Sama näkyy näissä Suomi24 treffeissä. Ikäisensä naiset eivät hae ikäistään seuraa vaan huomattavasti nuorempia miehiä. Ja syyllistävät miehiä, kun saavat rukkaset käteensä.
Jos mies hakee ikäistään nuorempaa naista, hän on sika... jos nainen hakee ikäistään nuorempaa seuraa, hän onkin jännittävä "puumanainen"... 8-D
"Nuoria miehiä metsästävistä "puumista" tuli ilmiö Yhdysvalloissa":
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nuoria miehiä metsästävistä puumista tuli ilmiö Yhdysvalloissa/1135249615653?ref=msn
"Puumanaiset"
87
11165
Vastaukset
- virallinen tarkastaja
virallinen tarkastaja kirjoitti:
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nuoria%20miehi%C3%A4%20mets%C3%A4st%C3%A4vist%C3%A4%20puumista%20tuli%20ilmi%C3%B6%2...
suomi23 bugittaa :( - ......
virallinen tarkastaja kirjoitti:
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nuoria%20miehi%C3%A4%20mets%C3%A4st%C3%A4vist%C3%A4%20puumista%20tuli%20ilmi%C3%B6%2...
suomi23 bugittaa :(Lopeta LINKKI-SPÄMMI!
- -avarakatseinen-
..haluaa keksiä jotain imartelevaa kuvaamaan itseään. Olkoot sitten puumanaisia, onhan noille kuvaaavampikin nimitys olemassa mutten viitsi tähän laittaa ettei käy kuin kiesille.
- "Puumien" ahdistelema
Niin. Onhan yh-äideistäkin tullut yhtäkkiä "sinkkuäitejä" :D
Naiset ovat kovia keksimään "hienompia" nimityksiä jos jossain sanassa on negatiivinen sävy. Huoratkin ovat nykyään prostutioituja.
Mitäs ne nuoria naisia kuolaavat keski-ikäiset miehet sitten ovat? Jotain "Tiikereitä"? Kysehän on täsmälleen samasta asiasta. Vanha ukko/ämmä haluaa nuorta lihaa.
- .....................
viestit ovat? Itse olen lukenut lähiaikoina vain vanhojen ukkojen valitusta siitä, kun ei nuoret naiset kiinnostu. Siis näiden kurppamiehien. Puumanaiset ja kurppamiehet.:D
- Nuoremman napannut
Siitähän naiset täällä kitisevät, kun eivät kelpaa ikäisilleen miehille.
Vanhat kurppa-akat, jotka epätoivoisesti itse yrittävät nuorempia miehiä. :DDD - sivusta nauraja
Nuoremman napannut kirjoitti:
Vanhat kurppa-akat, jotka epätoivoisesti itse yrittävät nuorempia miehiä. :DDDKovinpa on katkeranmakuista herjaa ;) Missä naiset on valittaneet etteivät muka kelpaa? Vanhat ukothan täällä vähän väliä itkee kun eivät kelpaa nuoremmille naisille, hehhe. Naisilla "ongelma" on päinvastoin, liian nuoretkin tuppaa tyrkylle. Voi teitä vanhoja ukkoraasuja ;))
- onneksi pääsin eroon
Nuoremman napannut kirjoitti:
Vanhat kurppa-akat, jotka epätoivoisesti itse yrittävät nuorempia miehiä. :DDDTää on ihan pläkkiselvää, koska 50 naiset eivät kelpaa ikäisilleen miehille, niin on pakon edessä tyydyttävä nuorempaan panomieheen, joka osoittautuu usein kelpo kaveriksi.Eli naisen logiikan mukaan kaikki voittaa, kurppaukko, puumanainen ja pikkupoika. Ennenkaikkea ei tarvi kuunnella kiukkuisen 50´ kurpan kärttyisää valitusta.
- nelkytplus nainen
Ei siinä mitään väärää jos keski-ikäinen nainen haluaa nuorempaa miestä jos mies on kerran suostuvainen. Ja näitä nuoria miehiä on, kokemusta on. Deittiprofiiliin tuli useita vastauksia 10-15v nuoremmilta miehiltä, vaikka en ollut edes kovin paljoa nuorempaa hakemassa (max -5v). Seksuaalisesti vanhempi nainen ja nuorempi mies on hyvä yhdistelmä (molemmat viriilejä useimmiten). Ellei ikäero nyt ole kohtuuton, sanotaan jotain 10-15v max.
MItä tulee vanhempiin miehiin ja nuorempiin naisiin, niin mikäs siinä jos nuoret naiset sitä haluavat. Useimmiten kyllä niin päin ei löydy kovin runsaasti halukkuutta nuorten naisten keskuudessa kuin nuorten miesten keskuudessa vanhempiin naisiin.- Kaiken nähnyt ja vieläkin enemmän
Vanhemmista naisista:) Sen sijaan seurustelevia vanh.miehiä/nuorempia naisia riittää pilvin pimein.
- nelkytplus nainen
Kaiken nähnyt ja vieläkin enemmän kirjoitti:
Vanhemmista naisista:) Sen sijaan seurustelevia vanh.miehiä/nuorempia naisia riittää pilvin pimein.
ja niin ovat sitä samaa hakemassa vanhemmat naiset nuoremmista miehistäkin. Eli kysyntä ja tarjonta kohtaavat tässä, markkinat toimivat. Mikäs sen parempi? Luulitko, että keski-ikäinen nainen nuoremmasta miehestä mitään elämänkummpania hakee? Ei todellakaan.
- Panomies.........
nelkytplus nainen kirjoitti:
ja niin ovat sitä samaa hakemassa vanhemmat naiset nuoremmista miehistäkin. Eli kysyntä ja tarjonta kohtaavat tässä, markkinat toimivat. Mikäs sen parempi? Luulitko, että keski-ikäinen nainen nuoremmasta miehestä mitään elämänkummpania hakee? Ei todellakaan.
Panin montaa vanhempaa naista aikoinaan...en enää..nyt ne on nuoria..:)
- paremmin tietävä
ne nuoremmat naiset käy sedän kukkarolla ;) ja selän takana panevat nuorten miesten kanssa. kutsu sitä sitten seurusteluksi jos oot niin likinäköinen :D
- Onnellinen mies...
paremmin tietävä kirjoitti:
ne nuoremmat naiset käy sedän kukkarolla ;) ja selän takana panevat nuorten miesten kanssa. kutsu sitä sitten seurusteluksi jos oot niin likinäköinen :D
Aika köyhää ja katkeraa...:)
Missä välissä minun paljon nuorempi naiseni kävisi kukkarollani, kun ei siellä ole sen enempää
kuin hänelläkään...Se on arkea, sinä puhut huorista, joita teissä kyllä löytyy myös...
Missä välissä hän kävisi nussimassa muita? Ja miksi? Hyvä kun jaksaa minua:) - sattuuko totuus?
Onnellinen mies... kirjoitti:
Missä välissä minun paljon nuorempi naiseni kävisi kukkarollani, kun ei siellä ole sen enempää
kuin hänelläkään...Se on arkea, sinä puhut huorista, joita teissä kyllä löytyy myös...
Missä välissä hän kävisi nussimassa muita? Ja miksi? Hyvä kun jaksaa minua:)Sehän nyt on selvä että suurin osa niistä nuoremmista naisista on rahan takia setien kanssa. Jos sinulla ei ole rahaa, niin naisesi taitaa olla tyhmä ja ruma, kun on joutunut tyytymään ikäihmiseen. Ei kukaan tervejärkinen kaunis nainen papparan kanssa halua seurustella.
- ne naiset on fiksumpia
Ne naiset on fiksumpia. Eihän ne naiset edes halua niiden nuorten miesten kanssa seurustella. Miksi haluaisivat? Vanhat ukonkurppanat taas on niin tyhmiä ja sokeita että laittavat itsensä ja rahansa alttiiksi kun kuvittelevat "rakkauden" kestävän nuorten pimujen kanssa. Sitten itketään perästä päin kun nuori nainen käyttikin vain hyväkseen. Tiedänpä muutamankin tapauksen. Sedät oppii vain kivuliaasti kantapään kautta.
- Onnellinen mies
sattuuko totuus? kirjoitti:
Sehän nyt on selvä että suurin osa niistä nuoremmista naisista on rahan takia setien kanssa. Jos sinulla ei ole rahaa, niin naisesi taitaa olla tyhmä ja ruma, kun on joutunut tyytymään ikäihmiseen. Ei kukaan tervejärkinen kaunis nainen papparan kanssa halua seurustella.
Minulle se on totuus, että olen aina kelvannut nuoremmille. 6-13v, siinä ne ikäerot.
Ja voin kertoa, että nykyistäni (sama juttu 2v. sitten) katsovat pitkään niin miehet kuin naiset, on sen
verran norminaista kauniimpi. Muuten tämä naiseni kertoi mistä oli kiinni, ettei kiinnostunut
kahdesta minua ennen tapaamastaan miehestä (suunilleen samanikäisiä naiseni kanssa). Kysymys oli
epätoivoisista miehistä, joista toinen ehdotti ekalla tapaamisella yhteen muuttoa(!!!) ja toinen oli
muuten vain luuseri. Sitten kohtasimme töissä, ja hyvin menee.:)
Mutta en todellakaan ole ainut mies jolla näinkin paljon nuorempi. En edes tiennyt ikäänsä, itseasiassa luulin nuoremmaksi ja siksi funtsin aikani ennen kuin otin yhteyttä tapaamisen jälkeen. Veikkasi aika pahasti
pieleen hänkin... - ......................
Onnellinen mies kirjoitti:
Minulle se on totuus, että olen aina kelvannut nuoremmille. 6-13v, siinä ne ikäerot.
Ja voin kertoa, että nykyistäni (sama juttu 2v. sitten) katsovat pitkään niin miehet kuin naiset, on sen
verran norminaista kauniimpi. Muuten tämä naiseni kertoi mistä oli kiinni, ettei kiinnostunut
kahdesta minua ennen tapaamastaan miehestä (suunilleen samanikäisiä naiseni kanssa). Kysymys oli
epätoivoisista miehistä, joista toinen ehdotti ekalla tapaamisella yhteen muuttoa(!!!) ja toinen oli
muuten vain luuseri. Sitten kohtasimme töissä, ja hyvin menee.:)
Mutta en todellakaan ole ainut mies jolla näinkin paljon nuorempi. En edes tiennyt ikäänsä, itseasiassa luulin nuoremmaksi ja siksi funtsin aikani ennen kuin otin yhteyttä tapaamisen jälkeen. Veikkasi aika pahasti
pieleen hänkin...olit töissä siellä psykiatrisessa sairaalassa perushoitajana... Eli onhan se mahdollista, että naisesi on kaunis. Mutta myös... hmmm... Oikeustoimikelvoton.
- asiasta todella huvittunut
ne naiset on fiksumpia kirjoitti:
Ne naiset on fiksumpia. Eihän ne naiset edes halua niiden nuorten miesten kanssa seurustella. Miksi haluaisivat? Vanhat ukonkurppanat taas on niin tyhmiä ja sokeita että laittavat itsensä ja rahansa alttiiksi kun kuvittelevat "rakkauden" kestävän nuorten pimujen kanssa. Sitten itketään perästä päin kun nuori nainen käyttikin vain hyväkseen. Tiedänpä muutamankin tapauksen. Sedät oppii vain kivuliaasti kantapään kautta.
tiedän aika montakin tapausta sitä kuinka nuorempaa naista kiinnostaa vanhemman meihen lompakko, se ukon perustili on monelle opiskelijalle jo iso raha ;)
Tiedän myös pari nuorempaa naista jotka pitävät vanhemman miehen lisäksi nuorta rakastajaa. Sanovat suoraan minulle, etteivät aio luopua elintasostaan vaikka rakastavatkin toista miestä. Etelänmatkat maksaa ukko kun ei jaksa itse lähteä mukaan, joten mukaan otetaan "ystävätär"..niin, eli se nuorempi mies :)
Mutta turhaa se on näille rakkauden ja haaveiden sokaisemille vanhoille miehille mitään sanoa. Tai sitten nää ukot ei vain välitä, kun on statussymboli edes joskus kainalossa, niin ihan sama kai se on mitä se tyttö luuhaa sinä aikana jolloin ei olla yhdessä.. - Oikoja
asiasta todella huvittunut kirjoitti:
tiedän aika montakin tapausta sitä kuinka nuorempaa naista kiinnostaa vanhemman meihen lompakko, se ukon perustili on monelle opiskelijalle jo iso raha ;)
Tiedän myös pari nuorempaa naista jotka pitävät vanhemman miehen lisäksi nuorta rakastajaa. Sanovat suoraan minulle, etteivät aio luopua elintasostaan vaikka rakastavatkin toista miestä. Etelänmatkat maksaa ukko kun ei jaksa itse lähteä mukaan, joten mukaan otetaan "ystävätär"..niin, eli se nuorempi mies :)
Mutta turhaa se on näille rakkauden ja haaveiden sokaisemille vanhoille miehille mitään sanoa. Tai sitten nää ukot ei vain välitä, kun on statussymboli edes joskus kainalossa, niin ihan sama kai se on mitä se tyttö luuhaa sinä aikana jolloin ei olla yhdessä..Jos et sattunut tietämään. Eikä tässä kukaan puhunut mistään 20v.-50v. suhteista, vaan 30 naisita ja 40-50v.
miehistä. - asiasta todella huvittunut
Oikoja kirjoitti:
Jos et sattunut tietämään. Eikä tässä kukaan puhunut mistään 20v.-50v. suhteista, vaan 30 naisita ja 40-50v.
miehistä.nuoret rakastajat muutamaa vuotta naisia nuoremmat.
Elä vain fantasiassasi, ei se ole minulta pois. - Piukkis
Panomies......... kirjoitti:
Panin montaa vanhempaa naista aikoinaan...en enää..nyt ne on nuoria..:)
ettet liian nuoriin siirry. Voi olla sakkolihaa.
- joy4u2
Voi voi...............kyllähän kaikki sen tietää että tuollainen 20 - 25 v. nuorukainen " panee kaikkea mikä liikkuu , vain alle 2 viikkoiset kissanpennut ei kelpaa "........
Ja eihän nämä " puumat " mitään uutta ole , jo itsekin -60 luvulla puumanruokana olleena voin kertoa............ennen niitä naisia vain sanottiin mulkunkipeiksi , nyt on keksitty hieno nimi Puumanaiset , voihan Vitalis..............
Sehän sinänsä kertoo näistä naisista aika paljon että riittää kunhan joku on rynkyttämässä...............ei määrä korvaa laatua ................. - Totuuden torvi
Onnellinen mies... kirjoitti:
Missä välissä hän kävisi nussimassa muita? Ja miksi? Hyvä kun jaksaa minua:)Taas näitä vanhojen setien kanssa seurustelevia tyttöjä, jotka tekeytyy mieheksi saadakseen uskottavuutta näillä palstoilla. Taisi osua arkaan paikkan, vai...
- joku vaan
...
- totaalisen kyllästynyt vanhempiin miehiin
näitähän pukkaa ilmoille jatkuvasti. Miehet ylistää nuorempaa naisseuraa ja haukkuvat omanikäisiä naisia joilla on nuorempaa miesseuraa.
Musapapat busted!!! - Cougar..
Onko mikään ihme että keski-ikäiset naiset mielummin valitsevat nuoren kiinteän ja hyväkuntoisen miehen, kaljamahaisen lössön vanhan äijän sijasta?
Ainahan parin valinnassa on kyse siitä kenet on mahdollista saada.
10 nainen haluaa 10 miehen. 10 mies joskus tyytyy 8 naiseen. 8 nainen on onnensa kukkuloilla jos saa 10 miehen.
10 nainen todella harvoin tyytyy edes 8 mieheen, vaan vaatii aina vähintään samantasoisen miehen.
Eli jos keski-ikäisellä naisella on 4-mies (köyhä, läski, kalju, juoppo, ym) ja 9-nuorimies (hyvä kroppainen, sivistynyt, komea, tyylikäs, ym.) tulee iskemään naista, niin ei tarvitse olla "sherlock" päätelläkseen kumman nainen valitsee?- Nuorehkä mies
Myönsittehän te naisetkin lopulta, että nuorempi ja kiinteämpi on herkumpaa. Nyt tajuatte ehkä senkin miksi 40v mies ottaa ennemmin 25-vuotiaan naisen kuin 40v naisen?
Vai luuletteko oikeasti, että vanha nainen säilyy hehkeänä ja kiinteänä pidenpään? Heh! Loppuisiko se "irstaiden vanhojen ukkojen" haukkuminen nyt vähitellen, kun itse olette samanlaisia nuoren lihan perässä juoksijoita? - ..................
Nuorehkä mies kirjoitti:
Myönsittehän te naisetkin lopulta, että nuorempi ja kiinteämpi on herkumpaa. Nyt tajuatte ehkä senkin miksi 40v mies ottaa ennemmin 25-vuotiaan naisen kuin 40v naisen?
Vai luuletteko oikeasti, että vanha nainen säilyy hehkeänä ja kiinteänä pidenpään? Heh! Loppuisiko se "irstaiden vanhojen ukkojen" haukkuminen nyt vähitellen, kun itse olette samanlaisia nuoren lihan perässä juoksijoita?Mä ainakin ymmärrän, jos mies valitsee nuoremman naisen juuri tuon takia, että itsekin mielummin otan nuoren, kiinteän ja viriilin miehen. Ei tätä käsittääkseni kukaan vanhempi nainen ole yrittänyt kieltää. Vanhoja ukkoja on haukuttu siksi, että he eivät ymmärrä naisten haluavan nuorempaa täysin samasta syystä kuin hekin, vaan haukkuvat nuorempaa haluavat naiset lähes mielisairaiksi.
- totuus.................
Nuorehkä mies kirjoitti:
Vai luuletteko oikeasti, että vanha nainen säilyy hehkeänä ja kiinteänä pidenpään? Heh! Loppuisiko se "irstaiden vanhojen ukkojen" haukkuminen nyt vähitellen, kun itse olette samanlaisia nuoren lihan perässä juoksijoita?ja molempia sukupuolia, mutta se ei ole faktaa että JOKAINEN tai SUURIN OSA naisista tahtoo vanhemman miehen ;) Eli ei jauheta taas paskaa, vaan annetaan faktojen puhua puolestaan. Molemmat sukupuolet tahtovat nuorempia on ihan oikein ja molemmat sukupuolet varmastikin hyväksyisivät pari-kolme, max 5 vuotta vanhemman kumppanin, ei välttämättä sitä 15 vuotta vanhempaa musapappaa tai mammaa joka kuvittelee olevansa niin pirun nuorekas vaikka totuus on aivan jotain muuta.
- Mies 47v. nainen 36v.
totuus................. kirjoitti:
ja molempia sukupuolia, mutta se ei ole faktaa että JOKAINEN tai SUURIN OSA naisista tahtoo vanhemman miehen ;) Eli ei jauheta taas paskaa, vaan annetaan faktojen puhua puolestaan. Molemmat sukupuolet tahtovat nuorempia on ihan oikein ja molemmat sukupuolet varmastikin hyväksyisivät pari-kolme, max 5 vuotta vanhemman kumppanin, ei välttämättä sitä 15 vuotta vanhempaa musapappaa tai mammaa joka kuvittelee olevansa niin pirun nuorekas vaikka totuus on aivan jotain muuta.
Koita nyt jo käsittää, vaikka se kuinka raapaisee.
- Timmi yhä vaan
Nuorten paisumisesta ja löysistymisestä on kerrottu. Ja sen näkee katukuvassa.
20-30v. naiset kärjessä, kirkkaasti. Miehillä ei kunto riitä enää mihinkään. Ei muuta kuin
sauvakävelyä mummo-tyyliin. - .......................
Mies 47v. nainen 36v. kirjoitti:
Koita nyt jo käsittää, vaikka se kuinka raapaisee.
että n. 4/5 parisuhteista ei ole 5 vuotta suurempi ikäero kumpaankaan suuntaan. Mikä tässä raapaisee? Oi vanha setä ruman nuoremman naisen kanssa nettideittailupalstalla.;D
- naurun partaalla
....................... kirjoitti:
että n. 4/5 parisuhteista ei ole 5 vuotta suurempi ikäero kumpaankaan suuntaan. Mikä tässä raapaisee? Oi vanha setä ruman nuoremman naisen kanssa nettideittailupalstalla.;D
musapappa nuorekkaana mainostaa nuorempaa muijaansa nettitreffipalstalla ja jauhaa päivästä toiseen potaskaa suomalaisten pariutumiskäyttäytymisestä :D Faktat ei papalle mene kaaliin, taitaa (kuviteltu?) nuorikkokin olla yhtä tynnyrissä kasvanut.. Ei juma, tää on oikeasti aika viihdyttävää :D
Toivottavasti pappa aloittaa ketjun huomennakin samasta aiheesta ;) - PuumaNainen
Timmi yhä vaan kirjoitti:
Nuorten paisumisesta ja löysistymisestä on kerrottu. Ja sen näkee katukuvassa.
20-30v. naiset kärjessä, kirkkaasti. Miehillä ei kunto riitä enää mihinkään. Ei muuta kuin
sauvakävelyä mummo-tyyliin.aiheesta: http://www.hs.fi/keskustelu/thread.jspa;jsessionid=0C3EF1920A9B59C127AF17B31A454638.forums2?threadID=207547&messageID=3885314...
USA:sta alkanut "ilmiö" yli 40v naiset metsästävät nuorempia miehiä "pennuikseen".... - muumuumullinpulli
naurun partaalla kirjoitti:
musapappa nuorekkaana mainostaa nuorempaa muijaansa nettitreffipalstalla ja jauhaa päivästä toiseen potaskaa suomalaisten pariutumiskäyttäytymisestä :D Faktat ei papalle mene kaaliin, taitaa (kuviteltu?) nuorikkokin olla yhtä tynnyrissä kasvanut.. Ei juma, tää on oikeasti aika viihdyttävää :D
Toivottavasti pappa aloittaa ketjun huomennakin samasta aiheesta ;)Jos sillä olisi oikeasti nuorikko niin ei se malttaisi täällä kirjoitella. Tai sitten se nuorikko on susiruma ja valaankokoinen hodasälyinen raasu, koska kukaan täysipäinen ei musapapan kanssa olisi.
uusia huvittavia aloituksia odotellen... ; DD - naurattaa edelleen kaikenmaailman musapapat
muumuumullinpulli kirjoitti:
Jos sillä olisi oikeasti nuorikko niin ei se malttaisi täällä kirjoitella. Tai sitten se nuorikko on susiruma ja valaankokoinen hodasälyinen raasu, koska kukaan täysipäinen ei musapapan kanssa olisi.
uusia huvittavia aloituksia odotellen... ; DDnaisen logiikka palstalla on ikäeroaloituksia, voit käydä kattoon joko musapappa on riehunut sielläkin ;D musta tuntuu et on :)
Mut joo, musapapan huomisen aloituksia ja käsittämättömiä yleistyksiä odotellen :D Kahvitauot kuluu mukavasti naisten kanssa naureskellessa :D - Koita tajuta
....................... kirjoitti:
Koita nyt tajuta, että niitä suhteiota, joissa ei olla liitoissa on tajuttoman paljon. Ja silloin puhutaan
eronneista 35 ihmisistä ja silloinhan mies tunnetusti vaihtaa nuorempaan. - ......................................
Koita tajuta kirjoitti:
Koita nyt tajuta, että niitä suhteiota, joissa ei olla liitoissa on tajuttoman paljon. Ja silloin puhutaan
eronneista 35 ihmisistä ja silloinhan mies tunnetusti vaihtaa nuorempaan.ettei ketään täällä kiinnosta panot, lyhyet suhteen viritelmät yms. mitä jokaisella on. Etenkin 40 naisilla 25 miehiin! Kun keskustellaan ikäerosta suhteessa, niin se tarkoittaa niitä suhteita, joissa ollaan tosissaan! Kyllähän kuka vaan voi hairahtua lyhyeen suhteeseen ja sitten katua.
Ja eipä nuo sinun avioerosi jälkeiset naiset ole sinua kauaa kattelleet, vaikka aina väität täällä heidän muka rakastuneen.:D Eli jos sulla on se nuorempi nainen, niin käytä vähän enemmän energiaa siihen suhteeseen ja vähemmän nettijankuttamiseen, niin parantuu saumat että tällä kertaa kestäisi. Tai no, teikäläisen luonteen tuntien voi ollakin parempi, että olet mahdollisimman paljon erossa siitä naisesta, ettei todellinen luonteesi paljastu.XDDD - Koita tajuta
...................................... kirjoitti:
ettei ketään täällä kiinnosta panot, lyhyet suhteen viritelmät yms. mitä jokaisella on. Etenkin 40 naisilla 25 miehiin! Kun keskustellaan ikäerosta suhteessa, niin se tarkoittaa niitä suhteita, joissa ollaan tosissaan! Kyllähän kuka vaan voi hairahtua lyhyeen suhteeseen ja sitten katua.
Ja eipä nuo sinun avioerosi jälkeiset naiset ole sinua kauaa kattelleet, vaikka aina väität täällä heidän muka rakastuneen.:D Eli jos sulla on se nuorempi nainen, niin käytä vähän enemmän energiaa siihen suhteeseen ja vähemmän nettijankuttamiseen, niin parantuu saumat että tällä kertaa kestäisi. Tai no, teikäläisen luonteen tuntien voi ollakin parempi, että olet mahdollisimman paljon erossa siitä naisesta, ettei todellinen luonteesi paljastu.XDDDKyllä suhteeni ovat kestäneet vuodesta useisiin vuosiin, eli pidempään kuin nykyajan liitot:)
Nykyään nousevana "trendinä" on ollaan-yhdessä-mutta-ei-muuteta-yhteen-koska- se munaa-kaiken.
Kokemus järkevöittää, ja näinhän juttu toimii ylivoimaisesti parhaiten! On hauskaa, on omaakin aikaa, on
mitä odottaa, on hyvä olla. Eikä mitään leikitään kotia- juttua jaksa enää, kun sen on pari kertaa kokenut.
Elämä muuttui kummasti mukavaksi. Ja kun vielä löytyy nuoria ihania kauniita naisia, niin mikäs tässä.:)
Ei se ikä mikään ainoa kriteeri ole, mutta jos kerran aina niin käy, että se on nuorempi nainen, joka
kiinnostuu, niin minkäs teet. En laita hanttiin.
Missä ne 40v. naiset ovat niiden 25v. poikien kanssa? Kun kukaan ei niitä näe, eikä ole kuullutkaan...hehheh... - ..............................
Koita tajuta kirjoitti:
Kyllä suhteeni ovat kestäneet vuodesta useisiin vuosiin, eli pidempään kuin nykyajan liitot:)
Nykyään nousevana "trendinä" on ollaan-yhdessä-mutta-ei-muuteta-yhteen-koska- se munaa-kaiken.
Kokemus järkevöittää, ja näinhän juttu toimii ylivoimaisesti parhaiten! On hauskaa, on omaakin aikaa, on
mitä odottaa, on hyvä olla. Eikä mitään leikitään kotia- juttua jaksa enää, kun sen on pari kertaa kokenut.
Elämä muuttui kummasti mukavaksi. Ja kun vielä löytyy nuoria ihania kauniita naisia, niin mikäs tässä.:)
Ei se ikä mikään ainoa kriteeri ole, mutta jos kerran aina niin käy, että se on nuorempi nainen, joka
kiinnostuu, niin minkäs teet. En laita hanttiin.
Missä ne 40v. naiset ovat niiden 25v. poikien kanssa? Kun kukaan ei niitä näe, eikä ole kuullutkaan...hehheh...selittelet, kun et pysty ketään oikeaan suhteeseen saamaan. Miksipä muuten pauhaisit täällä katkerana vuodesta toiseen täysin samoja asioita. Ottiko niin koville, kun naises vaihtoi nuorempaan? Elätit ensin vieraan miehen kakarat ja sitten jouduit hylätyksi. Voi-voi.:D
- Ei jaksais aina provoilla..
PuumaNainen kirjoitti:
aiheesta: http://www.hs.fi/keskustelu/thread.jspa;jsessionid=0C3EF1920A9B59C127AF17B31A454638.forums2?threadID=207547&messageID=3885314...
USA:sta alkanut "ilmiö" yli 40v naiset metsästävät nuorempia miehiä "pennuikseen"....Mitäpä tuosta jauhamaan, totta se kuiteskin on että molemminpuolin haetaan niitä nuorempia. Ja yhtä lailla osa hakee sitä omanikäistään jne.Toiset suhteet kestää ja toiset ei.
Tällä hetkellä TUNTUU olevan muotia, että 40 naiset hakee semmosta 30-40 vuotiasta miestä eli itseään nuorempaa noin kolmesta kymmeneen vuoteen. Sitten on erikseen vielä nämä naiset jotka hakevat vieläkin isompaa ikäeroa satunnaisiin seikkailuihin. Mitäs pahaa siinä on?
Itse olen aina pitänyt vanhemmista naisista, kokeillut myöskin nuorempaa mutta ei toimi minun kanssani. Kuitenkaan sillä iällä ei ole niin suurta merkitystä, kyllä se persoona vaikuttaa enemmän. Sitten kun ikäero alkaa olla 15 vuotta ja isompaa niin silloin haasteita tulee jo reilusti enemmän.
Toki tämä ikäero asetelma aina tuo haasteita suhteeseen koska väkisinkin siinä ympäristön tuomia paineita alkaa välillä miettimään. Nyt on suhde kahdeksan vuotta vanhemman naisen kanssa (joka siis on tälläinen 40 ) ja ainakin vielä on ihan hyvin selvitty kaikesta mutta työtä se vaatii. Itse olen ehkäpä vähän vanhemman oloinen kuin ikäni ja vastaavasti naiseni nuoremman oloinen kuin ikänsä, joten en ole juurikaan kohdannut muiden taholta mitään paheksuntaa tai ilkeämielisiä katseita. Tosin on selvää ettei lasta ole suunnitelmisssa jne, mutta sekin nyt on hyväksyttävä juttu kun kerran tälläiseen lähtee mukaan.
Eikä todella ollut kyseessä mikään "puumanainen".. - Koita tajuta
.............................. kirjoitti:
selittelet, kun et pysty ketään oikeaan suhteeseen saamaan. Miksipä muuten pauhaisit täällä katkerana vuodesta toiseen täysin samoja asioita. Ottiko niin koville, kun naises vaihtoi nuorempaan? Elätit ensin vieraan miehen kakarat ja sitten jouduit hylätyksi. Voi-voi.:D
En tiedä ketä tarkoitat, mutta minä jätin vaimoni, joka otti itseään kaksi vuotta vanhemman:)
Näin se menee todellisuudessa, täällä palstalla on "naisten totuus", joka on syvältä suosta.
Miksi te vänkäätte tosiaisioita vastaan? - ................................
Koita tajuta kirjoitti:
En tiedä ketä tarkoitat, mutta minä jätin vaimoni, joka otti itseään kaksi vuotta vanhemman:)
Näin se menee todellisuudessa, täällä palstalla on "naisten totuus", joka on syvältä suosta.
Miksi te vänkäätte tosiaisioita vastaan?vänkäät tosiasioita vastaan. Et vaan tahdo hyväksyä, että naisellesi et ole ihanne ikäsi takia, vaan hän kelpuuttaa sinut SIITÄ HUOLIMATTA. Naisellasi on huono itsetunto ja kunhan hän saa sen parannettua, hän uskaltaa ottaa taas omanikäisen tai nuoremman miehen. Sun suhteet eivät ole ennenkään kestäneet, eikä kestä tämäkään.
- Koita tajuta
................................ kirjoitti:
vänkäät tosiasioita vastaan. Et vaan tahdo hyväksyä, että naisellesi et ole ihanne ikäsi takia, vaan hän kelpuuttaa sinut SIITÄ HUOLIMATTA. Naisellasi on huono itsetunto ja kunhan hän saa sen parannettua, hän uskaltaa ottaa taas omanikäisen tai nuoremman miehen. Sun suhteet eivät ole ennenkään kestäneet, eikä kestä tämäkään.
Se olen ollut minä, joka ne suhteet on lopettanut eri syistä. (pienet lapset, etäisyys esim.)
Samoin otin itse aikoinaan avioeron. (kyllä sitä kestikin...)
Nyt on muuten etäisyyttä 1,5km! Siksikin on niin helppoa pitää vielä pitkään omat asunnot.
Naiseni on ollut ennen minut ikäistensä ja parin nuoremmankin kanssa. Hän pettyi pahasti, kaikella tapaa.
Ei toiminut mikään näiden kiukuttelevien "pikkupoikien" kanssa.
Itsetunnosta sen veraan, että ei huonolla itsetunnolla olla ulkomailla työssä, ei sinne edes lähdetä
huonolla itsetunnolla! Eilen hän kertoi ->Ja tuskin itsetuntoa on syönyt sekään kun miehet kaupoissa
ovat tyrkyttäneet puh.numeroitaan, tai ovat rekkari perusteella selvittäneet pun.numeron ja soitelleet
ja ehdottaneet tapaamisia. Ja tätä on tapahtunut ja tapahtuu edelleen, koska on kaunis ja näyttävä.
Ja kun omaa kivan, helpon luonteen kaiken päälle, ja on hauska, niin en tosiaan voi valittaa, ja aion nauttia tästä!
Kummallakaan ei enää alaikäisiä lapsia, ja asuvat omillaan, joten sekin on hieno juttu tässä suhteessa,
voidaan nauttia ja tehdä mitä huvittaa.
Eli, miksi tämä suhde loppuisi? Meillä menee todella hyvin ja on hauskaa ja kaikki toimii enemmän kuin hyvin.
Tämä ei ole itsekehua, tämä on hyvää itsetuntoa, ja sitähän syystä tai toisesta on joidenkin naisten
vaikea niellä..Kun miehellä elämä sujuu ja se on nautittavaa, rentoa, helppoa ja kun on löytänyt nuoremman
ihanan naisen, jonka kanssa juttu toimii, ja se todellakin toimii.
Onko se tosiaan noin kova pala nieltäväksi?:)
Ei vain voi olla ihmettelemättä naisten juttuja palstalla. Onneksi kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa treffi-
palstalla etsii oman ikäistään - 5-10v. vanhempaa miestä. Pahasti viiraa päässä niillä 40v. naisilla, jotka etsivät lapsensa ikäisiä poikia! Samoin miehillä, jotka sitä parikymppistä tyttöä etsivät. Ikäeroa voi ja saa olla, mutta joku raja siinäkin. Eri asia sitten kun ollaan 30 40 50 ikäisiä puolin ja toisin. Silloin ollaan aikuisia. Sielläpä
etsivät... - ..........................................
Koita tajuta kirjoitti:
Se olen ollut minä, joka ne suhteet on lopettanut eri syistä. (pienet lapset, etäisyys esim.)
Samoin otin itse aikoinaan avioeron. (kyllä sitä kestikin...)
Nyt on muuten etäisyyttä 1,5km! Siksikin on niin helppoa pitää vielä pitkään omat asunnot.
Naiseni on ollut ennen minut ikäistensä ja parin nuoremmankin kanssa. Hän pettyi pahasti, kaikella tapaa.
Ei toiminut mikään näiden kiukuttelevien "pikkupoikien" kanssa.
Itsetunnosta sen veraan, että ei huonolla itsetunnolla olla ulkomailla työssä, ei sinne edes lähdetä
huonolla itsetunnolla! Eilen hän kertoi ->Ja tuskin itsetuntoa on syönyt sekään kun miehet kaupoissa
ovat tyrkyttäneet puh.numeroitaan, tai ovat rekkari perusteella selvittäneet pun.numeron ja soitelleet
ja ehdottaneet tapaamisia. Ja tätä on tapahtunut ja tapahtuu edelleen, koska on kaunis ja näyttävä.
Ja kun omaa kivan, helpon luonteen kaiken päälle, ja on hauska, niin en tosiaan voi valittaa, ja aion nauttia tästä!
Kummallakaan ei enää alaikäisiä lapsia, ja asuvat omillaan, joten sekin on hieno juttu tässä suhteessa,
voidaan nauttia ja tehdä mitä huvittaa.
Eli, miksi tämä suhde loppuisi? Meillä menee todella hyvin ja on hauskaa ja kaikki toimii enemmän kuin hyvin.
Tämä ei ole itsekehua, tämä on hyvää itsetuntoa, ja sitähän syystä tai toisesta on joidenkin naisten
vaikea niellä..Kun miehellä elämä sujuu ja se on nautittavaa, rentoa, helppoa ja kun on löytänyt nuoremman
ihanan naisen, jonka kanssa juttu toimii, ja se todellakin toimii.
Onko se tosiaan noin kova pala nieltäväksi?:)
Ei vain voi olla ihmettelemättä naisten juttuja palstalla. Onneksi kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa treffi-
palstalla etsii oman ikäistään - 5-10v. vanhempaa miestä. Pahasti viiraa päässä niillä 40v. naisilla, jotka etsivät lapsensa ikäisiä poikia! Samoin miehillä, jotka sitä parikymppistä tyttöä etsivät. Ikäeroa voi ja saa olla, mutta joku raja siinäkin. Eri asia sitten kun ollaan 30 40 50 ikäisiä puolin ja toisin. Silloin ollaan aikuisia. Sielläpä
etsivät...Niinhän sä uskottelet itsellesi, että sinä lopetit suhteet ja ei muka tunnu missään... Ja vitut. Tuolla katkeruuden määrällä ei sovi kuvaan.
Kuten itsekin totesit, niin naisesi pettyi nuorempiin miehiin ja vastapainoksi sille kokeilee nyt vanhempaa. Kunhan naisesi saa taas itseluottamuksen kuntoon ja uskoo taas siihen, että riittää ja kelpaa omanikäisilleen tai nuoremmille, niin lennät kuin leppäkeihäs. Olet vain ns. ohimenomies eli laastarisuhde. Ei sussa ole mitään, miksi kuvailemasi kaltainen nainen jaksaisi sua kauaa katsella. Ja eihän ne muutkaan naiset ole jaksaneet...
Oletpas erikoisen kummallinen kaveri. Et ole kai ollut koskaan töissä ulkomailla, jos luulet sen vaativan itsetuntoa. Ulkomaan komennukset ovat nykypäivänä todella tavallisia. Itsekin parhaillaan Aasiassa. Ei todellakaan ole itsetunto ollut koetuksella tämän takia.:) Ja kaikki vähänkin nätit naiset saavat niitä lähestymisiä ja puhelinnumeroita jatkuvasti. Eli ei kerro mitään. Voihan olla, ettei naisesi ole edes nätti, vaan näyttää helpolta? Juu, niinhän sä sanoitkin: helppo luonne. Eli voi olla tuota jakotoimintaa useampaan eri osoitteeseen meneillään. Kyllä se juoru kiertää. Muille paitsi sille vakiomiehelle.
Suhteesi on niin alussa, että vielä on helppoa. Jos olisit tasokas, niin olisit alunalkaen voinut valita naisen, jonka kanssa perustat oman perheen. Mutta sinulla ei ollut valinnan varaa, joten perustit uusioperheen. Tasoton vanha mies... Miksi kukaan sellaista jaksaisi kauaa kattella? Ja etkös ollut muutenkin sitä mieltä, ettet mitään pysyvää ole hakemassa, joten sopii varmaan sulle kun nainen vaihtaa sut aikanaan parempaan.
Miksi muuten luulet, että naisille täällä olisi kova paikka, että sinä olet varattu? Vanha, ruma, lyhyt, ammattikoulupohjainen, mielenterveysongelmia omaava mies, jolla on kaikenlisäksi pakkomielle roikkua netissä saarnaamassa omaa kuvitteellista totuuttaan siitä, miten naiset muka haluaa vanhoja ukkoja, vaikka tämä on todistettu vääräksi jo moneen kertaan.
Olet oikeassa siinä, että "sielläpä etsivät". Ei luulisi sun persettä kutittavan. Mutta joku sua vetää tänne jauhamaan samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Jos se ei ole katkeruus, niin se on vitun huono itseluottamus, jota yrität parantaa yrittämällä irvailla niille, jotka eivät ole vielä kumppania löytäneet. Sulle kun se yksin jääminen on kauhistus, ettet voi tajuta että monet naiset pitävät yksin olemista moninverroin parempana vaihtoehtona kuin tyytyä vanhaan sekundaukkoon kuten sinä. Ehkä sinä sen alitajuisesti tajuat ja se on se seikka, joka sinua tänne päivästä toiseen ajaa. - musapapparan kuvan nähnyt
.......................................... kirjoitti:
Niinhän sä uskottelet itsellesi, että sinä lopetit suhteet ja ei muka tunnu missään... Ja vitut. Tuolla katkeruuden määrällä ei sovi kuvaan.
Kuten itsekin totesit, niin naisesi pettyi nuorempiin miehiin ja vastapainoksi sille kokeilee nyt vanhempaa. Kunhan naisesi saa taas itseluottamuksen kuntoon ja uskoo taas siihen, että riittää ja kelpaa omanikäisilleen tai nuoremmille, niin lennät kuin leppäkeihäs. Olet vain ns. ohimenomies eli laastarisuhde. Ei sussa ole mitään, miksi kuvailemasi kaltainen nainen jaksaisi sua kauaa katsella. Ja eihän ne muutkaan naiset ole jaksaneet...
Oletpas erikoisen kummallinen kaveri. Et ole kai ollut koskaan töissä ulkomailla, jos luulet sen vaativan itsetuntoa. Ulkomaan komennukset ovat nykypäivänä todella tavallisia. Itsekin parhaillaan Aasiassa. Ei todellakaan ole itsetunto ollut koetuksella tämän takia.:) Ja kaikki vähänkin nätit naiset saavat niitä lähestymisiä ja puhelinnumeroita jatkuvasti. Eli ei kerro mitään. Voihan olla, ettei naisesi ole edes nätti, vaan näyttää helpolta? Juu, niinhän sä sanoitkin: helppo luonne. Eli voi olla tuota jakotoimintaa useampaan eri osoitteeseen meneillään. Kyllä se juoru kiertää. Muille paitsi sille vakiomiehelle.
Suhteesi on niin alussa, että vielä on helppoa. Jos olisit tasokas, niin olisit alunalkaen voinut valita naisen, jonka kanssa perustat oman perheen. Mutta sinulla ei ollut valinnan varaa, joten perustit uusioperheen. Tasoton vanha mies... Miksi kukaan sellaista jaksaisi kauaa kattella? Ja etkös ollut muutenkin sitä mieltä, ettet mitään pysyvää ole hakemassa, joten sopii varmaan sulle kun nainen vaihtaa sut aikanaan parempaan.
Miksi muuten luulet, että naisille täällä olisi kova paikka, että sinä olet varattu? Vanha, ruma, lyhyt, ammattikoulupohjainen, mielenterveysongelmia omaava mies, jolla on kaikenlisäksi pakkomielle roikkua netissä saarnaamassa omaa kuvitteellista totuuttaan siitä, miten naiset muka haluaa vanhoja ukkoja, vaikka tämä on todistettu vääräksi jo moneen kertaan.
