Moi,
Olenko liian pitkä käyttämään korkokenkiä? Olen 168 cm pitkä ja kun pistän jalkaani 10 cm:n korot niin omasta mielestäni näytän aivan hongan kolistelijalta. Miettikää nyt, 178 cm....Miehen pituus!
Miehen pituinen korkokengillä
6
821
Vastaukset
- .......
Itse olen 178 cm ilman sukkia, ja kaapissani on monta paria korkokenkiä, korkeudet 3 - 9 cm väliltä, joskin useimmin valitsen maltilliset 5 cm korot. Mieheni on 3 cm minua pidempi, joten korkkareilla menen ohitseen.
- harmi :/
Höh, on se kumma kun kadulla monesti tulee vastaan ihan alikasvuista sakkia eikä näe teitä pitkiä ja itsevarmoja naisia paljoakaan. Omakin olo kohentuisi kun olisi ns. "kohtalotovereita". Ehkä asun väärässä paikassa...
- Sukittakin 178 cm
Minä olen paljain jaloin juuri tuon 178 senttiä. Kuten tuossa edellä jo samanpituinen kertoi itsestään, minullakin on korkokenkiä ja joka päivä työkengissä ja -saapikkaissa kuuden sentin jykevät, kävelyyn sopivat korot. Reilusti puolet vastaantulevista miehistä on minua lyhyempiä, mutta se on vain kivaa!
- Doooris
Olen noin 180cm ilman kenkiä ja en ole koskaan epäröinyt käyttää korkokenkiä ja kunnon koroilla! kun on pitkä niin miksi ihmeessä alkaisin kyyristelemään...Suomi on täynnä pienempiä miehiä mutta se ei haittaa-Usein tanssireissulla juuri ne pienet miehet innokkaita tanssijoita joilla on itsetunto kohdallaan,Minut huomataan aina yöelämässä juuri pituuteni takia.Mieheni on yli 190 cm mutta olen joskus melkein hänen pituinen kunnon koroissani...Opetan parhaillaan pikälle teini-ikäiselle tyttärelleni että ryhti kannattaa pitää ja pikät hyväryhtiset naiset on komeita!
- ne korot, ne korot
Doooris kirjoitti:
Olen noin 180cm ilman kenkiä ja en ole koskaan epäröinyt käyttää korkokenkiä ja kunnon koroilla! kun on pitkä niin miksi ihmeessä alkaisin kyyristelemään...Suomi on täynnä pienempiä miehiä mutta se ei haittaa-Usein tanssireissulla juuri ne pienet miehet innokkaita tanssijoita joilla on itsetunto kohdallaan,Minut huomataan aina yöelämässä juuri pituuteni takia.Mieheni on yli 190 cm mutta olen joskus melkein hänen pituinen kunnon koroissani...Opetan parhaillaan pikälle teini-ikäiselle tyttärelleni että ryhti kannattaa pitää ja pikät hyväryhtiset naiset on komeita!
Ryhti ratkaisee, juuri tuota asiaa on aina painotettu. Itse kuljen "nokka pystyssä" eli en häpeä yhtäkään milliä 178 sentistäni, johtuu varmaan siitä että murrosiässä paras tyttökaverini oli 185 cm, joten jouduin venyttämään itseäni, jottei oltaisi oltu ihan majakka ja perävaunu.
Just äsken sovitin uusimpia korkkareitani, joissa on 9 cm korko, ja ajattelin antaa itselleni syyn tilata vielä yhdet, joissa on yhtä korkea korko. Onneksi noissa on tosi ihana lesti, ei tule mitään epävarmuuden tai hoippumisen tunnetta. Jaloissa hieman kokoeroa, oikean jalan kenkä on sopiva, vasen hiukan väljä. Lumpsumisen estämiseksi laitoin jo sukansuojat, mutta päkiätyynyn taidan vielä sinne tunkea.
- Heelz
Moi,
jos ostat korot joissa 10cm niin ei pituutesi kasvalla 10cm.
Jalassa kun on niveliä (siihen vielä matematiikkaa lisäksi) niin korkon korkeus ei sama kuin pituuslisäys.
Jos pituutta haluaa niin korot platformi on helpoin tapa.
Lues täältä lisää ja katso kuvia niin alkaa raksuttaa:
http://www.celebheights.com/a/11.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483