Saksalainen rotututkija Hans F. K. Günther määrittelee pohjoisen rodun seuraavasti:
Pohjoinen rotu on pitkää ja solakkaa. Vaikuttava pituus, joka miehillä on keskimäärin 1,74 mtriä, on osaltaan pitkien jalkojen ansiota. Koko vartalon ja kaikkien raajojen sekä myös kaulan, kämmenien ja jalkaterien muoto kuvastaa voimaa yhdistettynä soreuteen.
Pohjoinen rotu on pitkäkalloista ja kapeakasvoista. Pohjoisen rodun iho on ruusuinen ja vaalea; se päästää veren kuultamaan läpi, joten se näyttää elävältä, usein hehkuvalta ja aina viileältä ja raikkaalta, ”kuin maito ja veri”. Verisuonet hohtavat ihon läpi (ainakin nuoruudessa) ja paljastavat ”sinisen veren”.
Hiukset ovat pehmeät ja rakenteeltaan suorat ti aaltoilevat, lapsuudessa ne saattavat olla kiharat. Yksittäiset hiukset ovat ohuita ja pehmeitä, usein ”silkkisiä”. Väriltään ne ovat vaaleat, ja olivatpa ne vaaleat tai tuhkanvaaleat, niissä on aina kultainen vivahde tai punainen sävy.
Pohjoinen silmä, siis sen iiris, on sininen, siniharmaa tai harmaa. Pohjoisen silmissä on usein jotakin loistavaa, jotakin hohtavaa.
Kuulutko pohjoiseen
23
449
Vastaukset
- ALOITTAJA
Niin minä kun en oikein sovi tuohon määritelmään. Haluan kertoa teille lisää itsestäni. Olen suomalainen vakavasta ylipainosta kärsivä syrjäytynyt mies. Asun venäläisen vaimoni Tatjanan kanssa Seinäjoella. Olin pitkään työtön, ja minulla oli suuria vaikeuksia saada suomalaista naisseuraa. Pääsin kuitenkin ylipainoni aiheuttamien sairauksien vuoksi työkyvyttömyyseläkkeelle viime vuonna, 45-vuotiaana. Tuloni nousivat sadalla eurolla kuussa, ja minulla oli vihdoin varaa matkustaa Venäjälle, 45-vuotiaana neitsyenä. Sieltä löysin Tatjanan. Valitettavasti minulla on nyt tippuri, ja kärsin sen jo valmiiksi ylipainoiselle ruholleni aiheuttamista komplikaatioista. Erityisesti minua vituttaa nuo tummat etelän miehet, jotka estivät minua saamasta naista ennen Tatjanaa. Olen myös nimimerkin Hans Vorschmack takana. Isoisäni ei muuten ollut saksalainen kuten kerroin. Hän kuoli ylipainon aiheuttamaan sairauteen jo ennen sodan alkua.
- oikea avaaja
Törkyviestisi kertoo heikohkosta suomenkielen taidosta. Oletko suomalainen?
- Tatjana34v
oikea avaaja kirjoitti:
Törkyviestisi kertoo heikohkosta suomenkielen taidosta. Oletko suomalainen?
hän sanelee, ja minä kirjoitan viestit hänen puolestaan. Mutta me Seinäjoen venäläisetkin tiedetään, että suomen kieli kirjoitetaan erikseen.
- Tatjaana-kulta!
Tatjana34v kirjoitti:
hän sanelee, ja minä kirjoitan viestit hänen puolestaan. Mutta me Seinäjoen venäläisetkin tiedetään, että suomen kieli kirjoitetaan erikseen.
Oothan sä varmaan aika lutunen typykkä, mutta kyllä suomenkieli kirjoitetaan yhteen ja Suomen kieli erikseen - tajuatko muuten miksi?
- Aloittajan vaimo
Tatjaana-kulta! kirjoitti:
Oothan sä varmaan aika lutunen typykkä, mutta kyllä suomenkieli kirjoitetaan yhteen ja Suomen kieli erikseen - tajuatko muuten miksi?
käsitteleville sivuilla ne kirjoitetaan erikseen?
http://www.edu.fi/pageLast.asp?path=498,526,7008,88595
"Opetushallitus on julkaissut kaksi opasta aikuisten maahanmuuttajien suomen kielen taidon arviointiin."
T: Tatjana34v - uudestaan..
Aloittajan vaimo kirjoitti:
"Opetushallitus on julkaissut kaksi opasta aikuisten maahanmuuttajien suomen kielen taidon arviointiin."
T: Tatjana34v..tasolta 1:
http://virtuoosi.pkky.fi/vilma/Suomenkieli/taso1/materiaali.htm - Pippuri...
Aloittajan vaimo kirjoitti:
T: Tatjana34vrahaa kyllä löytyy. Mut tippuria en halua.
- hyvältä..
Jostain Stadin hinttibaarista voisi ehkä löytää noita Gyntherin kuvaamia "pohjoisen rodun" jäseniä.
- old blue eyes
Hans F. K. Günther oli natsi. Miksi joku uskoisi mitä Natsi sanoo? On vain olemassa yksi rotu. Ihmisrotu.
- Arjan poika
tähän rotuun: kirjoitti:
ja olen siitä ylpeä koska en ole murjaanin näköinen !
Olen muinaista hyperborealaista rotua, kuten kaikki aidot suomalaiset.
Vaalikaamme perintöämme kaikkialle tunkevaa pahaa verta vastaan ! Arjan poika kirjoitti:
ja olen siitä ylpeä koska en ole murjaanin näköinen !
Olen muinaista hyperborealaista rotua, kuten kaikki aidot suomalaiset.
Vaalikaamme perintöämme kaikkialle tunkevaa pahaa verta vastaan !... muuten, että sana orja tulee arjalaista tarkoittavasta sanasta? Suomensukuiset kansat ottivat arjalaisia sotavankeja aikoinaan orjiksi....:)
Jalostat sitten siellä puhtaita perinnöllisten sairauksien riivaamia arjalaisia, jotka eivät pysy hengissä ilman jatkuvaa lääkärin valvontaa....
- rotukonamies
Tukan väri tuossa eniten mietityttää. Läheskään kaikki pohjoisen ihmiset eivät ole blondeja. Vaaleatukkaisiltakin usein puuttuu mainittu kultainen vivahde/punainen sävy. En muista nähneeni yhtään vaaletukkaista (nuorta) lappalaista. Harmaatukkaisia en laske blondeiksi koska heidän hiustensa oikea väri on lakannut toimimasta.
- ei oikeastaan
"Saksalainen rotututkija Hans F. K. Günther "
ollut mikään oikea tieteellisen määritelmän mukainen tutkija, vaan pelkästään poliittisen rasismin kehittelijä Hitlerin & Co. armosta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_F._K._Günther
Hänen määrittelynsä ovat täyttää huuhaata. Niillä ei ole mitään tieteellistä pohjaa, vaan ne palvelevat vain yhden ihmisryhmän ylivaltapyrkimyksiä - ja Suomessa luuseriskinit yrittävät niillä lääkitä alemmuudentuntoaan.- suosikkirotu..
..on ehdottomasti legendaarinen "pohjoinen rotu" vaikka oma kallo muut muut piirteet olisivat yhtä kaukana kuin maa kuusta avauksessa esitetystä "pohjoisen rodun" kehittäjiensä määrityksistä.
Tässä eräs kehittäjistä johon suomalaistenkin rotu-uskovien luottamus on suuri:
http://jumalasuomi.tripod.com/Herman_Wirth.htm#MATR - se kyllä
suosikkirotu.. kirjoitti:
..on ehdottomasti legendaarinen "pohjoinen rotu" vaikka oma kallo muut muut piirteet olisivat yhtä kaukana kuin maa kuusta avauksessa esitetystä "pohjoisen rodun" kehittäjiensä määrityksistä.
Tässä eräs kehittäjistä johon suomalaistenkin rotu-uskovien luottamus on suuri:
http://jumalasuomi.tripod.com/Herman_Wirth.htm#MATRon: suomi-skinien kallo on samanmuotoinen kuin mongoleilla. Kysy vaikka Ruotsista!
- lyhytkalloista..
se kyllä kirjoitti:
on: suomi-skinien kallo on samanmuotoinen kuin mongoleilla. Kysy vaikka Ruotsista!
..vain harva heistä täyttää nämä pohjoisen rodun ehdottomat reunaehdot:
- Pohjoinen rotu on pitkäkalloista ja kapeakasvoista.
- Pohjoisen rodun iho on ruusuinen ja vaalea; se päästää veren kuultamaan läpi, joten se näyttää elävältä, usein hehkuvalta ja aina viileältä ja raikkaalta, ”kuin maito ja veri”.
- Verisuonet hohtavat ihon läpi (ainakin nuoruudessa) ja paljastavat ”sinisen veren”.
- höpöhöpöä
>Rasismi oli alkujaan oppi, jossa kuningas on kaikkein ylintä rotua, sitten tulivat herttua, kreivi ja muut jalorotuiset. Alinta rotua olivat aina olleet työläiset. Viime vuosisadalla alettiin korostaa roturasismia - alinta rotua Euroopassa olivat tietysti - yllätys yllätys - suomalaiset! jne.
http://www.anarkismi.net/kapis/10rasismi.htm - oli arjalainen?
Tosi on. Pohjoisesta rodusta kiinnostuneiden kannattaa ehdottomasti lukea ao. linkin esittelemä kirja. Siinä kerrotaan mm. Buddhan olleen Intiaan vaeltaneen arjalaisen herrakansan kunnioitettu viisas.
Kuten kaikki tiedämme Intian ylimmän kastin jäsenien tukassa ja silmissä on yhä jäljellä hiukkasen jäljellä pohjoista vaaleutta. Kun alemman kastin edustajan pistää brahmaanin rinnalle, ero on selvä. Arjalaisten jälkeläinen on pitempi ja hänen ihonsa, silmänsä ja tukkansa on hiukkasen vaaleampi.
Suomalaisten pääsyn pohjoisen rodun arvokkaaksi edustajaksi esti lahjomaton tosiasia – lyhytkalloisuus. Pohjoisen rodun kalloindeksi on 77-79. Suomalaisilla keskimääräinen kalloindeksi on paljon alempi. (Voihan räkä!)
Himmlerin suuri suunnitelma – Arjalaisen herrakansan etsintä
http://luetut.blogspot.com/2009/11/heather-pringle-himmlerin-suuri.html - ??
Mitä hyötyä sellaisesta rodusta on maailmalle? Eihän Nikola Teslakaan ollut pohjoista rotua.
- kyyhkysrakastaja
Tuskinpa Teslaa olisi hyväksytty pohjoiseen rotuun sillä hänen tukkansa ei ollut vaalea eikä hänen silmänsä säihkyneet kuin safiirit.
Mielenkiintoinen hän kyllä oli wikipedian mukaan:
"...Teslan sanotaan kärsineen pakko-oireisesta häiriöstä ja pakkomielteistä. Hän ei mennyt koskaan naimisiin eikä hänellä ollut jälkeläisiä. Teslalla oli hiuksiin, persikoihin ja bakteereihin kohdistuneita fobioita sekä puhtauteen ja numeroon kolme liittyviä pakkomielteitä. Elämänsä loppupuolella hän vietti mielellään aikaa kyyhkysten kanssa. Teslan fobioihin myös kuului naiset, jotka olivat lävistäneet itsensä, eli käyttivät korvakoruja, rannerenkaita ja muita koruja. Teslan sanotaan myös olleen niin pakkomielteinen kyyhkysiin, että hän nimesi yhden vaimokseen, ja sanoi neroutensa kadonneen hänen tärkeimmän kyyhkysensä kuollessa..."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111