Erosimme kolme vuotta sitten 17 vuotta kestäneestä avioliitosta. Syy oli minussa. Molemmilla on ollut eron jälkeen uusia suhteita, mutta en vain pysty unohtamaan häntä. Hän on ja tulee olemaan ikuisesti elämäni mies. Ei täydellinen, enhän minäkään ole. Haluaisin hänet takaisin, haluaisin niin kipeästi! Onko oikeassa elämässä koskaan käynyt niin, että pitkätä liitosta eronneet vielä palaisivat yhteen ja vieläpä onnistuneesti? Voiko unohtaa, anteeksi ja aloittaa alusta?
Onko kenelläkään kokemuksia. Kertokaa

Tässä yksi neuvo
Useinmiten varmaan vanhat asiat jäävät väkisinkin kummittelemaan ja siksi uudelleen yrittäminen ei onnistu, vaikka molemmilla olisikin halua. Sinä haluat exäsi takaisin, mutta haluaako hän sinut? Erostanne on kulunut jo pitkä aika. Sinuna yrittäisin jo jatkaa omaa elämää ja tutustua uusiin ihmisiin. Muuten voi käydä niin, että vuosien jälkeet huomaat vain haikailleesi vanhan perään ja olet jättänyt oman elämäsi elämättä ja olet vain katkera itsellesi. Älä tee sitä itsellesi.Voi se onnistuakkin
Ei ole ollenkaan kummallista, että jo pitemmässä erossa olleet ovat palanneet yhteen. Kun tuntee sitä " sielujen sympatiaa" vain ja ainoastaan jotakin kohtaan, niin ei siinä mikään auta. Tosin tunne pitää olla molemminpuolista.Tiedän monta suhdetta jotka ovat loppuneet ja alkaneet uudelleen. Muutama jopa naimisiin asti päätyneet.
Ei kait tähänkään mitään kirjoitettua sääntöä ole;) Joku voi ja joku taas ei...
aloittaa kaiken alusta.
minun mielipide
ei voi toimia, on useita kertoja kokemustaon mahdollista palata
mun vanhemmat erosivat ja olivat erossa ehkä 4vuotta ja sitten palasivat yhteen ja menivät uudestaan naimisiin :)en todellakaan usko
no itse olin sellaisen miehen kanssa yhdessä millä oli ollut pitkä liitto takana. No sitten meidän juttu päättyi ja he sitten kokeilivat uudestaan. Heillä alkoi kaikki samat vanhat riidat kuulemma uudestaan ja oli jo niin paljon tapahtunut siinä välissä. Sinun olisi jo aika päästää irti ja aloittaa uusi elämä kuin roikkua vanhassa. Ja muistele niitä aikoja miksi eroistte, mitkä oli syyt..koska sen hän tulee takuu varmana tekemään uudestaankin sulle. kestätkö uutta eroa hänestä????