Kuka on tämä arkuli joka ei uskalla paljastaa henkilöllisyyttään vaan ampuu puskasta totuttuun tapaansa?
Kenellä onkaan tietoa niin olisi toivottavaa, että tämä Tapsa tulisi kansan tietoisuuteen.
KUKA ON MUUTEN TÄMÄ TapioRautalapio?
23
183
Vastaukset 23
- Arvaa kuka?
Mitä sinä tekisit jos saisit nimen selville?
- Tapio.Rautalapio
"Kuka on tämä arkuli joka ei uskalla paljastaa henkilöllisyyttään vaan ampuu puskasta totuttuun tapaansa?"
No, kuka olet?
Ja mihin oikein tarvitset henkilötietoja?- aniharvoin
Luultavasti se on kysyjän pohjimmainen syy.
- Tapio.Rautalapio
aniharvoin kirjoitti:
Luultavasti se on kysyjän pohjimmainen syy.
Minä en ainakaan erityisemmin välitä tietää kuka sinä olet.
Miksi et muuten tee aloitetta itse, puskasta ampuva arkuli? - Heikki Heikkinen
Tapio.Rautalapio kirjoitti:
Miksi et muuten tee aloitetta itse, puskasta ampuva arkuli?Tämä lapiomies (vai nainenko) on varsinainen hyypiöiden hyypiö.
Lapio on elämässään täysin epäonnistunut luuseri, joka purkaa katkeruuttaan suomalaisia kohtaan. - Tapi Lapi
Miksi et muuten tee aloitetta itse, puskasta ampuva arkuli?haluaisi tietää tämän tuhansien viestien lähettäjä Lapion oiken nimen, joka yrittää nolata Heikki Talaa siinä onnistumatta. Eihän tuollaista multiviestittäjää voi vakavasti ottaa joka tekee sitä yötä päivää.
- Tapio.Rautalapio
Heikki Heikkinen kirjoitti:
Tämä lapiomies (vai nainenko) on varsinainen hyypiöiden hyypiö.
Lapio on elämässään täysin epäonnistunut luuseri, joka purkaa katkeruuttaan suomalaisia kohtaan."Tämä lapiomies (vai nainenko) on varsinainen hyypiöiden hyypiö.
Lapio on elämässään täysin epäonnistunut luuseri, joka purkaa katkeruuttaan suomalaisia kohtaan. "
No, nyt se puskasta ampuva arkuli on tietävinään minusta kaikenlaista vaikka toisaalla ruikuttaa tietoonsa henkilöllisyyttäni koska 'haluaa tietää kenen kanssa jutustelee'. Eihän tuossa ole päätä eikä häntää, mutta hei, onko netti fennoilussa koskaan ollutkaan? - Tapio.Rautalapio
Tapi Lapi kirjoitti:
haluaisi tietää tämän tuhansien viestien lähettäjä Lapion oiken nimen, joka yrittää nolata Heikki Talaa siinä onnistumatta. Eihän tuollaista multiviestittäjää voi vakavasti ottaa joka tekee sitä yötä päivää.
No, mutta Heikki! Sinua taitaa vieläkin nolottaa kun et kirjoita omalla nimelläsi. No, on kyllä aihettakin...
- aniharvoin
Miksi et muuten tee aloitetta itse, puskasta ampuva arkuli?Eikös jo hyvä tapakin sano, että palstan ahkerin kirjoittaja kirjoittaisi omalla nimellään eikä ampuisi puskasta?
- Talan Heikki
Tapi Lapi kirjoitti:
haluaisi tietää tämän tuhansien viestien lähettäjä Lapion oiken nimen, joka yrittää nolata Heikki Talaa siinä onnistumatta. Eihän tuollaista multiviestittäjää voi vakavasti ottaa joka tekee sitä yötä päivää.
nolaa itseään jatkuvasti. Tarkalleen ottaen joka viestissä. Talan toilailut näkyvät hyvin hänen nauttimassa suosioon reaalimaailmassa. Eduskunnan kannatus tukirahoille laskee kuin lehmän häntä ja loppuu justiinsa kokonaan. Aikoihin ei ole enää tullut killinkiäkään vihaliiton tilille.
Tapio Rautalapio edustaa palstalla täysin normaalijärkistä suomalaista henkilöä. Koska ympäristö jossa hän liikkuu on älykkyydeltään lähinnä jauhelihaa, Tapio loistaa porukassa kuin Naantalin aurinko. Aivan oikeasti netti fennulit; te lienette typerintä pölvästilaumaa jolla on suomenkielinen näppäimistö käytössä. - senseitsemäntoista
aniharvoin kirjoitti:
Eikös jo hyvä tapakin sano, että palstan ahkerin kirjoittaja kirjoittaisi omalla nimellään eikä ampuisi puskasta?
Kyllähän hyvät tavat vaatisivat sinua esittäytymään ensin kun kyselet toisen henkilöllisyyttä. Nyt ammuskelet puskasta.
- helmi 2
senseitsemäntoista kirjoitti:
Kyllähän hyvät tavat vaatisivat sinua esittäytymään ensin kun kyselet toisen henkilöllisyyttä. Nyt ammuskelet puskasta.
Lapion olevan suomenkielinen. Jos niin, miksi ei uskalla tulla esille omalla nimellään ja väitellä Heikki Talan kanssa tasapuolisesti? Silloin ei ilkeisi nimitellä vanhukseksi, desantiksi y.m.
Mutta eihän tuo raukkamainen mies/nainen uskalla muuta kuin pusikosta panetella. Jos olisin itse niin kiinnostunut puolustamaan aihetta ja lähettäisin tuhansia viestejä, varmasti tulisin esille omalla nimelläni. - hyväksikäyttäjä
helmi 2 kirjoitti:
Lapion olevan suomenkielinen. Jos niin, miksi ei uskalla tulla esille omalla nimellään ja väitellä Heikki Talan kanssa tasapuolisesti? Silloin ei ilkeisi nimitellä vanhukseksi, desantiksi y.m.
Mutta eihän tuo raukkamainen mies/nainen uskalla muuta kuin pusikosta panetella. Jos olisin itse niin kiinnostunut puolustamaan aihetta ja lähettäisin tuhansia viestejä, varmasti tulisin esille omalla nimelläni.takana. Jos on mielipiteitä vaikkapa kiperiäkin niin kyllä ne voi ääneen sanoa mutta silloin täytyy myös kertoa kuka näitä mielipiteitä esittää. Eräs tämän palstan ahkerimmista puskasta ampujista "rautalapio" pysyttelee visusti piilossa pitäen henkilöllisyytensä salassa. Miksi, jos on asiaa jota suurin osa suomalaisia hänen mielestään kannattaa niin minkä vuoksi näiden kolmen (3) hörhön takia pitää pysytellä piilossa? Minä rautalapion kannatuksella nousisin esiin kansan tietoisuuteen niin pian kuin mahdollista.
- Tapio.Rautalapio
hyväksikäyttäjä kirjoitti:
takana. Jos on mielipiteitä vaikkapa kiperiäkin niin kyllä ne voi ääneen sanoa mutta silloin täytyy myös kertoa kuka näitä mielipiteitä esittää. Eräs tämän palstan ahkerimmista puskasta ampujista "rautalapio" pysyttelee visusti piilossa pitäen henkilöllisyytensä salassa. Miksi, jos on asiaa jota suurin osa suomalaisia hänen mielestään kannattaa niin minkä vuoksi näiden kolmen (3) hörhön takia pitää pysytellä piilossa? Minä rautalapion kannatuksella nousisin esiin kansan tietoisuuteen niin pian kuin mahdollista.
"Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä seisomaan sanojensa takana.
Jos on mielipiteitä vaikkapa kiperiäkin niin kyllä ne voi ääneen sanoa mutta silloin täytyy myös kertoa kuka näitä mielipiteitä esittää."
Ja tuota mieltä oli siis henkilö, jolla on niinkin erikoinen nimi kuin 'hyväksikäyttäjä'. Jutusta ei käy ilmi, onko se etu- vai sukunimi. - sappua
Talan Heikki kirjoitti:
nolaa itseään jatkuvasti. Tarkalleen ottaen joka viestissä. Talan toilailut näkyvät hyvin hänen nauttimassa suosioon reaalimaailmassa. Eduskunnan kannatus tukirahoille laskee kuin lehmän häntä ja loppuu justiinsa kokonaan. Aikoihin ei ole enää tullut killinkiäkään vihaliiton tilille.
Tapio Rautalapio edustaa palstalla täysin normaalijärkistä suomalaista henkilöä. Koska ympäristö jossa hän liikkuu on älykkyydeltään lähinnä jauhelihaa, Tapio loistaa porukassa kuin Naantalin aurinko. Aivan oikeasti netti fennulit; te lienette typerintä pölvästilaumaa jolla on suomenkielinen näppäimistö käytössä.Lähetitkö kaksi viestiä peräkkäin?
- IP
jossa on ovisummeri.
Hänen äitinsä on sanonut, että hän muistuttaa Tapio Rautavaaraa, mistä Tapio nokkelana poikana keksi nimimerkkinsä.- Tapio.Rautalapio
"Tapio asuu viiskulmassa kerrostalossa
jossa on ovisummeri."
Ai, tämä hiippariko siellä väijyy ja ikkunoita tähyilee :D
Kyllä nää netti fennojen agenttijutut menee aivan uskomattomiksi! - ArJuPa
"Tapio asuu viiskulmassa kerrostalossa
jossa on ovisummeri."
Ai, tämä hiippariko siellä väijyy ja ikkunoita tähyilee :D
Kyllä nää netti fennojen agenttijutut menee aivan uskomattomiksi!Kyllä on niin, että moni meistä ei uskalla laittaa omaa nimeään, koska hurrien valta ulottuu niin moneen paikkaan, että voi olla työpaikan menoa, jos täällä nimensä pistää RKP:n vastaiseen kirjoitteluun.
Heikki Tala osallistuu omalla nimellään keskusteluun, eikä sen vuoksi voi esittää katteettomia väitteitä tai solvata ketään henkilökohtaisesti, kuten tämä tanan lapiopää tekee. Vasta sitten voi ajatella Rautalapion puheiden olevan minkään arvoisia Talaa vastaan, kun tämä esittää ne Talan tapaan omalla nimeellään ja maineellaan. - Tapio.Rautalapio
ArJuPa kirjoitti:
Kyllä on niin, että moni meistä ei uskalla laittaa omaa nimeään, koska hurrien valta ulottuu niin moneen paikkaan, että voi olla työpaikan menoa, jos täällä nimensä pistää RKP:n vastaiseen kirjoitteluun.
Heikki Tala osallistuu omalla nimellään keskusteluun, eikä sen vuoksi voi esittää katteettomia väitteitä tai solvata ketään henkilökohtaisesti, kuten tämä tanan lapiopää tekee. Vasta sitten voi ajatella Rautalapion puheiden olevan minkään arvoisia Talaa vastaan, kun tämä esittää ne Talan tapaan omalla nimeellään ja maineellaan."Heikki Tala osallistuu omalla nimellään keskusteluun, eikä sen vuoksi voi esittää katteettomia väitteitä tai solvata ketään henkilökohtaisesti"
Todellisuudessa rotudosentti on esittänyt viljalti katteettomia väitteitä. Hän on mm. väittänyt kaikkien Suomen yliopistojen olevan kaksikielisiä tai yksikielisesti ruotsinkielisiä. Niinhän ei tietenkään ole. Hän ei ole myöskään antanut mitään perusteita järjettömille arvioilleen kaksikielisyyden kustannuksista. Minulle Heikki alkoi rääkymään 'pakkoruotsittajaa' välittömästi kun kyseenalaistin hänen katteetonta argumentaatiotaan.
Miten selität ristiriidan todellisuuden ja väitteesi välillä? - Tapio Peräseinäjoelta
"Heikki Tala osallistuu omalla nimellään keskusteluun, eikä sen vuoksi voi esittää katteettomia väitteitä tai solvata ketään henkilökohtaisesti"
Todellisuudessa rotudosentti on esittänyt viljalti katteettomia väitteitä. Hän on mm. väittänyt kaikkien Suomen yliopistojen olevan kaksikielisiä tai yksikielisesti ruotsinkielisiä. Niinhän ei tietenkään ole. Hän ei ole myöskään antanut mitään perusteita järjettömille arvioilleen kaksikielisyyden kustannuksista. Minulle Heikki alkoi rääkymään 'pakkoruotsittajaa' välittömästi kun kyseenalaistin hänen katteetonta argumentaatiotaan.
Miten selität ristiriidan todellisuuden ja väitteesi välillä?Perusteleppa (kerrankin" edes omat väitteesi.
- Tapion viestissä
Tapio Peräseinäjoelta kirjoitti:
Perusteleppa (kerrankin" edes omat väitteesi.
oli väite ja perustelu?
- paavokas
Kertokaapa te muut olenko oikeassa.
- kimmosasi
poliisitutkimuksissa, että harhautetaan tarkoituksella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri591541- 91991
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44777Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40760Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280724Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,245647- 49599
- 43593
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied69560Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l111540