AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Hauskimmat/huonoimmat iskurepliikit
28 Vastausta 5 126 Lukukertaa

Hauskimmat/huonoimmat iskurepliikit

Hei!

Sellaista kyselyä tässä teen, että mitkä ovat hauskimmat/huonoimmat iskurepliikit joita teille on sanottu tai mitä olette kuulleet? Tähän voi vastata niin naiset kuin miehetkin. Kaikkihan tietää toki sen tavanomaisen: "meille vai teille?"

nooo vaikka..

"No, niin olen nyt tässä, ei tarvitse enää odottaa." sanoi eräskin mies ja istui ravintolassa pöytään minua vastapäätä. Oli kai olevinaan hauska. Naurahdinkin, mutta ei paljon kiinnostanut, kun äijä näytti olevan isäni ikäinen.

Sitten tulee koko ajan vastaan näitä kundeja, jotka eivät sano mitään vaan alkavat raahata jonnekin nurkkaan luokseen. Nappaavat vain ranteesta kiinni ja murahtelevat kuin luolamiehet. Hyvä kun eivät nuijalla päähän kalauta. Onneksi ovat yleensä sen verran humalassa, että heidän otteestaan on helppo irrottautua.

Hauskin/Huonoin

Mies tuli ja sanoi "Sinullapa on pienemmät rinnat kuin minulla"... No, aamuunhan siinä meni rintoja vertaillessa, vähän muussakin. Bodarille hei.....

No tällä lohkee

-"Mennään meille syömään pizzaa ja harrastamaan villiä seksiä"
-"No en varmaan"
-"Ai eks tykkää pizzasta? Otetaan jotain muuta sitten..:"

Vanhempainillassa

Käyt sä usein täällä?

jaha no

on mut koitettanu iskeä.. "Mennääks panee?" ja tämä ei siis tapahtunu baarissa vaan kadulla iltapäivästä ja mieskin joka sen sano vaikutti kohtuu selvin päin olevalta. Aika moukkamaisen kuvan anto itestään, ei kyllä muhun tee minkäänlaista vaikutusta tuollaset lähestymiset.

Apinat.fi iskureploja

Onks sun vanhemmat jotaa simpukoit ku sä oot tollanen helmi?

Ootsä sukuu uunille ku oot noin kuuma?

Hei annatko sun puhelinnumeron kun hukkasin omani?

mul ois kotona vesisänky, mennääks tekee aaltoja?

Löysin netistä tällaisen sivun, josta näitä voipi lukea!

Tämä on tullut sanottua:

Sulla täytyy olla kultainen sydän jos sitä voi edes verrata pakkaukseensa...
jos kauneus mitattaisiin maidossa olisit lehmä
"Mitä me kaikki kolme tässä (tanssilattialla) seistään?" -Susta en tiedä, mä voin kyllä poistua nyt...
Mies oli yrittänyt minua useasti ennenkin saada mukaansa, en lämmennyt... sitten sanoi että voisi nuolla minua tunnin... en edelleenkään lämmennyt...
No ei kai tollasesta voi lämmetä..
Siis vaan tunti??? EIHÄN SE RIITÄ OLLENKAAN
Olen nekrofiili, joten oletko hyvä esittämään kuollutta?
:D Mulla yks hunoimmista oli, ku yhes julkises tapahtumas siinä kahen aikaa vielä pyörimässä, ku porukka oli aikamoisessa tuiskeessa jo, nii muhun tarras joku het 2 metrine mies :D sit se alko ruhjoo mun kämmenselkää muka helästti ja söpösti, mut mun iho meni rullalle ja sattu nii saatanasti :D eikä siinä vielä kaikki, samal ku se alotti ton "hellyyden osotuksen", nii se alko laulaa Uniklubin "näiden tähtien alla" aivan päin helvettiä. Pisti hiljaseks ja tuijotin vuoroin mun kavereit ja sitä jätkää. Ku se lopetti nii se hymyili oikee leveesti ja kysy "no, lähetkö mukaa".

En lähtenyt.
Tahallisesti huonot iskurepliikit ovat juuri parhaita! Ne ovat kuin vitsejä, jotka pitää sanoa virnistäen ja hymyillen. Näin saa aikaan rennon ja hauskan ilmapiirin. Naiset tykkää, jos on hauska ja huumorintajuinen mies.
Tää on kyllä totta. Jos on niin huumorimies, että keksii siinä tilanteessa jonkun oikeasti hauskan jutun, (joka ei ole loukkaava tai seksistinen), niin ei voi kuin ihailla. Enkä sitten tarkoita näitä ulkoa opeteltuja, muka-hauskoja, moneen kertaan kuultuja "Oliks vanhempas simpukoita kun sä oot tuollainen helmi" -juttuja. Sen sijaan tilanteeseen sopiva ja oikeasti omaperäinen letkautus olis todella hieno juttu.
YKSI HERRA kysyi että ONko pakko olla noin kaunis kun se aiheuttaa hänelle kipinöitä ja turvotusta alakertaan...en lämmennyt...vaikka huone oli hotellissa yms..
Kyllä me nuollaankin.
M: Hei, tiiätkö mikä on päivän sana?
N: No?
M: Sääret, mennääks makkarii levittää päivän sanaa??
Olen huono iskemään naisia mutta näin kävi aikoinaan etelän lomamatkalla.Kävelin kaverini kanssa aamuyöstä baarista hotelliin todella kännissä. Vastaan tuli kaunis vaalea nainen tumman,ilmeisesti paikallisen miehen kanssa käsi kädessä. Heitin vitsinä,että laita se apina tohon tolppaan kiinni ja lähde meidän mukaan. Tyttö pysähtyi,katsoi meitä ja sanoi selvällä suomella voisin lähteäkin. No ei siinä voinut enää perääntyä. Tyttö lähti meidän mukaan ja paikallinen mies pikkusen ärtyneenä jatkoi matkaansa.
Mies surkuttelee, kun ei löydä itselleen naista.

Ei siis kannate surkutella tollasta juttua naiselle ketä mies yrittää iskeä.
tätä ei ollu tarkoitettu mitenkään tosissaan mutta lyötiin kaverin kanssa baarissa vetoa ettei ole pokkaa mennä sanomaan seuraavaa "repliikkiä" eräälle kauniille naiselle, noh kaveri meni ja sanoi niinkuin oli aikasemmin sovittu eli "mä olen vähän päästäni vajaa avohoitopotilas ja musta tuntuu että tarvisin tänään illalla vertaistukea" laski käden vielä tytön kädelle :D:D tyttö tajus homman täydeks vitsiks ja tuli jopa meitin kans lasilliset juomaan ennenku jatko matkaansa..
hauskin ja samalla huonoin tais olla ku mies tuli tanssalattialla vaatimaan, että sulkisin silmäni ettei hän sokaistuisi :D
Pannaaks menee, mukitolkulla??
Silliä kullekin,puimakone naksuttaa!!
Minusta paras ja toimivin, mitä mulle on sanottu on yksinkertaisesti "terve". Mä oon heti myyty kun joku ihan ok tulee ja sanoo sen.
Mä:Annatko kymppitonnista?
Blondi akka:EN!!
Mä:NO annatko tonnilla!?
Blondi:EN!
Mä:Annatko kympillä?
Blondi(huutaa naama punasena):Mikä hu--ora sä luulet mun olevan!!!
Mä:Kyllä mä tiedän sanomattakin mikä olet,kunhan kyselin sun hintojas!!
tuossa taannoin olin eräässä myöhään auki olevalla huoltoasemalaa tauolla ja tilasin siinä sitten kauniilta tytöltä pitsan. En tiedä edes miksi, mutta kun tyttö kysyi täytteitä niin sanoin..

"laitetaan vaikka jauheliha, katkarapu, salami ja sinut"

tyttö meni ihan hämilleen ja ei tiennyt mitä sanois. sai sitten sanottua että ei kuulu täytteisiin.

"no otetaan sitten vaikka ananas siihen sun tilalle"

Tyttö: oikei mitä muuta sais olla?

minä: no kahvin vois ottaa jälkiruoaks ja sinut kahvin kanssa...

Ja tosiaakin ei ollut mikään aikomus edes mennä tyttöä iskemään mutta sainpahan mukavaa kahviseuraa..:)

Eli sponttaanisti vaan mitä vaan tulee mieleen ja soveltakaa tilanteen edetessä..niin se jack sparrowkin tekee..;P
Idioottivarmoi iskurepliikkei.

"Mul on repussa pari tölkkii ES."
"Alaxx?"
"Tuu meille pelaa CoD/BF"
Voi vi..tun teinipelle james!!!!!!!!!!!!Tauluun sua lujaa muksista vaa
 /   /  / Hauskimmat/huonoimmat iskurepliikit

Keskusteluhaku

Laaja haku
Match.com

Aloita rakkaustarinasi

Löydä unelmiesi kumppani jo tänään! Etsi rakkautta satojentuhansien suomalaisten sinkkujen joukosta!

Facebookissa suositeltua