Olen tulossa Pyssykylään

Malttamaton.

tapaamaan salarakasta. Se sattumoisin on naimisissa, niin ei voida sen kotona köyriä. Katselin, että kylällä näyttäisi olevan kaksi hotellia ja majatalo. Mitä niistä suosittelette? Pitäisi päästä tietty rauhassa kulkemaan eikä henkilökuntakaan saisi olla hölöttävää sorttia. En olisi ikinä uskonut Sodankylään saakka matkustavani, mutta kaikkea se aito rakkaus teettää....

13

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottavan aika...

      kysy salarakkaalta suoraan? Tuloni on yllätys (toivottavasti iloinen), jonka tuollainen majapaikkatiedustelu paljastaisi.

    • Ilmainen neuvo

      Hirvikummun majatalo oli ainakin ennen suosiossa. Varattuja pareja ympäri Sodankylää tuli salaisiin tapaamisiin majataloon. Sehän voisi olla kätevä paikka?

    • kaalimaan vartija

      jokos oot käyny? Maistuko lörtsy?

      • Köyrimään.

        Meillä puhutaan varsinkin näin joulun aikaa piparista. Piparihan maistuu aina hyvältä.


      • utelias?)
        Köyrimään. kirjoitti:

        Meillä puhutaan varsinkin näin joulun aikaa piparista. Piparihan maistuu aina hyvältä.

        oliko makoisa vierailu? erosiko paikkakunnan tyttö kotipuolesi menosta?


      • Kelpo nainen N:llä
        utelias?) kirjoitti:

        oliko makoisa vierailu? erosiko paikkakunnan tyttö kotipuolesi menosta?

        mustatukkainen ja nappisilmäinen tyttö on yliveto. Ei voi etelän keinoblondeihin edes verrata.


      • rykimä-aslak
        Kelpo nainen N:llä kirjoitti:

        mustatukkainen ja nappisilmäinen tyttö on yliveto. Ei voi etelän keinoblondeihin edes verrata.

        on ne etelän keinoplontitki keväällä lapin hangille päästyään melkosia pakkauksia, muuttuvatko sitten kun palaavaat kotia väsyneiksi jne.?


    • kierotkintut

      Vinkeän väärät sääret, ne vasta naisen tekee!

    • Mulukero

      Kannaako näin julukisesti sodankylän ukkomiehen mulukun perässä juosta, voe hyvvää päevvää. No jos on niin ruma ettei muualta saa, sallittakoon

    • Mietintämyssykkö

      Luulekko oikeesti että aito rakkaus, pyh.pyh. lapin mies käyttää sinua hyväksi ja heittää sinut kuin leppäkeihäs. Tiedän että lapin ukkomieheltä ei saa aitoa rakkautta, turhaan tuhlaat rahas, hyväkseen käyttävät. Sitäpaitsi Sodankylässä ei ees terveyskeskuksen henkilökunnalla ole vaitiolovelvollisuutta. Suosittelen, jos meinaat pysyä hengissä olla menemättä koko paikkaan.

    • Neverback

      Ei ainakaan Sodankylä Karhu hotelliin. Siellä uhkeampi respavirkailija laittaa kuumat linjat auki heti, mikäli kerkii omistaan Kevitsan mies-hommistaan.

    • Kiimakummunrakas

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat..

      • anal-aroma

        On huomattu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe