Hei!
Sellaista kyselyä tässä teen, että mitkä ovat hauskimmat/huonoimmat iskurepliikit joita teille on sanottu tai mitä olette kuulleet? Tähän voi vastata niin naiset kuin miehetkin. Kaikkihan tietää toki sen tavanomaisen: "meille vai teille?"
juugh
nooo vaikka..
"No, niin olen nyt tässä, ei tarvitse enää odottaa." sanoi eräskin mies ja istui ravintolassa pöytään minua vastapäätä. Oli kai olevinaan hauska. Naurahdinkin, mutta ei paljon kiinnostanut, kun äijä näytti olevan isäni ikäinen.Sitten tulee koko ajan vastaan näitä kundeja, jotka eivät sano mitään vaan alkavat raahata jonnekin nurkkaan luokseen. Nappaavat vain ranteesta kiinni ja murahtelevat kuin luolamiehet. Hyvä kun eivät nuijalla päähän kalauta. Onneksi ovat yleensä sen verran humalassa, että heidän otteestaan on helppo irrottautua.
Hauskin/Huonoin
Mies tuli ja sanoi "Sinullapa on pienemmät rinnat kuin minulla"... No, aamuunhan siinä meni rintoja vertaillessa, vähän muussakin. Bodarille hei.....No tällä lohkee
-"Mennään meille syömään pizzaa ja harrastamaan villiä seksiä"-"No en varmaan"
-"Ai eks tykkää pizzasta? Otetaan jotain muuta sitten..:"
Vanhempainillassa
Käyt sä usein täällä?jaha no
on mut koitettanu iskeä.. "Mennääks panee?" ja tämä ei siis tapahtunu baarissa vaan kadulla iltapäivästä ja mieskin joka sen sano vaikutti kohtuu selvin päin olevalta. Aika moukkamaisen kuvan anto itestään, ei kyllä muhun tee minkäänlaista vaikutusta tuollaset lähestymiset.Apinat.fi iskureploja
Onks sun vanhemmat jotaa simpukoit ku sä oot tollanen helmi?Ootsä sukuu uunille ku oot noin kuuma?
Hei annatko sun puhelinnumeron kun hukkasin omani?
mul ois kotona vesisänky, mennääks tekee aaltoja?
Löysin netistä tällaisen sivun, josta näitä voipi lukea!
Tämä on tullut sanottua:
Sulla täytyy olla kultainen sydän jos sitä voi edes verrata pakkaukseensa...Siis vaan tunti??? EIHÄN SE RIITÄ OLLENKAAN
En lähtenyt.
N: No?
M: Sääret, mennääks makkarii levittää päivän sanaa??
Ei siis kannate surkutella tollasta juttua naiselle ketä mies yrittää iskeä.
Silliä kullekin,puimakone naksuttaa!!
Blondi akka:EN!!
Mä:NO annatko tonnilla!?
Blondi:EN!
Mä:Annatko kympillä?
Blondi(huutaa naama punasena):Mikä hu--ora sä luulet mun olevan!!!
Mä:Kyllä mä tiedän sanomattakin mikä olet,kunhan kyselin sun hintojas!!
"laitetaan vaikka jauheliha, katkarapu, salami ja sinut"
tyttö meni ihan hämilleen ja ei tiennyt mitä sanois. sai sitten sanottua että ei kuulu täytteisiin.
"no otetaan sitten vaikka ananas siihen sun tilalle"
Tyttö: oikei mitä muuta sais olla?
minä: no kahvin vois ottaa jälkiruoaks ja sinut kahvin kanssa...
Ja tosiaakin ei ollut mikään aikomus edes mennä tyttöä iskemään mutta sainpahan mukavaa kahviseuraa..:)
Eli sponttaanisti vaan mitä vaan tulee mieleen ja soveltakaa tilanteen edetessä..niin se jack sparrowkin tekee..;P
"Mul on repussa pari tölkkii ES."
"Alaxx?"
"Tuu meille pelaa CoD/BF"