Hävyttömät hinnat!

ei,ei

Tähän topickkiin sitten löydetyt mielettömät hinnat keittiökalusteissa.
Aloitetaan niinkin yksinkertaisella kuullostavalta tuotteelta kuin sokkelijalka.
Niitä menee 4 kpl/alakaappi(6 kpl/alakulma)
Pari konkurssia tehnyt(halvaksi itseään mainostava) yrittäjä hinnoittelee sokkelijalan hinnaksi 3,1 €,
mikä on moninkertainen markkinahintaan verrattuna. Noin sitä asiakasta taas yritetään jymäyttää!

3

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2-4 jalkaa

      Jalkoja alas menee kylläkin 2 kpl/kaappi 2kpl, eli jos alhaalla on vierekkäin 5 kaappia, niin jalkoja menee 12 kpl, ei 20 kpl. Siis jos tajuaa laitaa jalat kaappien sivujen kohdille, paitsi päissä, jolloin paino osuu suoraan jaloille ilman pohjalevyn taipumisia jne. Tulee siistimpikin, kun jalkoja ei tule älyttömän taajaan.

      Jalat (4kpl) kiinni ensin yhteen reunakaappiin (toiset lähelle ulkoreunaa ja ja toiset siten, että jalan keskusta tulee juuri reunaan. Sitten seuraavaan kaappiin jalat vastaavasti toiseen reunaan puoliksi ja lasketaan kaappi niiden edellisten reunan ulkopuolelle puoliksi jääneiden jalkojen päälle. Vaatii pientä urheilua kyllä, kun sitten alapuolelta kiinnittää seuraavaan kaapin pohjaan ne pari ruuvia joka jalasta.

      Nätisti tehden (=etäisyydet millilleen samat kaapin etureunaan ja nätit jalat) voi käyttää hyvin ilman alasokkelia (kuten meillä on sekä kyökissä että kylppärissä ja pystyy imuroimaan jne alta toisin, kuin jos jalkoja olisi liki tuplataajuudella. Keittiöön piti kyllä laittaa sokkelilevyt eteen (on varastossa odottelemassa), vaan eipä ole tullut laitetuksi, kun ei ulkonäkösyiden vuoksi tarvitse.

      Hinnaneron vuoksi ei kannata alkaa säästämään, mutta ulkonäön ja siivouksen helpottumisen vuoksi.

    • aalio

      mää olen ostanu noita muovijalkoja aina 4 kpl pusseissa, ja maksanu 2,50 €/pussi. voi olla että pirkanmaalla on halvemmat ja varmaan myös huonommat koivet.

    • miten on

      Saisko Virosta tilattua muovisia säädettäviä sokkelijalkoja / kalustejalkoja? Onko teillä mitään verkkofirmojen tietoja? Auton osiakin saa 2-5 kertaa edullisemmin ostettua Virosta, miksei siis rakennus- ja sisustustarpeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe