ystävälleni kun sillä näyttää käyvän flaksi tuolla yöelämässä ja mä yleensä jään siellä syrjään mua ei pahemmin kukaan lähesty...

    • Shiiiieeeeettt

      vituttaa selkärangattomat ihmiset, vaikka miten kiltisti yrittää toisille olla nii aina saa vittuilua niskaan. Ei vaan yksinkertaisesti oo niillä paskanaamoilla selkärankaa puolustaa tai edes olla vittuilematta pienemmillensä. ETTÄ TERVETULOA AMIKSEEN

    • Ei ei eieieieiei

      Mua vituttaa mun juoppo mies joka haukkuu minua. Mua vituttaa että lupaa olla seuraavan viikonlopun aina juomatta ja sit se juo. Vituttaa.... Aattelin että mua vituttaa kaikki. Mut ei vituta muu kuin tuo ukkopulilainen. Niin ja se ettei se osallistu vauvan hoitoon muuta kun käskyttämällä.................................................................................................. Mua vituttaa kun oon niin sinisilmäinen että aina vain uskon ja toivon ja luotan että nyt se loppuu juominen ja haukkuminen. AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH

    • vitutsullekin

      Minua vituttaa kyvyttömyys kertomaan mitä haluaisin!
      Haluaisin huutaa eräälle kuinka ihana hän on ja halata ja sitten huutaa päin naamaa että mitä helvettiä mä oon tehnyt kun se ei puhu mulle. Haluaisin huutaa eräälle tytölle, että voisi lopettaa sen paskanjauhannan ihanasta suhteestaan. Vituttaa koulumme pari opettajaa jotka kehuvat kyseistä tyttöä 24/7, mutta minulle ei sanota mitään.
      Vituttaa se että haluan olla yksin, miksi pitää olla muita ihmisiä. Miksi juuri silloin kaikilla on ihanaa kerrottavaa omasta elämästään, kun itsellä on vittusaatana-fiilis.
      Vituttaa. Ainoa ihana asia on pimeys ulkona.

      • ihmisiä vituttaa

        vituttaa päivästä 8-9h tuhlaus istumassa koulussa. vituttaa se että aamulla on pimeetä ja koulusta päästyä pimeetä. vituttaa tyhmä kuuntelematon opettaja ja tylsät paskat oppitunnit. Meen nukkuu että heräis huomenna taas kasiks kouluun.


      • Anonyymi
        ihmisiä vituttaa kirjoitti:

        vituttaa päivästä 8-9h tuhlaus istumassa koulussa. vituttaa se että aamulla on pimeetä ja koulusta päästyä pimeetä. vituttaa tyhmä kuuntelematon opettaja ja tylsät paskat oppitunnit. Meen nukkuu että heräis huomenna taas kasiks kouluun.

        Lintsaa, ja me kaljalle johonkin räkälään


    • VITUTTAALOLIHOMOT

      se, kun perseiliät feedaa lolissa ranked niin maan perkeleellisesti!

    • _maria_

      Vituttaa, kun ite en tykkää puhuu paskaa ihmisist, mut mun 2 bestistä on sellasii saatanan paskanjauhajii. Aina haukutaa toisten ihmisten ulkonäköö/puhetyylii/tjm ominaisuutta, ja sit siihen päälle matkitaa sitä, mitä ne puhuu / miten ne puhuu ...
      Tää ei haittais, jos tätä tehtäis vaa joskus, mut ku tuntuu, et jokapäiväset puheenaiheet pyörii aina muitten ihmisten epätäydellisyyksien päivittelyssä ja enkä ite tykkää ettii ihmisist _vaa_ negatiivisii puolii >:( Sit ku oon sanonu täst, ni vastaus on "täähän on vaa pelleilyy, ähähähä!" Ollaa vaa olevinaa niin paljon parempii ku kaikki muut... JA TÄÄ VITUTTAA MUO!!

      • VITUTTUSTTAA

        VITUTTAA KUN PÄÄSEE VASTA HUOMEN OSTAA RAKETTEI KU KAIKKI HYVÄT ON LOPPU SILLOIN JO


    • .:tuntematon:.

      Vituttaa niin vitusti minun "rakas" exäni. Joudun taas loman loputtua sietämään sitä. Oon iha satavarma et se haukkuu mua taas huoraks tai väittää mun olevan lesbo tai bi. Sit se kumminki leijuu siel koko luokalle jotain sen tyttöystävistä joita sillä on varmaa miljoona samaan aikaan. Ja vilkuilee mua, jos vaikka oisi taas saanut särjettyä niitä mun sydämensirpaleita uudelleen.

      En tajuu mitä tyydytystä se siitä saa, et se särkee ihmisten sydämiä ja leikkii tunteilla. Ja vielä sen sydämen särkemisen jälkeenki loukkaa mua. Ja jostain syystä se ei sen muihin exiin kiinnitä mitään huomiota, se kohtelee niitä ku ne ois sille pelkkää ilmaa (ilman happea).. mut mua se sit kiduttaa olemuksellaan ja loukkaavilla sanoillaan ym.. aina se kusipää kerjää multa turpiinsa.

    • jdfiosajefoejdofjwso

      Voi vittujen vittu! Kaapelimodeemi sano poks melkein kuukaus sitte, kaapin ovi ei pysy kiinni eikä auki, en osaa enää kirjottaakkaan, ostosreissulla ei löydä mitään, lihatiskillä liikaa ihmisiä, mikään ei pysy käsissä, iskä vittuilee.

      Yhteenveto: elämä vituttaa

    • !!!!!!

      Tosi-tv vituttaa koko ajan vain enemmän, nykyään alkanut pilaamaan jo parempiakin päiviä! Vitun idolit, voice of finlandit, jersey shoret, bb ja nämä muut tosi-tv paskat ja vielä se että joka vitun sarjaa pitää alkaa vääntämään suomi versiolla ''Jyrki Sukula - Kuppilat kuntoon'' voi jeesus... Tai kun ''suomen surkeimmat kuskit'' vilahtaakaan ruudussa alkaa verenpaine lähentelemään kahtasataa.
      Ja näitäkin paskoja joudun seuraamaan ns. pakosta vähintään sivusilmällä kun tyttöystävä näitä tykkää katsella, hankinta listalla onkin toinen televisio siihen hommaan.
      Jos tätä joku tositv ''julkkis'' lukee niin voisiko vähän avata tilannetta ja kertoa hakeeko niihin ohjelmiin vain täydellisesti muista jälkeen jääneet, vitun idioottimaiset rahan perässä juoksevat julkisuuden kipeät huorat vai näyttelettekö te siellä vain niin hyvin täydellistä idioottia? Pitäisi kai joku vastarintaliike perustaa jotta tämä paska loppuu, onko halukkaita?

    • 215v231rc

      Talvi, sais tulla se vitun kesä niin pääsis taas tienpäälle ja mökille rappiolle.

    • Penissinep

      Penis

    • nuppipää

      Vittumainen appikukko vituttaa!! Saatanan pullistelija työntää nokkansa joka asiaan!! Vituttaa myös tämä elämän epäreiluus, jotkut saa kokoajan taivaltaa paskasta toiseen ja jotkut on niin saatana onnekkaita joka asiassa!!!!!

    • vituttaa

      Vituttaa ku kaikki asiat on päi helvettiä ja elämä iha helveti rankkaa tuntuu et oisin yksi tän kaiken paskan keskel

    • Vituttaa.

      Vituttaa ku lyön aina oikean jalan pikkuvarpaan johonki.
      Vituttaa ku astun jonku helvetillisen Lego-palikan päälle.
      Vituttaa ku vituttaa.

    • vitutttaaaaaaaaaaaa

      vituttaa ku pikkusiskot päättää perheen asioista

    • aino3

      Mua VITUTTAA just nyt juoppo ukko,joka ei aikuistu ikinä,alkaa olla kärsivällisyys lopussa sen kans...pelaa kaikki rahansa,ja vippaa lisää kaikilta ihmisiltä.Mitä vittua mä tuollasella teen,oon todellakin ansainnu paljon parempaa,sen verran huippumimmi oon,selvinny tähän mennessä vaikka mistä elämän takapakista,ja niitä on piisannut.Mutta vaikeudethan on luotu voitettaviksi,vielä jonain päivänä ukkoni on säästäväinen raivo raitis mies jos niin päätän.Tai sitten heitän sen pihalle,näin valitsen helpomman tien...Eihän sitä toista voi muuttaa,jos on jo äidinmaidossa saanut pelurin ja juopon geenit,ja kotona on juotu päivittäin.Et semmonen mua vituttaa

    • oath12345

      vituttaa se että en voi kertoa rakastavani poikaystävääni koko maailmalle, vaan koska hän on parhaan kaverini exä. vituttaa myös se että miks aina mulle tapahtuu näin. heti ku oon löytäny jonku hyvän ihmisen jonka haluun et se kuuluu mun elämään nii HELVETTI vittu ei. välillä vituttaa myös sekin että paras kaverini koskaan tapasi tämän pojan. HÄN ON NYT MINUN ! ♥ sitäpaitsi en jaksa enää salata tätä ja tunnen itteni vitun kaksnaamaseks ja idiootiks, mut tunteille ei voi mitään ja hänkin rakastaa minua ♥ hänestä en luovu sitten haudastakaan !!! ♥

    • vitutusmaximus3

      vituttaa ku on niin vitunmoinen darra..

    • vittupaskasaatana

      Vituttaa luokkalaiset
      Vituttaa varsinki se yks
      Vituttaa faija ku se juo
      Vituttaa et pitäis tehä läksyt, mut en jaksa ja oon vaan koneella
      Vituttaa et ei oo viikonloppu
      Vituttaa toi lumi
      Vituttaa toi varmistus et en oo roskaposti
      MIKS VITUS NE LUULEE ET MÄ OON ROSKAPOSTI
      (ehk oon niin ruma...)

    • naamaperkele

      Paras kaverini hakkeroi eilen minun facebook tilini ja kirjoitteli kaikkea vitun paskaa kavereilleni ja tyttöystävälleni.... nyt hän ja hänen kaverinsa vittuilee niistä viesteistä ei saatana :P

    • kaikki5

      kaikki vituttaa ! iskä ja äiti ! koulu !

    • Vituttaa

      Vituttaa suomen politikot
      Vituttaa hyväveli järjestelmä
      Vituttaa kallis bensa, asuminen ja ruoka.
      Vituttaa kansalaisten holhoaminen
      Vituttaa TALVIVAARA ja sen SAASTUTTAMINEN JA LUONNON TUHOAMINEN.
      Vituttaa verotus
      Vituttaa asua paska suomessa
      Vituttaa vituttaa ja vituttaa

    • sry

      ********** suhteissa pelien pelaaminen. Kaikki olis niin paljon helpompaa jos ihmiset sanois suoraan mitä ajattelee/tuntee, kun se että yritetään tehdä esim. toista mustasukkaiseksi. Vituttaa niin järkyttävästi tollanen paska.

    • Khyy

      Vituttaa kun toinen on niin idiootti. Kerro miksi tarvitsen sua. Vituttaa kun roikun rakastuneena ton yhden perässä, vaikka maailma olis avoin ja täynnä seikkailuita. Haluaisin keskittyä itseeni välillä. Määrätä itse mitä teen, syödä sitä ruokaa mitä itse haluan ja ennen kaikkea:opiskella. Se on niin vaikeaa kun on tollanen toinen tossa jaloissa. Kaikki menee ihan hyvin niin kauan kuin tulee opiskelijabileitten aika ja toi lähtee ryyppään. Silloin ei ole väliä, olenko olemassa. Ja en tarkoita mitään pettämisä yms. Sellaista ei ole koskaan ollut. Tarkoitan toisen huomioimista yms.

      Ps. Aivan loistava biisi niille, joita kesän odottaminen vituttaa: noste&protro-paska kesä. Auttaa sitten aivan perkeleesti!!!!!

    • veävittupäähän

      Vituttaa ku tämä viestiketju on näin pitkä. Ja kaikki vituttaa. Siis vittu kaikki.

    • hyihyitervakeuhko

      Vituttaa, kun putos yks päivä tupakasta sitä hiiltä paidan sisää ja tuli vitullinen palovamma, äsken revin sen vahingossa auki ja jos se tulehtuu nii tarvisin kai antibiootit...millä vitulla selitän äidillelle et mulla on tissien alla palovamma :D:D

    • 18+18

      Vituttaa, kun en ole aiemmin löytänyt tätä palstaa. Tää on vitun mahtava! :D

    • v1ttu

      vituttaa ku perhe on ärsyttävä ja suursyömäreitä kaikki ja haluisin treenaa kroppaani ja en voi sanoo sitä noille tyypeille kun ne sanoo et mulla on tosi kaunis kroppa ja oon hoikka jne jne mutku vitut oon mä haluun treenaa enkä haluu syödä niin paljoo et maha pullottaa joka aterian jälkeen mut noit jättimahoja ei kiinnosta mut jos treenaan ite nii en osaa liikkeitä ja tekisin ne väärin ja vittu ja äitin pitäis maksaa jostai kurssist jolla opetettais noit mutkun en VITTU voi sanoo niille.

    • jeesus_auta

      vituttaa nii saatanasti ku penkkitulos ei oo parantunu 3 viikkoo ja vieläki menee vaa se vitun 110kg vittu

    • Vihersilmä@98

      Minuu vituttaa tää elämä. En vaa jaksais elää. Ku elämän pitää olla niin oikukasta. Kaverit ei ees ymmärrä minuu. Vituttaa niin helvetisti tää yksinäisyys. ja se et mutsi haluu et opettelen nii vitusti koulus. En mä haluu olla mikään saatanan hikke. Eihän hikeis pahaa oo mut ei vaa käy mulle. Vituttaa se ku mua kiusattii ala-asteel. Vituttaa tää koulu ja tän useimmat ihmiset. Vituttaa ihmiset jottka yrittää tunkee joutakii pakost kavereiks.

    • juicci4

      Vituttaa Facebook päivitykset että kuinka pitkä aika on loman alkuun,Vittuun koko facebook,Vituttaa kun auto on hajalla,Vituttaa kun ei mikää suju niinku saatana pitää. yleinen vitutus on korkealla.Maanantait vituttaa

    • Jumal uus

      Vituttaa kun on joku vitun siitepöly allergia ja oon muutenkin vilustunut sen lisäksi. Sit on muutenkin aika vähän tekemistä ja Elisa viihde netti yhteys kusee. SAATANA!

      • fffuuu

        Vituttaa kun herää kerrankin yhdeksältä pirteänä eilisen iltalenkin vuoksi ja kaikki meneekin jo aamusta päin perseenreikää. Heräsin hyvällä mielellä, söin kevyesti ja join aamukahvit.. Meikit meni päin vittua ja hiukset on taas vaikeat ja vittumaiset. Näen itseni rumana kuin harakanperse ja lumput päällä koska ei rahaakaan ja kukaan ei kuuntele mitä sanon. Vittu sama kun pari laukausta ja vitulla päähän. Naapurin narsisti ämmä tuli kahden kontrolloimattoman rakkinsa kanssa vastaan ja tietty omakin hurtta alkoi vetää.. fletasin croksit jalassa melkein märälle ruoholle kun eilisestä koiranulkoilutusreissusta märät kengät.. Kämppä on kun perseenreikä koska kukaan muu ei välitä. Etupihassa leilataan ruohoa ja ruohonleikkurin sulosoinnut tasoittavat ihanasti verenpainettani.


      • fffuuu

        Vituttaa kun herää kerrankin yhdeksältä pirteänä eilisen iltalenkin vuoksi ja kaikki meneekin jo aamusta päin perseenreikää. Heräsin hyvällä mielellä, söin kevyesti ja join aamukahvit.. Meikit meni päin vittua ja hiukset on taas vaikeat ja vittumaiset. Näen itseni rumana kuin harakanperse ja lumput päällä koska ei rahaakaan ja kukaan ei kuuntele mitä sanon. Vittu sama kun pari laukausta ja vitulla päähän. Naapurin narsisti ämmä tuli kahden kontrolloimattoman rakkinsa kanssa vastaan ja tietty omakin hurtta alkoi vetää.. fletasin croksit jalassa melkein märälle ruoholle kun eilisestä koiranulkoilutusreissusta märät kengät.. Kämppä on kun perseenreikä koska kukaan muu ei välitä. Etupihassa leilataan ruohoa ja ruohonleikkurin sulosoinnut tasoittavat ihanasti verenpainettani.


    • KaikkiVaanVituttaa

      vituttaa huomiohuorat ja angstaajat
      vituttaa tyhmät vanhukset
      vituttaa kun kyrpä ei kasva
      vituttaa kun hain lukioon
      vituttaa kun on tylsää
      vituttaa kun sataa
      vituttaa vanhemmat
      vituttaa kun kesäloma loppuu jo 2 kk päästä
      vituttaa koko elämä
      vituttaa robin ja justin bieber
      vituttaa ulkonäkö

    • homo Robin
      saatanan tyttö justin bieber
      kun kone lagaa heti aamusta
      saatanan merkintä rekisteriin vitun 24€ lasku

    • ärsyttääoikeesti99

      top 10 vituttavimmat asiat:

      1. Rahat vähissä
      2. Opettajien lellikit
      3. Huomiohuorat
      4.Pedarit ja raiskaajat
      5. Itikat
      6. Netti lagii
      7. Pinnalliset ihmiset
      8. Kun youtubessa melkeen joka videon alussa on joku mainos >:(
      9. Kun asun keskellä ei mitään
      10.Kun "hiukset on kuin heinäpelto talven jälkeen toukokuussa" :D

      • Vitunkaivelija

        Vituttaa koska olen lihonut ja narsistinen muka ystävä päättää etten saa laihduttaa koska olen anorektikko vaikka ite läskiperse ja olen normaalipainossa vielä viiden kilon miinustuksenkin jälkeen. Vituttaa kun vaatteet ei istu ja ei ole rahaa hommata uusia. Vituttaa kun kaikki aukoo päätään ja mun pitäis pitää turpani kiinni vaikka olen räjähdysaltis. Vituttaa mun naama ja rasvanen lettii. Vituttaa olla no life. Vituttaa paskanjauhajat ja menneisyyden inttäjät.


      • Anonyymi

        10 kohdassa auttaa kun Boris Johnson pääsee pääministeriksi rivolettinä, menee enää 7 vuotta


    • Huoh;_;

      Vituttaa koska muutan sijaisperheeseen jonnekki vitun maalle. Ja vituttaa että olin tyhmä ja lintsasin ja sen takii nyt joudun sit muuttaa. :(

    • Pois Suomesta

      Se, että Turun Seikkailupuiston on vallannut kaikki mamut!!! 99,9% siellä olevista on jotain ihan muuta, kuin suomalaisia!! Nimen voisikin vaihtaa: Maahanmuuttajapuisto. P*****E!!!!!!

    • veronica21

      oon 21v ja luottotietoni ovat menneet,kun nuoruudessa toilailin,eipä mulla muuta tällä hetkellä mikä ketuttas : )

      • Pissedoffgirl

        Se,kun paras (nyt entinen) ystäväsi on huomiohuora ja päättää pokata sun isoveljen! So fuck you b*tch!


    • Lomailija 47

      Yöllä naapuriveneessä pidettiin kauheaa meteliä, ettei saanut nukuttua. Herättyä kaikki otti päähän, jopa oman rakkaan kysymykset ja ilmeet. Sitten onkin vituttanut koko päivän. Vettä sataa ja lomaa on jäljellä vain muutama päivä :)

    • vituttaa!!!!!

      vitutttaa koko vitun elämä!!!!!!!! itsari ois paikallaa!!!!!!!

    • jussi_95

      vituttaa ku no niin pieni muna 16 cm erektiossa, ympärysmittaakin on vain hieman yli 12 cm. voihan vittu saatana eihän tällä mololla ketään tyydytä :( ai niin ja oon jo 18 v. vittu

    • dhaze

      Se, etten voi harrastaa irtoseksiä ja paneskella ympäriinsä niin usein kun haluaisin ilman paheksuntaa ja likaisen, itseään kunnioittamattoman bimbon mainetta.

    • prklasdas

      Exä joka jättää sitoutumiskammonsa takia ja silti antaa merkkejä kokoajan, että haluaisi olla vielä yhdessä. Ja kaikki tietysti aina minun syykseni.

    • Voihan kukkaiskevät

      Rillit on taaaaas likaset. Siis pitääkö näitä nyt jumaliste pestä viidesti päivässä jos mielii eteensä nähdä?!

      • Anonyymi

        Pistä rillit muovipussiin, niin ei paskaannu


    • ei paljoa lomaile

      Vituttaa aivan suunnattomasti kun otat itsellesi töistä viikon loman käyttäen niitä harvoja vuosilomapäivä ja sitten olet koko loman sairaana. Voi jeesus että se vituttaa. Vielä kun tulee lomia pidettyä vain sen nelisen kertaa vuodessa juhlapyhät tietenkin. Joskus se vituttaa itseasiassa jopa niin paljon että tekisi mieli loman jälkeen soittaa vain pomolle ja väittää olevansa sairaana vaikka olisin jo tervehtynyt ja pitää täten joku nelisen päivää "sairaslomaa".

    • !!!!!

      sellaiset tyypit joilta kaikista vähiten kuuntelisit vittuilua, kaiken lisäksi jo henkilökohtasesti otettavaa laatua, niin juuri he sitä päätään aukovat.
      Perinteinen turpasaunahan ois kaikista helpottavin ratkasu tähän ongelmaan mutta tällä kertaa ois pakko osata hillitä itsensä. PERKELE!

      Nyt on avauduttu kyl se vähän helpotti

      • Vitunvittu

        Vituttaa elämä..ja vituttaa NAISET


      • vitunkiva ragee
        Vitunvittu kirjoitti:

        Vituttaa elämä..ja vituttaa NAISET

        Vituttaa kaverit jotka on vitun kusipäitä
        Vituttaa yks toinen kaveri koska vaan vituttaaaaaaa
        Vituttaa kokeet ja vituttaa koulu
        Vituttaa elämä
        Vituttaa ruma itseni
        Vituttaa tyttö joka ei näytä olevan enää vittupaskan vertaa kiinnostunut musta
        Vituttaa että joku luki tämän vitutuksissaan
        Vituttaa VITUTUS kaikesta


    • Jepu

      Vituttaa kun puolituntemattomat ihmiset tulee purkautuun mulle niiden vitutuksesta, vittuako se mua kiinnostaa ku ihan vitun tarpeeks omiaki ongelmia! Vituttaa se etten tiiä mitä haluun mun elämältä enkä osaa vittu päättää mitään ja vituttaa ku en tiiä saanko kämppää jonka haluan ja vittuttaa kun ei oo tarpeeks rahaa et sais vielä paremman kämpän ja vituttaa olla köyhä päämäärätön mistään mitään oikeesti tietämätön opiskelija. Vituttaa kun ei voi vaan lähtee Bahamalle viettää kirjailijaelämää.

    • MetalMan93

      No Postin lakko vituttaa! Levykauppa Äxän tilaukset kaikki perkele myöhässä. Töissäkin oli tänään ihan vitun paska päivä. Ei helvetin kuustoista.

    • Perkele

      Vituttaa, ku naiset on kaikki nii saatanan perseestä, mut ilmankaan ei kestä. Vituttaa sekin ku oon nii vihanen nääs vitutti niin paljon että melki hyppäsin parvekkeelta mutta en tietenkään vittusaatana hypännyt. Olis ollu aihetta, saatana tätä paskaa kukaan jaksa. Vituttaa, tiedättekös?

    • totta1

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • fortyemp

      se kun it is forty emp forty five ceeeel ty ty dy... no se kun naitta ei tule ja ku eip sua mopoautoo

    • #@*#%&#%#

      NARSISTIT!!!!

    • Eniten vituttaa exä. Se miten helposti se pääsi erosta yli. Oon kai hirveä ihminen, mutta haluaisin, että siihenkin sattuis edes jonkin verran. En enää haluais sitä takaisin, mikäli suhde jatkuisi sellaisena ku se aiemmin oli, mutta silti toivon, että se kaipaisi miuta. Että siihen sattuis. Jotenki vain tää et koko juttu ei tunnu sattuvan siihen yhtää, siitä tulee semmone tunne iha niiku meidä suhde ois merkinny sille yhtään mitään. Ja se sattuu iha helkutisti. Ja sitä paitsi pakko myöntää, että syö kyllä itsetuntoa, ku ite oli täysillä suhteessa mukana, mut ilmeisesti en sitte merkinny tuolle pätkän vertaa. Ei helvetti että ärsyttääkään.

      Toisena ärsyttää vähän se, että törmäsin netissä yhen tyypin profiiliin. Ja se tyyppi ainakin väittää profiilissaan omaavansa kaikki unelmakumppanini piirteet. Mutta ku en mie uskalla ottaa siihen yhteyttä. Sitä paitsi hoen koko ajan itelleni, että vaikka ottaisinki siihe yhteyttä, nii ei se varmasti näkis miussa mitään. Että hiphurraa vaan surkealle itsetunnollenikin! Säälittävä minä.

      Ja että muuten tuntuikaan mahtavalta purkautua!

    • asdasdasda

      isä vitun homo ukko

    • SU0M1337

      MUA SITTE NII RISOO S44T4N4 NE JOTKA TULEE SUOMI24 KIRJOTTELEE JOLLAIN VITUN CAPSLOCKILLA PERKELE ETTÄ TEKIS MIELI LYÖDÄ SEMMOSIA NULIKOITA SUUUUUUUUUUUUUATANA

    • valittaja1

      Eniten vituttaa semmoset pojat jotka kattoo vaa ulkonäköö eikä luonnetta.
      Ja vituttaakin niinpaljon että...

    • perkele2

      Vituttaa koska ei ole kavereita eikä sosiaalista elämää istun 24/7 koneella

    • vittu1

      Vituttaa ku en saa unta

    • Kela

      Eniten vituttaa kela kohta 2kk ollu työttömänä mutta työttömyys rahoja ei näy lunta syömällä pitää vissii vittu elää ku sielä lehmät ei osaa saatana paperi hommia hoitaa ajoissa.... Haistakoon vittu koko kansaneläkelaitoksen väki

    • Vatvo

      Vituttaa niin ettei edes jaksa kirjoittaa mikä vituttaa.
      Vinkiksi kuitenkin viimeinen vitutuksen aiheuttaja, KELA.

      • Vatvo

        Kuitenkin helpottamaan ainakin niiden vitutusta, jotka ei saa pillua.
        Kiertokirje

        Tämä Email-kirje on lähetetty sinulle, että saisit pillua.

        Originaali kirje on Läyliäisissä Suomessa. Sitä säilytetään eräässä kurkkupurkki Macintoshissa.
        Se kirje on kiertänyt Läyliäisissä 9 kertaa. Neljän päivän päästä sinä tulet saamaan pillua siksi,
        että olet ottanut vastaan tämän kirjeen.

        Tämä ei ole pilaa. Pillua alkaa tulla ovista, ikkunoista, liesituulettimesta, jääkaapin takaa,
        ilmastointiaukoista, mikäli sinulla on postilokero-osoite niin sieltäkin löytyy yksi kuohkea pillu
        odottamassa noutajaansa. Lähetä kopiot niille ihmisille, joiden luulet tarvitsevan pillua. Älä lähetä
        rahaa, sillä tapahtumalla ei ole hintaa. Älä pidä Email-kirjettä itselläsi vaan lähetä se eteenpäin.
        Emaileina tai kirjeinä. Pillukirjettä ei saa katkaista. Sinun täytyy lähettää sanoma neljän päivän
        kuluessa. Jos toimit oikein, pillu tulee olemaan puhdasta ja hyvää.

        Nurmijärveläinen kyläseppä sai kirjeen 7.11.56, mutta ei voinut lähettää Email-kirjettä eteenpäin,
        koska Bill Gates täytti samana päivänä 2-vuotta. Tämän jälkeen kyläseppä oli niin kivuliaassa
        yhdynnässä, että kiljui äänihuulensa hajalle ja menetti lopullisesti puhekykynsä. Kyläseppä oli
        saanut aina pillua ainoastaan puhumalla, joten pillun saanti loppui kuin seinään. Nykyään kyläseppä yrittää viittoilla pillua huonolla menestyksellä.

        Eräs toimittaja sai 70 000 kertaa. Jean Ellen sai kolme kertaa, mutta menetti ne, koska ei jatkanut ketjua.

        Filippiineillä Oreus Vela menetti munansa kuusi päivää tämän kirjeen jälkeen. Kun hän myöhemmin lähetti kirjeen eteenpäin, hän sai kerran sormipillua.

        Constansino Diaz otti vastaan tällaisen kirjeen v. 1963. Hän toivoi sihteerinsä antavan 20 kertaa. Pari päivää myöhemmin hän sai mansikan Potti-pelissä ja voitti 2 markkaa yhden markan panoksella.

        Kutzur Tyruk, turkkilainen bussinkuljettaja sai kirjeen, mutta ei tiennyt mikä on Email. Hän kävi hakemassa apteekista itselleen monivitamiineja, mutta saikin erehdyksessä Viagraa. Hän sai elinikäisen kestoerektion, joka on niin kivulias, että bussinkuljettaja jäi koukkuun keskushermostoon vaikuttaviin särkylääkkeisiin. Kutzur Tyrukilla seisoo niin valtavasti, että hän joutuu kusemaankin kyljellään maaten suoraan lattiakaivoon.

        Arla Dirhik, eräs konttoristi sai kirjeen, mutta unohti lähettää sen neljän päivän kuluessa. Hän sai klamydian. Myöhemmin hän löysi kirjeen, lähetti sen ja sai pillua ja kupan.

        Kainuulainen raudoittaja Taneli Kurppa sai työpaikkansa sähköpostiin tällaisen kirjeen. Hän ei osannut lähettää viestiä eteenpäin. Kahden päivän kuluttua hänen haalarinsa tarttuivat malmin kuljetushihnaan ja hän menetti kätensä. Sairaalassa hänelle annettiin erehdyksessä 11 pussillista erittäin HIV-positiivista verta. Hän sai samana päivänä HIV:n. Nykyään hän käy päivittäin kirjastossa lainaamassa kirjoja, jotka käsittelevät kohtaloa.

        D. Fairchild ei uskonut kirjeeseen, vaan heitti sen roskikseen. Muutamaa päivää myöhemmin hänelle kerrottiin, ettei enää koskaan saisi pillua.

        Tämä kirje sai alkunsa Kokkolassa ja alkuperäisen kirjoitti Jaakko Keturi, eräs eteläamerikkalainen lähetys-saarnaaja. Jotta tämä kirje menisi vielä kerran Läyliäisten ympäri, täytyy sinun Emailata ystävillesi. Parin päivän päästä tulet saamaan iloisen yllätyksen, vaikka ei tekisi pätkääkään mieli.

        Lähetä viisi kopiota, ja katso mitä tapahtuu housujesi sisällä.

        Nopean lähettäjän etuna saat nähdä kirjeen lähettämistä seuraavana yönä unen, jossa saat asuinalueesi verojohtajan vaimolta ja tyttäriltä pillua. Verojohtaja on itse paikalla ja hyvin näreissään.


    • vitunvitunvittu1

      Vituttaa suomen lätkäjengi olympilaisiin koska M.Koivu ja Filppula loukkaantu, vitutusta lisää se että Bergeinheimin paska kieltäytyi kutsusta korvaamaan filppulaa, vituttaa kans se et suomen potenttiaalinen sija näis olympialaisis on 6-8, vitutuksen kruunaa se että koivun poissaolon takia, kaikkien rakastama Lasse "En mää osaa puolustaa" Kukkonen toimii luultavasti kapteenina. Kiitos

      • vitun pennut

        Vituttaa kaikki nää vitun viils viils angsti teinit

        Vittu tappakaa rumat lihavat syrjäytyneet lapset jo ittenne älkääkä netissä vinkuko

        Saatanan keskeneräset räkänokat, jos elämä on kurjaa ni oottakaaha ku kasvatte aikuisiksi ja äiti ei elätäkkää enää

        Vittu ku masennus on huomionkeräämisen tekosyy


    • voihanvittusaatana

      Vituttaa ku tää on nii vittumaine paikka, miks vietän aikaani täälä voi vittu ...en vittu tajuu itteeni.

    • Ketuttaa, koska mistään ei tunnu löytyvän kohtuuhintaista asuntoa tai jos semmonen lopultaki löytyy, niin joku vie sen nokan edestä. Ja sekin ketuttaa, että huomenna ois ruotsin sähköpostitehtävän palautus, mut ei huvittas ollenkaa tehdä koko tehtävää.

    • vittujen kevät

      vituttaa kun maahanmuuttajat elää veronmaksajien rahoilla.

      • vitun vittu saatana

        Ne vituttaa ja sitte vituttaa kaikki muukin ylimääränen vitun paska. Perkele että taas vituttaa kaikki


    • vittupäävaa

      Vittu että vituttaa kaikki saatanan vitun kyrpä pillu perkele vittu mitä paskaa vitun kusi mulkku. vittu onneks pääsee ees vittu nukkumaan tuolta vitun yövuorosta vittuun.

    • hoitsu1

      Vituttaa kun työpaikalla saa juosta kun hullu ja ihme juttuja katoo ja akat touhuu miten sattuu kun esimies lomalla,,,saatana!!

    • paksukallo

      Mua vituttaa kun tytöt huom vaan jotku laittaa saatana meikkii 20 kiloo. Siis joo kyllähän sitä nätiltä näyttää kun on kaaaaiiiken maailman jutut naamassa, ja sit joskus kun näkee tällaisen tytön ilman meikkii niin naamassa on pari sievää näppyä ja kun kysyy ni vittu syy on se että "nokun mun posket punottaa kun mä nauran" sillee käy vittu kaikille, luultavasti.....
      Siis eihän ihmisiä meikin takia kuulu arvostella, mut ei nyt vaan mee mun paksuun kalloon tää juttu

    • lily2

      vituttaa kaikki paska
      vituttaa ku mun kaverit pitää mua varmaa ihan tylsänä ku en oo sellanen saatanan riehupelle niiku se yks saatanan huara

    • voivittu

      En saa koskaa naista



      TÄÄÄ MINUA VITUTTAA

      • sama mies eri verkkarit

        Vittu mitä paskaa, sama täällä, vittu ku ei vaan saa!

        Toisaalta välillä vaan vituttaa kaikki naiset, ku suurin osa on vaan niitä ym huoria. VITTU!
        Vituttaa kyllä myös se, et oon varmaan ite liian vaativa, enkä sit oo varma itestäni. Joten tässä on varmaankin pikkunen vituttava ristiriita.


      • Anonyymi

        Vitut T o m u u s vituttaa, myös m i h n ä k u h n A t


    • siis ei jumalauta

      vituttaa kun häviiin kaikki noi lol matsit ja jään bronzeen :(
      vituttaa ku oon tällanen no life paska
      vituttaa ku ketää tuskin ei ees kiinnosta

    • veggsa

      No mua vituttaa, kun yöllä ja aamulla pitäis tulla lunta ja juoksulenkille pitäis mennä. Taas kerran vittu joutuu lumessa rämpimään! Tulis jo se kesä!

    • masa 77

      kaikki odottaa että järkkää juttuja valmiiksi ja kukaan ei tee koskaan aloitetta asioiden eteen ei vittu YHTÄÄN mitään ikinä vittu

    • moi1

      Ja mua ......... kun ei saa katsoo tv:tä rauhassa

    • görhbits

    • hjnbur8

      No mua vituttaa se et kaikki mun kaverit o lihoja ja ite oon tämne,, en pyöreä mut kyllä reidet löytyy... ja se et siskon ei tartte noudattaa minkäänlaisia yhteisiä sääntäjö ja et kun perheeni on aiks köyhä et siskö vaatii äidiltä laskujen seassa juustoja ja kinkkuja. sit mua vituttaa parasta aikaa olevat menkat,, ja niiden takia olevat finnit.

    • on tää vaan

      Puolustusministeri on JOO JOO mies, palkat menny surkeaks ja lisää duunarille vastuuta, pillun saantikin vaikeampaa ku ikää tulee ja ku hermo kireällä. Luonto on raiskattu paskaks ameriikkalaisten toimesta ja kiina tuhoaa sen perässä mitä jäljellä. Autoilu maksaa vitusti ja verottaja vie kaiken mitä kokoomus ja demarit ei vielä ehtiny viiä.

    • elhavta

      Mua vituttaa se että kun en pääse vessaan sen takia ku jollakin paskalla käyminen kestää enemmän ku vartti vain sen takia ku on leikattu se rööri. Ja vituttaa se ettei voi putsata pentu koiran kusia ja paskoja vain siksi ku HÄN EI NIITÄ HAISTA ! AArrrgghh. En vaadi paljoa ja siksi pieniki ele on elämää suurempi asia. Toi nukkuu sohvalla ja mä koirieni kanssa sängyllä juuri siksi kun koirat ei esitä toisin ku TOI

    • parhait

      ihana tää palsta goosh iloveit :Ddd

    • Vitutututututus

      Mua vituttaa kun en löytäny eilen tätä keskustelua kun mua vitutti, ja eilen vitutti se kun mua väsytti mutten saanu unta :D

    • vitutus

      Vituttaa kaikki. Eikä siinä mitään. Toisia vaan vituttaa ja toisia ei. Viime viikkoina vitutus on saanut lisää ja lisää valtaa minusta vaikka mikään ei ole muuttunut. Ehkä se johtuu siitä että ei oo mitään oikeaa tekemistä ja sen sijaan kelailee omassa päässään kaikkea turhaa roskaa joka alkaa vituttamaan. Asenteita ei voi muuttaa enää tietyssä iässä, varokaa vaan jos teiniangsti jää krooniseksi. Jos vituttaa, niin vituttaa. Ja nyt kyllä vituttaa :).

    • pee-veli aukinen

      Kerranki hyvä keskustelu suomi24:ssa, se ei vituta.
      Mut yleensäkki vituttaa se et ei oo rahaa, ei oo töitä, pääsykokeet vituttaa ku pitää lukee, ja eniten vituttaa se ku ois eräs harrastus jossa on hyvä, mut ku on paskat välineet, ku ei oo sitä rahaa eikä duunia, eikä porukoidenkaan rahatilanne mikään huippu. Vittu että vituttaa
      Ja vittu ku ei oo naisia, eikä vittu aikaa kavereille ku on nuo pääsykokeet ja pitää treenatakkin vittu. Onneks nyt sen verran aikaa et frendien kaa korista pääsee välillä viskoo.
      Lisäks mun on ihan turha valittaa mistään, koska maailmassa on niitäki joilla menee monta kertaa huonommin,
      mut kullä vituttaa silti!

    • oululainen

      Vituttaa ku 54€ housut repesivät 2 p käyttökerran jälkeen...
      Vituttaa vaa nii saatanasti......

    • pasiiiii

      Niin moni asia vituttaa ettei niitä voi edes listata muta täs on muutama; vituttaa et oo läski, vituttaa et noi pennut kiljuu pihal, vituttaa et oon puuttees ,, vituttaa et puhelin meni rikki, vitutta et kohta pitää maksaa veroja, vituttaa ett huomen on vika koulupäivä, vituttaa etten nää enää mun kavereita, vituttaa ettei mua hymyilytä, vituttaaliian moni asia ja sit mua vielä vituttaaa.....

      • vitutus2736

        Se vituttaa niin perkeleesti ku on hävinny 7peliä putkeen änäris eikä loppua näy


    • kaikkien jonnejen bondi

      Jaa et mikä vituttaa...
      1. Epävarmuus kaikesta: esim. oon ollu ihastunu yhteen tyttöön 4 vuotta, mut oon niin mälli etten oo vieläkään saanu sanottuu sitä ja sitten viel joku nekru on ruvennu kyylään sitä (en oo rasisti, mut se on oikeesti ihan vitun pelle)
      2. Kaikki kaverit on vitun nörttejä, eikä ne haluu koskaan pihalle vaikka on kesä
      3. Yx "kaveri" joka vittuilee koko ajan
      4. Paska luokka
      5. Paskat opettajat
      6. Ei mitään tekemistä lomalla
      7. Marsu kuoli
      8. Ärsyttävä pikkusisko
      9. Kassihiki
      10. Yx kaveri on homo ja se leimaa mutkin homoks
      11. Iskä bustas mut k18 pelin ostosta
      12. Oon maailman ainoo yli 14v jonka vanhempia kiinnostaa ikärajat -_-
      13. Justin Bieber
      14. Paska kunto ja vitun naisellinen vartalo (ei mitää lihaksia)
      15. Hakkerit cs:ssä
      16. Tyhmä nimi
      17. Tyhmä nauru
      18. Henki haisee
      19. Kaikki kuittailee kun henki haisee
      20. Open broadcaster EI VITTU TOIMI!!!
      Eiköhän siinä ollu tarpeeks

    • fuckvituttaafuck

      -Vituttaa kun en ees tiiä tuleeki tää viesti suomi24:ljään.
      -Vituttaa kun tuli paska todistus ja vanhemmat sanoo pohjanoteeraukseks
      -Vituttaa kun mua luullaan jokski älykkääks vaik en ees oo
      -vituttaa ku ei ole kavereita, tai on niitä mutta en uskalla kysyy et voitaisko tehä jotain
      -vituttaa kun mua pelottaa taas syksyllä alkava koulu
      -Vituttaa kun tää viesti on niin vitun outo

    • PERRKELE

      KAIKKI. KAIKKI vituttaa.. Ensinnäkin olen nukkunut tämän vuorokauden aikana 21 tuntia putkeen..... Olen nykkunut viimeiset 4 vuotta JOKAIKINEN aamu vähintään 3:een asti päivällä. Mielenterveyttä on hoidettu jo 5 vuotta. SILTI väsymys ja vitutus vaan kasvaa ja kasvaa. VItuttaa niin paljon ettei tuu enää mitään ajatuksia päähän on ihan nollat taulussa... se vituttaa että käy lihaksiin kipiää pelkkä istuminen ja tämä kirjoittaminen tuntuu siltä että LÄHTEE KOHTA PÄÄÄÄÄ IRTI sen takia ku on nii huono toimintakyky SIIS VITUTTAAA IHAN KAIKKI. TÄNÄÄN EILEN HUOMENNA VIIKON PÄÄSTÄ JA JOS KK PÄÄSTÄ OON VIELÄ ELOSSA NIIN SILLONKIN.

      • .....

        kaikki vituttaa täälläkin.


    • ghhjjvhvv

      Minua nämä: EI Ole kavereita, olen Aina kotona, minua tuijotetaan välillä en tiedä miksi,se kuin Mies sanoi että olen ruma. EI tule nyt mieleen. En tiedä saako tästä kirjoituksesta selvää kuin olen lievästi kehutysvammainen. Minulle on sanottu että on kauniita piirteitä kasvoissa.

    • ghhjjvhvv

      Minua nämä: EI Ole kavereita, olen Aina kotona, minua tuijotetaan välillä en tiedä miksi,se kuin Mies sanoi että olen ruma. EI tule nyt mieleen. En tiedä saako tästä kirjoituksesta selvää kuin olen lievästi kehutysvammainen. Minulle on sanottu että on kauniita piirteitä kasvoissa.

    • ghhjjvhvv

      Minua nämä: EI Ole kavereita, olen Aina kotona, minua tuijotetaan välillä en tiedä miksi,se kuin Mies sanoi että olen ruma. EI tule nyt mieleen. En tiedä saako tästä kirjoituksesta selvää kuin olen lievästi kehutysvammainen. Minulle on sanottu että on kauniita piirteitä kasvoissa.

    • AllFucks

      Motherfucking NO Fucking friends! Vituttaa ku ei oo tyttöystävää, vaikka vittu onn omasta mielst iha ok, vituttaa ku kunto pettää, vituttaa kiusaajat, rasistit, selkääpuukottajat, nimittelijät, vituttaa nuo saatanan itkevät mopo jonnet, vituttaa es saatana, vituttaa vittu kaikki prkl!!! Vituttaa ku ei oo kavereita (sen taisin jo sanoa?) Vituttaa ku boxi lagaa taiku ei netti toimi vituttaa ku ei rahaa!

    • Lievä vitutus

      Vituttaa kun laivamatka peruuntu
      Vituttaa kun ei ole poikaystävää
      Vituttaa kun olen ruma
      Vituttaa kun koulut alkaa kohta
      Vituttaa mun paskat luokkalaiset
      Vituttaa kun ei ole paljon ystäviä
      Vituttaa mun kummitäti
      Vituttaa koska en pääse juomaan
      Vituttaa mun koulun jotkut opettajat
      Vituttaa koska nälkä
      Suoraansanottuna mua vitutta ihan kaikki :)

    • 15v tyttö

      Vituttaa ku en saa jäädä kotiin viikonlopuks ku faija menee mökille sen kavereiden kans ja sit mutsi on sen miehensä kans.. miksen muka sais jäädä kotii! kyl nyt vituttaa sen mä sanon!! -_-

    • Surullinen :((

      Ei tää niinkään vituta vaan tuntuu surulliselta kun isäni ja isosiskoni riitelevät jatkuvasti :( Mietin usein että tuntuu siltä että haluaisin lähteä pois täältä pitkäksi aikaa. Sitten kun yritän auttaa siskoani niin tuntuu että tyrin joka asiassa
      Mutta mitä mä sille voin että mun sisko vihaa mua..

    • paskottuelämä

      Mua vituttaa KAIKKI jota mun elämään kuuluu. Karkaan ja hankin hyvän elämän.

    • paskottuelämä

      Mua vituttaa KAIKKI jota mun elämään kuuluu. Karkaan ja hankin hyvän elämän.

    • EI VITTU

      Mua vituttaa kun ihastuin viime syksynä yhteen tyttöön. Sit talvella mun kaveri sit sano että ne seurustelee. EI VITTU! Sit jossai alku keväästä sitä ei näykkään enää koulussa. Ajattelen että se on kipee. Ei kuulu moneen viikkoon siitä mitää. Sit se mun kaveri sanoo et se on muuttanut muualle. EI VITTU! En edes tiedä mitä sille on käyny kun se kaveri suurentelee ja valehtelee joka asiaa aina.EI VITTU!
      Vituttaa meiän luokan kiusaaja. Kiusaa kaikkia koko ajan. Sit kysy opelta että onko käyttäytynyt hyvin. Ope sano : JOO! EI VITTU! VITUTTAA KOULU! VITUTTAA PERUSLUOKKALAISET! LUULEE OLEVANSA KOVIKSIA! VIHAAN ITSEÄNI!

      • Helvetens fittans fan

        VITUNVITUNVITUNVITTU, SAATANA, PERKELE HELVETTI JUMALAUTA FITTANS HELVETENS HELVETENS HELVETENS FAN PERKELEEN PERKELE FAN!


    • Rusehtava

      Mua vituttaa yläkerran ämmä joka valittaa joka asiasta ja tekee viestejä ilmoitustaululle.

    • Väsyttää

      Vituttaa ko puhelin ei herätä keskiviikkosin... ja masennus ja väsymys ja saatana kaikki.

    • Satsuna

      Vituttaa kun vaan vituttaa

    • sumeeri

      Vittusaatana JÄKIS ÄMMÄT menkää saunantaakse ja ampukaa ittenne

    • Sumeeri

      Faija yritti kuristaa mut -(

    • kivienkehä

      Sakarin perse on TÄYNNÄ PASKAA samoin AIVOT ja se jos mikä VITUTTAA

    • 6969696969

      Kirjoitus -ja kielioppivirheet, mainokset, laginen kännykkä

      • OliAivanPakko

        *Kirjoitus- ja kielioppivirheet...


    • Takhi71

      Satansfjonga sekä vittuperkele mun huone haisee viidakolta

    • ngstfghjffghd

      Yläkerran tädiltä pitäis napsuttaa piuhat poikki.

    • Jääprinssitär

      Vituttaa kun kaverit ei reagoi oikealla tavalla mun mieshuoliin ja mietityksiin ja muilla yhtäkkiä samaan aikaan hirveät KRIISIMMÄT kriisit joten mun jutut sivuutetaan laimeilla "kylsesiitä"-tyyppisillä lauseilla ":)"-n kera mikä tekee kaikesta vielä vituttavampaa. Vitun hymiö. Ei edes emojia voinut käyttää. Vituttaa ku oon näköjään huono kaveri ku ärsyynnyn tämmösestä.

      Vituttaa ihastumisesta aiheutuvat ulkonäköpaineet ja se kun tissit näyttää kerrankin hyviltä näissä rintsikoissa mutta istun vaan kotona kun ei huvita mennä minnekkään. Vituttaa kun olis uusi paita mikä sopis näihin tisseihin mut en halua mennä käyttämään sitä. Vituttaa rumuus.

      Vituttaa se kun on ikävä eikä tiiä onko sillä toisella. Vituttaa kun ahdistaa se että joku ihminen pystyy herättää näin voimakkaita reaktioita (=vitutus ja ahdistus) mussa vaik luulin et mul ei koskaan kävis näin. Vituttaa kun en tiedä mitä mieltä se joku on musta. Vituttaa ku en tiedä tykkäänkö siitä sen itsensä vuoksi vai siksi että se sattui osoittamaan kiinnostusta muhun vaik luulin että oon totaalisen undesirable.

      Vähäsen helpotti.

    • dsgfd

      Vituttaa kun ei ole poikakaveria. Välil vituttaa myös se ku tuntuu että kukaan ei välitä.

    • Väsyttää

      Mun kädet vituttaa -.-

    • Viddumitäshittindeerust

      Vituttaa koko tää elämä nääs miun elämä ja oikeestaan kaikkien elämä. Aika apee meno päivästä päivään. Kakilla on mukavaa

    • kyrsii

      Se, että ns. luokkatoveri paljasti mun elämän kauheimmat vahingon. Nyt luokka luulee mua sairaaksi. Mulla ei muutenkaan ole paljoa kavereita, ja sinne meni loputkin kaverit. En jaksais enää

    • näävituttaa

      Vituttaa kun kaveri on siilinjärvellä ja ite mätänen koko joululoman sängyssä. Vituttaa kun mä en saa koiraa. Vituttaa kun mulla ei oo omaa konetta koska veli istuu yhteisellä koneella 24/7 enkä ikinä pääse siihen. Ja vituttaa ku yks ihana poika ei tykkää musta!!!! Ja vituttaa että puhelimesta loppuu vitun äkkiä akku!!!!! Taas vähissä!!!!! >:€

    • Vituttaa2

      Eniten vituttaa kaikki

    • Tuntematon3

      Itteeni vituttaa se että oltiin esim eilen kaverin kanssa ihan huvikseen laukomassa kiekkoa nii heti tulee jostai puskasta sellane paskanaama vaa puhuu et "Mitä vittuu te teette?!?!" "Ette työ osaa" "Vitun paskat!!!!"

    • ranenripuli

      se kun tää vitun talo on täynnä jotain ruotsalaisia

    • vitututuutuusa

      Mua vituttaa kaikki elämä, kuolema, rikkaus, köyhyys, kaverit, viholliset, ne oudot tyypit keille ei ikinä puhu, ne keille puhuu kokoajan, netti ,suomi24, päänsärky, vessa jne.

    • arshfgd

      suomi24

    • arshfgd

      Markuksen sisäelimet pitäis syöttää tiikereille.

    • Mörhö

      Vituttaa

    • amkdzdfh

      vituttaa kun AEOD ei toimi kunnolla.

    • ääkill

      ras kass tai pikemmin ras ass.

    • fgmbhd

      vituttaa sekava olo joka o ollu 3 kuukautta kännistä

    • ääkill

      vituttaa niin paljon et haluun tappaa kaikki

    • kallenkalu

      Vituttaa kaikenlaiset HOMOT R-kioskeilla!

    • raivoraineri

      "Kirkko ja Valtio on erotettava toisistaan ja sen jälkeen kun ne on erotettu kirkko on tuhottava. tämä maa tuhoutuu sisältä päin"

    • Kallenkalu

      ******** pitäis nussia suoraan persereikään.

    • Wryjgdh

      Enemmänkin surettaa, mutta myös sitäkin :((

      1. Meidän koira on pahasti sairas, harkitsemme sen lopettamista

      Koira on minulle todella rakas ja olen aina touhunnut sen kanssa ja käynyt lenkillä. En halua menettää sitä, en vain kestä edes ajatusta.

      2. Tein todella kovasti töitä yhden jutun eteen, mutta ketään ei kiinnostanutkaan se enää

      En tajua mitä tein väärin siinä?!

      3. Paras kaverini (ei kauaa enää) puhuu minulle välillä todella törkeästi ilman syytä D:

      Tämä tekee turvattoman olon koulussa, en pysty rentoutumaan.

      4. Olen surkea yhdessä harrastuksessa, se on aina ollut haave minulle, mutta kaikki tuntuukin menevän alamäkeen.

      Luonteeltani olen positiivinen, mutta nyt en enää jaksa. Ihan turhaa ei se mihinkään auta. Kuljen vain päivästä toiseen kuin mikäkin zombi. Vedän suupielet korviin vaikka tekisi mieli kiljua...

      • kaverriturpaa69

        kysy silt et mitä vittuu haluuks turpaa tai puhu yhä rumasti takas tai kosta sille jollain erittäin vittumaisella tavalla


    • qetu

      "Vituttaa" kun ei jaksa enään edes vituttaa... Harmaata vaan. Jos joku vituttaa niin se, kun kaikki nimimerkit on jo varattu...

    • saatanaku

      vituttaa ku ihmiset ig:ssä kommentoi sydämii

      Vituttaa ku nauruhymiöt on vitun ärsyttävii
      Vituttaa näsäviisaat huorat.
      Vituttaa ihmiset jotka tökkii koulun käytävillä
      Vituttaa ku ihmiset puhuu paskaa ja jää kii.
      Vituttaa ku ihmiset sanoo et elämä on paskaa.
      Vituttaa ku jotkut kirjottaa vitun vittumaisia runoja ja jotkut saatana helvetti kirjottaa vaa jota jfwekjfefmoekjfieifjeökfekljnvittu
      Vituttaa ku luokkalaiset vetää sähkärii ja se on mun mielest ihan saatanan vittumaist ja sit ku opettaja näkee mut ei sano mitää.


      Vituttaa ku oli alkoulus vittumaine paska.
      Vituttaa ku läskit homot kitisee et kiusaa vaik ne eka lyö.
      Vituttaa ku tekis mieli vetää yht tyyppii nii kovaa turpaa et alkais itkee.
      Vituttaa ku ihmiset puhuu sillee et et pidentää sanoje loppuu.
      vituttaa ku yks vitun ylipainone läski homo tulloo lääppii vaik ei oo homo mut sanin nyt näi.

      Vituttaa ku tykkää yhest tytöst
      Mut se on tosi ihana.
      En oo homo.
      se ei vituta
      Vituttaa ku ihmiset puhuu kirjakielel ja käyttää vitun tyhmänkuulosii sanoi.
      Vituttaa ku kaikki haukkuu toisiaa läpäl.
      vittuvittuvittu

      vituttaa ku joidenki retardie mielest ¨muavitutti¨ on hauska sana

      • paskavittumf

        Vituttaa ku ihmiset kirjotta WTF
        Vituttaa ku meijjä luokal on yks vittumaine homo joka luulee et on choolei, ne on vitun laihoi pukeutuu vitun viittoihi. ihan suomalaisii.
        Vituttaa ku jotkut esittää et niil on äänenmurros vaik vast 6 lk
        Vituttaa ku kirjotin choolei koska enganninkieliset lainaukset on saatanan perseestä.
        Vituttaa ku ihmiset käyttäytyy rumasti ja nolosti
        Vituttaa ku lyhyet pätkät valittaa et ¨vittu ku oon näin lyhyt¨


    • helvetin16

      vituttaa ku ihmiset kirjottaa tänne jotai lyhyitä paskoja viestejä mitkä eivät kiinnosta 99% ihmisii
      Vituttaa ku jotkut kirjottaa et ei jaksa enää, mitä vittuu se niinku tarkottaa.
      Vituttaa ku joku sanonu et itsemurhat on itsekkäit ei niis mitää järkee kyl oo
      Vituttaa ku jotkut nauraa 69

    • paskalife

      Vituttaa, koska tuntuu et elämäs ei tapahu mitään ja kaikki junnaa vaa paikallaan ja koko aika vaa oottaa mitä seuraavaks tapahtuu. Vituttaa koska ei voi mennä ajassa taaksepäin aikaan millon oli hauskaa. Vituttaa koska koko aika on iha helvetin moinen ikävä menneitä hetkii ja haluis repeat ne niin vitusti!!!! Vituttaa koska miks ei ihmisel vois olla koko aika kivaa....

    • vittulehmän

      Vituttaa ku oli tappelu ja oisin voinu vetää homoo turpaa ja hakata mut päädyin sit vaa kaataa sen maaha ja pitää hallintaottees.

      Nyt myöhemmi vituttaa nii saatanan helvetisti ei jumalauta, nyt se viel vittuilee mulle.
      Pitää oottaa hyvää tilaisuutta koska en ite haluu joutuu ongelmii sen takiii, mut sit ku tilaisuus koittaa et se käy päälle nii teen siit kyl paskaa kusista jauhelihaa et ees rotat ei syö.

      Ihan saatanan hyvä juttu et tääl on tämmöne sivu mihi ei tatvii mitenkää kirjautuu voi kirjottaa vaa.

      Sit vituttaa yks vitun läski.Ja toine läski.
      Mua vituttaa jos homot tulee lääppii tai tönii tai ihamitävaa vastatkaa jotai koska haluun tietää et mitä mieltä ootte täst viestist


      Sit vitutaa viel seki et tekis mieli hakata yks toine kaveri mut vittusaatanahelvetti.
      ei jumalauta.

      Vituttaa ärsyttävät horot ja ämmät ja huorat ja lehmät ja kaikki.

      Vituttaa vitun 10 vuotiaat jotka huutelee et ¨haista paska¨ ja tällee, oon parikertaa menny kysyy äi et mitä sanoit¨ ja sit ne on ollu iha kuset housus ku oon nii vitun vahva ja lihaksikas.

      Vittu ku oon tavallaa viel ihastunu kahtee tyttöö pitäis varmaa iskee molemmat.

      Vituttaa hymiöt esim XD ja :)

      Vittu oon koht saatana 16 ei vittu tost iäst vittu mitää hyötyy, hakkaan ain nyrkkeilysäkkii koska vituttaa nii paljo ja vittu katostki lähti palane ku säkki meni vituks.

      Muistakaa sit helvetti vsdtsts tähä viestii koska haluun tietää mitä mieltä ootte.


      XD vittu mitä paskaa.

    • sossutäti

      Vituttaa kun parhaal ystäväl on aina jotain mun muit kavereit ja ystävii vastaa.

      Vituttaa kun huomen täytyy taas mennä kouluun.

      Vituttaa kun en voi jatkaa mun harrastusta.

      Vituttaa kun olen niin saatanan persaukinen.

      Vituttaa kun en meinaa helvetti tajuta mitään liikennesäännoistä ja mopokorttii oon täs suorittamassa.

      Vituttaa kun oon ihastumassa henkilöön johon ei ehkä kannattais kun tää henkilö on mun hyvä ystävä niin pilaisin jälleen kerran kaiken.

      Vituttaa Suomen harvinaisen paska sää.

      Vituttaa kaikki, ihan vitun kaikki.

    • vitutuksenmäärä0-100

      votuttaa ku ok hirvee nölkä

      vituttaa ku kirjotin väärin vituttaa

      vituttaa ku puhelin on lagi ja kurjotabn nyt enkä nää mutä kirjotan

      vituttaa ku tos äkseises ei ollu oikee mitää jörkee

      vituttaa ku nyky lapset on m18v vaik oikeesti 13. mikä vaivaa. lapset oitää olla lapsii

      votuttaa ku ihmiset sanoo et vitsi oot nii lyhyt. novittu aijaaa ennoo huomannu..

      vituttaa koulu

      vituttaa ku et tiiä mitä teet elämässä

      vituttaa ku haava pikkurillir ja se kirvelee vittuna

      vituttaa ilkeet ihmiset

      vituttaa ku ruoka piti olla valmis 16:15 mut ei oo vielkäääää

      vituttaa myös ku kesätulee ja oot kalpee ku kynittykana

      vituttaa myös se ku et rusketu

      vituttaa se ku tyypit sanoo eks sul oo vielkää ollu ketää?!

      vituttaa ku viel vuos nii oon 18

      vituttaqku ettet haluu olla viel aikuinen

      vituttaa ku haluisit palaa menneisyytee mut se ei oo realistisesti mahollist

    • NuoriAlkoholisti

      Kännis ja darras samaan aikaa, ei kommentointi mahdollisuutta iltavitunlehdessä.
      Kaikki.

    • aikakausi

      Maailma koska se loi minut

    • eikuuluollalaillista

      En tiedä, riittääkö sana '' vitutus '' kuvaamaan niitä tunteita mitä koen halal-teurastusta kohtaan.

    • Ainoako

      Ei mikään :) Täysin tyytyväinen juuri nyt!

    • PerkeleenSaatana

      Vituttaa saatanasti, kun ei vittu mikään kiinnosta, ei edes v*ttu.

      Vituttaa kun jengi kirjoittaa joka paikassa miten sattuu eikä ketään kiinnosta jos siitä sanoo.

      Vituttaa kun mokasin ihanan tytön suhteen asiat.

      Vituttaa kun jengi ei ymmärrä, että masennus on oikea ongelma eikä näe, että on masentunut. Vitun daijut.

      Vituttaa juntit, jotka mölisee kovaan ääneen bussissa eikä huomioi muita. Alkeellisetkin käytöstavat ihan hukassa. PERKELE!!!!!!!

      Vituttaa oma munattomuus joka vitun asiassa.

      Vituttaa kun ihmiset tekee toisilleen pahaa ilman pienintäkään omantunnontuskaa.

      Vituttaa, kun Zorro-kissa kuoli jonkun vitun luuserin toimesta, vittu mä tapan sut saatanan paskalakki!!!!!!!!!!!

      Vituttaa, kun oon niin vammainen, VAMMAINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Onneks Griezmann voittaa maalikuninkuuden, osuu veto kohdilleen.

      Kiitos, palaan asiaan, kun vituttaa. Nähdään viiden minuutin päästä:DDDDDDDD

    • Perunantappaja

      Yksinäisyys. Ei oo yhtäkään kaveria.

    • Jekkupeukki

      Menköä vessasn kakkikli ja pierasikaa oikein sydämmenne kyllyydestä ja haistelkaa sitä mahtavvaa tuoksua käsi sydämmellä ja peukku perseessä

    • Sanat votkula ja besuilla! Mitä ne ees tarkottaa, oikeesti?? (siis tiän kyl mitä ne meinaa mut silti!!)

    • Kauha-Guru_

      Kurkkua kuristaa sisäpuolelta.

    • TYÖTÖNPASKA

      VITUTTAA kun ei ole rahaa. Kesäkuussa valmistuin, asun tällä hetkellä kotona kun ei ole vara muuallakaan. Ei ole töitä. En saa kelalta mitään työttömyystukia, en mitään ..... Jollakin pitäis elää. Mutta millä?? VITUTTAA NIIN PERKELEESTI !!!!!!!!!!

    • Vituttaafuck

      En pääse qstockiin vaikka siellä ois marilyn manson. Vittu ku tiedänän että toista mahdollisuutta ei tule VITTUVOTIUTBOTUTLROT aargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Vittusaatanahelvett1

      Vituttaa kun tää kirjottaa niin saatanan hitaasti nää tähän

      Vituttaa lyhenteet niinkun vittu miksi

      Vituttaa kun ei ole rahaa

      Vituttaa että ihmiset ei oikeasti edes lue näitä.

      Vituttaa "kaverit"

      VITUTTAA että tyttöystävä ei ole antanut moneen viikkoon...

      Vituttaa se että vituttaa enemmän kun luin näitä

      Vituttaa myös etten osaa mitään ja kaikki mitä teen epäonnistuu jollain tavalla.

      Vituttaa se että tekisi mieli juoda kännit

      Vituttaa että nyt on joen yö ja kaikki on siellä mutta minä nyhvään kämpällä

      Vituttaa että olen lyhyt. Vituttaa että joku sanoi että sitä vituttaa jos ihmiset valittaa lyhyydestään....vittu se on vituttavaa..ihmiset pitävät paljon nuorempana silloin myös sinua ei oteta vakavasti olen aina se naurun aihe vaikka onnistuisinkin jossain..jos on lyhyt olet aina se söpö et tule ikinä olemaan komea.

      Vituttaa että on tylsöä ja haluan tehdä jotain mutta en tee

      Vituttaa se että vituttaa vittu saatana helvetti.

      • Paskaaaaa

        Muaki vituttaa "kaverit". Vietän iltani aina yksin vittu. Ja se kun kaikilla on oma rakas tyttö/poikaystävä. Mut kuka haluis tällasen paskan


    • Jokuhomo

      Homot vituttaa enees tiiä miks mut vituttaa ja ny vituttaa vaa enemmä

    • Vittuun

      JYRKI SUKULA, SE HALPAMAINEN JA PASKA IDIOOTTI. TEKEE VARMASTI IHAN PASKOA KOKKAUKSIA, JA ON MUUTENKIN IHAN VITUN IDIOOTTI. HAISTA PASKA JA MEE HELEVETTIIN, JYRKI KAKKA SUKULA!

    • ARPIKYRPÄ

      Kaikki vituttaa valmiissa mailmassa, ja kun mikään ei riitä. Kaikkes yrität ja paskaa tulee joka tuutista naamalle. Mikä on se sietökynnyksen raja jossa napsahtaa päässä joku pokitellen ja muutat johonkin huisin vittuun täältä koko Suomesta. Jää SIPILÄ kaikki hyvä ja paska aikaansaatu taakse ja alkaa uus paskanjahtaaminen.

    • ihanottaapannuun

      minua vituttaa ku en sanonu anopille vastaan ku se sano et:sinun on paremmin passattava miehes sukulaiset ku omas.se ihan kyr....45 v sitten.

    • matutveks

      minnuu vituttaa kaikki maahantunkeutujat eli MATUT joilla ei o papereita ja jotka on väkivaltaisia, rikollisia ja paossa vaan sen takia ku kukaan ei viitti heti tällä hetkellä rakentaa uusiks heidän kotomaansa.

    • römbsäbömbsä

      nää sinun paskat viestit homo

    • Kissanainen69

      Vituttaaa kehitysmaisat vittu

    • lolgetrekt

      sinä

    • Anonyymi

      Mua vituttaa mun pa**a faija joka on hankkinut ittelleen uuen "uhrin", jota se voi hakata ihan mielin määrin ja sit se ns. "uhri" seuraa mua snäpis ja jos sanon itteeni rumaks ym. Nii sit se tulee mulle yv sillee "et oo ruma ja oot hyvä meikkaa ja älä viitti haukkuu ittees" vaik tiiön et oon ruma ja nii...

    • Anonyymi

      Lortto "lainas" rahaa ja ajokortti meni samalla. Huorautuu joroisilla päin nykyään

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä eniten vituttaa posti. Eivät vittu kykene nostattamaan smartpost kapasiteettia tai edes perustamaan väliaikaisia noutopisteitä näiden oheen kun paketti liikenne on isoa, itseasiassa näiden smartpost logistiikka ei kestä mitään piikkejä.
      Sitten myydään hymyssäsuin kotiinkuljetuspalveluja kun postin toimipiste on jossain pärssisen takaosassa, saavat postin herrat taas kesällä grillata makkaraa ja naureskella kun tyhmät joko juoksee tai maksaa.

      Itse lähden siitä että jos tilaan jotain smartpostiin niin teen sen syystä ja pääsääntöisesti katson olevani oikeutettu saamaan pakettini sinne minne sen halusin enkä johonkin vaihtoehtoiseen pärssiiseen.
      Omalta osin siirryn muiden palveluiden kuin postin käyttäjäksi niin paljon kuin se vaan on mahdollista ja joka ikinen paketti joka ei tule haluamaani paikkaan menee palautukseen, näin saamme myös yritykset painostamaan postia ja lopettamaan perseilyn.

    • Anonyymi

      Vittuuuuuuu. Eli olin vetämässä herrasmies enduroa metsällä, kun tulin takas nii pysähyin pihaan ja siinä oli pieni mäki. Derbin välityksien takia se ei kiihdy niin hyvin ja TOTTA vitussa se sitte hyyty siihe saatanan mäkeen, käynnistin derbin ja SAATANA ku olin laittamassa kiksin sivuun niin vahingossa polkasin sitä uudestaa ja rattaista vaan kuuluu KRRRRHRHRHRHHHHRRR. NYT VITUTTAA

    • Anonyymi

      Mun hampaanveto/oikomishoito aloitettiin kolme vuotta sitten ja viel en oo saanu ees rautoi suuhun helkutti!

    • Anonyymi

      Mua vituttaa katkeileva netti, vaikka se ei nyt hirvein useinkaa ees oo ongelma. Sain vaihdettua netin.

      Mua vituttöö myös kiusaaminen, koko vitun elämänkokemus kirjasarjan sais saatana kirjoitettua siitä.

      Mua vituttaa se että olen lyhyt. Vittu ku en vaa näytä kasvavan vaikka oon kohta 15v!! Ja oon 158cm, perkele.

    • Anonyymi

      Elämä vituttaa. Haluan jäädä junan alle.

    • Anonyymi

      Vituttaa oma tyhmyys

    • Anonyymi

      Vituttaa kun tää vitun äly........kääpiö puhelin ei ymmärrä vittu Suomen kieltä eikä enkkuu

    • Anonyymi

      Vituttaa kun pidin itseäni hyvänä englannin kielitaidosta kun sain väli-torkkariin 10 ja sit meni yks koe vahingossa 8 kautta. Ope päätti että jos saisin 9 tai enemmän seuraavasta se pysyisi 10. No koe tuli ja meni, oli mielestäni helppo vastasin kaikkeen, helppoja kysymyksiä, tekstejä jne. Ylipäätään hyvä olo. Nyt tässä viikon lopulla odottelin sitä 9 tai mehukasta 10 .......... No VITTU EI... 8,5 vittu saatana. Lukioonkin pitäisi mennä mutta keskiarvo tippuu. Elämä näyttää persettä tänään.
      Päivä pilalla ja niin myös numero!

      • Anonyymi

        Mutta lukioonhan haetaan sillä välitodistuksella eikä millään päästöstodistuksella.
        Sinun pitäisi olla hakenut jo lukioon vai pidätkö välivuoden?
        Sitäpaitsi lukioon pääsee helposti pienemmälläkin keskiarvoilla.


    • Anonyymi

      Vatuttaa meijän luokan pissikset :)

    • Anonyymi

      Vituttaa kun oma ammatti ei kiinnosta. Vituttaa kun en saa sen takia mitään kunnollista aikaan. Tiedän että muutos on tulossa, mutta vituttaa kun en voi todennäköisesti vielä pitkään aikaan tehdä muutakaan. Vituttaa oma kiittämättömyys siitä että edes on töitä. Vituttaa kun en saa asennettani kaikkeen muuttumaan.

    • Anonyymi

      Vitutaa

    • Anonyymi

      vituttaa kun on niin hyvä olo, ettei vituta mikään...

    • Anonyymi

      Vituttaa kun vaan sataa koko ajan ja heti kun kastut out flunssassa.😡 Vituttaa kun vuokrat nousee koko ajan ei kaikilla ole varaa maksaa 2000e vuokria. Vituttaa sellanen kun joku jauhaa sulle samaa asiaa ja sanoo et asia on niin ku on ei niinku Sen sanon. 🤦‍♀️

    • Anonyymi

      Eniten vituttaa kaikki

    • Anonyymi

      Moro tänää kävelin rovaniemellä kun yhtäkkiä törmäsin 3 lapseen jotka ei mennyt suoja tien yli vain jäivät siihen keskelle joten päätin ajaa yli olenko paha ihminen? karenit vois painua vittuu ja ei swatteja pls tai karhu ryhmää kjyllä jälkeen päin kävin tarkastamassa onko lompakot jäänyt taskuun että saisko karkki rahaa LOL en oo netti trolli ihan ehkä totta on mut eiks tää oo muutenki 40 miesten murha ja vitutuksen purku mesta haha aika paska elämä pitää olla että sellasta tekee mut juu ehk itteeki vituttaa saatanas cs go koodaajat lmao

    • Anonyymi

      Pahinta on loppujen lopuksi se, mitä jättää elämässään tekemättä. Tehdyistä virheistä voi esimerkiksi oppia mutta jos ei uskalla/pysty tarttumaan hetkeen, niin silloin asioiden tekemättä jättäminen alkaa todellakin vainoamaan ihmistä ;(. Puhun tässä siis uusien tuttavuuksien luomisesta ja sosiaalisen elämänsä parantamisesta. Kaipa monilla ihmisillä on vain henkisiä lukkoja jotka aivan liian helposti ruokkivat tätä passiivista käyttäytymistä, niinkuin tilanne itsellänikin on. Ja osittain yhteiskunnassa vallitseva kulttuuri voi myös vaikuttaa tähän kokonaisuudessaan.

    • Anonyymi

      Vituttaa kun kaverrit tuli kusee mun yrityksen puhuu tytölle ku ne huuteli sille ruokalas. Ja vituttaa kun oon niin vitun sintti ja kaverit on paskoja eikä niilt löydy yhtää respectii.

    • Anonyymi

      sinä

    • Anonyymi

      Mitä sitten kirjoittelet?

    • Anonyymi

      Vituttaa etäisyys mun exän kaa. Mun poikaystävä jätti mut koska se muutti pois, ja se vituttaa koska on edelleen tunteita sitä kohtaan, tuntuu etten enää löydä ikinä ketään, vaikka en haluakkaan ketään muuta, mut samalla tuntuu että haluan, mutta en tiiä mitä haluan...vituttaa ku en enää tiiä missä mennään.

    • Anonyymi

      No jos hatutta miksi hitossa olet sivustolla? Itsessäsi vika kun ehdoin tahdoin tulet tänne ja kiusaat itseäsi sillä niin että sua hatutaa.Oletko suomi 24 keskutelu riipuvainen ,yksin kämpässäsi ja elämässäsi? Oisiko syytä hakee riipuvuutesi apua?

    • Anonyymi

      No kyllä nyt pistää vaan nii vitusti vituttamaan että vittu

    • Anonyymi

      Vituttaa kun kaikki mahdollinen asiointi eri tahojen kanssa pitäisi hoitaa sähköisesti eikä ketään saa missään vastaamaan viesteihin järjellisessä ajassa jos ollenkaan.

    • Anonyymi

      Vituttaa, kun polkupyörän avain katkesi just 10min sit koulun pihas lukkoon ja ny oon äidin kyydis ja pyörä koululla😡

    • Anonyymi

      suomalaisuuden vihaajat jotka vittuilee kaikille. ne ei omista mitään mutta naama on koko ajan auki.
      Haluaisin puhua naamatusten näitten kanssa jotka arvostelee ja sanoo olevansa suomalainen. ei itku auta

    • Anonyymi

      VIHAAN TINOA NIIN PALJONNNNNNNNNNN!!!!! vittu ssaatana perjkele
      Se on niin mälsäaivo vittu munapää vittu se saa nii pahasti könii koulun jälkee VITTU

      se vituttaa...

    • Anonyymi

      Sinä

    • Anonyymi

      vituttaa et kukaan ei vastaa mu snäppeihi ku kerranki laitan jotain. se on aina et "miks et laita mitää snäppii koskaa" mut sit ku oikeesti laittaa nii ei kukaa vittu vastaa.

    • Anonyymi

      no minua vituttaa se kyllä erittäin paljon että minun sovellus nimeltä snapchat vittuilee iha vitusti

    • Anonyymi

      mua vituttaa paskat pemmikuskit

    • Vituttaa kun pitäis tehdä vielä vikoja opiskeluhommia tänä vuonna, mut sen sijaan hengailen täällä

    • Anonyymi

      Olen ollut loppu jo 2 vuotta, täys burnout. Silmäpussit ja kaiken nähneet silmät.
      1. Miksi ihmiset eivät usko että olen Hetero, näytän normaalilta ja minulla ei ole mitään kiinnostusta samaa sukupuolta edustaviin.
      2. Jokapäiväinen valitus ja negatiivisuus läheisen taholta.
      3. Koko aikainen toistaminen ja asioiden jankuttaminen voi olla että 10 minuutin sisällä läheinen kertoo saman sanan tai asian 10 kertaa.

    • Anonyymi

      Minua vituttaa se kun opettaja saarnaa ja valittaa koko tunnin ja sitten syyttää meitä kun ei tehty tehtäviä kun ei edes antanut niitä ja nyt yritän etsiä vastausta "ehdokkaan toiminta jolla hän yrittää innostaa ihmisiä äänestämään häntä" mutta tämä saatanan paska google ei anna vastausta siihen ja sanoo ,, miksi en äänestä'' hei haloo? Missä mun vastaus on kysyin vanhemmaltakin mutta ei tiennyt ja nyt alkaa vituttaa vielä enemmän kun tämä ope on meillä vielä 6 viikkoa ja sanoi " seuraavalla kerralla tehtävä pitää olla täydellisesti liimattuna ja kaikki vastaukset oikein" odottamalla että minä osaisin tehdä ne kun saarnasi koko tunnin siitä että ei saa puhua kaverille vaikka ei oltu äänekkäitä ja seuraavalla kerralla on eri istumajärjestykset antoi meille tehtävät kun tunti loppui ja saarnasi taas että oma vikanne ja ei sitten mikään auta jos ei tiedä tulee kulma jokin palaveri siitä että kaikki oppilaat olivat äänekkäitä ja eivät antaneet puhua kun hän itse puhui siitä kun koiransa oli jahdannut sorsaa joutui jään päälle joka ei ollut kestävä ja lapasensa sai jään päälle mutta ei hakenut sitä ja sitten kysyi että kuka on ollut heikoilla jäillä niin nostaa kätensä mietin kaverini kanssa että mitä helvettiä sanoin hänellä vielä että annatko meille ne tehtävät vai jatkatko tuota valittamista sen jälkeen hänellä "paloi hermot" että nyt loppuu tuo hölynpöly ja on hiljaa tai muuten pitää lähtee ulos luokasta (minun piti vaihtaa paikkaa tämän jälkeen koska häntä ärsytti minun puhuminen vaikka en edes puhunut) sitten kun hän kysyi jotain että mitä tämä tarkoittaa jne kysyin taas antaako hän ne tehtävät vai jatkaako hän puhumistä hän vastasi että nyt tuli merkintä wilmaan kun ei pysty keskittymään ja häiritsee muita?? En tajua onko hänellä joku ongelma vai mitä? Tämän jälkeen hän kysyi tietääkö joku vastauksen tähän joku muu kuin tuula (meidän apu ope) ja sitten sanoi voi että en tarkoittanut sanoa tuota onpas noloa katsoin kaveriani että mitä vittua se oikein tekee ja hän sanoi että nyt hiljaa siellä nyt loppu tuo muiden häiritminen kun oppitunti loppui (hän saarnasi koko tunnin) sanoin hänelle että olipa mukava tunti kun saarnasit ja valitit koko tunnin yksi oppilaista kuka oli 1 vuoden vanhempi vie tavaransa ja kysyi oliko kiva tunti tuula vastasi että yleensä se yhteiskunnan tunti on ja tietenkin minä vastasin että ois ollu jos tuo ei olisi opettanut myöhemmin oltiin laittamassa kenkiä ja valmiina lähtemään kotiin kun tulin vessasta olin sanomassa että tuo ope on kyllä saatanan lapsi mutta en huomannut että meidän ope meni ohi hän vastasi että ei sa kiroilla tai muuten suu pestään saippualla vituttaa ihan hirveästi hänen vittuilu.

    • Anonyymi

      mua vituttaa mun bilsan ope

    • Anonyymi

      Mua vituttaa mun luokkkalaiset jotka menee kertomaa opellle ku sanoin että itteä vituttaa ja mua vituttaa ku meillä on joku saatanan disko jossa joutuu olla neljä tuntia jakamassa karkkia pikkulapsille oikeasti rukoilisin että murtuis jalka tai jotain

    • Anonyymi

      Mua vituttaa se et matikan kokeessa ministerinsä turhista yksikin muunoksista yms merkinnöistä joilla kukaan ei tee oikeesti mitään.
      Mua vituttaa se et mä joudun jäämään kouluun 5 asti tekemään tyhmää valtakunnallista koetta kaks tuntii ja ole koulus yhteensä 10 tuntii.
      Mua vituttaa eteen löydä sopia korkokenkia ku mul on nii pieni jalka ja jos etin sopia siinä lähtee henki.

    • Anonyymi

      LUKIO JA KEMIA

    • Anonyymi

      Mua vituttaa aamulla nousta sängystä ja lähtee kouluun... mut sitte koulus onki ihan hauskaa. 13 vuotta vanha aloitus xd

    • Anonyymi

      Sekun pienet.persilee

    • Anonyymi

      En tiiä mikä mua vituttaa mua vaan vituttaa ja se vituttaa.

    • Anonyymi

      Vituttaa se ku ahdistaa

    • Anonyymi

      Mua vituttaa kun min tietokone ei Tomi ja kaikki mun tavarat on hukassa! Ja se kun haluisin tehdä kaikenlaista mutta en jaksa! Samaistujia?

    • Anonyymi

      Vituttaa nykyajan paska uusi musiikki, sellainen vinkuminen ja ähkiminen. Ei osaisi kukaan niistä nykyajan pop tähdistä tai räppäreistä tehdä musiikkia 50 vuotta sitten ilman nykyajan rumpukoneita, äänitehosteita, ja autotunea

    • Anonyymi

      mua siis korpee aivan hirveesti kun mun aviopuoliso on opioottiriippuvainen eikä itekkään tajua sitä paskaa tulee mulle päivittäin,

    • Anonyymi

      fbhdfghdfhdghgh

    • Anonyymi

      elämä tässää vähän kyrpii kyllä pakko sanoa.

    • Anonyymi

      SAATANA YÖJUNAT 6H MYÖHÄSSÄ. KORVAUKSIA HAETAAN. EN PÄÄSE SEIKKAILEMAAN LOMAN LOPUSSA LAPPIIN KUN NIIN MYÖHÄSSÄ OVAT ETTÄ TAKAISINKIN EHTII. JA UUDET EDULLISET LIPUT VASTA KESÄKSI. PERKELEEN PERKELE!!

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe