Antti Kantola on rehti uskova mies joka tuntee Raamatun

erittäin hyvin

Antti uskaltaa seisoa uskonsa takana nimellänsä mutta täältä ei löydy yhtään adventistia joka tekee samoin.
Sirkka-Itakin on kuvitteellinen nimimerkki ja adventistinen mielikuvitusolento ilman oikeaa nimeä.

Sirkka-Iita ei ole käynyt uskovien kasteella, hän syö sianlihaa, uskoo että sunnuntai ei ole pedonmerkki, uskoo että sapatti ei ole sinetti ja uskoo että Ellen White on väärä profeetta (s-iita korjatkoon itse opetuksensa jos olen ymmärtänyt väärin).

Siunausta Sirka-Iitalle ja kiitetään Jeesusta siitä ettei hän ole kääntynyt adventistiksi.

39

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hapatusta vastaan

      RAAMATTU, JUMALAN PYHÄ SANA ON ADVENTISTEILLE KAUHISTUS MUTTA PASTOREIDEN KORVASYYHY LIEVITTÄÄ TUSKAA ADVENTISMISSA
      Saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.

      Näinhän tekee Antti uskaltaen jopa esiintyä omalla nimellään.

      • Roomalainen.

        koska se hapatus on Baabelin temppeleistä lähtenyt, ei sellainen hapatus poista mitään kristillishapatusta.
        Se taikina on jo kokonaan hapan.
        Antin kohdalla hapate vain kuplii taikinassa ja tuoksahtaa Iisebelille.


      • helmiäis kalastaja
        Roomalainen. kirjoitti:

        koska se hapatus on Baabelin temppeleistä lähtenyt, ei sellainen hapatus poista mitään kristillishapatusta.
        Se taikina on jo kokonaan hapan.
        Antin kohdalla hapate vain kuplii taikinassa ja tuoksahtaa Iisebelille.

        Minulle sopisi että adventismin harjoittaminen voisi kieltää lailla ja olkoompa lain nimi vaikka sunnuntailaki tai hullutuksen huostaanottolaki.
        Naurettavaa tuo adventistinen käännytystoiminta.
        Miksi adventisteilla ei ole koko laista mitään kurssia?


      • tulevasisuus näyttää
        helmiäis kalastaja kirjoitti:

        Minulle sopisi että adventismin harjoittaminen voisi kieltää lailla ja olkoompa lain nimi vaikka sunnuntailaki tai hullutuksen huostaanottolaki.
        Naurettavaa tuo adventistinen käännytystoiminta.
        Miksi adventisteilla ei ole koko laista mitään kurssia?

        Niinhän se vielä tullaan kieltämäänkin, jos Ellen G Whiten ennustuksiin on uskomista.


      • laillisuuteen
        helmiäis kalastaja kirjoitti:

        Minulle sopisi että adventismin harjoittaminen voisi kieltää lailla ja olkoompa lain nimi vaikka sunnuntailaki tai hullutuksen huostaanottolaki.
        Naurettavaa tuo adventistinen käännytystoiminta.
        Miksi adventisteilla ei ole koko laista mitään kurssia?

        Uskon, että kirjoittaja ja ystäväsi rikkoo kahta lakia vastaan jo ajatuksissaankin.
        Ensimmäinen on Jumalan laki ja toinen yhteiskuntalaki.
        Mutta siinä sitten rukoillaan, että "anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mistä he puhuvat".


      • Roomalainen. kirjoitti:

        koska se hapatus on Baabelin temppeleistä lähtenyt, ei sellainen hapatus poista mitään kristillishapatusta.
        Se taikina on jo kokonaan hapan.
        Antin kohdalla hapate vain kuplii taikinassa ja tuoksahtaa Iisebelille.

        Roomalaisessa ja juutalaisessa kalentereissa sunnuntai on viikon ensimmäinen päivä.
        ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Sunnuntai )

        Ap. t. 25:11
        Vaan jos muuten olen rikkonut ja tehnyt jotakin, mikä ansaitsee kuoleman, en pyri pääsemään kuolemasta;
        mutta jos se, mistä nämä minua syyttävät, on perätöntä, niin ei kukaan voi luovuttaa minua heille.
        Minä vetoan keisariin."

        Ap. t. 25:12
        Silloin Festus, neuvoteltuaan neuvoskuntansa kanssa, vastasi:
        "Keisariin sinä olet vedonnut, niinpä mene keisarin eteen".

        Ap. t. 22:28
        Niin päällikkö sanoi: "Minä olen paljolla rahalla hankkinut itselleni tämän kansalaisoikeuden".
        Paavali sanoi: "Mutta minulla se on syntymästäni asti".


      • 655++2
        helmiäis kalastaja kirjoitti:

        Minulle sopisi että adventismin harjoittaminen voisi kieltää lailla ja olkoompa lain nimi vaikka sunnuntailaki tai hullutuksen huostaanottolaki.
        Naurettavaa tuo adventistinen käännytystoiminta.
        Miksi adventisteilla ei ole koko laista mitään kurssia?

        Elle G Whiten jo kauan sitten kertomaa asiaa. Että Raamatun Jumalaa seuraavat ihmiset joutuvat vainon kohteeksi lopunajassa. Heidän uskonsa kielletään, heitä pannaan vankiloihin ja jopa surmataan.

        Taitaa olla Ellen oikeessa sittenkin. Alkaa jo haista ruudin käry palstalla.


      • Spiritisti uskovat tuovat aina esille heidän kuolemattomat sielunsa. Raamattu ei tunne kuolematonta sielua. Miksi sitten Raamattuun on kirjoitettu, että se sielu, joka syntiä tekee sen on kuoltava. En pidä Anttia, niin pyhänä, että hän olisi, niinkuin Jumala jolla ainoalla on kuolemattomuus. Onhan hänellä tietenkin mahdollisuus Kärpästen Herralle uskollisena päästä Kummitus hengeksi kummittelemaan.

        Ei tuolla Antin Raamattu tiedolla ole hurraamista. Eihän hän tunne edes Raamatun ilmoittamaa totuutta. Olen huomannut tämän Antin erinomaisen taiteilia taidon, kun hän jatkuvasti koettaa maalata Korppia valkoiseksi.


      • AnttiVKantola kirjoitti:

        Roomalaisessa ja juutalaisessa kalentereissa sunnuntai on viikon ensimmäinen päivä.
        ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Sunnuntai )

        Ap. t. 25:11
        Vaan jos muuten olen rikkonut ja tehnyt jotakin, mikä ansaitsee kuoleman, en pyri pääsemään kuolemasta;
        mutta jos se, mistä nämä minua syyttävät, on perätöntä, niin ei kukaan voi luovuttaa minua heille.
        Minä vetoan keisariin."

        Ap. t. 25:12
        Silloin Festus, neuvoteltuaan neuvoskuntansa kanssa, vastasi:
        "Keisariin sinä olet vedonnut, niinpä mene keisarin eteen".

        Ap. t. 22:28
        Niin päällikkö sanoi: "Minä olen paljolla rahalla hankkinut itselleni tämän kansalaisoikeuden".
        Paavali sanoi: "Mutta minulla se on syntymästäni asti".

        Sapatti: Tämä samainen sunnuntai sattuu olemaan tämän mahtavan kirkon miehen vallan voimakkuuden merkki. Ote kirjasta Katekismus of Doctorine: Millä todistat Jumaluutesi: Vastaus: Itse teolla. minä olen omalla voimallani mitätöinyt Jumalan käskyn arvovallan tehden sapatista työpäivän ja olen koroittanut sunnuntain Kristittyjen Jumalan palvelus päiväksi. Jopa te Protestantit, jotka aina tuotte esille Raamattu ja ainoastaan Raamattu, kuitenkin te Raamatun neuvosta välittämättä olette kuuliaisia minun Käskylleni!


      • etsivä löytää
        Una-Fortuna2 kirjoitti:

        Spiritisti uskovat tuovat aina esille heidän kuolemattomat sielunsa. Raamattu ei tunne kuolematonta sielua. Miksi sitten Raamattuun on kirjoitettu, että se sielu, joka syntiä tekee sen on kuoltava. En pidä Anttia, niin pyhänä, että hän olisi, niinkuin Jumala jolla ainoalla on kuolemattomuus. Onhan hänellä tietenkin mahdollisuus Kärpästen Herralle uskollisena päästä Kummitus hengeksi kummittelemaan.

        Ei tuolla Antin Raamattu tiedolla ole hurraamista. Eihän hän tunne edes Raamatun ilmoittamaa totuutta. Olen huomannut tämän Antin erinomaisen taiteilia taidon, kun hän jatkuvasti koettaa maalata Korppia valkoiseksi.

        Antti ei usko raamattuun vaan omaan käsitykseensä ja hakee raamatusta epätoivoisesti tukea sille.


    • huvittaa..

      Sitä sammaa, kukas sinä oot?
      Antilla ei ole ongelmia, koska kuuluu korvasyyhyseurakuntaan, mutta joillakin on, jos perheenjäsen kuuluu korvasyyhyseurakuntaan. Hänen takiaan rakkaudesta ei kannata paljonkaan mainostaa nimeään.

      • Ei edes Riitta pärjää Antille oman itsensä mainostamisessä. Antilla on eikoisen vahva Narsisti luonne. Hänen laistensa suhteen on turvallisempaa kirjoittaa tosiasiat nimimerkillä. Muistan vielä erään häviölle jääneen väitteliän uhkauksen, että rautaa on vastassa jos minut tunnistetaan. Onneksi netillä ei vielä saada henkeä lähtemään.

        Antilla on vasta kova korvien kutina, Tuon Antin kutinan havaitsee joka ikinen lukia. Paljonhan noita mahti-miehiä on maailmassa. Ei kuitenkaan Antti tule jättämään nimeään historiaan minään kuuluisuutena. Ehkä muutamat voivat muistaa hänet kitka Anttina. Näet kitkan saaminen uskovien välille on Antin siunattu tehtävä. Jeesus sanoo autuaiksi Rauhan rakentajia, näet tämän kaltainen on taivasten valtakunta. Antin näkemys on käännyttää lähimmäisiään omaan kitka uskoonsa.


    • muuttuu

      Adventismi on kriisissä ja rahapulassa että pitää kirkonkin nimi muuttaa sykkiviksi sydämmiksi (tampereella neljä valtataistelujen takia).
      Adventismissa oleminen on aina riski olkoompa nimi mikä tahansa.

    • 5+16=

      netissä, vieläpä täällä yleisillä sivuilla. Eriasia tietenkin on sellaiset sivut joissa kaikki on lukittu ulkopuolisilta, eikä linkkiin pääse muutakuin todelliset ystävät ja omistajan hyväksymisen jälkeen.

      Miksi sinä kehut itseäsi Antti Kantola nytkin muka sivullisena?

      Voiko kukaan enää olla tuon lapsellisempi?

      • 67 +

        on turhaa panna nimeään koko maailman nähtäväksi jo muidenkin tähden esimerkiksi perheenjäsenten - näiden keskustelupalstojen tarkoitus ei ole se että jokainen kirjoittelisi omalla nimellään, sellaisiakin palstoja on - mutta ne ovat suljettuja ulkopuolisilta tai sitten voi itse rajoittaa niiden henkilöiden määrää joille tiedot ovat näkyvissä.

        Olen muuten siinäkin samaa mieltä että on aika lapsellista kehua itseään :)


      • asiaa seurannut

        Juuri noinhan Antti tekee, nimmareitakin hänellä on useita,
        mikä miestä vaivaa? Onkohan kaikki kohdallaaan...


    • 3456789

      paikkaansa. Flink on vastannut täällä usein adventistisesta uskostaan. Etkö ole lukenut????

    • Toivon posti

      niin se vain on.

      Henkilökohtaisesti en ole koskaan tajunnut mitä tuo seisoo "uskonsa takana) seisominen oikein tarkoittaa.
      Ei uskovainen seiso minkään takana - suunnilleen kuin jos sanoisi minä uskon että 5 5=11 - minä seison sen takana vaikka se olisikin hieman väärässä. Jumalan Sanaan luottava oppii ja sikti tietää että 5 5=10.

      Jumalan Sana selittää niin hyvin ja selvästi että synnin palkka on kuolema Jumalan Sana kertoo myös sen että MIKSI synnin palkka on kuolema. Siksi Jumalan Sanaan luottava oppii ja tietää siis että synnin palkka on kuolema ja myös ymmärtää että MIKSI asia on niin.

      Joillakin on usko että he ovat kuolemattomia myös erossa Jumalasta ja he "seisovat uskonsa takana", mutta mitä hyötyä on seistä sellaisen uskon takana joka ei ole totta?

      Kun uskova joka tietää osoittaa sille joka "seisoo uskonsa takana" mitä Raamattu oikeasti sanoo asioista, hän ummistaa silmänsä ja korvansa ja "seisoo uskonsa takana". En menisi kehumaan häntä viisaaksi mieheksi, sillä hänelle on tärkeämpää seistä uskonsa takana kuin kuulla Jumalan Sanaa.

    • Eri maasta

      Vain aste-eroja on tosiaankin Antin ja Iitan uskonkäsityksissä. Kumpikaan ei edusta adventistien sapattioppia.

      Antti korostaa sitä ettei pitäisi julistaa tiettyä päivää ainoaksi oikeaksi lepopäiväksi, vaikka lauantai onkin
      sapatinpäivä. Iita on sitä mieltä että lauantaisapattia tulisi korostaa.

      Jeesuksen jumaluudessakin tuntuu olevan pieniä aste-eroja.
      Iita korostaa että Poika on Isää alempana. Antti sitävastoin korostaa sitä puotla asiassa, että Jeesus
      on Jumalan vertainen ihan kaikessa.

      Adventisteistahan jotkut erehtyvät jopa samaistamaan Jeesuksen erääseen ylienkeleistä, Miikaeliin.

      • eroa ole!

        Ainoastaan Jeesus voi heidät molemmat pelastaa.

        Samanlaisia armon kerjäläisiä ovat Jumalan edessä.

        Jeesus sanoi sen itse asemastaan Taivaalliseen Isäänsä:"Isä on minua suurempi."

        On Jumalan kunnioittamista, (ei lakihenkistä) pitää pyhänä Jumalan pyhittämä päivä.


      • Toro'

        Sirkka_iita korostaa ja kunnioitta Jumalan 10 käskyä ja Antti kutsuu niitä "kieltolaiksi" todetaan vain että Sirkka-iita ymmärtää Jumalan olemuksesta suunnilleen 100 % enemmän kuin Antti.


      • 1234567

        Miksi sitten mm. benedi opettaa että Jaakob taisteli enkelin kanssa?
        Ja toinen profeetta kertoo että hän taisteli ja paini Jumalan kanssa, joka antoi hänelle nimen Israel = merkitsee: " taistella Jumalan kanssa"

        Kahdenko henkilön kanssa Jaakob sitten taisteli? No, ei taatusti taistellut, kyllä ylienkeli Mikaelista olisi ollut Jaakobille vastusta,
        ja olisi voinut kolhia Jaakobia pahemminkin, ellei tämä olisi itkenyt, ja rukoillut tätä!

        Oliko Jaakob teitä tyhmempi rukoili enkeliä, vaikka te rukoilette Jumalaa?..Benedi, joka on asiaa selittänyt, tuskin uskoo niin.


    • vannomatta paras

      Eikö YHTÄÄN adventistia, joka seisoo uskonsa takana omalla nimellänsä? Oletko IHAN varma?

    • alex-kasi

      se että sinä sanot:" Antti on rehti uskova mies joka seisoo uskonsa takana".

      Saat tietysti pitää mielipiteesi ja siihen ei kenelläkään ole mitään sanomista, se on vain yksi asia mitä et ehkä tullut ajatelleeksi, että Antti puhuu palturia muista palstalaisista ... aina sílloin tällöin.

      Ja varsinkin niistä jotka EIVÄT seiso hänen uskonsa takana :) vaan kuten hänkin - oman uskonsa takana.

      alex :)

      • anti-alex I:>))

        ### Ruotsin Luterilaisen kirkon
        alex-kasi 23.10.2009 21:10
        ... olemmekin tänään jättäneet eroanomuksemme perheen keskinäisen päätöksen jälkeen ###

        Eikö se ollutkaan niin kivutonta? Oliko rakkaasta sittenkin vaikea erota ja kestäneekö muutama vuosi
        tottua adventtiseuraan? Kun luterilaisuus yhä täytyy liittää statukseesi.
        Tahdon rohkaista sinua, alex: on luonnollista sinulle tunnustautua adventistiksi.

        Kyllä Antin kommentit huumorilla höystettyä asiaa ovat.


      • alex-kasi
        anti-alex I:>)) kirjoitti:

        ### Ruotsin Luterilaisen kirkon
        alex-kasi 23.10.2009 21:10
        ... olemmekin tänään jättäneet eroanomuksemme perheen keskinäisen päätöksen jälkeen ###

        Eikö se ollutkaan niin kivutonta? Oliko rakkaasta sittenkin vaikea erota ja kestäneekö muutama vuosi
        tottua adventtiseuraan? Kun luterilaisuus yhä täytyy liittää statukseesi.
        Tahdon rohkaista sinua, alex: on luonnollista sinulle tunnustautua adventistiksi.

        Kyllä Antin kommentit huumorilla höystettyä asiaa ovat.

        Veimme kirjeen oikein itse kirkon kansliaan ja muutaman päivän jälkeen oli asia selvä.
        Joten tänään olen monen muun tavoin Raamatullinen luterilainen joka ei kuulu Ruotsin luterilaiseen kirkkoon.


      • Tulitko Suomeen?
        alex-kasi kirjoitti:

        Veimme kirjeen oikein itse kirkon kansliaan ja muutaman päivän jälkeen oli asia selvä.
        Joten tänään olen monen muun tavoin Raamatullinen luterilainen joka ei kuulu Ruotsin luterilaiseen kirkkoon.

        " Joten tänään olen monen muun tavoin Raamatullinen luterilainen joka ei kuulu Ruotsin luterilaiseen kirkkoon. "

        Ilo oli varmasti molemminpuolinen. Hmm... "raamatullinen luterilainen"!
        Siirryitkö siis Ruotsista Suomen Ev.Lut.kirkon jäseneksi? Vai näihin raamatullisiin tosiluterilaisiin? --

        http://www.luterilainen.com/


      • IDENEB

        Ps. 133:1
        Matkalaulu; Daavidin virsi.
        Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että veljekset sovussa asuvat!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8644098

        Matt. 18:21
        Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle:
        "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan?
        Ihanko seitsemän kertaa?"

        Juu - ihan seitsemän kertaa sun täytys antaa armon käydä oikeudesta -- ja samana päivänä.

        22 Jeesus vastasi hänelle:
        "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa,
        vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.

        IDENEB


      • alex-kasi
        Tulitko Suomeen? kirjoitti:

        " Joten tänään olen monen muun tavoin Raamatullinen luterilainen joka ei kuulu Ruotsin luterilaiseen kirkkoon. "

        Ilo oli varmasti molemminpuolinen. Hmm... "raamatullinen luterilainen"!
        Siirryitkö siis Ruotsista Suomen Ev.Lut.kirkon jäseneksi? Vai näihin raamatullisiin tosiluterilaisiin? --

        http://www.luterilainen.com/

        Kotikieli on ruotsi koska vaimoni ei osaa suomea. (kaipa se näkyy näissä kirjoituksissakin, että alkaa suomen kieli olla vähän sellaista ja tällaista?)


      • Ku-oleminen aina
        alex-kasi kirjoitti:

        Kotikieli on ruotsi koska vaimoni ei osaa suomea. (kaipa se näkyy näissä kirjoituksissakin, että alkaa suomen kieli olla vähän sellaista ja tällaista?)

        (kaipa se näkyy näissä kirjoituksissakin, että alkaa suomen kieli olla vähän sellaista ja tällaista?)

        Nyt ymmärrämme ku-olemattomuutesi, se on ruattalaisutuesi syytä että sekoilet selvissäkin asioissa.
        Kas, ku-olemattomusuhan ei ole olemattomuutta vaan iankaikkisuuden puolelel siirtymistä.

        Dan. 12:2 Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.


      • 85+12-1
        Ku-oleminen aina kirjoitti:

        (kaipa se näkyy näissä kirjoituksissakin, että alkaa suomen kieli olla vähän sellaista ja tällaista?)

        Nyt ymmärrämme ku-olemattomuutesi, se on ruattalaisutuesi syytä että sekoilet selvissäkin asioissa.
        Kas, ku-olemattomusuhan ei ole olemattomuutta vaan iankaikkisuuden puolelel siirtymistä.

        Dan. 12:2 Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.

        Täytät kohta tämän palstan kaikenlaisilla eri nimillä kirjoitetuilla sepustuksillasi. Ethän edes tiedä mitä kuolema tarkoittaa. Se ei tarkoita ianbkaikkista elämää. Voi hyvä mies, älä ole olevinasi se maksaa ...


      • 1234567
        IDENEB kirjoitti:

        Ps. 133:1
        Matkalaulu; Daavidin virsi.
        Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että veljekset sovussa asuvat!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8644098

        Matt. 18:21
        Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle:
        "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan?
        Ihanko seitsemän kertaa?"

        Juu - ihan seitsemän kertaa sun täytys antaa armon käydä oikeudesta -- ja samana päivänä.

        22 Jeesus vastasi hänelle:
        "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa,
        vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.

        IDENEB

        milloinkas ideneb pyydät anteeksi benediltä, kun kähvelsit hänen käyttämänsä nikin?

        Pyydä anteeksi ja tunnusta..niin ehkä 7x7 toteutuukin


    • Lähihistoria opettaa

      Näin vuoden pian jo vaihtuessa sopinee katsella taaksepäin, palsan lähihistoriaa.
      Vuonna 2009 ei paljon asiaa kirjoiteltu, sensijaan kritisoitiin kirjoittajia itseään.
      Antin kohdalla voitaneen todeta, että hän kirjoittaa niin vastaansanomattomalla asiantuntemuksella, että ehdoin tahdoin vastustajaksi jämähtänyt ei voi muuta kuin vain hänen persoonaansa sitten nälviä ja kritisoida.

      • oppia ikä kaikki

        Eikös olekin Antissa hieno piirre, että hän ei koskan nälvi ja kritisoi ketään. Noh, mitä nyt muutaman kymmentä kertaa Helinää, Timoa, eepua, alexia... Ei kai noita nyt lasketa.

        Ja muuten, onhan täällä näkynyt toinenkin rehti, omalla nimellään kirjoittava. Tuo Marko Lind. Siinä kaksi niin rehtiä, Antti ja Marko, näin lähihistoriaa katsellen.


    • yksi kyseenalaistaja

      Olen huomioinut vieraillessani näillä palstoilla ja lukiessani viestiketjuja, että adventisteiksi itseänsä nimittävät ja heidän idoloigioitansa puolustavat ovat olleet kaikkein hyökkäävämpiä ja jopa hyvin vihjailevia ja halveksuvia viestejä lähimmäisistään kirjoittelevia. Onko se adventistien omaksumaa rakkautta lähimmäisiä kohtaan?

      Olen miettinyt, että missä adventistit ovat ko. käyttäytymisen oppineet. Onko heidän jumalansa sen heille opettanut?

      Asiat voivat riidellä ja monia adventistienkin omaksumia oppeja tulee kyseenalaistaa aidosti. Se on täysin oikeutettua adventismin palstalla.

      • luulo ei ole tietoa

        Miten tyhmä osaat ollakaan. Ei ne täällä ole adventisteja, jotka käyttävät nimimerkkeinään "adventisti", "yx advari", "adveri-veli", "adventisti sisar"...

        Provoja kaikki laitanaan, adventistien pilkkaajia. Yrittävät saada adventistit huonoon valoon noilla nimimerkeillään.


      • pyh!

        Haluat siis itsellesi oikeuden sanoa adventisteille "haistakaa ...."

        Arvaa vaan, uskommeko sua.


      • yksi kyseenalaistaja
        luulo ei ole tietoa kirjoitti:

        Miten tyhmä osaat ollakaan. Ei ne täällä ole adventisteja, jotka käyttävät nimimerkkeinään "adventisti", "yx advari", "adveri-veli", "adventisti sisar"...

        Provoja kaikki laitanaan, adventistien pilkkaajia. Yrittävät saada adventistit huonoon valoon noilla nimimerkeillään.

        Oletkos sinä "luulo ei ole tietoa" adventisti, kun tyhmäksi nimittelet toisia?

        Mistä sinä tiedät näiden nimimerkkien takana "lymyävien" henkilöiden taustan?
        Vai oletko itse esiintynyt heinä?

        Ei kukaan muu saa adventisteja huonoon valoon kuin he itse.
        Hyvin ovat onnistuneet siinäkin, omien toimiensa ansiosta.


    • veli¤

      Niin en minä tiedä täälä varmaksi sanoa kuin, Kai A ja Timo F
      muista ei aina tiedä.
      Siunausta kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1362
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      848
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      794
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe