Miltä ATM näyttää?

Naisasialuuseri

Tai miltä hänen oletetaan näyttävän? Voisiko joku kuvailla tarkasti niin katson sitten osuuko kuvaus minuun?

18

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdbfdbbfdbfdfdb

No jos tunnet olevasi ATM, niin eihän sinun tarvitse kuin katsoa peiliin niin tiedät miltä se ATM näyttää.

ATM mies on juuri siellä korvien välissä ja jos sitä peilistä alkaa etsimään niin kyllä sinä sen sieltä löydätkin.

Hommaa vähän itsetuntoa, niin se ATM siellä peilissä muuttuu KTM:ksi.

• ATM naista hakemassa
      • exATM

Eiköhän tuo yksi tähti johdu vain siitä, että mies paljastuu porilaiseksi.

• Mansen kapteeni
        exATM kirjoitti:

niin totta:

"Mikä v*ttu teitä porilaisia oikein vaivaa?" :D

• ...
        exATM kirjoitti:

koska "Porilainen on parasta" noin niinkuin yleensä..Viiden tähden porukkaa.

• Gjäyh

Taasko sinä kaipaat tilaisuutta päästä kehumaan ulkonäköäsi? Voi voi :(

Miltä näyttää ATM? Ulkoisesti lähes miltä tahansa, jos hänen ongelmansa on korvien välissä. Tyypillisesti sellainen vähän aran oloinen tyyppi joka pälyilee ympärilleen vakavana, eikä uskalla katsoa ihmisiä silmiin. Menee paniikkiin jos tapahtuu jotain tavallisesta poikkeavaa, tai jos joku tuntematon yllättäen puhuttelee.

• Naisasialuuseri

olin ylä-asteella, eräs opettajakin oli siitä kuulemma kommentoinut. Nykyään olen kuitenkin opetellut katsomaan ihmisiä silmiin, enkä mene enää paniikkiin jos tuntematon puhuttelee, ellei kyseessä ole todella kaunis nainen(mitä ei minulle tietenkään tapahdu).

• Nörtti-Mortti
    • atm-etisjä
    • ei-pelimies
      • tiedän tapauksen

Tyyppi näyttää yhdeltä Conventumin ex-johtajalta.

Nää on näitä Hennessy Paradisia juovia pelimiehiä, jotka oikeasti kohtelevat naisia kuin roskaa!

• kestoatm
        tiedän tapauksen kirjoitti:

Tyyppi näyttää yhdeltä Conventumin ex-johtajalta.

Nää on näitä Hennessy Paradisia juovia pelimiehiä, jotka oikeasti kohtelevat naisia kuin roskaa!

"Miltä näyttää ATM? Ulkoisesti lähes miltä tahansa, jos hänen ongelmansa on korvien välissä."

Usein haluatte linkittää kuvan Nörttien koston sakista. Totuus on tarua ihmeellisempi. Parit nopeat ominaisuudet:
        - Kynämäinen kroppa
        -Sellainen luimistelija, jota tönitään jonoissa.
        -On käsittämättömän hyvä jossain asiassa/asioissa jotka ei ikinä kiinnostaisi naisia.
        -Sellainen joka katsoo vain kengänkärkiään (myös tälläisiä naisia on olemassa).
        -Sellainen joka ei sano käytännön jutuissa "tässä jutussa mä olen tosi hyvä".
        - Sanoo moneen asiaan "en mä tiedä".
        - Huono itsetunto.
        - ei kunnioita itseään.
        - Syyttää muita saamattomuudestaan.
        - Ei halua/kykene ottamaan "tilannetta haltuun".
        - Ajattelee että naisen on tultava tekemään aloite.
        - Luulee että nainen tekee aloitteen koska hän on special.
        - Luulee että nainen "saadaan" jotenkin kuin joulupukin tuomana.
        PELIMIES profiili ei ole mun mielestä tämä lista käänteisesti.

• 3

Itse asiassa tuo on tilannekuva, jos kaverilta poistetaan nuo nörttiwermeet niin ihan ok näkäinen hemmo.

• ????

Ainakin joillakin on korkeavyötäröiset farkut vedettynä mahdollisimman ylös. Kävelytyyli ehkä myös vähän erikoinen.
      Tunnetason lukot voi ilmetä fyysisenä tönkkömäisyytenä.

• 2lk atm

Hyvä kestoatm.
      Osuitpa naulan kantaan yllä olevassa kirjoituksessa sillä 9 kohtaa löysin itsestäni.
      Vielä kun lisätään huonot puhelahjat,kyvyttömyys olla huumorimies,ja naisen puute on vienyt hymyn kasvoilta,sekä jo ennakkoon antautuminen uuden naisen seurassa "ei tästä kuitenkaan tule mitään" asenteen takia niin eipä tarvii ihmetellä miks loppu elämä eletään puutteessa.

• Rumalta aina

Jos ei ulkoa, niin sitten sisältä.

• ....

Montako vuotta sä olet jo jauhanut tätä Sinkut palstalla? Vuodesta 9 tai aiemmin?
      WTF? Todellinen hard core. Suhun ei soft terapiat enää tehoa. Tarttisko tehdä jotain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe