Onko ketään joka olisi käynyt kyseisen koulun? Tai olisi vasta menossa sinne?
Itse suunnittelen aloittavani nuo opinnot Espanjassa ensi syksynä ja kuulisin mielelläni kokemuksia sieltä ja vaihtaisin mielipiteitä sinne aikovien kanssa!
Kaikki informaatio on positiivista!
Tampereen urheiluhierojakoulu/Fuengirola
3
1261
Vastaukset
- hierojakohta
Kannattaa miettiä muitakin vaihtoehtoja.. Suosittelen että käyt koulun jossain muualla ja tuut sit Espanjaan ihan oman reissun..
Mulla ei oo ihan hirveen hyviä kokemuksia tästä ja mitä kurssilaisten kanssa puhuttu niin ei suositella.. Onhan tää ihan hienoo ku voi sanoo että opiskelen Espanjassa mutta eipä muuta hienoo tässä olekaan.. Kurssikin on minun mielestä ylihinnoiteltu.. Ja täällä Funegirolassa on niin erilainen opetus kun Tampereella että ei mitään järkee mut loppukoe on kuitenkin sama.. Mikä hieman mietityttää..
Tampereella käydään siis paljon enemmän asioita kun mitä me täällä...
Ois ihan kiva mielenkiinnosta mennä käymään sama kurssi Vierunmäelle vertailemaan hintalaatu-suhdetta mutta kyllä mulle yks koulutus kuitenkin riittää..
Kallis kurssi ja opetus mitä on... Varsinkin täällä Espanjassa... Mieti vielä :) - Urheiluhieroja232323
Hei, Kävin myös tuon saman kurssin pari vuotta sitten. En suosittele, eikä uskoakseni moni luokkalainenkaan suosittele. Täyttä rahastusta. Anatomia on vaikeaa ja opetustahti todella nopea. Kuitenkin näitä anatomian tunteja on hyvin vähän ja suurin osa "opetuksesta" on hieroa niska limassa suomalaisia turisti mummoja ja pappoja, jotka käy koululla hierotuttamassa itseään. Työharjoittelu siis suoritetaan koululla.
Opettajina on pariskunta, joista huomaa että tuovat henkilökohtaiset ongelmansa koulun ilmapiiriin. Tämä opettajapariskunta kohtelee aikuisia maksavia opiskelijoita kuin pikkulapsia, heittipä kerran luokasta koko porukan pihalle kun kukaan ei viitannut heti aamusta. Suunntieltiin reklamaation tekoa koko koulusta, mutta en tiedä saiko sit kukaan aikaiseksi. Mutta todellakin hukkaan heitettyä rahaa.
Jos espanjaan haluat mennä opsikelemaan, niin oliko se joensuussa sellainen koulu minkä kautta sai espanjassa kouluttautua suomalaisessa koulussa datanomiksi tai merkonomiksi. Pari kämppistä oli siinä koulussa ja heillä ei tuntunut muuta olevan kuin vapaa aikaa. Todella harvoin lähipäiviä ja se koulu on ilmainen.
Jos siis et halua mennä espanjaan orjatyöläiseksi tekemään raskaita päiviä ja vielä maksaa siitä, niin älä valitse urheiluhierojakoulua.- jiitee4
Aika mielenkiintoista. Itsekin katselin tätä vaihtoehtoa lähteä espanjaan opiskelemaan, mikä kuulostaa tietty niiin hienolta, mutta eihän se mikään lomareissu ole. Moni varmasti haksahtaa tähän.
Onkos muuten kannattava koulutus Suomessa tuo urheiluhierojan koulutus? Hinta vähän hirvittää, mutta jollain tavoin muuten homma kiehtoo.. Ehkä sen takia, kun itse on hierottavana ollut niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483