Tai miltä hänen oletetaan näyttävän? Voisiko joku kuvailla tarkasti niin katson sitten osuuko kuvaus minuun?
Miltä ATM näyttää?
18
744
Vastaukset
- fdbfdbbfdbfdfdb
No jos tunnet olevasi ATM, niin eihän sinun tarvitse kuin katsoa peiliin niin tiedät miltä se ATM näyttää.
ATM mies on juuri siellä korvien välissä ja jos sitä peilistä alkaa etsimään niin kyllä sinä sen sieltä löydätkin.
Hommaa vähän itsetuntoa, niin se ATM siellä peilissä muuttuu KTM:ksi. - ATM naista hakemassa
tältä ATM näyttää paperilla:
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=779581
Kuten huomaat, profiili on palkittu yhdella tähdellä eli "surkeinta mahdollista miespotentiaalia" naisten mielestä. Tällaisia ATM:ien profiileja treffit-foorumi on täynnä!- exATM
Eiköhän tuo yksi tähti johdu vain siitä, että mies paljastuu porilaiseksi.
- Mansen kapteeni
exATM kirjoitti:
niin totta:
"Mikä v*ttu teitä porilaisia oikein vaivaa?" :D - ...
exATM kirjoitti:
koska "Porilainen on parasta" noin niinkuin yleensä..Viiden tähden porukkaa.
- Gjäyh
Taasko sinä kaipaat tilaisuutta päästä kehumaan ulkonäköäsi? Voi voi :(
Miltä näyttää ATM? Ulkoisesti lähes miltä tahansa, jos hänen ongelmansa on korvien välissä. Tyypillisesti sellainen vähän aran oloinen tyyppi joka pälyilee ympärilleen vakavana, eikä uskalla katsoa ihmisiä silmiin. Menee paniikkiin jos tapahtuu jotain tavallisesta poikkeavaa, tai jos joku tuntematon yllättäen puhuttelee.- Naisasialuuseri
olin ylä-asteella, eräs opettajakin oli siitä kuulemma kommentoinut. Nykyään olen kuitenkin opetellut katsomaan ihmisiä silmiin, enkä mene enää paniikkiin jos tuntematon puhuttelee, ellei kyseessä ole todella kaunis nainen(mitä ei minulle tietenkään tapahdu).
- Nörtti-Mortti
Tässä sulle kuva:
http://images.uncyc.org/no/0/0f/Nerd.jpg
Tältä me näytetään! - atm-etisjä
Tässä joku mamu hakee seuraa suominaisista:
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=665621
Monen laisia ovat nämä ATM:t... - ei-pelimies
Ja tältä näyttä PELIMIES:
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=641612
45-vuotias mies etii "kisua" ja on eronnut... Hmm... Taitaa olla pelimies!- tiedän tapauksen
Tyyppi näyttää yhdeltä Conventumin ex-johtajalta.
Nää on näitä Hennessy Paradisia juovia pelimiehiä, jotka oikeasti kohtelevat naisia kuin roskaa! - kestoatm
tiedän tapauksen kirjoitti:
Tyyppi näyttää yhdeltä Conventumin ex-johtajalta.
Nää on näitä Hennessy Paradisia juovia pelimiehiä, jotka oikeasti kohtelevat naisia kuin roskaa!"Miltä näyttää ATM? Ulkoisesti lähes miltä tahansa, jos hänen ongelmansa on korvien välissä."
Usein haluatte linkittää kuvan Nörttien koston sakista. Totuus on tarua ihmeellisempi. Parit nopeat ominaisuudet:
- Kynämäinen kroppa
-Sellainen luimistelija, jota tönitään jonoissa.
-On käsittämättömän hyvä jossain asiassa/asioissa jotka ei ikinä kiinnostaisi naisia.
-Sellainen joka katsoo vain kengänkärkiään (myös tälläisiä naisia on olemassa).
-Sellainen joka ei sano käytännön jutuissa "tässä jutussa mä olen tosi hyvä".
- Sanoo moneen asiaan "en mä tiedä".
- Huono itsetunto.
- ei kunnioita itseään.
- Syyttää muita saamattomuudestaan.
- Ei halua/kykene ottamaan "tilannetta haltuun".
- Ajattelee että naisen on tultava tekemään aloite.
- Luulee että nainen tekee aloitteen koska hän on special.
- Luulee että nainen "saadaan" jotenkin kuin joulupukin tuomana.
PELIMIES profiili ei ole mun mielestä tämä lista käänteisesti.
- 3
Itse asiassa tuo on tilannekuva, jos kaverilta poistetaan nuo nörttiwermeet niin ihan ok näkäinen hemmo.
- ????
Ainakin joillakin on korkeavyötäröiset farkut vedettynä mahdollisimman ylös. Kävelytyyli ehkä myös vähän erikoinen.
Tunnetason lukot voi ilmetä fyysisenä tönkkömäisyytenä. - 2lk atm
Hyvä kestoatm.
Osuitpa naulan kantaan yllä olevassa kirjoituksessa sillä 9 kohtaa löysin itsestäni.
Vielä kun lisätään huonot puhelahjat,kyvyttömyys olla huumorimies,ja naisen puute on vienyt hymyn kasvoilta,sekä jo ennakkoon antautuminen uuden naisen seurassa "ei tästä kuitenkaan tule mitään" asenteen takia niin eipä tarvii ihmetellä miks loppu elämä eletään puutteessa. - Rumalta aina
Jos ei ulkoa, niin sitten sisältä.
- ....
Montako vuotta sä olet jo jauhanut tätä Sinkut palstalla? Vuodesta 9 tai aiemmin?
WTF? Todellinen hard core. Suhun ei soft terapiat enää tehoa. Tarttisko tehdä jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591