Olet oikeassa siinä, että "sielläpä etsivät". Ei luulisi sun persettä kutittavan. Mutta joku sua vetää tänne jauhamaan samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Jos se ei ole katkeruus, niin se on vitun huono itseluottamus, jota yrität parantaa yrittämällä irvailla niille, jotka eivät ole vielä kumppania löytäneet. Sulle kun se yksin jääminen on kauhistus, ettet voi tajuta että monet naiset pitävät yksin olemista moninverroin parempana vaihtoehtona kuin tyytyä vanhaan sekundaukkoon kuten sinä. Ehkä sinä sen alitajuisesti tajuat ja se on se seikka, joka sinua tänne päivästä toiseen ajaa.siksi se on niin katkera. se haluaisi nuoremman naisen mutta kun ei rahkeet riitä edes vanhaan tätiin saati omanikäiseen, kun on sen verran tuota luonnehäiriötä ja ennen aikojaan vanhentunut ulkonäkö (laittoi kuvansa joskus palstalle, olisin arvellut 6-kymppiseksi).
- .................................
musapapparan kuvan nähnyt kirjoitti:
siksi se on niin katkera. se haluaisi nuoremman naisen mutta kun ei rahkeet riitä edes vanhaan tätiin saati omanikäiseen, kun on sen verran tuota luonnehäiriötä ja ennen aikojaan vanhentunut ulkonäkö (laittoi kuvansa joskus palstalle, olisin arvellut 6-kymppiseksi).
Itse olen kanssa lukenut sen/ ne keskustelut. Tilannetta jonkin aikaa seuranneena tuon viestini kirjoitinkin. Ei ole ihan tervettä touhua tuon kaverin puuhat. Suosittelisin hänelle istumista alas pohtimaan, miksi riehuu täällä kieltäen totuuden. Aika varmasti on katkeruus se syy, mutta jos ei ole katkeruus, niin aika sairas luonne, jos pyrkii kaikella tekemisellään vain pahaan = loukkaamaan vieraita naisia, jotka eivät ole vielä kumppaniaan löytäneet. Eihän se siinä loukkaamisessa tuolla verbaliikalla ja älynlahjoilla onnistu, mutta se on aina sairas piirre ihmisessä, jos pyrkii käyttämään vapaa-aikaansa ja vaivaansa jatkuvalla syötöllä muiden loukkaamiseen.
- Tarpeekseen sinusta saanut
musapapparan kuvan nähnyt kirjoitti:
siksi se on niin katkera. se haluaisi nuoremman naisen mutta kun ei rahkeet riitä edes vanhaan tätiin saati omanikäiseen, kun on sen verran tuota luonnehäiriötä ja ennen aikojaan vanhentunut ulkonäkö (laittoi kuvansa joskus palstalle, olisin arvellut 6-kymppiseksi).
Olet rasittavuuden huippu noilla "kommenteillasi"!
Sinusta tulee erittäin negatiivinen kuva, ja nolaat muutkin naiset.
Olet kuin joku tuleva (vai oleva?) vanhapiika-kerrostalokyttääjä. - ...................................
Tarpeekseen sinusta saanut kirjoitti:
Olet kuin joku tuleva (vai oleva?) vanhapiika-kerrostalokyttääjä.jos noin ahdistaa.:D Ihan sama minkä kuvan minusta täällä saa, sillä kukaan ei tiedä täällä minusta mitään. Sinä sen sijaan olet nolannut itsesi täysin jo ajat sitten. En ihmettele, vaikka Tampereella saisit vinoja katseita. Sinä ilmeisesti olet pelkkä raivotautinen peräkammarin poika, kun luulet kaikkien naisten olevan samanlaisia, jos muutama ei sinua miellytä. Osta vaikka nainen ja hanki kokemuksia!:D Ei tartte sitten olla enää noin katkera!;)
- Ei kannata yrittää
Olet kuin joku tuleva (vai oleva?) vanhapiika-kerrostalokyttääjä.vakuuttaa idioottia idioottiudestaan! Hän yrittää vetää sinut omalle tasolleen jankuttamaan. Ole tyylikkäästi hiljaa. Pilkkuaivo on jo nolannut itsensä monessa ketjussa. Ei ole ihme, ettei uskalla laittaa rekisteröityä nimimerkkiä.
Toivotan sinulle ja kumppanillesi onnellista elämää yhdessä. Jätä pilkkuaivo jahtaamaan pikkupoikia, jotka ovat kehityksessään hänen tasollaan;) - .........................
Ei kannata yrittää kirjoitti:
vakuuttaa idioottia idioottiudestaan! Hän yrittää vetää sinut omalle tasolleen jankuttamaan. Ole tyylikkäästi hiljaa. Pilkkuaivo on jo nolannut itsensä monessa ketjussa. Ei ole ihme, ettei uskalla laittaa rekisteröityä nimimerkkiä.
Toivotan sinulle ja kumppanillesi onnellista elämää yhdessä. Jätä pilkkuaivo jahtaamaan pikkupoikia, jotka ovat kehityksessään hänen tasollaan;)Itsekin käytän _pisteitä_ (ei siis pilkkuja) nimimerkin sijasta ja en ole kirjoittanut tähän ketjuun. Ei kannata siis yleistää kaikkia niin tekeviä samaksi kirjoittajaksi, sillä niin tekevät sekä mies, että naiskirjoittajat.
Kiinnostaa muuten miksi itse teet sitä, mistä toista kritisoit? Eli nimittelet sekä et uskalla rekisteröidä nimimerkkiä? - musapapparoihin kyllästynyt
Olet kuin joku tuleva (vai oleva?) vanhapiika-kerrostalokyttääjä.hanki elämä vitun molopää. vai eikö tuolla naamalla ja päällä onnistu? no eipä ihme että elät haavemaailmassa tällä palstalla. btw tänne saa kirjoittaa ihan kuka vaan, vitun tollo. jos ei pääsi kestä lukea, niin älä lue hemmetin inisijä.
- musapapparoihin kyllästynyt
......................... kirjoitti:
Itsekin käytän _pisteitä_ (ei siis pilkkuja) nimimerkin sijasta ja en ole kirjoittanut tähän ketjuun. Ei kannata siis yleistää kaikkia niin tekeviä samaksi kirjoittajaksi, sillä niin tekevät sekä mies, että naiskirjoittajat.
Kiinnostaa muuten miksi itse teet sitä, mistä toista kritisoit? Eli nimittelet sekä et uskalla rekisteröidä nimimerkkiä?ei se edes tajua kysymystäsi.
- kuytr
Nuorehkä mies kirjoitti:
Vai luuletteko oikeasti, että vanha nainen säilyy hehkeänä ja kiinteänä pidenpään? Heh! Loppuisiko se "irstaiden vanhojen ukkojen" haukkuminen nyt vähitellen, kun itse olette samanlaisia nuoren lihan perässä juoksijoita?Joo, Päätalon sanassa nuoren miehen tojinta on näpeimmillään.Eli vanhat akatkin arvostavat kovaa kyrpää.Ennen tää ei sopinut,mummujen piti näytellä mummua,eikä munankipeitä vanhuksia.Ja nuorille pojille nää puumat on ihan hyviä harjoitus kavereita.Koska helpommin lohkeaa kuin nuoremmilta.Ei tarvita niin paljon esityötä,vaan heti lohkeaa vanhaa pillua.Molemmat voittavat
- annmari60
Ei jaksais aina provoilla.. kirjoitti:
Mitäpä tuosta jauhamaan, totta se kuiteskin on että molemminpuolin haetaan niitä nuorempia. Ja yhtä lailla osa hakee sitä omanikäistään jne.Toiset suhteet kestää ja toiset ei.
Tällä hetkellä TUNTUU olevan muotia, että 40 naiset hakee semmosta 30-40 vuotiasta miestä eli itseään nuorempaa noin kolmesta kymmeneen vuoteen. Sitten on erikseen vielä nämä naiset jotka hakevat vieläkin isompaa ikäeroa satunnaisiin seikkailuihin. Mitäs pahaa siinä on?
Itse olen aina pitänyt vanhemmista naisista, kokeillut myöskin nuorempaa mutta ei toimi minun kanssani. Kuitenkaan sillä iällä ei ole niin suurta merkitystä, kyllä se persoona vaikuttaa enemmän. Sitten kun ikäero alkaa olla 15 vuotta ja isompaa niin silloin haasteita tulee jo reilusti enemmän.
Toki tämä ikäero asetelma aina tuo haasteita suhteeseen koska väkisinkin siinä ympäristön tuomia paineita alkaa välillä miettimään. Nyt on suhde kahdeksan vuotta vanhemman naisen kanssa (joka siis on tälläinen 40 ) ja ainakin vielä on ihan hyvin selvitty kaikesta mutta työtä se vaatii. Itse olen ehkäpä vähän vanhemman oloinen kuin ikäni ja vastaavasti naiseni nuoremman oloinen kuin ikänsä, joten en ole juurikaan kohdannut muiden taholta mitään paheksuntaa tai ilkeämielisiä katseita. Tosin on selvää ettei lasta ole suunnitelmisssa jne, mutta sekin nyt on hyväksyttävä juttu kun kerran tälläiseen lähtee mukaan.
Eikä todella ollut kyseessä mikään "puumanainen"..Kuulun ns. puumanaisiin, olen viisikymppinen, sinkku. Vapaa ja vapauteni haluankin säilyttää, koska minulla on vaativa työ, jonka vastapainoksi harrastan kulttuuria, matkustamista jne.
Olen eronnut 5 v. sitten, nykyiseen arkeeni ei mahdu mies. Elän seksuaalisesti elämäni yhtä parasta aikaa, joten minulle sopii enemmän kuin hyvin nuori mies.
Ei kuka tahansa nuori mies vaan sellainen, joka pitää vanhemmista naisista. "Saalistin" tälläisen 30 vuotiaan nuoren miehen, vihreä silmäisen komistuksen. Olemme tunteneet jo reilun puolivuotta, tapaamme kun molempien kalentereissa on tilaa. Tapaamisilleme on tilaa myös makuukamarin ulkopuolella. Saatamme käydä yhdessä lenkillä, teimme viikonloppumatkan Riikaan. Ei puolin tai tosin sitoumuksia, ei selittelyjä. Miksi en nauttisi seksuaalisuudestani mukavassa seurassa, miehen kanssa joka tietää mitä tahtoo. - Puumamies
Ei jaksais aina provoilla.. kirjoitti:
Mitäpä tuosta jauhamaan, totta se kuiteskin on että molemminpuolin haetaan niitä nuorempia. Ja yhtä lailla osa hakee sitä omanikäistään jne.Toiset suhteet kestää ja toiset ei.
Eikä todella ollut kyseessä mikään "puumanainen"..Ei vaadi mieheltä, jos nainen on 8v. tai 15v. nuorempi.:)
- 0nnellinen
Puumamies kirjoitti:
Ei vaadi mieheltä, jos nainen on 8v. tai 15v. nuorempi.:)
Olin itse puumanaisten "uhri" vuosina 1989-1993 ja täytyy sanoa etten pistänyt ilmiötä pahakseni tuolloin opiskeluaikana. Ilmaiset drinkit, matkat ja ruoat olivat opiskalijan arjessa tervetulleita lahjoja. Nykyään elän 3 lapsen isänä erittäin onnellissa parisuhteessa ja kiitän siitä näitä "puumanaisia". Ei tarvitse enää hakea kokemuksia. Termi tosin on uusi, mutta ilmiö vanha. Kirjoitan joskus kirjan kokemuksistani tyyliin "baarikärpänen".
- joka haluaa
annmari60 kirjoitti:
Kuulun ns. puumanaisiin, olen viisikymppinen, sinkku. Vapaa ja vapauteni haluankin säilyttää, koska minulla on vaativa työ, jonka vastapainoksi harrastan kulttuuria, matkustamista jne.
Olen eronnut 5 v. sitten, nykyiseen arkeeni ei mahdu mies. Elän seksuaalisesti elämäni yhtä parasta aikaa, joten minulle sopii enemmän kuin hyvin nuori mies.
Ei kuka tahansa nuori mies vaan sellainen, joka pitää vanhemmista naisista. "Saalistin" tälläisen 30 vuotiaan nuoren miehen, vihreä silmäisen komistuksen. Olemme tunteneet jo reilun puolivuotta, tapaamme kun molempien kalentereissa on tilaa. Tapaamisilleme on tilaa myös makuukamarin ulkopuolella. Saatamme käydä yhdessä lenkillä, teimme viikonloppumatkan Riikaan. Ei puolin tai tosin sitoumuksia, ei selittelyjä. Miksi en nauttisi seksuaalisuudestani mukavassa seurassa, miehen kanssa joka tietää mitä tahtoo.30-kymppisen kisulin on irstas sika?
Tasapuolisuutta kiitos!
- viiskytvee
Hehheh. Saan jatkuvasti postia 25-35 -vuotiailta jannuilta, jotka alkavat vattuilemaan, kun en voisi olla vähempää kiinnostunut. Toinen tykkää pojasta, toinen isästä, mutta siltikin autiolle saarelle ottaisin vaarin :)
- zxcyo
Täähän on vain Yhdysvalloista tullut ilmiö.Koska meillä Suomalaisilla ei ole itsetuntoa,niin matkitaan muita.Mutta oikeesti,eihän tää namusetä/namutäti ilmiö ole uutta.Muistan ,kun 13 vuotiaana menin naapurin tädiltä äitini käskystä lainaamaan sokeria.Niin täti hävisi makuuhuoneeseensa ja :yllätys ,yllätys palasi alastomana hakemaan sokeria.Ja kuinka ollakaan,oletti sokerin olevan alimmassa hyllyssä,,jolloin täti joutui pyllistämään tosi härskisti.Ja sitä pyllistämistä kesti tosi kauan,kunnes täti muisti,että sokerit ovatkin ylähyllyllä.Oliko täti silloin jo 50 luvulla edellä aikaansa,eli puumanainen.
- powerpoit
Vanhemmilta naisilta(puumilta)lohkeaa pillua helpommin kuin nuorilta .Ja nuori mies ottaa kaiken minkä saa.Pääasia ,että saa romut putkeen,ja hyvässä lykyssä vielä vähintään ilmaisen ravintolaillan.Ja panotaito kasvaa,ja nää puumat tekevät sellaisia temmppuja ,joihin nuoremmat eivät ehkä heti ole valmiita.
- puuma9
Mikäs on antaessa, kun hyvää saa! Puumanaiset eivät tarjoile ravintolaillallisia, tietosi on väärä!
- puumanruokaa
puuma9 kirjoitti:
Mikäs on antaessa, kun hyvää saa! Puumanaiset eivät tarjoile ravintolaillallisia, tietosi on väärä!
Eihän tuollainen junnu jonka tärkein ominaisuus on se että panee kaikkea mikä liikkuu , älyä ottaa edes korvausta siitä että rynkyttää vanhaa väljää läpeä
- sit on?
Voi itku sun kanssas. Tietäisitpä kuinka paljon viiskymppinen nainen saa flirttejä, viestejä ja vieraskirja-merkkejä nuorilta miehiltä. Vaikka profiilissa on selkeästi ikätoive 50-55!!!
- näin on
haluaa nuorempaa miestä mutta nuoret naiset
- minä, ikisinkku
näin on kirjoitti:
haluaa nuorempaa miestä mutta nuoret naiset
Olen 50 sinkku ja olen seurustellut ikäisteni miesten kanssa mutta olen todennut että tämän ikäiset miehet eivät jaksa niin paljon. Sitten tulee liikaa yrittämistä ja epäonnistumisia ja riittämättömyyden tunnetta. En halua aiheuttaa kenellekään sellaista traumaa, siis haen nuorempaa seuraa, joka jaksaa mun tahdissa, siis ei pelkästään seksissä vaan yleensäkin.
- ...
minä, ikisinkku kirjoitti:
Olen 50 sinkku ja olen seurustellut ikäisteni miesten kanssa mutta olen todennut että tämän ikäiset miehet eivät jaksa niin paljon. Sitten tulee liikaa yrittämistä ja epäonnistumisia ja riittämättömyyden tunnetta. En halua aiheuttaa kenellekään sellaista traumaa, siis haen nuorempaa seuraa, joka jaksaa mun tahdissa, siis ei pelkästään seksissä vaan yleensäkin.
vaikka ole vasta 40v mies. Nukun suurimman osan vapaa-ajastani. En millään jaksa niitä kuvioita naisten kanssa, he ovat liian aktiivisia. Päätin jäädä ilman naista, näin on paljon helpompaa.
- lovelywomanforyou
Tapailen 23-25 vuotiaita miehiä. Nuoremmat vaan on paremman näköisiä ja jännittävämpiä ihmisiä. Vanhat on niin kalkkeutuneita ja tylsiä.
- AGFHJR
Oikeasti puumanaiset ovat parhaimpia. Itse olen 35-vuotias kaveri ja kaikkein eniten muhun vetoaa 45-55 vuotias nainen, jolla isot rinnat ja kunnon jenkkakahvat eli mitkään laiheliinit ei kiinnosta. Mukava ois kun sais vakituisen suhteen sellaisen kanssa.
- näin just
Se just on hauskaa kun vanhat ämmät luulee olevansa jotenkin haluttuja vaikka oikeasti vaan antavat pillua miehelle. Naiset ovat mestareita valehtelemaan itselleen ja pönkittämään iän myötä kuihtuvaa itsetuntoaan.
Ylikypsässä lapset tehneessä naisessa ei valitettavasti ole muuta kuin pillu. - voi voi sentään
näin just kirjoitti:
Se just on hauskaa kun vanhat ämmät luulee olevansa jotenkin haluttuja vaikka oikeasti vaan antavat pillua miehelle. Naiset ovat mestareita valehtelemaan itselleen ja pönkittämään iän myötä kuihtuvaa itsetuntoaan.
Ylikypsässä lapset tehneessä naisessa ei valitettavasti ole muuta kuin pillu.Myös VANHOISSA naisissa on pillu, samoin kuolleissa naisissa.
Meinaan et jos sulta rupeaa nuoret ja keski-ikäiset loppumaan. :D
- tutkittu juttu
ei löydy oikein perusteluja.
Esim. haku Lahdessa 42-vuotiailla naisilla ja miehillä, ilman mitään muita kriteereitä tuotti seuraavan tuloksen:
Hakuun jäi 8 naista, joiden ihannekumppanin iäksi oli laitettu
37-42
35-44
36-47
40-50
37-45
30-49
38-45
40-47
Eli ainoastaan yksi haki itseään nuorempaa, mutta hänellekin kelpaa samanikäinenkin.
Miehillä sama haku tuotti 23 miestä ja ihannekumppani on iältään:
18-100
28-45
30-57
25-40
22-38
19-51
16-100
32-46
29-49
27-43
18-50
20-44
35-43
35-49
22-38
jne. - 49v....
Mitä sitten on ne nuoret miehet jotka aina vaan jaksaa vongata vanhemmilta naisilta. Mun profiilissa on selkeästi ikätoive 50 molemminpuolin.
Saan tosi usein viestejä 25-35 ikäisiltä miehiltä. Itse olen siis 49. Enkä todellakaan halua kaveriksi, edes sänkyyn, lasteni ikäisiä poikasia!- Van the Man
Jokaisella miehellä on Se vaihe elämässään, jolloin vanhempi nainen kiinnostaa...
Koska..Silloin (yleensä 16-25v. noin..) tuntuu siltä, etteivät itsenikäiset naiset/tytöt ole tarpeeksi
Naisia.
Jos joku nelikymppinen Sirpa kerää näillä poitsuilla pointseja itsetuntomittariin, on hän jälkeen jäänyt.
- fasdfa
Tässä olisi yhden nuoren miehen mielipide näistä "puumanaisista". Tuntuu kun ylläolevaa ketjua lukee että jokaisella 40 naisella on jono nuoria miehiä mistä valita. En todellakaan usko. Jos nuorempi mies valitsee vanhemman naisen niin mieleen tulee että tämä kaveri ei nuorta naista saa, joten pakko tyytyä vanhempaan. Ja naiset kuvittelee sitten olevansa kilpailukykyisiä nuorten kanssa. Oisko nyt monella pyrkimyksenä napauttaa vanhempaa miestä sillä "mulle onkin nuorempaa tarjolla, toisin kun sulle, hähhää...". Vanha nainen ei nyt vaan ole yhtä seksikäs kun nuori, mutta minkäs teet, jokainen ikääntyy. Ja tuo nimitys on muutenkin aika nolo "puumanainen" --> ainakin mulla total turn off...
- Villecougarfreestudä
Ylipainoa 15-30 kg, hiuksista puuttuu 15-30 %, ulkonäkö 15-30 vanhempaa kuin iän puolesta voisi odottaa, 15-30
kertaa alkoholia kuukaudessa, suositeltava etäisyys näihin puumattariin 15-30 metria ja jos mahdollista tuulen puolella.
Tässä muutama kotimainen puumatar tiivistettynä!- halukas-helena
Olen 45-vuotias nainen, ihan normaalipainoinen, hiuksetkin päässä ja hyvännäköinen. Aikani hain oman ikäistä seuraa, mutta aika papparaisiahan nuo jo ovat. Kunto on huono ja eipä se mieskuntokaan enää ole hyvä eli yksinkertaisesti muna ei seiso.
Saan aika paljon viestejä hyvinkin nuorilta miehiltä, mutta siloiteltu 20-kymppinen ei muhun vetoa. Mutta n. 10 vuotta itseäni nuorempi on vielä hyvin viriili, hyväkuntoinenkin ja kaikki paikat toimii.
Tuliko musta nyt sitten puuma-nainen?
En siis hae aviomiestä... - Seisova härkä
halukas-helena kirjoitti:
Olen 45-vuotias nainen, ihan normaalipainoinen, hiuksetkin päässä ja hyvännäköinen. Aikani hain oman ikäistä seuraa, mutta aika papparaisiahan nuo jo ovat. Kunto on huono ja eipä se mieskuntokaan enää ole hyvä eli yksinkertaisesti muna ei seiso.
Saan aika paljon viestejä hyvinkin nuorilta miehiltä, mutta siloiteltu 20-kymppinen ei muhun vetoa. Mutta n. 10 vuotta itseäni nuorempi on vielä hyvin viriili, hyväkuntoinenkin ja kaikki paikat toimii.
Tuliko musta nyt sitten puuma-nainen?
En siis hae aviomiestä...E i muuta voi sanoa. Nainen, joka väittää, ettei nelivitosella miehellä (mies parhaassa iässä!)
seiso. HAHAHAHAH!
- Pirskules ääh
NO entäs ne Puuma miehet, mä en jaksa tuota,,.Milloin ne lopettaa metsästyksen .
Jos mies on 15vee vanhempi , niin se ok, mut auta armias, jos se menee toisinpäin, niin halooo ! - kulkuri kulkija
"Ylipainoa 15-30 kg, hiuksista puuttuu 15-30 %, ulkonäkö 15-30 vanhempaa kuin iän puolesta voisi odottaa, 15-30
kertaa alkoholia kuukaudessa, suositeltava etäisyys näihin puumattariin 15-30 metria ja jos mahdollista tuulen puolella."
Tässä muutama kotimainen puumatar tiivistettynä!
tiukkaa faktaa gougareista, pitäisköhän etsiä ennemmin gaselleja kuin puumia :)))) : )))
tämäkin on näiden saamarin puutteessa elävien femakkojen keksintö, heillä kuuluisi olla oikeus saada nuorta urosta...ööö wrong...suurin osa heistä ei nuorta urosta saa, juurikin 15-30 faktojen takia..
rajat on tehty rikottaviksi mutta joitakin rajoja ei tulla ikinä rikkomaan.. - .................
Sinkkuelämäät sun muut, niin naisilla on noissa jutuissa ylivalta kun puhutaan muodikkaista ilmiöistä.
Mutta lohdutukseksi: Yleensä noissa puumajutuissakin ainakin alunperin on mieletty että se puumanainen ei ole mikään perus-Pirkko vaan kyseessä on kuitenkin hyvännäköinen, tyylikäs, itsenäinen ja kypsä nainen. Vanhempi mies ja nuorempi nainen pariskunnissa on myös liitetty vastaavasti miehelle odotukseksi vauraus, vahvuus sun muu. Ja KUMPIINKIN pariskuntiin on aina liittynyt kritiikkiä ja tuomitsevia.
Ja toiseksi lohdutukseksi, yleisön kritiikistä huolimatta moneen lähtöön löytyy pariskuntia, joissa iso ikäero:
Vanhempi nainen:
http://www.angelfire.com/stars4/lists/couples-age-differences2.html
Vanhempi mies:
http://www.angelfire.com/stars4/lists/couples-age-differences.html- ...
muoti ja trendit on pinnalisten ihmisten keksimää turhuutta
- waari666
olen ollut 20 v ja 28 v naisten kanssa. vikittelin 48 v naista niin se haukku mut. ite oon 47.
- anti-puuma
Hohhoijaa. On se sitten kumma, kun ei ikinä ole oikein päin, oli sitten miten hyvänsä.
Minä olen nelikymppinen ja saan yhteydenottoja pääasiassa kaksi-kolmekymppisiltä miehiltä. Ja kun torjun heidät, saan niskaani ryöpyn haukkuja.
Kun sitten itse otan yhteyttä minua kiinnostaviin, minua n. 5-15 vuotta vanhempiin miehiin, olenkin sitten hyväksikäyttäjä tai perinnön kyttääjä.
Joopajoo. Jokainen hakekoon sen ikäistä seuraa kuin haluaa, mutta jos ei ole kiinnostunut tai tulee torjutuksi, niin tarvitseeko sitä toinen osapuoli haukkua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63882Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744